Czerw -->BMW E30 328i '87 - MTechnik I - Killer! |
Autor |
Wiadomość |
Kucharz
Pogrzebowy

Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Mar 2010 Posty: 3244 Skąd: Małkinia
|
|
|
|
 |
Czerw

Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 11 Lis 2009 Posty: 401 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 14 Czerwiec 2012, 18:29
Imię: Kuba |
|
|
Kucharz napisał/a: | Panowie, szacun za e30, cieszy oko niezmiernie!!! | Cieszy, cieszy ;-)
Z okazji wolnego czasu, postanowiłem zrobić coś przy e30. Wosk już nie był w najlepszej kondycji więc postanowiłem użyć coś bardziej wytrzymałego i dużo lepiej zabezpieczającego lakier niż popularny Colli 476.
Został nałożony Cquartz 8-)
Najpierw porządne mycie + glinkowanie.
Następnie inspekcja lakieru po wcześniejszym dokładnym przetarciu IPA. Minęło już ponad 4 miesiące od polerki, a lakier w stanie nie wymagającym komentarza :-) .
Czas na kwarcowanie.
50/50 prawa strona kwarc, lewa bez.
Jak się pogoda poprawi to się ogarnie jakąś sesje porządną ;-) |
_________________ E28 525i 06/1985 Cosmosblau-Metallic
E30 3xxi 03/1987 Diamantschwarz-Metallic |
|
|
|
 |
Szalik1

Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 2194 Skąd: Wschowa
|
Wysłany: 14 Czerwiec 2012, 19:57
Imię: Wojtek |
|
|
brakuje jeszcze jakiejś s-ki pod maska :-P ale mam nadzieje ze pracujecie nad tym i juz niedługo, bo m20 to padaka :-D |
|
|
|
 |
bąku
Nadwozie: Exx
Model: 325e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Gru 2009 Posty: 364 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14 Czerwiec 2012, 22:20
Imię: Bartek |
|
|
Wreszcie dostała coś lepszego niż Colli ;-)
Wyszło perfekcyjnie :mrgreen: :mrgreen: |
|
|
|
 |
paweł13

Nadwozie: Exx
Model: 316
Silnik: M10B16
Rok produkcji: 1979
Dołączył: 24 Kwi 2011 Posty: 41 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: 15 Czerwiec 2012, 22:06
Imię: Paweł |
|
|
Wasze Bmki to wzór do naśladowania odnośnie tego jak youngtimery powinny wyglądać. Zawsze z zaciekawieniem zaglądam do waszych tematów bo z wielką przyjemnością ogląda się takie fotki
Szacun |
|
|
|
 |
Czerw

Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 11 Lis 2009 Posty: 401 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 18 Czerwiec 2012, 12:15
Imię: Kuba |
|
|
Kilka fotek dużo lepszej jakości z e30 znajomego ;-)
Pozdro :-) |
_________________ E28 525i 06/1985 Cosmosblau-Metallic
E30 3xxi 03/1987 Diamantschwarz-Metallic |
|
|
|
 |
ŻbiQ
Kapitan

Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy Dołączył: 11 Mar 2010 Posty: 4627 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 18 Czerwiec 2012, 12:29
Imię: Patryk |
|
|
Czerw napisał/a: | Kilka fotek z e30 znajomego |
Dobra, lepiej mów jak chodzi ten potwór Lesia z V8 pod machą :-P Tylko nie mów, że nie jeździłeś...
Widzę, że Lesio też z tych, którzy wierzą w dodatkową moc po pomalowaniu zacisków w wyścigową czerwień :mrgreen:
Wasza wyszła jak prawdziwa koza, tym bardziej na tej trawce ;-) Obie widziałem na żywo i mimo wszystko czarna po prostu masakruje, a tamtej prawie nie widać. Nad felgami u Lesia już się nie będę znęcał, bo na sporcie jest litania na ten temat.
PS Poczekajcie jeszcze chwilę z tym zestawem na działce, bo zaraz podobno ma być Beatles, i wtedy jeszcze ja dorzucę swojego Diamanta do ładnego krajobrazu ;-) |
_________________
 |
|
|
|
 |
Czerw

Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 11 Lis 2009 Posty: 401 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 18 Czerwiec 2012, 13:10
Imię: Kuba |
|
|
ŻbiQ napisał/a: | Dobra, lepiej mów jak chodzi ten potwór Lesia z V8 pod machą Tylko nie mów, że nie jeździłeś... | Jeździłeś, jeździłeś :-P Jedyne co można powiedzieć to, że ogromny trud, pieniądze i praca włożona w e30 Lesia zwraca się z duużym zapasem. Poprostu przyjemność z jazdy tak lekkim autem z silnikiem V8 jest nie do opisania. Powiem tak, właściciel tego auta jeżdżąc nim na codzień przez miesiąc zużył 3 komplety opon :-D ŻbiQ napisał/a: | Wasza wyszła jak prawdziwa koza, tym bardziej na tej trawce | Oj tam, odrazu koza, koło poprostu małe :-P Innego nie będzie to jest idealne. Gleby raczej też, to jest auto na codzień "do śmigania po bułki do sklepu", przy glebie -40mm i MT1 zrobi się już dużo mniej funkcjonalnie, więc zostaje narazie tak jak jest ;-) ŻbiQ napisał/a: | PS Poczekajcie jeszcze chwilę z tym zestawem na działce, bo zaraz podobno ma być Beatles, i wtedy jeszcze ja dorzucę swojego Diamanta do ładnego krajobrazu | Jak nie przyrósł do tej kostki na parkingu :mrgreen: |
_________________ E28 525i 06/1985 Cosmosblau-Metallic
E30 3xxi 03/1987 Diamantschwarz-Metallic |
|
|
|
 |
ŻbiQ
Kapitan

Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy Dołączył: 11 Mar 2010 Posty: 4627 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 18 Czerwiec 2012, 13:47
Imię: Patryk |
|
|
Czerw napisał/a: | Poprostu przyjemność z jazdy tak lekkim autem z silnikiem V8 jest nie do opisania. |
Jakieś pomiary 0-100 już były? I jak jest z trakcją przy starcie z gazem w podłodze? 8-)
Czerw napisał/a: | przez miesiąc zużył 3 komplety opon |
Czyli jednak nie da się użytkować takiego auta normalnie ;-)
Czerw napisał/a: | ak nie przyrósł do tej kostki na parkingu |
W najbliższym czasie mam nadzieję stawić się u Was, a potem zniknie w garażowych czeluściach |
_________________
 |
|
|
|
 |
Łukasz_P

Nadwozie: Exx
Model: E90 LCI 318i
Silnik: N43B20A
Rok produkcji: 2008
Dołączył: 27 Wrz 2010 Posty: 258 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24 Czerwiec 2012, 13:13
Imię: Łukasz |
|
|
Diamant jak Diamant ale ten czerwony parch to już chyba na pewno przyrósł do kostki 8-) |
|
|
|
 |
Dominik4x4
Diesel Power
Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 04.87
Dołączył: 06 Lip 2011 Posty: 717 Skąd: Chorzów-Bytom
|
Wysłany: 24 Czerwiec 2012, 13:36
Imię: Dominik |
|
|
To już wiadomo Czemu Czerw nie ma Lustra w domu 8-) :mrgreen: Bo Przegląda się W E28 Jak i E30 :-D ;-) 8-) |
_________________ E28 524td 04/87 było
R1100R ' 05/95
JeeP Cherokee XJ 2,5td 05/92
Audi 200 C3 2,2 05/90 Turbo mit rakiet
 |
|
|
|
 |
Czerw

Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 11 Lis 2009 Posty: 401 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 24 Czerwiec 2012, 14:04
Imię: Kuba |
|
|
Dominik4x4 napisał/a: | To już wiadomo Czemu Czerw nie ma Lustra w domu Bo Przegląda się W E28 Jak i E30 | Zgadza się ;-)
 |
_________________ E28 525i 06/1985 Cosmosblau-Metallic
E30 3xxi 03/1987 Diamantschwarz-Metallic |
|
|
|
 |
Czerw

Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 11 Lis 2009 Posty: 401 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 10 Lipiec 2012, 19:04
Imię: Kuba |
|
|
Doszły rozpórki od Staffa. ;-)
Polecam wszystkim.
To nie koniec modów. :-P
Żbiqu szykuj swojego ''bolida'' i lecimy na nasz OS. 8-) |
_________________ E28 525i 06/1985 Cosmosblau-Metallic
E30 3xxi 03/1987 Diamantschwarz-Metallic |
|
|
|
 |
curi
Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 25 Lip 2010 Posty: 245 Skąd: Mielec
|
Wysłany: 10 Lipiec 2012, 21:24
Imię: Patryk |
|
|
Ta srebrna bestia to na 16 od bbs stoi? |
_________________
 |
|
|
|
 |
Kucharz
Pogrzebowy

Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Mar 2010 Posty: 3244 Skąd: Małkinia
|
|
|
|
 |
ŻbiQ
Kapitan

Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy Dołączył: 11 Mar 2010 Posty: 4627 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10 Lipiec 2012, 23:21
Imię: Patryk |
|
|
Czerw napisał/a: | Żbiqu szykuj swojego ''bolida'' i lecimy na nasz OS. 8-) |
Chłopaki się już po niedzielnym rajdzie zapowiadali na takie mody i jak widać słów na wiatr nie rzucają :-) Jak przeprowadzicie kolejnego, o którym rozmawialiśmy, to już w ogóle będzie rajdówka :mrgreen: Ja u siebie też wrzucam, ale chyba tylko z przodu.
Ten OS jest uzależniający, bo Beatles tak samo czeka na kolejną rundkę ;-)
Duża różnica w prowadzeniu auta w zakrętach? Bo słyszałem, że inne auto się robi po wrzuceniu rozpórki, bardziej stabilne. No chyba, że z testami czekasz do OS-u :mrgreen: |
_________________
 |
|
|
|
 |
Kucharz
Pogrzebowy

Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Mar 2010 Posty: 3244 Skąd: Małkinia
|
Wysłany: 10 Lipiec 2012, 23:23
Imię: Marcin |
|
|
ŻbiQ napisał/a: | Duża różnica w prowadzeniu auta w zakrętach? Bo słyszałem, że inne auto się robi po wrzuceniu rozpórki, bardziej stabilne. |
ja nigdy nie zauważyłem różnicy, ale ładnie pod maską wygląda |
_________________ www.firmaorchidea.pl
www.zajazdpodsosnami.pl
www.chodowiak.pl
 |
|
|
|
 |
ŻbiQ
Kapitan

Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy Dołączył: 11 Mar 2010 Posty: 4627 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 10 Lipiec 2012, 23:27
Imię: Patryk |
|
|
Kucharz napisał/a: | ja nigdy nie zauważyłem różnicy, ale ładnie pod maską wygląda |
Bo Ty nigdy nie przekraczasz 2 tys. obrotów i nie balansujesz na granicy przyczepności :mrgreen: |
_________________
 |
|
|
|
 |
VaRiot666
Damian Andrzej Jura

Nadwozie: E28
Model: 524 TD; 520i
Silnik: 2,4 TD 2,0
Rok produkcji: 1983 1987
Pomógł: 4 razy Dołączył: 09 Maj 2009 Posty: 1540 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 10 Lipiec 2012, 23:31
Imię: Damian |
|
|
ŻbiQ napisał/a: | nie balansujesz na granicy przyczepności :mrgreen: |
Co za tym idzie nie pisze tematów typu "sprzedam E28 - lekko uszkodzone" :-P |
_________________ jura.damian@gmail.com
 |
|
|
|
 |
Kucharz
Pogrzebowy

Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Mar 2010 Posty: 3244 Skąd: Małkinia
|
|
|
|
 |
Kucharz
Pogrzebowy

Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Mar 2010 Posty: 3244 Skąd: Małkinia
|
|
|
|
 |
Czerw

Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 11 Lis 2009 Posty: 401 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 11 Lipiec 2012, 08:45
Imię: Kuba |
|
|
curi napisał/a: | Ta srebrna bestia to na 16 od bbs stoi? | 17 cali, nie bylo BBS RC w 16''. Kucharz napisał/a: | dlaczego staffa a nie Nakrętka? | Bo Staffa jest jednoczesciowa i duzo lepiej wykonana, farba nie odlazi, spawy ladne itp. ŻbiQ napisał/a: | Ten OS jest uzależniający, bo Beatles tak samo czeka na kolejną rundkę | O to bedzie startowal w tej samej klasie do 2 litrow, chyba ze ŻbiQ przyjedzie swoim to zrobimy klase OPEN :mrgreen:
Trzeba bedzie znalezc tylko chetnego co bedzie ze stoperem stal ŻbiQ napisał/a: | Duża różnica w prowadzeniu auta w zakrętach? Bo słyszałem, że inne auto się robi po wrzuceniu rozpórki, bardziej stabilne. No chyba, że z testami czekasz do OS-u | Powiem Ci, ze jest napewno roznica, jak duza to trzeba na OS'ie porownac :twisted:
Kucharz, gorsze czy lepsze to niewiem, przynajmniej nie amelinowe |
_________________ E28 525i 06/1985 Cosmosblau-Metallic
E30 3xxi 03/1987 Diamantschwarz-Metallic |
|
|
|
 |
bąku
Nadwozie: Exx
Model: 325e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Gru 2009 Posty: 364 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12 Lipiec 2012, 18:49
Imię: Bartek |
|
|
Może i ja się dołączę do OS-a ale niewiem czy jako zawodnik czy jako stoperowy :mrgreen: |
|
|
|
 |
Czerw

Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 11 Lis 2009 Posty: 401 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 13 Lipiec 2012, 18:35
Imię: Kuba |
|
|
bąku jako zawodnik oczywiście ;-)
Dzisiaj skoczyliśmy na hamownie ( daleko nie miałem, jakieś 2km ) ;-)
Wyniku nie trzeba komentować 8-) ( seria ma 129KM i 164Nm )
Po przeliczeniu z BHP wychodzi 134,5KM :-P
Film:
http://www.youtube.com/watch?v=OknVGgrteEM |
_________________ E28 525i 06/1985 Cosmosblau-Metallic
E30 3xxi 03/1987 Diamantschwarz-Metallic |
|
|
|
 |
bąku
Nadwozie: Exx
Model: 325e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Gru 2009 Posty: 364 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14 Lipiec 2012, 08:42
Imię: Bartek |
|
|
Ile kosztuje taki pomiar :?: |
|
|
|
 |
Czerw

Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 11 Lis 2009 Posty: 401 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 14 Lipiec 2012, 10:09
Imię: Kuba |
|
|
bąku napisał/a: | Ile kosztuje taki pomiar | 150zł, na większości hamowni tyle wołają ;-) |
_________________ E28 525i 06/1985 Cosmosblau-Metallic
E30 3xxi 03/1987 Diamantschwarz-Metallic |
|
|
|
 |
Kucharz
Pogrzebowy

Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Mar 2010 Posty: 3244 Skąd: Małkinia
|
|
|
|
 |
Czerw

Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 11 Lis 2009 Posty: 401 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 20 Lipiec 2012, 22:20
Imię: Kuba |
|
|
Kucharz napisał/a: | Czerw, czy Wam ta rozpórka dobrze się zakładała? czy jakies niespodzianki były? | Moja sztuka był ok, bez problemowo zalozylem ;-) Coś tam czytałem, że komuś coś nie pasowało, ale chyba to już poprawili.
ŻbiQ, kiedy jedziemy coś poupalać, bo e30 czeka zwarte i gotowe :!: :mrgreen:
P.S. W 100% procentach przygotowana do sezonu :mrgreen:
Spotkałem dzisiaj na mieście Mercedesa E190 Evolution, ale nie uwieczniłem na zdjęciu :-/ |
_________________ E28 525i 06/1985 Cosmosblau-Metallic
E30 3xxi 03/1987 Diamantschwarz-Metallic |
|
|
|
 |
Kucharz
Pogrzebowy

Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Mar 2010 Posty: 3244 Skąd: Małkinia
|
|
|
|
 |
Czerw

Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 11 Lis 2009 Posty: 401 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 20 Lipiec 2012, 22:37
Imię: Kuba |
|
|
Powinna pasować też pod M52 mi się wydaje, bo bez sensu projektowac rozpórkę do e30 nie biorą pod uwagę silnika M5x który jest w co drugiej.
Takie foto z dziś, nie musze chyba pisać gdzie było robione :-P
 |
_________________ E28 525i 06/1985 Cosmosblau-Metallic
E30 3xxi 03/1987 Diamantschwarz-Metallic |
|
|
|
 |
|