E12-E28 Strona Główna E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Filmik z IV Ogólnopolskiego Zlotu e12-e28.pl - MAŁKINIA 2014 - http://vimeo.com/102914979

Poprzedni temat «» Następny temat
Czerw -->BMW E30 328i '87 - MTechnik I - Killer!
Autor Wiadomość
Kucharz 
Pogrzebowy


Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 3244
Skąd: Małkinia
Wysłany: 1 Maj 2012, 21:34   
   Imię: Marcin


Miałem przyjemnosć oglądać to auto w drodze do Torunia na zlot, a na zlocie zaszczyt parkować nie daleko.

Panowie, szacun za e30, cieszy oko niezmiernie!!!
_________________
www.firmaorchidea.pl
www.zajazdpodsosnami.pl
www.chodowiak.pl
 
 
     
Czerw 


Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 401
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 14 Czerwiec 2012, 17:29   
   Imię: Kuba


Kucharz napisał/a:
Panowie, szacun za e30, cieszy oko niezmiernie!!!
Cieszy, cieszy ;-)

Z okazji wolnego czasu, postanowiłem zrobić coś przy e30. Wosk już nie był w najlepszej kondycji więc postanowiłem użyć coś bardziej wytrzymałego i dużo lepiej zabezpieczającego lakier niż popularny Colli 476.
Został nałożony Cquartz 8-)

Najpierw porządne mycie + glinkowanie.
Następnie inspekcja lakieru po wcześniejszym dokładnym przetarciu IPA. Minęło już ponad 4 miesiące od polerki, a lakier w stanie nie wymagającym komentarza :-) .


Czas na kwarcowanie.

50/50 prawa strona kwarc, lewa bez.




Jak się pogoda poprawi to się ogarnie jakąś sesje porządną ;-)
_________________
E28 525i 06/1985 Cosmosblau-Metallic
E30 3xxi 03/1987 Diamantschwarz-Metallic
 
 
     
Szalik1 


Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 2194
Skąd: Wschowa
Wysłany: 14 Czerwiec 2012, 18:57   
   Imię: Wojtek


brakuje jeszcze jakiejś s-ki pod maska :-P ale mam nadzieje ze pracujecie nad tym i juz niedługo, bo m20 to padaka :-D
 
 
     
bąku 

Nadwozie: Exx
Model: 325e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 364
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14 Czerwiec 2012, 21:20   
   Imię: Bartek


Wreszcie dostała coś lepszego niż Colli ;-)
Wyszło perfekcyjnie :mrgreen: :mrgreen:
 
 
     
paweł13 


Nadwozie: Exx
Model: 316
Silnik: M10B16
Rok produkcji: 1979
Dołączył: 24 Kwi 2011
Posty: 41
Skąd: Słupsk
Wysłany: 15 Czerwiec 2012, 21:06   
   Imię: Paweł


Wasze Bmki to wzór do naśladowania odnośnie tego jak youngtimery powinny wyglądać. Zawsze z zaciekawieniem zaglądam do waszych tematów bo z wielką przyjemnością ogląda się takie fotki !

Szacun !
 
 
     
Czerw 


Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 401
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 18 Czerwiec 2012, 11:15   
   Imię: Kuba


Kilka fotek dużo lepszej jakości z e30 znajomego ;-)

















Pozdro :-)
_________________
E28 525i 06/1985 Cosmosblau-Metallic
E30 3xxi 03/1987 Diamantschwarz-Metallic
 
 
     
ŻbiQ 
Kapitan


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 4627
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18 Czerwiec 2012, 11:29   
   Imię: Patryk


Czerw napisał/a:
Kilka fotek z e30 znajomego

Dobra, lepiej mów jak chodzi ten potwór Lesia z V8 pod machą :-P Tylko nie mów, że nie jeździłeś...

Widzę, że Lesio też z tych, którzy wierzą w dodatkową moc po pomalowaniu zacisków w wyścigową czerwień :mrgreen:

Wasza wyszła jak prawdziwa koza, tym bardziej na tej trawce ;-) Obie widziałem na żywo i mimo wszystko czarna po prostu masakruje, a tamtej prawie nie widać. Nad felgami u Lesia już się nie będę znęcał, bo na sporcie jest litania na ten temat.

