E12-E28 Strona Główna E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Filmik z IV Ogólnopolskiego Zlotu e12-e28.pl - MAŁKINIA 2014 - http://vimeo.com/102914979

Poprzedni temat «» Następny temat
[E30] 325e 04/1987 "Babuszka"
Autor Wiadomość
Szczep 

Nadwozie: Exx
Model: 325e e30
Silnik: M20B27 SETA
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Wrz 2011
Posty: 194
Skąd: Warszawa/Gdansk
Wysłany: 3 Wrzesień 2011, 23:06   [E30] 325e 04/1987 "Babuszka"
   Imię: Kacper


Heja,

po nieco długim epizodzie z Golfami mk1, w końcu doczekałem swojego pierwszego BMW.
BMW miało być od zawsze, ale jak widać, potrzebne były 2 lata, aby do tego "dorosnąć".

poprzednie Golfy:
1) http://img3.imageshack.us/img3/8959/dsc2431t.jpg
2) http://img813.imageshack....278/dsc9542.jpg

E30 325e z rocznika 1987, opuściła salon w kwietniu, zakupiona przez Niemca z rocznika 1927.
W swoim życiorysie miała trzech właścicieli, po czym przywędrowała do Polski.

Egzemplarz zachowany w oryginale, została odmalowana - lakier bez zmian - 139 Bronzitbeig Metallic.
Mechanicznie i blacharsko zdrowo, kiedy tylko jest pogoda - lubimy wspólny spacer. :)

ETA na hamowni wylegitymowała się następującymi parametrami: 140hp / 230Nm.
(wykres zeskanuję i wkleję)

Wyposażenie nie jest takie, jakiego szukałem, lecz raczej nie ma powodów do narzekań:
- check-board na suficie,
- elektrycznie sterowane szyby,
- elektrycznie sterowane lusterka,
- centralny zamek (dołożony),
- halogeny.

Kilka zdjęć dla podglądu:


















Pozdro,
Szczep :)
_________________
E30 325e 04/1987 Bronzitbeige Metalic (#139)
 
 
     
peter22 
Oldschool


Nadwozie: E28
Model: 520i Alpinweiss
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 29 Lip 2010
Posty: 389
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 3 Wrzesień 2011, 23:11   
   Imię: Piotrek


Szczep napisał/a:
lubimy wspólny spacer. :)


to mi sie podobalo :D po tym jak dzis sie z nia "przespacerowales" :D eta fajnie chodzi musze przyznac, fajny ma kolor i srodek, no i waska lampa oczywiscie. a zdjecia z galerii jak z jakiegos salonu, naprawde super. jaki masz aparat :D patrzac na poprzednie auta ( tez je uwielbiam, babci czerwony stoi w kolejce :D ) beda jakies fajne plany co do e30?
 
 
     
Łukasz_P 


Nadwozie: Exx
Model: E90 LCI 318i
Silnik: N43B20A
Rok produkcji: 2008
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 258
Skąd: Warszawa
Wysłany: 3 Wrzesień 2011, 23:14   
   Imię: Łukasz


Widziałem, oglądałem auto naprawdę super ;-)

Ten kolor i wąska lampa idealnie to wszystko razem pasuje, no i silnik oczywiście najlepszy jaki może być ;-)
 
 
     
Szczep 

Nadwozie: Exx
Model: 325e e30
Silnik: M20B27 SETA
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Wrz 2011
Posty: 194
Skąd: Warszawa/Gdansk
Wysłany: 3 Wrzesień 2011, 23:18   
   Imię: Kacper


peter22, haha - Babuszka lubi, jak się ją goni i mówi brzydkie słówka, a nie tam jakieś "toczenie felgi". :D
Konfiguracja taka raczej babska - piaskowy lakier i kremowy środek... ale lubie to! :mrgreen:
Dzięki chłopaki za miłe słowo! Licze, że nieraz wyskoczymy jeszcze na rundkę.


