[E28 M535i] Zinoberrot Remonttt |
Autor |
Wiadomość |
Szalik1
Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 2194 Skąd: Wschowa
|
Wysłany: 14 Luty 2016, 19:01 [E28 M535i] Zinoberrot Remonttt
Imię: Wojtek |
|
|
Po dwóch latach trzymania w garazu nadszedł wkoncu moment zeby ruszyć któreś z moich e28. Pewno niektórzy beda auto kojarzyc z forum
Blacharsko trzyma sie naprawde spoko. Do zrobienia przedni pas, kielichy i podłoga.
Fotki narazie tylko takie ale reszte juz bede robił cyfrówka nie telefonem.
|
|
|
|
|
king666
Nadwozie: E28
Model: 528
Silnik: m30b28
Rok produkcji: 1981
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Sty 2016 Posty: 171 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 14 Luty 2016, 19:17
Imię: Patryk |
|
|
Bunia zajefajny ma kolorek , a wielkości garażu pozazdrościć |
|
|
|
|
Draż
Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m60b35
Rok produkcji: 81
Dołączył: 12 Maj 2013 Posty: 1096 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 14 Luty 2016, 22:00
Imię: Krzysztof |
|
|
Szalik1, Skąd wyciągasz panie takie sztuki? Trzymam kciuki za projekt |
_________________ Moja ex babcia
|
|
|
|
|
fachmistrz
KRISTO
Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: 2.0
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 02 Gru 2009 Posty: 78 Skąd: krasnystaw
|
Wysłany: 15 Luty 2016, 14:22
Imię: Krystian |
|
|
Trzymam kciuki To sie nazywa cierpliwosc miec i czekac az nadejdzie ten dzien |
_________________ KRISTO |
|
|
|
|
Szalik1
Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 2194 Skąd: Wschowa
|
Wysłany: 21 Luty 2016, 23:46
Imię: Wojtek |
|
|
Pierwszy etap mogę uznać za ukończony. Rozebrana do gołej budy. Wyskoczyło oczywiscie jak zwykle pare rzeczy do porobienia ale nauczony doswiadczeniem nie jestem zaskoczony
Zacząłem tez zdzieranie starych wygłuszeń na podłodze:
Udało się tez wyrzucić silnik i całe zawieszenie
|
|
|
|
|
Szalik1
Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 2194 Skąd: Wschowa
|
Wysłany: 22 Luty 2016, 22:35
Imię: Wojtek |
|
|
Wygłuszenie całej podłogi usunięte, troche w głowie sie kreciło od oparów nitra ale jakos sie udało
Zrobiłem tez wózek na karoserie:
|
|
|
|
|
kubik
Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: 2,4
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Cze 2014 Posty: 396 Skąd: Mazury
|
Wysłany: 23 Luty 2016, 07:15
Imię: Kuba |
|
|
Niezłe tempo prac, a i wygląda bez tragedii to wszystko |
|
|
|
|
king666
Nadwozie: E28
Model: 528
Silnik: m30b28
Rok produkcji: 1981
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Sty 2016 Posty: 171 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 23 Luty 2016, 17:07
Imię: Patryk |
|
|
Zgnilizna podobnie jak u mnie , więc sam nie jestem Bede kibicował :-) |
_________________
|
|
|
|
|
mulik85
mulik85
Nadwozie: E28
Model: 525e-535i
Silnik: m20-m30b35
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 30 Lis 2014 Posty: 165 Skąd: ok.opole
|
Wysłany: 23 Luty 2016, 21:43
Imię: Łukasz |
|
|
Szybko lecisz z tematem..tylko ja sie z tym tyle pierd.... |
_________________
|
|
|
|
|
Szalik1
Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 2194 Skąd: Wschowa
|
Wysłany: 23 Luty 2016, 22:23
Imię: Wojtek |
|
|
Jak mam jezdzic latem to cza sie streszczać |
|
|
|
|
mulik85
mulik85
Nadwozie: E28
Model: 525e-535i
Silnik: m20-m30b35
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 30 Lis 2014 Posty: 165 Skąd: ok.opole
|
Wysłany: 23 Luty 2016, 22:32
Imię: Łukasz |
|
|
Szalik1 napisał/a: | Jak mam jezdzic latem to cza sie streszczać | to juz nie dlugo ja musze do wrzesnia skonczyc |
_________________
|
|
|
|
|
Szalik1
Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 2194 Skąd: Wschowa
|
Wysłany: 23 Luty 2016, 22:39
Imię: Wojtek |
|
|
Najgorsze juz masz zrobione , samo składanie to przyjemnosc |
|
|
|
|
Mak
______________
Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 25 Kwi 2013 Posty: 392 Skąd: Rydzyna
|
Wysłany: 25 Luty 2016, 08:52
Imię: Maciej |
|
|
Ło kurde, Szalik ruszył z tematem Tej chyba u Ciebie nie widziałem, pamiętam, że miałeś taką w nietypowym kolorze wiśniowym... |
_________________
|
|
|
|
|
Szalik1
Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 2194 Skąd: Wschowa
|
Wysłany: 25 Luty 2016, 19:54
Imię: Wojtek |
|
|
Mak napisał/a: | Ło kurde, Szalik ruszył z tematem Tej chyba u Ciebie nie widziałem, pamiętam, że miałeś taką w nietypowym kolorze wiśniowym... |
Szczerze mowiac nie pamietam co tam u mnie stało jak byłes
Przez ostatnie 2 dni sie troche ociagałem, ale w weekend planuje ruszyc z robota troche. Dzisiaj kupiłem arkusz nowej blachy :
Zaczałem tez równiez dopasowywanie kawalka przedniej prawej wnęki. Wykopałem z moich zapasów zdrowy kawałek i zaczynam docinanie:
Musze tez chyba pomyslec nad jakims aparatem bo zdjecia z teledonu wygladaja tragicznie .... |
|
|
|
|
Draż
Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m60b35
Rok produkcji: 81
Dołączył: 12 Maj 2013 Posty: 1096 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 25 Luty 2016, 21:06
Imię: Krzysztof |
|
|
Szalik1, Ładnie lecisz z tematem, tempo jak na zawodach |
_________________ Moja ex babcia
|
|
|
|
|
cubici
Freude am Fahren
Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lut 2010 Posty: 951 Skąd: Oborniki Wlkp
|
Wysłany: 26 Luty 2016, 23:09
Imię: jakub |
|
|
Wojtas ale masz zajebisty garaż!!!!
