E12-E28 Strona Główna E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Filmik z IV Ogólnopolskiego Zlotu e12-e28.pl - MAŁKINIA 2014 - http://vimeo.com/102914979

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Mulder
23 Luty 2015, 22:36
[E28 525e] Orlaith
Autor Wiadomość
Gucio 


Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: M20
Rok produkcji: 1984
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Sty 2011
Posty: 34
Skąd: Gdańsk
  Wysłany: 14 Sierpień 2013, 22:59   [E28 525e] Orlaith
   Imię: Marcin


Witam,

Mój temat rozpocznę podobnie jak Kolega Hubert "Auto dobrze znane na forum, kupiłem je od Dixiego" :D

Decyzja o kupnie zapadła w lipcu lecz Dixi chciał poznęcać się psychicznie i powstrzymywał mnie przed odbiorem <oko> ale za to w międzyczasie wykupiłem domenę www.525e.pl, gdzie stworzyłem prostą stronkę, na której będę umieszczał foto relacje z moich prac <y>

Dixi pisał w poprzednim ( http://e12-e28.pl/viewtopic.php?t=8071 ) poście dotyczącym tej ślicznotki, że "wymęczyłem" :P może i jest w tym trochę prawdy więc warto dodać, że środkiem zmiękczającym jest fakt gwarancji uczestnictwa Kolegi w moich pracach :D

A teraz chciałbym przedstawić Wam Koledzy Orlaith (złota kobieta, królowa)

Numer podwozia WBADB610401065423
Kod typu 4261
Typ 525 E A (EUR)
Typoszereg E E28 ()
Seria 5
Rodzaj konstrukcji LIM
Układ kierowniczy LL
Drzwi 4
Silnik M20
Pojemność skokowa 2.70
Moc 0
Napęd HECK
Skrzynia biegów AUT
Kolor BAHAMABEIGE METALLIC (170)
Tapicerka (0170)
Data prod. 1984-01-31
Wyposażenie
Kod
Nazwa (interfejs)
Nazwa (ETK)
S300A ZENTRALVERRIEGELUNG ELEKTRISCH
S301A DIEBSTAHLWARNANLAGE MIT ZV
S314A FRONTSCHEIBENWASCHDUESEN BEHEIZT
S351 WAERMESCHUTZGLAS BRAUN, RUNDUM
S450A SITZHOEHEN-/LENKVERSTE.MECH.FA
S520A NEBELSCHEINWERFER
S545A DREHZAHLMESSER,KM/H-TACHO,AN.U
S682A RADIOANTENNE AUTOMATISCH
S687A RADIOVORBEREITUNG
L811A BELGIEN-AUSFUEHRUNG

Poniżej kilka fotek z przeprowadzki Orlaith do nowego domu

1. Przygotowanie do przeprowadzki




2. No to ruszamy



3. Patrz w lusterka Orlaith jest wszędzie :D



4. W nowym domu




cdn...
_________________
E28 525eA 01/84 Bahamabeige metallic
www.525e.pl :-)
Ostatnio zmieniony przez Administrator 21 Grudzień 2013, 20:43, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
     
Dixi 
Ojciec Dyrektor n° 1


Nadwozie: E28
Model: M535i 535i 535i 525e
Silnik: 3xM30 2xM20
Rok produkcji: 87" 86" 86"
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 4806
Skąd: Gdynia
Wysłany: 15 Sierpień 2013, 13:28   
   Imię: Damian


No teraz tylko czekać na postepy prac - obyś wszystko dobrze dokumentował :D
_________________
E28 525eA 01/1984 bahamabeige
E28 525e 05/1986 karminrot
E28 535i 09/1986 zinnoberrot
E28 535i 04/1987 lachsilber-metallic GA 9387A
E28 M535i xx/1985 achatgruen-metallic
E30 316iA 05/1990 brillantrot GA 1990A
E32 750i 09/1991 sterlingsilber-metallic
E39 523iA 10/1995 calypsorot-metallic LS50625
 
 
     
Mak 
______________


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 392
Skąd: Rydzyna
Wysłany: 15 Sierpień 2013, 14:35   
   Imię: Maciej