P.S. Aparat Nikon. :)
_________________
E30 325e 04/1987 Bronzitbeige Metalic (#139)
 
 
     
Filip0 
Burgund Lover


Nadwozie: E28
Model: 5..i
Silnik: M..B..
Rok produkcji: '84
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 2222
Skąd: Wrocław / Sława
Wysłany: 4 Wrzesień 2011, 01:51   
   Imię: Filip


Te Golfy były takie ładne, że aż żal ich było sprzedawać pewnie ;-)

A co do E30 to powiem tylko, że widać że bardzo zadbana i w ori konfiguracji wygląda ślicznie :-)

Widać, że dbasz i bardzo dobrze bo coraz mniej tych rodzynków na wąskiej na naszym skromnym rynku :mrgreen:
_________________

 
 
     
Dominik4x4 
Diesel Power

Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 04.87
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 717
Skąd: Chorzów-Bytom
Wysłany: 4 Wrzesień 2011, 10:16   
   Imię: Dominik


E30 godne podziwu :-) przynajmniej u was jeżdżą od czasu do czasu takie rodzynki :-) bo u mnie to większości dobite zakatowane zajechane E30ki :-/ :-(
_________________
E28 524td 04/87 :) było
R1100R ' 05/95
JeeP Cherokee XJ 2,5td 05/92
Audi 200 C3 2,2 05/90 Turbo mit rakiet
 
 
     
ŻbiQ 
Kapitan


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 4627
Skąd: Warszawa
Wysłany: 4 Wrzesień 2011, 10:52   
   Imię: Patryk


Naprawdę fajna E30-stka :-) Pierwsze zdjęcie jest genialne, normalnie folder sprzedażowy :-D Masz naprawdę dobre oko i porządną "strzelawke" ;-)

Podłączam się - napisz jakie plany co do Ety.

Golfy... :shock: Przez Ciebie zaczynam szukać Mk1 :D
Wyglądają niesamowicie! Chyba naprawdę ciężko Ci było się z nimi rozstawać...
Chętnie obejrzałbym więcej zdjęć tych rodzynków, jak byś mógł wrzucić boczne zdjęcie tego GTI - czy to nie przypadkiem felgi Momo się na nim kręciły???
_________________
 
 
     
Dominik4x4 
Diesel Power

Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 04.87
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 717
Skąd: Chorzów-Bytom
Wysłany: 4 Wrzesień 2011, 11:15   
   Imię: Dominik


ŻbiQ napisał/a:
Naprawdę fajna E30-stka :-) Pierwsze zdjęcie jest genialne, normalnie folder sprzedażowy :-D Masz naprawdę dobre oko i porządną "strzelawke" ;-)

Podłączam się - napisz jakie plany co do Ety.

Golfy... :shock: Przez Ciebie zaczynam szukać Mk1 :D
Wyglądają niesamowicie! Chyba naprawdę ciężko Ci było się z nimi rozstawać...
Chętnie obejrzałbym więcej zdjęć tych rodzynków, jak byś mógł wrzucić boczne zdjęcie tego GTI - czy to nie przypadkiem felgi Momo się na nim kręciły???


Golf MK1 jest piękny ojciec miał tego ze prostokątnymi lampami a pod maską 1,6td to dopiero szło nie dało się tego na drodze utrzymać był we kolorze białym i miał niebieską tapicerkę może sobie kiedyś takiego kupię to jest prawdziwy golf :-)
_________________
E28 524td 04/87 :) było
R1100R ' 05/95
JeeP Cherokee XJ 2,5td 05/92
Audi 200 C3 2,2 05/90 Turbo mit rakiet
 
 
     
M-EJ 


Nadwozie: Exx
Model: Robin Reliant
Silnik: duży
Rok produkcji: 1980
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 888
Skąd: Toruń
Wysłany: 4 Wrzesień 2011, 11:28   
   Imię: Janusz


Twój Golf był nie dawno w pewnej gazetce jak dobrze pamiętam.
_________________
 
 
     
bąku 

Nadwozie: Exx
Model: 325e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 364
Skąd: Warszawa
Wysłany: 4 Wrzesień 2011, 11:35   
   Imię: Bartek


Dla ścisłości to jest SuperEta z tego co widzę, bo ma podwójny wydech ;-)
140hp cosik dużo według katalogu powinna mieć 125 a stara eta 122, napewno nic tam kiedyś przy silniczku grzebane nie było :?:
Auto prezentuje się pięknie :-D a co do fałwejów mk1 to boskie :mrgreen:
 
 
     
Szczep 

Nadwozie: Exx
Model: 325e e30
Silnik: M20B27 SETA
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Wrz 2011
Posty: 194
Skąd: Warszawa/Gdansk
Wysłany: 4 Wrzesień 2011, 12:10   
   Imię: Kacper


Tak, to jest superETA, ostatnio było przy niej nieco robione.
- ustawianie luzów zaworowych,
- wymiana uszczelki pod głowicą,
- planowanie,
- wymienione świece.

wykres:



Zgadza się, srebrne mk1 było ostatnio w ClassicAuto (numer sierpniowy 08/11).

