E12-E28 Strona Główna E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Filmik z IV Ogólnopolskiego Zlotu e12-e28.pl - MAŁKINIA 2014 - http://vimeo.com/102914979

Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Kamil
15 Listopad 2012, 11:29
[E28 524td] Lachssilber Metallic + Automat, 87', Edition
Autor Wiadomość
Szalik1 


Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 2194
Skąd: Wschowa
Wysłany: 18 Grudzień 2010, 10:10   [E28 524td] Lachssilber Metallic + Automat, 87', Edition
   Imię: Wojtek


Chciałem sie pochwalic nowym nabytkiem, mozna w sumie powiedziec ze prezent pod choinke :-P jest ona na allegro ale znalazlem ja juz kilka dni wczesniej, całkiem przypadkiem w dziale e30 równiez z inną ceną :-P ogólnie rzecz biorąc własnie takiego zestawienia szukałem cały czas, ten kolor, schadow z tym silnikiem a automat przy okazji :-P z vinem wszystko pasuje, baza jest bardzo fajna i dlatego mysle ze bedzie z niej jeszcze cos ciekawego, sprowadzona 3 lata temu z niemiec wiec tez duzy plus, w schowku znalazlem nawet ksiazke serwisowa i instrukcje !! stan ogólny oki chociaz troszke zapuszczona ale tragedii nie ma ;-) najwazniejsze ze w dokumentach wszystko gra, blacha tez w miare, troche podłoga i progi ale to problemem nie jest, a zreszta cena przystepna wiec nie bede nazekał. Przebieg 375 tys wiec mozliwe ze prawdziwy. Oczywiscie w drodze powrotnej nie odbyło sie bez przygód z powodu zawalonego filtra paliwa ale juz wszystko dobrze jest juz w domu i czeka na cieplejsze dni zeby mozna cos zacząc robic :-P do tej pory przydałoby sie skompletowac tylny zderzak bo jak widac nie ma no i przedni lewy blotnik bo na dole jest dziurawy, w sumie dołu nie ma. Wymaga troche dopieszczenia ale wkoncu z takim zalozeniem kupiona, wiec bedzie doprowadzana do stanu idealnego + jakas felga na lato no i elektryczne szyby do tyłu, narazie wiekszych planow nie ma, blacha i silnik najwazniejsze :-> Wrzucam fotki z ogłoszenia bo innych narazie nie posiadam :-> Oraz vin :

Dane pojazdu

Art. Wartość
Numer podwozia WBADB210301224621
Kod typu 4221
Typ 524 TD A (EUR)
Typoszereg E E28 ()
Seria 5
Rodzaj konstrukcji LIM
Układ kierowniczy LL
Drzwi 4
Silnik M21
Pojemność skokowa 2.40
Moc 0
Napęd HECK
Skrzynia biegów AUT
Kolor LACHSSILBER METALLIC (203)
Tapicerka ANTHRAZIT (0096)
Data prod. 1987-01-27

Wyposażenie

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)
S219A SPORT LEATHER STEERING WHEEL Kierownica sportowa ze skóry 380 mm
S281A LM-RAD 6 1/2 X 14 BMW LA wheel, chr.-plated/roundspokes
S300A ZENTRALVERRIEGELUNG ELEKTRISCH Centralny zamek z autoalarmem
S311 ELEKTRISCHER BEIFAHRERSPIEGEL
S327 SEITLICHE ZIERSTREIFEN
S339A SATIN CHROME Shadow-Line
S350A WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM Szkło izolacji cieplnej zielone
S400A SLIDING SUNROOF MANUAL Dach przesuwno-uchylny obsług. ręcznie
S410A WINDOW LIFTS, ELECTRIC AT FRONT Siłownik szyby elektryczny przedni
S498A HEADRESTS IN REAR, MECHANIC. ADJUSTABLE Zagłówki w siedzeniu tylnym mechaniczne
S520A FOGLIGHTS Lampa przeciwmgłowa
S878 EDITION











 
 
     
MAJSU 


Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 2147
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18 Grudzień 2010, 10:20   
   Imię: Tomek


Rzeczywiście furka do dopieszczenia. Trochę dobrego wosku, jakieś brakujące spineczki, uzupełnić narzędzia w schowku i będzie jak nowa.
 
