E12-E28 Strona Główna E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Filmik z IV Ogólnopolskiego Zlotu e12-e28.pl - MAŁKINIA 2014 - http://vimeo.com/102914979

Poprzedni temat «» Następny temat
7 CSL
Autor Wiadomość
anjinsan 


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Maj 2007
Posty: 68
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30 Marzec 2014, 12:27   7 CSL
   Imię: Adam


W tym sezonie nastepujące zmany:
1. S62B50
2. Hamulce z E92 335i z seryjnymi zaciskami E23
3. brak wspomagania hamulca (pedalbox)
3. Cel - pobicie rekordu życiowego Toru Poznań







_________________
Auto Classic Service - 603975574
BMW Partner
Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW
Swapy i indywidualne modyfikacje
AUTOPOMOC

BMW 728iS - 1:47.185 Tor Poznań
 
 
     
Dominique 
Klubowicz


Nadwozie: Exx
Model: 320i Cirrusblau Metallic
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 21.05.1987
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 740
Skąd: wigry/bergen
Wysłany: 30 Marzec 2014, 15:01   
   Imię: Dominik


Gruuuubo <mina> to pewnie jedna z nielicznych e23 z tym silnikiem, o ile nie jedyna!
_________________
Gdyby nie Niemce, nikt z nas nie jeździłby w Beemce.

E30 320i 05/1987 Cirrusblau Metallic
 
 
     
Kargul1005 


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 1386
Skąd: Toruń
Wysłany: 30 Marzec 2014, 15:26   
   Imię: Rafał


Jak się prowadzi taką wielką krowę z mocnym silnikiem?? Ile waży takie wypatroszone e23? Fajnie musi to zapierdalać :)
_________________
E28 520i nerzbraun mettalic >>>Remont<<<
dupowóz:
Kałdi A4 LPG
 
 
     
Mulder 
Moderator


Nadwozie: E28
Model: 533i
Silnik: m30b33
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 1861
Skąd: Bydgoszcz (4DON)
Wysłany: 30 Marzec 2014, 18:14   
   Imię: Maciek


jaki zawias masz obecnie?
_________________
Черный Bymep
 
 
     
anjinsan 


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Maj 2007
Posty: 68
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2 Kwiecień 2014, 20:47   
   Imię: Adam


Gwint LOWTEC na zamówienie do E23.
Auto waży 1180kg. Pomiarów jeszcze nie robiłem, ponieważ silnik jest w fazie optymalnego mapowania. Z poprzednim silnikiem M60B40 z mostem 3,64 miało 5.2s do 100km.
Odnośnie prowadzenia? Zależy kto co lubi. W wyścigówce jest regulowana tylna belka dzięki czemu geometria ustawiona jest pod użytkownika. Mnie prowadzi się idealnie.
_________________
Auto Classic Service - 603975574
BMW Partner
Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW
Swapy i indywidualne modyfikacje
AUTOPOMOC

BMW 728iS - 1:47.185 Tor Poznań
 
 
     
Kargul1005 


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 1386
Skąd: Toruń
Wysłany: 2 Kwiecień 2014, 21:48   
   Imię: Rafał


To mniej niż moja 520i he he, a skoro przy tej masie b20 jakoś się porusza to z takim piecem to już w ogóle ogień :)
_________________
E28 520i nerzbraun mettalic >>>Remont<<<
dupowóz:
Kałdi A4 LPG
 
 
     
Michal83 


Nadwozie: Exx
Model: W124 500E
Silnik: M119
Rok produkcji: 1992
Dołączył: 21 Sie 2013
Posty: 65
Skąd: ZBI
Wysłany: 3 Kwiecień 2014, 05:09   
   Imię: Michał


anjinsan napisał/a:
Gwint LOWTEC na zamówienie do E23.
Auto waży 1180kg. Pomiarów jeszcze nie robiłem, ponieważ silnik jest w fazie optymalnego mapowania. Z poprzednim silnikiem M60B40 z mostem 3,64 miało 5.2s do 100km.
Odnośnie prowadzenia? Zależy kto co lubi. W wyścigówce jest regulowana tylna belka dzięki czemu geometria ustawiona jest pod użytkownika. Mnie prowadzi się idealnie.

