E12-E28 Strona Główna E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Filmik z IV Ogólnopolskiego Zlotu e12-e28.pl - MAŁKINIA 2014 - http://vimeo.com/102914979

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Dixi
22 Listopad 2009, 20:13
[E28 525e] Mój skarb
Autor Wiadomość
stuff81 
stuff81

Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: m20b27
Rok produkcji: 1986
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 78
Skąd: Mszczonów
Wysłany: 17 Październik 2007, 23:24   [E28 525e] Mój skarb
   Imię: Konrad


Witam wszystkich,
zacznę może od tego jak narodziła się moja chora miłość - tak twierdzi moja żona- do E28. Zawsze byłem zakochany w autach ze stajni bmw ale nigdy nie brałem pod uwagę tego modelu, początkowo planowałem zakup e30. Z upływem czasu zacząłem myśleć o czymś większym e34 :D , jednak sprawy potoczyły się zupełnie inaczej. W 2002r koleszka zakupił sobie 525e z 84r. Auto prezentowało się bardzo przyjemnie ale wymagało kilku godzin w garażu ale kumpel nie darzył rekinka należnym mu szacunkiem. Po czterech miesiącach kumpel miał stłuczkę i postanowił sprzedać edzie, a ja postanowiłem ją kupić mimo nieciekawego już stanu. Początkowo nie brałem pod uwagę dłuższej przygody z tym autkiem. Pomyślałem sobie " pokatuję i sprzedam ją jakiemuś wieśniakowi" ale po kilku dniach jazdy tym autem usmiech miałem dokoła głowy. I się zaczęło. Zostałem pożarty przez rekina. Pieniądze które były przeznaczone na kupno e34 przeznaczyłem na swoją nową miłość. Blacha, lakier zawieszenie itp. Poniższe zdjęcia przedstawiają piąteczkę po lakierze w połowie planowanych prac.
http://www.fotosik.pl/pok...f147354e87.html
http://www.fotosik.pl/pok...a7d2f4a031.html
http://www.fotosik.pl/pok...13c11d6b63.html
Niestety na początku roku samochód został rozjechany przez starszego pana. Nawet nie zdążyłem zrobić zdjęć gotowego rekinka :cry:
Nieco wcześniej znajomy przyprowadził mi okaz 86 roku troszkę porysowaną i przykurzoną ale w niezłą pod względem technicznym. Po stracie pierwszego rekinka przelałem swoją miłość na drugie dziecko. Pozbyłem się kilku rzeczy które przeszkadzały mi w osiągnięciu stylu w jakim chciałem utrzymać to auto np. ospojlerowanie M, kierownicę i itd.
Pomalowałem kilka elementów, wymieniłem co nieco i myślę że jest niezle. Ale mam świadomośc że auto ma kilka braków - cieknący bagażnik ale to chyba problem który dotknął nie tylko mnie :mrgreen: i parę innych rzeczy.
plany na przyszłość, na pewno na wiosnę moja druga żona poleci trochę bliżej asfaltu za sprawą nowych amorków i spreżyn a jeżeli starczy czasu to może swap.
Mógłbym tak długo ale pomyślicie że to rzeczywiście choroba, więc kończę powoli.
Do zobaczenia na forum którego będę częstym gościem.
http://www.fotosik.pl/pok...dc56057686.html
http://www.fotosik.pl/pok...d1547d1920.html
http://www.fotosik.pl/pok...2fb5b2983c.html
http://www.fotosik.pl/pok...ac12ed8d74.html
http://www.fotosik.pl/pok...47fb5cf0a6.html
http://www.fotosik.pl/pok...f2caf0d631.html
http://www.fotosik.pl/pok...6de8d07bd0.html
Ostatnio zmieniony przez MAJSU 12 Luty 2010, 13:11, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
     
chmielpiw 
Ja i moja Weronika


Nadwozie: E28
Model: w sercu 528i
Silnik: 2,8
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 357
Skąd: Augustów
Wysłany: 18 Październik 2007, 08:23   
   Imię: Przemek


Bardzo ładny rekinek, życze powodzenia :D
_________________
Obecny adres zamieszkania- Kraków
 
 
     
