E12-E28 Strona Główna E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Filmik z IV Ogólnopolskiego Zlotu e12-e28.pl - MAŁKINIA 2014 - http://vimeo.com/102914979

Poprzedni temat «» Następny temat
BMW E30 325e
Autor Wiadomość
bąku 

Nadwozie: Exx
Model: 325e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 364
Skąd: Warszawa
Wysłany: 6 Kwiecień 2011, 18:51   BMW E30 325e
   Imię: Bartek


Witam serdecznie chciałem zaprezentować wam moją perełkę.
Jest to E30 dwu drzwiowy sedan z Kwietnia 1986r. Pod maską znajduje się kultowa jednostka napędowa o oznaczeniu M20B27 popularnie zwana "etą", dodam tylko że jest to stara eta o mocy 122KM i momencie obrotowym 230Nm.
Auto posiada uchylne tylne szyby, tapicerkę skórzaną (niebieską) oryginalną, oryginalne radio BMW Bavaria.
Jestem drugi właścicielem auta w Polsce w Niemczech był tylko jeden właściciel z 1923r o zacnym imieniu Gerhard :-) .

Tak wyglądała po zakupie



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

Po zakupie wymieniłem olej i filtry i śmigałem do początku jesieni. Późną jesienią i zimą auto oczywiście nie jest użytkowane z wiadomych przyczyn jaki są warunki atmosferyczne.
A więc postanowiłem że w zimę 2009/2010 zrobię sobie remont góry M20, żeby wszystko było tak jak należy, gdyż auto zostało skazane na dożywocie w moim towarzystwie. Mechanikiem nie jestem i nigdy nie byłem, uzbrojony w księgę postanowiłem że dam radę.
Stan licznika 180kkm.

Kilka zdjęć z przebiegu remontu.



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

Głowica została oddana do zakładu, została splanowana, założone zostały nowe prowadnice zaworowe i nowe zawory, a także nowy wałek, nowe dźwigienki, mimośrody ustalające luz zaworowy, nowe zaślepki maskujące prowadnice dźwigienek, nowy pasek i napinacz rozrządu, nowa pompa wody, o uszczelce pod głowicą i śrubach nie będe wspominał bo to oczywiste. Zalany został olej Texaco Havoline 10W40, a także nowy płyn chłodniczy i nowy olej do skrzyni biegów i do dyferncjału.



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

Elementy silnika zostały oczyszczone i pomalowane, sama komora została poddana detailingowi, jak również troszkę odświeżyłem licznik ;-)



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

Następnie przed sezonem 2010 auto zostało przepolerowane i został nałożony
CG jetseal 109 w celu zabezpieczenia lakieru.
I tak auto prezentowało się w sezonie 2010.



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

Minął sezon 2010 i zaczęła się zima, więc teraz przyszedł czas na zawieszenie i układ hamulcowy.
Wszystko zostało wymienione. Amortyzatory to Bilstein B6, sprężyny H&R -40mm, wszystkie elementy zawieszenia zostały wymienione począwszy od łożysk a skończywszy na poduszkach amortyzatorów. Kolumny mcpersona zostały oczyszczone, zabezpieczone i pomalowane, również nadkola zostały wymyte i zabezpieczone Valvoline Tectyl.
Hamulce zostały zregenerowane, otrzymały nowe tłoczki, nowe uszczelnienia i nowy płyn w układzie DOT4 ATE.



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

Połowa układu wydechowego, która musiała zostać zdjeta podczas pracy nad tylnym zawieszeniem została wyczyszczona i pomalowana :-)



Uploaded with ImageShack.us

To by było na tyle drodzy miłośnicy marki :-)
Tak auto prezentuje się obecnie :-)



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

Pozdrawiam i dziękuję za obejrzenie mojego tematu :-)

Wrzesień 2011















  
 
 
     
M-EJ 

Nadwozie: Exx
Model: qqqq
Silnik: qqqw
Rok produkcji: 6666
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 888
Skąd: kwkwkw
Wysłany: 6 Kwiecień 2011, 19:59   
   Imię: qqqq


