E12-E28 Strona Główna E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Filmik z IV Ogólnopolskiego Zlotu e12-e28.pl - MAŁKINIA 2014 - http://vimeo.com/102914979

Poprzedni temat «» Następny temat
[E28] Old school bitches BRONZITBEIGE 528
Autor Wiadomość
Łukasz125 

Nadwozie: Exx
Model: E30
Silnik: M40b16
Rok produkcji: 1993
Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 127
Skąd: Opolskie
Wysłany: 8 Kwiecień 2016, 17:37   [E28] Old school bitches BRONZITBEIGE 528
   Imię: Łukasz


Witam wszystkich pora najwyższa w końcu założyć swój temat :) . Autko kupiłem od forumowicza Deric z Kalisza 31 stycznia 2015. Oryginalnie było to 520 jednak ja kupiłem jak i Deric też już po swapie na m52b28 z e36. Dodam kilka danych z tematu Derica myślę, że się nie obrazi :) . Deric kupił autko we wrześniu 2011r z przebiegiem 283290km dzisiaj ma tylko 4tys więcej przebiegu z czego ja już zrobiłem już kilka stówek. Autko kupiłem na felgach RIAL MESH 16" 8J szerokości, amortyzatory bilstein gruba laga B6 z przodu jakieś obniżające jamexy. Hamulce przód od e34 2.5 tył od m30b35, rozpórki wiechers przód + tył, tylne zawieszenie łącznie z hamulcami od m30b35 na grubym stabilizatorze, z łącznikami reakcyjnymi więc belka chyba max rozbudowana.
Przez ten ponad rok posiadania głównie kompletowałem części odbywając kilka jazd w ciepłe i suche dni, większość z pościąganymi zderzakami, które zostały poddane odnowieniu. Autko również posiada/zostało doposażone: elektryczne szyby przednie, elektryczny szyberdach, lusterko z jupiterkami, posiada również latareczkę w schowku z gniazdem do ładowania.

BMW E28 520i M52B28 85r Bronzitbeige Metallic (139)
Przebieg 283290km

Dane pojazdu
Art.

Wartość
Numer podwozia WBADK510809638223
Kod typu 4051
Typ 520 I (EUR)
Typoszereg E E28 ()
Seria 5
Rodzaj konstrukcji LIM
Układ kierowniczy LL
Drzwi 4
Silnik M20
Pojemność skokowa 2.00
Moc 0
Napęd HECK
Skrzynia biegów MECH
Kolor BRONZITBEIGE METALLIC (139)
Tapicerka NUTRIA (0169)
Data prod. 1985-10-01

Wyposażenie
Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)
S300A ZENTRALVERRIEGELUNG ELEKTRISCH Centralny zamek z autoalarmem
S311 ELEKTRISCHER BEIFAHRERSPIEGEL
S320A MODEL DESIGNATION, DELETION Brak napisu modelu
S351 WAERMESCHUTZGLAS BRAUN, RUNDUM
S400A SLIDING SUNROOF MANUAL Dach przesuwno-uchylny obsług. ręcznie
S545A DREHZAHLMESSER,KM/H-TACHO,AN.U Obrotomierz,km/h-Tacho,Zegar analog+EC
S662A BMW Bav. CR Digital Radio BMW Business CD
S680A MANUAL AERIAL Antena radiowa ręczna

Sporo zdjęć w jego temacie wygasło a ja zbyt wiele zdjęć autka nie mam ale coś się znajdzie :) Na początek kilka lepszych zdjęć Derica:












Pierwsze mycie po powrocie do domu na lawecie :)







Wygrzewanko



Autko kupiłem z oryginalną kierownicą i jakąś słabo pasującą gałką zmiany biegów



Trzeba było to zmienić więc będąc chwilę na forum zgadałem się z Mulderem przez, którego już nie raz zamawiałem części z ASO (dzięki za pomoc Maciej :) ). Od razu zakupiony został komplet śrub, nakrętek i zatrzasków do zderzaków/czarnych listew.



Gałka grzybek z mtechnicowym emblematem więc trzeba było dokupić kierownicę do kompletu m-technic 1.



Pewnego dnia zostały wyciągnięte szyby - przednia i tylna aby zobaczyć co się tam dzieje i żeby oczyścić powierzchowną w kilku miejscach rdzę, zabezpieczyć i pomalować. Więc jak już wszystko było na wierzchu czyt. uszczelki, kliny, listwy dolne przy szybach wypadało je wyczyścić (pedantycznie podchodzę do takich rzeczy).



