E12-E28 Strona Główna E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Filmik z IV Ogólnopolskiego Zlotu e12-e28.pl - MAŁKINIA 2014 - http://vimeo.com/102914979

Poprzedni temat «» Następny temat
[E28 520i] Alpinweiss
Autor Wiadomość
Mak 
______________


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 392
Skąd: Rydzyna
Wysłany: 2 Czerwiec 2013, 13:18   [E28 520i] Alpinweiss
   Imię: Maciej


Witajcie!

Być może pamiętacie ale jakiś miesiąc/1,5 temu pytałem o opłacalność zakupu E28 z dziurawym błotnikiem za 3200 zł.
Jedni polecali, inni wątpili w mój zapał. BeeMka szybko zniknęła z Allegro/Otomoto,
ale na szczęście napisał mi dominique ze swoją propozycja nie do odrzucenia ;)
Tak więc w czwartek zakupiłem bilety, wsiadłem o 21:00 w Lesznie do pociągu i na drugi dzień przed 13:00 w Suwałkach przywitał nas (jechałem z ojcem) Dominik :D
Wniosek: mam dosyć pociągów na najbliższe 10 lat ;p

Jazda próbna, małe zwiedzanko okolicy, a potem już ustaliliśmy większość szczegółów i tak oto stałem się posiadaczem tego cuda:


Ale to nie wszystko, przed nami była długa droga, z objazdami (wypadki, postoje, remonty) wyszło nie całe 700 km:


W trakcie 10-godzinnej jazdy nie mieliśmy ŻADNEJ awarii. Dawałem tylko Rekinowi lekko odpocząć w trakcie postojów, ale on aż rwał się na drogę :D
Z zakupu jestem bardzo zadowolony, ale teraz rzecz chyba najfajniejsza - kompletowanie, wymienianie, dopieszczanie i wydawanie (pieniędzy ;p).
Na wstęp zajmę się wyglądem zewnętrznym - siostrze i jej narzeczonemu spodobał się Rekin i chcą nim jechać do ślubu w sierpniu.
Mam więc 2 miesiące na usunięcie korozji z zewnątrz, zakup większych felg, wymianę lub obszycie foteli, zakup lotki (liczę na cud)
oraz remont tylnego zderzaka. Po tym dopieszczę go od strony technicznej, choć zbytnio tego nie wymaga. Prace już ruszyły ;)

No, to mniej więcej tyle. Można więc powiedzieć, że jest to kontynuacja tematu Dominika:
http://e12-e28.pl/viewtopic.php?t=2397

PS. Aha i przede wszystkim muszę się przyzwyczaić do kiwających przechodniów i mrugających samochodów :D
Ostatnio zmieniony przez Mak 15 Sierpień 2013, 16:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Kamil 


Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 3490
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11 Czerwiec 2013, 13:50   
   Imię: Kamil


gratulacje :D
_________________

https://www.facebook.com/RedBlockWorks
Moje Allegro
 
 
     
Bodżangmił 


Nadwozie: E12
Model: M535i
Silnik: m30
Rok produkcji: 80
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 2742
Skąd: Wyszków
Wysłany: 11 Czerwiec 2013, 13:59   
   Imię: Bodży


Jechałeś przez "nasze rekiniaste zagłębie" . :D

Gratuluję zakupu!

W sierpniu jest też zlot.
_________________
BMW M535i 1980
BMW M535i 1980
 
 
     
Mak 
______________


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 392
Skąd: Rydzyna
Wysłany: 13 Czerwiec 2013, 21:36   
   Imię: Maciej


Dzięki panowie ;)
Wiem, wiem, o zlocie już słyszałem i czytałem, ale w tym terminie moja siostra ma wesele.
I Rekin będzie w tym weselu najprawdopodobniej brał bardzo duży udział :D

W weekend pojeździłem po szrotach. Niestety, albo i stety E28 to już dość rzadki samochód.
Odwiedziłem trzy takie miejsca i jedyne co ciekawego mieli to:


Oczywiście nic z niego nie wziąłem.

Na szczęście mam niedaleko do Szalika i w końcu miałem okazję zobaczyć inne E28 niż moja ;p
Od Wojtka kupiłem halogeny. Spontanicznie dzisiaj zabrałem się za autko (planowałem to
na weekend, ale jakoś tak wena mnie wzięła), po czym dołączyli do mnie ojciec z
kumplem i zaczęliśmy się bawić. Na początek wspomniane wcześniej halogeny oraz
znaczek na maskę prosto z ASO.

