BMW E30 325e |
Autor |
Wiadomość |
bąku
Nadwozie: Exx
Model: 325e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Gru 2009 Posty: 364 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 6 Kwiecień 2011, 18:51 BMW E30 325e
Imię: Bartek |
|
|
Witam serdecznie chciałem zaprezentować wam moją perełkę.
Jest to E30 dwu drzwiowy sedan z Kwietnia 1986r. Pod maską znajduje się kultowa jednostka napędowa o oznaczeniu M20B27 popularnie zwana "etą", dodam tylko że jest to stara eta o mocy 122KM i momencie obrotowym 230Nm.
Auto posiada uchylne tylne szyby, tapicerkę skórzaną (niebieską) oryginalną, oryginalne radio BMW Bavaria.
Jestem drugi właścicielem auta w Polsce w Niemczech był tylko jeden właściciel z 1923r o zacnym imieniu Gerhard :-) .
Tak wyglądała po zakupie
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Po zakupie wymieniłem olej i filtry i śmigałem do początku jesieni. Późną jesienią i zimą auto oczywiście nie jest użytkowane z wiadomych przyczyn jaki są warunki atmosferyczne.
A więc postanowiłem że w zimę 2009/2010 zrobię sobie remont góry M20, żeby wszystko było tak jak należy, gdyż auto zostało skazane na dożywocie w moim towarzystwie. Mechanikiem nie jestem i nigdy nie byłem, uzbrojony w księgę postanowiłem że dam radę.
Stan licznika 180kkm.
Kilka zdjęć z przebiegu remontu.
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Głowica została oddana do zakładu, została splanowana, założone zostały nowe prowadnice zaworowe i nowe zawory, a także nowy wałek, nowe dźwigienki, mimośrody ustalające luz zaworowy, nowe zaślepki maskujące prowadnice dźwigienek, nowy pasek i napinacz rozrządu, nowa pompa wody, o uszczelce pod głowicą i śrubach nie będe wspominał bo to oczywiste. Zalany został olej Texaco Havoline 10W40, a także nowy płyn chłodniczy i nowy olej do skrzyni biegów i do dyferncjału.
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Elementy silnika zostały oczyszczone i pomalowane, sama komora została poddana detailingowi, jak również troszkę odświeżyłem licznik ;-)
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Następnie przed sezonem 2010 auto zostało przepolerowane i został nałożony
CG jetseal 109 w celu zabezpieczenia lakieru.
I tak auto prezentowało się w sezonie 2010.
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Minął sezon 2010 i zaczęła się zima, więc teraz przyszedł czas na zawieszenie i układ hamulcowy.
Wszystko zostało wymienione. Amortyzatory to Bilstein B6, sprężyny H&R -40mm, wszystkie elementy zawieszenia zostały wymienione począwszy od łożysk a skończywszy na poduszkach amortyzatorów. Kolumny mcpersona zostały oczyszczone, zabezpieczone i pomalowane, również nadkola zostały wymyte i zabezpieczone Valvoline Tectyl.
Hamulce zostały zregenerowane, otrzymały nowe tłoczki, nowe uszczelnienia i nowy płyn w układzie DOT4 ATE.
