E12-E28 Strona Główna E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Filmik z IV Ogólnopolskiego Zlotu e12-e28.pl - MAŁKINIA 2014 - http://vimeo.com/102914979

Poprzedni temat «» Następny temat
[E28 533i] SAPHIRBLAU ---> mulder
Autor Wiadomość
Mulder 


Nadwozie: E28
Model: 533i
Silnik: m30b33
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 1864
Skąd: Bydgoszcz (4DON)
Wysłany: 30 Sierpień 2012, 10:45   [E28 533i] SAPHIRBLAU ---> mulder
   Imię: Maciek


Chciałbym wam przedstawić moje E28 :-)

z fabryki w 04.1983 roku wyszedł jako: (GOLAS)

Dane pojazdu

Art. Wartość
Kod typu 4171
Typ 528 I (EUR)
Typoszereg E E28 ()
Seria 5
Rodzaj konstrukcji LIM
Układ kierowniczy LL
Drzwi 4
Silnik M30
Pojemność skokowa 2.80
Moc 0
Napęd HECK
Skrzynia biegów MECH
Kolor SAPHIRBLAU METALLIC (149)
Tapicerka ANTHRAZIT (0129)
Data prod. 1983-04-05



Wyposażenie

Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)
S218A SPORT LEATHER STEERING WHEEL II Kierownica sportowa ze skóry II
S225A SPORTLICHE FAHRWERKSABSTIMMUNG Podwozie seryjne
S300A ZENTRALVERRIEGELUNG ELEKTRISCH Centralny zamek z autoalarmem
S350A WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM Szkło izolacji cieplnej zielone
S400A SLIDING SUNROOF MANUAL Dach przesuwno-uchylny obsług. ręcznie
S915A nur Boden konserviert Brak konserwacji pokrycia zewn.

Auto znam odkąd przyjechało do PL, kupił je mój przyjaciel i przez ten czas udało mu się od razu zajechać 2.8 przez to faktem stał się SWAP na m30b35 z E34, silnik udało się dobrze sprzedać i w to miejsce wstawić obecny m30b33 z E24, skrzynia została jednak manual. Mocy jest pod dostatkiem pod prawą nogą...
Oto kilka zdjęć jak to auto wyglądało w "starych" rękach i jak to obecnie ...




tak zaraz jak weszło w moje posiadanie w listopadzie 2011

na pierwszy ogień poszły tylne lampy oraz oleje filtry...

i coś czym szło przykryć zimową stal

auto trafiło także do blacharza i lakiernika, ale okazało się wyjątkowo zdrowe
jedyny wykwit jaki się znalazł pod zderzaczkiem

w zimowy wieczór lampy także przeszły kurację odświeżającą...
mam tylko zdjęcia po czyszczeniu kloszy oraz polerce chromów

w międzyczasie udało się nabyć 4 tłoczkowy zestaw hamujący od E32 750iL


a tak zaraz po regeneracji tj. piaskowanie, wymiana ori gum itp., malowanie proszkiem



zamówiłem także radio nieepokowe, ale przynajmniej fabryczne

oraz końcóweczki wydechu

zimowymi wieczorami kolega zajął się RIAL'ami:

w końcu udało się także nabyć spojler M-tech w USA :mrgreen:

zakup elektryki przodu

dostałem także skórzane wnętrze, ale postanowiłem je obszyć ;)



a tak podczas szycia


i już w aucie


udało się także zamontować spojler



po tych zabiegach umówiłem się na drobną sesyjkę













w aucie zrobiłem sporo, ale jak każdy posiadacz 30 letniego auta wie, że jeszcze więcej przede mną...

w najbliższym czasie planuję elektryfikację szyberdachu, montaż elektrycznej anteny sylicon'a, montaż lusterek oraz klamek z e12...
montaż innej felgi... 17" i jeszcze to co mi przyjdzie do głowy :)
_________________
Черный Bymep
  
 
 
