[E28 524td] Adrian ze Szczecina |
Autor |
Wiadomość |
Adrian12352

Nadwozie: E28
Model: 524
Silnik: Turbo Diesel
Rok produkcji: 1983
Dołączył: 25 Wrz 2012 Posty: 10 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 26 Wrzesień 2012, 23:45 [E28 524td] Adrian ze Szczecina
Imię: Adrian |
|
|
Auto kupiłem 22.09.2012 z przebiegiem blisko 470tys km. Mimo to w aucie większość rzeczy działa, normalnie jeździ i nawet przeszło ostatnio przegląd Oto zdjęcia auta z aukcji, swoich zdjęć jeszcze nie mam, bo autko już powoli zasypia w garażu na zimowy sen, by na wiosnę obudzić się w o wiele lepszym stanie To auto traktuję hobbystycznie, do jazdy w słoneczne niedziele
Halogeny dokupię, osłonę szyberdachu już wymontowałem, koła będą BBS ale większe, kierunkowskazy w przednich błotnikach zmienię na oryginał, oraz przód planuję lekko obniżyć
 |
|
|
|
 |
Beatles
Mr Zielona Otchłań

Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Mar 2007 Posty: 2836 Skąd: Kielce / Warszawa
|
Wysłany: 27 Wrzesień 2012, 07:28
Imię: Marcin |
|
|
Fajny kolor. Wydaje mi się że już była na forum kiedyś. Tak mi się po kierunkach kojarzy |
_________________ Szczęśliwi spalania nie liczą!
 |
|
|
|
 |
Adrian12352

Nadwozie: E28
Model: 524
Silnik: Turbo Diesel
Rok produkcji: 1983
Dołączył: 25 Wrz 2012 Posty: 10 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 27 Wrzesień 2012, 09:02
Imię: Adrian |
|
|
Kolor również mi się podoba Kierunkowskazy są tragiczne... Planuję takie zamontować:) Niestety historii auta dokładnie nie znam. Kupiona w Sierakowie woj. wielkopolskie.
 |
|
|
|
 |
Dominik4x4
Diesel Power
Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 04.87
Dołączył: 06 Lip 2011 Posty: 717 Skąd: Chorzów-Bytom
|
Wysłany: 27 Wrzesień 2012, 19:13
Imię: Dominik |
|
|
Była na Bank na forum Ładne E28 a Jak tam Trzyma sie M21 z takim przebiegiem
O Jest
http://e12-e28.pl/viewtopic.php?t=3763
z tamtego tematu a teraz to Nieba a Ziemia |
_________________ E28 524td 04/87 było
R1100R ' 05/95
JeeP Cherokee XJ 2,5td 05/92
Audi 200 C3 2,2 05/90 Turbo mit rakiet
 |
|
|
|
 |
zelek.um
Nadwozie: Exx
Model: było e30
Silnik: m50b25
Rok produkcji: 89r
Dołączył: 15 Wrz 2012 Posty: 13 Skąd: ZKL
|
Wysłany: 27 Wrzesień 2012, 21:58
Imię: Maciej |
|
|
Bardzo się zastanawiałem nad tym autem ale wstawiana podłoga wstawiane progi i przebite numery mnie dość zniechęciły... Cena za to dosyć atrakcyjna i fajny kolor! Może narodzi się z tej e28 jakiś fajny projekt. Trzymam kciuki! |
|
|
|
 |
Filip0
Burgund Lover

Nadwozie: E28
Model: 5..i
Silnik: M..B..
Rok produkcji: '84
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Sty 2010 Posty: 2223 Skąd: Wrocław / Sława
|
Wysłany: 27 Wrzesień 2012, 22:17
Imię: Filip |
|
|
Papiery dyskwalifikują dla mnie to auto, ale w zasadzie dobra do tego, żebyś zdążył zachorować na rekinówkę
Powodzenia! |
_________________
 |
|
|
|
 |
Adrian12352

Nadwozie: E28
Model: 524
Silnik: Turbo Diesel
Rok produkcji: 1983
Dołączył: 25 Wrz 2012 Posty: 10 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 27 Wrzesień 2012, 22:45
Imię: Adrian |
|
|
Owszem ma nabity zastępczy numer VIN, ale w codziennej eksploatacji komu to przeszkadza? Aktualnie poprawiam układ chłodzenia (brak termostatu i woda i ukladzie.......brak słów). Zmartwiła mnie tylko lekko przeszłość auta z ww tematu, no ale cóż, widziałem że była malowana z obu boków, maska, dach i tylna klapa lakier ori grubości W weekend spróbuję nią wyjechać na myjnię i zrobić jakieś aktualne zdjęcia |
|
|
|
 |
Kamil

Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Sty 2010 Posty: 3490 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28 Wrzesień 2012, 10:17
Imię: Kamil |
|
|
Adrian12352 napisał/a: | To auto traktuję hobbystycznie, do jazdy w słoneczne niedziele |
do takiej jazdy proponuje mocną benzynę tam wsadzić
Dominik4x4, Błąd, to nie ta maszynka
Auto kolegi Adrian12352, z tego co pamiętam z ogłoszenia na turbo Perkinsa
to rozmawiałem z właścicielem, stan jest na pewno lepszy niż tej z linka |
_________________
https://www.facebook.com/RedBlockWorks
Moje Allegro |
|
|
|
 |
Adrian12352

