[E12 520] E12 by Bombel 1980 M20B20 pastellblau |
Autor |
Wiadomość |
bombeliou
Nadwozie: E12
Model: 520
Silnik: M20b20
Rok produkcji: 1980
Dołączył: 10 Maj 2013 Posty: 91 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 21 Sierpień 2013, 10:09 [E12 520] E12 by Bombel 1980 M20B20 pastellblau
Imię: Jakub |
|
|
Witam,
Po pół roku odważyłem się założyć swój temat z bawarką.
BMW E12 PASTELLBLAU 1980 ROK M20B20
Jest to egzemplarz który zakupiłem od kolegi Przemka z tego forum, musiał sprzedać, a ja nie mogłem się oprzeć. Przemek włożył w to auto wielkie serce, mnóstwo pracy. Ja staram się to kontynuować. Od czasu zakupu zrobiłem już sporo rzeczy. Sporo jest również w planach.
Będę się starał wrzucać fotki z bieżących reperacji
Tak oto wygląda:
|
|
|
|
|
bombeliou
Nadwozie: E12
Model: 520
Silnik: M20b20
Rok produkcji: 1980
Dołączył: 10 Maj 2013 Posty: 91 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 21 Sierpień 2013, 10:34
Imię: Jakub |
|
|
Pierwsza naprawa jaką wykonałem to zakupie. To konserwacja maski, wszystkich zawiasów, zamków, wymiana linki itp.
Maska została dokładnie oczyszczona i pomalowana bitexem. Od poprzedniego właściciela dostałem naklejski zalaminowane do komory silnika, również zostały wklejone.
Parę zdjęć:
|
|
|
|
|
David
E12 BBS CLASSIC
Nadwozie: E12
Model: 520
Silnik: m20
Rok produkcji: 1980.02
Dołączył: 07 Lip 2007 Posty: 206 Skąd: Tarnow
|
Wysłany: 21 Sierpień 2013, 15:45
Imię: Dawid |
|
|
bombeliou napisał/a: |
Maska została dokładnie oczyszczona i pomalowana bitexem.] |
po co malować maskę bitexem |
_________________ Psychotesty Tarnów
Badania Psychotechniczne
Tarnów ul: Piłsudskiego 21/1
794 001 051 |
|
|
|
|
bombeliou
Nadwozie: E12
Model: 520
Silnik: M20b20
Rok produkcji: 1980
Dołączył: 10 Maj 2013 Posty: 91 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 21 Sierpień 2013, 17:19
Imię: Jakub |
|
|
A dlaczego nie |
_________________ 1980 E12 520/6 pastellblau
facebook.com/jakub.slonecki |
|
|
|
|
Kucharz
Pogrzebowy
Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Mar 2010 Posty: 3244 Skąd: Małkinia
|
|
|
|
|
David
E12 BBS CLASSIC
Nadwozie: E12
Model: 520
Silnik: m20
Rok produkcji: 1980.02
Dołączył: 07 Lip 2007 Posty: 206 Skąd: Tarnow
|
Wysłany: 21 Sierpień 2013, 19:40
Imię: Dawid |
|
|
bombeliou napisał/a: | A dlaczego nie |
drzwi tez tym zapaćkasz |
_________________ Psychotesty Tarnów
Badania Psychotechniczne
Tarnów ul: Piłsudskiego 21/1
794 001 051 |
|
|
|
|
Szalik1
Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 2194 Skąd: Wschowa
|
Wysłany: 21 Sierpień 2013, 22:44
Imię: Wojtek |
|
|
David napisał/a: | bombeliou napisał/a: |
Maska została dokładnie oczyszczona i pomalowana bitexem.] |
po co malować maskę bitexem |
hehe a jednak ktos sie odwazył zadac to nurtujące wszystkich pytanie |
|
|
|
|
Kamil
Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Sty 2010 Posty: 3490 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21 Sierpień 2013, 22:56
Imię: Kamil |
|
|
nie bądźmy tacy negatywni Kolega bombeliou może dopiero się aklimatyzuje, może również technicznie.
