Audica i Hela |
Autor |
Wiadomość |
mundi
Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: M20
Rok produkcji: 1986
Dołączył: 08 Paź 2011 Posty: 27 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 8 Listopad 2011, 21:17 Audica i Hela
Imię: Marcin |
|
|
Witajcie
To i ja się pochwalę :-D
Audi 100 C3 Avant z 1985 roku kupiłem w dniu zakupu e28 :mrgreen:
Moja żona stwierdziła że wariat jestem ale audiczką chce jeździć bardzo
Silnik 1,8 ( 90 KM ) + LPG
Wyposażenie raczej ubogie chociaż ......
Spryski reflektorów, welur na siedzeniach, szyber. Auto było tak brudne że prałem je tydzień i jeszcze będę musiał powtórzyć operację. Ale warto było. Poza tym praktycznie grama rdzy, pierwszy lakier i zero szpachli :-D
Tutaj w dniu zakupu z futerkiem na przednich siedzeniach :mrgreen:
A teraz moja Hela czyli:
Honda cn250 Helix z 1996 roku.
Cudowny maxi skuterek.Pierwszy maxi na rynku. Niewiarygodnie wygodny i łatwy w prowadzeniu. Mam słabość do 2 kółek i po sprzedaniu Yamahy Wild Star musiałem coś kupić. Szczególnie że Kielce są całe remontowane a miejsc parkingowych coraz mniej. Jest to idealna alternatywa do jazdy po mieście.
pozdrawiam |
_________________ E28 520 86' - był
E34 525i Touring 94' - moja nowa zabawka
E30 316i Touring 93' - wozidełko żony
Honda CN250 Helix 1991- klasa sama w sobie |
|
|
|
|
ŻbiQ
Kapitan
Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy Dołączył: 11 Mar 2010 Posty: 4627 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 8 Listopad 2011, 21:48
Imię: Patryk |
|
|
Seta to było moje pierwsze auto :mrgreen: Mam ogromny sentyment do tego modelu! 1.8 w sedanie na gaźniku, 90 KM, brak wspomagania i 4 biegi, klamki od Golfa II Oczywiście przyjechała z Niemiec, z przebiegiem 120 tys. km - lalka. Ojciec powiedział, że jak tym autem nauczę się jeździć i parkować, to już nic mi nie straszne ;-) Chyba jeszcze żadnym autem nie przejechałem tylu kilometrów. Po kilku latach pojawiła się kolejna, tym razem złota 2.0 R5 115 KM (dzwięk silnika jak z Subaru :-) ) z 89' już z szeroką deską rozdzielczą, nowymi klamkami i skrzynią 5-tką :mrgreen: Zrobiłem nią prawie całe Bałkany w tym całą Chorwację - w sumie 5 tys. km w 2 tygodnie - bez zająknięcia A w ogóle w tamte wakacje zrobiła 30 tys. km
Nie rdzewieje, części w śmiesznych cenach, niesamowity komfort - auto rewelacja :-)
Przepraszam za ten długi wywód, ale jak tylko widzę Audi 100 C3, to wspomnienia wracają ;-)
Pozdrawiam
PS Cały czas poszukuję 200 20V albo 100 Turbo :-P |
_________________
|
|
|
|
|
franekkimono76
Nadwozie: E12
Model: 528i
Silnik: M30B28F
Rok produkcji: 1979
Dołączył: 25 Lip 2011 Posty: 69 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 8 Listopad 2011, 22:32
Imię: Marcin |
|
|
Jaka cena za Hondę |
|
|
|
|
Dexter528i
PAŹDZIERZ 2014 :-)
Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Mar 2007 Posty: 2003 Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
|
Wysłany: 8 Listopad 2011, 23:39
Imię: Jakub |
|
|
ŻbiQ napisał/a: | PS Cały czas poszukuję 200 20V albo 100 Turbo :-P |
Panie Patryku powinno się należeć lańsko za pisanie takich bzdetów :evil:
Nie ma czegoś takiego jak Audi 100 turbo.
Tyle z Off Topic-a
Ale czepiam się dalej. Co do Audi to jeszcze nie tak bardzo ale w przypadku Passata strasznie nienawidzę polskiej nomenklatury (B1, B2, B3, B4, B5, B6).
Bo mnie jest to Passat 32, 32B 35i przed i po lifcie, 3B i 3BG.
Tak więc jeśli rozmawiam o "cygarze" z kimś w temacie to ja mówię Audi typ 44 i wszystko jasne.
A wracając do tematu. Audi typ 44 podoba mnie się ale jeśli jest to wersja przed liftem (stara "wąska" deska i stare klamki [jaki w golfie mk1/2]) no i sedan. Miałem okazję być przewieziony takową 200 turbo quattro. Nawet dziś to wspominaliśmy z kolegą (właścicielem takowej przez krótki czas).
Co do Hondy to na "dzień dzisiejszy" jest ona brzydka i to akurat jest w niej piękne. Nie odbierz tego negatywnie bo mi się to bardzo podoba. Czuć w pełni klimat lat 80-tych i to w wydaniu high-end. Cyfrowy wyświetlacz prędkości, przebiegu, wskaźnik paliwa i temp płynu chłodzącego. Najwyższa pólka tamtych lat 8-) |
_________________ Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"
Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US |
|
|
|
|
Filip0
Burgund Lover
Nadwozie: E28
Model: 5..i
Silnik: M..B..
