E12-E28 Strona Główna E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Filmik z IV Ogólnopolskiego Zlotu e12-e28.pl - MAŁKINIA 2014 - http://vimeo.com/102914979

Poprzedni temat «» Następny temat
[E28 524td] "Szarki"
Autor Wiadomość
Terenia 
Panienka


Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: 524td
Rok produkcji: 1986
Dołączyła: 18 Lip 2012
Posty: 104
Skąd: Poznań / Warszawa
Wysłany: 12 Marzec 2013, 12:56   [E28 524td] "Szarki"
   Imię: Marta


Z lekkim opóźnieniem chciałabym przywitać wszystkich i zaprezentować mojego rekina, pseudonim „Szarki“.
Rocznik 1986, 524 td, kupiona we wrześniu, z pięknymi papierami po „dziadku Niemcu“ ;)
Mimo że mieszkam w Warszawie, jak na poznaniankę przystało, poruszam się na PO :)
Zdjęcia były realizowane na potrzeby arytukłu w magazynie „Zwykłe Życie“ (fot. Łukasz Stachurko). Wtedy jeszcze posiadałam dwie sztuki – pierwszą, mimo całej sympatii i sentymentu raczej marnej kondycji (524d z 85), i drugą – bardziej reprezentacyjną sztukę. W tej chwili została jedna, ta druga oczywiście..
Kiedy minie zima i mój rekin opuści garaż, na pewno odbędzie się kolejna sejsa.. :)












_________________

Ostatnio zmieniony przez Terenia 12 Marzec 2013, 13:03, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
     
Dixi 
Ojciec Dyrektor n° 1


Nadwozie: E28
Model: M535i 535i 535i 525e
Silnik: 3xM30 2xM20
Rok produkcji: 87" 86" 86"
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 4806
Skąd: Gdynia
Wysłany: 12 Marzec 2013, 12:58   
   Imię: Damian


Terenia, zdjęcia wyglądają na ciekawe ale trochę za małe Ci wyszły :P No i brakuje wnętrza :P
_________________
E28 525eA 01/1984 bahamabeige
E28 525e 05/1986 karminrot
E28 535i 09/1986 zinnoberrot
E28 535i 04/1987 lachsilber-metallic GA 9387A
E28 M535i xx/1985 achatgruen-metallic
E30 316iA 05/1990 brillantrot GA 1990A
E32 750i 09/1991 sterlingsilber-metallic
E39 523iA 10/1995 calypsorot-metallic LS50625
 
 
     
Terenia 
Panienka


Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: 524td
Rok produkcji: 1986
Dołączyła: 18 Lip 2012
Posty: 104
Skąd: Poznań / Warszawa
Wysłany: 12 Marzec 2013, 13:03   
   Imię: Marta


He.. już wrzuciłam większe ;)
Wnętrze będzie - wiosną !
_________________

 
 
     
Beatles 
Mr Zielona Otchłań


Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 2836
Skąd: Kielce / Warszawa
Wysłany: 12 Marzec 2013, 13:05   
   Imię: Marcin


Dziewczyna z rekinem to dość rzadki widok. Tym bardziej radość z widoku większa :]
Będę wypatrywał na ulicach Wawy w sezonie <ok>
_________________
Szczęśliwi spalania nie liczą!
 
 
     
Dixi 
Ojciec Dyrektor n° 1


Nadwozie: E28
Model: M535i 535i 535i 525e
Silnik: 3xM30 2xM20
Rok produkcji: 87" 86" 86"
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 4806
Skąd: Gdynia
Wysłany: 12 Marzec 2013, 13:07   
   Imię: Damian


No teraz dużo lepiej <czapka>

Szarki wygląda ładnie - mam nadzieję, że się uda "pomacać" na zlocie :D
_________________
E28 525eA 01/1984 bahamabeige
E28 525e 05/1986 karminrot
E28 535i 09/1986 zinnoberrot
E28 535i 04/1987 lachsilber-metallic GA 9387A
E28 M535i xx/1985 achatgruen-metallic
E30 316iA 05/1990 brillantrot GA 1990A
E32 750i 09/1991 sterlingsilber-metallic
E39 523iA 10/1995 calypsorot-metallic LS50625
 
 
     
Konar 
R4 power


Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 07/06/1983
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 141
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12 Marzec 2013, 13:07   
   Imię: Tomasz


Parę razy już mi ten wóz mignął w okolicach Emilii Plater, Wilczej etc. :)
 
 
     