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Połowa układu wydechowego, która musiała zostać zdjeta podczas pracy nad tylnym zawieszeniem została wyczyszczona i pomalowana :-)
Uploaded with ImageShack.us
To by było na tyle drodzy miłośnicy marki :-)
Tak auto prezentuje się obecnie :-)
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Pozdrawiam i dziękuję za obejrzenie mojego tematu :-)
Wrzesień 2011
|
|
|
|
|
|
M-EJ
Nadwozie: Exx
Model: qqqq
Silnik: qqqw
Rok produkcji: 6666
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 888 Skąd: kwkwkw
|
Wysłany: 6 Kwiecień 2011, 19:59
Imię: qqqq |
|
|
Robi wrażenie |
_________________
|
|
|
|
|
Szalik1
Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 2194 Skąd: Wschowa
|
Wysłany: 6 Kwiecień 2011, 20:06
Imię: Wojtek |
|
|
sliczna naprawde, kocham takie fotorelacje ;-) piekna robota, mialem e30 i jeszcze napewno kiedys u mnie jakies zagosci :-P dbaj o nią zeby została w takim stanie jak jest ;-) |
|
|
|
|
ŻbiQ
Kapitan
Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy Dołączył: 11 Mar 2010 Posty: 4627 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 6 Kwiecień 2011, 20:07
Imię: Patryk |
|
|
bąku napisał/a: | Jest to E30 dwu drzwiowy sedan |
Po tym naprawdę widać, że siedzisz w detalingu po uszy ;-) Ja już sobie odpuściłem tłumaczenie wszystkim, że nie było czegoś takiego jak E30 coupe, tylko E30 2 TÜR ;-) |
_________________
|
|
|
|
|
M-EJ
Nadwozie: Exx
Model: qqqq
Silnik: qqqw
Rok produkcji: 6666
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Lut 2008 Posty: 888 Skąd: kwkwkw
|
Wysłany: 6 Kwiecień 2011, 22:53
Imię: qqqq |
|
|
ŻbiQ napisał/a: | bąku napisał/a: | Jest to E30 dwu drzwiowy sedan |
Po tym naprawdę widać, że siedzisz w detalingu po uszy ;-) Ja już sobie odpuściłem tłumaczenie wszystkim, że nie było czegoś takiego jak E30 coupe, tylko E30 2 TÜR ;-) |
Kiedyś czytałem dyskusje o tym ale była mowa o E21 |
|
|
|
|
ŻbiQ
Kapitan
Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy Dołączył: 11 Mar 2010 Posty: 4627 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 6 Kwiecień 2011, 22:57
Imię: Patryk |
|
|
Mimo, że zdjęcia są naprawdę bardzo dobre, moim zdaniem i tak nie oddają stanu i wyglądu auta ;-) To po prostu trzeba zobaczyć :-) Ja za każdym razem jak przechodzę obok to staję na chwilę i podziwiam ;-) |
_________________
|
|
|
|
|
bąku
Nadwozie: Exx
Model: 325e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Gru 2009 Posty: 364 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 7 Kwiecień 2011, 06:42
Imię: Bartek |
|
|
Dzięki panowie za pochlebne komentarze :-)
Ja też ogólnie mówię coupe, bo jak powiem dwu drzwiowy sedan to się dziwnie na mnie patrzą, ale tutaj napisałem tak, bo wiedziałem że zdziwienia to nie wywoła :-) |
|
|
|
|
cubici
Freude am Fahren
Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lut 2010 Posty: 951 Skąd: Oborniki Wlkp
|
Wysłany: 7 Kwiecień 2011, 06:55
Imię: jakub |
|
|
taki ładny chrommodel to już rzadkość...
też się bardzo zastanawiam nad kupnem takiego auta ale 325 są coraz droższe i unikatowe.
oczywiście tylko 2-TÜRIG ;-) |
_________________ www.reku.com.pl
|
|
|
|
|
Kucharz
Pogrzebowy
Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Mar 2010 Posty: 3244 Skąd: Małkinia
|
|
|
|
|
Beatles
Mr Zielona Otchłań
Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Mar 2007 Posty: 2836 Skąd: Kielce / Warszawa