Robi wrażenie
_________________
 
 
     
Szalik1 


Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 2194
Skąd: Wschowa
Wysłany: 6 Kwiecień 2011, 20:06   
   Imię: Wojtek


sliczna naprawde, kocham takie fotorelacje ;-) piekna robota, mialem e30 i jeszcze napewno kiedys u mnie jakies zagosci :-P dbaj o nią zeby została w takim stanie jak jest ;-)
 
 
     
ŻbiQ 
Kapitan


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 4627
Skąd: Warszawa
Wysłany: 6 Kwiecień 2011, 20:07   
   Imię: Patryk


bąku napisał/a:
Jest to E30 dwu drzwiowy sedan


Po tym naprawdę widać, że siedzisz w detalingu po uszy ;-) Ja już sobie odpuściłem tłumaczenie wszystkim, że nie było czegoś takiego jak E30 coupe, tylko E30 2 TÜR ;-)
_________________
 
 
     
M-EJ 

Nadwozie: Exx
Model: qqqq
Silnik: qqqw
Rok produkcji: 6666
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 888
Skąd: kwkwkw
Wysłany: 6 Kwiecień 2011, 22:53   
   Imię: qqqq


ŻbiQ napisał/a:
bąku napisał/a:
Jest to E30 dwu drzwiowy sedan


Po tym naprawdę widać, że siedzisz w detalingu po uszy ;-) Ja już sobie odpuściłem tłumaczenie wszystkim, że nie było czegoś takiego jak E30 coupe, tylko E30 2 TÜR ;-)


Kiedyś czytałem dyskusje o tym ale była mowa o E21
 
 
     
ŻbiQ 
Kapitan


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 4627
Skąd: Warszawa
Wysłany: 6 Kwiecień 2011, 22:57   
   Imię: Patryk


Mimo, że zdjęcia są naprawdę bardzo dobre, moim zdaniem i tak nie oddają stanu i wyglądu auta ;-) To po prostu trzeba zobaczyć :-) Ja za każdym razem jak przechodzę obok to staję na chwilę i podziwiam ;-)
_________________
 
 
     
bąku 

Nadwozie: Exx
Model: 325e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 364
Skąd: Warszawa
Wysłany: 7 Kwiecień 2011, 06:42   
   Imię: Bartek


Dzięki panowie za pochlebne komentarze :-)
Ja też ogólnie mówię coupe, bo jak powiem dwu drzwiowy sedan to się dziwnie na mnie patrzą, ale tutaj napisałem tak, bo wiedziałem że zdziwienia to nie wywoła :-)
 
 
     
cubici 
Freude am Fahren


Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 951
Skąd: Oborniki Wlkp
Wysłany: 7 Kwiecień 2011, 06:55   
   Imię: jakub


taki ładny chrommodel to już rzadkość...
też się bardzo zastanawiam nad kupnem takiego auta ale 325 są coraz droższe i unikatowe.
oczywiście tylko 2-TÜRIG ;-)
_________________
www.reku.com.pl
 
 
     
Kucharz 
Pogrzebowy


Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 3244
Skąd: Małkinia
Wysłany: 7 Kwiecień 2011, 09:01   
   Imię: Marcin


Jakoś fascynacja e30 skutecznie mnie omija, to jednak potrafię docenić piękne auto, takie jak te powyżej.
_________________
www.firmaorchidea.pl
www.zajazdpodsosnami.pl
www.chodowiak.pl
 
 
     
Beatles 
Mr Zielona Otchłań


Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 2836
Skąd: Kielce / Warszawa
Wysłany: 7 Kwiecień 2011, 11:49   
   Imię: Marcin


Dokładnie, pełne uznanie. Małymi krokami można dojść do perfekcji :idea:
_________________
Szczęśliwi spalania nie liczą!
 
