 |
E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28
|
[e30] 325E Alpinweiss 1986' - Adaasko |
Autor |
Wiadomość |
Adaasko
Bronzitbeige

Nadwozie: Exx
Model: 335i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985'
Dołączył: 30 Lip 2010 Posty: 174 Skąd: ten swąd?
|
Wysłany: 8 Grudzień 2012, 16:08 [e30] 325E Alpinweiss 1986' - Adaasko
Imię: adaś |
|
|
Witam, co prawda nie mam E12 ani E28 (chociaz bardzo te modele lubie, i napewno chciałbym kiedyś jakies sześciogarowe e28 w kolekcji) to bardzo lubie wasze forum, jest tu naprawde fajna atmosfera i kumaci ludzie, a jako że i pare ładnych E30stek tu jest, to pokaże jeszcze swoją
historia zakupu dłuuga i zawiła, w kazdym razie, auto dzien po kupnie wyglądało tak - było nieźle zadbane, jednak i tak zawsze jest co robic, jestem drugim wlascicielem w polsce, a poprzednim był mój znajomy auto w zasadzie całe w ori lakierze, miało jedynie przerysowanie boku kierowcy, obeszlo sie praktycznie bez szpachli itd - na czym bardzo mi zalezalo.
dzień po kupnie
zaczelo sie od kupna chemii, konserwacji, wosków, baranków - chciałem wkoncu zachowac stan jak najdłużej
oraz - rozpórki
no i do roboty - kto zna e30, wie że te miejsce często w e30... nie istnieje, na myjni wypłukalem zza nadkoli około 10 ton blota.
po
warunki niestety są, jakie są...
nowe śrubki do nadkoli
Inspekcja luku bagażowego - dziękuje hansowi, helmutowi, czy jak mu tam, że dorwal ten wosk i zaszalał
na jakieś tam mikro poprawki - epoksyd no i nowe lampki podświetlenia tablicy - kiepskie miejsce wszystkich starych beemek
troche poprawek, rdzawki itd iii...
on board
nareszcie -75/-50
bęc - z przodu wyjęte gumy, i talerzyki obniżające
no i przod za nisko, tył za wysoko...
tak to wyglądało
rozpórki
konserwacje
a tak się robi - albo się komuś zajmuje miejsce, albo blokuje wjazd do garażu, ehh
dystans, dzieki ktoremu mam koła 5x120
Fancik
on board
pózniej zanabyłem pierwszy element układanki wnętrza - MT1 oczywiście w poszukiwanej, mniejszej srednicy - 370mm - PRZED KURACJĄ:)
fantyy
jedna nowa lampa - liczę, że kiedys trafi sie druga : P
wpinka w kierownicę
oraz osłona kabli minusowych z M3
kierownica po kuracji:
przed
po
Sesyjeczka
tyłek poszedł na glebę, ostro poszedł
sprężyny od corsy, niestety trafilem mocno zmęczone i usiadlo za mocno i ciut za miękko - czekała mnie przeprowadzka do poznania, wiec dlugo nie polatały
pózniej czas na wydech - straszna przeprawa - wiedziałem że będzie e30 w 6ciu garach, i wydech zamówiłem zanim miałem auto... - czyli dwu rurka, więc dwie wlotowe...
no i mam swoje 6 garów, trafilem jedne 6 garów ktore wychodziło na jednej rurce - tak więc miałbyć sam końcowy, a wyszlo tak, ze caly wydech jest nowy, srodkowy od Walkera do 323i i końcowy, na zamówienie, z kwasu MG motorsport
puszka jest dośc wysoka, jednak wygląda na zywo naprawde fajnie
zamontowana osłona kabli z m40 + kabli minusowych od M3
w oryginale jest to tak
Sesyjka
pózniej zjechałem do Poznania, gdzie niestety mody ustały, ale że zdjęcia robić lubie, to sesje nie ustały
ciutke przód wstal jeszcze w Kołobrzegu ( inne springi) no i wpadla podbitka maski (doszedłem ze powinna to mieć, więc uzupełniłem braki, wmiare ladna, wyprana, nowe spinki)
spocik
zapowiedź modyfikacji frontu
ogólnie 15stgo zjeżdzam na przerwe swiąteczną, szykuje sie pare fajnych modów
jeśli nie zaśmieciłem wam zabardzo galerii i nie wyniesiecie mnie na kopach, to będe cos tam oczywiscie aktualizował!
Pozdro wszyscy PIĄTKOWICZE |
|
|
|
 |
Kucharz
Pogrzebowy

Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Mar 2010 Posty: 3244 Skąd: Małkinia
|
Wysłany: 8 Grudzień 2012, 16:15
Imię: Marcin |
|
|
Dobra, lecimy
1. Fajna bo biała
2. Fajna bo szeroka
3. Szkoda, że nie 2d, ale wiem że niełatwo trafić wąską 2d
4. Koła zdecydowanie kijowe, i jeszcze kolorowe, i jeszcze za wąskie
5. Puszka wydechu jednak zdecydowanie za duża, ale sam wylot pierwyj sort
6. Fajnie z glebą kombinujesz, podoba mi się
7. Dziwnie uszyta kierownica, z łączeniem skóry na dole na środku, mi się to nie podoba
8. IS Lippe będzie?
Jednym słowem: super! |
_________________ www.firmaorchidea.pl
www.zajazdpodsosnami.pl
www.chodowiak.pl
 |
|
|
|
 |
Adaasko
Bronzitbeige

Nadwozie: Exx
Model: 335i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985'
Dołączył: 30 Lip 2010 Posty: 174 Skąd: ten swąd?
|
Wysłany: 8 Grudzień 2012, 16:25
Imię: adaś |
|
|
Dobra, odpowiadamy
1. wiem, chociaż na bialym gubią sie chromy.
2. ale to jest wąska
3. 4d sedana też łatwo nie jest, ale 2d jeszcze trudniej, oglądałem jedną i wyglądało ładnie, a na żywo... a tu trafiłem w niezłej kasie i pewniaka, chociaż czasem bola te dwie furtki więcej...
4. Wiem, również nie jestem fanem tych kól, chociaz bez dekli juz troche lepiej, moim zdaniem złoto im pasuje....
ale i tak będe je zmieniał, to juz na sezon akcja
5. wiem, też mnie to troche raziło, ale na żywo naprawde nie jest źle, a dźwiek... ehh
6. no z glebą czeka mnie spoooro pracy
7. eee... dziwnie, to jest jak przeszycie jest gdzie indziej, tak jest w oryginale
8. jakie IS lippe, panie, to nie szeroka lampa, to dokładka z pakietu Aero ba, nawet dwie, będziem kombinować |
|
|
|
 |
Szczep
Nadwozie: Exx
Model: 325e e30
Silnik: M20B27 SETA
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 2 razy Dołączył: 03 Wrz 2011 Posty: 194 Skąd: Warszawa/Gdansk
|
Wysłany: 8 Grudzień 2012, 16:48
Imię: Kacper |
|
|
FAJNA, jeździłbym!
Każdy ma swoje widzimisię, lecz ogólnie ciekawie - kolejna ETA w sedanie.
Brak prawego lusterka, to dobry fancik!
Jeśli możesz, nagraj jak brzmi E30 2.7 na takiej rurce. Ja na pewno będę musiał
zrobić sound-check swojej i też wrzucę.
Na pewno nie przekonam się do glebowania E30, o ile nie będzie tam ciekawego kółka
- może zbyt przywiązałem się do wygodnego prowadzenia na seryjnym setupie.
Swoje lata na gwincie mam już za sobą.
Polecam tylną lotkę, może halogen z przodu - tak jak w Bronzit Coupe z fotki duetu(?)
No i może puszkę tylną bym wymienił na mniejszą, bo to trochę przypomina jamnika
z za dużym podwoziem.
...dodatkowo fajnym zabiegiem jest polerka "okularów", jeśli brakuje Ci chromowanego akcentu. |
_________________ E30 325e 04/1987 Bronzitbeige Metalic (#139)
 |
|
|
|
 |
Kucharz
Pogrzebowy

Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Mar 2010 Posty: 3244 Skąd: Małkinia
|
|
|
|
 |
Szczep
Nadwozie: Exx
Model: 325e e30
Silnik: M20B27 SETA
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 2 razy Dołączył: 03 Wrz 2011 Posty: 194 Skąd: Warszawa/Gdansk
|
Wysłany: 8 Grudzień 2012, 17:25
Imię: Kacper |
|
|
Kucharz, zgadza się, jest mnóstwo świetnych przykładów glebowania BMW.
E9, E12, E21, E24, E28, E32, E34, E38, E39, E46, E92... Wszystko glebuje się przyjemnie,
szczególnie E28 to temat bardzo wdzięczny pod german/cult - można uznać, że to auto samo
glebuje się w oczach, jednak bardzo trudno jest zrobić schludnie glebowane E30 z ciekawym kołem.
Zdradzę tajemnicę: takich przykładów widziałem bardzo niewiele. |
_________________ E30 325e 04/1987 Bronzitbeige Metalic (#139)
 |
|
|
|
 |
Kucharz
Pogrzebowy

Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Mar 2010 Posty: 3244 Skąd: Małkinia
|
Wysłany: 8 Grudzień 2012, 17:30
Imię: Marcin |
|
|
oj nie grzesz, e30 jest mnóstwo pięknych, wuju na wąskiej na przykład, Hajtekowy kret swego czasu, też na wąskiej
a tu przykład moim zdaniem idealnej szerokiej, jednej z lepszych w PL
finansowanie właściciel Pimpek, koncepcja na auto Kucharz, wykonanie High-tech
 |
_________________ www.firmaorchidea.pl
www.zajazdpodsosnami.pl
www.chodowiak.pl
 |
|
|
|
 |
Szczep
Nadwozie: Exx
Model: 325e e30
Silnik: M20B27 SETA
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 2 razy Dołączył: 03 Wrz 2011 Posty: 194 Skąd: Warszawa/Gdansk
|
Wysłany: 8 Grudzień 2012, 18:01
Imię: Kacper |
|
|
Jak dla mnie, troche za biało, ale nie ma co dyskutować o guścikach.
No i właśnie, piszesz, że jest dużo, a przykładów powyżej dwa, może trzy?
Moim zdaniem, E30 nadal jest często kaleczone, trzeba być ostrożnym, żeby wydobyć właściwe piękno tego modelu. |
_________________ E30 325e 04/1987 Bronzitbeige Metalic (#139)
 |
|
|
|
 |
Kucharz
Pogrzebowy

Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Mar 2010 Posty: 3244 Skąd: Małkinia
|
Wysłany: 8 Grudzień 2012, 18:03
Imię: Marcin |
|
|
Mogę podać sporo więcej, ale to chyba nie miejsce na to, chyba że władza nam wydzieli temacik o e30.
Swoją drogą jakąś wielką estymą e30 u mnie się nigdy nie cieszyła, ale to zawsze zdeterminowane jest przez własne doświadczenia. Ja akurat się do e30 nie mieszczę |
_________________ www.firmaorchidea.pl
www.zajazdpodsosnami.pl
www.chodowiak.pl
 |
|
|
|
 |
Szczep
Nadwozie: Exx
Model: 325e e30
Silnik: M20B27 SETA
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 2 razy Dołączył: 03 Wrz 2011 Posty: 194 Skąd: Warszawa/Gdansk
|
Wysłany: 8 Grudzień 2012, 18:09
Imię: Kacper |
|
|
Kucharz, chyba fajnie by było coś takiego wydzielić, bo i niedużo jest takich Trzydziestek.
Żeby naprostować zaistniałą dyskusję, chciałem zauważyć, że powyższy
AlpinWeiss zmierza w dobrym kierunku, jako german w czystej postaci. |
_________________ E30 325e 04/1987 Bronzitbeige Metalic (#139)
 |
|
|
|
 |
Szalik1

Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 2194 Skąd: Wschowa
|
Wysłany: 8 Grudzień 2012, 20:19
Imię: Wojtek |
|
|
naprawde ładna sztuka i takiej zdrowej to nie widziałem jeszcze mam jedna nowa lampe do waskiej ale nie wiem ktora czy prawa czy lewa |
|
|
|
 |
Adaasko
Bronzitbeige

Nadwozie: Exx
Model: 335i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985'
Dołączył: 30 Lip 2010 Posty: 174 Skąd: ten swąd?
|
Wysłany: 8 Grudzień 2012, 23:02
Imię: adaś |
|
|
łoohoho, ale sie panowie rozhuulaaali
Szalik1, spójrz na tę lampę, zawsze marzyłem o nowym komplecie! moja to chyba strona paażera.
Szczep, chciałbym nagrać coś, ale wiekszość aparatów nie wie co sie dzieje jak dam jej jeść:(
oryginalnych okularów lamp nie da sie wypolerować, są malowane na szaro, chromowane ma E34 i E32 - będe chcial wrzucic, no chyba że uda mi sie skompletować cale nowe lampy.
Lotki z tyłu nie będzie, uwielbiam lekkośc tyłu w wąskiej, będzie za to dokładka na przód.
halogeny - nie czuje jakiejś potrzeby, może jak kiedyś się trafią
Kucharz, sie nie mieścisz na szerokość czy wysokość?
Ogółem jak zjade teraz na Kołobrzeg, wpadnie do auta gwint, wiec bedę mogł sie troche podnieść na zimę, a na lato odpowiednio rzucic w dół
problem jest z sensownym obniżeinem tyłu - ten problem bede chcial rozwiązać w lato.
skoro sa tu ludziki ktorym się podoba, napewno sie na bierząco pochwale modami w okolicach swiąt |
|
|
|
 |
bąku
Nadwozie: Exx
Model: 325e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Gru 2009 Posty: 364 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 9 Grudzień 2012, 13:40
Imię: Bartek |
|
|
Bardzo ładna, bo biała
Przy modyfikacji wydechu wyrzuciłeś katalizator Jak to ogólnie wpłynęło na auto |
|
|
|
 |
Adaasko
Bronzitbeige

Nadwozie: Exx
Model: 335i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985'
Dołączył: 30 Lip 2010 Posty: 174 Skąd: ten swąd?
|
Wysłany: 9 Grudzień 2012, 15:39
Imię: adaś |
|
|
bąku, cześć, fajnie że sie podoba
ogólnie katalizator był jakis taki sobie, wrzucony z czegos innego, wiec chyba gorzej mu nie zrobiłem - a tak jest srodkowy od 323i i koncowy - jak widać - nie wydaje mi sie zeby auto gorzej jechało |
|
|
|
 |
Adaasko
Bronzitbeige

Nadwozie: Exx
Model: 335i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985'
Dołączył: 30 Lip 2010 Posty: 174 Skąd: ten swąd?
|
Wysłany: 16 Grudzień 2012, 13:57
Imię: adaś |
|
|
no i hop, zdjęcie mooocno poglądowe:
Wpadlo więc komletne OBC1 z gongiem, czujnikiem temperatury itd, działa, i strasznie mnie cieszy DZIEKI WIKTOR, DZIĘKI ŻELEK!
(wyswietlacz jest normalny, na focie tak wyszło )
drugi mod - Gałka MT1, z nowa wpinką, swieża skóra, świetnie leży w łapie, moocno to gra z moją kierą MT1 - DZIEKI PIETREK!
a trzeci - dodatkowo wpadła na tyl kanapa z podłokietnikiem |
|
|
|
 |
Szczep
Nadwozie: Exx
Model: 325e e30
Silnik: M20B27 SETA
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 2 razy Dołączył: 03 Wrz 2011 Posty: 194 Skąd: Warszawa/Gdansk
|
Wysłany: 16 Grudzień 2012, 14:14
Imię: Kacper |
|
|
Bardzo ładne zmiany! Dużo zabawy z OBC w E30? |
_________________ E30 325e 04/1987 Bronzitbeige Metalic (#139)
 |
|
|
|
 |
Dominique

