E12-E28 Strona Główna E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Filmik z IV Ogólnopolskiego Zlotu e12-e28.pl - MAŁKINIA 2014 - http://vimeo.com/102914979

Poprzedni temat «» Następny temat
[E28 520i] Edition Diamantschwarz metallic
Autor Wiadomość
Bambus 


Nadwozie: Exx
Model: e30 335 i e28
Silnik: M30B35 i M20B20
Rok produkcji: 1988 i 1985
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lut 2011
Posty: 101
Skąd: Kutno
Wysłany: 28 Luty 2015, 13:10   
   Imię: Robert


A uszczelkę już masz? Jaki koszt(może byc na PW)

Będziesz robił kanapkę jak w turbo(2 ori uszczelki i między nimi metalowa) czy to będzie pojedyńcza grubsza?
 
 
     
MutoN 


Nadwozie: E28
Model: 520i @ 528i
Silnik: m20b28
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Sty 2013
Posty: 427
Skąd: Łódź
Wysłany: 28 Luty 2015, 18:49   
   Imię: Michał


Uszczelka pod głowicą to jest temat który jest najbardziej problemowy. Niestety zmieniłem tłoki na większe i wyższe, dlatego żadna seryjna uszczelka tutaj nie podejdzie. Będę lada chwila docinał metalową uszczelkę specjalnie do tego silnika, od jej grubości będzie zależał stopień sprężania a co za tym idzie droga którą obiorę w dalszych modach. Jak będzie możliwe doprężenie silnika to to zrobię, jeżeli maksymalny CR będzie w okolicach 9,5 to zrobię grubszą uszczelkę pod kompresor :) Przejrzałem zdjęcie które robiłem podczas tego jak rekin był unieruchomiony a temat kiepsko odświeżany.

Jak silnik wyglądał i wygląda do tej pory po odbiorze z auto szlifu:


Wydech:


Dolot:


I na koniec pierdoła z ASO , ale mam nadzieję że zakończy moją nierówną walkę z systemem ABS:


Jak będę znał koszt wykonania uszczelki to podzielę się na forum, mam nadzieję, że będzie to niedługo bo pogoda już jest taka że można by pośmigać :)

Aha - ma ktoś doświadczenie z oponami marki FEDERAL? na razie planuje takie opony do rekina- jakieś opinie?
_________________

 
 
     
MutoN 


Nadwozie: E28
Model: 520i @ 528i
Silnik: m20b28
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Sty 2013
Posty: 427
Skąd: Łódź
Wysłany: 23 Kwiecień 2015, 06:48   
   Imię: Michał


Dzisiaj mały update co do kół na sezon 2015 :) Udało mi się znaleźć oryginalne alpiny w bardzo fajnych rozmiarach:
Przód 8,5j x 17 et12
Tył 9,5j x17 et24
Na wszystkie felgi naciągniee oponki 225/40/ZR17 <tanczy>
Jest tylko kilka mankamentów które myślę że uda mi się zmienić jeszcze w trakcie sezonu, mianowicie:
- kolor felg( poprzedni właściciel miał fantazję przyznam) oczywiście wróći ori srebrny
- brak dekli - szukam oryginałów jak się nie uda będe dorabiał

No i zrobiłem test przyszłej małżonce, który przeszła w 100%, bo od paru dni na wejści do miszkania wita ją taki widok:


a zniosła bez zająknięcia i to:
_________________

 
 
     
Bambus 


Nadwozie: Exx
Model: e30 335 i e28
Silnik: M30B35 i M20B20
Rok produkcji: 1988 i 1985
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lut 2011
Posty: 101
Skąd: Kutno
Wysłany: 23 Kwiecień 2015, 07:13   
   Imię: Robert


Bedą pasowały jej te alpiny.
A jak z silnikiem? Składa już się?
 