A z ciekawości, do ilu mogłeś ją makaymalnie rozpędzić z takim przełożeniem?
 
 
     
anjinsan 


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Maj 2007
Posty: 68
Skąd: Warszawa
Wysłany: 3 Kwiecień 2014, 20:02   
   Imię: Adam


Michal83 napisał/a:

A z ciekawości, do ilu mogłeś ją makaymalnie rozpędzić z takim przełożeniem?

To ustawienie pozwalało rozpędzić auto na torze w Poznaniu do 210km/h na piątym biegu. Nigdy nie testowałem ile pojedzie na szóstym biegu, ale powinno jakieś 240km/h.
_________________
Auto Classic Service - 603975574
BMW Partner
Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW
Swapy i indywidualne modyfikacje
AUTOPOMOC

BMW 728iS - 1:47.185 Tor Poznań
 
 
     
rookie 


Nadwozie: Exx
Model: E24 635 csi
Silnik: s88b36
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Kwi 2012
Posty: 120
Skąd: Wrocław
Wysłany: 3 Kwiecień 2014, 21:14   
   Imię: krystian


Szatan
 
 
     
Dexter528i 
Komisja Rewizyjna
PAŹDZIERZ 2014 :-)


Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 2003
Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
Wysłany: 7 Kwiecień 2014, 21:14   
   Imię: Jakub


Kalkulator przełorzeń.

Przydatna sprawa jak ktoś chce się bawić dyframi itp <oko>
_________________
Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"

Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US
 
 
     
anjinsan 


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Maj 2007
Posty: 68
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13 Kwiecień 2014, 08:12   
   Imię: Adam


27 kwietnia testy na Torze Poznań
http://tptd.pl/2014/5ed2014/5ed2014.php
_________________
Auto Classic Service - 603975574
BMW Partner
Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW
Swapy i indywidualne modyfikacje
AUTOPOMOC

BMW 728iS - 1:47.185 Tor Poznań
 
 
     
Draż 


Nadwozie: E28
Model: 530i
Silnik: m60b30
Rok produkcji: 81
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 1043
Skąd: Poznań
Wysłany: 13 Kwiecień 2014, 13:00   
   Imię: Krzysztof


Mega prosiak <tanczy>
_________________
Moja ex babcia :)
 
 
     
anjinsan 


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Maj 2007
Posty: 68
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24 Kwiecień 2014, 09:35   
   Imię: Adam


Wykresik z tym, że hamownia na więcej nie pozwoliła i maksymalna moc wyszła przy 6350 obrotów/min a silnik kreci się do 6800.

_________________
Auto Classic Service - 603975574
BMW Partner
Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW
Swapy i indywidualne modyfikacje
AUTOPOMOC

BMW 728iS - 1:47.185 Tor Poznań
 
 
     
Mulder 
Moderator


Nadwozie: E28
Model: 533i
Silnik: m30b33
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 1861
Skąd: Bydgoszcz (4DON)
Wysłany: 24 Kwiecień 2014, 09:46   
   Imię: Maciek


jak tam Vanosy panie? :D
_________________
Черный Bymep
 
 
     
Kargul1005 


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 1386
Skąd: Toruń
Wysłany: 24 Kwiecień 2014, 11:25   
   Imię: Rafał


zajebisty moment obrotowy Krzywa godna biturbo :D
_________________
E28 520i nerzbraun mettalic >>>Remont<<<
dupowóz:
Kałdi A4 LPG
 
 
     
anjinsan 


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Maj 2007
Posty: 68
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24 Kwiecień 2014, 19:14   
   Imię: Adam