     
Kudeł 
Kudeł

Nadwozie: E12
Model: 528 K.H.Langenberg
Silnik: M30B28
Rok produkcji: któż to wie :D
Dołączył: 02 Kwi 2009
Posty: 456
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30 Sierpień 2012, 13:07   
   Imię: Mariusz


Fotele wyglądają na ładnie obszyte. Gdzie robiłeś i jakie koszta?
_________________
Domy z bala, szkieletowe, letniskowe, całoroczne, hale stalowe. Montaż w całym kraju.
501-256-186 Mariusz

E12 528 K.H.Langenberg
E24 635 CS1 84'
E38 728 96'
Warszawa M20
 
 
     
Mulder 


Nadwozie: E28
Model: 533i
Silnik: m30b33
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 1864
Skąd: Bydgoszcz (4DON)
Wysłany: 30 Sierpień 2012, 13:10   
   Imię: Maciek


Kudeł napisał/a:
Fotele wyglądają na ładnie obszyte. Gdzie robiłeś i jakie koszta?


robił mój znajomy a cena 3 cyfrowa :mrgreen:
_________________
Черный Bymep
 
 
     
cubici 
Freude am Fahren


Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 935
Skąd: Oborniki Wlkp
Wysłany: 30 Sierpień 2012, 13:21   
   Imię: jakub


Chociaż jestem fanem "zgodnie z VIN'em"
to muszę przyznać, że ta przemiana bardzo mnie się spodobała.
Auto wygląda naprawdę dobrze! Gratulacje!!! ;-)

No i faktycznie obszyte fotele prezentują się zajebiście!
Naoglądałem się wielu obszytych tapicerek siedzeń i te wyglądają wyjątkowo "fabrycznie"
mimo perforowanego siedziska i oparcia. Brawa dla fachowca!
Też czekam na namiary na tapicera.

Świetne auto!

A na ostatnim zdjęciu ten czerwony perszing to twój?
_________________
www.reku.com.pl
 
 
     
Mulder 


Nadwozie: E28
Model: 533i
Silnik: m30b33
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 1864
Skąd: Bydgoszcz (4DON)
Wysłany: 30 Sierpień 2012, 13:30   
   Imię: Maciek


cubici napisał/a:
A na ostatnim zdjęciu ten czerwony perszing to twój?

niestety nie...
cubici napisał/a:
Chociaż jestem fanem "zgodnie z VIN'em"

także jestem fanem VIN'u ale z braku lepszego egzemplarza w danym okresie zamieniłem się na tego :) (nie pytajcie co dałem w zamian) :-)
cubici napisał/a:
Też czekam na namiary na tapicera.

obszywa jak pisałem mój znajomy, robi wszystko co klient życzy ale trwa to kawałek czasu :-) wszystkie info mogę podać na PW.
Prosił, aby jego numer nie szedł w świat bo nie podoła wszystkim zamówieniom...
_________________
Черный Bymep
 
 
     
Zelocik 
Kapłan maszyn


Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Lip 2011
Posty: 133
Skąd: Zgierz
Wysłany: 30 Sierpień 2012, 21:24   
   Imię: Maciej


No w końcu się pochwaliłeś swoją maszyną i są wszystkie zdjęcia w jednej linij do oglądania :-P

Nie miałeś czasem sprzedawać? :->
_________________
Srebrzynka - Decepticon Project http://e12-e28.pl/viewtopic.php?t=5200
 
 
     
Mulder 


Nadwozie: E28
Model: 533i
Silnik: m30b33
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 1864
Skąd: Bydgoszcz (4DON)
Wysłany: 30 Sierpień 2012, 21:44   
   Imię: Maciek


Zelocik napisał/a:
Nie miałeś czasem sprzedawać?


to było tylko rozeznanie rynku :) finanse na nowy projekt się znalazły
_________________
Черный Bymep
 
 
     
WIENIA 
ALPINA


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 466
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: 31 Sierpień 2012, 20:03   
   Imię: Marcin


Zelocik napisał/a:
Nie miałeś czasem sprzedawać?


też coś mi świta, zapamiętało mi się zdjęcie z "wyciągniętą wiązką świateł" i napisem na tablicach.

