[E30] 325e 04/1987 "Babuszka" |
Autor |
Wiadomość |
Przemas
Przemas

Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 03 Mar 2011 Posty: 588 Skąd: Konin/Warszawa
|
Wysłany: 23 Listopad 2012, 09:40
Imię: Przemek |
|
|
Wczoraj Kacper zrobił kolejne piękne zdjęcia Babci i nie ominęła mnie przyjemność wyciągnięcia od niego kluczy od ety
Przejechaliśmy kilka dosyć wymownych kilometrów i stwierdzam, że ten silnik to diaboł od 2tyś. obrotów urywa dupę, nawet się Pan z Audi a5 sportback miał możliwość o tym przekonać
Co do zdjęć to jedno już macie zaprezentowane, będą jeszcze dwa a wszystko robione w mało sprzyjających warunkach...mimo wszystko Kacper jak zawsze dokładny i z brakiem pośpiechu
Ciekawe jak Twoja Pani znosi Twoje sesje
Dzięki serdeczne za poświęcony czas! |
_________________
 |
|
|
|
 |
Adaasko
Bronzitbeige

Nadwozie: Exx
Model: 335i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985'
Dołączył: 30 Lip 2010 Posty: 174 Skąd: ten swąd?
|
Wysłany: 5 Grudzień 2012, 23:47
Imię: adaś |
|
|
140km? wow, nic nie było grzebane?
że tez moja sie nie załapała na SUPER... asz...
ale progi w kolorze, i ta wnęka, to dla mnie profanacja, odrazu widac że bylo grzebane, traci efekt "dziewicy" |
|
|
|
 |
shakaz

Nadwozie: E28
Model: 528
Silnik: M30B28
Rok produkcji: 1981
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Lip 2010 Posty: 155 Skąd: POZnan*
|
Wysłany: 6 Grudzień 2012, 00:04
Imię: michał |
|
|
Zajebiste te foty i fajnie, że bronzit
Ładnie się mieni na fociach |
|
|
|
 |
Szczep
Nadwozie: Exx
Model: 325e e30
Silnik: M20B27 SETA
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 2 razy Dołączył: 03 Wrz 2011 Posty: 194 Skąd: Warszawa/Gdansk
|
Wysłany: 8 Grudzień 2012, 15:46
Imię: Kacper |
|
|
Od wtorku E30 w garażu, rozpoczęło sen zimowy.
Początek sezonu 2012 - 251 020km. Aktualnie 259 050km.
Przez rok 2012 pokonaliśmy razem równe 8000km, głównie na cotygodniowe
spotkania w stolicy, 2 razy w podróży do Gdańska, raz na Hel.
Roboty przeprowadzone na ten rok:
- przegląd filtr/olej (po 8000km),
- detailing lakieru/wnętrza,
- uszczelniony dyfer, nowy olej,
- nowa kostka stacyjki,
- nowa nakładka drzwi kierowcy,
- nowy komplet centalnego zamka + kluczyk e46,
- nowy osprzęt lewarka zmiany biegów,
- nowy siłownik maski,
- radio RDS Reverse II,
- regulacja zaworów (by Majsu),
- nowe plastiki przednich zderzaków,
- gruntowne odnowienie progów, zabezpieczenie spodu,
- usunięcie jedynej szkody na powłoce - zadrapanie prawego tylnego nadkola.
Aktualne foteczki, ostatnie przed zamknięciem sezonu, wspólnie z Pemasem.
Adaasko napisał/a: | 140km? wow, nic nie było grzebane?
Ale progi w kolorze, i ta wnęka, to dla mnie profanacja, odrazu widac że bylo grzebane, traci efekt "dziewicy" |
Przy otwieraniu ETY były robione małe szlify, gruntowne uzdrowienie serca,
zatem silnik praktycznie został niedawno dotarty. Majsu po zdjęciu dekla
przyznał, że jest tam jakoś świeżo.
Zgadzam się, efektu dziewicy tu nie ma, ale czarny dół optycznie bardzo oddala
auto od ziemi - a kolor to kwestia gustu. Ja stawiam też na jakość, więc "ruszane",
czy też nie, ważne że zrobiła to dla mnie osoba jedna z lepszych w tym temacie, a nie
przypadkowy druciarz. |
_________________ E30 325e 04/1987 Bronzitbeige Metalic (#139)
 |
|
|
|
 |
Adaasko
Bronzitbeige