Nadwozie: E28
Model: 524
Silnik: Turbo Diesel
Rok produkcji: 1983
Dołączył: 25 Wrz 2012 Posty: 10 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 28 Wrzesień 2012, 11:02
Imię: Adrian |
|
|
Kamil to jest moja E28 na tym poprzednim poście, poznaję po wielu szczegółach. Turbo owszem jest Perkinsa i aktualnie auto przyśpiesza baaaardzo dobrze. Niebawem nagram film na youtube jak przyśpiesza babcia
PS Miałem e30 m50b25, e36 m50b25, e30 335i, ale ja lubię dieselki bo mało palą, dlatego 524td Przy dobrym doładowaniu, będzie zadziwiać benzyniaki, dajcie mi trochę czasu |
|
|
|
 |
Kamil

Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Sty 2010 Posty: 3490 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 28 Wrzesień 2012, 11:38
Imię: Kamil |
|
|
Adrian12352 napisał/a: | Przy dobrym doładowaniu, będzie zadziwiać benzyniaki, dajcie mi trochę czasu |
to to ja wiem, ale bez IC to będzie kicha |
_________________
https://www.facebook.com/RedBlockWorks
Moje Allegro |
|
|
|
 |
Dominik4x4
Diesel Power
Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 04.87
Dołączył: 06 Lip 2011 Posty: 717 Skąd: Chorzów-Bytom
|
Wysłany: 28 Wrzesień 2012, 14:01
Imię: Dominik |
|
|
Kamil Brele se załóż |
_________________ E28 524td 04/87 było
R1100R ' 05/95
JeeP Cherokee XJ 2,5td 05/92
Audi 200 C3 2,2 05/90 Turbo mit rakiet
 |
|
|
|
 |
Adrian12352

Nadwozie: E28
Model: 524
Silnik: Turbo Diesel
Rok produkcji: 1983
Dołączył: 25 Wrz 2012 Posty: 10 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 28 Wrzesień 2012, 23:18
Imię: Adrian |
|
|
A kto powiedział, że nie będzie IC? Dziś podłączyłem wskaźnik doładowania i byłem mocno zaskoczony. Już wiem skąd taka turbo dziura i dobre przyśpieszenie gdy turbo się uruchamia, wynik 1,4 bar Późno wstaje, ale konkretnie |
|
|
|
 |
Kamil

Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Sty 2010 Posty: 3490 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 29 Wrzesień 2012, 08:26
Imię: Kamil |
|
|
Cytat: | Dziś podłączyłem wskaźnik doładowania i byłem mocno zaskoczony. Już wiem skąd taka turbo dziura i dobre przyśpieszenie gdy turbo się uruchamia, wynik 1,4 bar Późno wstaje, ale konkretnie |
jakieś filmidło na jutuba |
_________________
https://www.facebook.com/RedBlockWorks
Moje Allegro |
|
|
|
 |
Beatles
Mr Zielona Otchłań

Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Mar 2007 Posty: 2836 Skąd: Kielce / Warszawa
|
Wysłany: 29 Wrzesień 2012, 13:26
Imię: Marcin |
|
|
Nie kumam idei ale życzę powodzenia w eksploatacji |
_________________ Szczęśliwi spalania nie liczą!
 |
|
|
|
 |
ssjqbas
Nadwozie: E28
Model: 524 td
Silnik: 2.4 td aka Świszczący klekot
Rok produkcji: 1983
Dołączył: 07 Sie 2010 Posty: 92 Skąd: Międzychód/Poznań
|
Wysłany: 6 Luty 2013, 10:38
Imię: Jakub |
|
|
o widzę do Szczecina to pojechało, no tak była u mnie ale przerosło mnie to i sprzedałem kumplowi który wstawił silnik z mojego dawcy a tą turbiną perkinsa, rzeczywiście doładowanie na tym turbo było 1,3-1,4 bara bo mierzyłem jeszcze jak silnik był w nadwoziu dawcy, czy niebo a ziemia bym nie powiedział bo po tym jak ją sprzedałem to miała zrobione błotnik, zmienione zderzaki na te z dawcy włożony ten silnik z dawcy i wypiaskowane i pomalowane koła, zawieszenie robiłem ja i hamulce
mam nadzieję że posłuży
co do IC to wspominałem gościowi któremu ją sprzedałem że jak włoży te turbo to IC to KONIECZNOŚĆ bo możesz nią długo nie pojeździć
a skrzynia dalej terkocze? czy zmieniali skrzynie razem z silnikiem? |
|
|
|
 |
Adrian12352

Nadwozie: E28
Model: 524
Silnik: Turbo Diesel
Rok produkcji: 1983
Dołączył: 25 Wrz 2012 Posty: 10 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 7 Luty 2013, 02:07
Imię: Adrian |
|
|
Niestety nie wiem czy skrzynia była wymieniana, pracuje dobrze, nie narzekam. Ogólnie auto codziennie tyłek mi wozi, nawet w mrozy Staram się ją dopracować technicznie jak i wizualnie, jak będzie lepsza pogoda to zrobię aktualne zdjęcia Ja podniosłem dawkę paliwa, bo bardzo wolno się rozpędzało turbo, teraz mam pod nogą bardzo dużo, ostatnio ścigałem się z 850kg Coltem 2.0 150koni i był remis Intercoolerów przymierzałem już chyba 7 i nie wiem na jaki się zdecydować, najchętniej bym zamontował przed chłodnicą wody, ale problem z orurowaniem jest, całość chcę zamontować tak, aby nic nie było widać oczywiście. |
|
|
|
 |
|