E12-E28 Strona Główna E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Filmik z IV Ogólnopolskiego Zlotu e12-e28.pl - MAŁKINIA 2014 - http://vimeo.com/102914979

Poprzedni temat «» Następny temat
[E28 520i] Moje śmigiełko:)
Autor Wiadomość
Pawlik2011 


Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: M20
Rok produkcji: 1986
Dołączył: 13 Lut 2011
Posty: 79
Skąd: Legnica
  Wysłany: 15 Luty 2011, 14:14   [E28 520i] Moje śmigiełko:)
   Imię: Paweł


Witam!
Autko świeżo kupione, wcześniej z BMW miałem E30 i E36 Cabrio. Jeszcze Mercedesy które nadal lubie między innymi W202 2,3E, W126 560SEC, W126 260, W140 500S. Jeszcze kilka mniej ciekawych aut:) Ale teraz kolej na BMW. Mam kolege który ma E24 635Csi które bardzo podoba sie mojej żonie, wiec kiedy po raz kolejny przeglądałem allegro i zobaczyłem tą E28 zawołałem żone i powiedziałem że wygląda prawie jak "szóstka" :) Całe szczescie stwierdziła że naprawde podobna i pojechaliśmy ogladać. I o to jest:)

Stan średni, ale nie zły. Myśle że widzieliście ją na allegro.







I co myślicie? :)

Niestety nie udało mi sie wstawić tak zdjeć żeby były widoczne. Niby wszystko działa i ładuje ale zdjęć nie pokazuje, nawet adresu. Wiec wkleiłem adresy.

EDIT - Kapitan Żbik znów wkracza do akcji! 8-) Jednego zdjęcia w ogóle nie wgrałeś na serwer Imageshack. Pozdrawiam nowego forumowicza ;-)
Ostatnio zmieniony przez ŻbiQ 12 Lipiec 2011, 01:55, w całości zmieniany 5 razy  
 
 
     
Szalik1 


Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 2194
Skąd: Wschowa
Wysłany: 15 Luty 2011, 14:19   
   Imię: Wojtek


witamy, legnica niedaleko wiec moze kiedys sie spotkamy ;-) a co do bmki to cos zdjęcia sie nie ładują

moja jest tutaj, http://e12-e28.pl/viewtopic.php?t=4166 jak narazie nic ciekawego bo narazie tylko wszystko kompletuje a jak znajde troche czasu to sie za nią wkoncu porzadnie wezme tak jak na to zasługuje :mrgreen:
Ostatnio zmieniony przez ŻbiQ 12 Lipiec 2011, 01:55, w całości zmieniany 5 razy  
 
 
     
Pawlik2011 


Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: M20
Rok produkcji: 1986
Dołączył: 13 Lut 2011
Posty: 79
Skąd: Legnica
Wysłany: 15 Luty 2011, 14:23   
   Imię: Paweł


szalik1, masz gdzieś galerie swojej?
 
 
     
ŻbiQ 
Kapitan


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 4627
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15 Luty 2011, 14:41   
   Imię: Patryk


Pawlik2011 napisał/a:
Mam kolege który ma E25 635Csi


E24 635 CSi ;-)

Fajnie, że zdecydowałeś się na E28, ale nie ma co ukrywać, że pracy czeka Cię naprawdę dużo. Oby nie zabrakło Ci chęci i zapału 8-)

Proponuję ją porządnie umyć żebyśmy mieli pełny ogląd na samochód (zobacz wcześniejszą galerię kolegi fachmistrz jak diametralnie zmienił się wygląd auta ;-))Plus do tego jakieś ciekawsze zdjęcia wnętrza i komory silnika oraz jakieś dane dotyczące rekina.

Pozdrawiam
_________________
 
 
     
Pawlik2011 


Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: M20
Rok produkcji: 1986
Dołączył: 13 Lut 2011
Posty: 79
Skąd: Legnica
Wysłany: 15 Luty 2011, 16:09   
   Imię: Paweł


Specjalnie zamieściłem zdjęcia z ogłoszenia żeby podnieść napięcie przed prezentacją umytego pojazdu:) Od razu z trasy po kupnie pojechałem na myjnie, a na drugi dzien już polerowałem haha!
Masz racje trochę do zrobienia jest, ale powoli już sie robi.

