E12-E28 Strona Główna E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Filmik z IV Ogólnopolskiego Zlotu e12-e28.pl - MAŁKINIA 2014 - http://vimeo.com/102914979

Poprzedni temat «» Następny temat
[E28 525e] Super ETA by Bujak... vel. "Lalunia"
Autor Wiadomość
StarZcarZ 
stare ale jare


Nadwozie: Exx
Model: E28 528i Sport, 525i, E34 525i SE
Silnik: b28
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 472
Skąd: Anglia
Wysłany: 26 Lipiec 2015, 10:28   
   Imię: Adam


Kontrowersyjny projekcik nie ma co. Ja na temat gustu wlasciciela nie bede sie wypowiadal, toz to je go cyrk i malpki ale musze zarzucic niekonsekwencje w dzialaniu.
Jesli juz sciaga sie belke to dlaczego nie powymieniac od razu gumowych elementow zawieszenia, lacznikow, srubek, itp?
Jezeli sie "podszykowywuje" komore silnika, niech to bedzie konsekwetne dzialanie lacznie z wymyciem i wyczyszczeniem gumowych i plastikowych czesci.
O przerobkach i innych "modyfikacjach" w komorze nie bede wspominal.

Rozumiem, ze jest to projekt nieukonczony i cel wlasciciela nie zostal jeszcze osiagniety wiec zycze wiecej konsekwencji, a przede wszystkim radochy przy pracach nad e28.

PS Mnie osobiscie najlepiej podoba sie na tych 14-kach.
 
 
     
Bujak 

Nadwozie: E28
Model: 525E
Silnik: m20b27 129KM
Rok produkcji: 1986
Dołączył: 19 Lip 2015
Posty: 19
Skąd: Babin / Lublin
Wysłany: 26 Lipiec 2015, 12:25   
   Imię: Łukasz


Wracam sobie z wesela <lol> , odpalam kompa i widzę że mojej wojny "JA kontra reszta świata" ciąg dalszy <masakra> . Daje się zauważyć że nie wstrzeliłem się w konspekt bardzo zamkniętej grupy. No trudno, jeżeli będę dalej aż tak bardzo odbijał się od muru jednej "słusznej koncepcji" to trzeba będzie przestać kontynuować temat bo niektórym wypalą się oczy i będą mieli koszmary po nocach. <czapka>

Co do zmian mam swoje zdanie i będę konsekwentnie podążał tą drogą, nie dając się sprowadzić na ścieżkę ideałów. Natomiast po komentarzach uważam że robicie z tego projektu totalny chłam z właścicielem który wszystko robi na oślep. Oglądając inne projekty na tym forum, nie wszystkie były idealne od razu...

Ale na marginesie bardzo dziękuję za życzliwe przyjęcie w grupie współużytkowników tego pięknego modelu.


Co do hejtów na czerwień i niekonsekwencji w pracach... To czerwień którą widzicie została po poprzednim właścicielu który ETĄ jeździł od 14 lat i dość dobrze o nią dbał. Czy ja osobiście rozbierając zawias pomalował bym go w ten sam kolor, tego nie wiem. Ale nie razi mnie to tak bardzo jak was. StarZcarZ gumowe elementy zostały powymieniane, śrubki niestety nie ale tak jak piszę to jeszcze po poprzednim właścielu... Byłem wczoraj na ścieżce diagnostycznej i wszystko jest ideał... Poza łącznikiem drążka stabilizatora tył ( 33321125665 ) który trzeba wymienić. Na razie kompletuje części do zawieszenia bo i tak będzie trochę poliuretanu wstawiane przy obniżaniu...
_________________
http://www.e12-e28.pl/viewtopic.php?t=10265
 
 
     
Draż 


Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m60b35
Rok produkcji: 81
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 1096
Skąd: Poznań
Wysłany: 26 Lipiec 2015, 16:01   
   Imię: Krzysztof


Bujak, Kolego nie zrażaj się :D Jest tu paru dziadów (Np. ja :D ) co będą Cię nakierowywać na właściwy tor :P Masz naprawdę super bazę, ale musisz też zwrócić uwagę na to że to nie jest matiz i nie można robić festynu :/ Po prostu nie wypada przy takim klasyku, jakim nie wątpliwie jest e28. Jestem na forum już jakiś czas i musisz wiedzieć że tutaj są bardzo życzliwi i mega pomocni ludzie i jestem pewien że nikt nie napisze ci po złości zadnych uwag, głowa do góry i czekamy na dalszy rozwój akcji :D Wleci odpowiedni zawias, rekin dotknie ziemi to bedzie już na prawde dobrze.
_________________
Moja ex babcia :)
 
 
     
Mak 
______________


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 392
Skąd: Rydzyna
Wysłany: 27 Lipiec 2015, 07:39   
   Imię: Maciej


