E12-E28 Strona Główna E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Filmik z IV Ogólnopolskiego Zlotu e12-e28.pl - MAŁKINIA 2014 - http://vimeo.com/102914979

Poprzedni temat «» Następny temat
[E12 520] - Nowy nabytek
Autor Wiadomość
dawid 


Nadwozie: E12
Model: 520
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1978
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Lut 2013
Posty: 137
Skąd: Żary
Wysłany: 30 Marzec 2014, 00:13   
   Imię: Dawid


Więc sprawa z zaworem rozwiązana uhhh... mój zawór był pęknięty/ brak regulacji oraz ciekł. Jest to częsta wada tych zawór. Ciekną na wyjściu cięgna. Zakupiłem używany od znajomego z allegro. Niestety też ciekł. I prawda jest taka, że nie dostanie się sprawnego zaworu. No chyba że nowy ale 450 zł to dość sporo jak za takie coś.

Rozwiązanie ? : Wymiana WSZYSTKICH oringów wewnątrz zaworu. Wbrew pozorom nie jest to takie trudne. Trzeba zawór rozpołowić najelpiej na gorąca/ lutownica/ po widocznej " opasce" wtedy ściamy "kołnierz". otwieramy zawór i lecimy z nim do sklepu z oringami. ważne żeby jechać z zaworem gdyż oring na ruchomym bolcu musi być idealny nie za ciasny. Po wymianie zawór śmiga i nie leje/ chodzi ciasno jak nóweczka.
Wiadomo na końcu składamy i kleimy akurat tutaj klejone klejem do szyb bardzo mocnym.

koszt ? zawor używka ok 40 zł. i +/- 3 zł oringi :)

oto fotki:









Ten oto bolec jest rozłaczany postępować z nim bardzo ostrożnie i logicznie :)



 
 
     
dawid 


Nadwozie: E12
Model: 520
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1978
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Lut 2013
Posty: 137
Skąd: Żary
Wysłany: 18 Kwiecień 2014, 11:41   
   Imię: Dawid


MTS TECHNIK -40/-40

 
 
     
Mak 
______________


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 392
Skąd: Rydzyna
Wysłany: 19 Kwiecień 2014, 18:37   
   Imię: Maciej


O ja, piękna, tylko dupka trochę za wysoko stoi :D Mimo to jest dużo, dużo lepiej niż na poprzedniej stronie :P
_________________
 
 
     
dawid 


Nadwozie: E12
Model: 520
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1978
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Lut 2013
Posty: 137
Skąd: Żary
Wysłany: 19 Kwiecień 2014, 23:07   
   Imię: Dawid


i tak oto czekając długo na zlot do Rothenburga wypaliło kilka fotek:



















ktoś kiedyś chciał fotke maski w pełnym słońcu prosze bardzo



i na koniec życząc udanego sezonu:

 
 
     
StarZcarZ 
stare ale jare


Nadwozie: Exx
Model: E28 528i Sport, 525i, E34 525i SE
Silnik: b28
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 472
Skąd: Anglia
Wysłany: 20 Kwiecień 2014, 10:03   
   Imię: Adam


Pikna jest! Przeswit jest ciagle bardzo duzy, jesli juz nie chcesz nic zmieniac w zawieszeniu zmien opony z profilem 50 (np 205/50), bo te nalesniki co masz w tej chwili nie pasuja.

Poza tym komfort jazdy polepszy Ci sie zauwazalnie.

No i cos na teamt felg. Style 5 z e38 jest uniwersalna felga. Widze masz spolerowany rancik i jak na pierwsza felge na Twojej e12 wygladaja niezle. Pomyslalbym jednak nad jakas epokowa felga, widze tu BBS Mahle, Remotec A, Rial Mesh, ACT mesh, etc w rozmiarze nie wiekszym niz 16 cali. Pisze o jednoczesciowkach, bo jesli budzet pozwoli to wiadomo, wybor poszerza sie o splity.
 
 
     
dawid 


Nadwozie: E12
Model: 520
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1978
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Lut 2013
Posty: 137
Skąd: Żary
Wysłany: 20 Kwiecień 2014, 13:19   
   Imię: Dawid


Pierwsza felga tak jak mówisz ale zmiany może na następny sezon chyba że coś wynajde okazyjnie. Co do profilu masz rację i będzie na pewno wyższy.
 
 
     
dawid 


Nadwozie: E12
Model: 520
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1978
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Lut 2013
Posty: 137
Skąd: Żary
Wysłany: 20 Kwiecień 2014, 13:26   
   Imię: Dawid


Pierwsza felga tak jak mówisz podoba mi się normalna wiadomo ale zmiany może na następny sezon chyba że coś wynajde okazyjnie. Co do profilu masz rację i będzie pewnie wyższy.
 
 
     
bombeliou 


Nadwozie: E12
Model: 520
Silnik: M20b20
Rok produkcji: 1980
Dołączył: 10 Maj 2013
Posty: 91
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 7 Maj 2014, 07:45   
   Imię: Jakub


Jest pięknie! jak oceniasz MTSy po jeździe? u mnie wsiadły KAWy -45/-40 i jestem zadowolony mimo że prześwit nadal jest :) ale milszy dla oka :) Wpadły też nowe felgi 16" rial mesh i własnie na 205/55 Michelin. Wkrótce wrzucę fotki u siebie ;)

A co to takie cyrwone te blachi ?
_________________
1980 E12 520/6 pastellblau

facebook.com/jakub.slonecki
 
 
     
dawid 


Nadwozie: E12
Model: 520
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1978
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Lut 2013
Posty: 137
Skąd: Żary
Wysłany: 8 Maj 2014, 07:23   
   Imię: Dawid


bombeliou napisał/a:
Jest pięknie! jak oceniasz MTSy po jeździe? u mnie wsiadły KAWy -45/-40 i jestem zadowolony mimo że prześwit nadal jest :) ale milszy dla oka :) Wpadły też nowe felgi 16" rial mesh i własnie na 205/55 Michelin. Wkrótce wrzucę fotki u siebie ;)

A co to takie cyrwone te blachi ?


cyrwone bo probne je doli ! juz mam białe normalne, spedzilem w poniedziałek 3h w wydziale komunikacji i już są , znowu miękki dowód <spiewa> i znowu trzeba bedzie jechac po odbiór :D

a co do MTS są dość twardsze ale to nawet lepiej z racji tego że jest sztywniejsza i jakby zwarta, dobrze że się prowadzi wręcz super, i ja u siebie muszę sprawić wyższy profil,
ale co do tych MTS to jestem jak najbardziej zadowolony.

Wrzucaj fotki, chce zobaczyć te Riale i jak to wygląda na 55 profi :)
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,033 sekundy. Zapytań do SQL: 12