Czarne mk1 - swallowtail '76 + BBS RM 7j/15" przód, 7,5j/15" tył.
http://img697.imageshack....30f142438fo.jpg
http://img19.imageshack.us/img19/6011/dsc3373m.jpg
http://img535.imageshack....38/dsc2406h.jpg
http://img59.imageshack.us/img59/8402/dsc2421d.jpg
http://img220.imageshack....10/40470609.jpg

Srebrne mk1 GTI, '83 + BBS RF 8j/16" przód i 9j/16" tył.
http://img267.imageshack....94/dsc6610a.jpg
http://img145.imageshack....95/dsc6679l.jpg
http://img530.imageshack....416/dsc6688.jpg
http://img692.imageshack....14/dsc6288c.jpg
http://img233.imageshack....558/dsc6372.jpg
http://img218.imageshack....608/dsc6371.jpg
http://img856.imageshack....8/dsc0104tl.jpg
http://img153.imageshack....27/dsc9378n.jpg


+ bonusik z ETĄ Babunią. :-)

http://img232.imageshack....76/img0740a.jpg


Dzięki za miłe przyjęcie. Ja już czekam na dzisiejszy wieczorny spacer. :mrgreen:
_________________
E30 325e 04/1987 Bronzitbeige Metalic (#139)
 
 
     
M-EJ 


Nadwozie: Exx
Model: Robin Reliant
Silnik: duży
Rok produkcji: 1980
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 888
Skąd: Toruń
Wysłany: 4 Wrzesień 2011, 15:08   
   Imię: Janusz


Zakładaj tam jakieś wiadra :mrgreen:
_________________
 
 
     
Szczep 

Nadwozie: Exx
Model: 325e e30
Silnik: M20B27 SETA
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Wrz 2011
Posty: 194
Skąd: Warszawa/Gdansk
Wysłany: 14 Sierpień 2012, 21:43   
   Imię: Kacper


Troszkę czasu minęło, a E30 wciąż przechodzi zmiany. Rozpocząłem nią sezon 2012 z początkiem marca z przebiegiem 251 020km. Aktualnie 256 050km.

Roboty przeprowadzone na ten rok:
- przegląd filtr/olej (po 8000km),
- detailing lakieru/wnętrza,
- uszczelniony dyfer, nowy olej,
- nowa kostka stacyjki,
- nowa nakładka drzwi kierowcy,
- nowy komplet centalnego zamka + kluczyk e46,
- nowy osprzęt lewarka zmiany biegów,
- nowy siłownik maski,
- radio RDS Reverse II,
...

ETA odwiedziła Trójmiasto oraz zagościła na AutoNostalgii 2012 wśród innych BMW. W Lutym 2012 była także gościem BMW Inchcape podczas dni otwartych nowego BMW F30.















To takie skromne podsumowanie na półmetku sezonu 2012. Mam nadzieję, że pogoda dopisze i znajdzie się jeszcze okazja na wspólne spotkanko z rekinami. :->


pozdro!
_________________
E30 325e 04/1987 Bronzitbeige Metalic (#139)
 
 
     
MAJSU 


Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 2147
Skąd: Warszawa
Wysłany: 30 Sierpień 2012, 22:16   
   Imię: Tomek


Grzebałem co nieco dzisiaj przy niej i trzeba przyznać że piękna sztuka 8-) A do tego wyjątkowo żwawa jak na taką babuszkę !
 
 
     
Adaasko 
Bronzitbeige


Nadwozie: Exx
Model: 335i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985'
Dołączył: 30 Lip 2010
Posty: 172
Skąd: ten swąd?
Wysłany: 31 Sierpień 2012, 02:10   
   Imię: adaś


jedyne co mnie osobiscie razi - to progi w kolorze nadwozia :)

pozatym pięękna :)
 
 
     
ŻbiQ 
Kapitan


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 4627
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31 Sierpień 2012, 08:13   
   Imię: Patryk


MAJSU napisał/a:
Grzebałem co nieco dzisiaj przy niej

Czyli jednak Ty regulowałeś zaworki :-)
_________________
 
 
     
MAJSU 


Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 2147
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31 Sierpień 2012, 09:40   
   Imię: Tomek


ŻbiQ napisał/a:
MAJSU napisał/a:
Grzebałem co nieco dzisiaj przy niej

Czyli jednak Ty regulowałeś zaworki :-)


Nikt nie robi tego tak dobrze jak wujek MAJSU 8-)