1. Super kolor!
2. Szkoda że tak szybko uciekłeś ze zlotu bo nie zdążyłem dokładnie obejrzeć :-P
3. Pomimo, że niezgodna z VINem (tak jak moja) to bardzo mi się podoba!
4. Widać, że trafiła w dobre ręce ;-)
5.
mulder napisał/a:
finanse na nowy projekt się znalazły
może zdradzisz rąbka tajemnicy? :mrgreen:
_________________
Cel: ALPINA B7 Turbo
_________________
 
 
     
cubici 
Freude am Fahren


Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 935
Skąd: Oborniki Wlkp
Wysłany: 1 Wrzesień 2012, 10:01   
   Imię: jakub


WIENIA napisał/a:
5.
mulder napisał/a:
finanse na nowy projekt się znalazły
może zdradzisz rąbka tajemnicy? :mrgreen:


Ja już się przypadkowo dowiedziałem i mi kopara zjechała :shock:
Ale nabieram wody w usta :-P
_________________
www.reku.com.pl
 
 
     
Beatles 
Mr Zielona Otchłań


Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 2834
Skąd: Kielce / Warszawa
Wysłany: 1 Wrzesień 2012, 10:41   
   Imię: Marcin


Wszystko fajnie, podoba się ale JA troche pomarudzę ;-)

1. Wstawiłbym m30b28. To już kawał silnika a byłby zgodny z Vinem. Co innego gdyby pierwotnie to było 518, 520 czy 524td.
2. M-pakiet. Pomijając to, że w tym kolorze nie pasuje bo to tylko kwestia gustu, ALE z jednej strony masz plastikowy mpakiet, a z drugiej chcesz zakładać klamki i lusterka od e12. Trochę bajzel się robi.
3. Materiał na fotele - dalej kwestia gustu ale nie przystoi.
4. Końcówki ultera... http://www.youtube.com/watch?v=25C8xGm-Pl4
5. W trakcie pisania posta zauważyłem, że masz chromowane lampy z tyłu - przy m-pakiecie zawsze byly shadow.

Część z tych rzeczy to drobiazgi, ale jak jest ich za dużo to z auta robi się ulep.
Ja bym to tak widział. Więcej klasycznego smaku ;-)

Poza moimi przyczepieniami się - wyprowadziłeś ją z niezłej ruiny :idea:

PS. No i mnie fotele wyglądają na niezbyt dobrze obszyte. (szwy siedziska i oparcia)
_________________
Szczęśliwi spalania nie liczą!
 
 
     
Kargul1005 


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 1429
Skąd: Toruń
Wysłany: 1 Wrzesień 2012, 13:41   
   Imię: Rafał


Beatles napisał/a:

5. W trakcie pisania posta zauważyłem, że masz chromowane lampy z tyłu - przy m-pakiecie zawsze byly shadow.

Oj chyba nie... ;-)
_________________
E28 520i nerzbraun mettalic >>>Remont<<<
dupowóz:
Kałdi A4 LPG
 
 
     
Szalik1 


Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 2178
Skąd: Wschowa
Wysłany: 1 Wrzesień 2012, 13:43   
   Imię: Wojtek


beatles cos ostatnio marudny sie strasznie zrobiłes, chyba przekwitasz :-P

najwazniejsze ze auto zadbane, a co kto juz tam sobie powsadza i co komu sie podoba to juz na to wpływu nie mamy :-P
 
 
     
Dixi 
Ojciec Dyrektor n° 1


Nadwozie: E28
Model: M535i 535i 535i 525e
Silnik: 3xM30 2xM20
Rok produkcji: 87" 86" 86"
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 4806
Skąd: Gdynia
Wysłany: 1 Wrzesień 2012, 13:46   
   Imię: Damian


Kargul1005 napisał/a:

Oj chyba nie... ;-)


Oj właśnie tak. Przy M-pakiecie lampy tył oraz listwy boczne dolne były zawsze czarne. Dopiero w drugiej połowie 86 roku wprowadzili możliwość dokupienia czarnych listw wokół szyb.
_________________
E28 525eA 01/1984 bahamabeige
E28 525e 05/1986 karminrot
E28 535i 09/1986 zinnoberrot
E28 535i 04/1987 lachsilber-metallic GA 9387A
E28 M535i xx/1985 achatgruen-metallic
E30 316iA 05/1990 brillantrot GA 1990A
E32 750i 09/1991 sterlingsilber-metallic
E39 523iA 10/1995 calypsorot-metallic LS50625
 
 
     
cubici 
Freude am Fahren


Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 935
Skąd: Oborniki Wlkp
Wysłany: 1 Wrzesień 2012, 20:57   
   Imię: jakub


Ale możemy pogratulować koledze, że uratował auto od zagłady na jakimś parkingu pod marketem
gdzie wyplułby swoje ostatnie konie mechaniczne.
Podzespoły pozakładane pochodzą z epoki i to jest chyba najważniejsze.
Całość robi wrażenie, szczególnie w porównaniu z tym co było.
Mi się podoba, choć jak powiedziałem, jestem zwolennikiem zgody z VIN'em.

Beatles napisał/a:
PS. No i mnie fotele wyglądają na niezbyt dobrze obszyte. (szwy siedziska i oparcia)


No ja długo oglądałem te zdjęcia i wyglądają najlepiej z tych, które widziałem.
Ale też mam pewne wątpliwości, dlatego chciałbym je zobaczyć na żywo i pogadać z fachowcem.
_________________
www.reku.com.pl
 
 
     
Beatles 
Mr Zielona Otchłań


Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 2834
Skąd: Kielce / Warszawa
Wysłany: 1 Wrzesień 2012, 21:20   
   Imię: Marcin


Fakt, oprócz tego co napisałem to wygląda kozacko.
Na niektórych ujęciach jak z prospektu :-)

Szalik1 napisał/a:
beatles cos ostatnio marudny sie strasznie zrobiłes, chyba przekwitasz :-P


a wiesz, że też to zauważyłem.... ;-)
_________________
Szczęśliwi spalania nie liczą!
 
 
     
Kargul1005 


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 1429
Skąd: Toruń
Wysłany: 2 Wrzesień 2012, 00:26   
   Imię: Rafał


Dixi napisał/a:
Kargul1005 napisał/a:

Oj chyba nie... ;-)


Oj właśnie tak. Przy M-pakiecie lampy tył oraz listwy boczne dolne były zawsze czarne. Dopiero w drugiej połowie 86 roku wprowadzili możliwość dokupienia czarnych listw wokół szyb.

No to byłem w błędzie :-P
Autko spoko, ale... jestem fanatykiem zgodności z ori hi hi
Beatles napisał/a:


Szalik1 napisał/a:
beatles cos ostatnio marudny sie strasznie zrobiłes, chyba przekwitasz :-P


a wiesz, że też to zauważyłem.... ;-)

Za młody jesteś na menopauzę ;-)
_________________
E28 520i nerzbraun mettalic >>>Remont<<<
dupowóz:
Kałdi A4 LPG
 
 
     
Beatles 
Mr Zielona Otchłań


Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 2834
Skąd: Kielce / Warszawa
Wysłany: 2 Wrzesień 2012, 00:38   
   Imię: Marcin


sesje mam :-P
koniec OT ;-)
_________________
Szczęśliwi spalania nie liczą!
 