Według mnie, Bitex to raczej maź stosowana do podwozia, a sama jej jakość raczej jest licha, chociaż napomnę że sam nie używałem
Spód maski to raczej w lakier i na to seria gąbka
bombeliou, tak czy siak gratuluję. Piękne autko
|
_________________
https://www.facebook.com/RedBlockWorks
Moje Allegro |
|
|
|
|
Beatles
Mr Zielona Otchłań
Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Mar 2007 Posty: 2836 Skąd: Kielce / Warszawa
|
Wysłany: 22 Sierpień 2013, 06:23
Imię: Marcin |
|
|
Ciekawe czy od temperatury ten bitex się nie zacznie rozpuszczać
świetny kolor auta. |
_________________ Szczęśliwi spalania nie liczą!
|
|
|
|
|
Mak
______________
Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 25 Kwi 2013 Posty: 392 Skąd: Rydzyna
|
Wysłany: 22 Sierpień 2013, 09:01
Imię: Maciej |
|
|
Pierwsze zdjęcie bardzo klimatyczne - leżaki, jakby z epoki i uchylone szyby w aucie, no bo przecież gdzie klima Bardzo mi się podoba. |
_________________
|
|
|
|
|
Bodżangmił
Nadwozie: E12
Model: M535i
Silnik: m30
Rok produkcji: 80
Pomógł: 2 razy Dołączył: 09 Maj 2007 Posty: 2748 Skąd: Wyszków
|
Wysłany: 22 Sierpień 2013, 15:12
Imię: Bodży |
|
|
Który z Was w przeszłości nie zrobił większej bądź mniejszej profanacji rekinowi?
Jestem zdania,jak Kamil. Kolega się zaklimatyzuje na forum i już nie będzie popełniał takich akcji...
Pamiętam ,ze pomagałem Przemkowi przy znalezieniu tego koloru w palecie dostępnej dla e12
|
_________________ BMW M535i 1980
|
|
|
|
|
bombeliou
Nadwozie: E12
Model: 520
Silnik: M20b20
Rok produkcji: 1980
Dołączył: 10 Maj 2013 Posty: 91 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 25 Sierpień 2013, 13:00
Imię: Jakub |
|
|
Może i popełniłem błąd malując maskę bitexem, ale wygląda to dobrze, w zimie pójdzie lakier, i jak znajdę gąbkę, to gąbka.
Po co się nastawiacie negatywnie do innych, nie łatwiej zalecić co będzie dobre? |
_________________ 1980 E12 520/6 pastellblau
facebook.com/jakub.slonecki |
|
|
|
|
bombeliou
Nadwozie: E12
Model: 520
Silnik: M20b20
Rok produkcji: 1980
Dołączył: 10 Maj 2013 Posty: 91 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 25 Sierpień 2013, 13:08
Imię: Jakub |
|
|
Trochę pozytywów, odszykowałem własnoręcznie felgi, polerka rantu, czyszczenie.
Przy okazji zdejmowania kół oczyściłem bębny, zaciski, i wszystko co było w nadkolach.
Zaciski i bębny malowane czystym cynkiem.
