E12-E28 Strona Główna E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Filmik z IV Ogólnopolskiego Zlotu e12-e28.pl - MAŁKINIA 2014 - http://vimeo.com/102914979

Poprzedni temat «» Następny temat
[E12 535i] Czerwonka :)
Autor Wiadomość
hifibeliver 
CCCP


Nadwozie: Exx
Model: '76 E12
Silnik: M30B35
Rok produkcji: 1976
Dołączył: 20 Paź 2011
Posty: 132
Skąd: Kraków
Wysłany: 7 Listopad 2011, 09:21   [E12 535i] Czerwonka :)
   Imię: Konrad


Witam jestem tu nowy choć forum przeglądam od jakiegoś czasu. Wczoraj zakupiłem auto które pewnie wielu widziało na allegro tj. czerwone E12 starej serii z przeszczepem na 3,5 litra.

Auto jest w miarę zdrowe blacharsko aczkolwiek niestety zostało dość nieudolnie przyszpachlowane/polakierowane w PL - trzeba będzie oczyścić i ogarnąć podwozie, zakonserwować a na wiosnę pomalować jeszcze raz to co trzeba bedzie. Mimo wszystko cieszy że auto "trzyma linię" a majątku nie kosztowało...

Wnętrze jest całkowicie zniszczone i wymaga totalnej renowacji/wymiany. Na szczęście deska oraz boczki tapicerskie (z drewienkiem) są dobrze zachowane. Poszukuję jasnych foteli i kanap :)

Auto ma wspomaganie, niestety przednie zawieszenie jest w stanie mocnego rozkładu - moje pytanie - gdzie kupić amortyzatory do tego modelu? Polecicie coś? Chodzi mi o zwykłe amorki, nie musi być od razu Bilstein B6.

Silnik to zdrowiutkie, nieklepiące zaworami B35 z E34. Przyznam że mocne wrażenie zrobił na mnie sposób w jaki auto się rozpędza, szczególnie w porównaniu do mojej E32 na M30B30 ;-)

Do zrobienia są jeszcze tylne hamulce (nie puszczają cylinderki i koła się grzeją), ręczny, czyszczenie/wymiana zbiornika paliwa (ma ktoś odsprzedać???), termostat, palec+kopółka+kable+świece, pompa paliwa (wyje zajechana syfem z baku) i wiele wiele innych ;-)

Mimo wszystko autko cieszy, tu kilka fot niestety narazie z telefonu:









Liczę na pomoc i doświadczenie kolegów :)
_________________
'59 GAZ 21 | '66 W108 5.6 | '69 W108 280SEL | '72 BA3 2101 1200s | '74 BMW E3 2500 | '76 BA3 2103 1.8iSk | '76 BMW E12 535i | '79 GAZ 24 | '89 Volvo 740 2.3 GLE | '89 BMW E32 750i | '96 Volvo 960 3.0
 
 
     
BartSL 

Nadwozie: E12
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1975
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Cze 2010
Posty: 632
Skąd: Warszawa
Wysłany: 7 Listopad 2011, 10:17   
   Imię: Bartosz


bardzo ładnie się prezentuje!
Bardzo podobny kolor do mojej ale widać, że trochę lepiej zrobiona...

Tyle, że cały przód jest przerobiony na poliftowy... cały pas przedni i maska jest późniejsza niż reszta. [no chyba, że to jakaś faza przejściowa.... bo to rok '76]

Ale wygląda naprawdę całkiem całkiem... szkoda tylko tego przeszczepu ;-)
_________________
jest...
E12 518 '75
E118 1800A NK '67 sie robi...

E36 316iA
E39 525iA Freude Am Fahren :)

było
E36 318ti
E34 525tds
E46 320d

będzie
... ?
 
 
     
Bodżangmił 


Nadwozie: E12
Model: M535i
Silnik: m30
Rok produkcji: 80
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 2748
Skąd: Wyszków
Wysłany: 7 Listopad 2011, 12:17   
   Imię: Bodży


Tak jest to fabryczne zestawienie
_________________
BMW M535i 1980
 
 
     
BartSL 

Nadwozie: E12
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1975
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Cze 2010
Posty: 632
Skąd: Warszawa
Wysłany: 7 Listopad 2011, 12:21   
   Imię: Bartosz


Bogumił napisał/a:
Tak jest to fabryczne zestawienie


A jesteś pewien chromowanej ramki wokoło atrapy?
_________________
jest...
E12 518 '75
E118 1800A NK '67 sie robi...

