Zamknięty przez: Ślivak 25 Lipiec 2014, 06:56 |
[E28 520i] EDITION '87 |
Autor |
Wiadomość |
Micusek
Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 23 Lip 2013 Posty: 16 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24 Lipiec 2013, 00:52 [E28 520i] EDITION '87
Imię: Mikołaj |
|
|
Witam wszystkich jako świeży posiadacz e28 w wersji 520i z 1987r. Samochód został sprowadzony w czerwcu br. ze Szwajcarii z przebiegiem 118 tys., od pierwszego właściciela, wszystko udokumentowane w książeczce serwisowej. Jeśli chodzi o wyposażenie, to po rozkodowaniu VINu wyszło coś takiego:
VIN WBADK410102497501
Type code 4041
Type 520 I A (EUR)
E series E28 ()
Series 5
Type LIM
Steering LL
Doors 4
Engine M20
Displacement 2.00
Power 0
Drive HECK
Transmission AUT
Colour LACHSSILBER METALLIC (203)
Upholstery (0097)
Prod.date 1987-07-16
Code
Description (interface)
S209A SPERRDIFFERENTIAL 25% Differential lock 25%
S210A ANTI-BLOCKIER-SYSTEM ( ABS ) Dynamic stability control
S219A SPORT-LEDERLENKRAD Leather-covered sport st. wheel 380 mm
S281A LM-RAD 6 1/2 X 14 BMW LA wheel, chr.-plated/roundspokes
S300A ZENTRALVERRIEGELUNG ELEKTRISCH Central locking with anti-theft system
S311 ELEKTRISCHER BEIFAHRERSPIEGEL
S327 SEITLICHE ZIERSTREIFEN
S339A SHADOW LINE Shadow-Line
S350A WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM Therm.insulat.glass green
S400A SCHIEBE-HEBEDACH, MECHANISCH Slide/tilt sunroof, manually operated
S410A FENSTERHEBER, ELEKTRISCH VORN Window lifts, electric, front
S498A KOPFSTUETZEN IM FOND Headrests mechanically adjustable, rear
S520A NEBELSCHEINWERFER Fog lights
S680A RADIOANTENNE MANUELL Radio antenna, manual
S687A RADIOVORBEREITUNG Radio preparation
S825A Schweiz-Ausfuehrung Radio control Oceania
S850A ZUSAETZL. TANKFUELLUNG EXPORT Additional Export tank filling
S880A EDITION E 28 On-board literature, English
I pora na kilka fotek, robione na szybko tuż po zakupie, więc auto nieumyte no i wymaga kilku poprawek. W najbliższym czasie odwiedzi lakiernika. BBSy również przyjechały, ale w bagażniku. Jak widać na zdjęciach auto "dotknęło" przodem bliżej nieokreślonej przeszkody - stąd wgniecenie na masce i rdza pod nerkami. Cel jest taki, by zostało w oryginale.
Oczywiście jest i klima
Szyberdach - rączka do poprawy
I na koniec zdjęcie z eskorty
 |
|
|
|
 |
Beatles
Mr Zielona Otchłań

Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Mar 2007 Posty: 2836 Skąd: Kielce / Warszawa
|
Wysłany: 24 Lipiec 2013, 06:10
Imię: Marcin |
|
|
Ale jaja, jak czytałem VIN to oczom nie wierzyłem, prawie bliźniacza do mojej!
1987r 520i, automat i fabryczna szpera! Drugi raz widzę takie zestawienie w życiu. Różni się tylko tapicerką.
A powiedz mi, gdzie jest ta część z napisem climacontrol?
Podoba mi się
nawet mam identyczny zestaw książek do swojej, z tym niebieskim etui. |
_________________ Szczęśliwi spalania nie liczą!
 |
|
|
|
 |
ŻbiQ
Kapitan

Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy Dołączył: 11 Mar 2010 Posty: 4627 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24 Lipiec 2013, 07:49
Imię: Patryk |
|
|
Beatles napisał/a: | Ale jaja, jak czytałem VIN to oczom nie wierzyłem, prawie bliźniacza do mojej! |
No też się śmiałem, że bliźniaczka przyjechała Ale jest też na rejonach całkiem bliźniacza z tą samą tapicerką i też automat
W Szwajcarii szpera na wyposażeniu jest bardzo popularna, bo oni tam mają sporo pod górkę
Niski przebieg i książka do końca - naprawdę super strzał
Odświeżaj ją czym prędzej, wrzucaj lampy w shadow na tył, oryginalne 14-stki i ustawka z Beatlesem w stolicy W sumie to już piąty Lachssilber w Edition w stolicy i trzeci w automacie Trzeba koniecznie zebrać wszystkie w jednym miejscu, a potem wybrać się na miasto - to by było genialne, 5 identycznych E28 jedna za drugą
Niedługo założycie swój własny klub
Powodzenia! |
_________________
 |
|
|
|
 |
michal.t

Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 17 Lis 2010 Posty: 34 Skąd: Piastów
|
Wysłany: 24 Lipiec 2013, 08:32
Imię: Michał |
|
|
Witaj w klubie Lachssilber-owców
Powodzenia przy dłubaniu przy niej, naprawde fajne auto.
Cytat: | Trzeba koniecznie zebrać wszystkie w jednym miejscu, a potem wybrać się na miasto - to by było genialne, 5 identycznych E28 jedna za drugą |
W razie czego dajcie znać |
_________________
 |
|
|
|
 |
Micusek
Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 23 Lip 2013 Posty: 16 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24 Lipiec 2013, 09:20
Imię: Mikołaj |
|
|
@Beatles - ta Clima Control to ruchoma cześć owiewki od szyberdachu
Co do minizlotu - z tym muszę poczekać do stycznia, bo dopiero wtedy robię prawko, więc na razie mam czas na doprowadzenie samochodu do jak najlepszego stanu.
A to przy okazji zapytam - czy to radio blaupunkt może być fabrycznie z tego samochodu? Czy raczej było podmieniane? Nie znalazłem nigdzie informacji. |
|
|
|
 |
Draż

Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m60b35
Rok produkcji: 81
Dołączył: 12 Maj 2013 Posty: 1096 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 24 Lipiec 2013, 14:49
Imię: Krzysztof |
|
|
Przyzwoity rekinek |
_________________ Moja ex babcia
 |
|
|
|
 |
Mak
______________

Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 25 Kwi 2013 Posty: 392 Skąd: Rydzyna
|
Wysłany: 24 Lipiec 2013, 18:22
Imię: Maciej |
|
|
No proszę, nie wiedziałem, że można trafić na dwa całkiem podobne rekiny
Zaraz zgłoś się w odpowiednim dziale o lampy w Shadowline, na pewno ktoś ma na zbyciu |
_________________
 |
|
|
|
 |
Micusek
Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 23 Lip 2013 Posty: 16 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24 Lipiec 2013, 18:43
Imię: Mikołaj |
|
|
Właśnie tak się zastanawiałem co z tymi światłami, bo rozumiem, że chromy były od nowości? I są one zgodne z wersją shadowline? Bo w sumie wolę chromy niż tę czarne wstawki. No i jak z tym radiem?;)
Dodatkowo coś imageshack wczoraj szalał i nie wstawiłem jeszcze dwóch fotek. W BBSach mam zamiar zastosować jakąś renowację tylko nie wiem jaką - myślicie, że polerowanie wystarczy? Zresztą na razie i tak czekam na lakiernika, potem wszystko będę czyścił i dopiero wtedy będzie wiadomo co i jak. Więc pewnie dopiero w sierpniu coś nowego się ukaże.
 |
|
|
|
 |
charlesdisney

Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: 2.0
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 08 Paź 2013 Posty: 216 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 17 Listopad 2013, 16:48
Imię: Karol |
|
|
Jakieś wieści? Fotki? |
_________________
 |
|
|
|
 |
Nelchael89
Nadwozie: E28
Model: 524
Silnik: 2.4 td
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 15 Sie 2013 Posty: 153 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 17 Listopad 2013, 20:33
Imię: Borys |
|
|
lampy orginalnie powinny być też z czarnymi elementami a nie chromowanymi. Ta seria - edition to była końcówka produkcji i nie miała chromów tylko wszystko w shadow - czarne listwy na drzwiach, wokół szyb, lamp w środku przy szybach w drzwiach. |
_________________ Live fast, die young and leave a good looking corpse.
'87 E28 524td Lachssilber metallic
 |
|
|
|
 |
Micusek
Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 23 Lip 2013 Posty: 16 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 18 Listopad 2013, 16:17
Imię: Mikołaj |
|
|
Powoli się zbierają brakujące fanty, zabezpieczanie podwozia itp. Z drugiego sprowadzonego rekina mam rączkę do szyby i pokrywy głośników, a także 3 komplet felg - TRX'y. Powoli pewnie będzie też rejestrowany. Raczej grudzien/styczeń coś więcej będzie.
 |
|
|
|
 |
Micusek
Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 23 Lip 2013 Posty: 16 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10 Czerwiec 2014, 01:05
Imię: Mikołaj |
|
|
Trochę czasu minęło, a w rekinie zaszły delikatne poprawki. Odmalowany przód, zderzak, nowa maska, nie ma już wgniecenia na z lewej strony na tylnym zderzaku (widać na zdjęciu wyżej), wymieniony akumulator, zregenerowany alternator, wymienione łączniki stabilizatorów, bo coś stukało. Z mniejszych rzeczy wymiana osłon głośników na tylnej półce (niestety inny kolor, ale przynajmniej niepołamane), poprawiona rączka od szyberdachu. Jeździ na BBS'ach, które przyjechały w bagażniku. Wrzucam fotki jak to teraz wygląda mniej więcej.
I w zasadzie tyle, mam jeszcze radio do założenia, uchwyt od skrzyni biegów się telepie, więc też niedługo wyleci, no i antenę niestety też trzeba wymienić. |
|
|
|
 |
charlesdisney

Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: 2.0
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 08 Paź 2013 Posty: 216 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 12 Czerwiec 2014, 18:35
Imię: Karol |
|
|
Więcej zdjęć całego auta wrzuć chętnie pooglądamy
Zabójcze dywaniki To jakaś specjalna edycja? |
_________________
 |
|
|
|
 |
HuberT_e36

Nadwozie: E28
Model: M535I
Silnik: 3.5
Rok produkcji: 86r
Dołączył: 04 Cze 2012 Posty: 229 Skąd: Długosiodło/Różan
|
Wysłany: 13 Czerwiec 2014, 10:48
Imię: Hubert |
|
|
ale dywan to masz piekny w środku |
|
|
|
 |
grulson
grulson
Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1986
Dołączył: 20 Wrz 2012 Posty: 165 Skąd: NN
|
Wysłany: 13 Czerwiec 2014, 17:54
Imię: Łukasz |
|
|
Śmieszne jest to że prawie każdy w Szwajcarii wkłada takie dywaniki do auta czy to stary czy młody |
|
|
|
 |
Micusek
Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 23 Lip 2013 Posty: 16 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 22 Czerwiec 2014, 16:55
Imię: Mikołaj |
|
|
Na początku jak je zobaczyłem, to powiedziałem, że zaraz wylecą... ale każdy znajomy, który wsiadł do samochodu skupiał się głównie na dywanach i za każdym razem wspominają "no, fura furą, ale dywaniki to wygrywają stary".
Swoją drogą mam jeszcze z 3 nówki sztuki i to chyba racja, że w Szwajcarii jakąś słabość do nich mają. Co do zdjęć to może zrobię kilka jak będzie jakaś okazja, ale w sumie nie ma co więcej fotografować
Akurat teraz jadę na spot YT Warsaw, może wpuszczą jako jeden z "nich", a jak nie to przynajmniej jakieś inne ciekawe starocia pooglądam. |
|
|
|
 |
Bambus

Nadwozie: Exx
Model: e30 335 i e28
Silnik: M30B35 i M20B20
Rok produkcji: 1988 i 1985
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lut 2011 Posty: 101 Skąd: Kutno
|
|
|
|
 |
Micusek
Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 23 Lip 2013 Posty: 16 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 13 Lipiec 2014, 23:49
Imię: Mikołaj |
|
|
Aż wszedłem zobaczyć jak szybko ktoś rozpozna i nie zawiodłem się.
Znudzić bynajmniej, sprzedaję z bólem i łzami, ale człowiek mocno się przyzwyczaja do wygody, a niestety to nie jest samochód na codzienne dojazdy 50km do szkoły. Trzymać niestety też nie mam jak, bo za coś muszę kupić inną furę. No i aż szkoda trzaskać nim roczne przebiegi 10x wyższe niż obecna średnia. A jakbym wrzucił go w gaz, to chyba mógłbym się tutaj na forum już nie pokazywać.
No więc niestety, innego wyboru za bardzo nie ma. No bo powrót do dojazdów/przemieszczania się autobusami czy metrem byłby chyba nie do przeżycia... |
|
|
|
 |
iparts

Nadwozie: E12
Model: 518
Silnik: 2.0
Rok produkcji: 1996
Dołączył: 22 Mar 2013 Posty: 16 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 15 Lipiec 2014, 08:46
Imię: Marek |
|
|
Szkoda faktycznie dobry samochód, jednak tak jak piszesz samochód na codzienną jazdą do pracy/szkoły faktycznie to nie jest, może znajdzie się taki właściciel który odpowiednio o niego zadba |
_________________ Zapraszamy forumowiczów do internetowego sklepu z częściami - http://www.iparts.pl |
|
|
|
 |
Micusek
Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 23 Lip 2013 Posty: 16 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24 Lipiec 2014, 21:07
Imię: Mikołaj |
|
|
Samochód oficjalnie sprzedany, więc chyba można zamknąć temat (o ile się tutaj stosuje takie praktyki). Pora poszukać jakiegoś mieszczucha...
Żegnam |
|
|
|
 |
|