Rok produkcji: '84
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Sty 2010 Posty: 2223 Skąd: Wrocław / Sława
|
Wysłany: 8 Listopad 2011, 23:48
Imię: Filip |
|
|
Audi są fajne i zawsze to powtarzam ;-)
Co do tych Passatów Dexter to nomenklatura jest uniwersalna i mało kto nawet w środowisku handlarzy z pistoletu odpowiedziałby by Ci na pytanie gdybyś powiedział np. 35i
Identycznie jest z Audi, jak czegoś szukam to pach : 'C5' i po problemie ;-)
Dexter528i napisał/a: | Cyfrowy wyświetlacz prędkości, przebiegu, wskaźnik paliwa i temp płynu chłodzącego. Najwyższa pólka tamtych lat |
Skojarzyło mi się z Kadettem GSI :-P |
_________________
|
|
|
|
|
ŻbiQ
Kapitan
Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy Dołączył: 11 Mar 2010 Posty: 4627 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 9 Listopad 2011, 00:01
Imię: Patryk |
|
|
Dexter528i napisał/a: | Panie Patryku powinno się należeć lańsko za pisanie takich bzdetów :evil:
Nie ma czegoś takiego jak Audi 100 turbo. |
Dodaj sobie "z" przed turbo i będzie mniej bolało ;-) Jest to potoczne określenie, którego używają również Niemcy, a nie chciałbym też robić Koledze rozprawki o Audi na forum BMW :-> Raczej każdy zrozumie, w które wersje celuję, choć masz racje, jest to uproszczenie.
Dexter528i napisał/a: | Tak więc jeśli rozmawiam o "cygarze" |
A to jest akurat takie określenie, którego ja nie trawię :evil:
A wiąże się to z tym, że jak pojechałem na giełdę tym pięknym autem w celu sprzedaży, podszedł do mnie jakiś typowy giełdowy handlarz (wyróżniają się z tłumu jak by się świecili) i rzucił do mnie chamskim tonem "ileee chcesz za to cygaro" - dlatego od tamtej pory nie znoszę tego określenia, a tym bardziej giełdy samochodowej.
A Kolegę przepraszam za offtopa ;-) |
_________________
|
|
|
|
|
Dexter528i
PAŹDZIERZ 2014 :-)
Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Mar 2007 Posty: 2003 Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
|
Wysłany: 9 Listopad 2011, 00:39
Imię: Jakub |
|
|
ŻbiQ napisał/a: | A to jest akurat takie określenie, którego ja nie trawię :evil:
A wiąże się to z tym, że jak pojechałem na giełdę tym pięknym autem w celu sprzedaży, podszedł do mnie jakiś typowy giełdowy handlarz (wyróżniają się z tłumu jak by się świecili) i rzucił do mnie chamskim tonem "ileee chcesz za to cygaro" - dlatego od tamtej pory nie znoszę tego określenia, a tym bardziej giełdy samochodowej. |
Zapamiętam, ze nie trawisz tego określenia i w Twoim przypadku w pełni to rozumiem.
Nazwa ta jednak z założenia nawiązuje do kształtu samochodu(tak jak beczka dla Mercedesa W123), ale na Twoim przypadku doskonale widać jak jakiś pajac/cwaniak może spowodować negatywne odczucia na temat nieobraźliwej potocznej nazwy.
ŻbiQ napisał/a: | Dodaj sobie "z" przed turbo i będzie mniej bolało |
Dla mnie jest to niedopuszczalne choćby z tego względu że 200 miało zupełnie inny przód.
Ale jak dla Ciebie mogę złagodzić wymiar kary z 3 na 2 klapsy na każdą pół rzyć :-P
ŻbiQ napisał/a: | A Kolegę przepraszam za offtopa |
Ja również, choć nie do końca bo cały czas rozmawiamy o Audi typ 44 i mam nadzieję, ze nie ma nam tego za złe. |
_________________ Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"
Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US |
|
|
|
|
fachmistrz
KRISTO
Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: 2.0
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 02 Gru 2009 Posty: 78 Skąd: krasnystaw
|
Wysłany: 9 Listopad 2011, 13:01
Imię: Krystian |
|
|
CYGARETA fajna
doprowadz ją do ładu
dobre koło tu widze i i troszke do dołu i będzie cult jak sie patrzy
powiedz mi czy relingi są w każdych avantach C3?
:shock: |
_________________ KRISTO |
|
|
|
|
fachmistrz
KRISTO
Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: 2.0
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 02 Gru 2009 Posty: 78 Skąd: krasnystaw
|
Wysłany: 9 Listopad 2011, 13:02
Imię: Krystian |
|
|
a helix to styl goldwinga naprawde fajny i stylowy skuterek:} :mrgreen:
gratuluje zakupów
dbaj i wrzucaj fotki z działań przy swoich maszynach hehe ;-) |
_________________ KRISTO |
|
|
|
|
mundi
Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: M20
Rok produkcji: 1986
Dołączył: 08 Paź 2011 Posty: 27 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 9 Listopad 2011, 18:17
Imię: Marcin |
|
|
franekkimono76 napisał/a: | Jaka cena za Hondę |
Pytasz o cenę zakupu
fachmistrz napisał/a: | dobre koło tu widze i i troszke do dołu i będzie cult jak sie patrzy |
Koła już są. Na razie zimowe 15". A w dół to raczej nie
fachmistrz napisał/a: | powiedz mi czy relingi są w każdych avantach C3? |
Nie każda. |
_________________ E28 520 86' - był
E34 525i Touring 94' - moja nowa zabawka
E30 316i Touring 93' - wozidełko żony
Honda CN250 Helix 1991- klasa sama w sobie |
|
|
|
|
|