E36 316iA
E39 525iA Freude Am Fahren :)

było
E36 318ti
E34 525tds
E46 320d

będzie
... ?
 
 
     
Dominik4x4 
Diesel Power

Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 04.87
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 717
Skąd: Chorzów-Bytom
Wysłany: 7 Listopad 2011, 13:13   
   Imię: Dominik


oryginalnie siedziało w tym M30B28 na dwóch gaźnikach :-D ten motor co tam siedzi dyskwalifikuje te auto :evil:

tu temat poprzedniego właściciela http://e12-e28.pl/viewtopic.php?t=2378
_________________
E28 524td 04/87 :) było
R1100R ' 05/95
JeeP Cherokee XJ 2,5td 05/92
Audi 200 C3 2,2 05/90 Turbo mit rakiet
 
 
     
fachmistrz 
KRISTO

Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: 2.0
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 02 Gru 2009
Posty: 78
Skąd: krasnystaw
Wysłany: 7 Listopad 2011, 13:55   
   Imię: Krystian


hehe gratuluje zakupu aczkolwiek sam miałem ją kupić
ale ten swap to troche dyskfalifikuje ten pojazd
doprowadz ją do ładu porób co trzeba i napewno pocieszy jeszcze nie jedno oko
mam tylną lampe jak byś chciał kompletną :-D
_________________
KRISTO
 
 
     
deric 
(Oo==[][]==oO)

Nadwozie: E28
Model: 528i
Silnik: M52B28
Rok produkcji: 10/85r
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 208
Skąd: PK
Wysłany: 7 Listopad 2011, 15:48   
   Imię: Dominik


ja uwazam ze swap jak najbardziej na +
gratki zakupu
powodzenia w dalszych modach
 
 
     
M-EJ 

Nadwozie: Exx
Model: qqqq
Silnik: qqqw
Rok produkcji: 6666
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 888
Skąd: kwkwkw
Wysłany: 7 Listopad 2011, 15:49   
   Imię: qqqq


Ale wy bredzicie. Wymiana silnika to pikuś w porównaniu do robienia blachary. Auto bardzo mi wpada w oko.
_________________
 
 
     
hifibeliver 
CCCP


Nadwozie: Exx
Model: '76 E12
Silnik: M30B35
Rok produkcji: 1976
Dołączył: 20 Paź 2011
Posty: 132
Skąd: Kraków
Wysłany: 7 Listopad 2011, 15:54   
   Imię: Konrad


widzicie mi ten swap na prawdę nie przeszkadza. Mam Czarną Wołgę z OM602 i Ładę z M42B18 - więc :D
dla mnie liczy się stan budy i wnętrza i na to poświęcę najwiecej $$$$, a silnik.... moze kiedyś w przypływie fantazji wrzucę mu 3xDCOE i tyle :)
_________________
'59 GAZ 21 | '66 W108 5.6 | '69 W108 280SEL | '72 BA3 2101 1200s | '74 BMW E3 2500 | '76 BA3 2103 1.8iSk | '76 BMW E12 535i | '79 GAZ 24 | '89 Volvo 740 2.3 GLE | '89 BMW E32 750i | '96 Volvo 960 3.0
 
 
     
Bodżangmił 


Nadwozie: E12
Model: M535i
Silnik: m30
Rok produkcji: 80
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 2748
Skąd: Wyszków
Wysłany: 7 Listopad 2011, 17:28   
   Imię: Bodży


Co do chromowanej ramki- możliwe że jest fabrycznie oryginalna.

Pewne jest że taka ramka w wersjach pełnych poliftingowych montowana seryjnie była w 528i i wyżej(mocniej :-) )

Atrapy przedliftingowe są inne ,tu w tej wersji są już takie jak po 1976 roku.Więc z powodzeniem mogły być założone i w fabryce i gdzieś w późniejszej historii egzemplarza.

Tego nie da się już sprawdzić ,bo vin e12 nie zawiera informacji o wyposażeniu dodatkowym.
_________________
BMW M535i 1980
 
 
     
Bodżangmił 


Nadwozie: E12
Model: M535i
Silnik: m30
Rok produkcji: 80
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 2748
Skąd: Wyszków
Wysłany: 7 Listopad 2011, 17:49   
   Imię: Bodży


No i trochę poszperałem po zasobach google i mojego komputera.