 
     
Bodżangmił 


Nadwozie: E12
Model: M535i
Silnik: m30
Rok produkcji: 80
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 2748
Skąd: Wyszków
Wysłany: 7 Kwiecień 2011, 12:01   
   Imię: Bodży


Nic dodać ,nic ująć. Rewelacja.
_________________
BMW M535i 1980
 
 
     
Prezes 
BMW AutoKlub Polska


Nadwozie: Exx
Model: kilka
Silnik: Pb/ON
Rok produkcji: 87-09
Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 38
Skąd: WPR
Wysłany: 29 Maj 2011, 03:07   
   Imię: Łukasz


Jest śliczna! Cały czas na nią czekam... niczym tą jedyną :-)
_________________
pozdrawiam
Prezes

Moja flota: •Czarna & •eMka & •Kalinka
>> Fabryka Błysku <<
 
 
     
bąku 

Nadwozie: Exx
Model: 325e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 364
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21 Czerwiec 2011, 22:46   
   Imię: Bartek


Przyszedł czas na porządne umycie i zabezpieczenie kół :)

Każde z kół prezentowało się w ten sposób



Uploaded with ImageShack.us

Na początek do akcji wszedł R222 wheel cleaner i szczoteczka



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

Boki opon od zewnątrz i od wewnątrz zostały umyte green apc od chemical guys, efekt wstępnego mycia poniżej



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

Następnie trzeba było usunąć przyspojone zanieczyszczenia takie jak smoła czy drobinki asfaltu. Użyty został Autosmart plus-10. Zanieczyszczenia środek rozpuszcza, następnie po kilku minutach wytarłem koła mikrofibrą żeby całkowicie usunąć syf i spłukałem koła.



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

Po tym, poszedł na koła ironx, którego zadaniem jest rozpuszczenie zanieczyszczeń metalicznych, gdy owe zanieczyszczenia znajdują się na powierzchni to po chwili od aplikacji ironx zabarwia się na czerwono.



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

Na wewnętrzny i zewnętrzny bok opony został zaaplikowany 3M tyre restore, bardzo lubie ten produkt, daje ładne matowe wykończenie. Koła czyste w 110%, jako zabezpieczenie położone zostały dwie warstwy Jetseal'a od chemical guys.



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

I efekt końcowy wyszedł jakoś takoś ;)



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us

Fotki średniej jakości bo pstrykane kompaktem, lustro pojechało nad morze.
 
 
     
Dominique 


Nadwozie: E28
Model: E28 533i USA
Silnik: M30B32
Rok produkcji: 02.06.1983
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 809
Skąd: wigry/warszawa
Wysłany: 22 Czerwiec 2011, 15:48   
   Imię: Dominik


Fajna robota :-) I nie mówię tylko o tych kołach. Jakim preparatem zabezpieczyłeś felgi? Opony jak na moje oko za bardzo błyszczące, chyba że tylko na fotkach tak to wygląda...ja jestem zwolennikiem matowej opony. Piękny egzemplarz.
_________________
Gdyby nie Niemce, nikt z nas nie jeździłby w Beemce.

E30 320i 05/1987 Cirrusblau Metallic
E28 533i 06/1983 USA Alpinweiss
 
 
     
KinceK 
8er


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 83
Dołączył: 08 Cze 2011
Posty: 170
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22 Czerwiec 2011, 15:51   
   Imię: Michał


Profesjonalna robota :)

A glinkowałeś felgi?

Widzę, że CQuartza użyłeś, nawet nie było dużo tych drobinek metalu.

Podoba mi się :mrgreen:

Też używam R222 do felg w żelu, ale do opon osobiście wolę Endurance Megsa, ale 3M jak najbardziej daje radę.
_________________
Detailing - www.funkyking.eu
 
 
     
bąku 

Nadwozie: Exx
Model: 325e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 364
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22 Czerwiec 2011, 17:08   
   Imię: Bartek


Cytat:
Fajna robota :-) I nie mówię tylko o tych kołach. Jakim preparatem zabezpieczyłeś felgi? Opony jak na moje oko za bardzo błyszczące, chyba że tylko na fotkach tak to wygląda...ja jestem zwolennikiem matowej opony. Piękny egzemplarz.


