E12-E28 Strona Główna E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Filmik z IV Ogólnopolskiego Zlotu e12-e28.pl - MAŁKINIA 2014 - http://vimeo.com/102914979

Poprzedni temat «» Następny temat
[E28 518] Dexter
Autor Wiadomość
Dexter528i 
PAŹDZIERZ 2014 :-)


Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 2003
Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
Wysłany: 15 Maj 2011, 11:22   [E28 518] Dexter
   Imię: Jakub


W końcu po 20 miesiącach bez rekina przyszedł właściwy czas (podobny tylko w/g mnie właściwy), a było to w piątek 13 maja 2011 roku

Krotki opis:
BMW 518 (bez "i") :-P
Rok produkcji - 1982
Kolor - Zypressengrün Metallic
Tapicerka - zielona (nie wiem czy to Pinniengrun)
Silnik - M10B18 z gaźnikiem
Skrzynia biegów - 4-ro biegowa manualna
Przekładnia kierownicza bez wspomagania :-P

Jeśli chodzi o wyposażenie to:
Jest prawe lusterko (ręcznie ustawiane)
Lewe lusterko elektrycznie sterowane
Zielone szyby
Obrotomierz :D
I to chyba wszystko by było.

Czekam na rozkodowanie VIN-u. Na Realoem Vin-u nie rozpoznaje pewnie ze względu na wiek pojazdu.

Samochód kupiłem od starszego pana (rocznik 41), który kupił samochód w 1997 z urzędu celnego i był jedynym właścicielem w Polsce. Jak dowiedziałem się, że samochód jest z urzędu celnego trochę mnie to zasmuciło bo wiadomo jak to bylo w tamtych czasach. Przemyt, kucie numerów itd. Okazało się jednak, że auto ma oryginalne numery nadwozia i takie też są w dowodzie rejestracyjnym :-D

Zacytuję szalika w sprawie braku E28 i mojego uczestnictwa w zlocie z tematu o zlocie z działu klubowego.
szalik1 napisał/a:
no to cos Ci zmontujemy tylko powiedz co chcesz :-P


Chciałem napisać M5, M535i ale to większość by chciała wiec palnąłem 518i z obrotomierzem i dla jasności w momencie pisanie tego nie było ogłoszenia z moją obecną 518. Jest to zupełny zbieg okoliczności.

Stan ogólny blacharski ocenił bym na dobry+ jak na ten wiek.
Kielichy wyglądają nieźle. Na prawym bodajże 3 punkty korozji, na lewym jeden. Coś tam trochę na drzwiach kierowcy, dołach błotników przednich i parę innych miejsc ale wszystkie boby sfotografuję i przedstawię. Najgorzej jest (jak w większości) w miejscach na podnośnik.
Jako ciekawostka pas tylny w okolicach lampek tablicy rej. jest w bardzo dobrym stanie.
Ale jak mówiłem nie będę się tu rozpisywał, zdjęcia powiedzą wszystko.

Niestety wczoraj zauważyłem że samochód miał jakąś niewielką kolizję. Lewy przedni narożnik.

LINK do galerii.
Na chwilę obecną zdjęcia jeszcze z ogłoszenia.

Jak tylko zrobię świeże to będę uzupełniał. Miałem zrobić wczoraj ale zacząłem walczyć z gaźnikiem i zeszło do 22.
_________________
Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"

Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US
  
 
 
     
Filip0 
Burgund Lover


Nadwozie: E28
Model: 5..i
Silnik: M..B..
Rok produkcji: '84
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 2223
Skąd: Wrocław / Sława
Wysłany: 15 Maj 2011, 11:37   
   Imię: Filip


A to nie ta co M-EJ miał jechać oglądać ?

Dobrze, że coś kupiłeś w końcu :mrgreen:

I w sumie rzadkość już, E28 na gaźniku :-D

To teraz czekamy, żeby oblukać na zlocie 8-)
_________________

 
 
     
Dexter528i 
PAŹDZIERZ 2014 :-)


Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 2003
Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
Wysłany: 15 Maj 2011, 11:54   
   Imię: Jakub


Filip0 napisał/a:
A to nie ta co M-EJ miał jechać oglądać ?