:mrgreen:
 
 
     
ŻbiQ 
Kapitan


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 4627
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31 Sierpień 2012, 09:45   
   Imię: Patryk


MAJSU napisał/a:
Nikt nie robi tego tak dobrze jak wujek MAJSU

Dlatego też poleciłem Kacprowi wybrać się do Ciebie :)
_________________
 
 
     
bąku 

Nadwozie: Exx
Model: 325e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 364
Skąd: Warszawa
Wysłany: 31 Sierpień 2012, 10:16   
   Imię: Bartek


MAJSU napisał/a:
ŻbiQ napisał/a:
MAJSU napisał/a:
Grzebałem co nieco dzisiaj przy niej

Czyli jednak Ty regulowałeś zaworki :-)


Nikt nie robi tego tak dobrze jak wujek MAJSU 8-)

:mrgreen:


Jaki luz ustawiony :?:
 
 
     
Szczep 

Nadwozie: Exx
Model: 325e e30
Silnik: M20B27 SETA
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Wrz 2011
Posty: 194
Skąd: Warszawa/Gdansk
Wysłany: 2 Wrzesień 2012, 12:46   
   Imię: Kacper


ŻbiQ napisał/a:
MAJSU napisał/a:
Grzebałem co nieco dzisiaj przy niej

Czyli jednak Ty regulowałeś zaworki :-)



Zaworki wyregulowane Pierwsza Klasa :!: Wielkie dzięki MAJSU za pomocną dłoń!
Przy okazji znalazło się kilka drobnostek do poprawy, mimośrody i zaczęło szwankować visko (już zamówione). :-)

Babuszka odetchnęła świeżym powietrzem!


Adaasko napisał/a:
jedyne co mnie osobiscie razi - to progi w kolorze nadwozia :)

pozatym pięękna :)


Na zimę odstawiam E30 na minimalne poprawki kosmetyczne, nadkruszenia baranka na progu przy podnosniku wielkości paznokcia. :-P Zastanowię się, w jaki kolor to puścić! Może będzie powrót do oryginału.



E30 załapało się na fotkę ze Skarpy - wklejam, bo rzadko ktoś jej fotkę pstryknie. :mrgreen:

_________________
E30 325e 04/1987 Bronzitbeige Metalic (#139)
 
 
     
Szczep 

Nadwozie: Exx
Model: 325e e30
Silnik: M20B27 SETA
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Wrz 2011
Posty: 194
Skąd: Warszawa/Gdansk
Wysłany: 6 Wrzesień 2012, 23:33   
   Imię: Kacper


Aktualizuję temat o dzisiejsze nudne pstryki.









pozdro! :-)
_________________
E30 325e 04/1987 Bronzitbeige Metalic (#139)
 
 
     
Dixi 
Ojciec Dyrektor n° 1


Nadwozie: E28
Model: M535i 535i 535i 525e
Silnik: 3xM30 2xM20
Rok produkcji: 87" 86" 86"
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 4806
Skąd: Gdynia
Wysłany: 6 Wrzesień 2012, 23:34   
   Imię: Damian


Piękny samochód, w ogóle E30 na wąskiej :-P
_________________
E28 525eA 01/1984 bahamabeige
E28 525e 05/1986 karminrot
E28 535i 09/1986 zinnoberrot
E28 535i 04/1987 lachsilber-metallic GA 9387A
E28 M535i xx/1985 achatgruen-metallic
E30 316iA 05/1990 brillantrot GA 1990A
E32 750i 09/1991 sterlingsilber-metallic
E39 523iA 10/1995 calypsorot-metallic LS50625
 
 
     
Szczep 

Nadwozie: Exx
Model: 325e e30
Silnik: M20B27 SETA
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Wrz 2011
Posty: 194
Skąd: Warszawa/Gdansk
Wysłany: 6 Wrzesień 2012, 23:37   
   Imię: Kacper


...i pomyśleć, że jeszcze z 3 lata temu nie myślałem przyszłościowo o E30,
a co dopiero odróżnić 'wąską' od 'szerokiej' lampy... :mrgreen:
_________________
E30 325e 04/1987 Bronzitbeige Metalic (#139)
 
 
     
bąku 

Nadwozie: Exx
Model: 325e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 364
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10 Wrzesień 2012, 09:49   
   Imię: Bartek


Jak będziesz się zastanawiał się nad progami i dojdziesz do wniosku, żeby były jednak czarne to pamiętaj o tym, że w oryginale czarna też powinna być wnęka na koło zapasowe wystająca spod pasa tylnego ;-) :-)
 
