E12-E28 Strona Główna E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Filmik z IV Ogólnopolskiego Zlotu e12-e28.pl - MAŁKINIA 2014 - http://vimeo.com/102914979

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Dixi
22 Listopad 2009, 20:04
[E28] BMW E28 524 TdA
Autor Wiadomość
Gierap 


Nadwozie: Exx
Model: E39 540iA
Silnik: M62B44
Rok produkcji: 1996
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 179
Skąd: Radom
  Wysłany: 27 Luty 2007, 23:56   [E28] BMW E28 524 TdA
   Imię: Krzysztof


Oto i moja E28 524 TD z automatem :roll:
Rocznik 1984,i 400tyś już na liczniku :-)
Kolorek bahamabeige metallic (170)
Z wyposażenia:
-el.lusterka
-el.szyberdach
-wspomaganie kierownicy
-ABS
-halogeny
-centralny zamek
-felgi TRX 240/45/415

Jeszcze czeka przy niej pracy jednak,ale nie żałuję i dalej celem moim jest 99% oryginału :roll: i 100% sprawności :-)




Ostatnio zmieniony przez Bart 25 Sierpień 2008, 11:47, w całości zmieniany 5 razy  
 
 
     
Bart 


Nadwozie: E28
Model: E28
Silnik: M30
Rok produkcji: 1980
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 682
Skąd: 3city
Wysłany: 28 Luty 2007, 07:37   
   Imię: Bart


Piękny kolorek i wyposarzenie.Jakis czas temu o mały włos kupiłbym identyczną.Niestety nie udało sie.Załóż koniecznie zderzak 8-)
_________________
Pzdr
Bart
 
 
     
Gierap 


Nadwozie: Exx
Model: E39 540iA
Silnik: M62B44
Rok produkcji: 1996
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 179
Skąd: Radom
Wysłany: 28 Luty 2007, 08:23   
   Imię: Krzysztof


Zderzak pewnie założe,ale narazie musze zając sie jej stroną techniczną,bo jednak trochę coś niedomaga :roll: :roll: później felgi pójdą w odstawkę :-( bo nie na ulice bo których ja jeżdżę,szkoda Mi zawieszenia a i przy tej szerokości za bardzo tracę na dynamice :roll:
 
 
     
Bart 


Nadwozie: E28
Model: E28
Silnik: M30
Rok produkcji: 1980
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 682
Skąd: 3city
Wysłany: 28 Luty 2007, 08:27   
   Imię: Bart


Mi dieselkiem najlepiej jeżdziło sie na standardowych kołach 195/70/14.Żadna dziura niestraszna i dynamika spoko ;-) Polecam 8-)
_________________
Pzdr
Bart
 
 
     
Gierap 


Nadwozie: Exx
Model: E39 540iA
Silnik: M62B44
Rok produkcji: 1996
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 179
Skąd: Radom
Wysłany: 28 Luty 2007, 08:38   
   Imię: Krzysztof


No ja się zastanawiam nad 205/60/15 to byłby dla Mnie idealny wymiar pomiędzy komfortem a wyglądem ;-) bo na tych to narazie raczej przemykam po mieście niż jeżdże,bo płakać się chce na każdym dołku,chociaż starsznie mi się podobają no i mało spotykane TRX(już nie wspomnę o cenach opon :roll: )
 
 
     
Miłosz 


Nadwozie: E28
Model: E3 E24 E28
Silnik: M21 M30
Rok produkcji: 1974 - 1985
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 1340
Skąd: Berlin
Wysłany: 28 Luty 2007, 09:25   
   Imię: Milosz


Fajniutka 5tka, na swoj sposob pomagalem ja kupowac :mrgreen: Ostatnie dwa sezony letnie przejezdzilem 524td na 205/60 R15 i od strony eksploatacyjnej bylem bardzo zadowolony. Niestety z czasem coraz bardziej draznilo mnie ze to felgi z E34 i w tym roku wyjade juz na innych.

