E12-E28 Strona Główna E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Filmik z IV Ogólnopolskiego Zlotu e12-e28.pl - MAŁKINIA 2014 - http://vimeo.com/102914979

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Dixi
22 Listopad 2009, 17:54
[E28 M535i] Misano Red
Autor Wiadomość
Maro 


Nadwozie: E28
Model: M545i
Silnik: m106
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 311
Skąd: Gdańsk/Ciechanów
Wysłany: 18 Wrzesień 2007, 20:19   [E28 M535i] Misano Red
   Imię: Maro


witam wszystkich serdecznie

wkońcu i przed moim domem stanęło e28, i to nie byle jakie e28 a zacne M535i.
Z racji stanu technicznego nie jest jednak samochód mich marzeń a takim ma się stać.

jest to medel DC71 z 1985 roku

http://www.realoem.com/bm...8&kind=P&arch=1

z fabrycznym wyposażeniem z ktorego dziś brakuje jedynie wycieraczek reflektorów i rolety.

300 ZENTRALVERRIEGELUNG ELEKTRISCH
314 HEATED WINDSCREEN WASHER NOZZLES
350 WARMESCHULTZGLAS GRUEN, RUNDUM
401 SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC
410 WINDOW LIFTS, ELECTRIC AT FRONT
415 SUNBLIND FOR REAR WINDOW
428 WARNING TRIANGLE
498 HEADRESTS IN REAR, MECHANIC. ADJUSTABLE
500 HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING
551 BOARCOMPUTER II MIT FERNBEIDUNG
667 BMW BAVARIA C ELEKTRONIC II
675 ?? <<== ktoś wie co to jest?
682 RADIO ANTENNE AUTOMATISCH
704 M SPORT SUSPENSION

Największa wada tego egzemplarza to stan blacharki. Wtetrza przednich nadkoli są bardzo skorodowane. W podłodze na łaczeniu podłogi progu i nadkola dziury na wylot. Widać że samochód był walony przodem. Te fakty nasuwają mi na myśl wymianę całej budy. I tu zwracam się do Was z prośbą o porady. za wymianą budy przemawia też fakt że numery nie są od tego modelu. Prawdziwe udało mi sie znaleźć pod tylnim siedzeniem ska wyczytałem powyższe rzeczy

Druga wada jest skrzynia biegów która jest padłem totalnym, ale to już nie wielki problem bo już kilka odpowiednich znalazłem a ceny skrrzyń nie są wygórowane. Podejrzewam że jeszcze w tym tygodniu ten problem będzie już wyeliminowany

Przygody ropoczęły mi się już w drodze do domu z mijsca gdzie ją kupilem
mianowicie coś jest z ukladem chlodzenia bo się gotuje. przez pierwsze 100 km chyba ze 3 razy zapalił mi się na check controll komunikat o małej ilości płynu. za każdym razem po otworzeniu zbiorniczka wyrównawczego wybuijała woda z parą. (wskazówka temp nie przekraczała polowy) potem jakimś dziwnym trafem przez ponad 200 km wskazówka nie wychodzila ponad niebieskie pole i z płynem nie było problemów) i dalej znowu co 100 km trzeba bylo wodę dolewać. zamiast wisko jest w niej zamontowany wentylator ktory można włączyć na stałe i tak też przez całą drogę było zrobione. Wogóle też coś jest zmienione w ogrzewaniu bo zawór z tego co pamiętam jest wogóle ominięty. Ma ktoś pomysł co to moze być??

do tego jest też trochę pierdółek typu przemalowane jakieś elemnty w środku na srebrny kolor, trochę zniszczone fotele (sportsize) nie wiem czemu ich nie mam w specyfikacji a sa napewno fabryczne bo na tylnij kanapie znalazłem kartę z prawdziwym numerem nadwozia i kodami wyposażenia.

aa i brak przedniego zderzaka;]