Mulder napisał/a:
jak tam Vanosy panie? :D

Perfekcyjnie panie <ok>
Kargul1005 napisał/a:
zajebisty moment obrotowy Krzywa godna biturbo :D

Też tak uważam <ok>
_________________
Auto Classic Service - 603975574
BMW Partner
Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW
Swapy i indywidualne modyfikacje
AUTOPOMOC

BMW 728iS - 1:47.185 Tor Poznań
 
 
     
Mulder 
Moderator


Nadwozie: E28
Model: 533i
Silnik: m30b33
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 1861
Skąd: Bydgoszcz (4DON)
Wysłany: 24 Kwiecień 2014, 23:05   
   Imię: Maciek


anjinsan napisał/a:
Mulder napisał/a:
jak tam Vanosy panie?

Perfekcyjnie panie


robiłeś coś przy nich czy nadal dziewicze rejony?

tak podpytuję bo ziomek jest przed tym tematem i szuka dobrego warsztatu, który to ogarnia :D
_________________
Черный Bymep
 
 
     
anjinsan 


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Maj 2007
Posty: 68
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25 Kwiecień 2014, 09:03   
   Imię: Adam


Sprawdziłem historię auta przed kupnem. Kilka czynności było robione przy silniku w tym vanosy w 2010r. Według przebiegu zrobiły 25 tyś mil.
_________________
Auto Classic Service - 603975574
BMW Partner
Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW
Swapy i indywidualne modyfikacje
AUTOPOMOC

BMW 728iS - 1:47.185 Tor Poznań
 
 
     
włodar_e30 

Nadwozie: E28
Model: E30, E28
Silnik: M52B28, M20B20
Rok produkcji: 1989, 1984
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sie 2012
Posty: 301
Skąd: Puszczykowo/Swarzędz
Wysłany: 25 Kwiecień 2014, 18:33   
   Imię: Marcin


Właśnie widzę, że w BMW Trends jest twoje auta -tylko piec się nie zgadza :P
_________________

 
 
     
anjinsan 


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Maj 2007
Posty: 68
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25 Kwiecień 2014, 20:32   
   Imię: Adam


Bo Oni opóźnieni są... Zdjęcia robione były w sierpniu 1013r.
_________________
Auto Classic Service - 603975574
BMW Partner
Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW
Swapy i indywidualne modyfikacje
AUTOPOMOC

BMW 728iS - 1:47.185 Tor Poznań
 
 
     
Arbiter 


Nadwozie: E28
Model: m535i
Silnik: 3.5
Rok produkcji: 1986
Dołączył: 07 Mar 2013
Posty: 91
Skąd: prawie Warszawa
Wysłany: 27 Kwiecień 2014, 21:38   
   Imię: Krzysiek


anjinsan napisał/a:
Bo Oni opóźnieni są... Zdjęcia robione były w sierpniu 1013r.


To tuż po koronowaniu Mieszka I :D
_________________

 
 
     
anjinsan 


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Maj 2007
Posty: 68
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28 Kwiecień 2014, 16:20   
   Imię: Adam


_________________
Auto Classic Service - 603975574
BMW Partner
Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW
Swapy i indywidualne modyfikacje
AUTOPOMOC

BMW 728iS - 1:47.185 Tor Poznań
 
 
     
Mak 
______________


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 393
Skąd: Rydzyna
Wysłany: 29 Kwiecień 2014, 13:31   
   Imię: Maciej


Szybszy niż Porsche :D
_________________
 
 
     
Michal83 


Nadwozie: Exx
Model: W124 500E
Silnik: M119
Rok produkcji: 1992
Dołączył: 21 Sie 2013
Posty: 65
Skąd: ZBI
Wysłany: 29 Kwiecień 2014, 15:40   
   Imię: Michał


A czy R8 V8, które było o ułamki szybsze od Twojej 7ki nie jest przypadkiem z Bielska-Białej?
 