Tak wygląda brud na tylnej uszczelce pod dolną listwą pewnie 30letni <szok>



Trochę czasu poświęcone i wyglądało to tak gotowe do montażu:





Na tył zakupiłem nawet nową listwę w ASO, która jak się potem okazało nie pasowała a numer wykazywał, że pasuje do E12 i E28 więc może pasuje do E12 (chętnie sprzedam).



Gdy kupiłem autko to przy gwałtowniejszym hamowaniu było czuć bicie tarcz więc trzeba było coś z tym zrobić, trochę poczytałem, poszukałem, napisałem do osoby, która wystawiała zaciski do różnych aut m.in. pasujące do E28 (MPSmotorsport). Po kilku rozmowach co i jak został zakupiony komplet zacisków po regeneracji
-przód bmw e31 850 1-tłoczek 60mm
-tył bmw e34 m5 (więc to samo co jeszcze jest założone u mnie bo to chyba te same zaciski),
-klocki hamulcowe ATE przód / tył
-tarcze hamulcowe ATE przód 324/30 tył 300/20
-do tego mocniejsza pompa hamulcowa 25mm również ATE,

Sorry za jakość.... robione kalkulatorem...

Jak już robić to porządnie, więc zamówiłem stalowy oplot HELA (6szt)



Szukając przewodów sztywnych bodajże kolega Draz zamówił pierwszy i podał namiar na gościa (dzięki) zamówiłem komplet 9 przewodów (8 hamulcowych + 1 do wysprzęglnika)



Szczeki do ręcznego i zestaw sprężynek.



Żeby to miało ręce i nogi zakupiłem nowe osłony tarcz (tarcze kotwiczne zwał jak zwał) jakieś śrubeczki, dupeczki, kołeczki, wsporniczek i klucz do świec bo brakowało w narzędziówce.






Linki hamulca ręcznego



Następnie parę drobiazgów do poskładania tego do kupy
-rozdzielacze, zaślepki, mocowania, zaczepy.



Piasty przednie firmy FAG



Łożyska tylne również FAG'a



Trochę nie po kolei dodaję zdjęcia ale nie pamiętam co i kiedy kupowałem przez ponad roczny okres.

W między czasie też zderzaki pojechały do galwanizacji

leżą sobie tam w lewym dolnym rogu (od razu odpowiadam na pytanie nie to nie jest mój pokój z różowymi kocykami <lol> ) to magazyn części pod nie obecność siostry :D (Mama za nim nie przepada ciągle mówiąc "zabierz to do garażu w końcu, zrób z tym coś...")

Środkowa tylna część zderzaka nie była w zadowalającym stanie i nie oddawałem jej do galwanizacji tak samo tych małych tylnych łączników, po raz kolejny zamówiłem poprzez Muldera w ASO.



Razem z chromami przyszły zaślepki w przedni pas zasłaniający ucha holownicze, tylne mocowania zderzaka, zestaw do przedniego i tylnego zderzaka części montażowych.



Zdjęcie pod maską zrobione przez Derica



Brakowało jednej osłony na kolektor (może nie ma jej przez to, że się nie mieści lub nie pasuje po zmianie kolektora) i ta co jest nad deklem nie była w zadowalającym stanie więc kupiłem komplet w ładnym stanie.



Kumpel poszedł na zamianę i wpadł trójkąt ostrzegawczy jak nowy :)



Zakupiona apteczka a klin pod koło miałem w igła stanie.



Kompletna narzędziówka (chyba?) w eleganckim stanie, nawet zaworek do pompowania materaca jest <lol>

Ostatnio zmieniony przez Łukasz125 9 Kwiecień 2016, 06:14, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
     
Draż 


Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m60b35
Rok produkcji: 81
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 1086
Skąd: Poznań
Wysłany: 8 Kwiecień 2016, 20:19   
   Imię: Krzysztof


Zajebiste podejście do sprawy! piękne zakupy :D Miałem w123 coupe na tych felgach, widzę że e28 też wygląda na nich obłędnie <ok>
_________________
Moja ex babcia :)
 
 
     
Łukasz125 

Nadwozie: Exx
Model: E30
Silnik: M40b16
Rok produkcji: 1993
Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 127
Skąd: Opolskie
Wysłany: 8 Kwiecień 2016, 20:51   
   Imię: Łukasz