Wszystko wygląda jak nowe
|
|
|
|
|
Kucharz
Pogrzebowy
Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Mar 2010 Posty: 3244 Skąd: Małkinia
|
|
|
|
|
bombeliou
Nadwozie: E12
Model: 520
Silnik: M20b20
Rok produkcji: 1980
Dołączył: 10 Maj 2013 Posty: 91 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 26 Sierpień 2013, 07:33
Imię: Jakub |
|
|
Kucharz, tak naprawdę to nie wiem, ale wydawało mi się wiecznie że to z E34. |
_________________ 1980 E12 520/6 pastellblau
facebook.com/jakub.slonecki |
|
|
|
|
Bodżangmił
Nadwozie: E12
Model: M535i
Silnik: m30
Rok produkcji: 80
Pomógł: 2 razy Dołączył: 09 Maj 2007 Posty: 2748 Skąd: Wyszków
|
Wysłany: 26 Sierpień 2013, 08:34
Imię: Bodży |
|
|
Raczej z e39 to odpada bo et by nie pasowało do e12. |
_________________ BMW M535i 1980
|
|
|
|
|
bombeliou
Nadwozie: E12
Model: 520
Silnik: M20b20
Rok produkcji: 1980
Dołączył: 10 Maj 2013 Posty: 91 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 26 Sierpień 2013, 13:38
Imię: Jakub |
|
|
Panowie, podpowiedzcie co może być nie tak. Otóż w trakcie jazdy strasznie czuć benzynę w kabinie, sprawdzałem dokładnie gaźnik i jego okolice i nie ma żadnego wycieku. Co ciekawsze benzynę czuć jedynie w niektórych momentach, nie ciągle.
Może ktoś pomoże |
_________________ 1980 E12 520/6 pastellblau
facebook.com/jakub.slonecki |
|
|
|
|
Kamil
Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Sty 2010 Posty: 3490 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
bombeliou
Nadwozie: E12
Model: 520
Silnik: M20b20
Rok produkcji: 1980
Dołączył: 10 Maj 2013 Posty: 91 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 26 Sierpień 2013, 14:46
Imię: Jakub |
|
|
Kamil, czy do pełna czy nie, śmierdzi tak samo. Generalnie jeżdżę spokojnie do 3000obr/min. |
_________________ 1980 E12 520/6 pastellblau
facebook.com/jakub.slonecki |
|
|
|
|
Kamil
Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Sty 2010 Posty: 3490 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26 Sierpień 2013, 15:02
Imię: Kamil |
|
|
Myślę że w tej kwestii musza wypowiedzieć się Gaźnikowcy - ale ja dla pewności sprawdził bym cały układ od baku do silnika, z silnikiem włącznie |
_________________
https://www.facebook.com/RedBlockWorks
Moje Allegro |
|
|
|
|
Bodżangmił
Nadwozie: E12
Model: M535i
Silnik: m30
Rok produkcji: 80
Pomógł: 2 razy Dołączył: 09 Maj 2007 Posty: 2748 Skąd: Wyszków
|
Wysłany: 26 Sierpień 2013, 15:26
Imię: Bodży |
|
|
Sprawdź, czy w bagażniku podpięte są przewody do tego zbiorniczka odpowietrzającego nad bakiem. |
_________________ BMW M535i 1980
|
|
|
|
|
JohnDelorean
Nadwozie: E28
Model: 528i
Silnik: M30B28
Rok produkcji: 1981
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lis 2012 Posty: 96 Skąd: Pionki
|
Wysłany: 26 Sierpień 2013, 17:23
Imię: Paweł |
|
|
Gdzieś przewód może być przerwany, ewentualnie gaźnik się przelewa z powodu zanieczyszczeń, ale wtedy wystąpiłby również problem z pracą silnika. Ja zaczął bym od wjechania autem na kanał i sprawdzenia przewodów na całej długości. |
|
|
|
|
Kucharz
Pogrzebowy
Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Mar 2010 Posty: 3244 Skąd: Małkinia
|
|
|
|
|
Adaasko
Bronzitbeige
Nadwozie: Exx
Model: 335i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985'
Dołączył: 30 Lip 2010 Posty: 174 Skąd: ten swąd?
|
Wysłany: 27 Sierpień 2013, 16:09
Imię: adaś |
|
|
co mnie zawsze razi w starych beemkach - odstępstwo w kolorze progów - powinny być czarne
pozatym auto super, kolor nie sa mo wi ty!
mozesz pokazać co to jest ten "czysty cynk" jest to odporne na temperatury? |
|
|
|
|
bombeliou
Nadwozie: E12
Model: 520
Silnik: M20b20
Rok produkcji: 1980
Dołączył: 10 Maj 2013 Posty: 91 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 27 Sierpień 2013, 19:50
Imię: Jakub |
|
|
CZysty cynk wytrzymuje do 800 stopni ma fajną szaro-matową powłokę, twardą, jest w sprayu i ma zawartość 98% cynku.