Gratuluję zakupu, Orlaith jest ołrajt :P
_________________
 
 
     
Gucio 


Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: M20
Rok produkcji: 1984
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Sty 2011
Posty: 34
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 17 Sierpień 2013, 22:04   
   Imię: Marcin


Orlaith jest jak najbardziej ołrajt dlatego trzeba było rozpocząć od naprawy wskazówki obrotomierza, która była w połowie nadłamana.
A oto efekt :


Postaram się w niedługiej przyszłości przedstawić foto relację z liftingu zegarów <worek>
_________________
E28 525eA 01/84 Bahamabeige metallic
www.525e.pl :-)
 
 
     
Dixi 
Ojciec Dyrektor n° 1


Nadwozie: E28
Model: M535i 535i 535i 525e
Silnik: 3xM30 2xM20
Rok produkcji: 87" 86" 86"
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 4806
Skąd: Gdynia
Wysłany: 17 Sierpień 2013, 22:14   
   Imię: Damian


Cieszę się, ze działasz :D tylko coś mało zdjęć wklejasz <spiewa>
_________________
E28 525eA 01/1984 bahamabeige
E28 525e 05/1986 karminrot
E28 535i 09/1986 zinnoberrot
E28 535i 04/1987 lachsilber-metallic GA 9387A
E28 M535i xx/1985 achatgruen-metallic
E30 316iA 05/1990 brillantrot GA 1990A
E32 750i 09/1991 sterlingsilber-metallic
E39 523iA 10/1995 calypsorot-metallic LS50625
 
 
     
Gucio 


Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: M20
Rok produkcji: 1984
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Sty 2011
Posty: 34
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 13 Listopad 2013, 21:08   
   Imię: Marcin


Po chwilowej ciszy na forum postanowiłem w okresie zimowego snu Orlaith skonsultować się z Kolegami w temacie "Pierwszy serwis" .

Jak wiecie z poprzedniego tematu założonego przez Dixi e28 ma mocny wyciek między skrzynią a silnikiem i podejrzenie padło na uszczelkę zaznaczoną na rysunku (nr. 7)



reszta prac byłaby związana z podstawowym serwisem po kupnie samochodu i z moich wyliczeń powinno wyglądać to tak:



Jeśli macie uwagi/propozycję co należało by jeszcze wymienić jako podstawę proszę o wskazówki. Dodam, że płyn chłodniczy i hamulcowy oczywiście wliczam w wymianę :)
_________________
E28 525eA 01/84 Bahamabeige metallic
www.525e.pl :-)
 
 
     
Dixi 
Ojciec Dyrektor n° 1


Nadwozie: E28
Model: M535i 535i 535i 525e
Silnik: 3xM30 2xM20
Rok produkcji: 87" 86" 86"
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 4806
Skąd: Gdynia
Wysłany: 13 Listopad 2013, 21:52   
   Imię: Damian


_gucio_ napisał/a:
Postaram się w niedługiej przyszłości przedstawić foto relację z liftingu zegarów <worek>


I gdzie ta relacja ? Chyba, że coś popsułeś podczas "liftingu" :P <lol>

***

Co do listy, to bardzo fajnie że zaczynasz sobie notować co musisz zrobić <oko>


A tak w ogóle to ja się grzecznie zapytam gdzie są jakieś porządne zdjęcia tej damy ? <krzyczy> <zly> <hyhy>
_________________
E28 525eA 01/1984 bahamabeige
E28 525e 05/1986 karminrot
E28 535i 09/1986 zinnoberrot
E28 535i 04/1987 lachsilber-metallic GA 9387A
E28 M535i xx/1985 achatgruen-metallic
E30 316iA 05/1990 brillantrot GA 1990A
E32 750i 09/1991 sterlingsilber-metallic
E39 523iA 10/1995 calypsorot-metallic LS50625
Ostatnio zmieniony przez Dixi 29 Listopad 2013, 02:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
michal.t 


Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 17 Lis 2010
Posty: 34
Skąd: Piastów
Wysłany: 14 Listopad 2013, 09:35   
   Imię: Michał


U mnie było podobnie, olej w dość dużych ilościach pokazywał się na tej plastikowej kratce w dzwonie skrzyni, okazało sie że akurat w tym miejscy puściła uszczelka miski olejowej silnika. Może zdejmij tą małą obudowe zachodzącą na miskę olejową na tyle silnika, dostań się do koła zamachowego i zobacz czy cieknie od strony silnika czy skrzyni biegów.