Tak było:


Tak jest:



Światełka oczywiście działają ;) - dzięki Szalik :D

Do tego zamontowaliśmy nowe siłowniki do maski (stare już nie trzymały), naprawiliśmy tylną lampę
(wymiana żarówki od przeciwmgielnego) i zamontowaliśmy prowizorycznie sygnał dźwiękowy
(muszę dokładnie sprawdzić gdzie były fabrycznie montowane).

Jak widzicie małymi, skromnymi kroczkami dążę do perfekcji.
Mam w domu też kilka części, ale wymagają rąk specjalisty. Ale o tym później.

Mam też do Was dwa małe pytanka:
1. Co to za czujniki wychodzą od chłodnicy?:

Bo podobno nie powinny tak wystawać. Zaślepić je, czy gdzieś powinny być podłączone?

2. Jak widzicie po montażu halogenów widać śruby i jest tak goło nie wesoło.
Pomyszkowałem po Google Images i widzę, że powinny być zamontowane zaślepki.
Czy chodzi o część numer 12 z tego obrazka?: http://www.bmwstore.pl/pl...zdobna/v9328541
(dokładny numer: Osłona lewa - 51 71 1 888 653, Osłona prawa - 51 71 1 888 654)

Z góry bardzo dziękuję za pomoc.

PS. Oprócz klasycznych aut mam też inne hobby. Kto wie co prezentuje mój breloczek? ;p
_________________
 
 
     
Dominique 


Nadwozie: E28
Model: E28 533i USA
Silnik: M30B32
Rok produkcji: 02.06.1983
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 786
Skąd: wigry/warszawa
Wysłany: 15 Czerwiec 2013, 21:30   
   Imię: Dominik


Maku, chłodnica była zmieniona, zapomniałem Tobie powiedzieć. Pochodzi od wersji z klimą, albo z automatem i te czujniki powinny być podłączone do czegoś właśnie z tym związanym <oko>
Cieszę się, że coś tam pomału zacząłeś grzebać przy tym rekinie, wiem, ze dobrze trafił :D
Powodzenia
_________________
Gdyby nie Niemce, nikt z nas nie jeździłby w Beemce.

E30 320i 05/1987 Cirrusblau Metallic
E28 533i 06/1983 USA Alpinweiss
 
 
     
Mak 
______________


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 392
Skąd: Rydzyna
Wysłany: 16 Czerwiec 2013, 11:55   
   Imię: Maciej


Dzięki dominique ;D No to będę patrzył to tylko czymś zaślepić.
Tymczasem przetestowałem blacharza, dałem mu drzwi kierowcy do renowacji i chyba wyszło dobrze...:

Przed i po.


Wybaczcie za jakość zdjęcia, ale robione było nożyczkami do paznokci.

W tygodniu przetestuję lakiernika ;)
_________________
Ostatnio zmieniony przez Mak 16 Czerwiec 2013, 15:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
StarZcarZ 
stare ale jare


Nadwozie: Exx
Model: 528i Sport, E34 525i Mtech
Silnik: b28
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 447
Skąd: Anglia
Wysłany: 16 Czerwiec 2013, 14:08   
   Imię: Adam


Duzo kitu poszlo na ta blacharke. Co do oslon, "zaslepek" obok halogenow sam sobie pomogles, bo wlasnie o te czesci chodzi. Dodatkowo zakup rowniez te wpinki, tj nr 13 x 2, bo te zaslepki wchodza na wcisk.
 
 
     
Mak 
______________


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 392
Skąd: Rydzyna
Wysłany: 16 Czerwiec 2013, 15:51   
   Imię: Maciej


Dużo poszło, bo drzwi były wręcz zżerane. Zedytowałem wcześniejszy post, żeby dać fotkę, jak wyglądały te drzwi wcześniej. Te kawałki rdzy jednym palcem wyłupywałem ;p Ogólnie postawiłem sobie za zadanie, żeby jak najwięcej części blacharskich ratować, a nie wymieniać. Najchętniej bym go całego rozebrał, wypiaskował, pomalował, ale niestety fundusze na to nie pozwalają.

Dzięki StarZcarZ za info ;)
_________________
 
 
     
Mak 
______________


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 392
Skąd: Rydzyna
Wysłany: 26 Czerwiec 2013, 22:28   
   Imię: Maciej


Goodbye Maleńka...



