E12-E28 Strona Główna E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Filmik z IV Ogólnopolskiego Zlotu e12-e28.pl - MAŁKINIA 2014 - http://vimeo.com/102914979

Poprzedni temat «» Następny temat
e28 540
Autor Wiadomość
Mundek 

Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: m60b40
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 81
Skąd: Oronsko
Wysłany: 21 Grudzień 2010, 18:21   e28 540
   Imię: Mundek


org było m20b27 automat potem manual na osprzęcie b25 następnie m60b30 manual obecnie przechodzi pełną renowacje na nowo natomiast już z silnikiem m60b40.

http://retrocars.vizz.pl/...c.php?f=29&t=60
  
 
 
     
cubici 
Freude am Fahren


Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 951
Skąd: Oborniki Wlkp
Wysłany: 21 Grudzień 2010, 18:52   
   Imię: jakub


bardzo fajny pomysl! jestem za!
baza juz jest, czekamy na szczegoly.
jesli silnik bedzie tak wygladal to juz teraz zaczne zazdraszczac hhe!
_________________
www.reku.com.pl
 
 
     
Szalik1 


Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 2194
Skąd: Wschowa
Wysłany: 21 Grudzień 2010, 19:47   
   Imię: Wojtek


no no naprawde zapowiada sie ciekawy projekt, tak sobie patrze ze w e28 jest tyle miejsca z przodu ze spokojnie v12 mozna pchac :mrgreen: powodzenia w dalszych pracach ;-)
 
 
     
Kuba-Kalina 

Nadwozie: Exx
Model: 126p
Silnik: v8
Rok produkcji: 1979
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 263
Skąd: zakopane
Wysłany: 21 Grudzień 2010, 20:04   
   Imię: kuba


Mundek napisz cos wiecej o swapie bo sam sie przymierzam do zmiany na taki motor .
 
 
     
Kruczek 


Nadwozie: Exx
Model: 320i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1989
Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 104
Skąd: Orońsko
Wysłany: 21 Grudzień 2010, 20:10   
   Imię: Jacek


co do swapu to zapraszamy do Nas :)
 
 
     
Mundek 

Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: m60b40
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 81
Skąd: Oronsko
Wysłany: 21 Grudzień 2010, 20:41   
   Imię: Mundek


dziś wkleję parę fotek, o jaki informacje Ci Kuba chodzi?
_________________
RetroCars swapy mechanika blacharstwo lakiernictwo części
 
 
     
Ślivak 


Nadwozie: E28
Model: 518i
Silnik: m10b18
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 11 Kwi 2008
Posty: 1049
Skąd: Krzeszowice
Wysłany: 21 Grudzień 2010, 20:50   
   Imię: Łukasz


Wojtek napisał/a:
no no naprawde zapowiada sie ciekawy projekt

Jak sam mówisz - projekt. Taki dolot z trąbkami fajnie wygląda. Prawie jak na gaźnikach...

Fakt, że trąbki formują optymalną strugę, tyle, że dostarczają niefiltrowane powietrze do spalania, możliwe skutki- wiadomo. No i dopływ ciepłego powietrza, też nie jest najlepszym rozwiązaniem. Takiego powietrza mniej zmieści się w cylindrach.
Ale to są rozważania dla gaźnikowców! Najlepiej jak te trąbki są osłonięte jakimś pudełkiem z zamontowanym na końcu filtrem o małych oporach.
Przy wtrysku, ECU reguluje parametry mieszanki, więc nie rozumiem po co poprawiać fabrykę (czytaj psuć). :roll:
 
 
     
Kruczek 


Nadwozie: Exx
Model: 320i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1989
Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 104
Skąd: Orońsko
Wysłany: 21 Grudzień 2010, 21:02   
   Imię: Jacek


w takim razie, dlaczego wszystkie serie ///M mają oddzielne przepustnice ? zaniżanie mocy? nie sądzę.
 
 
     
Mundek 

Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: m60b40
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 81
Skąd: Oronsko
Wysłany: 21 Grudzień 2010, 21:04   
   Imię: Mundek


Ślivak napisał/a:

Jak sam mówisz - projekt. Taki dolot z trąbkami fajnie wygląda. Prawie jak na gaźnikach...


poczekajmy na koniec projektu i na wyniki wtedy można powiedzieć co się opłaca a co nie jak są na to dowody a trąbki będą osłonięte ,, puszką " coś na wzór S62B50 i do tego kompresor jak będzie to sprawnie chodzić i uda się zgrać wędruje do e28, a na razie seria m60b40
_________________
RetroCars swapy mechanika blacharstwo lakiernictwo części
 
 
     
Ślivak 


Nadwozie: E28
Model: 518i
Silnik: m10b18
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 11 Kwi 2008
Posty: 1049
Skąd: Krzeszowice
Wysłany: 21 Grudzień 2010, 22:08   
   Imię: Łukasz


Mundek źle założyłem, że zostanie tak jak na zdjęciu- bez puszki :oops: A kompresor jaki? :mrgreen:
  
 
 
     
Ślivak 


Nadwozie: E28
Model: 518i
Silnik: m10b18
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 11 Kwi 2008
Posty: 1049
Skąd: Krzeszowice
Wysłany: 21 Grudzień 2010, 22:50   
   Imię: Łukasz


Jacek napisał/a:
w takim razie, dlaczego wszystkie serie ///M mają oddzielne przepustnice ? zaniżanie mocy? nie sądzę.