Koniecznie kup zderzak i chromowane nerki, do E28 dostaniesz jeszcze za dobre pieniadze - autko odrazu odzyska twarz. Ciekawa konfiguracja kolorystyczna :)

Ona ma faktycznie 400.000 czy kombinowany licznik??
_________________
E3 2800 '74 Chamonix - Smoczyca
E23 728i/A '83 Polaris - Siudema
E28 524td '85 Karminrot - Wisienka
E28 535i '85 Polaris - Petarda
REKINIARNIA
czesci do Rekinow
milosz@6.com.pl
 
 
     
Gierap 


Nadwozie: Exx
Model: E39 540iA
Silnik: M62B44
Rok produkcji: 1996
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 179
Skąd: Radom
Wysłany: 28 Luty 2007, 09:35   
   Imię: Krzysztof


Miłosz napisał/a:
Fajniutka 5tka, na swoj sposob pomagalem ja kupowac :mrgreen:

Ona ma faktycznie 400.000 czy kombinowany licznik??


No właśnie zapomniałem napisać podziękowanie dla Miłosza za pomoc i wskazówki co do kupowania E28,okazały się one pomocne :-) :-) Więc dzięki Ci wielkie ;-) Bo bez Twoich porad pewnie bym nie kupił,bo w pewnym momencie byłem przerażony "głowicami",ale nawet jeśli się to zdarzy to zrobię cały silniczek pod siebie na git i wtedy będe miał 100% pewności i :mrgreen: na twarzy.

Na poprzednim liczniku(wymieniłem,bo nie działał prędkosciomierz)było 291tyś przejechane,a nie działał już jakiś czas,ale nie bardzo wierzę w to,chociaż patrząc na wnętrze może to być prawda,gdyż właściciel przed tym od którego kupowałem,podobno jeździł nią żadko więc może :roll: :roll: No ale na tym nowym liczniki jest 396tyś :lol: to wpisałem tak jak jest żeby nie było hehe,a tak poważnie to ciężko chyba już w wiekowym samochodzie stwierdzić faktyczny przebieg :roll: :mrgreen:
 
 
     
Dixi 
Ojciec Dyrektor n° 1


Nadwozie: E28
Model: M535i 535i 535i 525e
Silnik: 3xM30 2xM20
Rok produkcji: 87" 86" 86"
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 4806
Skąd: Gdynia
Wysłany: 28 Luty 2007, 20:20   
   Imię: Damian


Bardzo fajna E28 i ma TRX :mrgreen:
duzy plus za kolor :-P
_________________
E28 525eA 01/1984 bahamabeige
E28 525e 05/1986 karminrot
E28 535i 09/1986 zinnoberrot
E28 535i 04/1987 lachsilber-metallic GA 9387A
E28 M535i xx/1985 achatgruen-metallic
E30 316iA 05/1990 brillantrot GA 1990A
E32 750i 09/1991 sterlingsilber-metallic
E39 523iA 10/1995 calypsorot-metallic LS50625
 
 
     
Gierap 


Nadwozie: Exx
Model: E39 540iA
Silnik: M62B44
Rok produkcji: 1996
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 179
Skąd: Radom
Wysłany: 1 Marzec 2007, 07:27   
   Imię: Krzysztof


Ostatnio wpadł Mi do głowy pomysł zamontowania dodatkowych zegarów np.wskaźnik doładowania i temperatury oleju ;-) Myślicie,że byłaby to duża profanacja auta :?: Zamontować je pod radiem w tej wnęce w konsoli,byłoby to bardzo przydatne zwłaszcza w dieslu,a temperaturka oleju dużo więcej by mówiła o temp.silnika niż temp.wody :roll:
Co wy na to :?: :?: Wiem,że to kaleczenie orginału :cry: jednak w dobrych celach informacyjnych.
 
