E12-E28 Strona Główna E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Filmik z IV Ogólnopolskiego Zlotu e12-e28.pl - MAŁKINIA 2014 - http://vimeo.com/102914979

Poprzedni temat «» Następny temat
[E12 520] E12 by Bombel 1980 M20B20 pastellblau
Autor Wiadomość
bombeliou 


Nadwozie: E12
Model: 520
Silnik: M20b20
Rok produkcji: 1980
Dołączył: 10 Maj 2013
Posty: 91
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 21 Sierpień 2013, 10:09   [E12 520] E12 by Bombel 1980 M20B20 pastellblau
   Imię: Jakub


Witam,

Po pół roku odważyłem się założyć swój temat z bawarką.
BMW E12 PASTELLBLAU 1980 ROK M20B20
Jest to egzemplarz który zakupiłem od kolegi Przemka z tego forum, musiał sprzedać, a ja nie mogłem się oprzeć. Przemek włożył w to auto wielkie serce, mnóstwo pracy. Ja staram się to kontynuować. Od czasu zakupu zrobiłem już sporo rzeczy. Sporo jest również w planach.

Będę się starał wrzucać fotki z bieżących reperacji ;)

Tak oto wygląda:


 
 
     
bombeliou 


Nadwozie: E12
Model: 520
Silnik: M20b20
Rok produkcji: 1980
Dołączył: 10 Maj 2013
Posty: 91
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 21 Sierpień 2013, 10:34   
   Imię: Jakub


Pierwsza naprawa jaką wykonałem to zakupie. To konserwacja maski, wszystkich zawiasów, zamków, wymiana linki itp.

Maska została dokładnie oczyszczona i pomalowana bitexem. Od poprzedniego właściciela dostałem naklejski zalaminowane do komory silnika, również zostały wklejone.

Parę zdjęć:




 
 
     
David 
E12 BBS CLASSIC

Nadwozie: E12
Model: 520
Silnik: m20
Rok produkcji: 1980.02
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 206
Skąd: Tarnow
Wysłany: 21 Sierpień 2013, 15:45   
   Imię: Dawid


bombeliou napisał/a:

Maska została dokładnie oczyszczona i pomalowana bitexem.]

po co malować maskę bitexem ?? <szok>
_________________
Psychotesty Tarnów
Badania Psychotechniczne
Tarnów ul: Piłsudskiego 21/1
794 001 051
 
 
     
bombeliou 


Nadwozie: E12
Model: 520
Silnik: M20b20
Rok produkcji: 1980
Dołączył: 10 Maj 2013
Posty: 91
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 21 Sierpień 2013, 17:19   
   Imię: Jakub


A dlaczego nie ? <masakra>
_________________
1980 E12 520/6 pastellblau

facebook.com/jakub.slonecki
 
 
     
Kucharz 
Pogrzebowy


Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 3244
Skąd: Małkinia
Wysłany: 21 Sierpień 2013, 19:11   
   Imię: Marcin


no w sumie też nie wiem po co

swoją drogą nie wiedziałem, że Przemek sprzedawał

a auto naprawdę fajne, oglądaliśmy na II Zlocie
_________________
www.firmaorchidea.pl
www.zajazdpodsosnami.pl
www.chodowiak.pl
 
 
     
David 
E12 BBS CLASSIC

Nadwozie: E12
Model: 520
Silnik: m20
Rok produkcji: 1980.02
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 206
Skąd: Tarnow
Wysłany: 21 Sierpień 2013, 19:40   
   Imię: Dawid


bombeliou napisał/a:
A dlaczego nie ? <masakra>

drzwi tez tym zapaćkasz ?
_________________
Psychotesty Tarnów
Badania Psychotechniczne
Tarnów ul: Piłsudskiego 21/1
794 001 051
 
 
     
Szalik1 


Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 2194
Skąd: Wschowa
Wysłany: 21 Sierpień 2013, 22:44   
   Imię: Wojtek


David napisał/a:
bombeliou napisał/a:

Maska została dokładnie oczyszczona i pomalowana bitexem.]