 
     
Kargul1005 


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 1386
Skąd: Toruń
Wysłany: 29 Kwiecień 2014, 15:59   
   Imię: Rafał


Arbiter napisał/a:
anjinsan napisał/a:
Bo Oni opóźnieni są... Zdjęcia robione były w sierpniu 1013r.


To tuż po koronowaniu Mieszka I :D


Przecież wg zagranicznych kronikarzy (ruskich, francuskich, angielskich, oraz arabskich) Mieszko I był królem ludzi żyjących na terenie państwa Lechitów (polan, wandali, celtów itp). Państewko to graniczyło z cesarstwem Rzymskim, Danią, ówczesną Francja (tylko nazwa inna) aż do morza czarnego ;) Tylko katolickie kroniki troszkę wprowadzały zamętu i skreśliły całą historię przed katolickiego królestwa.
Taki mały off top he he

Wynik całkiem sympatyczny, z takimi furami konkurować i wygrać... Szacun
_________________
E28 520i nerzbraun mettalic >>>Remont<<<
dupowóz:
Kałdi A4 LPG
 
 
     
anjinsan 


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Maj 2007
Posty: 68
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29 Kwiecień 2014, 19:44   
   Imię: Adam


Michal83 napisał/a:
A czy R8 V8, które było o ułamki szybsze od Twojej 7ki nie jest przypadkiem z Bielska-Białej?

Nie mam pojęcia, bo Pan był zniesmaczony, że Jego 701KM tak słabo jeżdzi <lipa>
_________________
Auto Classic Service - 603975574
BMW Partner
Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW
Swapy i indywidualne modyfikacje
AUTOPOMOC

BMW 728iS - 1:47.185 Tor Poznań
 
 
     
Kargul1005 


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 1386
Skąd: Toruń
Wysłany: 29 Kwiecień 2014, 21:39   
   Imię: Rafał


anjinsan napisał/a:
Michal83 napisał/a:
A czy R8 V8, które było o ułamki szybsze od Twojej 7ki nie jest przypadkiem z Bielska-Białej?

Nie mam pojęcia, bo Pan był zniesmaczony, że Jego 701KM tak słabo jeżdzi <lipa>

Może ma bezpośredni wtrysk i cały dolot ma już zafajdany he he
_________________
E28 520i nerzbraun mettalic >>>Remont<<<
dupowóz:
Kałdi A4 LPG
 
 
     
anjinsan 


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Maj 2007
Posty: 68
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2 Maj 2014, 21:23   
   Imię: Adam


http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be
_________________
Auto Classic Service - 603975574
BMW Partner
Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW
Swapy i indywidualne modyfikacje
AUTOPOMOC

BMW 728iS - 1:47.185 Tor Poznań
 
 
     
boogie 

Nadwozie: Exx
Model: M6
Silnik: 5.0
Rok produkcji: 2006
Dołączył: 27 Maj 2013
Posty: 13
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19 Maj 2014, 01:08   
   Imię: Mirek


Jest klimat motorsportu jak nic, fajnie na tym filmie wygląda klasycznie wyglądająca wyścigówka wycinająca ostro wśród innych aut :)

Masz jakiś przełącznik sport, ekwiwalent seryjnego przycisku 'sport' w M5, czy silnik chodzi non stop na sterowniu przepustnic jak w trybie sport ?
Skąd ustawienie 300 obrotów niżej ogranicznika obrotów ?
Wiadomo jak jest z hamowniami, ale może skrócenie obrotów kilka koników mogło zabrać....
 
 
     
anjinsan 


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Maj 2007
Posty: 68
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19 Maj 2014, 17:40   
   Imię: Adam


Przycisk sport uruchamiam przyciskiem a obrotami przy których zmierzona została moc na hamowni w ogóle się nie przejmuję. 5% to jak błąd pomiarowy :]
_________________
Auto Classic Service - 603975574
BMW Partner
Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW
Swapy i indywidualne modyfikacje
AUTOPOMOC

BMW 728iS - 1:47.185 Tor Poznań
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0.058 sekundy. Zapytań do SQL: 12