Wiec od momentu kupna zrobiłem:
-wymiana oleju i filtrów
-mycie i polerowanie, i to nie pastą tempo, tylko porzadnie, maszyną i farecla, potem wosk sonax, szczerze mówiąc byłem pewny ze auto bedzie całe do lakierowania, mimo wszystko spróbowałem reanimacji i efekt jest naprawde zadowalający
-jak widać autko na zdjęciu ma uszkodzony pyszczek :-( Jak narazie zakupiłem zderzak i go założyłem, ale kiepsko wygląda też blacha pod zderzakiem wiec SZUKAM jak ktoś ma ten element ;-) dopiero wtedy bedzie to wyglądało jak trzeba.
-wymieniłem fotele przednie które dostałem z autem, na oryginalne z tego auta, zostały zmienione ponieważ fotel kierowcy był przełamany, ale już zespawany został i jest super
-wymieniłem deske na idealną, jak widac ta na zdjęciu ma mase dziur, ktoś sie naprawde nudził, ale to tez juz załatwione
-przyspawanie osłonki na katalizatorze bo brzęczała strasznie
-wymiana gum tłumika - już nie stuka:)
-wymiana żaróweczek podświetlana, teraz wszystko pięknie świeci:)
-montaż radia, coś brzeczeć musi
-ostatnio zajełem sie renowacją kierownicy, skóra już wytarta, jest narazie po próbach więc jeszcze temat nie jest zakończony, ale będzie jak z fabryki:)
-duzo czasu spędziłem na szukaniu przyczyny wysokich obrotów na biegu jałowym, i udało sie znaleść przyczyne, silnik miał cały czas 2000 obrotów, przeczyściłem przepustnice dalej tak samo, styk w przepustnicy działał, po dotknięciu gazu obroty spadały ale odrazu wracały do 2000. Szukałem i szukałem, wszystko uszczelniałem i nic. Wkońcu przeszukałem wszystko i wpadłem na pomysł żeby sprawdzić zawór dodatkowego powietrza, ten zamiast silniczka krokowego ponieważ takiego nie mam, działa jak termostat, jest podgrzewany płynem chłodniczym i powoli zamyka dopływ dodatkowego powietrza, u mnie niestety jest cały czas otwarty, sprawdziłem to zaklejając wejście do kolektora w które wchodzi wąż od tego zaworu i obroty spadły. No i nie wiem skąd taki element wziąść bo nigdzie o nim nic nie znalazłem, w ogłoszeniach też...
-myśle co jeszcze robiłem, już chyba tylko jakieś drobiazgi.

Auto kupiłem od pierwszego własciciela w polsce, miał ją 10 lat.
Dobra wrzucam foty po jako takim wyczyszczeniu, ale to jeszcze nie koniec...







Panie Żbik znów potrzebna pomoc:)

EDIT - czary-mary ;-) A na przyszłość poszło PW z instrukcją.

Wiem że jeszcze dużo roboty, na poczatek lakierowanie maski (inny kolor), prawe drzwi mają parcha wiec też lakierowanie. Mam dokladke na przedni pas, zdjełem żeby wyprostować, gość założył halogeny nie wiem od czego wiec też bedzie trzeba kupić...

Aha, jeszcze z grubszej roboty to podczas powrotu po zakupie okazało sie że grzeje sie przednie koło...całe szczescie okazało sie że reperaturka zacisku wystarczyła, niestety po zalaniu nowego płynu siadła pompa hamulcowa, wiec i w niej wymienione gumki, to nie koniec problemów, w tylnym kole urwany odpowietrznik, tłoczek wymieniony i wreszcie wszystko tak jak być powinno. Ale dwa dni roboty poszło:)
Ostatnio zmieniony przez ŻbiQ 15 Luty 2011, 19:17, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
     
ziela 
Ziela

Nadwozie: E12
Model: czerwony
Silnik: 2.0
Rok produkcji: 76
Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 145
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 15 Luty 2011, 16:46   
   Imię: Majkel


Odrazu inaczej wygląda autko po polerowaniu, ciekawe jakby wyglądało moje po wyciaganiu lakieru :) trzeba spróbować i zobaczyć czy nie zejdzie lakier, a i tak może się stać.

