E12-E28 Strona Główna E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Filmik z IV Ogólnopolskiego Zlotu e12-e28.pl - MAŁKINIA 2014 - http://vimeo.com/102914979

Poprzedni temat «» Następny temat
[E28 M535i] Zinoberrot Remonttt
Autor Wiadomość
Szalik1 


Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 2194
Skąd: Wschowa
Wysłany: 14 Luty 2016, 19:01   [E28 M535i] Zinoberrot Remonttt
   Imię: Wojtek


Po dwóch latach trzymania w garazu nadszedł wkoncu moment zeby ruszyć któreś z moich e28. Pewno niektórzy beda auto kojarzyc z forum :)

Blacharsko trzyma sie naprawde spoko. Do zrobienia przedni pas, kielichy i podłoga.

Fotki narazie tylko takie ale reszte juz bede robił cyfrówka nie telefonem.





 
 
     
king666 


Nadwozie: E28
Model: 528
Silnik: m30b28
Rok produkcji: 1981
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sty 2016
Posty: 171
Skąd: Poznań
Wysłany: 14 Luty 2016, 19:17   
   Imię: Patryk


Bunia zajefajny ma kolorek , a wielkości garażu pozazdrościć <hyhy>
 
 
     
Draż 


Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m60b35
Rok produkcji: 81
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 1096
Skąd: Poznań
Wysłany: 14 Luty 2016, 22:00   
   Imię: Krzysztof


Szalik1, Skąd wyciągasz panie takie sztuki? :D Trzymam kciuki za projekt <ok>
_________________
Moja ex babcia :)
 
 
     
fachmistrz 
KRISTO

Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: 2.0
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 02 Gru 2009
Posty: 78
Skąd: krasnystaw
Wysłany: 15 Luty 2016, 14:22   
   Imię: Krystian


Trzymam kciuki To sie nazywa cierpliwosc miec i czekac az nadejdzie ten dzien :D
_________________
KRISTO
 
 
     
Szalik1 


Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 2194
Skąd: Wschowa
Wysłany: 21 Luty 2016, 23:46   
   Imię: Wojtek


Pierwszy etap mogę uznać za ukończony. Rozebrana do gołej budy. Wyskoczyło oczywiscie jak zwykle pare rzeczy do porobienia ale nauczony doswiadczeniem nie jestem zaskoczony :)















Zacząłem tez zdzieranie starych wygłuszeń na podłodze:























Udało się tez wyrzucić silnik i całe zawieszenie :)





 
 
     
Szalik1 


Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 2194
Skąd: Wschowa
Wysłany: 22 Luty 2016, 22:35   
   Imię: Wojtek


Wygłuszenie całej podłogi usunięte, troche w głowie sie kreciło od oparów nitra ale jakos sie udało :)





Zrobiłem tez wózek na karoserie:



 
 
     
kubik 

Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: 2,4
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Cze 2014
Posty: 396
Skąd: Mazury
Wysłany: 23 Luty 2016, 07:15   
   Imię: Kuba


Niezłe tempo prac, a i wygląda bez tragedii to wszystko <ok>
 
 
     
king666 


Nadwozie: E28
Model: 528
Silnik: m30b28
Rok produkcji: 1981
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sty 2016
Posty: 171
Skąd: Poznań
Wysłany: 23 Luty 2016, 17:07   
   Imię: Patryk


Zgnilizna podobnie jak u mnie , więc sam nie jestem Bede kibicował :-)
_________________

 
 
     
mulik85 
mulik85

Nadwozie: E28
Model: 525e-535i
Silnik: m20-m30b35
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 30 Lis 2014
Posty: 165
Skąd: ok.opole
Wysłany: 23 Luty 2016, 21:43   
   Imię: Łukasz


Szybko lecisz z tematem..tylko ja sie z tym tyle pierd.... <sciana>
_________________

 
 
     
Szalik1 


Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 2194
Skąd: Wschowa
Wysłany: 23 Luty 2016, 22:23   
   Imię: Wojtek


Jak mam jezdzic latem to cza sie streszczać :P
 
 
     
mulik85 
mulik85

Nadwozie: E28
Model: 525e-535i
Silnik: m20-m30b35
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 30 Lis 2014
Posty: 165
Skąd: ok.opole
Wysłany: 23 Luty 2016, 22:32   
   Imię: Łukasz


Szalik1 napisał/a:
Jak mam jezdzic latem to cza sie streszczać :P
to juz nie dlugo <mina> ja musze do wrzesnia skonczyc :D
_________________

 
 
     
Szalik1 


Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 2194
Skąd: Wschowa
Wysłany: 23 Luty 2016, 22:39   
   Imię: Wojtek


Najgorsze juz masz zrobione , samo składanie to przyjemnosc :)
 
 
     
Mak 
______________


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 392
Skąd: Rydzyna
Wysłany: 25 Luty 2016, 08:52   
   Imię: Maciej


Ło kurde, Szalik ruszył z tematem :D Tej chyba u Ciebie nie widziałem, pamiętam, że miałeś taką w nietypowym kolorze wiśniowym...
_________________
 
 
     
Szalik1 


Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 2194
Skąd: Wschowa
Wysłany: 25 Luty 2016, 19:54   
   Imię: Wojtek


Mak napisał/a:
Ło kurde, Szalik ruszył z tematem :D Tej chyba u Ciebie nie widziałem, pamiętam, że miałeś taką w nietypowym kolorze wiśniowym...