MAJSU 


Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 2147
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18 Październik 2007, 10:18   
   Imię: Tomek


Samochód prezentuje się bardzo ładnie ;-) Ale rzeczywiście obniżenie mu się przyda ! Witam na forum :mrgreen:
 
 
     
WIENIA 
ALPINA


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 466
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: 18 Październik 2007, 20:55   
   Imię: Marcin


Bardzo ładna maszyna ;-) Wycieraczki reflektorów :arrow: brakuje mi ikon emocji -SUPER!
_________________
Cel: ALPINA B7 Turbo
_________________
 
 
     
Gierap 


Nadwozie: Exx
Model: E39 540iA
Silnik: M62B44
Rok produkcji: 1996
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 179
Skąd: Radom
Wysłany: 18 Październik 2007, 22:58   
   Imię: Krzysztof


Brawo za Bunię no i za podejście do Niej 8-)
 
 
     
Bart 


Nadwozie: E28
Model: E28
Silnik: M30
Rok produkcji: 1980
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 682
Skąd: 3city
Wysłany: 19 Październik 2007, 13:05   
   Imię: Bart


Ładne autko :-D coś wiecej :?: rok przebieg itp :?:
_________________
Pzdr
Bart
 
 
     
stuff81 
stuff81

Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: m20b27
Rok produkcji: 1986
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 78
Skąd: Mszczonów
Wysłany: 19 Październik 2007, 13:25   
   Imię: Konrad


dzięki za dobre słowa. W odpowiedzi na pytanie Barta samochodzik jest z końcówki 86 roku. Na liczniku widnieje obecnie 153 tkm ale był cofany. Łatwo to stwierdzić analizując książkę serwisową. Myślę że faktyczny przebieg nie przekracza 250 tysięcy. Autem najprawdopodobiej poruszał się jedynie kierowca, ponieważ tylko w tym miejscu widać niewielkie ślady eksploatacji. Tapicerka jest w swietnym stanie - są jeszcze orginalne wykładziny podłogowe. Pod względem wyposażenia to standard - centralny, elektryczne lusterka. W okresie zimowym na pewno dołożę elektrykę szyb ale muszę je najpierw dostać.
 
 
     
Dexter528i 
PAŹDZIERZ 2014 :-)


Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 2003
Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
Wysłany: 19 Październik 2007, 22:07   
   Imię: Jakub


stuff81 napisał/a:
W okresie zimowym na pewno dołożę elektrykę szyb ale muszę je najpierw dostać.

Mam przednie mechanizmy jakby co 8-)

Pozdrawiam
_________________
Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"

Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US
 
 
     
stuff81 
stuff81

Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: m20b27
Rok produkcji: 1986
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 78
Skąd: Mszczonów
Wysłany: 21 Październik 2007, 21:27   
   Imię: Konrad


jestem zainteresowan. Jaka kwota Cię interesuję.
 
 
     
Bart 


Nadwozie: E28
Model: E28
Silnik: M30
Rok produkcji: 1980
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 682
Skąd: 3city
Wysłany: 22 Październik 2007, 08:26   
   Imię: Bart


Delfin :?:
_________________
Pzdr
Bart
 
 
     
stuff81 
stuff81

Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: m20b27
Rok produkcji: 1986
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 78
Skąd: Mszczonów
Wysłany: 22 Październik 2007, 11:33   
   Imię: Konrad


Delfin, lubię ten kolor. Podoba mi się bardziej niż moja laker mojej poprzedniej :-)
 
 
     
Bart 


Nadwozie: E28
Model: E28
Silnik: M30
Rok produkcji: 1980
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 682
Skąd: 3city
Wysłany: 23 Październik 2007, 14:36   
   Imię: Bart


Kto ma ten wie jak piękny jest kolorek ;-)
_________________
Pzdr
Bart
 
 
     
SuT 
e28...