|
Wysłany: 7 Kwiecień 2011, 11:49
Imię: Marcin |
|
|
Dokładnie, pełne uznanie. Małymi krokami można dojść do perfekcji :idea: |
_________________ Szczęśliwi spalania nie liczą!
|
|
|
|
|
Bodżangmił
Nadwozie: E12
Model: M535i
Silnik: m30
Rok produkcji: 80
Pomógł: 2 razy Dołączył: 09 Maj 2007 Posty: 2748 Skąd: Wyszków
|
Wysłany: 7 Kwiecień 2011, 12:01
Imię: Bodży |
|
|
Nic dodać ,nic ująć. Rewelacja. |
_________________ BMW M535i 1980
|
|
|
|
|
Prezes
BMW AutoKlub Polska
Nadwozie: Exx
Model: kilka
Silnik: Pb/ON
Rok produkcji: 87-09
Dołączył: 28 Lut 2007 Posty: 38 Skąd: WPR
|
|
|
|
|
bąku
Nadwozie: Exx
Model: 325e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Gru 2009 Posty: 364 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21 Czerwiec 2011, 22:46
Imię: Bartek |
|
|
Przyszedł czas na porządne umycie i zabezpieczenie kół
Każde z kół prezentowało się w ten sposób
Uploaded with ImageShack.us
Na początek do akcji wszedł R222 wheel cleaner i szczoteczka
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Boki opon od zewnątrz i od wewnątrz zostały umyte green apc od chemical guys, efekt wstępnego mycia poniżej
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Następnie trzeba było usunąć przyspojone zanieczyszczenia takie jak smoła czy drobinki asfaltu. Użyty został Autosmart plus-10. Zanieczyszczenia środek rozpuszcza, następnie po kilku minutach wytarłem koła mikrofibrą żeby całkowicie usunąć syf i spłukałem koła.
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Po tym, poszedł na koła ironx, którego zadaniem jest rozpuszczenie zanieczyszczeń metalicznych, gdy owe zanieczyszczenia znajdują się na powierzchni to po chwili od aplikacji ironx zabarwia się na czerwono.
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Na wewnętrzny i zewnętrzny bok opony został zaaplikowany 3M tyre restore, bardzo lubie ten produkt, daje ładne matowe wykończenie. Koła czyste w 110%, jako zabezpieczenie położone zostały dwie warstwy Jetseal'a od chemical guys.
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
I efekt końcowy wyszedł jakoś takoś
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Fotki średniej jakości bo pstrykane kompaktem, lustro pojechało nad morze. |
|
|
|
|
Dominique
Nadwozie: E28
Model: E28 533i USA
Silnik: M30B32
Rok produkcji: 02.06.1983
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Cze 2007 Posty: 809 Skąd: wigry/warszawa
|
Wysłany: 22 Czerwiec 2011, 15:48
Imię: Dominik |
|
|
Fajna robota :-) I nie mówię tylko o tych kołach. Jakim preparatem zabezpieczyłeś felgi? Opony jak na moje oko za bardzo błyszczące, chyba że tylko na fotkach tak to wygląda...ja jestem zwolennikiem matowej opony. Piękny egzemplarz. |
_________________ Gdyby nie Niemce, nikt z nas nie jeździłby w Beemce.
E30 320i 05/1987 Cirrusblau Metallic
E28 533i 06/1983 USA Alpinweiss |
|
|
|
|
KinceK
8er
Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 83
Dołączył: 08 Cze 2011 Posty: 170 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22 Czerwiec 2011, 15:51
Imię: Michał |
|
|
Profesjonalna robota
A glinkowałeś felgi?
Widzę, że CQuartza użyłeś, nawet nie było dużo tych drobinek metalu.
Podoba mi się :mrgreen:
Też używam R222 do felg w żelu, ale do opon osobiście wolę Endurance Megsa, ale 3M jak najbardziej daje radę. |
_________________ Detailing - www.funkyking.eu
|
|
|
|
|
bąku
Nadwozie: Exx
Model: 325e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Gru 2009 Posty: 364 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22 Czerwiec 2011, 17:08
Imię: Bartek |
|
|
Cytat: | Fajna robota :-) I nie mówię tylko o tych kołach. Jakim preparatem zabezpieczyłeś felgi? Opony jak na moje oko za bardzo błyszczące, chyba że tylko na fotkach tak to wygląda...ja jestem zwolennikiem matowej opony. Piękny egzemplarz. |
Felgi zabezpieczone Jetseal 109 od chemical guys, opony błyszczące bo fotka pstryknięta odrazu po nałożeniu dressingu, ale po kilku chwilach efekt ten znika i jest matowa ;-)
Cytat: | Profesjonalna robota
A glinkowałeś felgi?
Widzę, że CQuartza użyłeś, nawet nie było dużo tych drobinek metalu.
