E12-E28 Strona Główna E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Filmik z IV Ogólnopolskiego Zlotu e12-e28.pl - MAŁKINIA 2014 - http://vimeo.com/102914979

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Dixi
22 Listopad 2009, 17:54
[E28 M535i] Misano Red
Autor Wiadomość
Dixi 
Ojciec Dyrektor n° 1


Nadwozie: E28
Model: M535i 535i 535i 525e
Silnik: 3xM30 2xM20
Rok produkcji: 87" 86" 86"
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 4806
Skąd: Gdynia
Wysłany: 24 Maj 2010, 12:39   
   Imię: Damian


M-EJ napisał/a:
Co jak co ale ramki pod tablice moglbys zalozyc :-P

W życiu :P Mi się ramki nie podobają :) No chyba, że zrobimy forumowe :D
_________________
E28 525eA 01/1984 bahamabeige
E28 525e 05/1986 karminrot
E28 535i 09/1986 zinnoberrot
E28 535i 04/1987 lachsilber-metallic GA 9387A
E28 M535i xx/1985 achatgruen-metallic
E30 316iA 05/1990 brillantrot GA 1990A
E32 750i 09/1991 sterlingsilber-metallic
E39 523iA 10/1995 calypsorot-metallic LS50625
 
 
     
Maro 


Nadwozie: E28
Model: M545i
Silnik: m106
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 311
Skąd: Gdańsk/Ciechanów
Wysłany: 24 Maj 2010, 12:56   
   Imię: Maro


Właśnie, poza tym jak się ma subwoofer to brzęczą okrutnie
_________________
 
 
     
Maro 


Nadwozie: E28
Model: M545i
Silnik: m106
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 311
Skąd: Gdańsk/Ciechanów
Wysłany: 29 Lipiec 2010, 22:13   
   Imię: Maro


Taki mały prezencik, szersze koła idealnie ukazały wszelkie mankamenty zawieszenia.
Niby tego nie dużo a swoje kosztowało, efekt po wymianie jednak poprawił mi samopoczucie.

_________________
 
 
     
M-EJ 

Nadwozie: Exx
Model: qqqq
Silnik: qqqw
Rok produkcji: 6666
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 888
Skąd: kwkwkw
Wysłany: 30 Lipiec 2010, 11:43   
   Imię: qqqq


Do przodu
_________________
 
 
     
MAJSU 


Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 2147
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2 Sierpień 2010, 11:20   
   Imię: Tomek


SWAG robi świetne części, dobry wybór ! Na pewno trwalsze od Febiego.
 
 
     
Dexter528i 
PAŹDZIERZ 2014 :-)


Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 2003
Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
Wysłany: 2 Sierpień 2010, 15:35   
   Imię: Jakub


Tylko zastanawiam się po co wymieniać same tuleje górnego wahacza, skoro koniec wahacza jest gdy wyrobi się sworzeń, który nie jest wymienialny. No chyba, że masz szpeca który to regeneruje
_________________
Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"

Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US
 
 
     
Miłosz 


Nadwozie: E28
Model: E3 E24 E28
Silnik: M21 M30
Rok produkcji: 1974 - 1985
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 1340
Skąd: Berlin
Wysłany: 2 Sierpień 2010, 17:39   
   Imię: Milosz


Przy szerokich kolkach jeden swozen wahacza gornego potrafi przezyc 3 tuleje z drugiej jego strony, taki urok konstrukcji.

