E12-E28 Strona Główna E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Filmik z IV Ogólnopolskiego Zlotu e12-e28.pl - MAŁKINIA 2014 - http://vimeo.com/102914979

Poprzedni temat «» Następny temat
[E28 524d] Ślepy //REMONT//
Autor Wiadomość
slepy 

Nadwozie: E28
Model: 524d
Silnik: m21d24
Rok produkcji: 1986
Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 23
Skąd: Łomża
  Wysłany: 5 Kwiecień 2016, 20:56   [E28 524d] Ślepy //REMONT//
   Imię: Mateusz


Witam. Od małego interesowałem się motoryzacją wszelkiego rodzaju. Zawsze podobały mi się stare auta ich prosta pancerna konstrukcja i ponad czasowy wygląd. Zawsze interesował mnie model E30 na wąskiej lampie do momentu w którym przepadkiem natknąłem się model E28 i priorytety się zmieniły :D Jestem studentem, wiec przedział cenowy w którym chciałem odszukać swoje wymarzone E28 nie był wygórowany. W jeden z wolnych dni zacząłem przeglądać ogłoszenia z E28. Natknąłem się na ciekawy egzemplarz z '86r do odbudowy i stwierdziłem że musi być mój <hyhy>
Przemówiła do mnie swoim wyposażeniem które jak jest dość bogate:
-4x elektryczne szyby
-elektryczny szyberdach
-elektrycznie wysuwana antena
-airbag kierowcy
-halogeny
-ABS
-spryskiwacze reflektorów
-tarcze przód i tył

210 ANTI-BLOCKIER-SYSTEM ( ABS )
240 LEATHER STEERING WHEEL
286 BMW LM RAD/BMW STYLING
300 ZENTRALVERRIEGELUNG ELEKTRISCH
314 HEATED WINDSCREEN WASHER NOZZLES
350 WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM
401 SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC
411 WINDOW LIFTS, ELECTRIC
500 HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING
682 RADIOANTENNE AUTOMATISCH
902 SONDERKONTROLLE PRESSEWAGEN
940 SPECIAL REQUEST EQUIPMENT
979 VELOURS-FUSSMATTEN VORN UND HI

Silnik który aktualnie znajduje się w aucie to 2.4d bez turbo rzadko spotykany trochę mułowaty ale musi wystarczyć (dla biednego studenta w sam raz) :D