Terenia 
Panienka


Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: 524td
Rok produkcji: 1986
Dołączyła: 18 Lip 2012
Posty: 104
Skąd: Poznań / Warszawa
Wysłany: 12 Marzec 2013, 13:10   
   Imię: Marta


:) wszystko się zgadza... a dokładniej: WSPÓLNA... ale mignął stary.. nowy zimuje na Ursusie.. ale niebawem w tych samych rejonach zastąpi starą sztuke..
_________________

 
 
     
Beatles 
Mr Zielona Otchłań


Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 2836
Skąd: Kielce / Warszawa
Wysłany: 12 Marzec 2013, 14:27   
   Imię: Marcin


Tylko wywal tą końcówkę tłumika !!
Miałem podobną. Polecam dorobienie końcówek z kwasówki, dodają smaku. I dżwięk się zmienia na plus.

Oryginalnych z ASO nie polecam - jakość <lipa>
_________________
Szczęśliwi spalania nie liczą!
 
 
     
Terenia 
Panienka


Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: 524td
Rok produkcji: 1986
Dołączyła: 18 Lip 2012
Posty: 104
Skąd: Poznań / Warszawa
Wysłany: 12 Marzec 2013, 14:31   
   Imię: Marta


Tia.. końcówka tłumika jest kompletną wioską - zgadzam się :) <wstyd>
Jest na liście jako jedna z pierwszych pozycji do zrobienia ;)
_________________

 
 
     
Mulder 


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 1921
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 12 Marzec 2013, 14:40   
   Imię: Maciek


Witaj na forum <mina>
dzięki za akceptację znajomości na fejsiku ;)
będę śledził wątek
do zobaczenia i powodzenia w renowacji...

aha i trzymaj się mnie i Dixi'ego

bo reszta "rekinów" gotowa rozszarpać <lol> <masakra> <masakra>
_________________
Черный Bymep
 
 
     
Terenia 
Panienka


Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: 524td
Rok produkcji: 1986
Dołączyła: 18 Lip 2012
Posty: 104
Skąd: Poznań / Warszawa
Wysłany: 12 Marzec 2013, 15:37   
   Imię: Marta


:) dzieki !
cała przyjemność po mojej stronie ! :)
_________________

 
 
     
bąku 

Nadwozie: Exx
Model: 325e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 364
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12 Marzec 2013, 17:36   
   Imię: Bartek


Ładna :D
<czapka> dobra sztuka, ma kilka nie dociągnięć, ale myślę, że sobie na spokojnie z nimi poradzisz <ok>
Ostatnio zmieniony przez bąku 13 Marzec 2013, 17:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Kamil 


Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 3490
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12 Marzec 2013, 17:45   
   Imię: Kamil


Terenia, naprawdę super że lubujesz się w rakinach
gratuluję zakupu TD i udanej sprzedaży wolnossaka z pod znaku D <mina>
widziałem to 524d które kiedyś było 528 <spiewa>
jak mówiłaś, od dziadka, i kobiety <worek> <worek> <worek>
he he he

Twoje obecna 524Td z tego co wiem stało w komisie w pruszkowie
dla mnie była to zawsze igiełka - i teraz pytanie?
jak było na prawdę?
wnętrze z tego co pamiętam w kolorze nutria
i coś mi się zdaje że to kiedyś był automat <wstyd2>
_________________

https://www.facebook.com/RedBlockWorks
Moje Allegro
 
 
     
Autownuk 
autownuk.com.pl


Nadwozie: E28
Model: e3 e12 e28
Silnik: 2,8 3,5 2,4td
Rok produkcji: 1978 1977 1987
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 393
Skąd: Marki
Wysłany: 12 Marzec 2013, 18:03   
   Imię: Kamil


był to kiedyś automat bo skrzynia teraz leży u mnie
 
 
     
bąku 

Nadwozie: Exx
Model: 325e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 364
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12 Marzec 2013, 18:15   
   Imię: Bartek


Auto kupione od mojego kumpla, był automat, ale został zmieniony na manuala, bo skrzynia padła dlatego, bo poprzedni właściciel od którego kumpel kupił nie dbał zbytnio o olej i skrzynia zdechła.
Ma kilka mankamentów blacharskich, ale wszystko do ogarnięcia jest <ok>
 
 
     
Terenia 
Panienka


Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: 524td
Rok produkcji: 1986
Dołączyła: 18 Lip 2012
Posty: 104
Skąd: Poznań / Warszawa
Wysłany: 12 Marzec 2013, 19:24   
   Imię: Marta


