E12-E28 Strona Główna E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Filmik z IV Ogólnopolskiego Zlotu e12-e28.pl - MAŁKINIA 2014 - http://vimeo.com/102914979

Poprzedni temat «» Następny temat
[E28 524td] by Quattron
Autor Wiadomość
Quattron 

Nadwozie: Exx
Model: 320i cabrio
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1989
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 66
Skąd: Wrocław
Wysłany: 28 Listopad 2011, 21:07   [E28 524td] by Quattron
   Imię: Marcin


Witam wszystkich
w sobotę stałem się szczęśliwym posiadaczem wiśniowego 524 td.
Pewnego dnia jakiś miesiąc temu, wracając z imprezy wyhaczyłem w parku bardzo zaniedbane e28. Stwiedziłem, że muszę zostawić standardową kartkę pt "Chętnie kupię" ale nie spodziewałem się odzewu, i zrobiłem to tylko dla czystości sumienia :) W sobotę zadzwonił właściciel, dogadałem wszystkie szczegóły, pojechałem i zastałem wymarzoną Basię :) Cena wg mnie śmieszna bo 500pln + stalówki BMW z zimówkami + baniak oleju mineralnego + latarka + pompka do kół + 20 litrów płynu do sprysków + kilka kabelków + stare klosze + pełny bak :) Godzinkę później autko było na podwórku. Stan możecie ocenić sami na fotkach :
https://picasaweb.google.com/107487730714651738679/E28

Tak z grubsza
- auto ma podgnite progi z przodu z prawej i lewej strony, z tyłu troche lepiej
- korozja klasycznie na kielichach
- wgnieciony szyberdach
- klar schodzi z dachu
- smród z bagażnika, w którym było trochę wody ale wunderbaum + farelka robia robotę :)
- silnik odpalił od strzała po 20 sekundowym grzaniu świec
- brak wody w układzie chłodzenia. Mam nadzieję, że nie ma żadnych mechanicznych uszkodzeń - oby to był tylko wąż (właściciel odstawił autko równo rok temu i podobno auto było zalane tylko wodą;/)
- brak paska alternatora, co zostanie usunięte za chwilę

W związku z tym, że składam inne auto to na razie grube inwestycje zostają odłożone na przyszły rok ale chciałbym naprawić parę rzeczy, stąd pytania:
- jak wyjąć szyber + którędy idzie spływ wody (chciałbym to wyczyścić)
- jakim olejem najlepiej zalać silnik (z Waszych doświadczeń)
- co warto sprawdzić po długim postoju

Pozdrawiam
Quattron
 
 
     
Szalik1 


Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 2194
Skąd: Wschowa
Wysłany: 28 Listopad 2011, 21:11   
   Imię: Wojtek


mówiłem ci zebyś mi ją sprzedał :P

tu masz jak rozebrac szyber:
http://www.e12-e28.pl/vie...ight=szyberdach

i jak znajde chwile to podjade obejrzec ale z fotek mysle ze tragedii nie ma za tą sumę ;-)

a za te telefoniczne porady to jakiegos browarka bedziesz musiał postawic :-P
 
 
     
Quattron 

Nadwozie: Exx
Model: 320i cabrio
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1989
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 66
Skąd: Wrocław
Wysłany: 29 Listopad 2011, 09:36   
   Imię: Marcin


Browarek czeka, możesz już wpadać ;) Dzięki za link. 5
 
 
     
M-EJ 

Nadwozie: Exx
Model: qqqq
Silnik: qqqw
Rok produkcji: 6666
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 888
Skąd: kwkwkw
Wysłany: 29 Listopad 2011, 09:42   
   Imię: qqqq


Jak za te pieniądze to naprawde bardzo fajnie. Szkoda że okolice kielichów już lecą, niestety nie jest godną bazą na remont.
_________________
 
 
     
Quattron 

Nadwozie: Exx
Model: 320i cabrio
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1989
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 66
Skąd: Wrocław
Wysłany: 29 Listopad 2011, 09:48   
   Imię: Marcin