 
     
Szczep 

Nadwozie: Exx
Model: 325e e30
Silnik: M20B27 SETA
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Wrz 2011
Posty: 194
Skąd: Warszawa/Gdansk
Wysłany: 10 Wrzesień 2012, 12:34   
   Imię: Kacper


bąku, wiem, wiem. Mimo wszystko podjąłem decyzję,
że progi będą profi zabezpieczone na nowo, pryśnięte w BronzitBeige. :->

Zamiast suchego barana, będzie teraz bardziej płynna powłoka.
Nie będzie się do tego lepił syf, a i nic się tak łatwo nie pokruszy, tak jak teraz.
_________________
E30 325e 04/1987 Bronzitbeige Metalic (#139)
 
 
     
Szczep 

Nadwozie: Exx
Model: 325e e30
Silnik: M20B27 SETA
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Wrz 2011
Posty: 194
Skąd: Warszawa/Gdansk
Wysłany: 25 Październik 2012, 21:01   
   Imię: Kacper


Co by nie było, że ETA tylko stoi i pachnie, podsyłam parę fotek z backstage.

- oczyszczanie progów,
- nowy (gładszy) baranek + lakier,
- naprostowanie zderzaka tylnego,
- kosmetyka i gadżety. <oko>



Zderzak przedni - gadżety:




Blaszki zderzaka tylnego - zabezpieczenie + malowanie (zdjęcia w trakcie):



Sezon 2012 uznaję za zakończony, zatem nastała pora na wnikliwe sprawdzenie Babuszki. Od jakiegoś czasu dręczyły mnie nieestetyczne pęknięcia na baranku. Pracą pod kryptonimem "PROGI" od A do Z zajmie się zakład FenixMotors. Oto wstęp, Progi STAGE1:

WYNIK - 4 miejsca = 3 dziury. Już niebawem ETA będzie zdrowa jak ryba!




Pozdro!
Szczep
_________________
E30 325e 04/1987 Bronzitbeige Metalic (#139)
 
 
     
Filip0 
Burgund Lover


Nadwozie: E28
Model: 5..i
Silnik: M..B..
Rok produkcji: '84
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 2222
Skąd: Wrocław / Sława
Wysłany: 25 Październik 2012, 21:33   
   Imię: Filip


Szczep napisał/a:
- naprostowanie zderzaka tylnego,


To się da? <lol>

Ogólnie bardzo lubię Twoje nowe zdjęcia i podejście do autka, tylko za cholerę mi się kolor nie podoba... <sciana>

Nie obrażaj się <oczko>
_________________

 
 
     
Szczep 

Nadwozie: Exx
Model: 325e e30
Silnik: M20B27 SETA
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Wrz 2011
Posty: 194
Skąd: Warszawa/Gdansk
Wysłany: 25 Październik 2012, 21:41   
   Imię: Kacper


Filip0, naprostowanie na blaszkach mocujących LEWO-PRAWO.
Zderzak sam w sobie jest prosty. <oczko>


Filip0 napisał/a:
Nie obrażaj się.


Spoko, spoko. Jak by każdemu podobało się to samo, świat byłby nudny. :D
_________________
E30 325e 04/1987 Bronzitbeige Metalic (#139)
 
 
     
Filip0 
Burgund Lover


Nadwozie: E28
Model: 5..i
Silnik: M..B..
Rok produkcji: '84
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 2222
Skąd: Wrocław / Sława
Wysłany: 25 Październik 2012, 21:45   
   Imię: Filip


Szczep napisał/a:
Zderzak sam w sobie jest prosty.


No mam ten sam problem, bo mam prawie idealny zdrowiutki i prościutki zderzak na tył. No ale właśnie, prawie. <oko>

Szczep napisał/a:
Spoko, spoko. Jak by każdemu podobało się to samo, świat byłby nudny.


Żeby nie było, E30 na wąskiej - klasa sama w sobie <cwaniak>
_________________

 
 
     
Szczep 

Nadwozie: Exx
Model: 325e e30
Silnik: M20B27 SETA
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Wrz 2011
Posty: 194
Skąd: Warszawa/Gdansk
Wysłany: 7 Listopad 2012, 14:55   
   Imię: Kacper


Mały teaser z końcówki prac. <tanczy>

_________________
E30 325e 04/1987 Bronzitbeige Metalic (#139)
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0.069 sekundy. Zapytań do SQL: 11