Nadwozie: E28
Model: 528iA
Silnik: m30b28
Rok produkcji: 1986 luty
Dołączył: 27 Cze 2007
Posty: 230
Skąd: Radom
Wysłany: 24 Październik 2007, 16:09   
   Imię: Damian


Ladne e28;] Delfin to piekny kolor;]
pozdrO!
_________________
2007 520i 1981r http://www.youtube.com/watch?v=Jswxo2kKgro
oraz
2010 528i 1986r http://www.youtube.com/watch?v=YPlgA_q9JZ8
 
 
     
wera 


Dołączyła: 08 Lis 2007
Posty: 29
Skąd: Wrocław
Wysłany: 19 Listopad 2007, 18:39   

pierwsze e28 zapowiadalo sie super szkoda, ze ten dziadek zniszczyl tyle pracy :/ za to druga bunia wyglada jak moja :) :mrgreen: sliczna :P
 
 
     
stuff81 
stuff81

Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: m20b27
Rok produkcji: 1986
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 78
Skąd: Mszczonów
Wysłany: 19 Styczeń 2010, 17:13   
   Imię: Konrad


Witam po dłuższej przerwie.
Od dnia w którym pierwszy raz zaprezentowałem moje auto na tym forum wiele się zmieniło. Nigdy nie było czasu aby wrócić do powyższego wątku i opisać co działo się w kwestii mojego samochodu na przestrzeni trzech minionych lat, moje wizyty ograniczały się do uzyskania potrzebnych informacji usterek itp. Trochę pozazdrościłem osobą które co jakiś czas prezentują postępy w pracach nad swoimi klasykami.

Samochód nadal używany jest codziennie. Obecnie jest to moje jedyna alternatywa dotarcia do pracy(wyprowadziłem się na wieś), samochód żony odpada ponieważ również dojeżdża do pracy. Planowałem zakup samochodu który będzie spełniał funkcję dupowozu ale jestem na etapie budowy własnego M, co się z tym wiąże - brak funduszy.
Mimo iż cierpię na brak czasu i pieniędzy nie ma mowy o zaniedbaniu spraw związanych z ETĄ. Druciarstwa nie toleruję.

Co się zmieniło. Dzięki narodzinom mojej córeczki samochód żony stał sobie nieużywany :mrgreen: Plan uknułem już dużo wcześniej. Samochód trafił do garażu na calutką zimę w celu przeprowadzenia remontu całego zawieszenia. Założenie było bardzo proste, wymienić wszystko. Autko otrzymało :
- amortyzatory Bilstein B6 Sport
- sprężyny Janmex - nie polecam
- drążki kierownicze lewy, prawy, środkowy
- wahacze komplet+łączniki
- mocowania amortyzatorów, przód tył
- kompletna odnowa tylnej belki - posiadam wersję w full opcji
- hamulce - tarcze przód, tył + reczny włącznie z linkami.
- opony, felgi
Zmiana w prowadzeniu samochodu jest niebagatelna. Kosztowało to sporo pracy, o pieniądzach nie chcę nawet myśleć ponieważ starłem się bazować tylko na zamiennikach z najwyższej półki typu Landforder, Febi ale było warto.
Efekt oceńcie sami






i z zimową aurą w tle :-P





Zaznaczę od razu że ten korek w tylnym pasie to relikt przeszłości :->

Silnik - jestem pod ogromnym wrażeniem tego co tkwi pod maską. Super osiągami to auto nie może się pochwalić ale żywotność tej jednostki, kultura pracy i bezawaryjność rekompensuje to z nawiązką. Latem wyleciała większa część układu zapłonowego, paluch, kopułka, kable, świece. Silnik odmłodził się o jakieś 10 lat, polecam każdemu taki manewr, naprawdę czuć różnice. Jesienią skończyło się sprzęgło. Kupiłem komplet SACH, od tego nowa pompa i wysprzęglik. Pojawiły się pewne problemy ale opiszę moje kłopoty w odpowiednim dziale.

Wnętrze - obecnie wygląda tak



W moim odczuciu jest w stanie bdb-, fotel kierowcy jest przetarty prawdopodobnie za sprawą tuszy poprzedniego właściciela. Kierownica lekko wytarta.

Blacha i lakier - ogólnie nie jest źle ale rudy powoli daje o sobie znać, głównie za sprawą niefachowej naprawy powypadkowej. Samochód nie jest połączeniem trzech innych. Najprawdopodobniej wylądował lewą stroną na barierce. Pod tylną lampą brakuje charakterystycznego łączenia błotnika i pasa tylnego, niemieccy spece pokryli go szpachlą.