Ale żeby nie było że kupiłem kompletny złom są tez i zalety
PIERWSZĄ I NAJWAŻNIEJSZĄ jest silnik. Tak zdrowego jeszcze nie widziałem. Nie ma mowy o braniu oleju. Nawet zupelni zimny pali bez problemu, załącza się ssanie, po niedługim czasie wyłącza. w jeździe czuć że mocy też ma tyle ile powinien mieć. Zawieszenie jest Igła. twarde jak być powinno, amorki koleś zarzekał się zę są nowe zresztą czuć to, zero jaichkolwiek stuków, most ze szperą bezszelestny, półosie ok, Felgi 15 zgodne tamtymi czasami, brak haka, Wirzch nadwozia w stanie całkiem niezlym (drzwi, klapy wymagają jedynie delikatnych poprawek.

niedługo zamieszczę jakieś fotki, i będę to robil sukcesywnie z zgodnie z postępem napraw.

Teraz czekam na opinie

pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez Bart 25 Kwiecień 2009, 00:01, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
     
Dexter528i 
PAŹDZIERZ 2014 :-)


Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 2003
Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
Wysłany: 18 Wrzesień 2007, 20:43   
   Imię: Jakub


Maro napisał/a:
675 ?? <<== ktoś wie co to jest?

BMW Sound- System

8 Hochleistungs- LS (4 Kalottenhochtöner und 4 Mitteltieftöner) sowie Zusatzendstufe mit 4 x 15 Watt Sinus Ausgangsleistung

Krótko mówiąc system audio z ośmioma głośnikami

Maro napisał/a:
trochę zniszczone fotele (sportsize) nie wiem czemu ich nie mam w specyfikacji a sa napewno fabryczne bo na tylnij kanapie znalazłem kartę z prawdziwym numerem nadwozia i kodami wyposażenia.

Bo sportsitze w M535i były na wyposażeniu seryjnym i powinny mieć na oparciach emblematy

Pozdrawiam i gatuluję zakupu
_________________
Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"

Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US
 
 
     
WIENIA 
ALPINA


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 466
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: 18 Wrzesień 2007, 21:12   
   Imię: Marcin


Może bym coś poradził na brakujący BMW sound system, jaki masz kolor tapicerki? Warto szukać kompletu bo to piękna sprawa :)
Gratuluje zakupu --> wreszcie e28 ;-)
_________________
Cel: ALPINA B7 Turbo
_________________
 
 
     
Maro 


Nadwozie: E28
Model: M545i
Silnik: m106
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 311
Skąd: Gdańsk/Ciechanów
Wysłany: 18 Wrzesień 2007, 21:55   
   Imię: Maro


no więc jeśli chodzi o kolor tapicerki to wsztsko jest czarne oprócz dywaników i foteli które są ciemny brąz, na drzwiach też powinien być chyba taki kolor jak na fotelach ale ktoś obił je czymś niebieskim (straszne) zrobię to azem z fotelami bo one też wymagają wizyty u tapicera. teraz pytanie czym je obić? :) i ile to mioze kosztować, może ktoś się orientuje?
 
 
     
MAJSU 


Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 2147
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18 Wrzesień 2007, 23:11   
   Imię: Tomek


Z opisu wynika że kupiłeś tą bez urazy padlinę z Allegro srebrną... A jej stan widziałem na fotkach i blacharsko to mi wyglądała tragicznie ale może poprostu nie jest fotogeniczna :-> Co do grzania się to jeżeli wentylator działa to na pierwszy ogień idzie termostat ! Wymień i zobacz czy coś pomoże bo koszt znikomy.
 