Szczerze mowiac nie pamietam co tam u mnie stało jak byłes :P

Przez ostatnie 2 dni sie troche ociagałem, ale w weekend planuje ruszyc z robota troche. Dzisiaj kupiłem arkusz nowej blachy :



Zaczałem tez równiez dopasowywanie kawalka przedniej prawej wnęki. Wykopałem z moich zapasów zdrowy kawałek i zaczynam docinanie:





Musze tez chyba pomyslec nad jakims aparatem bo zdjecia z teledonu wygladaja tragicznie ....
 
 
     
Draż 


Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m60b35
Rok produkcji: 81
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 1096
Skąd: Poznań
Wysłany: 25 Luty 2016, 21:06   
   Imię: Krzysztof


Szalik1, Ładnie lecisz z tematem, tempo jak na zawodach :D
_________________
Moja ex babcia :)
 
 
     
cubici 
Freude am Fahren


Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 951
Skąd: Oborniki Wlkp
Wysłany: 26 Luty 2016, 23:09   
   Imię: jakub


Wojtas ale masz zajebisty garaż!!!!
O aucie wiedziałem ale ta miejscówa - erste Klasse!!!
W takim tempie skończysz szybciej ode mnie, na pewno szybciej <pa>
Ps.: pamiętaj o mnie <mina>
_________________
www.reku.com.pl
 
 
     
Szalik1 


Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 2194
Skąd: Wschowa
Wysłany: 27 Luty 2016, 22:51   
   Imię: Wojtek


Draż napisał/a:
Szalik1, Ładnie lecisz z tematem, tempo jak na zawodach :D


Staram się :P

Dzisiaj udało sie ogarnac podłoge pod nogami kierowcy i pasazera.

Prawa strona przed:



W trakcie:







No i juz na gotowo:





No i od strony kierowcy to samo:





 
 
     
platinume28 

Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 19 Lis 2015
Posty: 25
Skąd: KTA/DWL
Wysłany: 27 Luty 2016, 23:12   
   Imię: Leszek


jaka grubośc tej blachy zastosowałes bo mnie tez czeka łatanie dziur a ze niemiałem do tychczas nic wspólnego z blacharka wiec wole zapytac
co do projektu to idziesz jak burza gratulowac i oby tak dalej
 
 
     
king666 


Nadwozie: E28
Model: 528
Silnik: m30b28
Rok produkcji: 1981
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sty 2016
Posty: 171
Skąd: Poznań
Wysłany: 28 Luty 2016, 11:26   
   Imię: Patryk


a jak wygląda sprawa u ciebie z wewnętrzną częścią progów ?
_________________

 
 
     
Dominique 


Nadwozie: E28
Model: E28 533i USA
Silnik: M30B32
Rok produkcji: 02.06.1983
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 809
Skąd: wigry/warszawa
Wysłany: 28 Luty 2016, 14:42   
   Imię: Dominik


Pięknie. Po wspawaniu blach kładziesz od razu epoksyd, czy coś jeszcze?
_________________
Gdyby nie Niemce, nikt z nas nie jeździłby w Beemce.

E30 320i 05/1987 Cirrusblau Metallic
E28 533i 06/1983 USA Alpinweiss
 
 
     
Draż 


Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m60b35
Rok produkcji: 81
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 1096
Skąd: Poznań
Wysłany: 28 Luty 2016, 14:58   
   Imię: Krzysztof


platinume28, Na oko 1.5mm :P
_________________
Moja ex babcia :)
 
 
     
Szalik1 


Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 2194
Skąd: Wschowa
Wysłany: 28 Luty 2016, 20:12   
   Imię: Wojtek


platinume28 napisał/a:
jaka grubośc tej blachy zastosowałes bo mnie tez czeka łatanie dziur a ze niemiałem do tychczas nic wspólnego z blacharka wiec wole zapytac
co do projektu to idziesz jak burza gratulowac i oby tak dalej


blache daje 1mm. fabrycznie była 0.8 ale takiej w arkuszach nie sprzedaja a pozatym im grubiej tym lepiej :)

king666 napisał/a:
a jak wygląda sprawa u ciebie z wewnętrzną częścią progów ?


wewnetrzne progi są raczej całe. Cos sie dzieje tylko w okolicach punktów do lewarka. Bede to ogarniał jakos w tygodniu :P

Dominique napisał/a:
Pięknie. Po wspawaniu blach kładziesz od razu epoksyd, czy coś jeszcze?