Jak to się mówi:
"Kto pierwszy ten lepszy"

Jak byłem na miejscu dzwonił jeszcze jakiś klient i podobno jakiś lokalny człowiek był na nią na jarany.

Idę robić zdjęcia.
_________________
Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"

Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US
 
 
     
ŻbiQ 
Kapitan


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 4627
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15 Maj 2011, 13:04   
   Imię: Patryk


No nareszcie!!! :D I widzę, że podpis od razu dostał uśmieszek obok 518 ;-)

Tylko pogratulować no i czekamy na fotorelację, która zapewne w trakcie ;-)
_________________
 
 
     
Filip0 
Burgund Lover


Nadwozie: E28
Model: 5..i
Silnik: M..B..
Rok produkcji: '84
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 2223
Skąd: Wrocław / Sława
Wysłany: 15 Maj 2011, 15:02   
   Imię: Filip


Chętnie obejrzę teraz Laboratorium Dextera z E28 :-P
_________________

 
 
     
Dexter528i 
PAŹDZIERZ 2014 :-)


Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 2003
Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
Wysłany: 15 Maj 2011, 16:01   
   Imię: Jakub


Galeria uzupełniona.

Nadal walczę z gaźnikiem :roll:
_________________
Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"

Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US
 
 
     
Konar 
R4 power


Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 07/06/1983
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 141
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15 Maj 2011, 16:28   
   Imię: Tomasz


Z 2B4 nie wygrasz niestety. Ja się poddałem po zainwestowaniu kupy kasy - Pierburg powędrował do kartonu a pod maskę to:
http://www.webcon.co.uk/shop/shopexd.asp?id=968

Drogo - to fakt - ale dostajesz pełny zestaw do przekładki, łącznie ze srytytkami do podwieszenia niepotrzebnych już od tej pory kabli :) No i zostaje oryginalna puszka filtra bo jest w zestawie specjalny adapter, żeby pasowało.

Moje 518 po roku (!) stania zapaliło po pół obrotu wału, a na wolnych to w ogóle nie było widać ani słychać, że silnik pracuje.

Polecam.
 
 
     
Kamil 


Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 3490
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15 Maj 2011, 18:21   
   Imię: Kamil


Gratuluję zakupu :-D
blacharsko nie za ciekawie (oprócz miejsca na lampki tablicy)
ja się nie zniechęcił, ale przeraża mnie przednie podszybie...
życzę wytrwałości, zdarć pomysł na tę bestię :D
_________________

https://www.facebook.com/RedBlockWorks
Moje Allegro
 
 
     
Slaw. 

Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: 2674 M20B27
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 23 Kwi 2009
Posty: 188
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 15 Maj 2011, 19:12   
   Imię: Sławek


Fajny kolor:) Jak to jest z obrotomierzami z zielonym i czerwonym polem? Miałem w dieslu raz taki obrotomierz i w dieslu były tylko w 84 roku, a w benzynie?. Cierpliwości i wytrwania życzę, trafiła w dobre ręce :-) Ja tak długo bez rekina nie wytrzymałem :-P .. Ale dużo zdjęć to mało powiedziane :shock:
_________________

 
 
     
Pawlik2011 


Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: M20
Rok produkcji: 1986
Dołączył: 13 Lut 2011
Posty: 79
Skąd: Legnica
Wysłany: 15 Maj 2011, 19:23   
   Imię: Paweł


No to pewnie bedziemy mieli następny remont generalny:) Z balchą bedzie zabawy że hej. Ale wazne że jest ciemna szyba z tyłu:) No i podsufitka wygląda pięknie, moja jest jakaś pożółkła i nie wiem co z tym zrobić. Powodzenia!!!
 
 
     
Dexter528i 
PAŹDZIERZ 2014 :-)


Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 2003
Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
Wysłany: 15 Maj 2011, 19:46   
   Imię: Jakub


Konar napisał/a:
Z 2B4 nie wygrasz niestety

Zdaję sobie z tego sprawę.

Konar jak będziesz miał chwilkę to cyknij fotki swojego vergassera

kamil napisał/a:
blacharsko nie za ciekawie

Nie jest tak źle. Jest to najlepszy blacharsko rekin jakiego miałem.

Slaw. napisał/a:
Jak to jest z obrotomierzami z zielonym i czerwonym polem?