 
     
zumzum 

Dołączył: 01 Cze 2007
Posty: 152
Skąd: Piła
Wysłany: 19 Wrzesień 2007, 06:24   

W pile obicie skora jednego fotela 150 - 200 zl a kanapa liczona jest jak dwa fotele :)
Tez przymierzam sie do obicia swoich foteli ale te dodatkowo sa juz "wyrobione" wiec najpierw bym musial kupic uzywane od kogos i te dopiero obic :)
 
 
     
Dexter528i 
PAŹDZIERZ 2014 :-)


Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 2003
Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
Wysłany: 19 Wrzesień 2007, 08:46   
   Imię: Jakub


zumzum napisał/a:
W pile obicie skora jednego fotela 150 - 200 zl a kanapa liczona jest jak dwa fotele :)

Czyli koszt obicia całej kanapy tzn siedzisko i oparcie to koszt 300-400zł tak :?:
Masz jakiś namiar na tych gości :?: Może mają jakąś stronkę w necie :?:

Pozdrawiam
_________________
Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"

Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US
 
 
     
zumzum 

Dołączył: 01 Cze 2007
Posty: 152
Skąd: Piła
Wysłany: 19 Wrzesień 2007, 09:55   

Namiaru nie mam. Bylem tam z kumplem jak odbieral kierownice i pytalem z ciekawosci. Ale moge postarac sie o namiar.
 
 
     
Maro 


Nadwozie: E28
Model: M545i
Silnik: m106
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 311
Skąd: Gdańsk/Ciechanów
Wysłany: 19 Wrzesień 2007, 10:05   
   Imię: Maro


MAJSU - tak, to jest ten egzemplarz, ale powiem Ci że to przedewszystkim fotki były tragiczne. Drugą bardzo ważną sprawą jest to że mój ojciec ma warsztat blacharsko lakierniczy, w którym ma komorę, więc blacharka nie jest dla mnie najważniejsza. Nawet jak bym kupił w lepszym stanie to i tak by szła pod pędzel. zobaczymy tak naprawdę co to za cudo jak wymienię skrzynię. Puki co szukam ciekawej oferty, więc jak coś to czekam na propozycje :) Za tapicerkę też będę się brał przy okazji blacharki. Najpierw mechanika, jak będzie wszystko w porządku to zabiorę się za wygląd.
 
 
     
MAJSU 


Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 2147
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19 Wrzesień 2007, 11:03   
   Imię: Tomek


Maro napisał/a:
MAJSU - tak, to jest ten egzemplarz, ale powiem Ci że to przedewszystkim fotki były tragiczne. Drugą bardzo ważną sprawą jest to że mój ojciec ma warsztat blacharsko lakierniczy, w którym ma komorę, więc blacharka nie jest dla mnie najważniejsza. Nawet jak bym kupił w lepszym stanie to i tak by szła pod pędzel. zobaczymy tak naprawdę co to za cudo jak wymienię skrzynię. Puki co szukam ciekawej oferty, więc jak coś to czekam na propozycje :) Za tapicerkę też będę się brał przy okazji blacharki. Najpierw mechanika, jak będzie wszystko w porządku to zabiorę się za wygląd.


No chyba że tak :) co do skrzyni to wiem że są dwa rodzaje jakaś bez odkręcanego kołnierza czyli gorsza i druga z odkręcanym tzn ta lepsza :-P Spytaj się Bartolomeusza on ci wyjaśni a poza tym ma całe 535 na sprzedaż wieć może od niego coś weźmiesz... Gdzie masz ten warsztat lakierniczy ?
 
 
     
Maro 


Nadwozie: E28
Model: M545i
Silnik: m106
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 311
Skąd: Gdańsk/Ciechanów
Wysłany: 19 Wrzesień 2007, 11:15   
   Imię: Maro


warsztat mam w Ciechanowie, puki co jestem w Gdańsku i tu chcę zrobić skrzynię i tek uklad chłodzenia, moze ktoś ma jakiś pomysł jak tu tutaj dobrze i tanio zrobić??
 
 
     
chmielpiw 
Ja i moja Weronika


Nadwozie: E28
Model: w sercu 528i
Silnik: 2,8
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 357
Skąd: Augustów
Wysłany: 19 Wrzesień 2007, 11:38   
   Imię: Przemek


Maro, daj zdjecia jak to pod maska wyglada, mam cały układ i skrzynie mozemy sie dogadac.
_________________
Obecny adres zamieszkania- Kraków
 
 
     
Maro 


Nadwozie: E28
Model: M545i
Silnik: m106
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 311
Skąd: Gdańsk/Ciechanów
Wysłany: 19 Wrzesień 2007, 15:59   
   Imię: Maro


chętnie, dziś postaram się jakieś fotki pstryknąć.
 