 
     
cubici 
Freude am Fahren


Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 935
Skąd: Oborniki Wlkp
Wysłany: 3 Wrzesień 2012, 10:16   
   Imię: jakub


A tu dla muldera na pocieszenie, że nie jest jedynym chromline'm w M-pakiecie
Specjalnie od Ślivaka:

http://www.classiccar.co....ment/bmw-m535-1
_________________
www.reku.com.pl
 
 
     
Dixi 
Ojciec Dyrektor n° 1


Nadwozie: E28
Model: M535i 535i 535i 525e
Silnik: 3xM30 2xM20
Rok produkcji: 87" 86" 86"
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 4806
Skąd: Gdynia
Wysłany: 3 Wrzesień 2012, 10:20   
   Imię: Damian


Cytat:
Lampy w tym aucie są nie fabryczne, także listwy dolne na drzwiach są nie fabrycznym rozwiązaniem - powinny być czarne jak i lampy tył ;-) A chrom w górnej części aut był musowy do połowy 1986r, później wprowadzono wersje shadowline za dopłatą ;-)



Cubici, nie jest jedyny bo pełno osób to zmienia sobie (pewnie dlatego, że nie mogą nigdzie kupić ładnych czarnych lamp), ale mija to się z fabrycznym wyglądem auta. Tak czy siak, każdy ze swoim autem robi co chce ;-)
_________________
E28 525eA 01/1984 bahamabeige
E28 525e 05/1986 karminrot
E28 535i 09/1986 zinnoberrot
E28 535i 04/1987 lachsilber-metallic GA 9387A
E28 M535i xx/1985 achatgruen-metallic
E30 316iA 05/1990 brillantrot GA 1990A
E32 750i 09/1991 sterlingsilber-metallic
E39 523iA 10/1995 calypsorot-metallic LS50625
 
 
     
Mulder 


Nadwozie: E28
Model: 533i
Silnik: m30b33
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 1864
Skąd: Bydgoszcz (4DON)
Wysłany: 3 Wrzesień 2012, 12:00   
   Imię: Maciek


a więc tak panowie :)

faktycznie ścieg na jednym fotelu się nie zszedł, ale ja nie robię z tego tragedii, jest jak jest :) jak usiądę swoją dupą to tego nie widzę :P
shadow'a posiadam do tego auta kompletnego, ale po prostu mi się nie podoba, nie robię z niego repliki, po prostu ma m-pakiet... i robi zamieszanie na ulicy z tym motorem...

jeżeli chodzi o silnik to rozglądam się za jakimś ładnym 2.8 ale nie jest to łatwy temat wbrew pozorom...
chyba, że ktoś wiem gdzieś o jakimś i może mi sprzedać info, to zawsze aktualne bo pod tym względem bym wrócił do VIN silnikowego...

natomiast wracając do klamek od E12 i lusterek, to widziałem inne "golasy" i na nich mi się podoba, nie wiem jak to wyjdzie właśnie z plastikowym M-pakietem... pozostaje się przekonać
jednak na pewno taki zestaw się nie zmarnuje...

mój następny projekt to E9 ... tutaj będzie 100% zgodność z VIN bo nie idzie go rozkodować ;) więc pewnego rodzaju wolność, ale nie zamierzam przesadzać... auto w tej chwili się rozbiera, ale to już temat na inny wątek...

wracając do E28 to zobaczymy jak z nim będzie... dopieszczaniu na pewno nie będzie końca ;) w połowie miesiąca odświeżę troszkę lakier i powoli przygotujemy go do zimowania zalewając nowy olej itd...
_________________
Черный Bymep
 
 
     
cubici 
Freude am Fahren


Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 935
Skąd: Oborniki Wlkp
Wysłany: 3 Wrzesień 2012, 12:47   
   Imię: jakub


No czekamy, czekamy na te E9 :-D
_________________
www.reku.com.pl
 
 
     
Mulder 


Nadwozie: E28
Model: 533i
Silnik: m30b33
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 1864
Skąd: Bydgoszcz (4DON)
Wysłany: 3 Wrzesień 2012, 13:00   
   Imię: Maciek


cubici napisał/a:
No czekamy, czekamy na te E9

wątek nie pojawi się za szybko :P dlatego proszę o ewentualne pytania dotyczące tego modelu na PW
_________________
Черный Bymep
 
