[E28 533i] SAPHIRBLAU ---> mulder |
Autor |
Wiadomość |
HuberT_e36
Nadwozie: E28
Model: M535I
Silnik: 3.5
Rok produkcji: 86r
Dołączył: 04 Cze 2012 Posty: 229 Skąd: Długosiodło/Różan
|
Wysłany: 24 Styczeń 2013, 22:27
Imię: Hubert |
|
|
łoo matko , ale burdel pod maska |
|
|
|
|
Adaasko
Bronzitbeige
Nadwozie: Exx
Model: 335i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985'
Dołączył: 30 Lip 2010 Posty: 174 Skąd: ten swąd?
|
Wysłany: 24 Styczeń 2013, 23:33
Imię: adaś |
|
|
ze tam jakiejś zworki i ognia nie było, to chyba opacznośc boska |
|
|
|
|
Mulder
Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Gru 2011 Posty: 1921 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 9 Luty 2013, 19:59
Imię: Maciek |
|
|
dzisiejszy wypad w Polskę i oto takie koło przywiozłem do BUMER'a
były taką okazją, że do teraz nie wierzę że są ze mną :lol:
stan nominał, jedynie bęben brudny, ale to się obczyści :lol: |
_________________ Черный Bymep
|
|
|
|
|
|
cubici
Freude am Fahren
Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lut 2010 Posty: 951 Skąd: Oborniki Wlkp
|
Wysłany: 9 Luty 2013, 20:05
Imię: jakub |
|
|
No, kurna Maciek - klasa!
Niech sobie ludzie mówią co chcą o RC-kach ale to jest bardzo stylowe koło.
Gratulacje!
Kiedy przymiarki? |
_________________ www.reku.com.pl
|
|
|
|
|
Mulder
Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Gru 2011 Posty: 1921 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 9 Luty 2013, 20:09
Imię: Maciek |
|
|
cubici napisał/a: | Gratulacje! |
Dziękuję
cubici napisał/a: | Kiedy przymiarki? |
opona już jest pozostaje mi je złożyć do kupy....
jednak moje marzenie leży na pewnym strychu |
_________________ Черный Bymep
|
|
|
|
|
cubici
Freude am Fahren
Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lut 2010 Posty: 951 Skąd: Oborniki Wlkp
|
Wysłany: 9 Luty 2013, 20:11
Imię: jakub |
|
|
Jakie marzenie? RS'y? |
_________________ www.reku.com.pl
|
|
|
|
|
Kucharz
Pogrzebowy
Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Mar 2010 Posty: 3244 Skąd: Małkinia
|
|
|
|
|
Mulder
Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Gru 2011 Posty: 1921 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 10 Luty 2013, 22:01
Imię: Maciek |
|
|
tak! leżą tam i się śmieją do mnie
Kucharz napisał/a: | Nie wiem czemu, ale RCek mi nie pasuje, nie ma łamanego rantu |
dlatego mam dylemat czy je między innymi zakładać do E28...
dzisiaj odpaliłem auto po remoncie instalacji i zagadała po pół sekundki, jestem zadowolony bo przejrzało pod maską, jeszcze przewody od wspomagania i będzie malina |
_________________ Черный Bymep
|
|
|
|
|
Dexter528i
PAŹDZIERZ 2014 :-)
Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Mar 2007 Posty: 2003 Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
|
Wysłany: 28 Luty 2013, 22:32
Imię: Jakub |
|
|
Jakie masz felgi, jaki rozmiar ( nie chodzi mi o ten nowy zakup) |
_________________ Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"
Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US |
|
|
|
|
Mulder
Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Gru 2011 Posty: 1921 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 1 Marzec 2013, 09:36
Imię: Maciek |
|
|
RIAL 16" 8,5 9,5 o ile dobrze pamiętam ET10 |
_________________ Черный Bymep
|
|
|
|
|
Mulder
Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Gru 2011 Posty: 1921 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 13 Marzec 2013, 17:00
Imię: Maciek |
|
|
mozolnymi krokami ogarnia się BUMER i wpadł taki gadżet przy okazji wymiany mieszka
zdjęcie robione laktatorem,
jakość niezadowalająca |
_________________ Черный Bymep
|
|
|
|
|
|
Kamil
Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Sty 2010 Posty: 3490 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
Kucharz
Pogrzebowy
Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Mar 2010 Posty: 3244 Skąd: Małkinia
|
|
|
|
|
Mulder
Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Gru 2011 Posty: 1921 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 13 Marzec 2013, 20:54
Imię: Maciek |
|
|
Kucharz napisał/a: | Mulder, ale czemu plastikowa? |
Taka mi lepiej lezy w moim wnetrzu. Skorzana wyglada jak kondon. Drewno mam w e12 i tam pasuje idealnie |
_________________ Черный Bymep
|
|
|
|
|
Mulder
Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Gru 2011 Posty: 1921 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 19 Kwiecień 2013, 14:00
Imię: Maciek |
|
|
na moje oko nie wygląda źle... |
_________________ Черный Bymep
|
|
|
|
|
|
ŻbiQ
Kapitan
Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy Dołączył: 11 Mar 2010 Posty: 4627 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 19 Kwiecień 2013, 14:01
Imię: Patryk |
|
|
Mulder napisał/a: | na moje oko nie wygląda źle... |
No nie wiem, mi ta zapalara wygląda na nieoryginalną... |
_________________
|
|
|
|
|
Mulder
Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Gru 2011 Posty: 1921 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 19 Kwiecień 2013, 14:17
Imię: Maciek |
|
|
ŻbiQ napisał/a: | Mulder napisał/a: | na moje oko nie wygląda źle... |
No nie wiem, mi ta zapalara wygląda na nieoryginalną... |
a dobrze że poruszyłeś ten temat
jak wygląda taka w przedlifcie?
bo taką samą miałem w E23 ale ona była z 85 |
_________________ Черный Bymep
|
|
|
|
|
Kargul1005
Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Lis 2007 Posty: 1468 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 19 Kwiecień 2013, 15:59
Imię: Rafał |
|
|
Fajne autko i szczerze mówiąc na żywo wygląda sporo lepiej |
_________________ E28 520i nerzbraun mettalic >>>Remont<<<
dupowóz:
Kałdi A4 LPG |
|
|
|
|
Mulder
Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Gru 2011 Posty: 1921 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 19 Kwiecień 2013, 16:07
Imię: Maciek |
|
|
wygląda jak wygląda, zawsze mógłby na pewno lepiej
dzisiaj jeszcze się pochwalę ;P że auto przeszło bez uwag przegląd podstawowy obowiązkowy itd...
myślałem, że tłumik mam głośny, ale tylko 1 dB poniżej max stawki 93 dB
nie miał diagnosta do czego się doczepić, a w pewnym momencie bardzo już chciał |
_________________ Черный Bymep
|
|
|
|
|
cubici
Freude am Fahren
Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lut 2010 Posty: 951 Skąd: Oborniki Wlkp
|
Wysłany: 19 Kwiecień 2013, 20:53
Imię: jakub |
|
|
Mulder napisał/a: | nie miał diagnosta do czego się doczepić, a w pewnym momencie bardzo już chciał |
Bo w naszym pięknym kraju ludzie są tacy życzliwi...
Gratulacje udanego przeglądu wbrew ludzkiej niechęci. |
_________________ www.reku.com.pl
|
|
|
|
|
Mulder
Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Gru 2011 Posty: 1921 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 20 Maj 2013, 11:45
Imię: Maciek |
|
|
takie tam spod maski
jutro odbieram spod czystej ręki
będzie prawie nówka
do kompletu nowy zbiorniczek, koreczek i dekielek bezpieczników którego zapomniałem zamówić |
_________________ Черный Bymep
|
|
|
|
|
Kamil
Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Sty 2010 Posty: 3490 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
Mulder
Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Gru 2011 Posty: 1921 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 20 Maj 2013, 12:00
Imię: Maciek |
|
|
Kamil napisał/a: | Mulder, szacun za sekwencję |
pozostałość po poprzednim właścicielu, ale przyjdzie czas na konkretną rozbiórkę.