Tak, moja obecna fura to dokładnie ta z komisu przy Jerozolimskich..
Wszystko się zgadza - automat przełożony na manual...
I to ona (Kamil) należała do dziadka i potem do jakiejś kobiety (chyba z Łodzi) zanim trafiła do właściciela komisu a potem do mnie.. :)
524d niegdyś będące benzyną kupiłam od pracownika salonu bmw w Poznaniu, a ona też miała podobno jednego właściciela - Niemca przez wiele lat.. ;)

Jeśli chodzi o kwestie blachy - prawda - są drobiazgi do zrobienia, ale to pewnie dopiero w przyszłym sezonie..
Póki co jestem zrujnowana finansowo dość konkretnym remontem, który musiałam zrobić.. Ponieważ (jak pisałam już w innym wątku), któryś z poprzednich właścicieli, aby ukryć, że niedomaga turbina i że kurzy, dolał jakiegoś zagęstnika do oleju (przynajmniej taka jest teoria moich mechaników), co przyczyniło się do tego, że padła pompa oleju, a w konsekwencji przytarł się silnik...

Tak więc zrobiłam generalny remont silnika ze szlifowaniem wału, regeneracją korbowodu, wymianą panewek i innych cudów na kiju, które ciągle niewiele mi mówią <wstyd2> ..
Poza tym - wymiana pompy oleju, regeneracja pompy paliwa, turbiny.. i tysiące innych, drobnych rzeczy, na które natrafili mechanicy...
W tej chwili nadal coś tam trzeba podziałać, bo ciężko odpala (zapowietrza się) i jest na obrotach przez jakiś czas po odpaleniu...czego nie było przed remontrm <zly> Ale trochę zniechęcona do poprzednich mechaników (głównie tym, że oddali mi go z takimi problemami) zamierzam udać się w najbardziej polecane na tym forum strony, czyli Marki :) :) :)

Zasadniczo gdybym zaczynając ten remont miała świadomość, jak poważny i kosztowny będzie, pewnie od razu poradziłabym się tutaj o kogoś zaufanego.. A tak udałam się tam, gdzie serwisowałam poprzedniego rekina, w którym raczej nic poważnego nie było do zrobienia..

No ale mam nadzieje, że teraz to już drobniejsza kwestia, i niebawem Szarki wyruszy na ulice Warszawy ;)
_________________

 
 
     
Dixi 
Ojciec Dyrektor n° 1


Nadwozie: E28
Model: M535i 535i 535i 525e
Silnik: 3xM30 2xM20
Rok produkcji: 87" 86" 86"
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 4806
Skąd: Gdynia
Wysłany: 12 Marzec 2013, 19:30   
   Imię: Damian


Terenia napisał/a:
Tak więc zrobiłam generalny remont silnika ze szlifowaniem wału, regeneracją korbowodu, wymianą panewek i innych cudów na kiju, które ciągle niewiele mi mówią <wstyd2> ..
Poza tym - wymiana pompy oleju, regeneracja pompy paliwa, turbiny.. i tysiące innych, drobnych rzeczy, na które natrafili mechanicy...
W tej chwili nadal coś tam trzeba podziałać, bo ciężko odpala (zapowietrza się) i jest na obrotach przez jakiś czas po odpaleniu...czego nie było przed remontrm <zly> Ale trochę zniechęcona do poprzednich mechaników (głównie tym, że oddali mi go z takimi problemami) zamierzam udać się w najbardziej polecane na tym forum strony, czyli Marki :) :) :)


Jestem zachwycony twoją wiedzą :D hehe chyba pierwszy raz widzę, żeby kobieta używała takich słów jak korbowody, panewki itd. itp.
_________________
E28 525eA 01/1984 bahamabeige
E28 525e 05/1986 karminrot
E28 535i 09/1986 zinnoberrot
E28 535i 04/1987 lachsilber-metallic GA 9387A
E28 M535i xx/1985 achatgruen-metallic
E30 316iA 05/1990 brillantrot GA 1990A
E32 750i 09/1991 sterlingsilber-metallic
E39 523iA 10/1995 calypsorot-metallic LS50625
 
 
     
Autownuk 
autownuk.com.pl


Nadwozie: E28
Model: e3 e12 e28
Silnik: 2,8 3,5 2,4td
Rok produkcji: 1978 1977 1987
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 393
Skąd: Marki
Wysłany: 12 Marzec 2013, 20:05   
   Imię: Kamil


ludzie robią remonty a u mnie dobre silniki leżą w ogródku :D
 
 
     
Terenia 
Panienka


Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: 524td
Rok produkcji: 1986
Dołączyła: 18 Lip 2012
Posty: 104
Skąd: Poznań / Warszawa
Wysłany: 12 Marzec 2013, 20:13   
   Imię: Marta


No właśnie... :)
Wiem, że za póżno tu trafiłam :P
Ale z drugiej strony mam nadzieje, że po takim remoncie silnik będzie pięknie pracował i długo żył...