 
     
MutoN 


Nadwozie: E28
Model: 520i @ 528i
Silnik: m20b28
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Sty 2013
Posty: 427
Skąd: Łódź
Wysłany: 19 Maj 2015, 11:55   
   Imię: Michał


Pora na kolejny update:
auto od marca stało u mechanika który nie zrobił z nim nic poza umyciem komory silnikowej i nabiciem tarczy sprzęgła kevlarem...

Dlatego wczoraj przetransportowałem silnik do kolegi do warsztatu gdzie od dzisiaj ruszyły prace nad złożeniem go w jedną spójną szybką i głośną całość :)

Są małe zmiany planów - po mierzeniu wspólnie stwierdziliśmy że zakładanie głowicy z 2.0 nie da oczekiwanych przyrostów dlatego szukam głowicy od m20b25 z końcówką 885.
Moja głowica po remoncie z końcówką 731 pewnie pójdzie na sprzedaż...

@Bambus
wreszcie zaczął sie składać:)
A alpiny super leżą - kolor wiadomo musi wrócić oryginalny zastanawiam sie czy jak pójdzie w dół na sprężynie -40 to czy z tyłu to 9,5j to nie za szeroko...

Natomiast samochód czeka na nowy motor w garażu podziemnym:


Dodatkowo ostatnio zakupiłem drugie e28 :) tym razem 528i z 1981:)
Także mam dwa zupełnie skrajne auta:
czarny-srebrny
początek produkcji- koniec produkcji
M20-M30

Powiem szczerze że fajnie fruwa to m30b28, pochwale sie fotkami jak ją troche ogarnę bo na razie wyglada jak kupa a cała uwaga i kasa idzie na mojego Ediszyna:D
_________________

 
 
     
MutoN 


Nadwozie: E28
Model: 520i @ 528i
Silnik: m20b28
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Sty 2013
Posty: 427
Skąd: Łódź
Wysłany: 18 Wrzesień 2015, 08:47   
   Imię: Michał


Mały update, silnik już w aucie:




Jest już odpalony, przed odpaleniem pomierzona kompresja 10-10,5 na każdym cylindrze, pozostało odpowietrzyć sprzęgło ( jest z tym mały problem- strasznie długo to trwa) i zaczynamy docieranie :)
_________________

 
 
     
Draż 


Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m60b35
Rok produkcji: 81
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 1096
Skąd: Poznań
Wysłany: 18 Wrzesień 2015, 20:05   
   Imię: Krzysztof


Ja pitole <y> zboczeńcy <hyhy> Wygląda to naprawdę przekonująco. Piękny silniczek, szaczun za ogrom włożonej pracy <czapka> Na baranach elegancko zagra.
_________________
Moja ex babcia :)
 
 
     
Szalik1 


Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 2194
Skąd: Wschowa
Wysłany: 18 Wrzesień 2015, 23:31   
   Imię: Wojtek


co by nie zrobił to zawsze bedzie m20:p
 
 
     
MutoN 


Nadwozie: E28
Model: 520i @ 528i
Silnik: m20b28
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Sty 2013
Posty: 427
Skąd: Łódź
Wysłany: 19 Wrzesień 2015, 22:47   
   Imię: Michał


Można było iść latwiejszą drogą, ale ja kocham m20... <worek>
A tak na serio to jakbym wiedział ile wydam na remont i odpalenie tego motoru to pewnie wsadzilbym tam m50 m60 lub m70 <hyhy>
Ale jak się powiedziało A to trzeba teraz docierać. Aktualnie na aucie jest glowica z b20 i przepsutnica z b20, niestety nie założyłem też baranów, bo wymagają dopasowania do e28 względem e30 ( wspornik drążka zawadza o barany i można by było skręcać tylko w jedną stronę) .
Silnik docieram na ostro 150km na mineralnym oleju z dodatkiem do docierania już pękło, docelowo Będzie castrol edge 10w60 ful synt, ale to dopiero za dwie zmiany. Wrażenia z jazdy? Ciągnie już od 1,5 tys w górę naprawdę ładnie przyspiesza zarówno na 1 jak i 5 biegu. Mam nadzieję że w ramach docierania będzie jeszcze lepiej:) Jedno wiem na pewno - dyfer jest za krótki ;)
_________________