Na ta swieza blache daje cynk w sprayu to to wygodniejsze bo nie trzeba rozrabiac w pistolecie jakis małych ilosci podkładu, a nie chce zostawiac gołej blachy, bo niby mam sucho w garazu ale nie chce zeby mi to zaczeło rdzewiec. Na koniec całą komora silnika, srodek i bagaznik bedzie w epoksydzie.
 
 
     
mariusz76a 


Nadwozie: Exx
Model: 635 CSi
Silnik: M30
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 21 Maj 2013
Posty: 218
Skąd: WPR
Wysłany: 28 Luty 2016, 22:39   
   Imię: Mariusz


Cynk w sprayu to tylko taki chwyt marketingowy, epoksyd w sprayu jest o wiele lepszy.
 
 
     
cubici 
Freude am Fahren


Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 951
Skąd: Oborniki Wlkp
Wysłany: 29 Luty 2016, 06:55   
   Imię: jakub


Przybyłem, zobaczyłem, uwierzyłem )
Odwiedziłem wczoraj Wojtka celem nabycia kilku części do e28.
To jest skarbnica. Nie piszę nic więcej i zdjęć też nie robiłem. To trzeba samemu zobaczyć )
Polecam!
Wojtas bardzo mi się podoba twoje podejście.
Tak jak robisz naprawy blacharskie naprawdę można i trzeba pogratulować.
Jedynie martwi mnie, że skończysz swoją zinno e28 szybciej ode mnie )
_________________
www.reku.com.pl
 
 
     
Szalik1 


Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 2194
Skąd: Wschowa
Wysłany: 29 Luty 2016, 21:52   
   Imię: Wojtek


cubici napisał/a:
Jedynie martwi mnie, że skończysz swoją zinno e28 szybciej ode mnie )


Jak sie mocno zepniesz to moze zdąrzysz przedemną :P

Dzisiaj zrobiłem przedni lewy słupek:





Oraz prawy przód, z tym było trochę więcej zabawy:

Była dziura:


I nie ma dziury:







 
 
     
Szalik1 


Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 2194
Skąd: Wschowa
Wysłany: 2 Marzec 2016, 23:52   
   Imię: Wojtek


No i ciąg dalszy. Udało sie znalesc aparat wiec i fotki lepsze:













Lewy kielich:







Operacja przewrócenia na bok. Było troche paniki ale się udało:





Oraz progi.... miało byc szybko i mało roboty... a jak zwykle okazało sie inaczej. Z wierzchu wygadały mega zdrowo a w srodku na łaczeniu była ruda której niestety zostawic w srodku nie mozna.

Dorobione kawałki progu:



Ostatnio zmieniony przez Szalik1 3 Marzec 2016, 21:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
king666 


Nadwozie: E28
Model: 528
Silnik: m30b28
Rok produkcji: 1981
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sty 2016
Posty: 171
Skąd: Poznań
Wysłany: 3 Marzec 2016, 17:41   
   Imię: Patryk


Można ?? Można :D jak mi się podoba taka robota <ok>
_________________

 
 
     
Ślivak 


Nadwozie: E28
Model: 518i
Silnik: m10b18
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 11 Kwi 2008
Posty: 1049
Skąd: Krzeszowice
Wysłany: 3 Marzec 2016, 19:19   
   Imię: Łukasz


Wojtek w jaki sposób wzmacniasz miejsca w progach na podnośnik? Ciekawi mnie to, bo czeka mnie taka robota.
 
 
     
mulik85 
mulik85

Nadwozie: E28
Model: 525e-535i
Silnik: m20-m30b35
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 30 Lis 2014
Posty: 165
Skąd: ok.opole
Wysłany: 3 Marzec 2016, 19:55   
   Imię: Łukasz


<czapka>
_________________

 
 
     
Szalik1 


Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 2194
Skąd: Wschowa
Wysłany: 3 Marzec 2016, 21:57   
   Imię: Wojtek


Ślivak napisał/a:
Wojtek w jaki sposób wzmacniasz miejsca w progach na podnośnik? Ciekawi mnie to, bo czeka mnie taka robota.


Jakos specjalnie nie wzmacniam tego. Mysle ze sam fakt ze dorabiam wszystko z nowej blachy, która jest grubsza troche od fabrycznej to powinno wystarczyc :) pozatym to ma tylko łądnie wygladac bo nigdy nie zamierzam podnosic auta za pomoca fabrycznego podnośnika :P

Dzisiaj udało sie skonczyc prawy próg, demontowałem tez hak... przewody paliwowe i hamulcowe ktore biegna po podłodze. Jak dobrze pojdzie to mysle ze w sobote powinien byc koniec spawania. W planach miałem piaskowanie komory i podwozia bo juz konserwacje mam kupiona ale cały czas sie zastanawiam jeszcze. Bede drążył jeszcze temat sodowania.







 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,047 sekundy. Zapytań do SQL: 12