Ja tylko poukładałem ostatnio troszkę te przewody |
_________________ Черный Bymep
|
|
|
|
|
Kucharz
Pogrzebowy
Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Mar 2010 Posty: 3244 Skąd: Małkinia
|
|
|
|
|
Mulder
Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Gru 2011 Posty: 1921 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 21 Maj 2013, 21:25
Imię: Maciek |
|
|
no i odebrany
|
_________________ Черный Bymep
|
|
|
|
|
deric
(Oo==[][]==oO)
Nadwozie: E28
Model: 528i
Silnik: M52B28
Rok produkcji: 10/85r
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Sie 2011 Posty: 208 Skąd: PK
|
Wysłany: 21 Maj 2013, 22:46
Imię: Dominik |
|
|
no jest roznica przed i po praniu |
|
|
|
|
Kucharz
Pogrzebowy
Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Mar 2010 Posty: 3244 Skąd: Małkinia
|
|
|
|
|
Mulder
Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Gru 2011 Posty: 1921 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 22 Maj 2013, 11:23
Imię: Maciek |
|
|
będzie peszelek jak przyjdą nowe plasticzki |
_________________ Черный Bymep
|
|
|
|
|
Mulder
Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Gru 2011 Posty: 1921 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 22 Maj 2013, 15:56
Imię: Maciek |
|
|
taka mała relacja od "czystej ręki"
zIeLoNy napisał/a: | właściciel: Mulder
auto: BMW 5er E28 M30B33
inspekcja lakieru: Auto zadbane pod względem lakierniczym. Po umyciu na całej powierzchni lakieru typowa "mgiełka" przytwierdzonego osadu ulicznego, który zszedł dopiero przy zastosowania preparatu do usuwania smoły oraz glinki oraz podwójnego mycia. Sporo miejscowych wżerów od asfaltu - widać, że auto ostatnio jeździło dużo w trasie. Miejscowe zarysowania oraz drobne hologramy i swirle. Główne zadanie żeby "wyciągnąć" z auta jak największą głębie oraz połysk lakieru żeby wyglądało jak z fabryki.
zakres prac
PRZYGOTOWANIE LAKIERU:
Aktywna piana K2 + K2 tar & glue remover
Glinkowanie BiltHamber Auto Clay Soft
Mycie po glinkowaniu szampon Sonax
Suszenie ręcznikami
taśma maskującą 3M niebieska - zabezpieczenie listew, uszczelek itp.
KOREKTA LAKIERU:
Maszyna: Lare EPL-41 DA
- Menzerna FG500 oraz Meguiar's Ultimate Compound
+ pomarańczowy pad "cutting"
+ biały pad "polishing"
+ czarny pad "finishing"
- cleaner CarLack68 Nano Systematic Care + czarny pad "finishing"
- twardy wosk Collinite 476S (jeden z moich ulubionych wosków, mega trwały)
- całość wykańczana futrem polerskim Flexipads oraz ręcznie mikrofibrami
- chromy pasta AutoSol Metal Polish + czarny pad
- przepolerowanie lamp przednich - Menzerna FG500
- czyszczenie oraz konserwacja listew, uszczelek i elementów plastikowych karoserii
- czyszczenie oraz konserwacja opon i felg
- czyszczenie szczelin pomiędzy drzwiami
Wnętrze:
- APC Nielsen Cyclone - czyszczenie kokpitu oraz wszystkich plastików
- Sonax Xtreme Cocpit (błysk) - konserwacja kokpitu oraz plastików (2 warstwy w odstępach)
- czyszczenie chemiczne dywanu (na mokro) + myjka parowa
- skórzana tapicerka oraz wykończenia skórzane - Turtle Platinium Leather Cleaner & Conditioner (2 warstwy w odstępach)
Silnik:
- APC Nielsen Cyclone
- K2 AKRA
+ myjka parowa
- konserwacja elementów gumowych
E28 po przyjeździe
pomocnicy
Przygotowana karoseria do korekty
zabezpieczenie listew (już w trakcie polerowania)
SILNIK PRZED
SILNIK PO
SILNIK PRZED/PO
WNĘTRZE PRZED
WNĘTRZE PRZED/PO
CAŁOŚĆ EFEKT KOŃCOWY
Na koniec dodam, że wielką przyjemnością było dla mnie pracować z takim wspaniałym klasykiem jakim jest E28 Muldera.
dzięki za uwagę i do następnego :!: |
|
_________________ Черный Bymep
|
|
|
|
|
Kamil
Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Sty 2010 Posty: 3490 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
|