 
 
     
MutoN 


Nadwozie: E28
Model: 520i @ 528i
Silnik: m20b28
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Sty 2013
Posty: 427
Skąd: Łódź
Wysłany: 29 Wrzesień 2015, 09:52   
   Imię: Michał


Pomarańczowe felgi mimo tego że to oryginalne alpiny sprawiały , że jak patrzyłem na auto to krwawiły mi oczy dlatego poleciałem klasykiem i chwilowo mam takie koło:
_________________

 
 
     
Mak 
______________


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 392
Skąd: Rydzyna
Wysłany: 29 Wrzesień 2015, 14:00   
   Imię: Maciej


Ufff, dzięki, bo mi też już oczy krwawiły :D
_________________
 
 
     
danielS2 
danielS2


Nadwozie: E28
Model: 524
Silnik: diesel
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Cze 2013
Posty: 258
Skąd: małopolska
Wysłany: 29 Wrzesień 2015, 18:36   
   Imię: daniel


nie masz listew bocznych czy tak foto wyszło?
 
 
     
MutoN 


Nadwozie: E28
Model: 520i @ 528i
Silnik: m20b28
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Sty 2013
Posty: 427
Skąd: Łódź
Wysłany: 29 Wrzesień 2015, 21:55   
   Imię: Michał


Auto jest po pełnym lakierze ale przed polerką, bo zabrałem je od lakiernika, na wsadzenie motoru. Jakby w warsztacie ktoś je drasnal czy cos, to żeby ta polerka to zakryla. Także nie ma żadnych listw ani niczego co by w tym zabiegu przeszkadzało. W środku też nie jest jeszcze kompletne, ale na razie docieramy:) potem będzie składana do kupy:) postaram się nagrać video jak to chodzi
_________________

 
 
     
MutoN 


Nadwozie: E28
Model: 520i @ 528i
Silnik: m20b28
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Sty 2013
Posty: 427
Skąd: Łódź
Wysłany: 2 Październik 2015, 20:18   
   Imię: Michał


Tak jak móiłem filmiki jak to jeździ :

https://youtu.be/HENWQ5oNsrw

https://youtu.be/gn2GTsiznqU


Nie kręciłem go za bardzo po czerwonym polu ( obrotomierz jest z SETY do 6 tys ) także mogłby pojechać jeszcze trochę szybciej ale to jak już będzie w pełni dotarty <hyhy>

Auto jest już po 3 zmianie oleju zaraz, zaleje go już docelowym olejem. No a potem będe modyfikował dalej bo o ile paliwa jest pod dostatkiem ( wtryski m30b30)to w tej chwili jest bida z powietrzem - praktycznie cały dolot jest z m20b20 będzie zmeiniany przejściowo na m20b25 co powinno dodać mocy no a potem cos jeszcze większego :)
W kolejce czekają :
głowica z m20b25
przepustnica z M30
Wydajne wtryski forda
przepływka z m52
_________________

 
 
     
Szalik1 


Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 2194
Skąd: Wschowa
Wysłany: 2 Październik 2015, 21:11   
   Imię: Wojtek


Wg mnie docieranie na "ostro" jak piszesz to jakis totalny absurd.. ale kazdy robi ze swoim autem co uważa za stosowne :)
 
 
     
MutoN 


Nadwozie: E28
Model: 520i @ 528i
Silnik: m20b28
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Sty 2013
Posty: 427
Skąd: Łódź
Wysłany: 29 Październik 2015, 15:32   
   Imię: Michał


@Szalik1
Mam nadzieję ,że nie masz racji.. Ja postępuje według zaleceń ludzi którzy ten silnik remontowali i składali i opieram to o ich doświadczenie a nie własne, bo jest to pierwszy taki remont w moim "samochodowym" życiu

Auto zrobiło juz prawie 1,5k km jak na razie bez problemów, Po świętach bedzie polerka założenie wszystkich listew spinek itp itd i chyba rozpocznę zimowanie w podziemnym garażu.