Wszystko da się odratować, tylko kwestia fantazji i (niestety jak zwykle) pieniędzy. Chciałbym je doprowadzić do oryginały jednak są inne motoryzacyjne priorytety :) Podejrzewam, że przez ten rok jak auto się nie ruszało to stała tam woda ;/
Pozdrawiam
 
 
     
M-EJ 

Nadwozie: Exx
Model: qqqq
Silnik: qqqw
Rok produkcji: 6666
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 888
Skąd: kwkwkw
Wysłany: 29 Listopad 2011, 17:21   
   Imię: qqqq


Pewnie że wszystko da się odratować ale zdrowych E28 jest jeszcze w miare tyle że nie ma sensu takich rzeczy robić. Osobiście wolał bym kupić dużo drożej zdrowe E28 niż bawić się z blacharką.
_________________
 
 
     
Beatles 
Mr Zielona Otchłań


Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 2836
Skąd: Kielce / Warszawa
Wysłany: 29 Listopad 2011, 17:47   
   Imię: Marcin


Moim zdaniem totalnie nie ma sensu jej robić, to niestety już złom.
Ilość czasu i kasy jaką trzeba w nią włożyć...no nie ma sensu.
Zaczniesz dłubać rudą i końca nie będzie widać, kielichy, progi, jestem przekonany, że od progów dojdziesz do podłogi.

Kupić owszem, dla samych foteli przednich za te 500 zł bym ją chętnie kupił.
Jak się kiedyś zdecydujesz żeby ją jednak zastąpić jakąś inną sztuką, a tą rozbierać to pamiętaj, że jestem pierwszy w kolejce po te fotele ;-)
_________________
Szczęśliwi spalania nie liczą!
 
 
     
VaRiot666 
Damian Andrzej Jura


Nadwozie: E28
Model: 524 TD; 520i
Silnik: 2,4 TD 2,0
Rok produkcji: 1983 1987
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 1540
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 29 Listopad 2011, 18:11   
   Imię: Damian


Kolor + wnętrze pearlbeige idealne połączenie.. Cena też :-)
Potraktował bym to 524td jako dawce i szukał ładnego td :-)
_________________
jura.damian@gmail.com
 
 
     
Ślivak 


Nadwozie: E28
Model: 518i
Silnik: m10b18
Rok produkcji: 1983
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 11 Kwi 2008
Posty: 1049
Skąd: Krzeszowice
Wysłany: 29 Listopad 2011, 18:58   
   Imię: Łukasz


Zakup fajny. Oryginał jest teraz ;-) Tylko nie myśl o grubym remoncie tego konkretnego egzemplarza! Bo zamiast pasji możesz się zrazić do e28, a tego nie chcemy :twisted:

Te fotele, silnik (+baniak oleju, ropa w baku, płyn do spryskiwaczy) i pewnie jeszcze kilka rzeczy są więcej warte niż zapłaciłeś. Zbieraj pieniądze na zdrowe e28... a to Ci się przyda jako dawca. Powodzenia w innych remontach. Pochwalisz się co tam majstrujesz :roll: :mrgreen:

ps
Zobacz sobie remont td Damiana VaRiot666 ...tylko weź poprawkę, że on ma zaplecze do takich prac.
 
 
     
M-EJ 

Nadwozie: Exx
Model: qqqq
Silnik: qqqw
Rok produkcji: 6666
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 888
Skąd: kwkwkw
Wysłany: 29 Listopad 2011, 20:50   
   Imię: qqqq


Jakie to piękne jak piszecie " nie opłaca się remontować ale jak będziesz chciał sprzedać to kupie chętnie fotele " hahaha :mrgreen:
_________________
 
 
     
Beatles 
Mr Zielona Otchłań


Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 2836
Skąd: Kielce / Warszawa
Wysłany: 29 Listopad 2011, 21:07   
   Imię: Marcin


Widzisz w tym coś złego albo niezgodnego z prawdą?
_________________
Szczęśliwi spalania nie liczą!
 