Dzięki, staram się żeby miało to ręce i nogi. Riale po poskładaniu na nowych częściach już nie wejdą bo za duże hamulce z przodu, na 17nastkach jest do zacisku ok 5mm. Teraz aktualnie przednie kolumny pościągane, rozkonserwowałem przednie kielichy aby nie okazało się że rdza się pojawiła co często widuję na zdjęciach forumowiczów u mnie igła. Jutro pstryknę fotę zanim zakonserwuję ponownie. Na razie przód robię z tatą (jak dobrze mieć tatę mechanika bo oddać coś do pseudo fachowców to jest masakra....) pompa hamulcowa zdemontowana aby było łatwiej się dostać do rozdzielaczy przewodów. Powoli wszystko idzie bo co zdemontuję to czyszczę przed ponownym montażem, zamawiam części w miarę możliwości.

Jutro dodam kilka zdjęć jeszcze bo jeszcze trochę części w pokoju mam.
 
 
     
Beatles 
Mr Zielona Otchłań


Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 2834
Skąd: Kielce / Warszawa
Wysłany: 9 Kwiecień 2016, 09:52   
   Imię: Marcin


Dobre podejście. Szkoda tylko ze silnik taki
_________________
Szczęśliwi spalania nie liczą!
 
 
     
slepy 

Nadwozie: E28
Model: 524d
Silnik: m21d24
Rok produkcji: 1986
Dołączył: 13 Sty 2016
Posty: 23
Skąd: Łomża
Wysłany: 9 Kwiecień 2016, 11:20   
   Imię: Mateusz


Piękny egzemplarz i profesjonalne podejście do tematu <oko> Z czego udało Ci się dopasować pompę hamulcową ??
 
 
     
Łukasz125 

Nadwozie: Exx
Model: E30
Silnik: M40b16
Rok produkcji: 1993
Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 127
Skąd: Opolskie
Wysłany: 9 Kwiecień 2016, 14:02   
   Imię: Łukasz


Pompe jak i resztę brałem od nich: http://allegro.pl/pompa-h...78.html#thumb/3
 
 
     
kotos 

Nadwozie: E28
Model: 520iA
Silnik: M52b28
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 17 Sie 2014
Posty: 67
Skąd: w-wa
Wysłany: 9 Kwiecień 2016, 15:06   
   Imię: Paweł


Bardzo fajne podejście i bardzo fajny samochód :) witam w gronie nielubianych m52 :)
 
 
     
Łukasz125 

Nadwozie: Exx
Model: E30
Silnik: M40b16
Rok produkcji: 1993
Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 127
Skąd: Opolskie
Wysłany: 9 Kwiecień 2016, 16:39   
   Imię: Łukasz


Hehe witam, witam :) dobre podejście mówicie szkoda tylko, że kosztuje majątek <masakra> tu coś tam coś chciało by się jak najlepiej ale wychodzą z tego kosmiczne koszta. Chciało by się tak jak niektórzy koledzy z forum zrobić wszystko na tip top ale to gruby worek pieniędzy więc nie dziwię się, że jest sporo niedokończonych projektów na forum. Powoli będzie teraz autko składane bo trzeba w końcu wyjechać.
 
 
     
Łukasz125 

Nadwozie: Exx
Model: E30
Silnik: M40b16
Rok produkcji: 1993
Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 127
Skąd: Opolskie
Wysłany: 9 Kwiecień 2016, 18:00   
   Imię: Łukasz


Kolejna porcja części czekających na montaż ;)

Zamysł na e28 był taki żeby się w miarę odpychało i w miarę wyglądało więc bez gleby się nie obejdzie i zawieszenia gwintowanego także.

Sorry za jakość zdjęć na telefonie są malina a po zrzucenia na kompa szału nie ma...

Poliuretanowe tuleje tylnej belki i tuleje wahaczy.



Kolejna paczka z ASO: uszczelka bagażnika, wsporniki reakcyjne, śruby zacisków hamulcowych, tylnych amortyzatorów, zaślepki piast przednich, kabłąki gum stabilizatora przedniego, podkładki zwykłe i przeciwpyłowe pod łożyska górne mcphersonów, uszczelka dyfra, korki, oringi, podkladka do dyfra, jakieś gumeczki, uszczeleczki, śrubeczki, plasticzki, pierdolniczki.




Przednie kolumny przed montażem piast, łożysk górnych i podkładek pod nie.