po co malować maskę bitexem ?? <szok>


hehe a jednak ktos sie odwazył zadac to nurtujące wszystkich pytanie :D
 
 
     
Kamil 


Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 3490
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21 Sierpień 2013, 22:56   
   Imię: Kamil


nie bądźmy tacy negatywni :D Kolega bombeliou może dopiero się aklimatyzuje, może również technicznie.
Według mnie, Bitex to raczej maź stosowana do podwozia, a sama jej jakość raczej jest licha, chociaż napomnę że sam nie używałem <lol>
Spód maski to raczej w lakier i na to seria gąbka <czapka>

bombeliou, tak czy siak gratuluję. Piękne autko
<ok>
_________________

https://www.facebook.com/RedBlockWorks
Moje Allegro
 
 
     
Beatles 
Mr Zielona Otchłań


Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 2836
Skąd: Kielce / Warszawa
Wysłany: 22 Sierpień 2013, 06:23   
   Imię: Marcin


Ciekawe czy od temperatury ten bitex się nie zacznie rozpuszczać <oko>

świetny kolor auta.
_________________
Szczęśliwi spalania nie liczą!
 
 
     
Mak 
______________


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 392
Skąd: Rydzyna
Wysłany: 22 Sierpień 2013, 09:01   
   Imię: Maciej


Pierwsze zdjęcie bardzo klimatyczne - leżaki, jakby z epoki i uchylone szyby w aucie, no bo przecież gdzie klima :D Bardzo mi się podoba.
_________________
 
 
     
Bodżangmił 


Nadwozie: E12
Model: M535i
Silnik: m30
Rok produkcji: 80
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 2748
Skąd: Wyszków
Wysłany: 22 Sierpień 2013, 15:12   
   Imię: Bodży


Który z Was w przeszłości nie zrobił większej bądź mniejszej profanacji rekinowi?
Jestem zdania,jak Kamil. Kolega się zaklimatyzuje na forum i już nie będzie popełniał takich akcji...

Pamiętam ,ze pomagałem Przemkowi przy znalezieniu tego koloru w palecie dostępnej dla e12

<czapka>
_________________
BMW M535i 1980
 
 
     
bombeliou 


Nadwozie: E12
Model: 520
Silnik: M20b20
Rok produkcji: 1980
Dołączył: 10 Maj 2013
Posty: 91
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 25 Sierpień 2013, 13:00   
   Imię: Jakub


Może i popełniłem błąd malując maskę bitexem, ale wygląda to dobrze, w zimie pójdzie lakier, i jak znajdę gąbkę, to gąbka.


Po co się nastawiacie negatywnie do innych, nie łatwiej zalecić co będzie dobre?
_________________
1980 E12 520/6 pastellblau

facebook.com/jakub.slonecki
 
 
     
bombeliou 


Nadwozie: E12
Model: 520
Silnik: M20b20
Rok produkcji: 1980
Dołączył: 10 Maj 2013
Posty: 91
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 25 Sierpień 2013, 13:08   
   Imię: Jakub


Trochę pozytywów, odszykowałem własnoręcznie felgi, polerka rantu, czyszczenie.
Przy okazji zdejmowania kół oczyściłem bębny, zaciski, i wszystko co było w nadkolach.
Zaciski i bębny malowane czystym cynkiem.
Wszystko wygląda jak nowe :)







 
 
     
Kucharz 
Pogrzebowy


Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 3244
Skąd: Małkinia
Wysłany: 25 Sierpień 2013, 20:47   
   Imię: Marcin


dobra robota

to jest St.5 z e39 czy e38?
_________________
www.firmaorchidea.pl
www.zajazdpodsosnami.pl
www.chodowiak.pl
 
 
     
bombeliou 


Nadwozie: E12
Model: 520
Silnik: M20b20
Rok produkcji: 1980
Dołączył: 10 Maj 2013
Posty: 91
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 26 Sierpień 2013, 07:33   
   Imię: Jakub