 
     
Łukasz_P 


Nadwozie: Exx
Model: E90 LCI 318i
Silnik: N43B20A
Rok produkcji: 2008
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 258
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18 Grudzień 2010, 11:10   
   Imię: Łukasz


Ładna.... ale mam nadzieję, że niedługo będzie jeszcze piękniejsza... ;-)

Co do tylnego zderzaka to chyba nie będzie takie łatwe bo z tego co widać na forum to tylne zderzaki do E28 to jest towar bardzo deficytowy... ;-)
Może MAJSU odsprzeda Ci swoje bo on jak widać nie używa... :D


Jak tak sobie patrzę po VIN-ie to mamy bardzo podobne wyposażenie.

Chowaj ją do garażu jak najprędzej bo szkoda auta na te nasze drogi solą i błotem płynące... :-(

Powodzenia !!
 
 
     
Filip0 
Burgund Lover


Nadwozie: E28
Model: 5..i
Silnik: M..B..
Rok produkcji: '84
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 2223
Skąd: Wrocław / Sława
Wysłany: 18 Grudzień 2010, 11:31   
   Imię: Filip


Co to była za wyprawa.. 17 razy łapaliśmy pobocze, 14h jazdy, ale jak widać opłaciło się. :-P

Auto to naprawde fajna baza, i jak za ta kase to śmiało mogę stwierdzić, że na chwile obecną była jedną z lepszych pośród ogłoszeń na których są same sita. :-/

Kolor jest genialny, pogrzebać troche, uzupełnić braki i może być kosą :mrgreen:

Aha, i stwierdzam po raz kolejny że M21 to najlepszy diesel jakim kiedykolwiek jechałem :-D
_________________

 
 
     
Szalik1 


Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 2194
Skąd: Wschowa
Wysłany: 18 Grudzień 2010, 13:28   
   Imię: Wojtek


no do dopieszczenia ale wszystko sie zrobi co do zderzaka to jest taka sprawa ze mozna kupic jakis troche pordzewiały no i pomalowac bo przeciez on ma byc w kolorze nadwozia wiec troche ulatwia to sprawe ;-) mam namiar do jednego goscia ktory moze miec nawet w kolorze tylko musze sie do niego wybrac, małe szanse ale są to by mi odpadlo malowanie jednego elementu ;-)
 
 
     
Ślivak 


Nadwozie: E28
Model: 518i
Silnik: m10b18
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 11 Kwi 2008
Posty: 1049
Skąd: Krzeszowice
Wysłany: 18 Grudzień 2010, 18:11   
   Imię: Łukasz


Shadowy plus kolor robią swoje. Automat moje marzenie! Widzę, że nie możesz się zdecydować, czy iść w stronę "MAJSU Style" z tymi zderzakami :mrgreen:
Ciekawi mnie, jak działa napęd z automatem w zimie? Widzę, że masz letnie opony, więc trudno raczej powiedzieć.
Tylko te chlapacze i antena mi nie pasują. Całość wydaje się być ciekawa. A o filtrze paliwa w dieslu pomyśl jak najszybciej :-)

A propo zderzaków. Gdyby tak otworzyć małą manufakturkę, to nieźle można by się na jakiś czas ustawić, aż do nasycenia rynku :D
 
 
     
Szalik1 


Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 2194
Skąd: Wschowa
Wysłany: 20 Grudzień 2010, 18:30   
   Imię: Wojtek


zderzaki beda napewno, chlapacze raczej zostana usuniete ;-) automat w zimie sprawuje sie bardzo dobrze z zimowkami, wiekszosc aut w sumie wymieka, chociaz jakas szpera by sie przydała, byloby jeszcze lepiej ;-)

a co myslicie o takim zestawieniu ?? bo docelowo ma byc cos takiego i chciałbym upchac z tyłu jakas szeroka opone :-D

 
 
     
chico 


Nadwozie: Exx
Model: 635 CSi
Silnik: M30b35
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 06 Mar 2007
Posty: 268
Skąd: Koszalin
Wysłany: 20 Grudzień 2010, 19:22   
   Imię: Paweł


takie felgi sa do kupienia w Szczecnie , a zderzaki w Koszalinie :)
_________________

 
 
     
Ślivak 


Nadwozie: E28
Model: 518i
Silnik: m10b18
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 11 Kwi 2008
Posty: 1049
Skąd: Krzeszowice
Wysłany: 20 Grudzień 2010, 19:48   
   Imię: Łukasz


Nie wiem. Ja jestem ortodoksem. Jest tyle pięknych felg do e28. A tych zderzaków za darmo bym nie chciał (chociaż moje są jeszcze gorsze) :mrgreen:
 
 
     
Szalik1 


Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 2194
Skąd: Wschowa
Wysłany: 24 Grudzień 2010, 09:59   
   Imię: Wojtek


bmke ogladałem ostatnio z kanału, jest w miare oki ;-) w silniku kapie spod miski i pokrywy zaworów, ale to raczej nie problem, ciekawe jest to ze silnik pomimo 375tys odpala na dotyk... :-) wiec jestem zadowolony i do tego ciekawostka, zauwazyłem ze w wersjach edition (mam stycznosc z 2 dieslami) przed chłodnica znajduje sie dodatkowy wentylator elektrczny, w zadnej innej sie do tej pory z czyms takim nie spotkałem, ale napewno jest to dobre rozwiazanie :->
 
 
     
_KaMiK_ 
The Empire need`s u!