Generalnie mi się nie podobają progi czarne, barankowe, tymabrdziej w tak jasnym kolorze |
_________________ 1980 E12 520/6 pastellblau
facebook.com/jakub.slonecki |
|
|
|
|
dawid
Nadwozie: E12
Model: 520
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1978
Pomógł: 1 raz Dołączył: 04 Lut 2013 Posty: 137 Skąd: Żary
|
Wysłany: 28 Sierpień 2013, 20:58
Imię: Dawid |
|
|
bombeliou, Jakie to amorki z tyłu masz założone seria Gdzie dostałes :)) |
|
|
|
|
StarZcarZ
stare ale jare
Nadwozie: Exx
Model: E28 528i Sport, 525i, E34 525i SE
Silnik: b28
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 12 razy Dołączył: 03 Mar 2010 Posty: 472 Skąd: Anglia
|
Wysłany: 29 Sierpień 2013, 07:13
Imię: Adam |
|
|
Dobry kolor, taka smerfetka. Dobrze, ze gargamel jej nie zdarzyl pojmac w swe "rude" lapska.
Kucharz napisał/a: | Bodżangmił napisał/a: | Raczej z e39 to odpada bo et by nie pasowało do e12. |
ET jest takie samo, z e39 mają 7 cali, a z e38 mają 8 cali |
Ani z e39, ani z e38, bo to sa 15-tki.
A wiec z e34 tak jak sam autor tematu napisal. |
|
|
|
|
Kucharz
Pogrzebowy
Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Mar 2010 Posty: 3244 Skąd: Małkinia
|
Wysłany: 29 Sierpień 2013, 07:31
Imię: Marcin |
|
|
StarZcarZ napisał/a: | Dobry kolor, taka smerfetka. Dobrze, ze gargamel jej nie zdarzyl pojmac w swe "rude" lapska.
Kucharz napisał/a: | Bodżangmił napisał/a: | Raczej z e39 to odpada bo et by nie pasowało do e12. |
ET jest takie samo, z e39 mają 7 cali, a z e38 mają 8 cali |
Ani z e39, ani z e38, bo to sa 15-tki.
A wiec z e34 tak jak sam autor tematu napisal. |
faktycznie, a jakos mi na 16" to wyglądało |
_________________ www.firmaorchidea.pl
www.zajazdpodsosnami.pl
www.chodowiak.pl
|
|
|
|
|
bombeliou
Nadwozie: E12
Model: 520
Silnik: M20b20
Rok produkcji: 1980
Dołączył: 10 Maj 2013 Posty: 91 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 15 Wrzesień 2013, 09:58
Imię: Jakub |
|
|
Adaasko, ukierunkowałeś mnie w pracy na bavarką, progi pomalowane na czarny mat, jak również dół przedniego pasa
Wkrótce załącze zdjęcia z napraw , trochę porobiłem |
_________________ 1980 E12 520/6 pastellblau
facebook.com/jakub.slonecki |
|
|
|
|
Adaasko
Bronzitbeige
Nadwozie: Exx
Model: 335i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985'
Dołączył: 30 Lip 2010 Posty: 174 Skąd: ten swąd?
|
Wysłany: 28 Wrzesień 2013, 10:17
Imię: adaś |
|
|
pokazuj fotki jak to wyszło, to duuużo robi wizualnie
ps. ciesze się, jesteś kolejną, entą osobą którą nakierunkowałem w tym temacie paru jak Ty zarzekało się, ze w kolorze bardziej sie podoba, a po czasie jednak zrobiło jak trzeba - z Tobą poszlo wyjątkowo szybko - to dobry znak, hehe
jak zmontowałes maszyne do polerowania? |
|
|
|
|
|