 
     
Maro 


Nadwozie: E28
Model: M545i
Silnik: m106
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 311
Skąd: Gdańsk/Ciechanów
Wysłany: 22 Wrzesień 2007, 19:49   
   Imię: Maro


no więc z kompletnego braku czasu i dość dużą odległość od mojego warsztatu wymianę skrzyni zleciłem mojemu specowi od bemek :) Muszę wkońcu miec czym jeździć, już nie mogę się doczekać odbioru, wkońcu zobaczymy na co stać to moje cudeńko ;D
 
 
     
Bart 


Nadwozie: E28
Model: E28
Silnik: M30
Rok produkcji: 1980
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 682
Skąd: 3city
Wysłany: 24 Wrzesień 2007, 18:20   
   Imię: Bart


no pokarz wreszcie to auto :-P
_________________
Pzdr
Bart
 
 
     
Maro 


Nadwozie: E28
Model: M545i
Silnik: m106
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 311
Skąd: Gdańsk/Ciechanów
Wysłany: 24 Wrzesień 2007, 21:36   
   Imię: Maro


taa weź kur.. pokaż ;/ zaprowadziłem ją do mechanika. Mechanik rokręcił ją, wyciągnął skrzynię i okazało sie ze siedzi tak skrzynia z 91 roku, czyli albo od e32 albo od e34. co lepsze skrzynie w trych autach mają już inaczej podobno podłączone czujniki od wtrysku i zapłonu, ale ta skrzynia która u mnie zalożyli miała dorobone otwory w kołnierzu (sam mechanik mój przyznał że fachowo) no i tak: skrzynia którą mam jest przedewszystkim innej dlugości niż ta którą miał mi włożyć (ta była wyjęta z e23 i byla dłuższa) i tu nasuwa mi się pytanie czy w e23 były takie same skrzynie jak w e28? wogóle nie chciało mu się sprzęgło zmieścić, coś tam podpiłwał i weszło wkońcu to wszystko ale po złożeniu kolejnu zonk samochód w ząb nie chciał odpalić - -przyczyna po innym kątem czujniki w skrzyni od e23 były ustawione i już nie trybiło. Ma ktoś może pomysł jak wyprostować ten cały bałagan? bo on mi zaproponował ze wyrzeźbi w tym wszystkim tak zeby mi to działało,ale wolał bym mieć to zrobione tak zeb rzeźbić nie trzeba bylo, już liczę się że będe musiał skracać wał do rozmiarów fabrycznych. tylko nie chcial bym kombinowania, Jak ktoś ma jakiś pomysl to czekam na info
 
 
     
Bartolommeo 

Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: DC71
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 639
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24 Wrzesień 2007, 21:54   
   Imię: Bartek


a nie lepiej włożyć skrzynie taka jak powinna być :D , co do skrócenia wału to w warszawie polecam warsztat WAŁCAR na ul. Łodygowej, koszt to 70 PLN
Co do skrzyni to byłem przekonany że E28 i E24 maja takie same, i tego będę się trzymał :mrgreen: ale co do skrzyni z E23 to mogę tylko zgadywać, że też była taka jak w modelach wcześniej wymienionych ale na 100% nie jestem pewien... :-|

Może grigorij coś wie w tym temacie :->
 
 
     