Żeby nie było tak różowo - nie lubię o tym mówić :-/ staram się tego nie zauważać :->
- rudy atakuje lewy kielich, spody drzwi, bagażnik ale nie ma jeszcze tragedii
- szukam na gwałt przekładni, obecna musi zniknąć
- alternator wydaje dziwne dźwięki, łożysko umiera
- rygle szyb już dawno zmarły
- charakterystyka sprężyn doprowadza mnie do szału
- uszczelki szyb w drzwiach też najlepsze lata mają za sobą.
- układ wydechowy posiada pewnie 30 łatek, podtlenek gazu na pewno zrobił swoje.

Knuję już niecny plan odbudowy mojej babci :mrgreen: Do połowy bieżącego roku tematy budowlane będą już po za mną. Do pracy będę miał 10 min z buta. Samochód trafi na dłuższą chwilę do ciepłego garażu gdzie przejdzie metamorfozę.
Poczyniłem już pewne zakupy i co jakiś czas w miarę możliwości kupuje kolejne prezenty dla babci:
- przednie reflektory, kierunkowskazy, halogeny, osłony haka itp.
- rygle szyb przód, tył
- kompletna tapicerka sportsitze - niestety skóry do regeneracji i mnóstwo innych pierdół
Zakupy planowane
- felgi - obecne nie są zbyt urodziwe, ale miały się sprawdzać w codziennej eksploatacji
- silnik- jeszcze nie zdecydowałem ale będzie coś mocniejszego.
Na pewno pod nóż pójdzie również blacha i lakier.
Jak będzie czas pokaże ;-)

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez MAJSU 19 Styczeń 2010, 22:56, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
     
stuff81 
stuff81

Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: m20b27
Rok produkcji: 1986
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 78
Skąd: Mszczonów
Wysłany: 19 Styczeń 2010, 17:15   
   Imię: Konrad


niech ktoś mnie uświadomi co robię żle że zdjęcia się nie wklejają tylko adres :evil:
 
 
     
Amos 
ETA Driver


Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 12/1987
Dołączył: 20 Lip 2009
Posty: 184
Skąd: WR-Radom
Wysłany: 19 Styczeń 2010, 17:38   
   Imię: Adam


końcowe img powinno wygladać tak [/img] brakuje u ciebie pochyłej kreski :)
_________________
...piątki wizerunek- piękna
 
 
     
kuba_krakow 
Wladzio(R)


Nadwozie: Exx
Model: E34 525iA - Japonia - Royalblau Metalic
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 16 września 1988
Dołączył: 24 Mar 2008
Posty: 179
Skąd: Andover, Hampshire
Wysłany: 19 Styczeń 2010, 18:21   
   Imię: Kuba


ja też chce E28...
:-(


a autko jak najbardziej mi się podoba :)
_________________
Andover, Hampshire +447538600267
 
 
     
Czerw 


Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 401
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 19 Styczeń 2010, 22:58   
   Imię: Kuba


Widzę, że kolejna bardzo ładna e28 na mazowszu :) Trzeba zlocik Rekinów w Warszawie lub okolicach zoorganizować na wiosnę koniecznie. ;-)
_________________
E28 525i 06/1985 Cosmosblau-Metallic
E30 3xxi 03/1987 Diamantschwarz-Metallic
 
 
     
MAJSU 


Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 2147
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19 Styczeń 2010, 23:01   
   Imię: Tomek


Takie podejście się kolego chwali ! Pełny szacunek z mojej strony ;-) Ogólnie podobuje mnie się ten Rekinek... Ten kolor i tapicerka w kratkę mają swój urok :-)

Dlaczego napisałeś że nie polecasz sprężyn Jamexa ?
 
