E12-E28 Strona Główna E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Filmik z IV Ogólnopolskiego Zlotu e12-e28.pl - MAŁKINIA 2014 - http://vimeo.com/102914979

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Dixi
22 Listopad 2009, 20:07
[E28] 535i
Autor Wiadomość
wera 


Dołączyła: 08 Lis 2007
Posty: 29
Skąd: Wrocław
Wysłany: 9 Listopad 2007, 19:38   [E28] 535i

E28 535i 1987r. masa 1484 pojemnosc 3.5 220 km dl 4.620 sz 1.710 w 1.390

wersja amerykanska, pelna elektryka, szpera, tylni naped... zapraszam do komentowania wyslucham wszelkich uwag i postaram sie ulepszyc moje malenstwo :)
pozdrowionka



















  
 
 
     
grege28 
Moderator


Nadwozie: E28
Model: 525 iA
Silnik: M30B25,M30B28
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 267
Skąd: Tuchów
Wysłany: 9 Listopad 2007, 20:39   
   Imię: Grzegorz


Gratuluję, amerykańska 535i to rarytas na naszym rynku, co do sugestii co ulepszyć ;-) to światło na fotkach bo nic nie widać :-D , a potem pogadamy.
_________________
Pozdrawiam

Greg
-----------------------------------------------------------
„Ich habe einen ganz einfachen Geschmack, ich nehme immer nur das Beste“
Piszę poprawnie po polsku
.
 
 
     
wera 


Dołączyła: 08 Lis 2007
Posty: 29
Skąd: Wrocław
Wysłany: 9 Listopad 2007, 21:05   

prosze bardzo... tylko to stare zdjecia... juz dawno nie ma tego bagaznika :P ktory psol caly efekt :roll: teraz mam maly problemik z lampami wiec zadnych nowych zdjec "ze swiatlem" :mrgreen: nie wrzuce... :-P
  
 
 
     
Łagoda 

Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: m20
Rok produkcji: 1983
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 85
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 9 Listopad 2007, 21:33   
   Imię: Tomasz


Też mam amerykańca ;-) Jak stan blacharski Twojej Betki? Mój niedlugo idzie na czesci wiec jakby było trzeba czegoś nietypowego to pisz śmiało. A tak wogóle Super rarytasik :mrgreen:
 
 
     
chmielpiw 
Ja i moja Weronika


Nadwozie: E28
Model: w sercu 528i
Silnik: 2,8
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 357
Skąd: Augustów
Wysłany: 9 Listopad 2007, 21:37   
   Imię: Przemek


Z tego co widac na zdjeciach, a malo widac, ladny samochodzic. Szkoda ze amerykaniec, choc zazdroszcze wyposazenia. Myslalas o przerobieniu na europejska wersje?
_________________
Obecny adres zamieszkania- Kraków
 
 
     
wera 


Dołączyła: 08 Lis 2007
Posty: 29
Skąd: Wrocław
Wysłany: 9 Listopad 2007, 22:09   

blacha jest do zrobienia... rdza wychodzi w niektorych miejscach niestety... Łagoda jak masz amerykanca to moze wiesz jak zarowka sie przepali to cala przednia lampa do wymiany??

chmielpiw nie myslalam o przerobkach bo po co... mi sie podoba ze to amerykaniec ma fajny zderzak-laweczke na majowke (jak juz to ktos powiedzial kiedys) full wypas klima, elektryka, wygodne skorzane siedzenia... spory silniczek i moc czego chciec wiecej... europejskich wersji jest sporo a moja wyroznia sie z tlumu i chyba o to chodzi 8-) :mrgreen:
 
 
     
Łagoda 

Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: m20
Rok produkcji: 1983
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 85
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 9 Listopad 2007, 22:20   
   Imię: Tomasz


wera napisał/a:
blacha jest do zrobienia... rdza wychodzi w niektorych miejscach niestety... Łagoda jak masz amerykanca to moze wiesz jak zarowka sie przepali to cala przednia lampa do wymiany??