Im więcej zielonego tym oszczędniej niby, a od kiedy, do kiedy to nie wiem. Cieszę się, że w ogóle jest.

Co do rzeczy pierwszoplanowych to:
- układ kierowniczy (drążek środkowy, boczne i wspornik)
- zawieszenie przednie (przegląd i ewentualne wymiany)
- zawieszenie tył (głównie tuleje belki)
- poduszka mostu
- przejrzenie reszty układu przeniesienia napędu
- olej, świece, przewody itp
- sprawdzenie stanu silnika (pomiary kompresji itp)

kamil napisał/a:
zdarć pomysł na tę bestię

Bez przeróbek. Chyba, że zamiast jednego pionowego gaźnika zawitają dwa poziome :-P
_________________
Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"

Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US
 
 
     
Kamil 


Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 3490
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15 Maj 2011, 20:09   
   Imię: Kamil


Dexter528i napisał/a:

kamil napisał/a:
zdarć pomysł na tę bestię

Bez przeróbek. Chyba, że zamiast jednego pionowego gaźnika zawitają dwa poziome

...i dobrze! coraz mniej tych gażnikowsów jeździ, a jak taki będzie w oryginale to mniam, mniam :-P :-P
_________________

https://www.facebook.com/RedBlockWorks
Moje Allegro
 
 
     
M-EJ 

Nadwozie: Exx
Model: qqqq
Silnik: qqqw
Rok produkcji: 6666
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 888
Skąd: kwkwkw
Wysłany: 15 Maj 2011, 20:16   
   Imię: qqqq


Myśle że za tą kwote i pewnie na miejscu niższa to dobry zakup. Chociaż nie podoba mi się kilka rzeczy po dodaniu fotek Dextera ale uważam że będzie dobrze. Dexter planujesz swap czy ori ?
_________________
 
 
     
egzekutor 

Nadwozie: E28
Model: m535
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Dołączył: 17 Kwi 2011
Posty: 56
Skąd: jastrzebie zdrój
Wysłany: 15 Maj 2011, 20:47   
   Imię: cezary


gratulacjone panie DEXTER :-)
 
 
     
Szalik1 


Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 2194
Skąd: Wschowa
Wysłany: 15 Maj 2011, 22:17   
   Imię: Wojtek


gratulacje,wkońcu się doczekał ;-) a jak wrażenia z jazdy ?? i jakies doposażenie bedzie czy zostaje tak jak jest :-P co do blacharki to moim zdaniem nie ma sie co czepiac, progi najwazniejsze bo reszte łatwo naprawic ;-) tylko ta skrzynia 4 cos nie bardzo, w e12 które u mnie na podwórku stoi jest 5, tylko nie wiem czy oryginalna ;-) a tez 1.8 ;-) powodzenia i czekamy na jakis upload :-D
 
 
     
Dixi 
Ojciec Dyrektor n° 1


Nadwozie: E28
Model: M535i 535i 535i 525e
Silnik: 3xM30 2xM20
Rok produkcji: 87" 86" 86"
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 4806
Skąd: Gdynia
Wysłany: 15 Maj 2011, 22:34   
   Imię: Damian


Nie było ręcznych lusterek w E28 , po prostu ktoś doposażył go o lusterko nie podłączając go :)

Generalnie ma prawe mankamentów, ale jeśli go uratujesz przed rozbiórką będzie naprawdę fajny okaz z gaźnikiem :mrgreen:
_________________
E28 525eA 01/1984 bahamabeige
E28 525e 05/1986 karminrot
E28 535i 09/1986 zinnoberrot
E28 535i 04/1987 lachsilber-metallic GA 9387A
E28 M535i xx/1985 achatgruen-metallic
E30 316iA 05/1990 brillantrot GA 1990A
E32 750i 09/1991 sterlingsilber-metallic
E39 523iA 10/1995 calypsorot-metallic LS50625
 
 
     
misza 

Nadwozie: Exx
Model: e30 touring
Silnik: m40b18
Rok produkcji: 90
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Maj 2008
Posty: 152
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 16 Maj 2011, 09:38   
   Imię: Michał


Siema, ze zdj. z allegro nie wyglądała tak źle ale to co ty pokazałeś to ciekawie nie wygląda i tak jak już mówiono najgorsze chyba jest to podszybie i te kwadraciki w podłodze z przodu, co do gaźnika to najtańszym i najciekawszym będą gaźniki z motoru z yamahy r1 do 2001r

pozdro
 
 
     
Konar 
R4 power


Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 07/06/1983
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 141
Skąd: Warszawa
Wysłany: 16 Maj 2011, 18:22   
   Imię: Tomasz


Dexter528i napisał/a:
Konar jak będziesz miał chwilkę to cyknij fotki swojego vergassera


Nie ma problemu - jak poskładam dolot do kupy to obstrykam.