 
     
M-EJ 

Nadwozie: Exx
Model: qqqq
Silnik: qqqw
Rok produkcji: 6666
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 888
Skąd: kwkwkw
Wysłany: 20 Styczeń 2010, 01:02   
   Imię: qqqq


Extra. Usuń 5 na klapie i popraw końcówki
_________________
 
 
     
stuff81 
stuff81

Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: m20b27
Rok produkcji: 1986
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 78
Skąd: Mszczonów
Wysłany: 20 Styczeń 2010, 08:04   
   Imię: Konrad


czerw napisał/a:
Widzę, że kolejna bardzo ładna e28 na mazowszu :) Trzeba zlocik Rekinów w Warszawie lub okolicach zoorganizować na wiosnę koniecznie. ;-)


Dzieki za dobre słowo. Ja pisze się jak najbardziej. W stolicy jestem bardzo częstym gościem, Piaseczno również odwiedzam, często latam Twoimi drogami do szkoły na Miedzeszyn więc może spotkamy się na drodze :-D


MAJSU napisał/a:
Takie podejście się kolego chwali ! Pełny szacunek z mojej strony ;-) Ogólnie podobuje mnie się ten Rekinek... Ten kolor i tapicerka w kratkę mają swój urok :-)

Dlaczego napisałeś że nie polecasz sprężyn Jamexa ?


Dzięki. Takie podejście to jedyna słuszna droga. Na przestrzeni paru lat mojego grzebania w różnego rodzaju pojazdach doszedłem do jednego wniosku. Niska cena = niska jakość i w ogólnym rozrachunku zawsze wychodzi drożej :-D

Sprężyny pochodzą od znanego już na tym forum P. Dars -tuning. Produkcja odbywa sie najprawdopodobniej w jakieś stodole gdzieś w Polsce. W moim przypadku tylne sprężyny okazały się za krótkie do Bilsteinów. Montaż odbył się bez konieczności użycia ściągaczy :shock:. Co się z tym wiąże chyba nie muszę mówić. Praca tylnego zawieszenia szczególnie na wybojach nie jest najlepsza. W kwestii podsumowania te sprężyny to gówno.
Mogę jedynie powtórzyć to co napisałem wcześniej cena =jakość.
Mam jakiś punkt odniesienia, miałem okazję pojeździć e28 na H&R i muszę powiedzieć że różnica jest ogromna. Takie sprężyny również wylądują w moim aucie.


M-EJ napisał/a:
Extra. Usuń 5 na klapie i popraw końcówki


5 na klapie co celowy zabieg. Lubię minimalizm :mrgreen: Końcówki rzeczywiście trzeba poprawić
 
 
     
M-EJ 

Nadwozie: Exx
Model: qqqq
Silnik: qqqw
Rok produkcji: 6666
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 888
Skąd: kwkwkw
Wysłany: 20 Styczeń 2010, 10:00   
   Imię: qqqq


Szkoda że mam od 3 tygodni problem z uploadem bo poprawiłem co nie co w PS ale fotek niemoge wrzucać :-( Na Kargula poczekam
_________________
 
 
     
MAJSU 


Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 2147
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20 Styczeń 2010, 11:52   
   Imię: Tomek


stuff81 napisał/a:
Sprężyny pochodzą od znanego już na tym forum P. Dars -tuning. Produkcja odbywa sie najprawdopodobniej w jakieś stodole gdzieś w Polsce. W moim przypadku tylne sprężyny okazały się za krótkie do Bilsteinów. Montaż odbył się bez konieczności użycia ściągaczy :shock:. Co się z tym wiąże chyba nie muszę mówić. Praca tylnego zawieszenia szczególnie na wybojach nie jest najlepsza. W kwestii podsumowania te sprężyny to gówno.
Mogę jedynie powtórzyć to co napisałem wcześniej cena =jakość.
Mam jakiś punkt odniesienia, miałem okazję pojeździć e28 na H&R i muszę powiedzieć że różnica jest ogromna. Takie sprężyny również wylądują w moim aucie.


Na H&R`ach będzie to samo chyba że przesuniesz sobie talerzyki trzymające sprężynę na dole. U mnie są zwykłe B6 + te sprężyny i zawias dobrze pracuje za to przód na seryjnych amorkach i H&R`ach to totalna porażka.

Masz zwykłe B6stki czy te o skróconym skoku ?
 