Kucharz, tak naprawdę to nie wiem, ale wydawało mi się wiecznie że to z E34.
_________________
1980 E12 520/6 pastellblau

facebook.com/jakub.slonecki
 
 
     
Bodżangmił 


Nadwozie: E12
Model: M535i
Silnik: m30
Rok produkcji: 80
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 2748
Skąd: Wyszków
Wysłany: 26 Sierpień 2013, 08:34   
   Imię: Bodży


Raczej z e39 to odpada bo et by nie pasowało do e12.
_________________
BMW M535i 1980
 
 
     
bombeliou 


Nadwozie: E12
Model: 520
Silnik: M20b20
Rok produkcji: 1980
Dołączył: 10 Maj 2013
Posty: 91
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 26 Sierpień 2013, 13:38   
   Imię: Jakub


Panowie, podpowiedzcie co może być nie tak. Otóż w trakcie jazdy strasznie czuć benzynę w kabinie, sprawdzałem dokładnie gaźnik i jego okolice i nie ma żadnego wycieku. Co ciekawsze benzynę czuć jedynie w niektórych momentach, nie ciągle.
Może ktoś pomoże :)
_________________
1980 E12 520/6 pastellblau

facebook.com/jakub.slonecki
 
 
     
Kamil 


Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 3490
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26 Sierpień 2013, 14:24   
   Imię: Kamil


a w jakich momentach, zauważyłeś kiedy to się dzieje? zatankowany jesteś do pełna czy nie?
_________________

https://www.facebook.com/RedBlockWorks
Moje Allegro
 
 
     
bombeliou 


Nadwozie: E12
Model: 520
Silnik: M20b20
Rok produkcji: 1980
Dołączył: 10 Maj 2013
Posty: 91
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 26 Sierpień 2013, 14:46   
   Imię: Jakub


Kamil, czy do pełna czy nie, śmierdzi tak samo. Generalnie jeżdżę spokojnie do 3000obr/min.
_________________
1980 E12 520/6 pastellblau

facebook.com/jakub.slonecki
 
 
     
Kamil 


Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 3490
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26 Sierpień 2013, 15:02   
   Imię: Kamil


Myślę że w tej kwestii musza wypowiedzieć się Gaźnikowcy - ale ja dla pewności sprawdził bym cały układ od baku do silnika, z silnikiem włącznie
_________________

https://www.facebook.com/RedBlockWorks
Moje Allegro
 
 
     
Bodżangmił 


Nadwozie: E12
Model: M535i
Silnik: m30
Rok produkcji: 80
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 2748
Skąd: Wyszków
Wysłany: 26 Sierpień 2013, 15:26   
   Imię: Bodży


Sprawdź, czy w bagażniku podpięte są przewody do tego zbiorniczka odpowietrzającego nad bakiem.
_________________
BMW M535i 1980
 
 
     
JohnDelorean 


Nadwozie: E28
Model: 528i
Silnik: M30B28
Rok produkcji: 1981
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 96
Skąd: Pionki
Wysłany: 26 Sierpień 2013, 17:23   
   Imię: Paweł


Gdzieś przewód może być przerwany, ewentualnie gaźnik się przelewa z powodu zanieczyszczeń, ale wtedy wystąpiłby również problem z pracą silnika. Ja zaczął bym od wjechania autem na kanał i sprawdzenia przewodów na całej długości.
 
 
     
Kucharz 
Pogrzebowy


Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 3244
Skąd: Małkinia
Wysłany: 26 Sierpień 2013, 20:49   
   Imię: Marcin


Bodżangmił napisał/a:
Raczej z e39 to odpada bo et by nie pasowało do e12.


ET jest takie samo, z e39 mają 7 cali, a z e38 mają 8 cali
_________________
www.firmaorchidea.pl
www.zajazdpodsosnami.pl
www.chodowiak.pl
 
 
     
Adaasko 
Bronzitbeige


Nadwozie: Exx
Model: 335i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985'
Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 174
Skąd: ten swąd?
Wysłany: 27 Sierpień 2013, 16:09   
   Imię: adaś


co mnie zawsze razi w starych beemkach - odstępstwo w kolorze progów - powinny być czarne :)

pozatym auto super, kolor nie sa mo wi ty!


mozesz pokazać co to jest ten "czysty cynk" ? jest to odporne na temperatury?
 