A wiedza.. no tak.. staram się.. ale to ciągle hochsztaplerka ;)
nie łatwo dogadać się z mechanikami będąc dziewczyną.. żeby tak na dzień dobry nie brali za idiotkę trzeba się chociaż trochę poduczyć.. inaczej nie ma gadki ;)
_________________

 
 
     
fon-nogaj 
daniel

Nadwozie: E28
Model: 528
Silnik: 2800
Rok produkcji: 1983
Dołączył: 13 Mar 2013
Posty: 2
Skąd: Pruszków
Wysłany: 13 Marzec 2013, 17:35   
   Imię: daniel


witam musiałem sie zarejestrować żeby zdementować opowiastki tzw mechaników,auto było w moim posiadaniu przez praktycznie 3 lata ,po zakupie wymieniłem standardowo oleje płyny filtry klocki i tarcze nawet z kolega Bąkiem,przez ten okres zrobiłem autem dokładnie 12 tys km ,wlałem olej valvoline 10w40,ŻADNYCH ZAGĘSTNIKÓW NIE WLEWAŁEM,nie bylo nawet takiej potrzeby auto nie dawało z komina ani bagnetu,wiadomo jak to diesel kopcia walneło z rury po mocnym deptaniu,turbina byla w bardzo dobrej kondycji nie miała praktycznie zadnego luzu na ośce,bardzo latwo to sprawdzic bo w e28 jest na wierzchu zdejmuje sie rure i po herbacie,opowiadanie szarlatanów (tzw mechaników)ze byl jakis zagęstnik to totalna bzdura nawiasem mówiąc czy w ogóle jest jakis zagestnik ktory ma naprawic tubine ,ja sie nie spotkałem jeszcze,radze od serca zmienic mechaników,bo wydaje mi sie (z całym szacunkiem) widzac ładna blondynke chcieli mocno sie dorobic,przepraszam za błedy ortograficznie ale pisze mocno wkur...
 
 
     
JohnDelorean 


Nadwozie: E28
Model: 528i
Silnik: M30B28
Rok produkcji: 1981
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 96
Skąd: Pionki
Wysłany: 14 Marzec 2013, 08:05   
   Imię: Paweł


fon-nogaj napisał/a:
opowiadanie szarlatanów (tzw mechaników)ze byl jakis zagęstnik to totalna bzdura nawiasem mówiąc czy w ogóle jest jakis zagestnik ktory ma naprawic tubine ,ja sie nie spotkałem jeszcze

Istnieje coś takiego jak moto doctor. Ale turbina siadła pewnie bo była niechłodzona, przy okazji pompa oleju mogła być zużyta, a nie od zagęszczacza.
 
 
     
bąku 

Nadwozie: Exx
Model: 325e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 364
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14 Marzec 2013, 09:25   
   Imię: Bartek


JohnDelorean napisał/a:
fon-nogaj napisał/a:
opowiadanie szarlatanów (tzw mechaników)ze byl jakis zagęstnik to totalna bzdura nawiasem mówiąc czy w ogóle jest jakis zagestnik ktory ma naprawic tubine ,ja sie nie spotkałem jeszcze

Istnieje coś takiego jak moto doctor. Ale turbina siadła pewnie bo była niechłodzona, przy okazji pompa oleju mogła być zużyta, a nie od zagęszczacza.


Turbina była chłodzona, a poza tym auto było jeżdżone normalnie a nie deptane po maksie. Sam osobiście jeździłem tym autem i nie wierze w te usterki, które tu zostały podane. Auto chodziło równo, gładko było dynamiczne i nie kopciło.
A jeżeli ktoś wie jak działa zagęstnik do oleju, który powoduje, że turbina nie kopci to proszę o wyjaśnienie, bo jestem bardzo tego ciekawy <czapka>
 
 
     
fon-nogaj 
daniel

Nadwozie: E28
Model: 528
Silnik: 2800
Rok produkcji: 1983
Dołączył: 13 Mar 2013
Posty: 2
Skąd: Pruszków
Wysłany: 14 Marzec 2013, 09:36   
   Imię: daniel


motodoktor jest stosowany gdy silnik tzw pobiera olej przez pierscionki albo spieczone gumki zaworowe co za tym idzie kopci i spala olej ,ma za zadanie uszczelnienie ,ni jak to sie ma do turbiny
 