Maro 


Nadwozie: E28
Model: M545i
Silnik: m106
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 311
Skąd: Gdańsk/Ciechanów
Wysłany: 24 Wrzesień 2007, 22:31   
   Imię: Maro


ponieżej zdjęcia skrzyni tej ktora miałem (po tych żebrach na dole można poznać ze to od e32 albo od e34, a po jednym z otworów na czujniki widać że są nawiercane, tan a górze jest delikatnie przesunięty)







a tu skrzynia która jest wyciągnięta z e23, dokładnie z 735. Czy ktoś po tych fotkach moze mi określic czy ta skrzynia jest odpowiednia czy nie? za wszelkie rady będe bardzo wdzieczny, Mój mechanik mówi mi że najprościej by było znowy włożyć skrzynięod e34 albo e32 ale to mi się niezbyt uśmiecha bo w tym samochodzie ta skrzynia nie powinna siedzieć. Może ktoś ma zdjęcia skrzynie wyciągniętej z 535i e28. Sprawa niezwykle dla mnie ważna!!



 
 
     
Bartolommeo 

Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: DC71
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 639
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24 Wrzesień 2007, 22:58   
   Imię: Bartek


Tutaj masz dwie skrzynie które występowały w modelu E24/E28 przy silniku M30. Oczywiście brakuje na zdjęciu skrzyni z jedynka do tyłu :D
Ta czysta jest z odkręcanym kołnierzem
 
 
     
Maro 


Nadwozie: E28
Model: M545i
Silnik: m106
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 311
Skąd: Gdańsk/Ciechanów
Wysłany: 25 Wrzesień 2007, 19:57   
   Imię: Maro


no więc mam dokładnie taką jak ta czysta, czyli z odkręcanym kolnierzem. teraz pytanie, czemu nie mógł mechanik wepchnąć w nią sprzęgła. coś tam przypiłował pocudował i złożył to ale wtedy koło zamachowe coś nie zgrywało się z czujnikami i samochód w ząb nie mógł odpalić. domniemam że sprzegło od e34 po prostu nie pasuje. moj złomiarz wyciągnął mi teraz kompletną skrzynie wraz ze sprzęgłem, kołem zamachowym z e23, i tu mam pytanie, czy taki komplet bedzie pasował bez żadnych kolejnych cyrków? wiem że trzeba jeszcze odpowiedni mechanizm wybieraka i podporę skrzyni, ma ktoś jakieś zdjęcia, czy schematy co tam trzeba założyć, nie pytam o skracanie wału bo ten temat już mam chyba obcykany, wiem że trzeba go skrócić
 
 
     
MAJSU 


Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 2147
Skąd: Warszawa
Wysłany: 25 Wrzesień 2007, 21:07   
   Imię: Tomek


Na real oem skrzynie z e28 i e23 mają ten sam numer czyli powinny być takie same... Może ty masz silnik z E32 albo 34 ?
 
 
     
Maro 


Nadwozie: E28
Model: M545i
Silnik: m106
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 311
Skąd: Gdańsk/Ciechanów
Wysłany: 25 Wrzesień 2007, 21:48   
   Imię: Maro


silnik mam napewno oryginalny czyli z 85go roku, tylko skrzynię miałem założoną nie taką jak trzeba, była ona założona z milionem przeróbek, Teraz zakładając skrzynkę z e23 z całym osprzętem mam nadzieję że doprowadzę do oryginału to autko. tylko jeszcze obawiam się o tą podporę i mechanizm zmiany biegów, może ktoś am jakieś doświadczenia?
 
 
     
Dexter528i 
PAŹDZIERZ 2014 :-)


Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 2003
Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
Wysłany: 25 Wrzesień 2007, 23:19   
   Imię: Jakub


Ja u siebie mam silnik i skrzynie co prawda wyciągniętą z 528i E28 (luty 83) ale oryginalnie pochodzące z 728i E23 (bodajrze listopad 81). Wał mam od 528i E28. Most od 524td (prawdopodobnie 84 rok). Wszystko pasuje.

Pozdrawiam
_________________
Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"

Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US
 
 
     
Bartolommeo 

Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: DC71
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 639
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27 Wrzesień 2007, 12:10   
   Imię: Bartek


Maro, na moje oko ewidentnie brakuje Ci mechanika który po prosty zna temat naszych samochodów bo to wszystko kupy sie nie trzyma a odpowiednia osoba na pewno by zdiagnozowała w czym rzecz.
Jeżeli masz skrzynię taką jak być powinna i silnik też to ja nie widzę żadnego problemu złożenia i odpalenia samochodu...