Ja mam założone lampy firmy która znajduje sie kilkaset metrów ode mnie - Wesem, ale wymiana całej lampy na pewno nie bedzie konieczna ;-)

Za nic w świecie nie przerabiaj ! Amerykańce mają coś w sobie :mrgreen:
Czy u Ciebie po wrzuceniu wstecznego też słychać "parktronika"? :-D I te kierunki które świecąc na stałe dają super efekt w nocy:) Co do zderzaków to wzbudzają one należyty respekt na drodze :D Obecnie mam ściągniete plastki wokól przedniego zderzaka, efekt jest mega porażający :twisted:

Pozdrawiam
 
 
     
Gierap 


Nadwozie: Exx
Model: E39 540iA
Silnik: M62B44
Rok produkcji: 1996
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 179
Skąd: Radom
Wysłany: 9 Listopad 2007, 22:51   
   Imię: Krzysztof


Czemu szkoda że US wersja :?: Dla Mnie to + bo w takiej wersji E28 naprawdę ciężko znaleźć i nie ma co przerabiać tylko utrzymywać w należytym stanie :mrgreen: Super wyposażenie,wnętrze przyjemne no i silniczek niczego sobie ;-) ;-)
 
 
     
Dexter528i 
PAŹDZIERZ 2014 :-)


Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 2003
Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
Wysłany: 10 Listopad 2007, 10:53   
   Imię: Jakub


Może uda mi się ją obejrzeć live :D

Pozdrawiam
_________________
Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"

Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US
 
 
     
Grigorij 
7 takie duże 5


Nadwozie: Exx
Model: 728i
Silnik: M30B28
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 375
Skąd: Kraków
Wysłany: 10 Listopad 2007, 16:50   
   Imię: Grzegorz


Nie przerabiaj na wersje EURO, ale miałeś pomysł Chmielpiw :roll:
Bardzo ładny rekinek, bardzo mi się podoba no i słuszny siliniczek :-)
Masz wnętrze identyko jak Łagoda :-D
_________________
Części do E12, E23, E28.
------------------
SKUP AUT
Tel - 790 580 495
 
 
     
gicek_b 


Nadwozie: E28
Model: 518i
Silnik: m10b18
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 27 Lip 2007
Posty: 129
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 10 Listopad 2007, 18:33   
   Imię: Bartek


jedyne co by mnie denerwowało w tej wersji ...to masa tego całego ustrojstwa teraz z tym silnikiem to można powiedzieć ze to jest bardzo szybkie auto ...a jakby go wybebeszyć to była by rakieta :D ,... kompromisowo przynajmniej zderzaki można lżejsze założyć
_________________
http://ww6.tvp.pl/View?Cat=6287&id=816928
Pokaż to komu się tylko da, aby jeździło nam się lepiej.
 
 
     
grege28 
Moderator


Nadwozie: E28
Model: 525 iA
Silnik: M30B25,M30B28
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 267
Skąd: Tuchów
Wysłany: 10 Listopad 2007, 19:44   
   Imię: Grzegorz


Pod żadnym pozorem nie zmieniaj nic w niej co pozbawiłoby ją "amerykańskości", jest to rodzynek, który warto zachować w oryginale. Tak na marginesie, mam kumpla, który ma E23 735iA z USA, muszę mu ciągle przypominać, że nie wolno mu nic zmieniać i ostrzegać, że jak cos zmieni to niech mi sie na oczy nie pokazuje :twisted:
_________________
Pozdrawiam

Greg
-----------------------------------------------------------
„Ich habe einen ganz einfachen Geschmack, ich nehme immer nur das Beste“
Piszę poprawnie po polsku
.
 
 
     
Bodżangmił 


Nadwozie: E12
Model: M535i
Silnik: m30
Rok produkcji: 80
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 2748
Skąd: Wyszków
Wysłany: 10 Listopad 2007, 19:51   
   Imię: Bodży


Oryginał to podstawa. Zawsze będzie więcej wart niż jakies, nawet profesjonalne, przeróbki.

Podoba mi się to auto ,życzę powodzenia !
 