 
     
stuff81 
stuff81

Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: m20b27
Rok produkcji: 1986
Dołączył: 17 Paź 2007
Posty: 78
Skąd: Mszczonów
Wysłany: 20 Styczeń 2010, 12:36   
   Imię: Konrad


Na H&R`ach będzie to samo chyba że przesuniesz sobie talerzyki trzymające sprężynę na dole. U mnie są zwykłe B6 + te sprężyny i zawias dobrze pracuje za to przód na seryjnych amorkach i H&R`ach to totalna porażka.

Masz zwykłe B6stki czy te o skróconym skoku ? [/quote]

B6stki o skróconym skoku. Próbowałem bawić sie ustawieniem talerzyków ale niższe położenie może być ryzykowne. Nie chcę zostawić tłumika lub innej części np. na wystającej studzience kanalizacyjnej. Już raz miałem taka przygodę :evil:

W sumie to nie wiem co kupić, zawziołem sie troche na H&R ale może szukać jeszcze innego rozwiązania.
 
 
     
MAJSU 


Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 2147
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20 Styczeń 2010, 13:11   
   Imię: Tomek


stuff81 napisał/a:
B6stki o skróconym skoku. Próbowałem bawić sie ustawieniem talerzyków ale niższe położenie może być ryzykowne. Nie chcę zostawić tłumika lub innej części np. na wystającej studzience kanalizacyjnej. Już raz miałem taka przygodę :evil:

W sumie to nie wiem co kupić, zawziołem sie troche na H&R ale może szukać jeszcze innego rozwiązania.


Jeździłem kiedyś z Bartolommeo jesgo 535i na nowych Bilsteinch B4 + H&R i samochód jak dla mnie miał idealne zawieszenie ! Zwarte i sprężyste nic nie tłukło i nie waliło... U mnie jest beton :/ Szukam kompletu Bilsteinów ponieważ chcę chce je oddać do skrócenia pod te konkretne sprężyny i wtedy powinno być dużo lepiej.
 
 
     
SuT 
e28...


Nadwozie: E28
Model: 528iA
Silnik: m30b28
Rok produkcji: 1986 luty
Dołączył: 27 Cze 2007
Posty: 230
Skąd: Radom
Wysłany: 22 Styczeń 2010, 16:31   
   Imię: Damian


Moj kolega ma jamexy i jest zadowolony, sprezynki sie ulozyly i jest lalka
Jestem zza jezeli chodzi o jakis zlocik e28:) tak najlepiej blizej mnie:D hgehe
_________________
2007 520i 1981r http://www.youtube.com/watch?v=Jswxo2kKgro
oraz
2010 528i 1986r http://www.youtube.com/watch?v=YPlgA_q9JZ8
 
 
     
_KaMiK_ 
The Empire need`s u!


Nadwozie: E28
Model: 524TD
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 786
Skąd: Poznań
Wysłany: 22 Styczeń 2010, 23:06   
   Imię: Marek


ale poczekajmy do wiosny az sie cieplej zrobi i drogi sie oczyszcza ;)

co do auta miodek ;)
a sprezyny masz - ile mm ?
_________________
E28 524TD 84` Bronzitbeige-Metallic - Renowacja rozpoczęta w maju 2013 - przewidywanie zakończenie prac 2016 ?
Firebird 5.7tpi 88` Black Birdie
Sold:
Jeep Grand Cherokee 5.2 95` ; Jaguar Xj40 4.0 92` ; Firebird 3.4 93` Red Birdie ; E32 735i 1992 Alpinweiss II ; Mazda 929 HB Coupe 2.0 1986 Czarna Kareta

 
 
     
peter22 
Oldschool


Nadwozie: E28
Model: 520i Alpinweiss
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 29 Lip 2010
Posty: 389
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 20 Październik 2010, 19:10   
   Imię: Piotrek


halo halo czy cos sie dzieje z autem? jaki jest rozmiar tych opon? .../50/16?
 
 
     
Bumer 

Nadwozie: E28
Model: 518i
Silnik: M10
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 05 Lut 2010
Posty: 102
Skąd: OP
Wysłany: 20 Październik 2010, 19:52   
   Imię: Kamil


Piękne auto :) Genialnie się prezentuje :)
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,038 sekundy. Zapytań do SQL: 14