Zamknięty przez: Mulder 23 Luty 2015, 22:36 |
[E28 525e] Orlaith |
Autor |
Wiadomość |
Gucio

Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: M20
Rok produkcji: 1984
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Sty 2011 Posty: 34 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 14 Sierpień 2013, 22:59 [E28 525e] Orlaith
Imię: Marcin |
|
|
Witam,
Mój temat rozpocznę podobnie jak Kolega Hubert "Auto dobrze znane na forum, kupiłem je od Dixiego"
Decyzja o kupnie zapadła w lipcu lecz Dixi chciał poznęcać się psychicznie i powstrzymywał mnie przed odbiorem ale za to w międzyczasie wykupiłem domenę www.525e.pl, gdzie stworzyłem prostą stronkę, na której będę umieszczał foto relacje z moich prac
Dixi pisał w poprzednim ( http://e12-e28.pl/viewtopic.php?t=8071 ) poście dotyczącym tej ślicznotki, że "wymęczyłem" może i jest w tym trochę prawdy więc warto dodać, że środkiem zmiękczającym jest fakt gwarancji uczestnictwa Kolegi w moich pracach
A teraz chciałbym przedstawić Wam Koledzy Orlaith (złota kobieta, królowa)
Numer podwozia WBADB610401065423
Kod typu 4261
Typ 525 E A (EUR)
Typoszereg E E28 ()
Seria 5
Rodzaj konstrukcji LIM
Układ kierowniczy LL
Drzwi 4
Silnik M20
Pojemność skokowa 2.70
Moc 0
Napęd HECK
Skrzynia biegów AUT
Kolor BAHAMABEIGE METALLIC (170)
Tapicerka (0170)
Data prod. 1984-01-31
Wyposażenie
Kod
Nazwa (interfejs)
Nazwa (ETK)
S300A ZENTRALVERRIEGELUNG ELEKTRISCH
S301A DIEBSTAHLWARNANLAGE MIT ZV
S314A FRONTSCHEIBENWASCHDUESEN BEHEIZT
S351 WAERMESCHUTZGLAS BRAUN, RUNDUM
S450A SITZHOEHEN-/LENKVERSTE.MECH.FA
S520A NEBELSCHEINWERFER
S545A DREHZAHLMESSER,KM/H-TACHO,AN.U
S682A RADIOANTENNE AUTOMATISCH
S687A RADIOVORBEREITUNG
L811A BELGIEN-AUSFUEHRUNG
Poniżej kilka fotek z przeprowadzki Orlaith do nowego domu
1. Przygotowanie do przeprowadzki
2. No to ruszamy
3. Patrz w lusterka Orlaith jest wszędzie
4. W nowym domu
cdn... |
_________________ E28 525eA 01/84 Bahamabeige metallic
www.525e.pl :-) |
Ostatnio zmieniony przez Administrator 21 Grudzień 2013, 20:43, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
 |
Dixi
Ojciec Dyrektor n° 1

Nadwozie: E28
Model: M535i 535i 535i 525e
Silnik: 3xM30 2xM20
Rok produkcji: 87" 86" 86"
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 4806 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 15 Sierpień 2013, 13:28
Imię: Damian |
|
|
No teraz tylko czekać na postepy prac - obyś wszystko dobrze dokumentował |
_________________ E28 525eA 01/1984 bahamabeige
E28 525e 05/1986 karminrot
E28 535i 09/1986 zinnoberrot
E28 535i 04/1987 lachsilber-metallic GA 9387A
E28 M535i xx/1985 achatgruen-metallic
E30 316iA 05/1990 brillantrot GA 1990A
E32 750i 09/1991 sterlingsilber-metallic
E39 523iA 10/1995 calypsorot-metallic LS50625
 |
|
|
|
 |
Mak
______________

Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 25 Kwi 2013 Posty: 392 Skąd: Rydzyna
|
Wysłany: 15 Sierpień 2013, 14:35
Imię: Maciej |
|
|
Gratuluję zakupu, Orlaith jest ołrajt |
_________________
 |
|
|
|
 |
Gucio

Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: M20
Rok produkcji: 1984
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Sty 2011 Posty: 34 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 17 Sierpień 2013, 22:04
Imię: Marcin |
|
|
Orlaith jest jak najbardziej ołrajt dlatego trzeba było rozpocząć od naprawy wskazówki obrotomierza, która była w połowie nadłamana.
A oto efekt :
Postaram się w niedługiej przyszłości przedstawić foto relację z liftingu zegarów |
_________________ E28 525eA 01/84 Bahamabeige metallic
www.525e.pl :-) |
|
|
|
 |
Dixi
Ojciec Dyrektor n° 1

Nadwozie: E28
Model: M535i 535i 535i 525e
Silnik: 3xM30 2xM20
Rok produkcji: 87" 86" 86"
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 4806 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 17 Sierpień 2013, 22:14
Imię: Damian |
|
|
Cieszę się, ze działasz tylko coś mało zdjęć wklejasz |
_________________ E28 525eA 01/1984 bahamabeige
E28 525e 05/1986 karminrot
E28 535i 09/1986 zinnoberrot
E28 535i 04/1987 lachsilber-metallic GA 9387A
E28 M535i xx/1985 achatgruen-metallic
E30 316iA 05/1990 brillantrot GA 1990A
E32 750i 09/1991 sterlingsilber-metallic
E39 523iA 10/1995 calypsorot-metallic LS50625
 |
|
|
|
 |
Gucio

Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: M20
Rok produkcji: 1984
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Sty 2011 Posty: 34 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 13 Listopad 2013, 21:08
Imię: Marcin |
|
|
Po chwilowej ciszy na forum postanowiłem w okresie zimowego snu Orlaith skonsultować się z Kolegami w temacie "Pierwszy serwis" .
Jak wiecie z poprzedniego tematu założonego przez Dixi e28 ma mocny wyciek między skrzynią a silnikiem i podejrzenie padło na uszczelkę zaznaczoną na rysunku (nr. 7)
reszta prac byłaby związana z podstawowym serwisem po kupnie samochodu i z moich wyliczeń powinno wyglądać to tak:
Jeśli macie uwagi/propozycję co należało by jeszcze wymienić jako podstawę proszę o wskazówki. Dodam, że płyn chłodniczy i hamulcowy oczywiście wliczam w wymianę |
_________________ E28 525eA 01/84 Bahamabeige metallic
www.525e.pl :-) |
|
|
|
 |
Dixi
Ojciec Dyrektor n° 1

Nadwozie: E28
Model: M535i 535i 535i 525e
Silnik: 3xM30 2xM20
Rok produkcji: 87" 86" 86"
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 4806 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 13 Listopad 2013, 21:52
Imię: Damian |
|
|
_gucio_ napisał/a: | Postaram się w niedługiej przyszłości przedstawić foto relację z liftingu zegarów |
I gdzie ta relacja Chyba, że coś popsułeś podczas "liftingu"
***
Co do listy, to bardzo fajnie że zaczynasz sobie notować co musisz zrobić
A tak w ogóle to ja się grzecznie zapytam gdzie są jakieś porządne zdjęcia tej damy |
_________________ E28 525eA 01/1984 bahamabeige
E28 525e 05/1986 karminrot
E28 535i 09/1986 zinnoberrot
E28 535i 04/1987 lachsilber-metallic GA 9387A
E28 M535i xx/1985 achatgruen-metallic
E30 316iA 05/1990 brillantrot GA 1990A
E32 750i 09/1991 sterlingsilber-metallic
E39 523iA 10/1995 calypsorot-metallic LS50625
 |
Ostatnio zmieniony przez Dixi 29 Listopad 2013, 02:08, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
michal.t

Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 17 Lis 2010 Posty: 34 Skąd: Piastów
|
Wysłany: 14 Listopad 2013, 09:35
Imię: Michał |
|
|
U mnie było podobnie, olej w dość dużych ilościach pokazywał się na tej plastikowej kratce w dzwonie skrzyni, okazało sie że akurat w tym miejscy puściła uszczelka miski olejowej silnika. Może zdejmij tą małą obudowe zachodzącą na miskę olejową na tyle silnika, dostań się do koła zamachowego i zobacz czy cieknie od strony silnika czy skrzyni biegów.
Powodzenia! |
_________________
 |
|
|
|
 |
Gucio

Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: M20
Rok produkcji: 1984
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Sty 2011 Posty: 34 Skąd: Gdańsk
|
|
|
|
 |
Gucio

Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: M20
Rok produkcji: 1984
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Sty 2011 Posty: 34 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 14 Grudzień 2013, 22:55
Imię: Marcin |
|
|
Kolejnym krokiem jest odnowienie reflektorów. Lewa strona jest już nowa
1.
2.
Jeśli ktoś aktualnie pracuje nad oświetleniem to zapraszam do kontaktu by wspólnie stworzyć opis naprawy |
_________________ E28 525eA 01/84 Bahamabeige metallic
www.525e.pl :-) |
|
|
|
 |
Kamil

Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Sty 2010 Posty: 3490 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
 |
Gucio

Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: M20
Rok produkcji: 1984
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Sty 2011 Posty: 34 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 14 Grudzień 2013, 23:44
Imię: Marcin |
|
|
Kamil napisał/a: | _gucio_ napisał/a: | A teraz chciałbym przedstawić Wam Koledzy Orlaith (złota kobieta, królowa) |
chyba kochasz gry planszowe |
Jeśli wolisz to może być partyjka w szachy |
_________________ E28 525eA 01/84 Bahamabeige metallic
www.525e.pl :-) |
|
|
|
 |
Kamil

Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Sty 2010 Posty: 3490 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 15 Grudzień 2013, 00:08
Imię: Kamil |
|
|
_gucio_ napisał/a: | Kamil napisał/a: | _gucio_ napisał/a: | A teraz chciałbym przedstawić Wam Koledzy Orlaith (złota kobieta, królowa) |
chyba kochasz gry planszowe |
Jeśli wolisz to może być partyjka w szachy |
|
_________________
https://www.facebook.com/RedBlockWorks
Moje Allegro |
|
|
|
 |
Dixi
Ojciec Dyrektor n° 1

Nadwozie: E28
Model: M535i 535i 535i 525e
Silnik: 3xM30 2xM20
Rok produkcji: 87" 86" 86"
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 4806 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 15 Grudzień 2013, 14:25
Imię: Damian |
|
|
_gucio_, lampy po odnowie wyglądają zajebiście Będzie jakieś "how to" |
_________________ E28 525eA 01/1984 bahamabeige
E28 525e 05/1986 karminrot
E28 535i 09/1986 zinnoberrot
E28 535i 04/1987 lachsilber-metallic GA 9387A
E28 M535i xx/1985 achatgruen-metallic
E30 316iA 05/1990 brillantrot GA 1990A
E32 750i 09/1991 sterlingsilber-metallic
E39 523iA 10/1995 calypsorot-metallic LS50625
 |
|
|
|
 |
Kucharz
Pogrzebowy

Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Mar 2010 Posty: 3244 Skąd: Małkinia
|
|
|
|
 |
Zbychu

Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 5 razy Dołączył: 21 Gru 2010 Posty: 129 Skąd: Wąbrzeźno
|
Wysłany: 17 Grudzień 2013, 00:11
Imię: Łukasz |
|
|
ojj, to ta piękność została w Trójmieście? ale widać trafiła w jeszcze lepsze ręce! |
_________________ -BMW E28 524td 1987r.
 |
|
|
|
 |
Biturbo
Nadwozie: Exx
Model: 320Ci
Silnik: M52TU
Rok produkcji: 1999
Dołączył: 28 Sie 2011 Posty: 12 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 17 Grudzień 2013, 00:12
Imię: Marek |
|
|
Widzę, że Dixi tworzy małą armię (jeszcze trochę i w końcu mnie wciągnie w Wasze szeregi).
Piękny kolor, nazwa koloru też. Przez Was znowu mi wraca choroba na rekina... |
|
|
|
 |
Gucio

Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: M20
Rok produkcji: 1984
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Sty 2011 Posty: 34 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 17 Grudzień 2013, 00:21
Imię: Marcin |
|
|
Dziękuję za słowa pochwały to zobowiązuje
Stan Orlaith zobowiązuje by utrzymać i przywrócić jej idealny blask |
_________________ E28 525eA 01/84 Bahamabeige metallic
www.525e.pl :-) |
|
|
|
 |
Nelchael89
Nadwozie: E28
Model: 524
Silnik: 2.4 td
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 15 Sie 2013 Posty: 153 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 17 Grudzień 2013, 00:29
Imię: Borys |
|
|
Raczej mega tutorial, w sumie byłoby super, gdyby każdemu się chciało coś takiego stworzyć... Jeśli coś będę robił samodzielnie na pewno teraz tak to obfotografuję. W sumie można by nawet założyć w tym dziale porady techniczne coś jak tutoriale .
Auto wygląda świetnie swoją drogą. jeśli wszystko będzie tak odnawiane jak zegary i światła to szacuneczek .
zapowiada się świetnie ;] czekam na więcej |
_________________ Live fast, die young and leave a good looking corpse.
'87 E28 524td Lachssilber metallic
 |
|
|
|
 |
Dixi
Ojciec Dyrektor n° 1

Nadwozie: E28
Model: M535i 535i 535i 525e
Silnik: 3xM30 2xM20
Rok produkcji: 87" 86" 86"
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 4806 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 17 Grudzień 2013, 00:34
Imię: Damian |
|
|
Nelchael89 napisał/a: | W sumie można by nawet założyć w tym dziale porady techniczne coś jak tutoriale |
Przecież kolego jest dział "zrób to sam"
Zbychu napisał/a: | ale widać trafiła w jeszcze lepsze ręce! |
ej ej |
_________________ E28 525eA 01/1984 bahamabeige
E28 525e 05/1986 karminrot
E28 535i 09/1986 zinnoberrot
E28 535i 04/1987 lachsilber-metallic GA 9387A
E28 M535i xx/1985 achatgruen-metallic
E30 316iA 05/1990 brillantrot GA 1990A
E32 750i 09/1991 sterlingsilber-metallic
E39 523iA 10/1995 calypsorot-metallic LS50625
 |
|
|
|
 |
Gucio

Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: M20
Rok produkcji: 1984
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Sty 2011 Posty: 34 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 17 Grudzień 2013, 00:45
Imię: Marcin |
|
|
Dixi napisał/a: |
Zbychu napisał/a: | ale widać trafiła w jeszcze lepsze ręce! |
ej ej |
Prawda w oczy kole |
_________________ E28 525eA 01/84 Bahamabeige metallic
www.525e.pl :-) |
Ostatnio zmieniony przez Administrator 17 Grudzień 2013, 00:47, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
MutoN

Nadwozie: E28
Model: 520i @ 528i
Silnik: m20b28
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 7 razy Dołączył: 27 Sty 2013 Posty: 427 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 17 Grudzień 2013, 00:47
Imię: Michał |
|
|
Bardzo ładny opis czyszczenia zegarów! na pewno skorzystam, chociaż moje są trochę inne. A co do lamp bardzo ładnie, ale ja bym pomalował same wkłady srebrną farbą żaroodporną (chyba 27 zł w castoramie) tak to wygląda u mnie:
Uploaded with ImageShack.us
Jak udało CI się tak doczyścić szkła? polerka od zewnątrz? jak w środku? ja słysząłem o proszku do prania ale u mnie nie było jakiejś wielkiej zmiany, tylko problem jak to wydmuchać z lampy. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Gucio

Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: M20
Rok produkcji: 1984
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Sty 2011 Posty: 34 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 17 Grudzień 2013, 00:57
Imię: Marcin |
|
|
MutoN napisał/a: | Bardzo ładny opis czyszczenia zegarów! na pewno skorzystam, chociaż moje są trochę inne. A co do lamp bardzo ładnie, ale ja bym pomalował same wkłady srebrną farbą żaroodporną (chyba 27 zł w castoramie) tak to wygląda u mnie:
[url=http://img850.images...06e.jpg]Obrazek[/URL]
Uploaded with ImageShack.us
Jak udało CI się tak doczyścić szkła? polerka od zewnątrz? jak w środku? ja słysząłem o proszku do prania ale u mnie nie było jakiejś wielkiej zmiany, tylko problem jak to wydmuchać z lampy. |
Odmładzając lampy starałem się zachować kolor oryginalny, jaki był na nich stąd ten kolor (specjalnie u lakiernika dobierałem)
Przy drugiej lampie planuje zrobić więcej fotek i może tez wyjdzie jakieś how to
A lampy same w sobie w tym samochodzie były w dobrym stanie, choć po wyczyszczeniu jest zdecydowanie lepiej. A czyściłem tak:
1. wsypałem proszek i potrząsałem ile miałem sił
2. podłączyłem odkurzacz i wyssałem ile się dało
3. wlałem odrobinę płynu do mycia szyb
4. wylałem płyn
5. wlałem wodę destylowaną by wypłukać resztki płynu
6. suszarka zakończyła akcję czyszczenia Ważne!! Suszarka moja miała funkcję nadmuchu letnim powietrzem!! Odradzam suszyć tradycyjną suszarką by odblasku nie zniszczyć.
To tak w skrócie. |
_________________ E28 525eA 01/84 Bahamabeige metallic
www.525e.pl :-) |
Ostatnio zmieniony przez Gucio 17 Grudzień 2013, 12:04, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
MutoN

Nadwozie: E28
Model: 520i @ 528i
Silnik: m20b28
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 7 razy Dołączył: 27 Sty 2013 Posty: 427 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 17 Grudzień 2013, 08:52
Imię: Michał |
|
|
Gucio napisał/a: | MutoN napisał/a: | Bardzo ładny opis czyszczenia zegarów! na pewno skorzystam, chociaż moje są trochę inne. A co do lamp bardzo ładnie, ale ja bym pomalował same wkłady srebrną farbą żaroodporną (chyba 27 zł w castoramie) tak to wygląda u mnie:
[url=http://img850.images...06e.jpg]Obrazek[/URL]
Uploaded with ImageShack.us
Jak udało CI się tak doczyścić szkła? polerka od zewnątrz? jak w środku? ja słysząłem o proszku do prania ale u mnie nie było jakiejś wielkiej zmiany, tylko problem jak to wydmuchać z lampy. |
Odmładzając lampy starałem się zachować kolor oryginalny, jaki był na nich stąd ten kolor (specjalnie u lakiernika dobierałem)
Przy drugiej lampie planuje zrobić więcej fotek i może tez wyjdzie jakieś how to
A lampy same w sobie w tym samochodzie były w dobrym stanie, choć po wyczyszczeniu jest zdecydowanie lepiej. A czyściłem tak:
1. wsypałem proszek i trząsłem ile miałem sił
2. podłączyłem odkurzacz i wyssałem ile się dało
3. wlałem odrobinę płynu do mycia szyb
4. wylałem płyn
5. wlałem wodę destylowana by wypłukać resztki płynu
6. suszarka zakończyła akcję czyszczenia
To tak w skrócie. |
Tak myślałem, że łatwo nie było, ale nie pozostaje zrobic nic innego |
_________________
 |
|
|
|
 |
Dixi
Ojciec Dyrektor n° 1