Powodzenia w dalszych pracach !!
 
 
     
Pawlik2011 


Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: M20
Rok produkcji: 1986
Dołączył: 13 Lut 2011
Posty: 79
Skąd: Legnica
Wysłany: 15 Luty 2011, 16:50   
   Imię: Paweł


Jak sie to zrobi delikatnie to napewno będzie dobrze, ja na płaskich powierzchniach - dach i klapa używałem twardej gąbki, potem miekką. A na bokach gdzie dużo załamań i rantów tylko miękką żeby nie poprzecierać rantów. Efekt miękką nie jest tak dobry ale przynajmniej bezpiecznie.

Ciekawe że na pierwszysch zdjęciach wygląda na granatowy, i jak jechałem kupywać to własnie tak myślalem, a okazało sie że to diamantshwarz metallic (chyba tak sie pisze: :oops: ) ) wiec bardzo pozytywne zaskoczenie
 
 
     
Ślivak 


Nadwozie: E28
Model: 518i
Silnik: m10b18
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 11 Kwi 2008
Posty: 1049
Skąd: Krzeszowice
Wysłany: 15 Luty 2011, 17:27   
   Imię: Łukasz


Pawlik2011 napisał/a:

Panie Żbik znów potrzebna pomoc:)


Najs! :mrgreen: Jak na oldtimery.com

p.s.
Bardzo fajny kolor.
Co do części, warto przeglądać na forum dział Giełda
ETK z numerami na realoem.com
sklep internetowy Intercars (żeby sprawdzić dostępność części)
... wbrew pozorom ASO!
i znaleźć sobie w okolicy sklep motoryzacyjny, gdzie z cierpliwością znoszą nasze pytania o jakże "nietypowe części"
 
 
     
Dominique 


Nadwozie: E28
Model: E28 533i USA
Silnik: M30B32
Rok produkcji: 02.06.1983
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 809
Skąd: wigry/warszawa
Wysłany: 15 Luty 2011, 18:02   
   Imię: Dominik


Farecla nie jest aż takim dobrym środkiem do polerki, a w dodatku strasznie brudzi. Efekt też nie jest idealny (widać dużo hologramów na lakierze). Chociaż nie powiem-zupełnie inne auto, inny kolor :D Do polerki spróbuj jakiegoś systemu, np. Meguiar's, 3M, lub jeszcze czegoś innego, ale to już zabawki trochę bardziej kosztowne... Ale efekty też dużo lepsze.
Swoją drogą, fajny samochód kupiłeś, widać, że trafiła w dobre ręce.
Powodzenia
_________________
Gdyby nie Niemce, nikt z nas nie jeździłby w Beemce.

E30 320i 05/1987 Cirrusblau Metallic
E28 533i 06/1983 USA Alpinweiss
 
 
     
Filip0 
Burgund Lover


Nadwozie: E28
Model: 5..i
Silnik: M..B..
Rok produkcji: '84
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 2223
Skąd: Wrocław / Sława
Wysłany: 15 Luty 2011, 18:20   
   Imię: Filip


Ale się ruszyło na forum :mrgreen:

Po zabiegach kosmetycznych zupełnie inne auto. Powodzenia w pracach, bo czeka Cię dłuuuuuuuuuuuga droga ;-)
_________________

 
 
     
Pawlik2011 


Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: M20
Rok produkcji: 1986
Dołączył: 13 Lut 2011
Posty: 79
Skąd: Legnica
Wysłany: 15 Luty 2011, 18:23   
   Imię: Paweł