Powodzenia! :)
_________________

 
 
     
Gucio 


Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: M20
Rok produkcji: 1984
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Sty 2011
Posty: 34
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 14 Grudzień 2013, 22:45   
   Imię: Marcin


Po chwilowej przerwie zapraszam do tematu http://e12-e28.pl/viewtopic.php?p=77871#77871 gdzie opisałem swój cały proces odnowy zegarów :D

_________________
E28 525eA 01/84 Bahamabeige metallic
www.525e.pl :-)
 
 
     
Gucio 


Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: M20
Rok produkcji: 1984
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Sty 2011
Posty: 34
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 14 Grudzień 2013, 22:55   
   Imię: Marcin


Kolejnym krokiem jest odnowienie reflektorów. Lewa strona jest już nowa :D

1.


2.


Jeśli ktoś aktualnie pracuje nad oświetleniem to zapraszam do kontaktu by wspólnie stworzyć opis naprawy ;)
_________________
E28 525eA 01/84 Bahamabeige metallic
www.525e.pl :-)
 
 
     
Kamil 


Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 3490
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14 Grudzień 2013, 23:36   
   Imię: Kamil


_gucio_ napisał/a:
A teraz chciałbym przedstawić Wam Koledzy Orlaith (złota kobieta, królowa)

chyba kochasz gry planszowe <lol>
_________________

https://www.facebook.com/RedBlockWorks
Moje Allegro
 
 
     
Gucio 


Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: M20
Rok produkcji: 1984
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Sty 2011
Posty: 34
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 14 Grudzień 2013, 23:44   
   Imię: Marcin


Kamil napisał/a:
_gucio_ napisał/a:
A teraz chciałbym przedstawić Wam Koledzy Orlaith (złota kobieta, królowa)

chyba kochasz gry planszowe <lol>


Jeśli wolisz to może być partyjka w szachy :P
_________________
E28 525eA 01/84 Bahamabeige metallic
www.525e.pl :-)
 
 
     
Kamil 


Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 3490
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15 Grudzień 2013, 00:08   
   Imię: Kamil


:D
_gucio_ napisał/a:
Kamil napisał/a:
_gucio_ napisał/a:
A teraz chciałbym przedstawić Wam Koledzy Orlaith (złota kobieta, królowa)

chyba kochasz gry planszowe <lol>


Jeśli wolisz to może być partyjka w szachy :P


:D
_________________

https://www.facebook.com/RedBlockWorks
Moje Allegro
 
 
     
Dixi 
Ojciec Dyrektor n° 1


Nadwozie: E28
Model: M535i 535i 535i 525e
Silnik: 3xM30 2xM20
Rok produkcji: 87" 86" 86"
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 4806
Skąd: Gdynia
Wysłany: 15 Grudzień 2013, 14:25   
   Imię: Damian


_gucio_, lampy po odnowie wyglądają zajebiście :D Będzie jakieś "how to" ?
_________________
E28 525eA 01/1984 bahamabeige
E28 525e 05/1986 karminrot
E28 535i 09/1986 zinnoberrot
E28 535i 04/1987 lachsilber-metallic GA 9387A
E28 M535i xx/1985 achatgruen-metallic
E30 316iA 05/1990 brillantrot GA 1990A
E32 750i 09/1991 sterlingsilber-metallic
E39 523iA 10/1995 calypsorot-metallic LS50625
 
 
     
Kucharz 
Pogrzebowy


Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 3244
Skąd: Małkinia
Wysłany: 16 Grudzień 2013, 22:41   
   Imię: Marcin


pięknie!
_________________
www.firmaorchidea.pl
www.zajazdpodsosnami.pl
www.chodowiak.pl
 
 
     
Zbychu 


Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 21 Gru 2010
Posty: 129
Skąd: Wąbrzeźno
Wysłany: 17 Grudzień 2013, 00:11   
   Imię: Łukasz


ojj, to ta piękność została w Trójmieście? <szok> ale widać trafiła w jeszcze lepsze ręce! <oko>
_________________
-BMW E28 524td 1987r.
 