Powoli kompletuje pierdoły do głowicy od 2,5 (885) bo to postaram się wrzucic jeszcze w tym roku a ostatnio wleciały zegary z 535i:

free photo hosting
_________________

 
 
     
MutoN 


Nadwozie: E28
Model: 520i @ 528i
Silnik: m20b28
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Sty 2013
Posty: 427
Skąd: Łódź
Wysłany: 22 Styczeń 2016, 14:31   
   Imię: Michał


Wczoraj odebralem auto od mechanika gdzie zrobiłem:
- Nowy olej Castrol TWS oraz nowy filtr ( juz ostateczny olej, wiec kolejna zmiana dopiero za rok)
- wymiana jednego z węży chłodnicy + nowy płyn
- 4 amortyzatory przód Decarbon ( bilstein B6) z tyłu regulowane KONI i nowe obnizające springi
- koronki ABS - ABS działa po raz pierwszy od zakupu auta :D

Niestey musiałem przejchac od mechanika do garażu po naszych Łódzkich posolonych drogach <worek> więc auto dostało trochę soli, Ma ktoś pomysł czym przepłukać je od spodu z tej soli jak juz stoi w garazu podziemnym? W poniedziałek czeka mnie kolejny kurs na wymianę przedniej szyby, którą zamówiłem w listopadzie i dopiero w poniedziałek przyjedzie z belgii... <masakra>

Auto się utwardziło i obniżyło. Tak było przedtem:




a tak teraz ( nie uważacie że przód jest za wysoko?) :





_________________

 
 
     
Dominique 


Nadwozie: E28
Model: E28 533i USA
Silnik: M30B32
Rok produkcji: 02.06.1983
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 809
Skąd: wigry/warszawa
Wysłany: 22 Styczeń 2016, 15:46   
   Imię: Dominik


Jak pojeździsz więcej, to pewnie sprężyny się "ułożą". Przód mógłby trochę jeszcze siąść, ale będzie to widać po kilkuset kilometrach. A co do umycia podwozia w garażu podziemnym, to trochę lipa. Przydałby się garaż z kanałem i dostęp do ciepłej wody pod wysokim ciśnieniem. Spoko masz tego rekina, chociaż ja chyba zawsze byłem fanem chromline'u.
_________________
Gdyby nie Niemce, nikt z nas nie jeździłby w Beemce.

E30 320i 05/1987 Cirrusblau Metallic
E28 533i 06/1983 USA Alpinweiss
 
 
     
danielS2 
danielS2


Nadwozie: E28
Model: 524
Silnik: diesel
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Cze 2013
Posty: 258
Skąd: małopolska
Wysłany: 22 Styczeń 2016, 22:55   
   Imię: daniel


co do obniżenia powiem Ci że siedzi tak jak powinna . Trzeba wziąść pod uwage że rekin ma tylne nadkola bardziej płaskie jak przednie ,i jak na mój gust tylna opona zawsze powinna być bliżej nadkola niż przednia ,bo jak jest równy porześwit z porzodu i z tyłu to jest lekki klin ale to kwestia gustu.. :P Ja wole jak auto płasko siedzi :D Daj więcej fot z boku bo jest na czym oko zawieśić <oko>
 
 
     
MutoN 


Nadwozie: E28
Model: 520i @ 528i
Silnik: m20b28
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Sty 2013
Posty: 427
Skąd: Łódź
Wysłany: 24 Styczeń 2016, 19:01   
   Imię: Michał


Sprężyny, kupiłem używane, więc chyba są już trochę ułożone. Zapomniałem dopisać, że wraz z zawieszeniem wpadła rozpórka Staffa na przód, tylną już mam założę w wolnym czasie.