 
     
bombeliou 


Nadwozie: E12
Model: 520
Silnik: M20b20
Rok produkcji: 1980
Dołączył: 10 Maj 2013
Posty: 91
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 27 Sierpień 2013, 19:50   
   Imię: Jakub


CZysty cynk wytrzymuje do 800 stopni ma fajną szaro-matową powłokę, twardą, jest w sprayu i ma zawartość 98% cynku.

Generalnie mi się nie podobają progi czarne, barankowe, tymabrdziej w tak jasnym kolorze :)
_________________
1980 E12 520/6 pastellblau

facebook.com/jakub.slonecki
 
 
     
dawid 


Nadwozie: E12
Model: 520
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1978
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Lut 2013
Posty: 137
Skąd: Żary
Wysłany: 28 Sierpień 2013, 20:58   
   Imię: Dawid


bombeliou, Jakie to amorki z tyłu masz założone ? seria ? Gdzie dostałes ? :))
 
 
     
StarZcarZ 
stare ale jare


Nadwozie: Exx
Model: E28 528i Sport, 525i, E34 525i SE
Silnik: b28
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 472
Skąd: Anglia
Wysłany: 29 Sierpień 2013, 07:13   
   Imię: Adam


Dobry kolor, taka smerfetka. Dobrze, ze gargamel jej nie zdarzyl pojmac w swe "rude" lapska.


Kucharz napisał/a:
Bodżangmił napisał/a:
Raczej z e39 to odpada bo et by nie pasowało do e12.


ET jest takie samo, z e39 mają 7 cali, a z e38 mają 8 cali


Ani z e39, ani z e38, bo to sa 15-tki.
A wiec z e34 tak jak sam autor tematu napisal.
 
 
     
Kucharz 
Pogrzebowy


Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 3244
Skąd: Małkinia
Wysłany: 29 Sierpień 2013, 07:31   
   Imię: Marcin


StarZcarZ napisał/a:
Dobry kolor, taka smerfetka. Dobrze, ze gargamel jej nie zdarzyl pojmac w swe "rude" lapska.


Kucharz napisał/a:
Bodżangmił napisał/a:
Raczej z e39 to odpada bo et by nie pasowało do e12.


ET jest takie samo, z e39 mają 7 cali, a z e38 mają 8 cali


Ani z e39, ani z e38, bo to sa 15-tki.
A wiec z e34 tak jak sam autor tematu napisal.


faktycznie, a jakos mi na 16" to wyglądało
_________________
www.firmaorchidea.pl
www.zajazdpodsosnami.pl
www.chodowiak.pl
 
 
     
bombeliou 


Nadwozie: E12
Model: 520
Silnik: M20b20
Rok produkcji: 1980
Dołączył: 10 Maj 2013
Posty: 91
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 15 Wrzesień 2013, 09:58   
   Imię: Jakub


Adaasko, ukierunkowałeś mnie w pracy na bavarką, progi pomalowane na czarny mat, jak również dół przedniego pasa :)

Wkrótce załącze zdjęcia z napraw :D , trochę porobiłem :)
_________________
1980 E12 520/6 pastellblau

facebook.com/jakub.slonecki
 
 
     
Adaasko 
Bronzitbeige


Nadwozie: Exx
Model: 335i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985'
Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 174
Skąd: ten swąd?
Wysłany: 28 Wrzesień 2013, 10:17   
   Imię: adaś


pokazuj fotki jak to wyszło, to duuużo robi wizualnie

ps. ciesze się, jesteś kolejną, entą osobą którą nakierunkowałem w tym temacie paru jak Ty zarzekało się, ze w kolorze bardziej sie podoba, a po czasie jednak zrobiło jak trzeba - z Tobą poszlo wyjątkowo szybko - to dobry znak, hehe :D

jak zmontowałes maszyne do polerowania?
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,037 sekundy. Zapytań do SQL: 11