Felgi zabezpieczone Jetseal 109 od chemical guys, opony błyszczące bo fotka pstryknięta odrazu po nałożeniu dressingu, ale po kilku chwilach efekt ten znika i jest matowa ;-)

Cytat:
Profesjonalna robota :)

A glinkowałeś felgi?

Widzę, że CQuartza użyłeś, nawet nie było dużo tych drobinek metalu.

Podoba mi się :mrgreen:

Też używam R222 do felg w żelu, ale do opon osobiście wolę Endurance Megsa, ale 3M jak najbardziej daje radę.


Bo po takim myciu i usunięciu zanieczyszczeń ironx i autosmartem glinkowanie nie było potrzebne :-) Ten R222 to jest ten drugi nie w żelu, a endurance jak dla mnie jest zbyt błyszczący :-)
 
 
     
Barracuda 
7ka


Nadwozie: Exx
Model: 523i
Silnik: m52
Rok produkcji: 2000
Dołączył: 06 Mar 2011
Posty: 291
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12 Sierpień 2011, 20:07   
   Imię: Kristof


:shock: Szacuneczek :!:
_________________
www.vip-service.pl
 
 
     
Igon 

Nadwozie: Exx
Model: ...
Silnik: ...
Rok produkcji: ...
Dołączył: 27 Maj 2011
Posty: 70
Skąd: mazowsze
Wysłany: 12 Sierpień 2011, 21:36   
   Imię: Paweł


bąku, Ty zboku :-P

Biała dama była ładna, a teraz jest piękna i dzięki Tobie będzie taka piękna do końca.
_________________
Pozdrawiam
Paweł
 
 
     
bąku 

Nadwozie: Exx
Model: 325e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 364
Skąd: Warszawa
Wysłany: 8 Wrzesień 2011, 19:57   
   Imię: Bartek


Kilka nowych fotek w pierwszym poście ;-) , zapraszam do oglądnięcia :->
 
 
     
ŻbiQ 
Kapitan


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 4627
Skąd: Warszawa
Wysłany: 8 Wrzesień 2011, 22:49   
   Imię: Patryk


Fajne miejsce :-) Ja strasznie lubię sesje w takich opuszczonych fabrykach, bo ma to swój niepowtarzalny klimat. Albo na przykład na jakimś złomowisku wśród wraków ;-)
O Ecie chyba nie muszę już pisać, bo mam przyjemność widywać to auto u siebie pod blokiem ;-)
_________________
 
 
     
Szczep 

Nadwozie: Exx
Model: 325e e30
Silnik: M20B27 SETA
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 03 Wrz 2011
Posty: 194
Skąd: Warszawa/Gdansk
Wysłany: 14 Wrzesień 2011, 11:37   
   Imię: Kacper


Godnie wygląda, zwłaszcza w białym lakierze. :)
Co to za fabryka? Fabryka Mebli na Tarchominie?
_________________
E30 325e 04/1987 Bronzitbeige Metalic (#139)
 
 
     
bąku 

Nadwozie: Exx
Model: 325e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 364
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19 Wrzesień 2011, 21:55   
   Imię: Bartek


Szczep napisał/a:
Godnie wygląda, zwłaszcza w białym lakierze. :)
Co to za fabryka? Fabryka Mebli na Tarchominie?


To są pozostałości to Zakładach Mechanicznych Ursus.....wszystko niszczeje bądź już jest sprzedane :-/
 
 
     
grzesiu 

Nadwozie: Exx
Model: e30 wąski karbiolet...
Silnik: m20
Rok produkcji: 1990
Dołączył: 15 Paź 2011
Posty: 8
Skąd: r-do-m
Wysłany: 16 Październik 2011, 12:15   
   Imię: Grzsiek


sztuka jest przekozacka ,waska ,eta i jak dla mnie wielki plus to biel w polaczeniu z chromem... orgrazm xD
ale z tymi felgami to juz troche fetysz lepszy,przeciez kola i tak ci sie ubrudza po paru km :)
:-P
 
 
     
bąku 

Nadwozie: Exx
Model: 325e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 364
Skąd: Warszawa
Wysłany: 9 Marzec 2012, 18:22   
   Imię: Bartek