 
     
wera 


Dołączyła: 08 Lis 2007
Posty: 29
Skąd: Wrocław
Wysłany: 10 Listopad 2007, 22:17   

dziekuje za mile komentarze... mam odrazu takie pytanko... musze zmienic reflektory na europejskie... czy kazde do e28 beda pasowaly do mojej buni... czy bedzie z tym jakis problem??

gicek_b napisał/a:
jedyne co by mnie denerwowało w tej wersji ...to masa tego całego ustrojstwa


tu masz racje straszny czolg z mojej buni... tylko nie mam pojecia co mozna by zrobic zeby ja odchudzic troszke ;) zderzaki chce zostawic... ale moze cos w srodku jest zbedne?? a tak wogole to przeciez nie bede brala udzialow w wysigach hehe nie raz sie przycinalismy z jakimis burakami schowanymi za przyciemnianymi szybami... i jakie zdziwko bylo jak nasza bunia pokazywala im zadek hehe to jest wlasnie dobre ze moje bmw jest cicho ciemne... nikt sie nie spodziewa ze ma taka moc :P

grege28 napisał/a:
Pod żadnym pozorem nie zmieniaj nic w niej co pozbawiłoby ją "amerykańskości", jest to rodzynek, który warto zachować w oryginale.


niektorzy to maja pomysly zebym wstawila zegary typu INDIGLO albo wymienila kierownice na M-technik i glebe zrobila... a ja sie tylko usmiecham... i mowie ze tak jak jest to mi sie podoba :P przydaly by sie tylko felgi... no i ta blacharka ale to sie kiedys zrobi...
 
 
     
chmielpiw 
Ja i moja Weronika


Nadwozie: E28
Model: w sercu 528i
Silnik: 2,8
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 357
Skąd: Augustów
Wysłany: 10 Listopad 2007, 22:31   
   Imię: Przemek


Felgi koniecznie, takie zegary nadaja sie do jakiegos japonca, kierownica m technik to piena sprawa.
_________________
Obecny adres zamieszkania- Kraków
 
 
     
Dexter528i 
PAŹDZIERZ 2014 :-)


Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 2003
Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
Wysłany: 10 Listopad 2007, 23:07   
   Imię: Jakub


chmielpiw napisał/a:
kierownica m technik to piena sprawa.

W moim przypadku (jak już zabnołem tak daleko) kierownica M-technic to już konieczność ;)
Jak i znaczk ///M ;)

wera napisał/a:
mam odrazu takie pytanko... musze zmienic reflektory na europejskie... czy kazde do e28 beda pasowaly do mojej buni... czy bedzie z tym jakis problem??

Z tego co mi wiadomo to oba reflektory z wersji US są na żarówki H1. Jednak światła mijania mają mają inny środek (takie kapturki nad żarówką) niż światła drogowe (długie)

bogumił napisał/a:
Oryginał to podstawa. Zawsze będzie więcej wart niż jakies, nawet profesjonalne

Fakt oryginał to oryginał. Przekonałem się po długim czasie do wersji US. Ale podstawa to bardzo bogate wyposażenie ;)

Ostatnio we wro widziałem Audi 80 B4 napewno z tyłem US oraz Audi 100 typ44 tzw "cygaro" napewno 100% US tj. zderzaki, lampy, kierunki, blenda na tylnej klapie. Było na sprzedanie. Normalnie poleciał mi "żurek po nogawce" ;) Ale ja zawsze lubiłem nietypowe samochody (na warunki europejskie).

Co do oryginalności to taka wersja jak dla mnie musiał by mieć prędkościomierz w mp/h, BC po angielsku i ekonomizer w MPG (mile per galon)

Pozdrawiam
_________________
Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"

Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US
 
 
     
wera 


Dołączyła: 08 Lis 2007
Posty: 29
Skąd: Wrocław
Wysłany: 10 Listopad 2007, 23:31   

chmielpiw napisał/a:
kierownica m technik to piena sprawa.


ale ja nie mam M pakietu wiec po co mi taka kierownica... moja jest nowa z salonu niemieckiego bardzo mi sie podoba ladna skorka wygodna... po co mi inna

Dexter528i napisał/a:
Z tego co mi wiadomo to oba reflektory z wersji US są na żarówki H1. Jednak światła mijania mają mają inny środek (takie kapturki nad żarówką) niż światła drogowe (długie)


wiec jak zwykle europejskie nie beda pasowaly?? bo na amerykanskich "nie moge" przeciez jezdzic... teoretycznie bo od roku jezdze :P ale teraz chce zmienic...
 