A propos, gdzie stoi to twoje cudo :D
 
 
     
Maro 


Nadwozie: E28
Model: M545i
Silnik: m106
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 311
Skąd: Gdańsk/Ciechanów
Wysłany: 27 Wrzesień 2007, 22:17   
   Imię: Maro


stoi pod gdańskiem, zaprowadziłemgo tam go niezły składzik z częściami jest vis a vis tego mechesa. Najchętniej to bym sam sobie podłubał w tym samochodzie, ale niestety kompletny brak czasu. Sam z pomocą mechaników z naszego warsztatu wezmę się za blachareczkę. Może ma ktoś w okolicach trójmiasta zaufaną osobę? bo w sobotę zabieram samochód od tego rzeźbiarza bo ja nie chcę rzeźbić, tylko doprowadzić do oryginału. Teraz stoi rozgrzebany i nawet nie mogę nim nigdzie dalej jechać.
 
 
     
MAJSU 


Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 2147
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27 Wrzesień 2007, 23:27   
   Imię: Tomek


Maro napisał/a:
stoi pod gdańskiem, zaprowadziłemgo tam go niezły składzik z częściami jest vis a vis tego mechesa. Najchętniej to bym sam sobie podłubał w tym samochodzie, ale niestety kompletny brak czasu. Sam z pomocą mechaników z naszego warsztatu wezmę się za blachareczkę. Może ma ktoś w okolicach trójmiasta zaufaną osobę? bo w sobotę zabieram samochód od tego rzeźbiarza bo ja nie chcę rzeźbić, tylko doprowadzić do oryginału. Teraz stoi rozgrzebany i nawet nie mogę nim nigdzie dalej jechać.


Ojciec Dixiego prowadzi warsztat BMW więć może do niego podjedź !
 
 
     
Bart 


Nadwozie: E28
Model: E28
Silnik: M30
Rok produkcji: 1980
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 682
Skąd: 3city
Wysłany: 28 Wrzesień 2007, 07:23   
   Imię: Bart


Maro napisał/a:
stoi pod gdańskiem, zaprowadziłemgo tam go niezły składzik z częściami jest vis a vis tego mechesa.


koszwały :?:

Rysiu napewno sobie poradzi ;-)
_________________
Pzdr
Bart
 
 
     
Bartolommeo 

Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: DC71
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 639
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28 Wrzesień 2007, 13:48   
   Imię: Bartek


no właśnie, ja z tym Rysiem jest, dlaczego nie potrafi złożyć do kupy wydawało by się prostej układanki i coś tam skrobie i szlifuje :oops: , rozumiem że to ten po prawej bo po lewej gość nie zajmuje się mechaniką
A propos, absolutnie nie oceniając umiejętności pana Rysia na mnie zrobił wybitnie złe wrażenie ale może po prostu miał zły dzień zresztą jak i ja :-/
  
 
 
     
Bart 


Nadwozie: E28
Model: E28
Silnik: M30
Rok produkcji: 1980
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 682
Skąd: 3city
Wysłany: 28 Wrzesień 2007, 14:50   
   Imię: Bart


Rysiu i Koszwały to dwie inne bajki ;-)
_________________
Pzdr
Bart
 
 
     
Maro 


Nadwozie: E28
Model: M545i
Silnik: m106
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 311
Skąd: Gdańsk/Ciechanów
Wysłany: 29 Wrzesień 2007, 14:12   
   Imię: Maro


hehe dobrze zgadliście że to koszwały, a samochód stoi nie u tego mechesa tuż przy złomowcu, a u tego co jest jakieś 300 m dalej w stronę wawy. w poniedziałek zabieram ten samochód od niego, tylko w dalszym ciągu mam dylemat co z nim dalej zrobić.
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,039 sekundy. Zapytań do SQL: 13