No właśnie cena inna, a lakier i tak nie będzie idealny bo ma troche rys itp. chologramów nie widać bo zlikwidował je wosk nakładany ręcznie. Tak szczerze to miałem raz okazje bawić sie pastą Meguiar's przy aucie kuzyna w niemczech i praktycznie nie zauważyłem specjalniej różnicy, choć fakt że było to na srebrnym aucie i to możliwe że dlatego niewiele było widać. Myśle że wystarczy sie postarać i robić wszystko dokładnie i będzie efekt naprawde wystarczający. A na brud karcher na świerzo i auto czyste. Ale jak wiadomo wszystko rozbija sie o pieniądze, jak bym miał za duzo to bez wachania kupił bym to co najdroższe :-)
Zrobię jeszcze kilka fotek w zbliżeniu jak będzie ładna pogoda świerzo po woskowaniu, te zdjęcia są już po ok 10 myciach wiec pojawiły sie już te małe ryski od wycierania auta ściereczką.
 
 
     
Pawlik2011 


Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: M20
Rok produkcji: 1986
Dołączył: 13 Lut 2011
Posty: 79
Skąd: Legnica
Wysłany: 15 Luty 2011, 18:28   
   Imię: Paweł


Filip0, Nie aż taka długa, po tym jak przeglądam historie innych urzytkowników to upewniam sie że jest naprawde nie źle. Główną zaletą jest blacha, naprawde zdrowa! Podwozie igła, progi i nadkola również. Drzwi na dole też super, poza tymi jednymi, nie wiem czym jest to spowodowane że w tym jednym miejscu jest taka rdza. Podejrzewam że może coś leżec w drzwiach metalowego i od tego sie zaczeło, widziałem już takie rzeczy wiec może. Całe szczescie da sie to zrobić niech tylko sie zrobi cieplej.

A teraz zagadka, zgadnijcie ile kosztowała:-) Ewentualnie ile byście dali.
 
 
     
Filip0 
Burgund Lover


Nadwozie: E28
Model: 5..i
Silnik: M..B..
Rok produkcji: '84
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 2223
Skąd: Wrocław / Sława
Wysłany: 15 Luty 2011, 18:31   
   Imię: Filip


1500-2000 zł :-P

Mnie i tak nie przebijesz. 0,7 Finlandii :mrgreen:
_________________

 
 
     
Pawlik2011 


Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: M20
Rok produkcji: 1986
Dołączył: 13 Lut 2011
Posty: 79
Skąd: Legnica
Wysłany: 15 Luty 2011, 18:34   
   Imię: Paweł


Filip0, Czytałem już twoją historie i to sie nie liczy :-P
 
 
     
Filip0 
Burgund Lover


Nadwozie: E28
Model: 5..i
Silnik: M..B..
Rok produkcji: '84
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 2223
Skąd: Wrocław / Sława
Wysłany: 15 Luty 2011, 18:40   
   Imię: Filip


Liczy się liczy. :mrgreen: W sumie mogłem się targowac. :-P
To ile dałeś? ;-)
_________________

 
 
     
Pawlik2011 


Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: M20
Rok produkcji: 1986
Dołączył: 13 Lut 2011
Posty: 79
Skąd: Legnica
Wysłany: 15 Luty 2011, 18:44   
   Imię: Paweł


Filip0, Nie dasz pozgadywać innym? No dobra, 1550 zł. Z przeglądem i ubezpieczeniem. No i zapomniałem wspomniec bo wiem że to nie na miejscu na tym forum ale spostrzegawczy forumowicze zauważyli napewno coś pod tylnym zderzakiem hehe ;-)
 
 
     
Filip0 
Burgund Lover


Nadwozie: E28
Model: 5..i
Silnik: M..B..
Rok produkcji: '84
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 2223
Skąd: Wrocław / Sława
Wysłany: 15 Luty 2011, 18:49   
   Imię: Filip


No i cena chyba nawet bardziej niż okazyjna.