 
     
MAJSU 


Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 2147
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11 Listopad 2007, 11:01   
   Imię: Tomek


Może napiszesz cos więcej jak stałaś się właścicielką tego samochodu ? ;-)
 
 
     
Dexter528i 
PAŹDZIERZ 2014 :-)


Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 2003
Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
Wysłany: 11 Listopad 2007, 14:36   
   Imię: Jakub


wera napisał/a:
wiec jak zwykle europejskie nie beda pasowaly??

Europejska wersja ma reflektory świateł mijania większej średnicy. W US oba mają jednakową średnicę. Tak więc jeśli by wymieniać to trzeba całe lampy + atrapy wokół lamp i prawdopodobnie trzeba by zmienić wtyczki od świateł mijania.
wera napisał/a:
bo na amerykanskich "nie moge" przeciez jezdzic... teoretycznie

Tylko teoretycznie
wera napisał/a:
ale teraz chce zmienic...

Osobiście jeśli byłbym już zmuszony zmienić lampy na standard europejski to nie zakładał bym lamp od euro E28. Poszedł bym raczej tylko w wymianę świateł mijania na takie z E30, E32, E34.
Są one dopuszczone do użytku w europie, mają taką samą średnicę jak te z E28 US. Nie trzeba wymieniać atrap i samochód nie traci swojego amerykańskiego uroku.
P.S Widziałem już kilka takich przeróbek.


Pozdrawiam
_________________
Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"

Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US
 
 
     
wera 


Dołączyła: 08 Lis 2007
Posty: 29
Skąd: Wrocław
Wysłany: 11 Listopad 2007, 21:40   

MAJSU_WuWuA napisał/a:
Może napiszesz cos więcej jak stałaś się właścicielką tego samochodu ?


hmm... a wiec tak... to dluga historia... w skrucie dostalam ja od chrzestnego... inzyniera UE... polecialam po nia do Brukseli a spowrotem wracalam juz moja bunia :) tak wogole to mieszkala przez dlugi czas we Francji... a teraz jest zarejestrowana w Polsce i juz pewnie tu zostanie :)

Dexter528i napisał/a:
Poszedł bym raczej tylko w wymianę świateł mijania na takie z E30, E32, E34.
Są one dopuszczone do użytku w europie, mają taką samą średnicę jak te z E28 US.


mam juz mozliwosc zakupu po bardzo niskiej cenie calych lamp do euro e28... jeszcze nie sprawdzalam jak to bedzie pasowalo... ale te E30, E32, E34 beda napewno pasowaly??

wczorajsze zdjecie...

 
 
     
Łagoda 

Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: m20
Rok produkcji: 1983
Dołączył: 30 Kwi 2007
Posty: 85
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 11 Listopad 2007, 22:07   
   Imię: Tomasz


Auto bedzie tragicznie wyglądać z lampami od Euro i zderzakami USA bedziesz zmuszona wymienić też atrape, ja sie wogóle nie przejmuje tym ze mam lampy USA jesli po sprowadzeniu auto otrzymało certyfikat i przechodzi przegląd to czym sie przejmowac?
 
 
     
wera 


Dołączyła: 08 Lis 2007
Posty: 29
Skąd: Wrocław
Wysłany: 11 Listopad 2007, 22:12   

przeszlo przeglad po znajomosci... ale drugi raz nie chca juz ryzykowac... a zarowka mi sie spalila... i nie moge samej zarowki wymienic bo musze caly reflektor... taka to jest amerykanska wersja a przy okazji jak juz musze wymieniac to chcialam na europejskie zeby nie bylo problemu z przegladem... ehhh... :(
 
 
     
MAJSU 


Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 2147
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11 Listopad 2007, 22:41   
   Imię: Tomek


wera napisał/a:
a zarowka mi sie spalila... i nie moge samej zarowki wymienic bo musze caly reflektor...


