E12-E28 Strona Główna E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Filmik z IV Ogólnopolskiego Zlotu e12-e28.pl - MAŁKINIA 2014 - http://vimeo.com/102914979

Poprzedni temat «» Następny temat
Audica i Hela
Autor Wiadomość
mundi 

Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: M20
Rok produkcji: 1986
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 27
Skąd: Kielce
Wysłany: 8 Listopad 2011, 21:17   Audica i Hela
   Imię: Marcin


Witajcie
To i ja się pochwalę :-D
Audi 100 C3 Avant z 1985 roku kupiłem w dniu zakupu e28 :mrgreen:
Moja żona stwierdziła że wariat jestem ale audiczką chce jeździć bardzo !
Silnik 1,8 ( 90 KM ) + LPG
Wyposażenie raczej ubogie chociaż ......
Spryski reflektorów, welur na siedzeniach, szyber. Auto było tak brudne że prałem je tydzień i jeszcze będę musiał powtórzyć operację. Ale warto było. Poza tym praktycznie grama rdzy, pierwszy lakier i zero szpachli :-D
Tutaj w dniu zakupu z futerkiem na przednich siedzeniach :mrgreen:





A teraz moja Hela czyli:
Honda cn250 Helix z 1996 roku.
Cudowny maxi skuterek.Pierwszy maxi na rynku. Niewiarygodnie wygodny i łatwy w prowadzeniu. Mam słabość do 2 kółek i po sprzedaniu Yamahy Wild Star musiałem coś kupić. Szczególnie że Kielce są całe remontowane a miejsc parkingowych coraz mniej. Jest to idealna alternatywa do jazdy po mieście.





pozdrawiam
_________________
E28 520 86' - był
E34 525i Touring 94' - moja nowa zabawka
E30 316i Touring 93' - wozidełko żony
Honda CN250 Helix 1991- klasa sama w sobie
 
 
     
ŻbiQ 
Kapitan


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 4627
Skąd: Warszawa
Wysłany: 8 Listopad 2011, 21:48   
   Imię: Patryk


Seta to było moje pierwsze auto :mrgreen: Mam ogromny sentyment do tego modelu! 1.8 w sedanie na gaźniku, 90 KM, brak wspomagania i 4 biegi, klamki od Golfa II :D Oczywiście przyjechała z Niemiec, z przebiegiem 120 tys. km - lalka. Ojciec powiedział, że jak tym autem nauczę się jeździć i parkować, to już nic mi nie straszne ;-) Chyba jeszcze żadnym autem nie przejechałem tylu kilometrów. Po kilku latach pojawiła się kolejna, tym razem złota 2.0 R5 115 KM (dzwięk silnika jak z Subaru :-) ) z 89' już z szeroką deską rozdzielczą, nowymi klamkami i skrzynią 5-tką :mrgreen: Zrobiłem nią prawie całe Bałkany w tym całą Chorwację - w sumie 5 tys. km w 2 tygodnie - bez zająknięcia :] A w ogóle w tamte wakacje zrobiła 30 tys. km :D

Nie rdzewieje, części w śmiesznych cenach, niesamowity komfort - auto rewelacja :-)

Przepraszam za ten długi wywód, ale jak tylko widzę Audi 100 C3, to wspomnienia wracają ;-)

Pozdrawiam

PS Cały czas poszukuję 200 20V albo 100 Turbo :-P
_________________
 
 
     
franekkimono76 

Nadwozie: E12
Model: 528i
Silnik: M30B28F
Rok produkcji: 1979
Dołączył: 25 Lip 2011
Posty: 69
Skąd: Warszawa
Wysłany: 8 Listopad 2011, 22:32   
   Imię: Marcin


Jaka cena za Hondę ?
 
 
     
Dexter528i 
PAŹDZIERZ 2014 :-)


Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 2003
Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
Wysłany: 8 Listopad 2011, 23:39   
   Imię: Jakub


ŻbiQ napisał/a:
PS Cały czas poszukuję 200 20V albo 100 Turbo :-P


Panie Patryku powinno się należeć lańsko za pisanie takich bzdetów :evil:

Nie ma czegoś takiego jak Audi 100 turbo.

Tyle z Off Topic-a

Ale czepiam się dalej. Co do Audi to jeszcze nie tak bardzo ale w przypadku Passata strasznie nienawidzę polskiej nomenklatury (B1, B2, B3, B4, B5, B6).
Bo mnie jest to Passat 32, 32B 35i przed i po lifcie, 3B i 3BG.

Tak więc jeśli rozmawiam o "cygarze" z kimś w temacie to ja mówię Audi typ 44 i wszystko jasne.

A wracając do tematu. Audi typ 44 podoba mnie się ale jeśli jest to wersja przed liftem (stara "wąska" deska i stare klamki [jaki w golfie mk1/2]) no i sedan. Miałem okazję być przewieziony takową 200 turbo quattro. Nawet dziś to wspominaliśmy z kolegą (właścicielem takowej przez krótki czas).