Podczas zimowego postoju w Ecie zrobiłem kilka pierdół.
Między innymi wyregulowałem zawory, koło zapasowe zostało wypiaskowane i pomalowane i leży na swoim miejscu :D
Jako, że przez ostatnich kilka dni była piękna pogoda to autko zaczęło sezon :jeee:
Wymieniłem olej, w silniku był Valvoline Maxlife 10W40, został zmieniony na Liqui Moly SuperLichtlauf 10W40 i w moim odczuciu silniczek lepiej pracuje na tej oliwie :D
Zanim zalałem nowy olej, do rozgrzanego silnika na około 15min została wlana płukanka, również firmy Liqui Moly :naughty:

Taki komplecik został zalany do M20B27



No i będąc na "spacerze" takie dwie foteczki pstryknąłem ;)





Pozdrawiam serdecznie, Bartek :)
 
 
     
radial 


Nadwozie: E28
Model: e28 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 14 Sty 2011
Posty: 46
Skąd: Lublin
Wysłany: 9 Marzec 2012, 18:58   
   Imię: Przemek


Te auto nie pojawia się czasami w Zwoleniu? Bąku ogromny RESPEKPA dla Ciebie kolego. Ta E30 jest idealna. Czysty seks. Chciałbym nagi położyć się na jej maske.
Pozdro :mrgreen:
_________________
 
 
     
deric 
(Oo==[][]==oO)

Nadwozie: E28
Model: 528i
Silnik: M52B28
Rok produkcji: 10/85r
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 208
Skąd: PK
Wysłany: 9 Marzec 2012, 21:16   
   Imię: Dominik


piekna waska 8-)
 
 
     
Kamil 


Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 3490
Skąd: Warszawa
Wysłany: 9 Marzec 2012, 21:46   
   Imię: Kamil


radial napisał/a:
Czysty seks. Chciałbym nagi położyć się na jej maske.

nowy dramat erotyczny pt:
....w poszukiwaniu "siebie", by radial
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
zboczek :-P
_________________

https://www.facebook.com/RedBlockWorks
Moje Allegro
 
 
     
Filip0 
Burgund Lover


Nadwozie: E28
Model: 5..i
Silnik: M..B..
Rok produkcji: '84
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 2223
Skąd: Wrocław / Sława
Wysłany: 10 Marzec 2012, 00:37   
   Imię: Filip


Detaling to jak kobieta, godzina w łazience i cuda wychodzą :-)

Mimo, że biały w E30 to mi się nie podoba, to stan samochodu i dbałośc właściciela o najmniejsze szczegóły nasuwają na język tylko 'Woooooooooow' w parze z prawostronnym ślinotokiem :-)
_________________

 
 
     
Prezes 
BMW AutoKlub Polska


Nadwozie: Exx
Model: kilka
Silnik: Pb/ON
Rok produkcji: 87-09
Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 38
Skąd: WPR
Wysłany: 10 Marzec 2012, 07:39   
   Imię: Łukasz


Bąku to MISTRZ!!! Jego "Beata" to prawdziwa Dama :twisted: ;-)
_________________
pozdrawiam
Prezes

Moja flota: •Czarna & •eMka & •Kalinka
>> Fabryka Błysku <<
 
 
     
bąku 

Nadwozie: Exx
Model: 325e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 364
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10 Marzec 2012, 08:25   
   Imię: Bartek


Cytat:
Te auto nie pojawia się czasami w Zwoleniu?


Nic mi o tym nie wiadomo :-)

Cytat:
Chciałbym nagi położyć się na jej maske.


Wykluczone :mrgreen:

Cytat:
Detaling to jak kobieta, godzina w łazience i cuda wychodzą :-)


Delikatny proces polegający na myciu i ręcznym cleanerze był jesienią 2011, teraz nic nie robiłem jeszcze :twisted: a mam zamiar :twisted:

Cytat:
Bąku to MISTRZ!!! Jego "Beata" to prawdziwa Dama :twisted: ;-)


Oj tam oj tam, nie przesadzaj :-)
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,047 sekundy. Zapytań do SQL: 11