Wydaje mi się że zestawienie przejsciowe dotyczyło tylko silników m10 i m20. Czemu przeczy własnie to auto bo wcześniej było tam m30b28. Vin wiele by nam w tym przypadku powiedział.

Jeśli jest faktycznie tak jak napisałem to ramka chromowana nie jest oryginalna
_________________
BMW M535i 1980
  
 
 
     
Szalik1 


Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 2194
Skąd: Wschowa
Wysłany: 7 Listopad 2011, 17:55   
   Imię: Wojtek


auto sliczne, załuje ze nie obejrzalem jak było na miejscu, co do silnika to jestem osobiscie zwolennikiem oryginału, no ale jesli swap został wykonany bez jakies wiekszej rzeżby to zawsze mozna wrocic do oryginału ;-)
 
 
     
Bartolommeo 

Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: DC71
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 639
Skąd: Warszawa
Wysłany: 7 Listopad 2011, 20:54   
   Imię: Bartek


szalik1 napisał/a:
auto sliczne, załuje ze nie obejrzalem jak było na miejscu, co do silnika to jestem osobiscie zwolennikiem oryginału, no ale jesli swap został wykonany bez jakies wiekszej rzeżby to zawsze mozna wrocic do oryginału


Ja osobiście tego podejścia nie rozumiem, chces mieć nowy samochód kupujesz nowy samochód, chcesz mieć klasyka to kupujesz klasyka, chcesz mieć mocnego klasyka to takowego kupujesz bo przecież były takie produkowane - na wszystkie swapy pokażcie mi ilu włascicieli powróciło do pierwotnego stanu - ja takich przykładów nie znam.
Oczywiście wszystko można, tylko po co...

Z drugiej strony dzięki temu mamy o czym dyskutować a jak wiadomo nie jesteśmy w tym spójni jak samochód klasyczny powinien wyglądać ;-)
 
 
     
Dominique 


Nadwozie: E28
Model: E28 533i USA
Silnik: M30B32
Rok produkcji: 02.06.1983
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 809
Skąd: wigry/warszawa
Wysłany: 7 Listopad 2011, 21:06   
   Imię: Dominik


Bogumił, tak się zastanawiam, czy jest coś, czego nie wiesz o e12? Kurde, imponuje mi twoja wiedza o tym modelu! Szacun.
_________________
Gdyby nie Niemce, nikt z nas nie jeździłby w Beemce.

E30 320i 05/1987 Cirrusblau Metallic
E28 533i 06/1983 USA Alpinweiss
 
 
     
Bodżangmił 


Nadwozie: E12
Model: M535i
Silnik: m30
Rok produkcji: 80
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 2748
Skąd: Wyszków
Wysłany: 7 Listopad 2011, 21:09   
   Imię: Bodży


:oops:

A tak serio ,wcale tak nie uważam że wiem wszystko,wręcz jest to tylko ułamek
_________________
BMW M535i 1980
 
 
     
Szalik1 


Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 2194
Skąd: Wschowa
Wysłany: 7 Listopad 2011, 21:19   
   Imię: Wojtek


bartolommeo napisał/a:
Ja osobiście tego podejścia nie rozumiem, chces mieć nowy samochód kupujesz nowy samochód, chcesz mieć klasyka to kupujesz klasyka, chcesz mieć mocnego klasyka to takowego kupujesz bo przecież były takie produkowane - na wszystkie swapy pokażcie mi ilu włascicieli powróciło do pierwotnego stanu - ja takich przykładów nie znam.
Oczywiście wszystko można, tylko po co...


tez tego nie rozumiem, zwłaszcza w takim aucie jak przedliftowe e12, o powrocie do oryginału tez nie slyszalem, no ale takie zycie, ja swoje e12 planuje przywrócic do pelnego oryginału i m10 pod maska mi totalnie nie przeszkadza ;-) wiec jakis cień nadzieji zostaje :mrgreen:

druga sprawa ze wymiana samego silnika to raczej nie koniec, bo przeciez całe zawieszenie, hamulce, układ kierowniczy i kupa innych rzeczy są z innej epoki i wogóle nie są przystosowane do takich osiągów , osobiscie bałbym sie tym jezdzic, moim zdaniem fabryki sie raczej nie poprawia, bo auto najdłuzej bedzie słuzyło jesli bedzie w oryginalnym stanie ;-)

trzecia sprawa to taka ze kolega hifibeliver swapa nie wykonywał tylko juz takie auto kupił wiec nie ma co tutaj zaśmiecac, tylko czekamy na wiecej fotek ;-)
 