Serio taki dziwny patent że jak się żarówka przepali to trzeba cały reflektor wymieniać :?: :roll:
 
 
     
wera 


Dołączyła: 08 Lis 2007
Posty: 29
Skąd: Wrocław
Wysłany: 12 Listopad 2007, 21:09   

na to wychodzi... widocznie amerykanie nie bawili sie wtedy w wymienianie zarowek tylko odrazu caly reflektor szedl do wymiany... nie wiem moze Wy sie lepiej znacie... ja poprostu nie umialam wymienic... z reszta nie tylko ja bo i moi znajomi... nawet zaklad specjalizujacy sie w BMW nic mi nie pomogl... i dalej nie wiem co robic... a tak bez auta ciezko... i szkoda zeby stala i sie marnowala jak tu snieg spadl i moznaby bokiem polatac :P hehe
 
 
     
WIENIA 
ALPINA


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 466
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: 12 Listopad 2007, 21:48   
   Imię: Marcin


Gratuluje "Amerykańca"! Takie auto trzeba utrzymywać w oryginale, a będzie przyciągać uwagę przechodniów :-P
Na pewno jest jednym z niewielu w kraju, przez co staje się unikatem. Propozycja co do zderzaków służących jako ławka podczas majowych wypadów –całkiem trafna ;-) . Kierownica jest bardzo fajna ,a co najważniejsze jest wygodna i dobrze się nią prowadzi. Życzę powodzenia w utrzymaniu rekina w jak najlepszym stanie!
_________________
Cel: ALPINA B7 Turbo
_________________
 
 
     
MAJSU 


Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 2147
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12 Listopad 2007, 23:07   
   Imię: Tomek


wera napisał/a:
na to wychodzi... widocznie amerykanie nie bawili sie wtedy w wymienianie zarowek tylko odrazu caly reflektor szedl do wymiany... nie wiem moze Wy sie lepiej znacie... ja poprostu nie umialam wymienic... z reszta nie tylko ja bo i moi znajomi... nawet zaklad specjalizujacy sie w BMW nic mi nie pomogl... i dalej nie wiem co robic... a tak bez auta ciezko... i szkoda zeby stala i sie marnowala jak tu snieg spadl i moznaby bokiem polatac :P hehe


A pytałaś już na www.mye28.com ? Tam najszybciej pomogą.
 
 
     
Bart 


Nadwozie: E28
Model: E28
Silnik: M30
Rok produkcji: 1980
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 682
Skąd: 3city
Wysłany: 13 Listopad 2007, 07:26   
   Imię: Bart


Fajne auto :-D
szkoda tylko że zdjęcia takie kiepskie :-/
_________________
Pzdr
Bart
 
 
     
kjubus 


Nadwozie: Exx
Model: 315 318
Silnik: m10b16 m10b20
Rok produkcji: 1983 1978
Dołączył: 29 Maj 2007
Posty: 267
Skąd: Górki Wielkie
Wysłany: 13 Listopad 2007, 11:30   
   Imię: Kuba


Fantastyczna, cudowna, nieprawdopodobna i jedyna w swoim rodzaju :mrgreen:
Brak mi słów :-P Twoje e28 to rarytas na skale krajową! :-D
GRATULUJE i szczerze... zazdroszcze :-P

Tak jak pisali koledzy, nic nie zmieniaj, utrzymaj 100% oryginału i dbaj o rekinka bo naprawdę warto! Jest fantastyczny! :twisted:

I znów powróciło marzenie o amerykańskim E21 :roll:
_________________
E21 315 04/1983 Opalgrün-metallic
E21 318 09/1978 Iberischrot
E30 325e 06/1986 Delphin Metallic
E87 118i 02/2008 Black Sapphire Metallic
 
 
     
wera 


Dołączyła: 08 Lis 2007
Posty: 29
Skąd: Wrocław
Wysłany: 13 Listopad 2007, 20:36   

MAJSU_WuWuA napisał/a:
A pytałaś już na www.mye28.com ? Tam najszybciej pomogą


Dzieki ale to, ze mam amerykanska wersje nie znaczy, ze jestm specem od angielskiego :P

Bart napisał/a:
Fajne auto
szkoda tylko że zdjęcia takie kiepskie


teraz nie moge lepszych wstawic bo czekam na lampy.... :-/

Cytat:
kjubus
hehe az sie zaczerwienilam ;) w imieniu buni dziekuje :)
 
 
     
Bart 


Nadwozie: E28
Model: E28
Silnik: M30
Rok produkcji: 1980
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 682
Skąd: 3city
Wysłany: 14 Listopad 2007, 07:58   
   Imię: Bart


Rozumiem że wraz z lampą pojawią sie porządne zdjęcia tego ładnego auta :?: 8-)
_________________
Pzdr
Bart
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,039 sekundy. Zapytań do SQL: 12