... aaale tylko na jakiś czas. Mam nadzieję, że blacharz i lakiernik nie zedrą ze mnie wszystkich oszczędności :P
W międzyczasie do wydziału komunikacji. Ustawić się w kolejkę.
Numery zaczynają się u nas od PLE. Może uda mi się dorwać numer 28 zaraz po tych literach <lol>
_________________
 
 
     
Mak 
______________


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 392
Skąd: Rydzyna
Wysłany: 29 Czerwiec 2013, 14:00   
   Imię: Maciej


Kilka fotek z ostatnich prac. Z racji, że robione u blacharza pod ręką miałem tylko spawarkę:

Było


Jest

_____________________________________________________
Było


Jest

_____________________________________________________

Jedyna dziura w podłodze zniwelowana :D


Spieszmy się kochać butle LPG. Tak szybko odchodzą... [*]
Także instalacja całkowicie usunięta.

(bagażnikiem zajmę się na saaaamym końcu, więc trochę taki pobędzie (za wyjątkiem odkurzania oczywiście))

A teraz do lakiernika :D
PS. Nie udało się przerejestrować Rekina, kolejka była kosmiczna już o godz. 11:00, a terminal
wydający numerki podpowiedział, żeby przyjść w innym terminie... <szok>
_________________
 
 
     
metka 


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 08 Lut 2013
Posty: 87
Skąd: Stargard Szczeciński
Wysłany: 1 Lipiec 2013, 14:16   
   Imię: Mateusz


Chyba mocno goniłeś blacharza, skoro nie ściągał nawet zderzaka ani zbiorniczków przy kielichu. Pamiętaj pośpiech złym doradcą <oczko>
 
 
     
Mak 
______________


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 392
Skąd: Rydzyna
Wysłany: 1 Lipiec 2013, 18:38   
   Imię: Maciej


Na razie jeszcze jeżdżę starą furą, więc nikogo nie poganiam, ale fakt, jeździć by się już chciało ;)

Całe wykonanie to właśnie pomysł blacharza, nie chciał usuwać baranka spod zderzaka, więc zadecydował,
że nie będzie go nawet demontował. Co do reszty, no cóż, nie mogę mu patrzeć na ręce :P
Z kolei lakiernik (mimo, że się z blacharzem nie znają) pochwalił jego robotę, więc mnie tym uspokoił ;)
_________________
 
 
     
Mak 
______________


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 392
Skąd: Rydzyna
Wysłany: 4 Lipiec 2013, 22:36   
   Imię: Maciej


Wczoraj autko poszło do lakiernika. Dzisiaj zadzwonił i mówi, że jest źle:



aaaaaaaaaaale na jesień kupi się nowy błotnik, wstawi, pomaluje... I powinno być OK :D
Na razie zastosujemy coś 'przejściowego'.
_________________
 
 
     
metka 


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 08 Lut 2013
Posty: 87
Skąd: Stargard Szczeciński
Wysłany: 5 Lipiec 2013, 14:37   
   Imię: Mateusz


Masakra <szok> nie chcesz mojego starego błotnika ? Jest zmęczony, ale bynajmniej z blachy :D Szpachel to zło, wszystko "siądzie", zacznie puchnąć, a na końcu odpadnie i będzie wyglądać jak na zdjęciu powyżej. Szkoda roboty, bo to i tak szybko wyjdzie. Kup odrazu chociażby ten zamiennik. Ze spasowaniem jest trochę zabawy, ale to rozsądniejsza opcja, niż próba ratowania tego błotnika. :)
 
 
     
Mak 
______________


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 392
Skąd: Rydzyna
Wysłany: 6 Lipiec 2013, 10:37   
   Imię: Maciej


Dzięki bardzo, ale niestety za dużo wydatków w ciągu najbliższych dwóch miesięcy. Lakiernik ma już
praktycznie zapłacone, więc stwierdziliśmy, że na te pół roku niech zrobi, żeby nie było nic widać :P
A tak doszły by koszty zakupu części + blacharz.

Te płaty lakieru i szpachli, co leżą na ziemi odcinaliśmy... nożykiem do tapet <masakra> Szło gładko :P
_________________
 
 
     
Mak 
______________


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 392
Skąd: Rydzyna
Wysłany: 13 Lipiec 2013, 00:34   
   Imię: Maciej


Nareszcie... autko w domu :D Oto efekty prac lakierniczych.