 
     
WIENIA 
ALPINA


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 466
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: 7 Listopad 2011, 21:37   
   Imię: Marcin


bartolommeo napisał/a:
chcesz mieć mocnego klasyka to takowego kupujesz bo przecież były takie produkowane

Mnie np. nie stać na kupno oryginalnej Alpiny dlatego cieszy mnie stylizacja na takie auto.

Co do Czerwonki to miałem ją licytować! Serce mówiło bierz rozsądek zostaw! W efekcie wyszło, że zostawiłem :-(
Jak dla mnie najlepsze połączenie!
WSPANIAŁA PRZED LIFTOWA KAROSERIA
KOLOR REWELACJA!
TAPICERKA (chodzi o kolor) MALINA.
No i gałka Alpiny tu chyba nic nie muszę mówić :D
Jak wszystko zrobisz na perfekt to będziesz miał cudowne auto!
_________________
Cel: ALPINA B7 Turbo
_________________
 
 
     
Kucharz 
Pogrzebowy


Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 3244
Skąd: Małkinia
Wysłany: 7 Listopad 2011, 21:41   
   Imię: Marcin


ja swapowania klasyków (zresztą nie tylko) nie rozumiem i dla mnie to już nie jest klasyk niestety
_________________
www.firmaorchidea.pl
www.zajazdpodsosnami.pl
www.chodowiak.pl
 
 
     
hifibeliver 
CCCP


Nadwozie: Exx
Model: '76 E12
Silnik: M30B35
Rok produkcji: 1976
Dołączył: 20 Paź 2011
Posty: 132
Skąd: Kraków
Wysłany: 7 Listopad 2011, 23:42   
   Imię: Konrad


Bogumił napisał/a:
Vin wiele by nam w tym przypadku powiedział.


VIN Decoder:

Chassis number 4552703
Vehicle code 3921
Series E12
Model 528
Body type saloon
Catalog model ECE
Production date 1976 / 05
Engine M30
Transmission Automatic
Steering Left
Catalyzer NONE

a co do swapa to tak jak mówię - silnik jest zdrowy a swap został wykonany z głową, bez siana pod maską itp. Jeśli coś będę robił z nim kiedykolwiek to wywalę wtrysk i zainstaluję 3xDCOE, ponieważ uwielbiam dźwięk z tych poziomych gaźników :-)

W tym wypadku ważniejsze jest dla mnie to że to auto to przedlift, a nie to co jest pod maską... aha - chromowana ramka na grillu baaardzo mi się widzi niezależnie czy jest fabryczna czy nie - bardzo ładnie stylistycznie wykańcza przd autka :) Takie nawiązanie do E3 ;) Podejrzewam jednak że NIE JEST oryginalna - ponieważ do auta dostałem drugą atrapę luzem - bez tej ramki - zapewne oryginał.
_________________
'59 GAZ 21 | '66 W108 5.6 | '69 W108 280SEL | '72 BA3 2101 1200s | '74 BMW E3 2500 | '76 BA3 2103 1.8iSk | '76 BMW E12 535i | '79 GAZ 24 | '89 Volvo 740 2.3 GLE | '89 BMW E32 750i | '96 Volvo 960 3.0
 
 
     
Bodżangmił 


Nadwozie: E12
Model: M535i
Silnik: m30
Rok produkcji: 80
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 2748
Skąd: Wyszków
Wysłany: 8 Listopad 2011, 00:10   
   Imię: Bodży


Dziwna sprawa -sądząc po numerze seryjnym Twoje auto powinno mieć przód przedliftowy,ponieważ około 150 sztuk młodszy egzemplarz znalazłem z przodem starym.

Code 3921 został wyprodukowany w ilości 3447 szt i raczej wszystkie code 3921 powinny mieć przedliftingowy przód. Potwierdza się to co wcześniej pisałem że 528 nie mogły mieć nowego przodu....

Dalej się nie zagłębiam. :-D

Fajnie że następne e12 wróciło na forum,czekamy na zdjęcia i relacje z prac nad autem.