 
     
Filip0 
Burgund Lover


Nadwozie: E28
Model: 5..i
Silnik: M..B..
Rok produkcji: '84
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 2223
Skąd: Wrocław / Sława
Wysłany: 29 Listopad 2011, 22:05   
   Imię: Filip


No już wiedziałem o tym aucie w sobotę.. Ja nie wiem gdzie to stało we Wrocku i nie chcę wiedziec, żeby się nie denerwowac...


Jestem chętny na całośc jak coś.

Pozdro ;-)
_________________

 
 
     
Filip0 
Burgund Lover


Nadwozie: E28
Model: 5..i
Silnik: M..B..
Rok produkcji: '84
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 2223
Skąd: Wrocław / Sława
Wysłany: 29 Listopad 2011, 22:06   
   Imię: Filip


Beatles napisał/a:
Jak się kiedyś zdecydujesz żeby ją jednak zastąpić jakąś inną sztuką, a tą rozbierać to pamiętaj, że jestem pierwszy w kolejce po te fotele


Kolega ma za daleko, ja jestem w stanie po nie byc w ciągu godziny :-P
_________________

 
 
     
Quattron 

Nadwozie: Exx
Model: 320i cabrio
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1989
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 66
Skąd: Wrocław
Wysłany: 29 Listopad 2011, 22:36   
   Imię: Marcin


Hehe, jeśli auto miałoby iść na sprzedaż to pierwszy w kolejce jest Szalik1 bez wzgledu na to czy byłby za godzine czy dobe :) Ale że auto nie idzie na sprzedaż to nie mamy o czym rozmawiac.
Fakt, fotele są przekozackie i chyba kupie sobie jeszcze jeden i zmontuje fotel do biurka :)
Co do stanu...wiem, ze moglbym wyrwac egzemplarz w lepszym stanie blacharskim ale w ogole nie mialem w planach zeby go kupic, po prostu dla czystosci sumienia zostawilem kartke za szyba bo kocham klasyki :)
Poza tym ile musiałbym wyłożyć na zdrowa bude? 5-6k pln? Auto na razie ma powozic dupe przez około rok a potem chce tam wsadzić 3.0d. Kocham stare BMW równie mocno jak trzylitrowego diesla ich produkcji więc jak dla mnie połączenie idealne.
Tak czy inaczej - auto w przyszłym roku otrzyma nowe progi i zabiegi pozbywania się rudego.
Co do pytań o priorytetowe auto: Audi 80 b2 quattro z silnikiem 2.2 Turbo 20V AAN. Do zapier*alania na track day'e , pojeżdżawki i wszelkiego rodzaju czasówki, imprezy na szutrach itp. W planach ok 4,5 na 0-100 i pożeranie zakrętów.
http://audi-b2.pl/forum/v...f124648a8#22749
pozdrawiam
Quattron
 
 
     
Dixi 
Ojciec Dyrektor n° 1


Nadwozie: E28
Model: M535i 535i 535i 525e
Silnik: 3xM30 2xM20
Rok produkcji: 87" 86" 86"
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 4806
Skąd: Gdynia
Wysłany: 29 Listopad 2011, 22:48   
   Imię: Damian


haha, "wy tam na dole" to chyba lubicie korozję :mrgreen:
_________________
E28 525eA 01/1984 bahamabeige
E28 525e 05/1986 karminrot
E28 535i 09/1986 zinnoberrot
E28 535i 04/1987 lachsilber-metallic GA 9387A
E28 M535i xx/1985 achatgruen-metallic
E30 316iA 05/1990 brillantrot GA 1990A
E32 750i 09/1991 sterlingsilber-metallic
E39 523iA 10/1995 calypsorot-metallic LS50625
 
 
     
Beatles 
Mr Zielona Otchłań


Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 2836
Skąd: Kielce / Warszawa
Wysłany: 29 Listopad 2011, 23:06   
   Imię: Marcin


Huh, ten 3.0d dość kontrowersyjny pomysł ;-)
_________________
Szczęśliwi spalania nie liczą!
 