Co do Hondy to na "dzień dzisiejszy" jest ona brzydka i to akurat jest w niej piękne. Nie odbierz tego negatywnie bo mi się to bardzo podoba. Czuć w pełni klimat lat 80-tych i to w wydaniu high-end. Cyfrowy wyświetlacz prędkości, przebiegu, wskaźnik paliwa i temp płynu chłodzącego. Najwyższa pólka tamtych lat 8-)
_________________
Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"

Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US
 
 
     
Filip0 
Burgund Lover


Nadwozie: E28
Model: 5..i
Silnik: M..B..
Rok produkcji: '84
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 2223
Skąd: Wrocław / Sława
Wysłany: 8 Listopad 2011, 23:48   
   Imię: Filip


Audi są fajne i zawsze to powtarzam ;-)

Co do tych Passatów Dexter to nomenklatura jest uniwersalna i mało kto nawet w środowisku handlarzy z pistoletu odpowiedziałby by Ci na pytanie gdybyś powiedział np. 35i

Identycznie jest z Audi, jak czegoś szukam to pach : 'C5' i po problemie ;-)

Dexter528i napisał/a:
Cyfrowy wyświetlacz prędkości, przebiegu, wskaźnik paliwa i temp płynu chłodzącego. Najwyższa pólka tamtych lat


Skojarzyło mi się z Kadettem GSI :-P
_________________

 
 
     
ŻbiQ 
Kapitan


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 4627
Skąd: Warszawa
Wysłany: 9 Listopad 2011, 00:01   
   Imię: Patryk


Dexter528i napisał/a:
Panie Patryku powinno się należeć lańsko za pisanie takich bzdetów :evil:

Nie ma czegoś takiego jak Audi 100 turbo.

Dodaj sobie "z" przed turbo i będzie mniej bolało ;-) Jest to potoczne określenie, którego używają również Niemcy, a nie chciałbym też robić Koledze rozprawki o Audi na forum BMW :-> Raczej każdy zrozumie, w które wersje celuję, choć masz racje, jest to uproszczenie.

Dexter528i napisał/a:
Tak więc jeśli rozmawiam o "cygarze"

A to jest akurat takie określenie, którego ja nie trawię :evil:
A wiąże się to z tym, że jak pojechałem na giełdę tym pięknym autem w celu sprzedaży, podszedł do mnie jakiś typowy giełdowy handlarz (wyróżniają się z tłumu jak by się świecili) i rzucił do mnie chamskim tonem "ileee chcesz za to cygaro" - dlatego od tamtej pory nie znoszę tego określenia, a tym bardziej giełdy samochodowej.

A Kolegę przepraszam za offtopa ;-)
_________________
 
 
     
Dexter528i 
PAŹDZIERZ 2014 :-)


Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 2003
Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
Wysłany: 9 Listopad 2011, 00:39   
   Imię: Jakub


ŻbiQ napisał/a:
A to jest akurat takie określenie, którego ja nie trawię :evil:
A wiąże się to z tym, że jak pojechałem na giełdę tym pięknym autem w celu sprzedaży, podszedł do mnie jakiś typowy giełdowy handlarz (wyróżniają się z tłumu jak by się świecili) i rzucił do mnie chamskim tonem "ileee chcesz za to cygaro" - dlatego od tamtej pory nie znoszę tego określenia, a tym bardziej giełdy samochodowej.


Zapamiętam, ze nie trawisz tego określenia i w Twoim przypadku w pełni to rozumiem.
Nazwa ta jednak z założenia nawiązuje do kształtu samochodu(tak jak beczka dla Mercedesa W123), ale na Twoim przypadku doskonale widać jak jakiś pajac/cwaniak może spowodować negatywne odczucia na temat nieobraźliwej potocznej nazwy.

ŻbiQ napisał/a:
Dodaj sobie "z" przed turbo i będzie mniej bolało

Dla mnie jest to niedopuszczalne choćby z tego względu że 200 miało zupełnie inny przód.
Ale jak dla Ciebie mogę złagodzić wymiar kary z 3 na 2 klapsy na każdą pół rzyć :-P

ŻbiQ napisał/a:
A Kolegę przepraszam za offtopa


Ja również, choć nie do końca bo cały czas rozmawiamy o Audi typ 44 i mam nadzieję, ze nie ma nam tego za złe.
_________________
Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"

Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US
 
 
     
fachmistrz 
KRISTO

Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: 2.0
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 02 Gru 2009
Posty: 78
Skąd: krasnystaw
Wysłany: 9 Listopad 2011, 13:01   
   Imię: Krystian


CYGARETA fajna
doprowadz ją do ładu
dobre koło tu widze i i troszke do dołu i będzie cult jak sie patrzy
powiedz mi czy relingi są w każdych avantach C3?
:shock:
_________________
KRISTO
 
 
     
fachmistrz 
KRISTO

Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: 2.0
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 02 Gru 2009
Posty: 78
Skąd: krasnystaw
Wysłany: 9 Listopad 2011, 13:02   
   Imię: Krystian


a helix to styl goldwinga naprawde fajny i stylowy skuterek:} :mrgreen:
gratuluje zakupów
dbaj i wrzucaj fotki z działań przy swoich maszynach hehe ;-)
_________________
KRISTO
 
 
     
mundi 

Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: M20
Rok produkcji: 1986
Dołączył: 08 Paź 2011
Posty: 27
Skąd: Kielce
Wysłany: 9 Listopad 2011, 18:17   
   Imię: Marcin


franekkimono76 napisał/a:
Jaka cena za Hondę ?

Pytasz o cenę zakupu ?? ?
fachmistrz napisał/a:
dobre koło tu widze i i troszke do dołu i będzie cult jak sie patrzy

Koła już są. Na razie zimowe 15". A w dół to raczej nie
fachmistrz napisał/a:
powiedz mi czy relingi są w każdych avantach C3?

Nie każda.
_________________
E28 520 86' - był
E34 525i Touring 94' - moja nowa zabawka
E30 316i Touring 93' - wozidełko żony
Honda CN250 Helix 1991- klasa sama w sobie
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,034 sekundy. Zapytań do SQL: 11