EDIT Jako dopełnienie informacji dodam ,że zeszła z taśmy jako 88 sztuka majowa roku 1976.

Tego miesiąca roku 1976-ego, łacznie 528 w automacie wyprodukowano 258 sztuk :-)
_________________
BMW M535i 1980
 
 
     
David 
E12 BBS CLASSIC

Nadwozie: E12
Model: 520
Silnik: m20
Rok produkcji: 1980.02
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 206
Skąd: Tarnow
Wysłany: 8 Listopad 2011, 09:34   
   Imię: Dawid


bardzo fajnie na fotkach wygląda. Swap jak najbardziej na plus , tyle tylko ,że muszą za tym iść dodatkowe zmiany jak hamulce i zawieszenie ale to pewnie ogarniesz.
Sam myślę cały czas nad swapem na coś naprawdę mocnego tylko cały czas zdrowy rozsądek podpowiada żeby tego nie robić...
Tak czy siak życzę dużo radości , którą z e12 można czerpać garściami :mrgreen:
_________________
Psychotesty Tarnów
Badania Psychotechniczne
Tarnów ul: Piłsudskiego 21/1
794 001 051
 
 
     
BartSL 

Nadwozie: E12
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1975
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Cze 2010
Posty: 632
Skąd: Warszawa
Wysłany: 8 Listopad 2011, 10:24   
   Imię: Bartosz


Czyli dobrze myślałem od początku ;-)

wg mnie sprawa jest dość prosta...
oczywiście to hipoteza ale -
pewnie samochód miał potężnego dzwona w przód, silnik czy osprzęt też mógł ucierpieć i przy naprawie stwierdzono, że jeśli już naprawiamy to może zmienmy przy okazji silnik na mocniejszy...
przedliftowy pas i maska jest/była już pewnie nie do zdobycia, dlatego zdecydowano się na rozwiązania poliftowe...

[swoją drogą wciskano mi kiedyś E46 z 2000r. z poliftowym przodem jako "bezwypadkowy"...]

nie mówię, że to źle - ważne, że samochód przywrócony do życia i pięknie się prezentuje!

Inna sprawa czy cała reszta (zawieszenie, hamulce itd.) wytrzymują to obciążenie...
_________________
jest...
E12 518 '75
E118 1800A NK '67 sie robi...

E36 316iA
E39 525iA Freude Am Fahren :)

było
E36 318ti
E34 525tds
E46 320d

będzie
... ?
 
 
     
hifibeliver 
CCCP


Nadwozie: Exx
Model: '76 E12
Silnik: M30B35
Rok produkcji: 1976
Dołączył: 20 Paź 2011
Posty: 132
Skąd: Kraków
Wysłany: 8 Listopad 2011, 10:49   
   Imię: Konrad


dzwon może i kiedyś był (tego nie wie nikt przy przeszło 30-letnim aucie) ale jak wynika z zacytowanego wcześniej wątku poprzedniego właściciela silnik z oryginalnego zmienił dopiero on sam :mrgreen:
_________________
'59 GAZ 21 | '66 W108 5.6 | '69 W108 280SEL | '72 BA3 2101 1200s | '74 BMW E3 2500 | '76 BA3 2103 1.8iSk | '76 BMW E12 535i | '79 GAZ 24 | '89 Volvo 740 2.3 GLE | '89 BMW E32 750i | '96 Volvo 960 3.0
 
 
     
BartSL 

Nadwozie: E12
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1975
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 23 Cze 2010
Posty: 632
Skąd: Warszawa
Wysłany: 8 Listopad 2011, 10:52   
   Imię: Bartosz


hifibeliver napisał/a:
dzwon może i kiedyś był (tego nie wie nikt przy przeszło 30-letnim aucie) ale jak wynika z zacytowanego wcześniej wątku poprzedniego właściciela silnik z oryginalnego zmienił dopiero on sam :mrgreen:


aa to przepraszam, nie doczytałem...

w każdym razie na zdrowy rozum, nie zmienia się bez powodu przedliftu na polift :)

ale to wszystko nieważne. Doprowadź go żeby był cacy i musimy się kiedyś koniecznie razem ustawić :)
_________________
jest...
E12 518 '75
E118 1800A NK '67 sie robi...