 
     
Filip0 
Burgund Lover


Nadwozie: E28
Model: 5..i
Silnik: M..B..
Rok produkcji: '84
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 2223
Skąd: Wrocław / Sława
Wysłany: 29 Listopad 2011, 23:14   
   Imię: Filip


Dixi napisał/a:
haha, "wy tam na dole" to chyba lubicie korozję


Na mnie nie patrz :-P

Quattron napisał/a:
Hehe, jeśli auto miałoby iść na sprzedaż to pierwszy w kolejce jest Szalik1 bez wzgledu na to czy byłby za godzine czy dobe :)


Przecież to prawie rodzina, a On by i tak mi sprzedał :D :D :D

A powiedz mi gdzie ją wyrwałeś? Dzielnica/ulica... Pluję sobie w brodę, bo jest identiko jak moja tylko, że ma sporty no i klekota pod maską ;-)
_________________

 
 
     
Quattron 

Nadwozie: Exx
Model: 320i cabrio
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1989
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 66
Skąd: Wrocław
Wysłany: 29 Listopad 2011, 23:22   
   Imię: Marcin


Aaa to nie wiedziałem. Jak jesteś z Wrocka to możesz mnie odwiedzić, tylko zadzwon 691989808 :) Stał na Ślicznej/Huby w parku pomiędzy blokami, pod drzewem. Zakurzony jak cholera, z masą liści pod i nad (dobrze, że nie w środku:)
Ja na szczescie nie pluje sobie w brode ale przy okazji ładowania na lawete kilka osob mowilo, ze chciało kupić ale nie wiedzieli jak sie skontaktować:P To już druga taka akcja u mnie.
 
 
     
Filip0 
Burgund Lover


Nadwozie: E28
Model: 5..i
Silnik: M..B..
Rok produkcji: '84
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 2223
Skąd: Wrocław / Sława
Wysłany: 29 Listopad 2011, 23:26   
   Imię: Filip


No buszowaliśmy w niedziele po Ślicznej :-P ale tylko czerwone E30 na wąskiej się znalazło. Nie moje rejony (Stabłowice).

Już w sprawie oględzin zatelefonowałem do naszego wspólnego kolegi :D
_________________

 
 
     
Quattron 

Nadwozie: Exx
Model: 320i cabrio
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1989
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 66
Skąd: Wrocław
Wysłany: 29 Listopad 2011, 23:32   
   Imię: Marcin


Trzeba kiedyś zalać jakies 1.6 tdi albo 1.5 dci i spalić cały bak szukając zaniedbanych klasyków po mieście :) W takim razie czekam na was u mnie na wsi żebyście mnie uświadomili , że jednak nie warto walczyć z rostem żeby sprzedać Wam graty :D :D
 
 
     
Filip0 
Burgund Lover


Nadwozie: E28
Model: 5..i
Silnik: M..B..
Rok produkcji: '84
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 2223
Skąd: Wrocław / Sława
Wysłany: 29 Listopad 2011, 23:41   
   Imię: Filip


Quattron napisał/a:
W takim razie czekam na was u mnie na wsi żebyście mnie uświadomili , że jednak nie warto walczyć z rostem żeby sprzedać Wam graty :D


No i takie myślenie mi się podoba :mrgreen:

Quattron napisał/a:
Trzeba kiedyś zalać jakies 1.6 tdi albo 1.5 dci i spalić cały bak szukając zaniedbanych klasyków po mieście :)


Uwierz mi, że przynajmniej ze dwa pełne zbiorniki w M21 już pękły :-P
_________________

  
 
 
     
M-EJ 

Nadwozie: Exx
Model: qqqq
Silnik: qqqw
Rok produkcji: 6666
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 888
Skąd: kwkwkw
Wysłany: 29 Listopad 2011, 23:42   
   Imię: qqqq


3.0 dyszel ? Bociany ? Precz z takim projektem :mrgreen: Po za tym strasznie nie podoba mi się twoje podejście. Nie masz siana by kupić zdrową bude tak ? A chcesz ładować potem nagle tam 3.0 dyszla ? Zupełnie mi to nie pasuje. No ale będę cierpliwie czekał na efekty bo takich co mieli tu robić różne cuda było wielu i chyba żaden nic nie skończył.