O aucie wiedziałem ale ta miejscówa - erste Klasse!!!
W takim tempie skończysz szybciej ode mnie, na pewno szybciej
Ps.: pamiętaj o mnie |
_________________ www.reku.com.pl
|
|
|
|
|
Szalik1
Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 2194 Skąd: Wschowa
|
Wysłany: 27 Luty 2016, 22:51
Imię: Wojtek |
|
|
Draż napisał/a: | Szalik1, Ładnie lecisz z tematem, tempo jak na zawodach |
Staram się
Dzisiaj udało sie ogarnac podłoge pod nogami kierowcy i pasazera.
Prawa strona przed:
W trakcie:
No i juz na gotowo:
No i od strony kierowcy to samo:
|
|
|
|
|
platinume28
Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 19 Lis 2015 Posty: 25 Skąd: KTA/DWL
|
Wysłany: 27 Luty 2016, 23:12
Imię: Leszek |
|
|
jaka grubośc tej blachy zastosowałes bo mnie tez czeka łatanie dziur a ze niemiałem do tychczas nic wspólnego z blacharka wiec wole zapytac
co do projektu to idziesz jak burza gratulowac i oby tak dalej |
|
|
|
|
king666
Nadwozie: E28
Model: 528
Silnik: m30b28
Rok produkcji: 1981
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Sty 2016 Posty: 171 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 28 Luty 2016, 11:26
Imię: Patryk |
|
|
a jak wygląda sprawa u ciebie z wewnętrzną częścią progów |
_________________
|
|
|
|
|
Dominique
Nadwozie: E28
Model: E28 533i USA
Silnik: M30B32
Rok produkcji: 02.06.1983
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Cze 2007 Posty: 809 Skąd: wigry/warszawa
|
Wysłany: 28 Luty 2016, 14:42
Imię: Dominik |
|
|
Pięknie. Po wspawaniu blach kładziesz od razu epoksyd, czy coś jeszcze? |
_________________ Gdyby nie Niemce, nikt z nas nie jeździłby w Beemce.
E30 320i 05/1987 Cirrusblau Metallic
E28 533i 06/1983 USA Alpinweiss |
|
|
|
|
Draż
Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m60b35
Rok produkcji: 81
Dołączył: 12 Maj 2013 Posty: 1096 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 28 Luty 2016, 14:58
Imię: Krzysztof |
|
|
platinume28, Na oko 1.5mm |
_________________ Moja ex babcia
|
|
|
|
|
Szalik1
Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 2194 Skąd: Wschowa
|
Wysłany: 28 Luty 2016, 20:12
Imię: Wojtek |
|
|
platinume28 napisał/a: | jaka grubośc tej blachy zastosowałes bo mnie tez czeka łatanie dziur a ze niemiałem do tychczas nic wspólnego z blacharka wiec wole zapytac
co do projektu to idziesz jak burza gratulowac i oby tak dalej |
blache daje 1mm. fabrycznie była 0.8 ale takiej w arkuszach nie sprzedaja a pozatym im grubiej tym lepiej
king666 napisał/a: | a jak wygląda sprawa u ciebie z wewnętrzną częścią progów |
wewnetrzne progi są raczej całe. Cos sie dzieje tylko w okolicach punktów do lewarka. Bede to ogarniał jakos w tygodniu
Dominique napisał/a: | Pięknie. Po wspawaniu blach kładziesz od razu epoksyd, czy coś jeszcze? |
Na ta swieza blache daje cynk w sprayu to to wygodniejsze bo nie trzeba rozrabiac w pistolecie jakis małych ilosci podkładu, a nie chce zostawiac gołej blachy, bo niby mam sucho w garazu ale nie chce zeby mi to zaczeło rdzewiec. Na koniec całą komora silnika, srodek i bagaznik bedzie w epoksydzie. |
|
|
|
|
mariusz76a
Nadwozie: Exx
Model: 635 CSi
Silnik: M30
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 6 razy Dołączył: 21 Maj 2013 Posty: 218 Skąd: WPR
|
Wysłany: 28 Luty 2016, 22:39
Imię: Mariusz |
|
|
Cynk w sprayu to tylko taki chwyt marketingowy, epoksyd w sprayu jest o wiele lepszy. |
|
|
|
|
cubici
Freude am Fahren
Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lut 2010 Posty: 951 Skąd: Oborniki Wlkp
|
Wysłany: 29 Luty 2016, 06:55
Imię: jakub |
|
|
Przybyłem, zobaczyłem, uwierzyłem )
Odwiedziłem wczoraj Wojtka celem nabycia kilku części do e28.