PS Poczekajcie jeszcze chwilę z tym zestawem na działce, bo zaraz podobno ma być Beatles, i wtedy jeszcze ja dorzucę swojego Diamanta do ładnego krajobrazu ;-)
_________________
 
 
     
Czerw 


Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 401
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 18 Czerwiec 2012, 12:10   
   Imię: Kuba


ŻbiQ napisał/a:
Dobra, lepiej mów jak chodzi ten potwór Lesia z V8 pod machą Tylko nie mów, że nie jeździłeś...
Jeździłeś, jeździłeś :-P Jedyne co można powiedzieć to, że ogromny trud, pieniądze i praca włożona w e30 Lesia zwraca się z duużym zapasem. Poprostu przyjemność z jazdy tak lekkim autem z silnikiem V8 jest nie do opisania. Powiem tak, właściciel tego auta jeżdżąc nim na codzień przez miesiąc zużył 3 komplety opon :-D
ŻbiQ napisał/a:
Wasza wyszła jak prawdziwa koza, tym bardziej na tej trawce
Oj tam, odrazu koza, koło poprostu małe :-P Innego nie będzie to jest idealne. Gleby raczej też, to jest auto na codzień "do śmigania po bułki do sklepu", przy glebie -40mm i MT1 zrobi się już dużo mniej funkcjonalnie, więc zostaje narazie tak jak jest ;-)
ŻbiQ napisał/a:
PS Poczekajcie jeszcze chwilę z tym zestawem na działce, bo zaraz podobno ma być Beatles, i wtedy jeszcze ja dorzucę swojego Diamanta do ładnego krajobrazu
Jak nie przyrósł do tej kostki na parkingu :mrgreen:
_________________
E28 525i 06/1985 Cosmosblau-Metallic
E30 3xxi 03/1987 Diamantschwarz-Metallic
 
 
     
ŻbiQ 
Kapitan


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 4627
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18 Czerwiec 2012, 12:47   
   Imię: Patryk


Czerw napisał/a:
Poprostu przyjemność z jazdy tak lekkim autem z silnikiem V8 jest nie do opisania.

Jakieś pomiary 0-100 już były? I jak jest z trakcją przy starcie z gazem w podłodze? 8-)

Czerw napisał/a:
przez miesiąc zużył 3 komplety opon

Czyli jednak nie da się użytkować takiego auta normalnie ;-)

Czerw napisał/a:
ak nie przyrósł do tej kostki na parkingu

W najbliższym czasie mam nadzieję stawić się u Was, a potem zniknie w garażowych czeluściach :)
_________________
 
 
     
Łukasz_P 


Nadwozie: Exx
Model: E90 LCI 318i
Silnik: N43B20A
Rok produkcji: 2008
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 258
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24 Czerwiec 2012, 12:13   
   Imię: Łukasz


Diamant jak Diamant ale ten czerwony parch to już chyba na pewno przyrósł do kostki 8-)
 
 
     
Dominik4x4 
Diesel Power

Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 04.87
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 717
Skąd: Chorzów-Bytom
Wysłany: 24 Czerwiec 2012, 12:36   
   Imię: Dominik


To już wiadomo Czemu Czerw nie ma Lustra w domu 8-) :mrgreen: Bo Przegląda się W E28 Jak i E30 :-D ;-) 8-)
_________________
E28 524td 04/87 :) było
R1100R ' 05/95
JeeP Cherokee XJ 2,5td 05/92
Audi 200 C3 2,2 05/90 Turbo mit rakiet
 
 
     
Czerw 


Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 401
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 24 Czerwiec 2012, 13:04   
   Imię: Kuba


Dominik4x4 napisał/a:
To już wiadomo Czemu Czerw nie ma Lustra w domu Bo Przegląda się W E28 Jak i E30
Zgadza się ;-)
_________________
E28 525i 06/1985 Cosmosblau-Metallic
E30 3xxi 03/1987 Diamantschwarz-Metallic
 
 
     
Czerw 


Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 401
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 10 Lipiec 2012, 18:04   
   Imię: Kuba


Doszły rozpórki od Staffa. ;-)
Polecam wszystkim.