ps. nie zrażaj się do mnie, ja tak mam że jestem nie miły zawsze :mrgreen:
_________________
 
 
     
Quattron 

Nadwozie: Exx
Model: 320i cabrio
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1989
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 66
Skąd: Wrocław
Wysłany: 29 Listopad 2011, 23:56   
   Imię: Marcin


Są gusta i guściki i nie wszystko da się przeliczyć na pieniądze. Wole sobie pogrzebać przy aucie i przy okazji dużo się nauczyć. Na razie mam jeden projekt, który musze skończyć a aktualnie mowię o planach <prawdopodobieństwo> co do e28. Poza tym co jest złego w 3.0 d? Legendarny silnik, o ogromnej kulturze pracy, podatny na wszelkie modyfikacje + ogom Nm:)
A kwestie kasy i podobania się zostawmy dla nas samych Panie Niemiły ;)
 
 
     
deric 
(Oo==[][]==oO)

Nadwozie: E28
Model: 528i
Silnik: M52B28
Rok produkcji: 10/85r
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Sie 2011
Posty: 208
Skąd: PK
Wysłany: 30 Listopad 2011, 08:17   
   Imię: Dominik


kazdy robi dla siebie i wedlog wlasnego uznania, najwazniejsze zeby byl zadowolony z efektu i wlozonej pracy
 
 
     
Beatles 
Mr Zielona Otchłań


Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 2836
Skąd: Kielce / Warszawa
Wysłany: 30 Listopad 2011, 08:37   
   Imię: Marcin


Mówisz o silniku m57, tak?
Poza tym, że to diesel to nie ma w nim nic złego :-P
taki mały żart

Cytat:
Poza tym co jest złego w 3.0 d?


To, że delikatnie mówiąc nie pasuje w połączeniu z klasykiem jakim jest e28.

Ale ja jestem ortodoksem jeśli chodzi o oryginalność :->
_________________
Szczęśliwi spalania nie liczą!
 
 
     
M-EJ 

Nadwozie: Exx
Model: qqqq
Silnik: qqqw
Rok produkcji: 6666
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 888
Skąd: kwkwkw
Wysłany: 30 Listopad 2011, 10:15   
   Imię: qqqq


Quattron napisał/a:
Są gusta i guściki i nie wszystko da się przeliczyć na pieniądze. Wole sobie pogrzebać przy aucie i przy okazji dużo się nauczyć. Na razie mam jeden projekt, który musze skończyć a aktualnie mowię o planach <prawdopodobieństwo> co do e28. Poza tym co jest złego w 3.0 d? Legendarny silnik, o ogromnej kulturze pracy, podatny na wszelkie modyfikacje + ogom Nm:)
A kwestie kasy i podobania się zostawmy dla nas samych Panie Niemiły ;)



Legendarny silnik to M10 czy M30 nie wspominając o Sxx. Ten co zamierzasz włożyć to zawsze będzie tylko zwykły mocny dyszel. Mniejsza o to. Zdajesz sobie sprawę że włożenie takiego silnika do E28 nie jest tanią zabawą ? W każdym bądź razie trzymam kciuki.

Pozdro
_________________
 
 
     
Quattron 

Nadwozie: Exx
Model: 320i cabrio
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1989
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 66
Skąd: Wrocław
Wysłany: 30 Listopad 2011, 11:25   
   Imię: Marcin


Tak, chodzi dokładnie o M57N2 z e46.
Gdybym miał oryginał w nienaruszonym stanie z zdrową podłogą i zerową rdzą to bym go nie ruszał. Ale jako, że jest nadgryziony zębem czasu to uważam, że nawet trzeba coś pomodzić.