Na pewno zrobię więcej zdjęć ale najpierw poczekam na roztopy żeby ja umyć. No niestety kończę przygodę z TRX-ami bo jeździ się na tym tragicznie zakłdam z powrotem Alpiny. Koła będą dlaej pomaranczowe <worek> pomaluje je w oryginalny kolor dopiero po 7 maja bo wiozę znajomych do ślubu rekinem i powiedzieli że wolą pomarańczowe od srebrnych :)

Bardzo miło się czyta komentarze jak komuś się auto podoba <ok> ja też zawsze wolałem chromline, auta w shadowline mi sie po prostu nie podobały ale jak pooglądałem katalogi e28 jak shadow wygląda niezmęczony to się zakochałem :)
_________________

 
 
     
danielS2 
danielS2


Nadwozie: E28
Model: 524
Silnik: diesel
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Cze 2013
Posty: 258
Skąd: małopolska
Wysłany: 24 Styczeń 2016, 21:02   
   Imię: daniel


ale czemu tragicznie się na trx śmiga??przecież na nich jest kawał balona??i to jest jak 16 cali bo tej drobnej różnicy trx napewno nie idzie wyczuć
 
 
     
MutoN 


Nadwozie: E28
Model: 520i @ 528i
Silnik: m20b28
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Sty 2013
Posty: 427
Skąd: Łódź
Wysłany: 25 Styczeń 2016, 09:26   
   Imię: Michał


Założyłem te TRX, bo bardzo mi się podobały felgi i dorwałem opony z nprawde głębokim bierznikiem, więc myślałem podobnie tak jak ty, że na balonie będzie komfort. Okazało się jednak że przez swoją budowę i wytrzymałość ,są one bardzo twarde - na niskoprofilowych 17 jest większy komfort. Ale komfort bym przebolał, gdyby nie słabą przyczepność na suchym i absolutny brak trakcji na mokrym. To są opony raczej na jakiś zlocik albo dla kogos kto jeździ samochodem dosyć wolno. Dwie ciekawostki to że mimo szerokości 240 samochód przy każdym starcie mieli obiema oponami mimo braku szpery, a druga to ,że mimo popękań boku opony wytrzymały jazdę 200 km/h po A2
_________________

 
 
     
Bambus 


Nadwozie: Exx
Model: e30 335 i e28
Silnik: M30B35 i M20B20
Rok produkcji: 1988 i 1985
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Lut 2011
Posty: 101
Skąd: Kutno
Wysłany: 26 Styczeń 2016, 12:19   
   Imię: Robert


To pewnie kwestia twardości opony. Ja na 15 i balonie 225/65 miałem całkiem niezły komfort, jak wrzuciłem 17 i 215/40 to komfort zniknął. Dobrze, ze siedzenia to rekompensują :D
Shadowline fajnie wygląda, obniżenie i dobre koło i jest kot. Do tego odchodzą Ci dodatkowe koszta chromowania w razie czego :P
Jak tam silnik się sprawuje?
 
 
     
MutoN 


Nadwozie: E28
Model: 520i @ 528i
Silnik: m20b28
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Sty 2013
Posty: 427
Skąd: Łódź
Wysłany: 7 Luty 2016, 06:00   
   Imię: Michał


Silnik jest rakieta :) bardzo fajnie chodzi, myślę że w wakację go schamuję i będą jakieś cyferki.
Auto udało mi siędomyć z ostatniej eskapady po posolonych drogach. Ze zmian to
zmieniłem przednią szybę bo oryginalna się rozwarstwiła i była na niej taka mgiełka- nowa jest piękna wreszcie widze gdzie jadę.