Cała dyskusja wynikła z faktu, że na zdjęciu nad trąbkami nie było air-boxu. Silniki o których mówisz mają puszkę i filtr powietrza.

A tak przy okazji, czy jazda z ITB na co dzień jest uciążliwa? Macie doświadczenie to opowiedzcie.
 
 
     
ŻbiQ 
Kapitan


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 4627
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22 Grudzień 2010, 08:34   
   Imię: Patryk


Mundek, jaki to jest kolor nadwozia? Projekt bardzo ciekawy :-) Też ostatnio myślałem nad ryczącym V8 w starej piątce :-P Czekamy na więcej!
_________________
 
 
     
Mundek 

Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: m60b40
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 81
Skąd: Oronsko
Wysłany: 22 Grudzień 2010, 16:56   
   Imię: Mundek


znam z autopsji jak się zachowuje taki silnik ale w e34 z trąbkami poza maską wróbli nie wciągało. ale to nie mój projekt miałem okazję się przejechać na miejscu pasażera,w e34 radzi sobie zadowalająco myślę że warte pracy jeżeli kogoś nie przeraza spalanie , ciężko pali hałasuje miłym grzmotem trochę bardziej jednym się to podoba innym nie , chciał bym to zniwelować przez osłonięcie tych trąbek i doładować kompresorem rotrexa, z zakupem jeszcze troche poczekam bo dolar stoi dość wysoko a na razie mam co robić. Będę próbował to zgrać na b30 a jak mi się to uda wędruje do e28. okiełznałem etę potem m60b30 teraz kolej na b40 jak zabraknie mocy będzie coś w zanadrzu

zasada działania kompresora firmy rotrex http://www.youtube.com/watch?v=Vh1o9275VyM
_________________
RetroCars swapy mechanika blacharstwo lakiernictwo części
 
 
     
Kamil 


Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 3490
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23 Grudzień 2010, 23:05   
   Imię: Kamil


oj trakcji będzie brak z rotrex'em :mrgreen:
a układ dolotowy ITB w V8 to marzenie.... reakcja na gaz natychmiastowa
to macie ITB w tojocie V8
http://www.youtube.com/watch?v=Ba8sT2BQ4uc
_________________

https://www.facebook.com/RedBlockWorks
Moje Allegro
 
 
     
Mundek 

Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: m60b40
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 81
Skąd: Oronsko
Wysłany: 24 Grudzień 2010, 14:42   
   Imię: Mundek


wkleiłem parę zdjęć jak ktoś będzie miał problem z kolektorami zapraszam
_________________
RetroCars swapy mechanika blacharstwo lakiernictwo części
 
 
     
Mundek 

Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: m60b40
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 81
Skąd: Oronsko
Wysłany: 29 Grudzień 2010, 22:12   obrotomierz
   Imię: Mundek


http://retrocars.vizz.pl/...c.php?f=29&t=60
_________________
RetroCars swapy mechanika blacharstwo lakiernictwo części
  
 
 
     
Dominique 


Nadwozie: E28
Model: E28 533i USA
Silnik: M30B32
Rok produkcji: 02.06.1983
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 809
Skąd: wigry/warszawa
Wysłany: 29 Grudzień 2010, 22:25   
   Imię: Dominik


Nie mam uprawnień do wyświetlania, pobierania i linkowania od/do tej strony.
_________________
Gdyby nie Niemce, nikt z nas nie jeździłby w Beemce.

E30 320i 05/1987 Cirrusblau Metallic
E28 533i 06/1983 USA Alpinweiss
 
 
     
Mundek 

Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: m60b40
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 81
Skąd: Oronsko
Wysłany: 29 Grudzień 2010, 22:53   
   Imię: Mundek


dominique napisał/a:
Nie mam uprawnień do wyświetlania, pobierania i linkowania od/do tej strony.

już powinno być ok
_________________
RetroCars swapy mechanika blacharstwo lakiernictwo części
 
 
     
Mundek 

Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: m60b40
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 81
Skąd: Oronsko
Wysłany: 31 Lipiec 2011, 21:23   
   Imię: Mundek


[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=gdm9nBIFy80&feature=player_embedded[/youtube]
_________________
RetroCars swapy mechanika blacharstwo lakiernictwo części
 
 
     
Mundek 

Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: m60b40
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 81
Skąd: Oronsko
Wysłany: 31 Lipiec 2011, 21:24   
   Imię: Mundek


http://www.youtube.com/wa...player_embedded
_________________
RetroCars swapy mechanika blacharstwo lakiernictwo części
 
 
     
shakaz 


Nadwozie: E28
Model: 528
Silnik: M30B28
Rok produkcji: 1981
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Lip 2010
Posty: 155
Skąd: POZnan*
Wysłany: 31 Lipiec 2011, 22:27   
   Imię: michał