 
     
Mulder 


Nadwozie: E28
Model: 533i
Silnik: m30b33
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 1864
Skąd: Bydgoszcz (4DON)
Wysłany: 19 Styczeń 2013, 22:48   
   Imię: Maciek


dawno nie pisałem o moim BUMERze...

z racji zimowych miesięcy postanowiłem w końcu zająć się instalacją pod maską.
Z pomocą przyszedł mój dobry znajomy i tak oto jego rękoma rozpocząłem porządki pod maską...
jestem pełen "szacunku" dla osoby która kiedyś zakładała LPG na "skrętkę" <masakra> <masakra>
nie miałem wiedzy że jeżdżę aż takim druciarstwem... oto kilka fotek jak to obecnie wygląda <masakra> <masakra> :(
proszę o delikatne komentarze ;)









_________________
Черный Bymep
  
 
 
     
Szalik1 


Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 2178
Skąd: Wschowa
Wysłany: 19 Styczeń 2013, 23:46   
   Imię: Wojtek


przeciez to juz nigdy nie odpali :P nie lepiej wymienic cała wiazke silnika ?
 
 
     
Mulder 


Nadwozie: E28
Model: 533i
Silnik: m30b33
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 1864
Skąd: Bydgoszcz (4DON)
Wysłany: 19 Styczeń 2013, 23:49   
   Imię: Maciek


może i lepiej, ale jak to dobrze się poukłada to bardziej cieszy <mina>
_________________
Черный Bymep
 
 
     
Kucharz 
Pogrzebowy


Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 3244
Skąd: Małkinia
Wysłany: 20 Styczeń 2013, 08:27   
   Imię: Marcin


szacun za rozpoczęcie tematu, dobrze to nie wyglądało
_________________
www.firmaorchidea.pl
www.zajazdpodsosnami.pl
www.chodowiak.pl
 
 
     
Mulder 


Nadwozie: E28
Model: 533i
Silnik: m30b33
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 1864
Skąd: Bydgoszcz (4DON)
Wysłany: 20 Styczeń 2013, 17:08   
   Imię: Maciek


ustaliłem, że tak to gazownik zaorał kabelki... i ładnie owinął taśmą... wszystko wyszło po zdjęciu ok 1.5 kg w/w taśmy <masakra> <masakra>
_________________
Черный Bymep
  
 
 
     
WIENIA 
ALPINA


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 466
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: 20 Styczeń 2013, 20:05   
   Imię: Marcin


Mulder napisał/a:
ustaliłem, że tak to gazownik zaorał kabelki... i ładnie owinął taśmą... wszystko wyszło po zdjęciu ok kg w/w taśmy

oh ci gazownicy <masakra>
powodzenia w pracach, autko na żywo prezentuje się znakomicie <mina>
_________________
Cel: ALPINA B7 Turbo
_________________
 
 
     
Mulder 


Nadwozie: E28
Model: 533i
Silnik: m30b33
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 1864
Skąd: Bydgoszcz (4DON)
Wysłany: 21 Styczeń 2013, 21:28   
   Imię: Maciek


w chwili gdy kabelki się układają postanowiłem troszkę powalczyć z obudową filtra powietrza





obecnie schnie pierwsza warstwa podkładowa z drobnym zaciekiem <mina>
więc czeka mnie ponownie szlif i nowe warstwy ;)

udało mi się też złożyć do kupy przepływkę, brakuje tylko tłumika szumów, którym dotychczas była skórzana "łatka"... <masakra> <masakra>

_________________
Черный Bymep
  
 
 
     
Mulder 


Nadwozie: E28
Model: 533i
Silnik: m30b33
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 1864
Skąd: Bydgoszcz (4DON)
Wysłany: 24 Styczeń 2013, 17:19   
   Imię: Maciek


robota leci dalej...
tym razem foty papierem ściernym robiłem



_________________
Черный Bymep
  
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0.083 sekundy. Zapytań do SQL: 11