Najbliższe plany to zmienić koła i jak najszybciej wsadzić tylną rozpórkę, bo przez twarde zawieszenie i poliuretanowe poduchy buda dostaje po kości na wybojach :(

Parę fotek tego jak siedzi rekin:







_________________

 
 
     
Łukasz125 

Nadwozie: Exx
Model: E30
Silnik: M40b16
Rok produkcji: 1993
Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 137
Skąd: Opolskie
Wysłany: 7 Luty 2016, 08:07   
   Imię: Łukasz


Ładnie się prezentuję :) poliuretany masz na tylnej belce, wahaczach i stabilizatorze? Dużo twardziej? Gdzie zamawiales i jak się sprawują? :)
 
 
     
MutoN 


Nadwozie: E28
Model: 520i @ 528i
Silnik: m20b28
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Sty 2013
Posty: 427
Skąd: Łódź
Wysłany: 7 Luty 2016, 22:14   
   Imię: Michał


Poliuretanowe mam tylko poduchy tylnych amortyzatorów, w połączeniu z amorkami KONI jest bardzo twardo.
_________________

 
 
     
MutoN 


Nadwozie: E28
Model: 520i @ 528i
Silnik: m20b28
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Sty 2013
Posty: 427
Skąd: Łódź
Wysłany: 28 Luty 2016, 20:44   
   Imię: Michał


Pozdrawiam wszystkich fanów klasycznych kolorów na felgach. Wróciły pomarańczowe alpiny <worek>


Jako , że w Łodzi już dawno skończyła się sól na drogi a nawrotu zimy nie widać poruszam się rekinem kiedy tylko mogę. Zmiana TRX-> Alpina poprawiła znacznie komfort podróżowania, ale dalej jest bardziej twardo i sportowo niż wygodnie.Auto prowadzi się bajecznie, przestało się zachowywać w zakręcie jakby miało zawieszneie zrobione z budyniu. <hyhy> Trzeba niestety obierać trasy gdzie asfalt jest nowy albo jeździć 20km/h czego bardzo nie lubię...

Udało mi się ostatnio zgubić listwę dachową od strony kierowcy - pęd powietrza mi ją wyrwał, jedyne szczęście w tym cały m zdarzeniu to że odlatująca listwa nie porysowała lakieru.

Co do planów to na dniach wpadnie tylna rozpórka, Zamówiłem do auta kable, świece kopułkę i palec BERU, no i zabieram się za dolot żeby silnik zaczął oddychać jak należy. Zacznę od przepustnicy i tu mam dwie opcje albo m20b25 albo przerobione m30b30.
_________________

 
 
     
king666 


Nadwozie: E28
Model: 528
Silnik: m30b28
Rok produkcji: 1981
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 15 Sty 2016
Posty: 171
Skąd: Poznań
Wysłany: 28 Luty 2016, 21:04   
   Imię: Patryk


Na TRXach - godnie , na pomarańczkach customowo <cwaniak>
_________________

 
 
     
Dominique 


Nadwozie: E28
Model: E28 533i USA
Silnik: M30B32
Rok produkcji: 02.06.1983
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 809
Skąd: wigry/warszawa
Wysłany: 28 Luty 2016, 22:13   
   Imię: Dominik


Alpiny w normalnym kolorze będą wyglądały na tym aucie idealnie, ale pod warunkiem, że masz do nich dekle, inaczej (moim zdaniem) ta felga traci mnóstwo uroku...na pomarańczowych raczej na pewno nie wyjechałbym z garażu, nie ten klimat <oko>
_________________
Gdyby nie Niemce, nikt z nas nie jeździłby w Beemce.

E30 320i 05/1987 Cirrusblau Metallic
E28 533i 06/1983 USA Alpinweiss
 
 
     
danielS2 
danielS2


Nadwozie: E28
Model: 524
Silnik: diesel
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Cze 2013
Posty: 258
Skąd: małopolska
Wysłany: 29 Luty 2016, 11:25   
   Imię: daniel


no kolor felg tragedia niestety i zepsuły wszystko <masakra>
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,041 sekundy. Zapytań do SQL: 11