Pięknie, Pięknie... !! ! :evil:
 
 
     
Czornye28 


Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 195
Skąd: Kraków
Wysłany: 1 Sierpień 2011, 19:05   
   Imię: Grzesiek


:shock: ...... :twisted:
_________________
Czornye28
 
 
     
adrian 

Nadwozie: E12
Model: 520
Silnik: R6 :)
Rok produkcji: 1981
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 20
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 6 Sierpień 2011, 14:54   
   Imię: Adrian


Witam, projekt super
Powiedz coś na temat łap, czy skracałeś je?? i jak ze skrzynią weszłą bez problemu w tunel??
_________________
było:
E21 323i
E12 520i
E46 320d
E46 330Ci
E28 525e
E34 540i manual
E46 330xd
Jest
E39 M5
E12 520/6
 
 
     
Mundek 

Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: m60b40
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 81
Skąd: Oronsko
Wysłany: 6 Sierpień 2011, 15:26   
   Imię: Mundek


adrian napisał/a:
Witam, projekt super
Powiedz coś na temat łap, czy skracałeś je?? i jak ze skrzynią weszłą bez problemu w tunel??


witaj łapy zostały org, nie ma sensu robić nowych do e28 bo jest więcej luzu jak w e30 przerobiłem sanki żałuje że nie zrobiłem zdjęcia ale za to mam przyrząd do ich wykonania :) różnica w tunelu to jakieś 3 cm bez wygłuszenia, z wygłuszeniem ok 5 cm, w grodzi i tunelu, czyli że nic nie trzeba ciąć jak masz nie daleko do mnie to zapraszam na podnośnik :) chyba ze działasz sam to też pomogę
_________________
RetroCars swapy mechanika blacharstwo lakiernictwo części
 
 
     
adrian 

Nadwozie: E12
Model: 520
Silnik: R6 :)
Rok produkcji: 1981
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 20
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 6 Sierpień 2011, 16:35   
   Imię: Adrian


to dziwne, musze jeszcze raz przymierzyć bo pierwszym razem łapy zaparły mi sie o podłużnice :-/ a silnik był w odpowiedniej pozycji. Rozumiem że masz skrzynie piątke? u mnie zapiera sie o tunel nawet widać to na wygłuszeniu, ale to kwestia prób może wejdzie :-)
a jak tam hamulce, dają rade :-D czy była jakaś przeróbka??
chyba w wolnej chwili podjade i zobacze to arcydzieło
po filmiku wydze że "miota nim jak szatan" :evil: :D
_________________
było:
E21 323i
E12 520i
E46 320d
E46 330Ci
E28 525e
E34 540i manual
E46 330xd
Jest
E39 M5
E12 520/6
 
 
     
Mundek 

Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: m60b40
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 81
Skąd: Oronsko
Wysłany: 6 Sierpień 2011, 18:50   
   Imię: Mundek


tak 5b. masz racje hamulce bardzo szybko się kopcą dlatego są z 750 4tłoczki jest nie porównywalna różnica w hamowaniu wolniej się nagrzewają, jeden ból są cholernie ciężkie.
_________________
RetroCars swapy mechanika blacharstwo lakiernictwo części
 
 
     
adrian 

Nadwozie: E12
Model: 520
Silnik: R6 :)
Rok produkcji: 1981
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 20
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 7 Sierpień 2011, 20:34   
   Imię: Adrian


te zaciski wchodza bez przeróbek?
elektrykę ogarniałeś sam rozumiem?
_________________
było:
E21 323i
E12 520i
E46 320d
E46 330Ci
E28 525e
E34 540i manual
E46 330xd
Jest
E39 M5
E12 520/6
 
 
     
Mundek 

Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: m60b40
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 81
Skąd: Oronsko
Wysłany: 8 Sierpień 2011, 07:18   
   Imię: Mundek


tak sam :) przód bez przeróbek ale za to tył już nie. w wolnej chwili wrzucę zdjecia
_________________
RetroCars swapy mechanika blacharstwo lakiernictwo części
 
 
     
peter22 
Oldschool


Nadwozie: E28
Model: 520i Alpinweiss
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 29 Lip 2010
Posty: 389
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 8 Sierpień 2011, 23:17   
   Imię: Piotrek


takie ladne auto, a taki kating...nie szkoda ci auta?
 
 
     
Filip0 
Burgund Lover


Nadwozie: E28
Model: 5..i
Silnik: M..B..
Rok produkcji: '84
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 2223
Skąd: Wrocław / Sława
Wysłany: 9 Sierpień 2011, 00:16   
   Imię: Filip


peter22 napisał/a:
takie ladne auto, a taki kating...nie szkoda ci auta?


Skoro jest V8 to chyba chodziło o to, żeby korzystać z jego potencjału. Nie mówię tu o paleniu gumy w miejscu przez 10 minut. A filmik miał chyba na celu pokazanie mocy w praktyce ;-)
_________________

 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,035 sekundy. Zapytań do SQL: 11