Dexter528i napisał/a:
kamil napisał/a:
zdarć pomysł na tę bestię

Bez przeróbek. Chyba, że zamiast jednego pionowego gaźnika zawitają dwa poziome :-P


W razie co czeka u mnie komplet kolektorów pod poziomki. Tanio się pozbęde ;)
 
 
     
shakaz 


Nadwozie: E28
Model: 528
Silnik: M30B28
Rok produkcji: 1981
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Lip 2010
Posty: 155
Skąd: POZnan*
Wysłany: 16 Maj 2011, 19:39   
   Imię: michał


Oooo!!!!
To już wiadomo, kto gwiznął rekinka mojemu ziomkowi, hehe :)

No, na fotkach z ogłoszenia nie było widać tego wszystkiego złego, ale ta kaska za ten wóz już podpowiadała, ze nie będzie cacy!!! Mimo wszystko warto te pińcet osiemnache za takie pieniążki. Nie zmącona patentami, nie ma braków i z daleka wydaje się prezentować godnie :D

Gratuluje zakupu, trochę szkoda, ze mój kumpel się z nią ne uwinął prędzej, no ale cóż!
Pzdr! :-)
 
 
     
Dexter528i 
PAŹDZIERZ 2014 :-)


Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 2003
Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
Wysłany: 17 Maj 2011, 17:58   
   Imię: Jakub


Tak sobie czytam i czytam o tej słabej blacharce i myślę sobie, że chyba większość ma super igły.
Faktem jest, że podszybie jest be-be ale reszta miejsc to zupełnie standardowe miejsca, w których te auta bierze (okolice kielicha, stópki na podnośnik).

Z doświadczenia wiem, że stópki na podnośnik mogą wyglądać bardzo ładnie od spodu auta, a jedynym elementem, który je trzyma jest konserwacja.

A co do zdjęć i rzeczy które bolą to auto, to co ja będę ukrywał. Nawet w igłach za 10000 można by się czegoś doszukać.

szalik1 napisał/a:
i jakies doposażenie bedzie czy zostaje tak jak jest

Doposażania raczej nie będzie. Na razie zostaje jak jest. Czas pokaże ale nie chcę prądów, klimów itd. Jesli coś mi odbije to tylko oldschool.

M-EJ napisał/a:
Dexter planujesz swap czy ori ?

Jeśli miał by już być swap to tylko na M10B20

szalik1 napisał/a:
a jak wrażenia z jazdy ??

Z nie do końca sprawnym gaźnikiem to ciężko powiedzieć. Ale jakoś jedzie. No i z każdym kilometrem łatwiej się kierownicą kręci :-P

Na koniec wracając do blacharki to w naszych realiach największym problemem nie jest jej stan tylko znalezienie człowieka, który odpowiednio się nią zajmie. Rzetelnie z uczuciem i pasą. Wszyscy doskonale wiemy co lubi 99.9% blacharzy/lakierników w Polsce. Klepanie, a później szpachla, szpachla, szpachla albo jakąś ćwiarteczkę wstawić do świeżo sprowadzonego Megane z Francji.
_________________
Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"

Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US
 
 
     
Szalik1 


Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 2194
Skąd: Wschowa
Wysłany: 17 Maj 2011, 18:39   
   Imię: Wojtek


Dexter528i napisał/a:


Na koniec wracając do blacharki to w naszych realiach największym problemem nie jest jej stan tylko znalezienie człowieka, który odpowiednio się nią zajmie. Rzetelnie z uczuciem i pasą. Wszyscy doskonale wiemy co lubi 99.9% blacharzy/lakierników w Polsce. Klepanie, a później szpachla, szpachla, szpachla albo jakąś ćwiarteczkę wstawić do świeżo sprowadzonego Megane z Francji.