To jest skarbnica. Nie piszę nic więcej i zdjęć też nie robiłem. To trzeba samemu zobaczyć )
Polecam!
Wojtas bardzo mi się podoba twoje podejście.
Tak jak robisz naprawy blacharskie naprawdę można i trzeba pogratulować.
Jedynie martwi mnie, że skończysz swoją zinno e28 szybciej ode mnie ) |
_________________ www.reku.com.pl
|
|
|
|
|
Szalik1
Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 2194 Skąd: Wschowa
|
Wysłany: 29 Luty 2016, 21:52
Imię: Wojtek |
|
|
cubici napisał/a: | Jedynie martwi mnie, że skończysz swoją zinno e28 szybciej ode mnie ) |
Jak sie mocno zepniesz to moze zdąrzysz przedemną
Dzisiaj zrobiłem przedni lewy słupek:
Oraz prawy przód, z tym było trochę więcej zabawy:
Była dziura:
I nie ma dziury:
|
|
|
|
|
Szalik1
Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 2194 Skąd: Wschowa
|
Wysłany: 2 Marzec 2016, 23:52
Imię: Wojtek |
|
|
No i ciąg dalszy. Udało sie znalesc aparat wiec i fotki lepsze:
Lewy kielich:
Operacja przewrócenia na bok. Było troche paniki ale się udało:
Oraz progi.... miało byc szybko i mało roboty... a jak zwykle okazało sie inaczej. Z wierzchu wygadały mega zdrowo a w srodku na łaczeniu była ruda której niestety zostawic w srodku nie mozna.
Dorobione kawałki progu:
|
Ostatnio zmieniony przez Szalik1 3 Marzec 2016, 21:57, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
king666
Nadwozie: E28
Model: 528
Silnik: m30b28
Rok produkcji: 1981
Pomógł: 1 raz Dołączył: 15 Sty 2016 Posty: 171 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 3 Marzec 2016, 17:41
Imię: Patryk |
|
|
Można Można jak mi się podoba taka robota |
_________________
|
|
|
|
|
Ślivak
Nadwozie: E28
Model: 518i
Silnik: m10b18
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 15 razy Dołączył: 11 Kwi 2008 Posty: 1049 Skąd: Krzeszowice
|
Wysłany: 3 Marzec 2016, 19:19
Imię: Łukasz |
|
|
Wojtek w jaki sposób wzmacniasz miejsca w progach na podnośnik? Ciekawi mnie to, bo czeka mnie taka robota. |
|
|
|
|
mulik85
mulik85
Nadwozie: E28
Model: 525e-535i
Silnik: m20-m30b35
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 30 Lis 2014 Posty: 165 Skąd: ok.opole
|
Wysłany: 3 Marzec 2016, 19:55
Imię: Łukasz |
|
|
|
_________________
|
|
|
|
|
Szalik1
Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 2194 Skąd: Wschowa
|
Wysłany: 3 Marzec 2016, 21:57
Imię: Wojtek |
|
|
Ślivak napisał/a: | Wojtek w jaki sposób wzmacniasz miejsca w progach na podnośnik? Ciekawi mnie to, bo czeka mnie taka robota.
|
Jakos specjalnie nie wzmacniam tego. Mysle ze sam fakt ze dorabiam wszystko z nowej blachy, która jest grubsza troche od fabrycznej to powinno wystarczyc pozatym to ma tylko łądnie wygladac bo nigdy nie zamierzam podnosic auta za pomoca fabrycznego podnośnika
Dzisiaj udało sie skonczyc prawy próg, demontowałem tez hak... przewody paliwowe i hamulcowe ktore biegna po podłodze. Jak dobrze pojdzie to mysle ze w sobote powinien byc koniec spawania. W planach miałem piaskowanie komory i podwozia bo juz konserwacje mam kupiona ale cały czas sie zastanawiam jeszcze. Bede drążył jeszcze temat sodowania.
|
|
|
|
|
|