 
     
Biturbo 

Nadwozie: Exx
Model: 320Ci
Silnik: M52TU
Rok produkcji: 1999
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 12
Skąd: Koszalin
Wysłany: 17 Grudzień 2013, 00:12   
   Imię: Marek


Widzę, że Dixi tworzy małą armię (jeszcze trochę i w końcu mnie wciągnie w Wasze szeregi).

Piękny kolor, nazwa koloru też. Przez Was znowu mi wraca choroba na rekina...
 
 
     
Gucio 


Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: M20
Rok produkcji: 1984
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Sty 2011
Posty: 34
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 17 Grudzień 2013, 00:21   
   Imię: Marcin


Dziękuję za słowa pochwały :D to zobowiązuje <lol>
Stan Orlaith zobowiązuje by utrzymać i przywrócić jej idealny blask :)
_________________
E28 525eA 01/84 Bahamabeige metallic
www.525e.pl :-)
 
 
     
Nelchael89 

Nadwozie: E28
Model: 524
Silnik: 2.4 td
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 15 Sie 2013
Posty: 153
Skąd: Łódź
Wysłany: 17 Grudzień 2013, 00:29   
   Imię: Borys


Raczej :) mega tutorial, w sumie byłoby super, gdyby każdemu się chciało coś takiego stworzyć... Jeśli coś będę robił samodzielnie na pewno teraz tak to obfotografuję. W sumie można by nawet założyć w tym dziale porady techniczne coś jak tutoriale :) .

Auto wygląda świetnie swoją drogą. jeśli wszystko będzie tak odnawiane jak zegary i światła to szacuneczek <czapka> .

zapowiada się świetnie ;] czekam na więcej ;)
_________________
Live fast, die young and leave a good looking corpse.

'87 E28 524td Lachssilber metallic
 
 
     
Dixi 
Ojciec Dyrektor n° 1


Nadwozie: E28
Model: M535i 535i 535i 525e
Silnik: 3xM30 2xM20
Rok produkcji: 87" 86" 86"
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 4806
Skąd: Gdynia
Wysłany: 17 Grudzień 2013, 00:34   
   Imię: Damian


Nelchael89 napisał/a:
W sumie można by nawet założyć w tym dziale porady techniczne coś jak tutoriale :)


Przecież kolego jest dział "zrób to sam" :D

Zbychu napisał/a:
ale widać trafiła w jeszcze lepsze ręce! <oko>


ej ! ej ! :D
_________________
E28 525eA 01/1984 bahamabeige
E28 525e 05/1986 karminrot
E28 535i 09/1986 zinnoberrot
E28 535i 04/1987 lachsilber-metallic GA 9387A
E28 M535i xx/1985 achatgruen-metallic
E30 316iA 05/1990 brillantrot GA 1990A
E32 750i 09/1991 sterlingsilber-metallic
E39 523iA 10/1995 calypsorot-metallic LS50625
 
 
     
Gucio 


Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: M20
Rok produkcji: 1984
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Sty 2011
Posty: 34
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 17 Grudzień 2013, 00:45   
   Imię: Marcin


Dixi napisał/a:


Zbychu napisał/a:
ale widać trafiła w jeszcze lepsze ręce! <oko>


ej ! ej ! :D


Prawda w oczy kole ? <tanczy>
_________________
E28 525eA 01/84 Bahamabeige metallic
www.525e.pl :-)
Ostatnio zmieniony przez Administrator 17 Grudzień 2013, 00:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
MutoN 


Nadwozie: E28
Model: 520i @ 528i
Silnik: m20b28
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Sty 2013
Posty: 427
Skąd: Łódź
Wysłany: 17 Grudzień 2013, 00:47   
   Imię: Michał


Bardzo ładny opis czyszczenia zegarów! na pewno skorzystam, chociaż moje są trochę inne. A co do lamp bardzo ładnie, ale ja bym pomalował same wkłady srebrną farbą żaroodporną (chyba 27 zł w castoramie) tak to wygląda u mnie:


Uploaded with ImageShack.us

Jak udało CI się tak doczyścić szkła? polerka od zewnątrz? jak w środku? ja słysząłem o proszku do prania ale u mnie nie było jakiejś wielkiej zmiany, tylko problem jak to wydmuchać z lampy.
_________________

 
 
     
Gucio 


Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: M20
Rok produkcji: 1984
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Sty 2011
Posty: 34
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 17 Grudzień 2013, 00:57   
   Imię: Marcin


MutoN napisał/a:
Bardzo ładny opis czyszczenia zegarów! na pewno skorzystam, chociaż moje są trochę inne. A co do lamp bardzo ładnie, ale ja bym pomalował same wkłady srebrną farbą żaroodporną (chyba 27 zł w castoramie) tak to wygląda u mnie:
[url=http://img850.images...06e.jpg]Obrazek[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

Jak udało CI się tak doczyścić szkła? polerka od zewnątrz? jak w środku? ja słysząłem o proszku do prania ale u mnie nie było jakiejś wielkiej zmiany, tylko problem jak to wydmuchać z lampy.


Odmładzając lampy starałem się zachować kolor oryginalny, jaki był na nich stąd ten kolor (specjalnie u lakiernika dobierałem) <worek>
Przy drugiej lampie planuje zrobić więcej fotek i może tez wyjdzie jakieś how to :)

A lampy same w sobie w tym samochodzie były w dobrym stanie, choć po wyczyszczeniu jest zdecydowanie lepiej. A czyściłem tak:
1. wsypałem proszek i potrząsałem ile miałem sił ;)
2. podłączyłem odkurzacz i wyssałem ile się dało
3. wlałem odrobinę płynu do mycia szyb
4. wylałem płyn
5. wlałem wodę destylowaną by wypłukać resztki płynu
6. suszarka zakończyła akcję czyszczenia :) Ważne!! Suszarka moja miała funkcję nadmuchu letnim powietrzem!! Odradzam suszyć tradycyjną suszarką by odblasku nie zniszczyć.

To tak w skrócie.
_________________
E28 525eA 01/84 Bahamabeige metallic
www.525e.pl :-)
Ostatnio zmieniony przez Gucio 17 Grudzień 2013, 12:04, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
     
MutoN 


Nadwozie: E28
Model: 520i @ 528i
Silnik: m20b28
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Sty 2013
Posty: 427
Skąd: Łódź
Wysłany: 17 Grudzień 2013, 08:52   
   Imię: Michał


Gucio napisał/a:
MutoN napisał/a:
Bardzo ładny opis czyszczenia zegarów! na pewno skorzystam, chociaż moje są trochę inne. A co do lamp bardzo ładnie, ale ja bym pomalował same wkłady srebrną farbą żaroodporną (chyba 27 zł w castoramie) tak to wygląda u mnie:
[url=http://img850.images...06e.jpg]Obrazek[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

Jak udało CI się tak doczyścić szkła? polerka od zewnątrz? jak w środku? ja słysząłem o proszku do prania ale u mnie nie było jakiejś wielkiej zmiany, tylko problem jak to wydmuchać z lampy.


Odmładzając lampy starałem się zachować kolor oryginalny, jaki był na nich stąd ten kolor (specjalnie u lakiernika dobierałem) <worek>
Przy drugiej lampie planuje zrobić więcej fotek i może tez wyjdzie jakieś how to :)

A lampy same w sobie w tym samochodzie były w dobrym stanie, choć po wyczyszczeniu jest zdecydowanie lepiej. A czyściłem tak:
1. wsypałem proszek i trząsłem ile miałem sił ;)
2. podłączyłem odkurzacz i wyssałem ile się dało
3. wlałem odrobinę płynu do mycia szyb
4. wylałem płyn
5. wlałem wodę destylowana by wypłukać resztki płynu
6. suszarka zakończyła akcję czyszczenia :)

To tak w skrócie.