To nie koniec modów. :-P
Żbiqu szykuj swojego ''bolida'' :D i lecimy na nasz OS. 8-)
_________________
E28 525i 06/1985 Cosmosblau-Metallic
E30 3xxi 03/1987 Diamantschwarz-Metallic
 
 
     
curi 

Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 25 Lip 2010
Posty: 245
Skąd: Mielec
Wysłany: 10 Lipiec 2012, 20:24   
   Imię: Patryk


Ta srebrna bestia to na 16 od bbs stoi?
_________________

 
 
     
Kucharz 
Pogrzebowy


Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 3244
Skąd: Małkinia
Wysłany: 10 Lipiec 2012, 20:33   
   Imię: Marcin


czy Staffa daje możliwosc wyboru między rozpórką z okrągłej rurki a kwadratowego profila?

dlaczego staffa a nie Nakrętka?
_________________
www.firmaorchidea.pl
www.zajazdpodsosnami.pl
www.chodowiak.pl
 
 
     
ŻbiQ 
Kapitan


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 4627
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10 Lipiec 2012, 22:21   
   Imię: Patryk


Czerw napisał/a:
Żbiqu szykuj swojego ''bolida'' :D i lecimy na nasz OS. 8-)

Chłopaki się już po niedzielnym rajdzie zapowiadali na takie mody i jak widać słów na wiatr nie rzucają :-) Jak przeprowadzicie kolejnego, o którym rozmawialiśmy, to już w ogóle będzie rajdówka :mrgreen: Ja u siebie też wrzucam, ale chyba tylko z przodu.

Ten OS jest uzależniający, bo Beatles tak samo czeka na kolejną rundkę ;-)

Duża różnica w prowadzeniu auta w zakrętach? Bo słyszałem, że inne auto się robi po wrzuceniu rozpórki, bardziej stabilne. No chyba, że z testami czekasz do OS-u :mrgreen:
_________________
 
 
     
Kucharz 
Pogrzebowy


Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 3244
Skąd: Małkinia
Wysłany: 10 Lipiec 2012, 22:23   
   Imię: Marcin


ŻbiQ napisał/a:
Duża różnica w prowadzeniu auta w zakrętach? Bo słyszałem, że inne auto się robi po wrzuceniu rozpórki, bardziej stabilne.


ja nigdy nie zauważyłem różnicy, ale ładnie pod maską wygląda :)
_________________
www.firmaorchidea.pl
www.zajazdpodsosnami.pl
www.chodowiak.pl
 
 
     
ŻbiQ 
Kapitan


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 4627
Skąd: Warszawa
Wysłany: 10 Lipiec 2012, 22:27   
   Imię: Patryk


Kucharz napisał/a:
ja nigdy nie zauważyłem różnicy, ale ładnie pod maską wygląda :)

Bo Ty nigdy nie przekraczasz 2 tys. obrotów i nie balansujesz na granicy przyczepności :mrgreen:
_________________
 
 
     
VaRiot666 
Damian Andrzej Jura


Nadwozie: E28
Model: 524 TD; 520i
Silnik: 2,4 TD 2,0
Rok produkcji: 1983 1987
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 1540
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 10 Lipiec 2012, 22:31   
   Imię: Damian


ŻbiQ napisał/a:
nie balansujesz na granicy przyczepności :mrgreen:


Co za tym idzie nie pisze tematów typu "sprzedam E28 - lekko uszkodzone" :-P
_________________
jura.damian@gmail.com
 
 
     
Kucharz 
Pogrzebowy


Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 3244
Skąd: Małkinia
Wysłany: 10 Lipiec 2012, 22:32   
   Imię: Marcin


no to fakt

ale ja mam Etę, nie muszę 2 tys przekraczać :-)
_________________
www.firmaorchidea.pl
www.zajazdpodsosnami.pl
www.chodowiak.pl
 
 
     
Kucharz 
Pogrzebowy


Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 3244
Skąd: Małkinia
Wysłany: 10 Lipiec 2012, 23:39   
   Imię: Marcin


dobra Czerwy, jak gorsze od Nakrętkowych, znajdę Was ;-)

kupiłem do e28 i do e30 kolegi
_________________
www.firmaorchidea.pl
www.zajazdpodsosnami.pl
www.chodowiak.pl
 
 
     
Czerw 


Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 401
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 11 Lipiec 2012, 07:45   
   Imię: Kuba