No właśnie, działaj dalej, teraz narzekamy, ale może na koniec, jak już ogarniesz "cały" projekt, to jakoś to wszystko będzie się spajało w odpowiedni sposób ;) Przyciągnąłeś uwagę użytkowników tego forum, więc już jakiś start masz, auto staje się charakterystyczne :D Nie możesz obrażać się na czyjąś opinię, a zauważ, że nie każdy krytycznie wypowiedział się na temat tego auta, są i zwolennicy takiego działania.
_________________
 
 
     
danielS2 
danielS2


Nadwozie: E28
Model: 524
Silnik: diesel
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Cze 2013
Posty: 258
Skąd: małopolska
Wysłany: 27 Lipiec 2015, 15:34   
   Imię: daniel


Draż napisał/a:
Bujak, Kolego nie zrażaj się :D Jest tu paru dziadów (Np. ja :D ) co będą Cię nakierowywać na właściwy tor :P Masz naprawdę super bazę, ale musisz też zwrócić uwagę na to że to nie jest matiz i nie można robić festynu :/ Po prostu nie wypada przy takim klasyku, jakim nie wątpliwie jest e28. Jestem na forum już jakiś czas i musisz wiedzieć że tutaj są bardzo życzliwi i mega pomocni ludzie i jestem pewien że nikt nie napisze ci po złości zadnych uwag, głowa do góry i czekamy na dalszy rozwój akcji :D Wleci odpowiedni zawias, rekin dotknie ziemi to bedzie już na prawde dobrze.

podpisuję się pod tym bez dwóch zdań <oko>
negatywne komentarze niestety biorą się ze tego że idziesz w niezbyt dobrym kierunku z modami..W tak kultowym modelu jakim jest e28 trzeba walczyć i modzić by było jak najbliższe oryginałowi bo na to zasługuje ,i nie mam mowy o jakiś wymysłach z innej bajki.Doskonałe e28 to przywrócone w 100% do oryginalnego pięknego stanu plus ewentualnie dołożone rarytasy z epoki i tyle.Jest też droga którą obiera inna część fanów e28 (w tym ja)czyli zadbana serja plus gleba i koło z epoki,ale w jednym i drugim przypadku trzeba mieć umiar zachować surowy styl bez współczesnych wodotrysków itp bo one tylko krzywdźą ten model.Naprawde baze masz mega i nikt z fanów e28 nie chce byś ją zepsuł ale oczywisćie Twoje autko i zrobisz jak Tobie się podoba
 
 
     
Nelchael89 

Nadwozie: E28
Model: 524
Silnik: 2.4 td
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 15 Sie 2013
Posty: 153
Skąd: Łódź
Wysłany: 27 Lipiec 2015, 17:45   
   Imię: Borys


danielS2, Wydaje mi się że jeszcze jest trzecia droga. Owszem, jeśli baza, którą się trafiło jest w bardzo dobrym stanie i jest porządek w papierach i vin się zgadza itd, to owszem - warto to konserwować i przywracać tylko dawną świetność. Jeśli jednak (tak jak np. w moim przypadku) coś tam niedomaga (u mnie problemem jest wpis "składak" w dowodzie) to można sobie pozwolić na więcej swobody i szersze modyfikacje. Wydaje mi się w końcu, że w ostateczności i tak wszystko zależy od właściciela. Może owszem - "lambo dźwi" i inne wieśniactwa są niemile widziane, ale jak ktoś ma ochotę sobie zrobić zupełnego customa ale solidnie - to jego wybór :) . podpisuję się zatem pod wpisem Mak'a :) .

powodzenia!
_________________
Live fast, die young and leave a good looking corpse.

'87 E28 524td Lachssilber metallic
 
 
     
Bujak 

Nadwozie: E28
Model: 525E
Silnik: m20b27 129KM
Rok produkcji: 1986
Dołączył: 19 Lip 2015
Posty: 19
Skąd: Babin / Lublin
Wysłany: 1 Sierpień 2015, 11:50   
   Imię: Łukasz


taka fotka ze spotkania Lubelskich Klasyków Nocą

_________________
http://www.e12-e28.pl/viewtopic.php?t=10265
 
 
     
Draż 


Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m60b35
Rok produkcji: 81
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 1096
Skąd: Poznań
Wysłany: 1 Sierpień 2015, 18:37   
   Imię: Krzysztof


Panie, elegancja! <oko> Pomyśl o pomalowaniu dołów na czarno <ok>
_________________
Moja ex babcia :)
 
 
     
danielS2 
danielS2


Nadwozie: E28
Model: 524
Silnik: diesel
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Cze 2013
Posty: 258
Skąd: małopolska
Wysłany: 2 Sierpień 2015, 17:49   
   Imię: daniel


też mi się podoba taki set up..lekko niżej i było by naprawde super <oko>
 
 
     