Podoba mi się :mrgreen:
Też używam R222 do felg w żelu, ale do opon osobiście wolę Endurance Megsa, ale 3M jak najbardziej daje radę. |
Bo po takim myciu i usunięciu zanieczyszczeń ironx i autosmartem glinkowanie nie było potrzebne :-) Ten R222 to jest ten drugi nie w żelu, a endurance jak dla mnie jest zbyt błyszczący :-) |
|
|
|
|
Barracuda
7ka
Nadwozie: Exx
Model: 523i
Silnik: m52
Rok produkcji: 2000
Dołączył: 06 Mar 2011 Posty: 291 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12 Sierpień 2011, 20:07
Imię: Kristof |
|
|
:shock: Szacuneczek :!: |
_________________ www.vip-service.pl |
|
|
|
|
Igon
Nadwozie: Exx
Model: ...
Silnik: ...
Rok produkcji: ...
Dołączył: 27 Maj 2011 Posty: 70 Skąd: mazowsze
|
Wysłany: 12 Sierpień 2011, 21:36
Imię: Paweł |
|
|
bąku, Ty zboku :-P
Biała dama była ładna, a teraz jest piękna i dzięki Tobie będzie taka piękna do końca. |
_________________ Pozdrawiam
Paweł
|
|
|
|
|
bąku
Nadwozie: Exx
Model: 325e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Gru 2009 Posty: 364 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 8 Wrzesień 2011, 19:57
Imię: Bartek |
|
|
Kilka nowych fotek w pierwszym poście ;-) , zapraszam do oglądnięcia :-> |
|
|
|
|
ŻbiQ
Kapitan
Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy Dołączył: 11 Mar 2010 Posty: 4627 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 8 Wrzesień 2011, 22:49
Imię: Patryk |
|
|
Fajne miejsce :-) Ja strasznie lubię sesje w takich opuszczonych fabrykach, bo ma to swój niepowtarzalny klimat. Albo na przykład na jakimś złomowisku wśród wraków ;-)
O Ecie chyba nie muszę już pisać, bo mam przyjemność widywać to auto u siebie pod blokiem ;-) |
_________________
|
|
|
|
|
Szczep
Nadwozie: Exx
Model: 325e e30
Silnik: M20B27 SETA
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 2 razy Dołączył: 03 Wrz 2011 Posty: 194 Skąd: Warszawa/Gdansk
|
Wysłany: 14 Wrzesień 2011, 11:37
Imię: Kacper |
|
|
Godnie wygląda, zwłaszcza w białym lakierze.
Co to za fabryka? Fabryka Mebli na Tarchominie? |
_________________ E30 325e 04/1987 Bronzitbeige Metalic (#139)
|
|
|
|
|
bąku
Nadwozie: Exx
Model: 325e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Gru 2009 Posty: 364 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 19 Wrzesień 2011, 21:55
Imię: Bartek |
|
|
Szczep napisał/a: | Godnie wygląda, zwłaszcza w białym lakierze.
Co to za fabryka? Fabryka Mebli na Tarchominie? |
To są pozostałości to Zakładach Mechanicznych Ursus.....wszystko niszczeje bądź już jest sprzedane :-/ |
|
|
|
|
grzesiu
Nadwozie: Exx
Model: e30 wąski karbiolet...
Silnik: m20
Rok produkcji: 1990
Dołączył: 15 Paź 2011 Posty: 8 Skąd: r-do-m
|
Wysłany: 16 Październik 2011, 12:15
Imię: Grzsiek |
|
|
sztuka jest przekozacka ,waska ,eta i jak dla mnie wielki plus to biel w polaczeniu z chromem... orgrazm xD
ale z tymi felgami to juz troche fetysz lepszy,przeciez kola i tak ci sie ubrudza po paru km
:-P |
|
|
|
|
bąku
Nadwozie: Exx
Model: 325e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Gru 2009 Posty: 364 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 9 Marzec 2012, 18:22
Imię: Bartek |
|
|
Podczas zimowego postoju w Ecie zrobiłem kilka pierdół.