Co lubię:









Co wyszło średnio:


(widać dokąd było malowane)

I co wyszło według mnie fatalnie:



Jak ch** widać, że błotnik ma inny kolor. No ale i tak idzie na zmianę, tylko teraz co mam robić,
skoro jeszcze trochę rzeczy do malowania ma być, a tu taka kolorowanka się zrobiła...

PS. Lakiernik cos namotał ze skrzynką z bezpiecznikami, bo nocą auto mi całkowicie zgasło.
Brak awaryjek, nic! Na szczęście poruszałem tą wiązką kabli i zaraz światła załapały.
Ale chwilę grozy przeżyłem...
_________________
 
 
     
deric 
(Oo==[][]==oO)

Nadwozie: E28
Model: 528i
Silnik: M52B28
Rok produkcji: 10/85r
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 208
Skąd: PK
Wysłany: 13 Lipiec 2013, 07:24   
   Imię: Dominik


bialy kolor ma wiele odcieni, raczej zle dobrali w mieszalni, ale lakiernik tez Ci maniane odje#%l w komorze silnika, a jak jest u Ciebie ze zderzakami tyl bialy przod chrom ??
 
 
     
Mak 
______________


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 392
Skąd: Rydzyna
Wysłany: 13 Lipiec 2013, 11:42   
   Imię: Maciej


Tak, tylko, że już farba z tylnego zderzaka schodzi... :P
Zderzaki oba są do poprawki, a najlepiej do wymiany. Ale ich koszt na razie mnie przerasta...
_________________
 
 
     
Mak 
______________


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 392
Skąd: Rydzyna
Wysłany: 14 Lipiec 2013, 20:03   
   Imię: Maciej


To był dość ciekawy weekend ;D

Wziąłem się za drobne naprawy, które gdzieś mi chodziły po głowie od pewnego czasu:

- naprawa podświetlenia zegarów - ok
- naprawa kontrolki prawego kierunkowskazu - ok
- kasowanie inspekcji - niestety nie udało się ;f
- naprawa zamka od bagażnika - również się nie udało
- zniwelowanie 'piszczenia' kierownicy' - WD40 i ok :D
- przytwierdzenie skrzynki z bezpiecznikami - ok
- ogólne poprawki po błędach mechanicznych pozostawionych przez lakiernika - mam nadzieję, że ok

Rozbierając panel postanowiłem przy okazji sprawdzić, czy zakupiony wcześniej zegarek cyfrowy
(ten obok przycisków 'awaryjek' i podgrzewania tylnej szyby) da się zamontować i podłączyć.
Niestety okazało się, że nie ma w aucie odpowiedniej wtyczki do niego, czyli takiej, która wchodzi tu:



Przeszukałem oczywiście wiązki kabli w aucie i niestety nic:


Czy ma ktoś może wiązkę kabli z wtyczką do tego zegarka? Chyba, że nie jest możliwe jego podłączenie?
Dodam tylko, że jest to najzwyklejszy zegarek, pod spodem ma przyciski 'h' i 'm' do ustawiania czasu.
W każdy razie zostawiłem ozdobnie ten zegarek ;p Jeśli się nie uda, to przykręcam z powrotem zaślepkę.

Z innej beczki - przez te kilka dni prześladowała mnie liczba '300'. oto dowody:



Pokusiłem się też o fotkę moich dwóch Youngtimerów. Audi jest na sprzedaż, może ktoś by chciał zglebić i przyBBSić? :D

_________________
 
 
     
Draż 


Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m60b35
Rok produkcji: 81
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 1096
Skąd: Poznań
Wysłany: 15 Lipiec 2013, 15:26   
   Imię: Krzysztof


Oby pociągną następne 3 stówki <ok>
_________________
Moja ex babcia :)
 
 
     
Mak 
______________


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 392
Skąd: Rydzyna
Wysłany: 16 Lipiec 2013, 20:06   
   Imię: Maciej


Mam taką nadzieję :D

Dzisiaj siedząc w pracy dostałem takiego maila:

Od: Allegro <powiadomienia@allegro.pl> dnia: 16 lipca 2013 12:36 napisał/a:
Dzień dobry