W Wisience orginalny wahacz gorny z roku 1985 zuzyl sie dopiero przy przebiegu okolo 180tys km, tuleja miala nabita w miare swierza date, byla kilka lat wczesniej wymieniana. Zastapilem kompletem Lemfordera, samochod ma okolo 250.000km, sworznie sa w doskonalej kondycji a tuleje niedlugo bede musial zmienic.
_________________
E3 2800 '74 Chamonix - Smoczyca
E23 728i/A '83 Polaris - Siudema
E28 524td '85 Karminrot - Wisienka
E28 535i '85 Polaris - Petarda
REKINIARNIA
czesci do Rekinow
milosz@6.com.pl
 
 
     
MAJSU 


Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 2147
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2 Sierpień 2010, 17:53   
   Imię: Tomek


U mnie wachacze były oryginalne i przy 155tyś sworznie były OK a tuleje całe porwane. Założyłem całe nowe wachacze żeby się nie okazało że przez felgi zaraz padną. Kupiłem tuleje Lema i niestety przykręciłem wachacze gdy koła wisiały w górze :-| Pojeździłem tak przez chwilę słuchając jak coś strzela w zawieszeniu i puka. Dopiero wtedy się dowiedziałem że trzeba je dokręcać jak samochód jest na kołach i najlepiej z kimś w środku :oops: efekt jest taki że w tym sezonie zauważyłem już małe pęknięcia na tulejach spowodowane zapewne nie prawidłowym montażem więc zwróć na to uwagę Maro !

Pytanko jeszcze gdzie kupowałeś te części SWAGA i ile płaciłeś za poduchy skrzyni ? Widziałem poduchy Febiego bo tylko takie mają w IC i wyglądają jakoś słabo a te praktycznie jak ory.
 
 
     
Maro 


Nadwozie: E28
Model: M545i
Silnik: m106
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 311
Skąd: Gdańsk/Ciechanów
Wysłany: 3 Sierpień 2010, 19:43   
   Imię: Maro


Oczywiście ze dokręcałem w pozycji gdy samochód był na ziemii. Dokładniej mam w warsztacie takie ok 0.5 metrowe podstawki pod koła. Ogólnie są od ramy do prostowania karoserii, ale jak się nie ma kanału świetnie sprawdzają się przy dokręcaniu zawieszenia. Jest to jedyna opcja bym mógł się wczołgać pod swój samochód:)

Jesli chodzi o sworznie wahaczy to już kiedyś robiłem ten zabieg z dolnymi wahaczami. Zarówno poprzednio jak i teraz z górnymi sworznie przy kole były napawdę sztywne z wyjątkiem jednego ktory poszedl w całości do wymiany. Poza tym dośc istotną rolę gra też cena: 2 tuleje do górnych wahaczy ok 70 pln a 2 górne wahacze ok 500 pln tej samej firmy. Więc skoro się da to chyba warto ten zabieg przeprowadzić nawej jak by miało to starczyć na rok.

Części wszystkie kupowałem w Autolandzie. Poduszki od skrzyni żeby było ciekawiej jedną w Ciechanowie a drugą w Gdańsku :) po dość dobrych zniżkach kosztowały mnie po 18/szt
_________________
 
 
     
ŻbiQ 
Kapitan


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 4627
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17 Maj 2011, 10:20   
   Imię: Patryk


Nic nie aktualizujesz to ja pomogę ;-)

Got You! :twisted:


Wpadłeś do rodzinnego miasta do Da Grasso? :-P
W tym mieście nie ma szans, żeby pojawiło się jakieś E28 i żebym się o nim nie dowiedział :-P Ma się wtyki ;-)

Też kiedyś widziałem na żywo, ale jeszcze bez lotki. Piękna jest!

PS Jak będziesz się następnym razem wybierał na jakiś weekend to daj znaka, to może i ja wpadnę swoją :-)
_________________
 
 
     
Maro 


Nadwozie: E28
Model: M545i
Silnik: m106
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 311
Skąd: Gdańsk/Ciechanów
Wysłany: 12 Maj 2012, 02:13   
   Imię: Maro


A najlepsze jest to ze to zdjecie i tego posta zobaczyłem dokładnie rok po jego napisaniu:P

A jak juz przeczytałem to odpiszę, jasne ze chętnie się spotkam, tym bardziej ze jeszcze nie mieliśmy okazji się poznać, właśnie się wybieram do Ciechanowa aby zapewnić e28 małe spa, wiec okazja będzie dobra.


pozdr!
_________________
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,032 sekundy. Zapytań do SQL: 12