Nadwozie: Exx
Model: 335i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985'
Dołączył: 30 Lip 2010 Posty: 174 Skąd: ten swąd?
|
Wysłany: 8 Grudzień 2012, 16:10
Imię: adaś |
|
|
kurde, ale skad te 140km... też chce!
trzeba oddalic auto progami, i przybliżyc sprężynami, polecam |
|
|
|
 |
Przemas
Przemas

Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 03 Mar 2011 Posty: 588 Skąd: Konin/Warszawa
|
Wysłany: 8 Grudzień 2012, 16:21
Imię: Przemek |
|
|
Adaasko napisał/a: | trzeba oddalic auto progami, i przybliżyc sprężynami, polecam |
Czyli zmiana zawiasu ma być mniejszą profanacją niż estetyka
Też bije się z myślami co zrobić z tym fantem u siebie |
_________________
 |
|
|
|
 |
Szczep
Nadwozie: Exx
Model: 325e e30
Silnik: M20B27 SETA
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 2 razy Dołączył: 03 Wrz 2011 Posty: 194 Skąd: Warszawa/Gdansk
|
Wysłany: 8 Grudzień 2012, 16:30
Imię: Kacper |
|
|
Autko i tak jest już minimalnie niżej i już w miarę twardo. Decyzja o progach
podjęta - jak mi się znudzi, to zmienię na czarne.
Pemas, u Ciebie bym też zostawił, jak jest - przy Twoim lakierze niebardzo
widać tą "modyfikację", a na pewno przyjemnie pogłaskać Babcię po lakierowanym brzuszku.
Szczególnie, jak jest to pokryte bezbarwnym - brud szybciej schodzi, a do czarnego,
matowego baranka się lepi i czarny nie jest czarny. |
_________________ E30 325e 04/1987 Bronzitbeige Metalic (#139)
 |
|
|
|
 |
Przemas
Przemas

Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 03 Mar 2011 Posty: 588 Skąd: Konin/Warszawa
|
Wysłany: 8 Grudzień 2012, 16:48
Imię: Przemek |
|
|
Nawet gdybym wracał w oryginał to farbą a nie "barankiem" |
_________________
 |
|
|
|
 |
Adaasko
Bronzitbeige

Nadwozie: Exx
Model: 335i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985'
Dołączył: 30 Lip 2010 Posty: 174 Skąd: ten swąd?
|
Wysłany: 8 Grudzień 2012, 23:48
Imię: adaś |
|
|
od skromnej glebki nikt nie umarł, zaprawde powiadam. |
|
|
|
 |
Przemas
Przemas

Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 03 Mar 2011 Posty: 588 Skąd: Konin/Warszawa
|
Wysłany: 9 Grudzień 2012, 10:33
Imię: Przemek |
|
|
Adaasko napisał/a: | od skromnej glebki nikt nie umarł, zaprawde powiadam |
temuż zrobić będzie ją trzeba |
_________________
 |
|
|
|
 |
Adaasko
Bronzitbeige

Nadwozie: Exx
Model: 335i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985'
Dołączył: 30 Lip 2010 Posty: 174 Skąd: ten swąd?
|
Wysłany: 9 Grudzień 2012, 12:33
Imię: adaś |
|
|
Pemas, nie będzesz żałował, uważam ze takie -40 jest totalnie nieprzeszkadzające w miescie, a znacznie poprawia własciwosci jezdne, NO I WYGLĄD:) |
|
|
|
 |
Przemas
Przemas

Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 03 Mar 2011 Posty: 588 Skąd: Konin/Warszawa
|
Wysłany: 9 Grudzień 2012, 12:47
Imię: Przemek |
|
|
Wiem, wiem ale nie śmiećmy już Kacprowi moimi bzetami
W razie co reszta u mnie[/b] |
_________________
 |
|
|
|
 |
Szczep
Nadwozie: Exx
Model: 325e e30
Silnik: M20B27 SETA
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 2 razy Dołączył: 03 Wrz 2011 Posty: 194 Skąd: Warszawa/Gdansk
|
Wysłany: 9 Grudzień 2012, 15:59
Imię: Kacper |
|
|
Ja już mam -30/-30. |
_________________ E30 325e 04/1987 Bronzitbeige Metalic (#139)
 |
|
|
|
 |
Przemas
Przemas

Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 03 Mar 2011 Posty: 588 Skąd: Konin/Warszawa
|
Wysłany: 9 Grudzień 2012, 16:58
Imię: Przemek |
|
|
Szczep napisał/a: | Ja już mam -30/-30. |
Ale ja nie! |
_________________
 |
|
|
|
 |
Szczep
Nadwozie: Exx
Model: 325e e30
Silnik: M20B27 SETA
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 2 razy Dołączył: 03 Wrz 2011 Posty: 194 Skąd: Warszawa/Gdansk
|
Wysłany: 29 Marzec 2013, 19:22
Imię: Kacper |
|
|
Korzystając z wczorajszego słońca - podjechałem na badanie techniczne (ważne do 30. marca),
a tu MYK - wynik negatywny. Tuleje tylnej belki - fabryczne, 26-letnie - do wymiany.
Wtem na podnośnik i rozbieranie - wydech, dyfer, zawias, hamulce, wał. Tak wygląda Babuszka w negliżu:
Przy okazji wymiany nieszczęsnych tulei, które były totalnie sparciałe, a i nie marnując robocizny
- wymiana innych gumowych elementów gdzie sie dało, oraz... odświeżenie końcowego wydechu.
Chwile słońca z wczoraj:
Czekamy na ponowny przypływ wiosny! |
_________________ E30 325e 04/1987 Bronzitbeige Metalic (#139)
 |
|
|
|
 |
Przemas
Przemas

Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 03 Mar 2011 Posty: 588 Skąd: Konin/Warszawa
|
Wysłany: 29 Marzec 2013, 19:53
Imię: Przemek |
|
|
Taaaaaak, przypływ wiosny od rana bardzo bogaty w stolicy
To się musiałeś zdziwić wynikiem |
_________________
 |
|
|
|
 |
Szczep
Nadwozie: Exx
Model: 325e e30
Silnik: M20B27 SETA
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 2 razy Dołączył: 03 Wrz 2011 Posty: 194 Skąd: Warszawa/Gdansk
|
Wysłany: 29 Marzec 2013, 19:58
Imię: Kacper |
|
|
Pemas napisał/a: | To się musiałeś zdziwić wynikiem |
Trochę się zdziwiłem, ale jak zobaczyłem przyczynę, to aż z przyjemnością ją usunąłem, chociaż łatwo nie było.
Teraz już bez zastrzeżeń. ...no może do naszej wiosny mam zastrzeżenia! |
_________________ E30 325e 04/1987 Bronzitbeige Metalic (#139)
 |
|
|
|
 |
Szczep
Nadwozie: Exx
Model: 325e e30
Silnik: M20B27 SETA
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 2 razy Dołączył: 03 Wrz 2011 Posty: 194 Skąd: Warszawa/Gdansk
|
Wysłany: 3 Maj 2013, 21:57
Imię: Kacper |
|
|
Mały update: 2013.kwiecień. Rozpoczęcie sezonu Youngtimer Warsaw.
 |
_________________ E30 325e 04/1987 Bronzitbeige Metalic (#139)
 |
|
|
|
 |
|