Ostatnio zmieniony przez Łukasz125 9 Kwiecień 2016, 18:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
king666 


Nadwozie: E28
Model: 528
Silnik: m30b28
Rok produkcji: 1981
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sty 2016
Posty: 171
Skąd: Poznań
Wysłany: 9 Kwiecień 2016, 18:19   
   Imię: Patryk


Kasy nie licz to hobby w końcu <mina> ps. dobre podejście do tematu
_________________

 
 
     
kolus25 
Kolus25


Nadwozie: E28
Model: E28
Silnik: 2500e
Rok produkcji: 1986
Dołączył: 17 Lis 2015
Posty: 113
Skąd: Kraków
Wysłany: 9 Kwiecień 2016, 18:48   
   Imię: Daniel


Widzę że grube inwestycje ale pozazdrościć projektu wart ceny.Ggdzie robiłeś gwint i jakie koszta.
_________________

 
 
     
rekin_m535i 

Nadwozie: E28
Model: m535i
Silnik: m30
Rok produkcji: 86
Dołączył: 27 Cze 2014
Posty: 2
Skąd: bydgoszcz
Wysłany: 10 Kwiecień 2016, 11:50   
   Imię: Dorian


kolus25 napisał/a:
Widzę że grube inwestycje ale pozazdrościć projektu wart ceny.Ggdzie robiłeś gwint i jakie koszta.

podlaczam sie do pytania. jakie wklady?
 
 
     
Łukasz125 

Nadwozie: Exx
Model: E30
Silnik: M40b16
Rok produkcji: 1993
Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 127
Skąd: Opolskie
Wysłany: 10 Kwiecień 2016, 12:53   
   Imię: Łukasz


Podzespoły ta technixa, miałem brać ISC ale tak czy siak kolumny trzeba przerabiać więc uznałem, że ten będzie wystarczający ;)
 
 
     
Łukasz125 

Nadwozie: Exx
Model: E30
Silnik: M40b16
Rok produkcji: 1993
Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 127
Skąd: Opolskie
Wysłany: 10 Kwiecień 2016, 15:04   
   Imię: Łukasz


I tutaj już przedni zawias z piastami i górnymi łożyskami:



Więc czas przyłożyć tarczę, przykręcić zacisk.





I przymierzyć felgę 17nasto calową aby zobaczyć ile miejsca jest między zaciskiem a felgą.

Do zacisku jest z pół centa więc na zapasówkę trzeba wrzucić 17nastkę ;)

 
 
     
rekin_m535i 

Nadwozie: E28
Model: m535i
Silnik: m30
Rok produkcji: 86
Dołączył: 27 Cze 2014
Posty: 2
Skąd: bydgoszcz
Wysłany: 10 Kwiecień 2016, 19:04   
   Imię: Dorian


co bylo baza, gwint do e34, czy jeszcze cos innego?
 
 
     
Łukasz125 

Nadwozie: Exx
Model: E30
Silnik: M40b16
Rok produkcji: 1993
Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 127
Skąd: Opolskie
Wysłany: 10 Kwiecień 2016, 20:15   
   Imię: Łukasz


Już teraz nie pamiętam więc ciężko mi powiedzieć.
 
 
     
kolus25 
Kolus25


Nadwozie: E28
Model: E28
Silnik: 2500e
Rok produkcji: 1986
Dołączył: 17 Lis 2015
Posty: 113
Skąd: Kraków
Wysłany: 11 Kwiecień 2016, 19:57   
   Imię: Daniel


Z-A-W-O-D-O-W-O !! !
_________________

 
 
     
Łukasz125 

Nadwozie: Exx
Model: E30
Silnik: M40b16
Rok produkcji: 1993
Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 127
Skąd: Opolskie
Wysłany: 14 Kwiecień 2016, 18:41   
   Imię: Łukasz


Dzięki za miłe słowa :)

Jeszcze kilka zdjęć:

Chromy przednich lamp przed i po


Przymiarka koła bez amortyzatora opuszczone na lewarku (tak docelowo ma wyglądać ale jak to finalnie wyjdzie nie wiem, jak będzie się dało wyjechać z garażu i jakoś poruszać to ok :D ), felgi nowe kupiłem na początek typu dare 18x18 i 18x9. Po lewej stronie na dole również leży inny dyferencjał przełożenie 3,15 od gościa z Busko Zdrój.