Nadwozie: E28
Model: 524TD
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 786
Skąd: Poznań
Wysłany: 24 Grudzień 2010, 12:26   
   Imię: Marek


Jak tak zrobisz swoją beemke jak na zdjeciu to...

osobiście przyjade aby ją obejżeć dotknąć i zrobić zdjecie :D :D
_________________
E28 524TD 84` Bronzitbeige-Metallic - Renowacja rozpoczęta w maju 2013 - przewidywanie zakończenie prac 2016 ?
Firebird 5.7tpi 88` Black Birdie
Sold:
Jeep Grand Cherokee 5.2 95` ; Jaguar Xj40 4.0 92` ; Firebird 3.4 93` Red Birdie ; E32 735i 1992 Alpinweiss II ; Mazda 929 HB Coupe 2.0 1986 Czarna Kareta

 
 
     
Szalik1 


Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 2194
Skąd: Wschowa
Wysłany: 24 Grudzień 2010, 13:47   
   Imię: Wojtek


napewno nie bedzie lotki na klapie i takich zderzakow :-P ale takie felgi bym chcial tylko nie wiem co z gleba, bo bez niej trudno i zle wyglada a ja za bardzo nie chce bo w polsce to szkoda auta i pojawia sie problem ale zobaczymy :-P
 
 
     
Czornye28 


Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 195
Skąd: Kraków
Wysłany: 24 Grudzień 2010, 14:29   
   Imię: Grzesiek


szalik1 napisał/a:
przed chłodnica znajduje sie dodatkowy wentylator elektrczny, w zadnej innej sie do tej pory z czyms takim nie spotkałem, ale napewno jest to dobre rozwiazanie :->

Wojtek też posiadam taki wentylator lecz niestety się nie włącza nigdy się w to nie zagłębiałem bo chyba nie musi chodzić czemu on wogóle ma służyć ? :)
Pozdrawiam
_________________
Czornye28
 
 
     
Dexter528i 
PAŹDZIERZ 2014 :-)


Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 2003
Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
Wysłany: 24 Grudzień 2010, 22:51   
   Imię: Jakub


W swoim dieslu (4/86r) też miałem dodatkowy elektryczny wentylator, który był częścią składową pakietu "trailing" czyli haka holowniczego. Ja miałem w tym komplecie rozpórkę tylnych kielichów.
_________________
Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"

Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US
 
 
     
Szalik1 


Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 2194
Skąd: Wschowa
Wysłany: 27 Luty 2011, 12:01   
   Imię: Wojtek


Mały update zeby nie było ze nic sie nie dzieje, bo cały czas powoli sobie cos kompletuje a raczej nic nie robie na dworze ze wzgledu na pogode jak wiadomoo...

elektryczne szyby tył:



ładne halogeny:



z kołami troche koncepcja sie zmienila bo 17 jak dla mnie chyba jednak za duze i takie cos wczoraj zakupilem calkiem przypadkiem, opony wiadomo do wymiany tylko nie wiem jeszcze zabardzo co zamontowac, napewno jakis wiekszy profil i cos szerszego do tyłu, rozmiar 16', szerokie 8' et 16, z tyłu miejsca jest duzo wiec mozee jakies 235/55, alee to bedę jeszcze myslał, zaraz bedzie ze gleba jakas by sie przydała, wiem o tym ale wolałbym uniknąc bo na obecnym zawieszeniu płakac sie chce jak mam jezdzic po tych dziurach, gdyby nie to to juz dawno by bylo na maxa w dół ....



pozatym zakupiłem przedni lewy błotnik, czekam na lepsze pogode zeby go ładnie wypiaskowac i zabezpieczyc a pozniej do lakierowania razem z maska i nowym szyberem bo moj ma bąble .... nie mogę pojąc jak to wogole jest mozliwe zeby do srodka dostala sie woda bo to jest nie mozliwe bo woda do gory nie leci... chyba wilgoc robi swoje ...