Między innymi wyregulowałem zawory, koło zapasowe zostało wypiaskowane i pomalowane i leży na swoim miejscu
Jako, że przez ostatnich kilka dni była piękna pogoda to autko zaczęło sezon :jeee:
Wymieniłem olej, w silniku był Valvoline Maxlife 10W40, został zmieniony na Liqui Moly SuperLichtlauf 10W40 i w moim odczuciu silniczek lepiej pracuje na tej oliwie
Zanim zalałem nowy olej, do rozgrzanego silnika na około 15min została wlana płukanka, również firmy Liqui Moly :naughty:
Taki komplecik został zalany do M20B27
No i będąc na "spacerze" takie dwie foteczki pstryknąłem
Pozdrawiam serdecznie, Bartek |
|
|
|
|
radial
Nadwozie: E28
Model: e28 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 14 Sty 2011 Posty: 46 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 9 Marzec 2012, 18:58
Imię: Przemek |
|
|
Te auto nie pojawia się czasami w Zwoleniu? Bąku ogromny RESPEKPA dla Ciebie kolego. Ta E30 jest idealna. Czysty seks. Chciałbym nagi położyć się na jej maske.
Pozdro :mrgreen: |
_________________
|
|
|
|
|
deric
(Oo==[][]==oO)
Nadwozie: E28
Model: 528i
Silnik: M52B28
Rok produkcji: 10/85r
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Sie 2011 Posty: 208 Skąd: PK
|
Wysłany: 9 Marzec 2012, 21:16
Imię: Dominik |
|
|
piekna waska 8-) |
|
|
|
|
Kamil
Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Sty 2010 Posty: 3490 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 9 Marzec 2012, 21:46
Imię: Kamil |
|
|
radial napisał/a: | Czysty seks. Chciałbym nagi położyć się na jej maske. |
nowy dramat erotyczny pt:
....w poszukiwaniu "siebie", by radial
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
zboczek :-P |
_________________
https://www.facebook.com/RedBlockWorks
Moje Allegro |
|
|
|
|
Filip0
Burgund Lover
Nadwozie: E28
Model: 5..i
Silnik: M..B..
Rok produkcji: '84
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Sty 2010 Posty: 2223 Skąd: Wrocław / Sława
|
Wysłany: 10 Marzec 2012, 00:37
Imię: Filip |
|
|
Detaling to jak kobieta, godzina w łazience i cuda wychodzą :-)
Mimo, że biały w E30 to mi się nie podoba, to stan samochodu i dbałośc właściciela o najmniejsze szczegóły nasuwają na język tylko 'Woooooooooow' w parze z prawostronnym ślinotokiem :-) |
_________________
|
|
|
|
|
Prezes
BMW AutoKlub Polska
Nadwozie: Exx
Model: kilka
Silnik: Pb/ON
Rok produkcji: 87-09
Dołączył: 28 Lut 2007 Posty: 38 Skąd: WPR
|
Wysłany: 10 Marzec 2012, 07:39
Imię: Łukasz |
|
|
Bąku to MISTRZ!!! Jego "Beata" to prawdziwa Dama :twisted: ;-) |
_________________ pozdrawiam
Prezes
Moja flota: •Czarna & •eMka & •Kalinka
>> Fabryka Błysku << |
|
|
|
|
bąku
Nadwozie: Exx
Model: 325e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Gru 2009 Posty: 364 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10 Marzec 2012, 08:25
Imię: Bartek |
|
|
Cytat: | Te auto nie pojawia się czasami w Zwoleniu? |
Nic mi o tym nie wiadomo :-)
Cytat: | Chciałbym nagi położyć się na jej maske. |
Wykluczone :mrgreen:
Cytat: | Detaling to jak kobieta, godzina w łazience i cuda wychodzą :-) |
Delikatny proces polegający na myciu i ręcznym cleanerze był jesienią 2011, teraz nic nie robiłem jeszcze :twisted: a mam zamiar :twisted:
Cytat: | Bąku to MISTRZ!!! Jego "Beata" to prawdziwa Dama :twisted: ;-) |
Oj tam oj tam, nie przesadzaj :-) |
|
|
|
|
|