Czy Pan sobie zdaje sprawę, że kupił Pan za 54zł podróbkę emblematu, który kosztuje u tego użytkownika na innej aukcji 20zł? Czcionka BMW powinna być wyśrodkowana na grubości czarnej obwódki. Podróbka nie ma wyśrodkowanej czcionki, poza tym jest kiepsko pomalowana, grubości ramion srebrnego krzyża są nierówne. Tabelka z datą produkcji z tyłu, nie ma oznaczenia daty oraz kończy się na 2007 jak większość tabelek zamieszczanych na innych aukcjach lub sklepach gdzie sprzedają próbki. Etykieta na woreczku strunowym została wydrukowana oraz wycięta ręcznie. Ja miałem krzywe linie cięcia i odciski brudnych palców pod nalepką. Oryginalna etykieta jest cięta ploterowo i powinna mieć pozaokrąglane narożniki oraz idealną linię cięcia. Jednym słowy OSZUSTWO.
Zapraszam na forum BMW gdzie jest więcej oszukanych osób:
http://www.bmw-klub.pl/fo...215637&start=30


<masakra> <masakra> <sciana>

Ale trudno, może na zimę kupi się już w ASO <cwaniak>
_________________
 
 
     
metka 


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 08 Lut 2013
Posty: 87
Skąd: Stargard Szczeciński
Wysłany: 16 Lipiec 2013, 21:24   
   Imię: Mateusz


Ja świadomie kupiłem podróbkę za 30 zł, bo bylem ciekaw jakości wykonania. I powiem wam, że jeśli jest gdzieś taka na tył (stosunek jakość/cena) to biorę 2 szt. :D Ale niestety chyba pozostaje ASO
 
 
     
Mak 
______________


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 392
Skąd: Rydzyna
Wysłany: 19 Lipiec 2013, 20:00   
   Imię: Maciej


No to facet zadeklarował się, że prześle mi różnicę 30 zł między faktycznym zamiennikiem, a tym,
co kupiłem :D

Dzisiaj moje autko miało holowanie. Z tym, że był w roli holującego i spisał się świetnie :D
Już sobie wyobrażam, co myśleli inni uczestnicy ruchu: "Jak to, taki klasyk nowe auto holuje?" :D :D
_________________
 
 
     
Mak 
______________


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 392
Skąd: Rydzyna
Wysłany: 23 Lipiec 2013, 15:42   
   Imię: Maciej


Proszę Was o małą pomoc. Jak już wcześniej wspomniałem, zakupiłem sobie na allegro prosty zegarek cyfrowy, tutaj, numer 1:
http://www.bmwstore.pl/pl...dodatk/v9328541
Potrzebuje teraz, żeby go podłączyć, ale nie bardzo wiem jakim kablem.

Czy chodzi o ten wchodzący w skład numeru 6:
http://www.bmwstore.pl/pl...yrzady/v9328541

Czy też numer 7 stąd:
http://www.bmwstore.pl/pl...p-zewn/v9328541

A może coś jeszcze innego? Jeśli coś z tych powyższych, to rozumiem, że wpinam go w to wolne miejsce
na tyle tablicy przyrządów (bodajże żółte wejście)?

Z góry wielkie dzięki za pomoc! :)
_________________
 
 
     
Mak 
______________


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 392
Skąd: Rydzyna
Wysłany: 15 Sierpień 2013, 17:08   
   Imię: Maciej


No i się nie udało, na ślubie siostry Alpinka woziła tylko gości na imprezę, potem została odstawiona do domu.
Ze stanu auta nie byłem zadowolony i nie pozwoliłem aby wiozło młodą parę. Ale o tym za chwilkę.
Żeby jednak jakoś to im wynagrodzić znalazłem idealne auto na tą okazję:





Silnik 7,7, jakieś 380 KM, 'full opcja' :D WSZYSCY byli pod wrażeniem tego auta, a ja musiałem się przejechać :D
Jeśli ktoś zainteresowany wynajmem to walić na priv o kontakt ;)

Wracając do Be Emki -> podjechałem w końcu na długo planowaną diagnostykę podwozia i silnika.
Od mechanika dostałem czarną listę rzeczy do wymiany:

Przód:
Amortyzatory + górne mocowania i łożyska, sworznie dolne wahacza, klocki hamulcowe, łączniki stabilizatora.

Tył:
Łożyska piasty koła, szczęki hamulcowe, cylinderki hamulcowe, amortyzatory, gumy wieszaka układu wydechowego.

Silnik:
Rozrząd, przewody wysokiego napięcia, świece, filtry, oleje, czyli standardzik ;)

(gdyby ktoś miał te części na sprzedaż proszę o kontakt :D )

Finałowa ocena diagnosty - "proszę tym autem nie jeździć". No niestety innego samochodu nie mam :/
Zamówiłem już wszystko na tył:



... i kiedy miałem się umawiać na robotę przyszło zawiadomienie z ubezpieczalni. Znowu 'latanie' z papierkami,
wydzwanianie, rankomaty, sraty, taty i pieniądze na robociznę poszszzszły! Czekamy do wypłaty.