Znam takich co za 3 tyś. dawce kupują :-P

Mam nadzieje, że podtlenek wylatuje w najbliższym czasie ;-)
_________________

 
 
     
Pawlik2011 


Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: M20
Rok produkcji: 1986
Dołączył: 13 Lut 2011
Posty: 79
Skąd: Legnica
Wysłany: 15 Luty 2011, 19:03   
   Imię: Paweł


Filip0, Jest już tam od 10 lat... i dopuki nie wpadne na jakiś szalony pomysł zmieniania silnika to tam zostanie, przykre ale prawdziwe, po aucie widać że kasy nie posiadam wiec do przemieszczania sie musze narazie miec to co mam. Nie dyskutujmy o tym bo już przeczytałem wątek o tym że to złe wiec jestem zły i już
 
 
     
Filip0 
Burgund Lover


Nadwozie: E28
Model: 5..i
Silnik: M..B..
Rok produkcji: '84
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 2223
Skąd: Wrocław / Sława
Wysłany: 15 Luty 2011, 19:17   
   Imię: Filip


Pawlik2011 napisał/a:
jestem zły i już


Ja tego nie powiedziałem ;-)

A tak nawiasem mówiąc Ty tam podtlenku nie wsadziłeś więc na tym forum palcami wytykany nie będziesz. ;-)
_________________

 
 
     
Ślivak 


Nadwozie: E28
Model: 518i
Silnik: m10b18
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 11 Kwi 2008
Posty: 1049
Skąd: Krzeszowice
Wysłany: 15 Luty 2011, 19:20   
   Imię: Łukasz


Paweł zły to będziesz na siebie, jak przyjdzie Ci wymieniać pompę, przepływomierz, wtryskiwacze :twisted:

Pompę można kupić nową, cenowo znośnie, ale przepływomierz i wtryski... zobacz sobie lepiej na ceny. Oszczędność żadna. Cały układ paliwowy zniszczysz, tanio nie doprowadzisz go potem do porządku. 10 lat, więc przegląd butli i tak się kończy. Instalacja pewnie 1wszej generacji. Anty wybuchu pewnie nie ma.
Tu nie chodzi o to czy ktoś jest zły. e28 nie nadaje się do podtlenku!
 
 
     
Bumer 

Nadwozie: E28
Model: 518i
Silnik: M10
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 05 Lut 2010
Posty: 102
Skąd: OP
Wysłany: 15 Luty 2011, 19:23   
   Imię: Kamil


Zawsze zadziwia mnie wygląd auta po umyciu/nawoskowaniu. Wygląd i efekt zmienia się nie do poznania :mrgreen: Auto bardzo ładne.
 
 
     
VaRiot666 
Damian Andrzej Jura


Nadwozie: E28
Model: 524 TD; 520i
Silnik: 2,4 TD 2,0
Rok produkcji: 1983 1987
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 1540
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 15 Luty 2011, 19:24   
   Imię: Damian


Witamy na forum :-) Gazem się nie przejmuj, mam 4 e28 i 2 miały gaz.. a 2 to diesle :-D
_________________
jura.damian@gmail.com
 
 
     
Pawlik2011 


Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: M20
Rok produkcji: 1986
Dołączył: 13 Lut 2011
Posty: 79
Skąd: Legnica
Wysłany: 15 Luty 2011, 19:28   
   Imię: Paweł


Niby nie, a 10 lat już jeździ i żyje. Na benzynie jeżdze jak tylko moge i napewno codziennie ponieważ odpalana jest na benzynie. Jak mam ochote wciskać gaz to tylko na benzynie. Wiadomo że nie jest to super sprawa, ale zawsze można ryzyko awarii itp zminimalizować używając tego wszystkiego jak najlepiej. Robie sporo kilometrów i do przemieszczania sie "powolnego uzywam gazu, nie przekroczyłem na gazie 3000 obr. Nie miałem żadnego wystrzału, zrobiłem już 3000 km. Benzyny za 50 zł wyjeżdzam tygodniowo. Jak mówiłem nie ma co znowu wałkowac tego samego, też uważam że benzyna jest lepsza i chciałbym móc jeździć tylko na benzynie. Ale narazie jestem skazany na paliwo alternatywne, takie życie.
Wiec w tej sprawie powstrzymujemy sie od pisania, ja tylko obiecuje że nie zadam żadnego pytania w dziale napraw jeśli coś mi sie zepsuje w silniku ;-)
 
 
     
Pawlik2011 


Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: M20
Rok produkcji: 1986
Dołączył: 13 Lut 2011
Posty: 79
Skąd: Legnica
Wysłany: 15 Luty 2011, 19:31   
   Imię: Paweł