 
     
Mulder 


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 1921
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 14 Marzec 2013, 10:02   
   Imię: Maciek


kopci też jak wtryski leją za dużo paliwa
zresztą jak za mało to chyba też ;)
to jest DIESEL więc koszta zawsze generuje <masakra>
_________________
Черный Bymep
 
 
     
Terenia 
Panienka


Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: 524td
Rok produkcji: 1986
Dołączyła: 18 Lip 2012
Posty: 104
Skąd: Poznań / Warszawa
Wysłany: 14 Marzec 2013, 10:49   
   Imię: Marta


Hmm... panowie, chciałabym trochę ostudzić emocje.. Tak, jak napisałam "przynajmniej taka jest teoria mechaników" - nie biorąc tego jako pewnik, napisałam też że nie do końca im ufam.. Liczę się również z tym, że mogli zachować się niezbyt elegancko i potraktować mnie jak "blondynkę" - (dobrze, że padło jeszcze "ładną" więc nie wezmę tej "blondynki" do siebie ;) )...
A pisząc teraz serio - nikogo przecież o nic nie obwiniam ani nie mam pretensji (jeśli ktoś coś takiego wyczytał z moich postów - to wbrew moim zamiarom..), tym bardziej niezamierzone było czyjekolwiek "wkur.." ;)
Jedno co - cieszę się, że znalazłam tutaj godnych polecenia chłopaków którym na pewno oddam Szarkiego z zaufaniem i mam nadzieję, że tutaj zakończą się jego zdrowotne przygody...
Amen ;)
_________________

 
 
     
bąku 

Nadwozie: Exx
Model: 325e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 364
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14 Marzec 2013, 11:21   
   Imię: Bartek


Oby Ci się dobrze jeździło, bo autko jest w porządku.
I oddawaj ją w ręce ludzi, którzy będą uczciwi <ok> <czapka>
 
 
     
JohnDelorean 


Nadwozie: E28
Model: 528i
Silnik: M30B28
Rok produkcji: 1981
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 96
Skąd: Pionki
Wysłany: 14 Marzec 2013, 18:25   
   Imię: Paweł


Terenia napisał/a:
Tak, jak napisałam "przynajmniej taka jest teoria mechaników" - nie biorąc tego jako pewnik, napisałam też że nie do końca im ufam.. Liczę się również z tym, że mogli zachować się niezbyt elegancko i potraktować mnie jak "blondynkę" - (dobrze, że padło jeszcze "ładną" więc nie wezmę tej "blondynki" do siebie )...

Teoria zagęszczacza w oleju jest bardzo częsta wśród mechaników, bo nie chce im się zagłębiać w dokładną diagnozę.
Tak ode mnie - nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło <oko> Zrobisz porządnie silnik, będziesz miała pewność, że wszystko jest ok. Zawsze coś wyjdzie po zakupie, ja to wiem z doświadczenia, mojego rekina kupiłem od "mechanika", druciarstwo miał zajebiście wyćwiczone <worek> Oczywiście nie twierdze, że poprzedni właściciel Twojego rekina był mechanikiem w cudzysłowiu, mógł zawinić dawny dawny właściciel jeszcze przed nim i wyszło dopiero teraz, ale po prostu przy zakupie starego samochodu trzeba się z tym liczyć.
 
 
     
włodar_e30 

Nadwozie: E28
Model: E30, E28
Silnik: M52B28, M20B20
Rok produkcji: 1989, 1984
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sie 2012
Posty: 303
Skąd: Puszczykowo/Swarzędz
Wysłany: 15 Marzec 2013, 07:26   
   Imię: Marcin


Autka już widziałem na fejsiku :P Dobrze, że stacjonujesz w Wawie bo w Poznaniu już za dużo tych bronzitów :P
_________________

 
 
     
Terenia 
Panienka


Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: 524td
Rok produkcji: 1986
Dołączyła: 18 Lip 2012
Posty: 104
Skąd: Poznań / Warszawa
Wysłany: 15 Marzec 2013, 15:46   
   Imię: Marta


Mój pierwszy bronzit był kupiony w Poznaniu.. i został sprzedany Warszawiakowi ;)
_________________

 
 
     
Piekarz 


Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Sty 2012
Posty: 294
Skąd: Puszcza Biała
Wysłany: 17 Marzec 2013, 12:45   
   Imię: Łukasz


Ładne autko ale przydało by się więcej zdjęć. Kiedy ta wiosna!!! Może galerie w końcu ruszą :P
_________________
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 8,083 sekund. Zapytań do SQL: 13