Mimo uciekającego płynu hamulcowego jeżdżę, ale już tylko tam, gdzie muszę. Np. na mini-zlot youngtimerów w Lesznie...
... czytaj: do siostry ;p

_________________
 
 
     
MutoN 


Nadwozie: E28
Model: 520i @ 528i
Silnik: m20b28
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Sty 2013
Posty: 423
Skąd: Łódź
Wysłany: 15 Sierpień 2013, 19:07   
   Imię: Michał


Jak chcesz to mam kable wn (semtech wire wound) do m20b20 nowe oddam po taniosci, jak cos to napisz na priv
_________________

 
 
     
Mak 
______________


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 392
Skąd: Rydzyna
Wysłany: 4 Wrzesień 2013, 21:27   
   Imię: Maciej


MutoN sory za mój refleks - już mam kupione NGK, ale dzieki! ;)

I takie tam sprzed kościoła:

_________________
 
 
     
Mak 
______________


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 392
Skąd: Rydzyna
Wysłany: 8 Październik 2013, 09:04   
   Imię: Maciej


Miesiąc minął, ale to nie znaczy, że nic się nie działo :D Zakończyłem remont tyłu i tak oto zostały wymienione:

- Amortyzatory,
- Szczęki hamulcowe,
- Łożyska piasty koła,
- Cylinderki hamulcowe,
- Gumy wieszaka układu wydechowego.

Koszty xxxx zł, ale teraz nie szuram podwoziem na byle 'hopce', a samochód hamuje.

Wysiadły mi 'długie' światła. Winna żarówka, ale wymieniamy parami. Wybór padł na
OSRAM H1 SILVERSTAR 2.0 i powiem Wam, że różnica w stosunku do poprzednich jest OGROMNA!
Zazwyczaj nie wierzę w 'marketingowy bełkot', ale faktycznie w nocy widzę więcej.

W końcu też odebrałem z naprawy zamek bagażnika, który następnie został potraktowany czarnym matem i zamontowany.

W zeszłym tygodniu udałem się do Szalik Store we Wschowie po nowe fotele, otrzymując przy okazji
kabel do podłączenia zegara i klaksony.

Różnica w siedzeniu jest kolosalna. Jazda nabrała nowego komfortu. Teraz rozumiem zachwyt
każdego nowego pasażera, którego mam przyjemność przewieźć :D


No i nie spóźniam się do pracy, bo wiem, że jak jest 7:55 to trzeba przycisnąć <lol>


Aha - wreszcie rekin trąbi jak facet, a nie jak byle pi...erdoła <mina>

(fak, miałem wyczyścić plastik z farby...)

Przy okazji 'małych remontów' zabrałem się za odświeżenie wycieraczek i popielniczki.
Wycieraczki to dalszy efekt nieudolnego lakiernika i oprócz rdzy miały białe plamki od lakieru:


Teraz wyglądają jak wycieraczki:


No i popielniczka... w sumie w aucie i tak jest zakaz palenia:


Na tą chwilę kompletuję części do remontu na przód. W weekend zamienię tapicerkę z fotela pasażera
na niepodartą i może uda się po sąsiedzku wykarszerować cały środek :D
_________________
 
 
     
deric 
(Oo==[][]==oO)

Nadwozie: E28
Model: 528i
Silnik: M52B28
Rok produkcji: 10/85r
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 208
Skąd: PK
Wysłany: 8 Październik 2013, 15:25   
   Imię: Dominik


no ladnie dzialasz, czym potraktowales popielniczke ze tak sie swieci:)??
 
 
     
Mak 
______________


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 392
Skąd: Rydzyna
Wysłany: 9 Październik 2013, 08:28   
   Imię: Maciej


Ta popielniczka to trochę eksperymentalnie - zwykły chrom w sprayu, po wcześniejszym, delikatnym szlifie.
Jest niewidoczna, dlatego pozwoliłem sobie na taką małą zabawę. Tak samo było z klaksonami.
Chrom to oczywiście nie jest :P Bardziej srebrny połysk. Na żywo wygląda nieco słabiej, ale to wina moich
umiejętności szlifierskich :D
_________________
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0.078 sekundy. Zapytań do SQL: 14