Bumer, Ja własnie to najbardziej lubie po kupnie auta, kupić brzydkie , po tygodniu mieć już ładniejsze :-D I to za cene roweru tyle radości hehe
 
 
     
ŻbiQ 
Kapitan


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 4627
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15 Luty 2011, 19:37   
   Imię: Patryk


Pawlik2011 napisał/a:
Specjalnie zamieściłem zdjęcia z ogłoszenia żeby podnieść napięcie


Kolega widzę po marketingu ;-)

Ale powiem szczerze, że zabieg bardzo udany, bo metamorfoza niesamowita! :-D

Jak bym oglądał 2 różne auta ;-)

I byłem przekonany, że to ciemny granat, ale chyba światło się odbiło.

A co do podtlenku to jak piszą koledzy - pozorne oszczędności.
_________________
 
 
     
Pawlik2011 


Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: M20
Rok produkcji: 1986
Dołączył: 13 Lut 2011
Posty: 79
Skąd: Legnica
Wysłany: 15 Luty 2011, 19:41   
   Imię: Paweł


ŻbiQ, Też tak myślałem jak po nią jechałem i byłem troche nieszczęśliwy bo granatowy to mój najbardziej nieulubiony kolor :-) No i udało sie felgi doczyścić płynem do mycia silników i szczotką heh. Szkoda że 14 cali...
Co do podtlenku prosiłem o cisze:) Jak już powiedziałem wiem że to nie jest dobre ale martwić sie bede jak coś sie stanie a narazie oszukuje sie że jest oszczednie :-P

I dziekuje bardzo ża ekstra zainteresowanie tematem, tyle odpowiedzi że nie moge odejść od komputera :-)
 
 
     
Pawlik2011 


Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: M20
Rok produkcji: 1986
Dołączył: 13 Lut 2011
Posty: 79
Skąd: Legnica
Wysłany: 15 Luty 2011, 19:54   
   Imię: Paweł


Uwaga test wstawiania zdjęć :-)



Jak widze udało sie. W środku niezły AIDS :oops:

Kierownica jak widac słaba, ale już jest lepiej, zamieszcze niedługo fotki. Musze jeszcze zastanowić sie nad dywanikami i chyba żeby były porzadne będzie trzeba zastosować dywany hand made :-D
 
 
     
Filip0 
Burgund Lover


Nadwozie: E28
Model: 5..i
Silnik: M..B..
Rok produkcji: '84
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 2223
Skąd: Wrocław / Sława
Wysłany: 15 Luty 2011, 19:58   
   Imię: Filip


Test zaliczony do udanych :mrgreen:

Kierownica M-tech :mrgreen:

Dawno nie pojawiło się tak dużo komentarzy w jednym temacie jednego dnia :-P

Paweł przystopuj trochę bo potem nie będziesz miał co pisac :mrgreen: hehee
_________________

 
 
     
Pawlik2011 


Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: M20
Rok produkcji: 1986
Dołączył: 13 Lut 2011
Posty: 79
Skąd: Legnica
Wysłany: 15 Luty 2011, 20:01   
   Imię: Paweł


Pisać zawsze bedzie o czym :-) Jutro zdobie zdjęcia paru szczegółów jak sie uda wiec podtrzymam temat. Jeszcze jak wyrobie sie w czasie to pokaże jak nieduzym kosztem odnowić skóre na kierownicy. Taki mały how know czy jakoś tak :mrgreen:
A tak na marginesie to jak sie zrobi ciepło to napewno wpadne do Sławy wiec może sie trafimy ;-)
 
 
     
Filip0 
Burgund Lover


Nadwozie: E28
Model: 5..i
Silnik: M..B..
Rok produkcji: '84
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 2223
Skąd: Wrocław / Sława
Wysłany: 15 Luty 2011, 20:04   
   Imię: Filip


Pawlik2011 napisał/a:
Sławy wiec może sie trafimy


Jak najbardziej jestem ZA :mrgreen:
_________________

 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,042 sekundy. Zapytań do SQL: 13