curi napisał/a:
Ta srebrna bestia to na 16 od bbs stoi?
17 cali, nie bylo BBS RC w 16''.
Kucharz napisał/a:
dlaczego staffa a nie Nakrętka?
Bo Staffa jest jednoczesciowa i duzo lepiej wykonana, farba nie odlazi, spawy ladne itp.
ŻbiQ napisał/a:
Ten OS jest uzależniający, bo Beatles tak samo czeka na kolejną rundkę
O to bedzie startowal w tej samej klasie do 2 litrow, chyba ze ŻbiQ przyjedzie swoim to zrobimy klase OPEN :mrgreen:
Trzeba bedzie znalezc tylko chetnego co bedzie ze stoperem stal :D
ŻbiQ napisał/a:
Duża różnica w prowadzeniu auta w zakrętach? Bo słyszałem, że inne auto się robi po wrzuceniu rozpórki, bardziej stabilne. No chyba, że z testami czekasz do OS-u
Powiem Ci, ze jest napewno roznica, jak duza to trzeba na OS'ie porownac :twisted:
Kucharz, gorsze czy lepsze to niewiem, przynajmniej nie amelinowe :D
_________________
E28 525i 06/1985 Cosmosblau-Metallic
E30 3xxi 03/1987 Diamantschwarz-Metallic
 
 
     
bąku 

Nadwozie: Exx
Model: 325e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 364
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12 Lipiec 2012, 17:49   
   Imię: Bartek


Może i ja się dołączę do OS-a ale niewiem czy jako zawodnik czy jako stoperowy :mrgreen:
 
 
     
Czerw 


Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 401
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 13 Lipiec 2012, 17:35   
   Imię: Kuba


bąku jako zawodnik oczywiście ;-)

Dzisiaj skoczyliśmy na hamownie ( daleko nie miałem, jakieś 2km ) ;-)
Wyniku nie trzeba komentować 8-) ( seria ma 129KM i 164Nm )


Po przeliczeniu z BHP wychodzi 134,5KM :-P

Film:
http://www.youtube.com/watch?v=OknVGgrteEM
_________________
E28 525i 06/1985 Cosmosblau-Metallic
E30 3xxi 03/1987 Diamantschwarz-Metallic
 
 
     
bąku 

Nadwozie: Exx
Model: 325e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 364
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14 Lipiec 2012, 07:42   
   Imię: Bartek


Ile kosztuje taki pomiar :?:
 
 
     
Czerw 


Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 401
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 14 Lipiec 2012, 09:09   
   Imię: Kuba


bąku napisał/a:
Ile kosztuje taki pomiar
150zł, na większości hamowni tyle wołają ;-)
_________________
E28 525i 06/1985 Cosmosblau-Metallic
E30 3xxi 03/1987 Diamantschwarz-Metallic
 
 
     
Kucharz 
Pogrzebowy


Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 3244
Skąd: Małkinia
Wysłany: 20 Lipiec 2012, 16:45   
   Imię: Marcin


szkoda, że automatu nie można zmierzyć

Czerw, czy Wam ta rozpórka dobrze się zakładała? czy jakies niespodzianki były?
_________________
www.firmaorchidea.pl
www.zajazdpodsosnami.pl
www.chodowiak.pl
 
 
     
Czerw 


Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 401
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 20 Lipiec 2012, 21:20   
   Imię: Kuba


Kucharz napisał/a:
Czerw, czy Wam ta rozpórka dobrze się zakładała? czy jakies niespodzianki były?
Moja sztuka był ok, bez problemowo zalozylem ;-) Coś tam czytałem, że komuś coś nie pasowało, ale chyba to już poprawili.

ŻbiQ, kiedy jedziemy coś poupalać, bo e30 czeka zwarte i gotowe :!: :mrgreen:

P.S. W 100% procentach przygotowana do sezonu :mrgreen:
Spotkałem dzisiaj na mieście Mercedesa E190 Evolution, ale nie uwieczniłem na zdjęciu :-/
_________________
E28 525i 06/1985 Cosmosblau-Metallic
E30 3xxi 03/1987 Diamantschwarz-Metallic
 
 
     
Kucharz 
Pogrzebowy


Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 3244
Skąd: Małkinia
Wysłany: 20 Lipiec 2012, 21:27   
   Imię: Marcin


u kolegi jest problem przy podszybiu, ale on ma M52 w e30
_________________
www.firmaorchidea.pl
www.zajazdpodsosnami.pl
www.chodowiak.pl
 
 
     
Czerw 


Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 401
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 20 Lipiec 2012, 21:37   
   Imię: Kuba


Powinna pasować też pod M52 mi się wydaje, bo bez sensu projektowac rozpórkę do e30 nie biorą pod uwagę silnika M5x który jest w co drugiej.

Takie foto z dziś, nie musze chyba pisać gdzie było robione :-P
_________________
E28 525i 06/1985 Cosmosblau-Metallic
E30 3xxi 03/1987 Diamantschwarz-Metallic
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,062 sekundy. Zapytań do SQL: 12