Nadwozie: E28
Model: M535i 535i 535i 525e
Silnik: 3xM30 2xM20
Rok produkcji: 87" 86" 86"
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 4806 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 21 Grudzień 2013, 12:52
Imię: Damian |
|
|
Gucio, i jak idzie z drugą lampą
PS. W starym temacie "o niej" jest więcej zdjęć
http://e12-e28.pl/viewtopic.php?t=8071 |
_________________ E28 525eA 01/1984 bahamabeige
E28 525e 05/1986 karminrot
E28 535i 09/1986 zinnoberrot
E28 535i 04/1987 lachsilber-metallic GA 9387A
E28 M535i xx/1985 achatgruen-metallic
E30 316iA 05/1990 brillantrot GA 1990A
E32 750i 09/1991 sterlingsilber-metallic
E39 523iA 10/1995 calypsorot-metallic LS50625
 |
Ostatnio zmieniony przez Dixi 21 Grudzień 2013, 20:41, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Slaw.
Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: 2674 M20B27
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 23 Kwi 2009 Posty: 188 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 21 Grudzień 2013, 20:06
Imię: Sławek |
|
|
Widziałem autko na żywo u Dixiego
Widać trafiła w dobre ręce i jak tak dalej pójdzie szykuje się naprawdę ładne e28. Twój kolor nadwozia + kolor wnętrza to dla mnie jedno z lepszych połączeń na e28 Do tego automat w ecie... Super sprawa
Po instrukcji z zegarami, czekam na reflektory... Sam zamierzam skorzystać |
_________________
 |
|
|
|
 |
Gucio

Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: M20
Rok produkcji: 1984
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Sty 2011 Posty: 34 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 22 Grudzień 2013, 15:03
Imię: Marcin |
|
|
Od poniedziałku mam urlop i miałem w planach zrobić nie tylko lampy i how to, ale także chciałem dokończyć reanimację fajnego radia. Rozpoczynając urlop rozchorowałem się, więc prace zawiesiłem, ale jak widać nie do końca
Radio po zalaniu |
_________________ E28 525eA 01/84 Bahamabeige metallic
www.525e.pl :-) |
Ostatnio zmieniony przez Gucio 29 Grudzień 2013, 19:47, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Gucio

Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: M20
Rok produkcji: 1984
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Sty 2011 Posty: 34 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 29 Grudzień 2013, 19:43
Imię: Marcin |
|
|
No i w końcu ruszyłem z tematem lampy Robiąc tę stronę lamp postaram się dobrze zrobić foto-relację by powstało "how to" z naprawy
Na tym etapie prezentuje się to tak:
Poniżej na zdjęciu fajnie widać jak udało mi się uratować stempel, który były oznaczane lampy jako sprawne.
 |
_________________ E28 525eA 01/84 Bahamabeige metallic
www.525e.pl :-) |
|
|
|
 |
Dominique

Nadwozie: E28
Model: E28 533i USA
Silnik: M30B32
Rok produkcji: 02.06.1983
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Cze 2007 Posty: 809 Skąd: wigry/warszawa
|
Wysłany: 29 Grudzień 2013, 20:50
Imię: Dominik |
|
|
Trzeba było dać do piaskowania i malowania proszkowego te ramki, wtedy byłoby bardzo profi.
Ja latem za taką usługę płaciłem chyba 50-60 zł/2 sztuki |
_________________ Gdyby nie Niemce, nikt z nas nie jeździłby w Beemce.
E30 320i 05/1987 Cirrusblau Metallic
E28 533i 06/1983 USA Alpinweiss |
|
|
|
 |
Kamil

Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Sty 2010 Posty: 3490 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29 Grudzień 2013, 21:25
Imię: Kamil |
|
|
dominique napisał/a: | Trzeba było dać do piaskowania i malowania proszkowego te ramki, wtedy byłoby bardzo profi.
Ja latem za taką usługę płaciłem chyba 50-60 zł/2 sztuki |
wtedy trzeba wyjmować te cholerne plastiki
Panie, to nie e30 |
_________________
https://www.facebook.com/RedBlockWorks
Moje Allegro |
|
|
|
 |
|