Nadwozie: E28
Model: E28 533i USA
Silnik: M30B32
Rok produkcji: 02.06.1983
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Cze 2007 Posty: 809 Skąd: wigry/warszawa
|
Wysłany: 16 Grudzień 2012, 14:26
Imię: Dominik |
|
|
Zajebista e30! No i teraz przez Ciebie nie wiem, czy swoją wąską lampę zostawić w oryginale, czy coś przy niej modzić |
_________________ Gdyby nie Niemce, nikt z nas nie jeździłby w Beemce.
E30 320i 05/1987 Cirrusblau Metallic
E28 533i 06/1983 USA Alpinweiss |
|
|
|
 |
Adaasko
Bronzitbeige

Nadwozie: Exx
Model: 335i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985'
Dołączył: 30 Lip 2010 Posty: 174 Skąd: ten swąd?
|
Wysłany: 16 Grudzień 2012, 17:26
Imię: adaś |
|
|
Szczep, hmm, i tak, i nie ja to w ogole jestem kabelkowe zero, ale ogolnie warto poszukac z ori wiązką (czesto i tak uciąc musza czujnik temperatury.
ogolnie trzeba wyjac liczniki, podpiąc kostke do liczników, wyciąc zaznaczone miejsce na gong, tam kabelki podoprowadzac, najcięzej jest chyba przez gródź przeciągnąc kabel od czujnika temperatury, jest troche robot
dominique, modzić, ale z glową, ze smakiem!!! |
|
|
|
 |
Dominik4x4
Diesel Power
Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 04.87
Dołączył: 06 Lip 2011 Posty: 717 Skąd: Chorzów-Bytom
|
Wysłany: 16 Grudzień 2012, 17:27
Imię: Dominik |
|
|
Przepiękne E30 Jakoś coraz bardziej przekonuje sie do Białego koloru |
_________________ E28 524td 04/87 było
R1100R ' 05/95
JeeP Cherokee XJ 2,5td 05/92
Audi 200 C3 2,2 05/90 Turbo mit rakiet
 |
|
|
|
|
 |
Kucharz
Pogrzebowy

Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Mar 2010 Posty: 3244 Skąd: Małkinia
|
|
|
|
 |
Adaasko
Bronzitbeige

Nadwozie: Exx
Model: 335i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985'
Dołączył: 30 Lip 2010 Posty: 174 Skąd: ten swąd?
|
Wysłany: 16 Grudzień 2012, 17:29
Imię: adaś |
|
|
Poczekajcie na fotele... |
|
|
|
 |
cubici
Freude am Fahren

Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lut 2010 Posty: 951 Skąd: Oborniki Wlkp
|
Wysłany: 16 Grudzień 2012, 19:50
Imię: jakub |
|
|
A mi się bardzo spodobał pomysł z zaślepieniem prawego lusterka.
Tzn. jest tu wiele ciekawych tematów i zmian ale zaślepka lusterka to bardzo oryginalny pomysł.
Oby tak dalej! Gratulacje! |
_________________ www.reku.com.pl
 |
|
|
|
 |
Adaasko
Bronzitbeige

Nadwozie: Exx
Model: 335i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985'
Dołączył: 30 Lip 2010 Posty: 174 Skąd: ten swąd?
|
Wysłany: 16 Grudzień 2012, 23:13
Imię: adaś |
|
|
Dzieki, ja również strasznie jaram sie tym modem, chociaż strasznie dużo ludków stęka, ale co tam, jest ori, i wygląda super
ZEBY NIE BYŁO ŻE KŁAMAŁ Z TYM ŁOKCIEM!
krótki rzucik na kiere + gałe, niestety miałem awarie statywu i gówno widać
tzw random photo, WKONCU UMYTA.
 |
|
|
|
 |
Szczep
Nadwozie: Exx
Model: 325e e30
Silnik: M20B27 SETA
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 2 razy Dołączył: 03 Wrz 2011 Posty: 194 Skąd: Warszawa/Gdansk
|
Wysłany: 17 Grudzień 2012, 10:38
Imię: Kacper |
|
|
Podłokietnik wygląda MEGA MEGA! Super zmiany, daj więcej, hehe.
Chętnie bym przytulił taki gadżet, tylko gdzie ja znajdę Pearl Beige. |
_________________ E30 325e 04/1987 Bronzitbeige Metalic (#139)
 |
|
|
|
 |
Adaasko
Bronzitbeige