zderzak przedni do wymiany bo niestety dzurawy, ale i przedni i tylny juz mam , jako ze zadnego w shadowline'ie nie znalazlem to musiałem poświęcic chromowane, odbyły wycieczke do zakładu zajmującego sie galwanizacja gdzie zostały odchromowane i pocynkowane , teraz pozostało zabezpieczyc i pomalowac prawdopobodnie proszkowo

pozatym standardowo kiera mt1 i z nowosci jak narazie to by było chyba na tyle bo za robote sie nie biore póki nie bedzie min +10 stopni C na dworze ale do sierpnia trzeba sie z robota wyrobic 8-)
 
 
     
peter22 
Oldschool


Nadwozie: E28
Model: 520i Alpinweiss
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 29 Lip 2010
Posty: 389
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 27 Luty 2011, 12:49   
   Imię: Piotrek


calkiem niezle te felgi :) tez zastanawiam sie nad 17 albo 16 do siebie i nie wiem...bo samochod chcibalym lekko na glebe opuscic, ale mam garaz podziemny i boje sie, ze nie zjade na 16 :p
 
 
     
Filip0 
Burgund Lover


Nadwozie: E28
Model: 5..i
Silnik: M..B..
Rok produkcji: '84
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 2223
Skąd: Wrocław / Sława
Wysłany: 27 Luty 2011, 14:59   
   Imię: Filip


Felga jest świetna, tak się jej wczoraj przyglądałem to naprawdę pasuje do E28 ;-)

Wjedzie większy balon i wszystko ładnie się skomponuje :twisted:
_________________

 
 
     
VaRiot666 
Damian Andrzej Jura


Nadwozie: E28
Model: 524 TD; 520i
Silnik: 2,4 TD 2,0
Rok produkcji: 1983 1987
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 1540
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 27 Luty 2011, 16:35   
   Imię: Damian


Ładnie ładnie, gleba faktycznie by się przydała..

szalik1 napisał/a:
czekam na lepsze pogode zeby go ładnie wypiaskowac i zabezpieczyc

Nie piaskuj całego botnika, wyczyść tylko tam gdzie jest rdza..
_________________
jura.damian@gmail.com
 
 
     
Szalik1 


Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 2194
Skąd: Wschowa
Wysłany: 27 Luty 2011, 16:51   
   Imię: Wojtek


no wiadomo pod piasek pojdzie tylko doł błotnika, zwłaszcza ze moj zestaw do piaskowania mega mocny to nie jest i zeby cały piaskowac nawet do głowy by mi przyszło bo ze 2 dni by mi to zajeło i 2 przyczepy piasku :-P a po oczyszczeniu jakas farba albo 3 no i 2 puszki bola do tego i powinno byc oki z drugiej strony tez trzeba bedzie zdjąć i powtórzyc operacje ale to przeciez standardowa procedura :-D
 
 
     
VaRiot666 
Damian Andrzej Jura


Nadwozie: E28
Model: 524 TD; 520i
Silnik: 2,4 TD 2,0
Rok produkcji: 1983 1987
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 1540
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 27 Luty 2011, 16:55   
   Imię: Damian


:-) A ja dostałem w piątek kauczuk do podwozia :-) 12 Litrowych puszek, mam nadzieje że wystarczy :-)
_________________
jura.damian@gmail.com
 
 
     
Szalik1 


Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 2194
Skąd: Wschowa
Wysłany: 27 Luty 2011, 21:44   
   Imię: Wojtek


oj ja tez mojej maleńkiej nie bede konserwacji załował :twisted:
 
 
     
Szalik1 


Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 2194
Skąd: Wschowa
Wysłany: 28 Luty 2011, 15:33   
   Imię: Wojtek


Kilka pierdółek z ASO, ramka na radio, wąż od termostatu, czujnik klocków, śruby do zderzaków i jakas tam uszczelka nawet juz nie wiem do czego :->



ogólnie rzecz biorąc wziąłbym duzo wiecej ale troche sobie jaja robią w tym aso, juz nie mowie ze ceny z real oem w wiekszosci sie nie pokrywaja, bywa nawet 50% wiecej, a do tego wszystko zyczą sobie zamawiac w jakis kosmicznych ilosiach np chciałem srube odpowietrzenia termostatu ale musze zamowic 10 albo wcale... chciałem spinki gum od zderzaka to 50 albo wcale... troche śmieszne ale chyba nic na to nie mozna poradzic ale płacic ponad 200 zl za kilka spinek do zderzaka to juz lekka przesada zwłaszcza ze potrzeba mi max 20 a nie 50, szkoda gadac, ciezkie czasy naprawde...