Tak myślałem, że łatwo nie było, ale nie pozostaje zrobic nic innego :D
_________________

 
 
     
Dixi 
Ojciec Dyrektor n° 1


Nadwozie: E28
Model: M535i 535i 535i 525e
Silnik: 3xM30 2xM20
Rok produkcji: 87" 86" 86"
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 4806
Skąd: Gdynia
Wysłany: 21 Grudzień 2013, 12:52   
   Imię: Damian


Gucio, i jak idzie z drugą lampą ?


PS. W starym temacie "o niej" jest więcej zdjęć :P
http://e12-e28.pl/viewtopic.php?t=8071
_________________
E28 525eA 01/1984 bahamabeige
E28 525e 05/1986 karminrot
E28 535i 09/1986 zinnoberrot
E28 535i 04/1987 lachsilber-metallic GA 9387A
E28 M535i xx/1985 achatgruen-metallic
E30 316iA 05/1990 brillantrot GA 1990A
E32 750i 09/1991 sterlingsilber-metallic
E39 523iA 10/1995 calypsorot-metallic LS50625
Ostatnio zmieniony przez Dixi 21 Grudzień 2013, 20:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Slaw. 

Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: 2674 M20B27
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 188
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 21 Grudzień 2013, 20:06   
   Imię: Sławek


Widziałem autko na żywo u Dixiego :)
Widać trafiła w dobre ręce i jak tak dalej pójdzie szykuje się naprawdę ładne e28. Twój kolor nadwozia + kolor wnętrza to dla mnie jedno z lepszych połączeń na e28 :) Do tego automat w ecie... Super sprawa
Po instrukcji z zegarami, czekam na reflektory... Sam zamierzam skorzystać
_________________

 
 
     
Gucio 


Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: M20
Rok produkcji: 1984
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Sty 2011
Posty: 34
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 22 Grudzień 2013, 15:03   
   Imię: Marcin


Od poniedziałku mam urlop i miałem w planach zrobić nie tylko lampy i how to, ale także chciałem dokończyć reanimację fajnego radia. Rozpoczynając urlop rozchorowałem się, więc prace zawiesiłem, ale jak widać nie do końca





Radio po zalaniu :/
_________________
E28 525eA 01/84 Bahamabeige metallic
www.525e.pl :-)
Ostatnio zmieniony przez Gucio 29 Grudzień 2013, 19:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Gucio 


Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: M20
Rok produkcji: 1984
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Sty 2011
Posty: 34
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 29 Grudzień 2013, 19:43   
   Imię: Marcin


No i w końcu ruszyłem z tematem lampy :D Robiąc tę stronę lamp postaram się dobrze zrobić foto-relację by powstało "how to" z naprawy <worek>

Na tym etapie prezentuje się to tak:

Poniżej na zdjęciu fajnie widać jak udało mi się uratować stempel, który były oznaczane lampy jako sprawne.



_________________
E28 525eA 01/84 Bahamabeige metallic
www.525e.pl :-)
 
 
     
Dominique 


Nadwozie: E28
Model: E28 533i USA
Silnik: M30B32
Rok produkcji: 02.06.1983
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 809
Skąd: wigry/warszawa
Wysłany: 29 Grudzień 2013, 20:50   
   Imię: Dominik


Trzeba było dać do piaskowania i malowania proszkowego te ramki, wtedy byłoby bardzo profi.
Ja latem za taką usługę płaciłem chyba 50-60 zł/2 sztuki ;)
_________________
Gdyby nie Niemce, nikt z nas nie jeździłby w Beemce.

E30 320i 05/1987 Cirrusblau Metallic
E28 533i 06/1983 USA Alpinweiss
 
 
     
Kamil 


Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 3490
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29 Grudzień 2013, 21:25   
   Imię: Kamil


dominique napisał/a:
Trzeba było dać do piaskowania i malowania proszkowego te ramki, wtedy byłoby bardzo profi.
Ja latem za taką usługę płaciłem chyba 50-60 zł/2 sztuki ;)

wtedy trzeba wyjmować te cholerne plastiki :/
Panie, to nie e30 <lol>
_________________

https://www.facebook.com/RedBlockWorks
Moje Allegro
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,043 sekundy. Zapytań do SQL: 19