Nadwozie: Exx
Model: 335i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985'
Dołączył: 30 Lip 2010 Posty: 174 Skąd: ten swąd?
|
Wysłany: 17 Grudzień 2012, 11:46
Imię: adaś |
|
|
podłokietnik wygląda fajne, ale dzieki niemu cała kanapa wygląda fajniej, jest mocniej wyproifilowana, ale cięzsza z 5 razy...
to i tak jeszcze dopiero preludium modów w srodku, chociaz - napewno ważne rzeczy!
szukaj aż znajdziesz! |
|
|
|
 |
Adaasko
Bronzitbeige

Nadwozie: Exx
Model: 335i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985'
Dołączył: 30 Lip 2010 Posty: 174 Skąd: ten swąd?
|
Wysłany: 17 Grudzień 2012, 13:44
Imię: adaś |
|
|
a dziś z rańca wielki mod, niezwykły tuning, przeróbka w stylu las palmas...
żartuje, wymieniłem śrubki na nierdzewne, pomysl ten chodził za mną od poczatku, jak w swoich poprzednich widzialem jak te sruby potrafią byc skorodowane, rdza przechodzi na blaszki z gwintem i na bude, i mamy klops... wczesniej miałem włożone ori, czernione, ale i tak zaczeły już lekko korodowac, na szczescie gwint dałem na smar, i tam sie nic nie stało - wymieniłem profilaktyczine i w lampkach i w tablicach, mała rzecz, a cieszy.
wiem że pierdolenia więcej niż tuningu, ale gorąco polecam ten temat, koszt z 3-4 złote, a mamy spokój, a wiem że ostatnio wymiany lampek podświetlenia rejestracji staly się modne |
|
|
|
 |
Adaasko
Bronzitbeige

Nadwozie: Exx
Model: 335i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985'
Dołączył: 30 Lip 2010 Posty: 174 Skąd: ten swąd?
|
Wysłany: 21 Grudzień 2012, 12:26
Imię: adaś |
|
|
nareszcie... |
|
|
|
 |
Dominik4x4
Diesel Power
Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 04.87
Dołączył: 06 Lip 2011 Posty: 717 Skąd: Chorzów-Bytom
|
Wysłany: 21 Grudzień 2012, 18:02
Imię: Dominik |
|
|
Pięknie |
_________________ E28 524td 04/87 było
R1100R ' 05/95
JeeP Cherokee XJ 2,5td 05/92
Audi 200 C3 2,2 05/90 Turbo mit rakiet
 |
|
|
|
 |
Adaasko
Bronzitbeige

Nadwozie: Exx
Model: 335i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985'
Dołączył: 30 Lip 2010 Posty: 174 Skąd: ten swąd?
|
Wysłany: 23 Grudzień 2012, 23:52
Imię: adaś |
|
|
może nie cudnie, ale chyba bedzie jej lepiej niz na krawęzniku pod blokiem
 |
|
|
|
 |
Szczep
Nadwozie: Exx
Model: 325e e30
Silnik: M20B27 SETA
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 2 razy Dołączył: 03 Wrz 2011 Posty: 194 Skąd: Warszawa/Gdansk
|
Wysłany: 23 Grudzień 2012, 23:53
Imię: Kacper |
|
|
Noo niezle, niezle.
Jezdzisz nią troche w taką pogodę? |
_________________ E30 325e 04/1987 Bronzitbeige Metalic (#139)
 |
|
|
|
 |
|
phpBB by
przemo
Strona wygenerowana w 0,046 sekundy. Zapytań do SQL: 13
|