Kolejna paczka z ASO a w niej simeringi dyferencjału, śruby i nakrętki od tulei wahaczy, od belki również śruby + nakrętki, podkładki, od dyfra, mocowania dyfra, i innych pierdół... kabłąki tylnych gum stabilizatora, tylne gumy stabilizatora.


Nowe tylne łączniki stabilizatora i łączniki reakcyjne LEMFORDERA


Przednie wahacze dolne i górne, łączniki stabilizatora, drążki kierownicze (staram się kupować wszystko LEMFORDERA bo to chyba jedna z najlepszych firm ale nie zawsze wszystko jest dostępne więc trzeba zaopatrzyć się w coś innej firmy w tym wypadku riville i TRW)
 
 
     
king666 


Nadwozie: E28
Model: 528
Silnik: m30b28
Rok produkcji: 1981
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sty 2016
Posty: 171
Skąd: Poznań
Wysłany: 15 Kwiecień 2016, 21:10   
   Imię: Patryk


Takie zakupy zawsze cieszą oko <ok>
_________________

 
 
     
Łukasz125 

Nadwozie: Exx
Model: E30
Silnik: M40b16
Rok produkcji: 1993
Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 127
Skąd: Opolskie
Wysłany: 16 Kwiecień 2016, 08:01   
   Imię: Łukasz


Filtr paliwa i tuleja wspornika drążka:



Nowe halogeny HELLA

 
 
     
danielS2 
danielS2


Nadwozie: E28
Model: 524
Silnik: diesel
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Cze 2013
Posty: 252
Skąd: małopolska
Wysłany: 16 Kwiecień 2016, 10:16   
   Imię: daniel


super podejście do tematu,dawaj foty jak to wyjedźie bo widać że tłusto będzie <mina>
 
 
     
Matt_W 
F*ckinClassy


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1983
Dołączył: 09 Kwi 2015
Posty: 62
Skąd: Wieruszów
Wysłany: 1 Maj 2016, 10:56   
   Imię: Mateusz


Pokaż jakieś zdjęcia jak to na tym gwincie siedzi ;) też myślę nad takim wynalazkiem, bo ceny gwintu typu Plug&Play są niestety dość wysokie :/
_________________

 
 
     
Łukasz125 

Nadwozie: Exx
Model: E30
Silnik: M40b16
Rok produkcji: 1993
Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 127
Skąd: Opolskie
Wysłany: 1 Maj 2016, 11:45   
   Imię: Łukasz


Jak tylko poskladam to wrzucę foty ale za szybko to nie nastąpi bo miesiąc mnie nie będzie. Pzdr
 
 
     
Łukasz125 

Nadwozie: Exx
Model: E30
Silnik: M40b16
Rok produkcji: 1993
Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 127
Skąd: Opolskie
Wysłany: 11 Grudzień 2016, 19:20   
   Imię: Łukasz


Dawno nic nie dodawałem robota stoi bo zimno w przyszłym roku mam nadzieję, że już poskładam furę :) ,w między czasie zakupiłem kilka rzeczy i ogarnąłem parę pierdół:

Drążek środkowy:



Wypiaskowane uchwyty zderzaka przedniego oraz rozpórka/wzmocnienie dolne



Tylne wahacze oraz belka wypiaskowane, pomalowane z zamontowanymi już poliuretanami i łożyskami





Półosie rozebrane i odnowione:



Fajne zestawy ma w swojej ofercie firma GKN z podkładkami pod śruby i klejem do śrub loctite, segerem i smarem.



Śruby komplet także nowe



Przeguby również odszczurzone



A tutaj już prawie poskładane



Poduszka tylnego mostu czy dyfra jak kto woli także nowa.



I jeden z ważniejszych zakupów, który udało się po ponad roku poszukiwań kupić nówka sztuka antena manualna chromowana HIRSCHMANN <cwaniak>





Kupiłem też BBS'y RCki 17 w dwóch szerokościach 8/9J może kiedyś się przydadzą



Małe zakupy w ASO nowe dekielki do RCków (kiedyś dam je do odświeżenia i wrócenia do oryginalnego koloru bo teraz rotory są w grafitowym kolorze a chcę wrócić do szarego tak jak były ori), osłona na zbiornik paliwa, ramka radia, zaślepki w tunel ręcznego, śruby dekla dyfra, guma uszczelniająca przy wlewie paliwa, śruby do zbiornika paliwa i oring do pływaka.