E36 316iA
E39 525iA Freude Am Fahren :)

było
E36 318ti
E34 525tds
E46 320d

będzie
... ?
 
 
     
hifibeliver 
CCCP


Nadwozie: Exx
Model: '76 E12
Silnik: M30B35
Rok produkcji: 1976
Dołączył: 20 Paź 2011
Posty: 132
Skąd: Kraków
Wysłany: 8 Listopad 2011, 14:29   
   Imię: Konrad


[quote="bartsl"]
hifibeliver napisał/a:
Doprowadź go żeby był cacy i musimy się kiedyś koniecznie razem ustawić :)


chętnie chętnie, ale to raczej na wiosnę dopiero :)
_________________
'59 GAZ 21 | '66 W108 5.6 | '69 W108 280SEL | '72 BA3 2101 1200s | '74 BMW E3 2500 | '76 BA3 2103 1.8iSk | '76 BMW E12 535i | '79 GAZ 24 | '89 Volvo 740 2.3 GLE | '89 BMW E32 750i | '96 Volvo 960 3.0
 
 
     
VaRiot666 
Damian Andrzej Jura


Nadwozie: E28
Model: 524 TD; 520i
Silnik: 2,4 TD 2,0
Rok produkcji: 1983 1987
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 1540
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 8 Listopad 2011, 18:17   
   Imię: Damian


Nowe stare e12 ;-) m30b35 jak dla mnie git :-) jak deptać to deptać, jedyne czego mi brakuję to oryginalnych chromowanych dekli na koła
_________________
jura.damian@gmail.com
 
 
     
hifibeliver 
CCCP


Nadwozie: Exx
Model: '76 E12
Silnik: M30B35
Rok produkcji: 1976
Dołączył: 20 Paź 2011
Posty: 132
Skąd: Kraków
Wysłany: 16 Listopad 2011, 21:55   
   Imię: Konrad


czy rozruch za pomocą guzika START:



to oryginalne rozwiązanie? :roll:
_________________
'59 GAZ 21 | '66 W108 5.6 | '69 W108 280SEL | '72 BA3 2101 1200s | '74 BMW E3 2500 | '76 BA3 2103 1.8iSk | '76 BMW E12 535i | '79 GAZ 24 | '89 Volvo 740 2.3 GLE | '89 BMW E32 750i | '96 Volvo 960 3.0
 
 
     
Bodżangmił 


Nadwozie: E12
Model: M535i
Silnik: m30
Rok produkcji: 80
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 2748
Skąd: Wyszków
Wysłany: 16 Listopad 2011, 21:58   
   Imię: Bodży


Nieoryginalne,stacyjka odmówiła posłuszeństwa w pozycji rozruch,więc tak to ktoś kiedyś rozwiązał.
_________________
BMW M535i 1980
 
 
     
hifibeliver 
CCCP


Nadwozie: Exx
Model: '76 E12
Silnik: M30B35
Rok produkcji: 1976
Dołączył: 20 Paź 2011
Posty: 132
Skąd: Kraków
Wysłany: 16 Listopad 2011, 23:40   
   Imię: Konrad


mhm, a w takim razie skąd ktoś wziął taki ładny guzik który wygląda jak bum cyk cyk jak oryginał? :mrgreen: z jakiegoś innego BMW? Pytam z czystej ciekawości ;)
_________________
'59 GAZ 21 | '66 W108 5.6 | '69 W108 280SEL | '72 BA3 2101 1200s | '74 BMW E3 2500 | '76 BA3 2103 1.8iSk | '76 BMW E12 535i | '79 GAZ 24 | '89 Volvo 740 2.3 GLE | '89 BMW E32 750i | '96 Volvo 960 3.0
 
 
     
kjubus 


Nadwozie: Exx
Model: 315 318
Silnik: m10b16 m10b20
Rok produkcji: 1983 1978
Dołączył: 29 Maj 2007
Posty: 267
Skąd: Górki Wielkie
Wysłany: 17 Listopad 2011, 08:16   
   Imię: Kuba


Wygląda mi to na zwykły przycisk sterowniczy stosowany w automatyce przemysłowej ;-)
_________________
E21 315 04/1983 Opalgrün-metallic
E21 318 09/1978 Iberischrot
E30 325e 06/1986 Delphin Metallic
E87 118i 02/2008 Black Sapphire Metallic
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,04 sekundy. Zapytań do SQL: 11