Sorry Panowie ale mam wrażenie, że na każdym forum nowy użytkownik musi przejść chrzest i na początku być traktowany jak ostatni kretyn. Wiem, ze wsadzenie 3.0d do e28 wiąże się z ogromnymi kosztami = silnik, skrzynia, wiązka, hamulce, zawieszenie i masa inny pierdół. Zakładam, że trzeba na to wyłożyc ok 15k PLN, minimum. Nie traktujcie wszystkich nowicjuszy jak debili, którzy sprzedadzą Wam auto na części i nie wiedzą co z czym sie je :)
Sorry za OT
Pozdrawiam
 
 
     
Filip0 
Burgund Lover


Nadwozie: E28
Model: 5..i
Silnik: M..B..
Rok produkcji: '84
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 2223
Skąd: Wrocław / Sława
Wysłany: 30 Listopad 2011, 12:43   
   Imię: Filip


Poczytałem co tam modzisz w Audi i nie widzę jakiegoś większego problemu, żebyś dał radę to zrobic.

Kwestia siana jak u każdego. Normalna sprawa.

Auto nie jest wybitnym egzemplarzem na full ori, nie wiem jak wyglada sprawa z VIN-em.

Więc o co chodzi? Zrobił ktoś już coś takiego? Chyba tylko w Niemczech, bo u nas nie słyszałem o M57 w E28.

Co do samego silnika.. w E38 muł bagienny, w E46 killer, w E28 będzie podobnie, a nawet lepiej.
_________________

 
 
     
Beatles 
Mr Zielona Otchłań


Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 2836
Skąd: Kielce / Warszawa
Wysłany: 30 Listopad 2011, 13:54   
   Imię: Marcin


Hej, mysle ze za bardzo sie spinasz. Akurat nasze forum jest bardzo przyjazne, nowi sa witani bardzo przyjaznie, przykladem moze byc wielu nowych uzytkownikow ktorzy szybko sie "zaaklimatyzowalo" Ja raczej odczytywalbym nasze posty jako rady, czy wezmiesz je pod uwage to juz Twoja sprawa. Sceptycyzm jest spowodowany samym pomyslem wsadzenia m57 do e28. Pomijajac juz plastikowosc silnika, to poszukaj na forum tematow o SWAPACH, najczesciej sa krytykowane, Taka po prostu jest tendencja na forum, nie jest to spowodowane tym ze jestes nowy. Jednoczesnie sa u nas auta po Swapach ktore sa przez nas podziwiane, wiec droga wolna :)
_________________
Szczęśliwi spalania nie liczą!
 
 
     
VaRiot666 
Damian Andrzej Jura


Nadwozie: E28
Model: 524 TD; 520i
Silnik: 2,4 TD 2,0
Rok produkcji: 1983 1987
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 1540
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 30 Listopad 2011, 14:07   
   Imię: Damian


Quattron napisał/a:
Sorry Panowie ale mam wrażenie, że na każdym forum nowy użytkownik musi przejść chrzest i na początku być traktowany jak ostatni kretyn. Wiem, ze wsadzenie 3.0d do e28 wiąże się z ogromnymi kosztami = silnik, skrzynia, wiązka, hamulce, zawieszenie i masa inny pierdół. Zakładam, że trzeba na to wyłożyc ok 15k PLN, minimum. Nie traktujcie wszystkich nowicjuszy jak debili, którzy sprzedadzą Wam auto na części i nie wiedzą co z czym sie je :)
Sorry za OT
Pozdrawiam


Quattron szczerze mówiąc to chłopaki się dowalają bo ich zazdrość i zawiść zjada że wyhaczyłeś w dobrej cenie e28..

Filip0 napisał/a:
w E38 muł bagienny


Chyba w Sławie :-P Choć owszem, widziałem wiele zajechanych np 530d które wymiękały przy 520i :-/ Uważam że jest to najlepszy silnik do samochodu na co dzień,
prawie 200KM, ponad 400Nm a spalanie 7L (zaraz się zaczną burzyć że im pali więcej, nauczcie się jeździć :-P)

Ps- Tak czytam to co piszą starzy użytkownicy i chyba najbardziej by byli zadowoleni jakbyś go oddał w całości na złom......
_________________
jura.damian@gmail.com
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,039 sekundy. Zapytań do SQL: 11