dlatego trzeba kupic sobie migomacik i robic samemu ;-) bo jesli chcesz miec cos zrobione dobrze to zrób to sam ;-)
 
 
     
Dexter528i 
PAŹDZIERZ 2014 :-)


Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 2003
Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
Wysłany: 17 Maj 2011, 20:02   
   Imię: Jakub


szalik1 napisał/a:
bo jesli chcesz miec cos zrobione dobrze to zrób to sam

Zgadza się
_________________
Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"

Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US
 
 
     
Ślivak 


Nadwozie: E28
Model: 518i
Silnik: m10b18
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 11 Kwi 2008
Posty: 1049
Skąd: Krzeszowice
Wysłany: 17 Maj 2011, 20:13   
   Imię: Łukasz


M-EJ napisał/a:
Dexter planujesz swap czy ori ?

Dexter528i vel Dexter518 napisał/a:
Jeśli miał by już być swap to tylko na M10B20


a Schnitzer M10 20-4 16V ;-)
  
 
 
     
Szalik1 


Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 2194
Skąd: Wschowa
Wysłany: 17 Maj 2011, 20:15   
   Imię: Wojtek


prosty przykład, wszystko robie sobie sam i jest oki, wystarczyło dac blotniki do lakierowania bo za to sie jeszcze sam nie zabieram no i oczywiscie spieprzone, kolor nie taki jak ma byc i teraz sie musze denerwowac... no ale juz tematu nie zaśmiecam, mam nadzieje ze do zlotu juz będzie wymuskana a co do silnika m10b20 to moze bede miał namiar ale to jakby co dam znac ;-) czekamy na dalsze postepy z prac :-D
 
 
     
Ślivak 


Nadwozie: E28
Model: 518i
Silnik: m10b18
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 11 Kwi 2008
Posty: 1049
Skąd: Krzeszowice
Wysłany: 17 Maj 2011, 20:17   
   Imię: Łukasz


Wojtek z tej e12?
 
 
     
Szalik1 


Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 2194
Skąd: Wschowa
Wysłany: 17 Maj 2011, 20:19   
   Imię: Wojtek


nom moze tylko narazie nic w temacie sie nie ruszyło, jak to mówią cisza ;-)
 
 
     
cubici 
Freude am Fahren


Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 951
Skąd: Oborniki Wlkp
Wysłany: 17 Maj 2011, 20:24   
   Imię: jakub


ja tez sie pod tym podpisuje! swieta prawda panie dexter i szalik!

no i bardzo powabna ta osiemnastka :-D
w tamtych latach jeszcze sie spotykalo takie "kompleksowe" barwy samochodowe:
lakier, szyby, wnetrze alles grun!
kiedys to mieli fantazje...
_________________
www.reku.com.pl
  
 
 
     
Dexter528i 
PAŹDZIERZ 2014 :-)


Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 2003
Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
Wysłany: 17 Maj 2011, 20:26   
   Imię: Jakub


szalik1 napisał/a:
czekamy na dalsze postepy z prac

Prace nawet się jeszcze nie zaczęły.

szalik1 napisał/a:
mam nadzieje ze do zlotu juz będzie wymuskana

Na to bym nie liczył. Chyba że dziś zgarnę te 8 baniek w totka ;-)

Co do swapów, silników to się nie rozpędzajmy.
Wszystko po kolei.

Zmieniając temat to jako, że w końcu pojawiło się E28, na które mam plan to będę mógł rozpocząć wietrzenie garażu ze zbędnych części
_________________
Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"

Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US
 
 
     
Ślivak 


Nadwozie: E28
Model: 518i
Silnik: m10b18
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 11 Kwi 2008
Posty: 1049
Skąd: Krzeszowice
Wysłany: 17 Maj 2011, 20:41   
   Imię: Łukasz


http://cgi.ebay.de/Einzel...id=233055973590

upst cena :oops:
 
 
     
Dexter528i 
PAŹDZIERZ 2014 :-)


Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 2003
Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
Wysłany: 17 Maj 2011, 20:54   
   Imię: Jakub


Ślivak, to co w linku to nie gaźniki. To mechaniczny wtrysk benzyny. Tzw KugelFischer
_________________
Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"

Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,048 sekundy. Zapytań do SQL: 11