Bujak 

Nadwozie: E28
Model: 525E
Silnik: m20b27 129KM
Rok produkcji: 1986
Dołączył: 19 Lip 2015
Posty: 19
Skąd: Babin / Lublin
Wysłany: 9 Sierpień 2015, 10:37   
   Imię: Łukasz


Doszły już części więc wczoraj trzeba się było wziąć do roboty... Dzięki pomocnych wskazówkach Muldera udało się dobrać zawias... Wybór padł na kompletny zestaw K.A.W. -65/40, + poliuretany tylnej belki i rozpórka Staff'a :D


różnica między starymi a nowymi springami



w połowie prac... wyjechała niezła Koza... <lol>


no i po woskowaniu w pełnej krasie, uważam że wygląda naprawdę dobrze... i wasze obawy o koło były trochę na wyrost... ponieważ efekt z glebą mi osobiście odpowiada... <tanczy>


_________________
http://www.e12-e28.pl/viewtopic.php?t=10265
 
 
     
bla 
Most Blunted

Nadwozie: E28
Model: 520/325
Silnik: 2.0/2.5
Rok produkcji: 1981/2000
Dołączył: 09 Lut 2015
Posty: 157
Skąd: Den bosch/Koszalin
Wysłany: 9 Sierpień 2015, 12:27   
   Imię: Radek


elegancko dla mnie bomba,dobrze wyglada
 
 
     
danielS2 
danielS2


Nadwozie: E28
Model: 524
Silnik: diesel
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Cze 2013
Posty: 258
Skąd: małopolska
Wysłany: 9 Sierpień 2015, 12:35   
   Imię: daniel


jak się śmiga na tym zawiasie??uwielbiam ten kolor na rekinie plus schadow line
 
 
     
Draż 


Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m60b35
Rok produkcji: 81
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 1096
Skąd: Poznań
Wysłany: 9 Sierpień 2015, 19:25   
   Imię: Krzysztof


Wygląda o niebo lepiej <oko> K.A.W to dobry wybór <ok> Teraz dystanse :P
_________________
Moja ex babcia :)
 
 
     
Mulder 


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 1921
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 10 Sierpień 2015, 08:28   
   Imię: Maciek


olać dystanse.
Jest MISZCZ <mina>
_________________
Черный Bymep
 
 
     
Beatles 
Mr Zielona Otchłań


Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 2836
Skąd: Kielce / Warszawa
Wysłany: 10 Sierpień 2015, 12:49   
   Imię: Marcin


Trzeba przyznać że zgrabnie wygląda Twoje e28...
widać różnicę na jednym zdjęciu z seryjną felgą jak może zostać odmieniony kaczy wizerunek tego nadwozia...zazdroszcze.
_________________
Szczęśliwi spalania nie liczą!
 
 
     
Bujak 

Nadwozie: E28
Model: 525E
Silnik: m20b27 129KM
Rok produkcji: 1986
Dołączył: 19 Lip 2015
Posty: 19
Skąd: Babin / Lublin
Wysłany: 11 Sierpień 2015, 22:17   
   Imię: Łukasz


danielS2 napisał/a:
jak się śmiga na tym zawiasie??uwielbiam ten kolor na rekinie plus schadow line


Bardzo dobrze się lata, jest optymalnie twardo... teraz całość jazdy amortyzują sprężyniaste fotele Babci :D

chociaż już żałuję że nie wybrałem opcji -80/45... ale wszystko do nadrobienia

i jeszcze ze dwie fotki z wieczornego niedzielnego piwkowania...


_________________
http://www.e12-e28.pl/viewtopic.php?t=10265
 
 
     
bla 
Most Blunted

Nadwozie: E28
Model: 520/325
Silnik: 2.0/2.5
Rok produkcji: 1981/2000
Dołączył: 09 Lut 2015
Posty: 157
Skąd: Den bosch/Koszalin
Wysłany: 12 Sierpień 2015, 18:33   
   Imię: Radek


dla mnie bomba szacuneczek
 
 
     
Bujak 

Nadwozie: E28
Model: 525E
Silnik: m20b27 129KM
Rok produkcji: 1986
Dołączył: 19 Lip 2015
Posty: 19
Skąd: Babin / Lublin
Wysłany: 16 Marzec 2017, 21:24   
   Imię: Łukasz


Rekin niestety trafia na sprzedaż... jest też osobny temat w dziale sprzedaży ale link do ogłoszenia wrzucam jeszcze do tematu o aucie.

https://www.olx.pl/oferta...D5-IDkZj68.html

jak widać w temacie, zdjęcia wygasły... ale zainteresowanym podeślę wszystko na maila, proszę tylko o wiadomość na OLX

Pozdrawiam
_________________
http://www.e12-e28.pl/viewtopic.php?t=10265
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,032 sekundy. Zapytań do SQL: 11