Musze jeszcze zamówic uszczelke szyberdachu ale nie moge dojsc o która chodzi bo na tym schemacie jest to jakos dziwnie rozrysowane i nie moge sie połapac....
 
 
     
Filip0 
Burgund Lover


Nadwozie: E28
Model: 5..i
Silnik: M..B..
Rok produkcji: '84
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 2223
Skąd: Wrocław / Sława
Wysłany: 28 Luty 2011, 15:37   
   Imię: Filip


Że z ASO, że szpan ? :-P

Z kotleta się sznycel pomału robi :mrgreen:
_________________

 
 
     
Szalik1 


Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 2194
Skąd: Wschowa
Wysłany: 28 Luty 2011, 15:41   
   Imię: Wojtek


no no nie kozakuj, bo zaraz wszystkim powiem jak tam tobie prace ida, nie do przodu tylko to tyłu ..... tu cos odpadnie tam cos odpadnie, lepiej by miała jak by nie wpadła w twoje łapska :evil: w miesiąc zrobiłem więcej niż ty przez rok :-/
  
 
 
     
Filip0 
Burgund Lover


Nadwozie: E28
Model: 5..i
Silnik: M..B..
Rok produkcji: '84
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 2223
Skąd: Wrocław / Sława
Wysłany: 28 Luty 2011, 15:42   
   Imię: Filip


Oshhh Ty szujo... :-x
_________________

 
 
     
ŻbiQ 
Kapitan


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 4627
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28 Luty 2011, 16:14   
   Imię: Patryk


Panowie! Lepiej żeby obeszło się bez interwencji z zewnątrz. Macie do siebie blisko, więc jak coś to w realu sobie "porozmawiajcie" ;-)

A co do zamówień jakiś małych pierdółek, to też musiałem zamówić 12 odbijaczy do drzwi zamiast 4... :-? Ale tego akurat nigdy za wiele, każdy kolejny rekin w moich rękach jest z tego "ogołocony" ;-)
_________________
 
 
     
Filip0 
Burgund Lover


Nadwozie: E28
Model: 5..i
Silnik: M..B..
Rok produkcji: '84
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 2223
Skąd: Wrocław / Sława
Wysłany: 28 Luty 2011, 16:49   
   Imię: Filip


Wojtuś nie gniewaj się :-> Z kim będziesz po następne rekiny jeździł ? :-P
_________________

 
 
     
lacos 


Nadwozie: E12
Model: 520
Silnik: m20
Rok produkcji: 1979
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Maj 2009
Posty: 212
Skąd: Sopot
Wysłany: 28 Luty 2011, 17:19   
   Imię: Michał


Niezłe postępy,ale niema się co oszukiwać żeby to jakoś wyglądało bez delikatnego obniżenia się nie obejdzie,idealnym kompromisem są sprężyny mts -40 (sprawdzone wielokrotnie i jeśli chodzi o komfort niewiele się zmienia nawet na naszych pięknych drogach, a autko realnie zyska na wyglądzie,jeśli założysz na te szesnastki balony to dopiero będzie lipa,auto będzie stało jeszcze wyżej a prześwit między oponą a nadkolem zmieni się może minimalnie.Balony to można zakładać na 13,14,15 a od 16 trzeba jakąś niższą oponę i chociaż delikatnie obniżyć .Mts -40 opony 205/50 na te 8" i dopiero będzie można cieszyć się przyjemnym wyglądem i uznać że był sens zakładać większe koła bo ładnie się to wszystko zgrało .
 
 
     
Szalik1 


Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 2194
Skąd: Wschowa
Wysłany: 5 Marzec 2011, 15:59   
   Imię: Wojtek


co panowie na taka glebe ;-)





nie no bez zartów, sprawdzałem jaka opone mozna tam upchac ale z moich marzen nad 235 zostało marne 215 i chyba wiecej nie wejdzie, chociaz jak bedzie miejsce to bede myslał ale szanse są marne niestety :-(
  
 
 
     
Filip0 
Burgund Lover


Nadwozie: E28
Model: 5..i
Silnik: M..B..
Rok produkcji: '84
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 2223
Skąd: Wrocław / Sława
Wysłany: 5 Marzec 2011, 16:04   
   Imię: Filip


szalik1 napisał/a:
co panowie na taka glebe


Trochę jak koza, daj jeszcze w dół :D
_________________

 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,041 sekundy. Zapytań do SQL: 12