Gumy stabilizatora, nakładki na pedały, gumki uszczelniające między zbiorniczek hamulcowy a pompę, zaślepki górne do mcpersonów, blaszki do uchwytów przewodów hamulcowych, śruby do rozdzielaczy przewodów hamulcowych i osłony do wnęk drzwi.




Sorry za jakość zdjęć ale na telefonie wychodzą eleganckie a na komputerze już szału nie ma ;/
 
 
     
king666 


Nadwozie: E28
Model: 528
Silnik: m30b28
Rok produkcji: 1981
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sty 2016
Posty: 171
Skąd: Poznań
Wysłany: 11 Grudzień 2016, 21:54   
   Imię: Patryk


no to worek kasy poszedł <y> byle tak dalej <ok>
_________________

 
 
     
r_marcowy 


Nadwozie: E28
Model: 524d
Silnik: 2.4
Rok produkcji: 1986
Dołączył: 12 Paź 2015
Posty: 80
Skąd: Szczecin
Wysłany: 11 Grudzień 2016, 22:42   
   Imię: Radek


Oj cieszą oko takie zakupki, a jak później będą cieszyły podczas jazdy hoho <spiewa>
 
 
     
Draż 


Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m60b35
Rok produkcji: 81
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 1086
Skąd: Poznań
Wysłany: 12 Grudzień 2016, 22:20   
   Imię: Krzysztof


Łukasz125, No takie zakupy to ja rozumiem :D pięknie to wszystko wygląda, aż się gęba cieszy :P
_________________
Moja ex babcia :)
 
 
     
Łukasz125 

Nadwozie: Exx
Model: E30
Silnik: M40b16
Rok produkcji: 1993
Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 127
Skąd: Opolskie
Wysłany: 2 Listopad 2017, 18:32   
   Imię: Łukasz


Witam dawno nic nie pisałem, bo za wiele się nie działo bo nie było jakoś chęci lenistwo, lenistwo.... ale temat nie umarł jak chyba 90% zaczętych na tym forum bo straszna cisza ostatnio na forum...

Panowie powiedzcie mi bo kurczę rozebrałem kiedyś tą większą pompę hamulcową którą kupiłem pod te większe hamulce żeby wyczyścić zbiorniczek, wymienić gumki na których jest osadzony i tak to leżało wyczyszczone i rozebrane... I teraz nie wiem czy w obydwóch otworach ma być ta blaszka jakiś dławik płynu czy kij wie jakie to ma zadanie i nie wiem czy były dwie czy jedna jak na zdjęciu...






Oraz dzisiaj przyszła paczka z ASO z jakimiś drobnymi rzeczami... śruby, śrubeczki, podkładki, podkładeczki, lampeczki pierdzielniczki majstersztyczki :D





I mam pytanko bo mam już dosyć dużooooooooo nowych niestety dosyć drogich śrub, podkładek, nakrętek z ASO i one mają różną powłokę na sobie jedne czarne, jedne szare jedne takie złotawe myślałem, żeby to ujednolicić i oddać do ocynku co o tym myślicie? czy zostawić tak jak oryginalnie są bo jedynie mogę pogorszyć? jak by to były śruby na wagę za parę złociszy to bym oddał bez wahania...
 
 
     
Diesel 

Nadwozie: E12
Model: 530i
Silnik: m30b30
Rok produkcji: 1976
Dołączył: 22 Cze 2011
Posty: 304
Skąd: Lublin
Wysłany: 2 Listopad 2017, 21:16   
   Imię: Michal


Ja to zrobiłem w ten sposób:

 
 
     
Łukasz125 

Nadwozie: Exx
Model: E30
Silnik: M40b16
Rok produkcji: 1993
Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 127
Skąd: Opolskie
Wysłany: 14 Wrzesień 2018, 14:40   
   Imię: Łukasz


Siemanko temat ucichł jak większość na forum... nie ma chęci do robienia przy rekinie ale coś tam czasami podłubię chodź niestety daleko do takiego stanu jak by człowiek chciał osiągnąć.





Chętnie kupię dyfer w bardzo dobrym stanie przełożenie najlepiej 3.15 lub coś w tych granicach, lub jak kupię jakiś zapyziały gdzie najlepiej oddać żeby ogarnęli tak żebym nie musiał tam już nigdy zaglądać i od razu odnowili z zewnątrz? dekiel mam nawet dwa, flansze też więc nie muszą być koniecznie ;)
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 13