 
     
Bart 


Nadwozie: E28
Model: E28
Silnik: M30
Rok produkcji: 1980
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 682
Skąd: 3city
Wysłany: 1 Marzec 2007, 07:49   
   Imię: Bart


Moim zdaniem nie warto...Kiedy mechanike doprowadzisz do porzadnego stanu i ca jakiś czas będziesz zaglądał pod mache to nic złego sie nie będzie działo.Zamiast w te zegary zainwestował bym w pompe wody ;-)

PS. kolor jest powalajcy.Nie moge odżałować że uciekła mi taka sama :-/
_________________
Pzdr
Bart
 
 
     
Gierap 


Nadwozie: Exx
Model: E39 540iA
Silnik: M62B44
Rok produkcji: 1996
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 179
Skąd: Radom
Wysłany: 1 Marzec 2007, 08:01   
   Imię: Krzysztof


No rozumiem,rozumiem ;-) ale jednak TD to delikatne urządzonka,zwłaszcza jeżeli chodzi o temperaturkę,wiem że po wyprowadzeniu silnika na 100% nie ma prawa się nic złego stać,to jednak zawsze coś tam pozostaje w głowie :roll: :roll: No ale to tylko taka myśl ;-)

No kolorek też Mi się podoba,faktycznie ładniutki no i jak jest umyta to pięknie się prezentuje :-)
 
 
     
Bart 


Nadwozie: E28
Model: E28
Silnik: M30
Rok produkcji: 1980
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 682
Skąd: 3city
Wysłany: 1 Marzec 2007, 08:05   
   Imię: Bart


Najważniejsze rzeczy to:
-pasek co 80tyś km
-olej(koniecznie do turbo diesla) co 7tyś km
-dobra pompa wody
-grzanie przed jazdą
-chłodzenie po jeździe
-baczne obserwowanie wskaźnika temperatury wody
-olej w skrzyni co 40tyś km

Długi żywot gwarantowany :-D
_________________
Pzdr
Bart
 
 
     
130rapid 
Dawny Mistrz Zakonu


Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: M20 B27
Rok produkcji: 04/10/1983
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 271
Skąd: Biezdrowo k. Wronek
Wysłany: 1 Marzec 2007, 11:39   
   Imię: Radek


Bart napisał/a:
-dobra pompa wody


Dobra pompa wody lubi dobre płyny chłodzące :P

Broń Boże przed Petrygo :!:
Gdy widzę płyn, który powoduje utlenianie aluminium, to jest z nim coś mocno nie w porządku :/
 
 
     
Bart 


Nadwozie: E28
Model: E28
Silnik: M30
Rok produkcji: 1980
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 682
Skąd: 3city
Wysłany: 1 Marzec 2007, 11:44   
   Imię: Bart


Oczywiscie 8-)
only oryginal :-D
_________________
Pzdr
Bart
 
 
     
130rapid 
Dawny Mistrz Zakonu


Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: M20 B27
Rok produkcji: 04/10/1983
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 271
Skąd: Biezdrowo k. Wronek
Wysłany: 1 Marzec 2007, 18:01   Re: BMW E28 524 TdA
   Imię: Radek


Gierap napisał/a:
Oto i moja E28 524 TD z automatem :roll:
Rocznik 1984,i 400tyś już na liczniku :-)


Samochód wygląda na zadbany i ma jeden z ładniejszych kolorów dla E28. :D

Przód do poprawy - czarne nerki budza moją odrazę :P , a z tym zderzakiem Piątka wygląda trochę jak rekin bez zębów ;) ..... Hmmm.... przyganiał kocioł garnkowi. Mój rekin ma z kolei krzywe zęby :P

Ale najpierw zrób sobie listę rzeczy do zrobienia i ustal kolejność.
Jako pierwsze powinny pójść do wymiany te elementy, które źle wpływają na bezpieczeństwo, niosą ryzyko defektu na drodze i przyspieszają zużycie samochodu.
Taki sobie zderzak i czarne nerki niczemu nie szkodzą. Mogą zaczekać.

I nie zapominaj o przejrzeniu automatu (świeży ATF co 2 lata lub 24-36 tys. km zależnie od stylu jazdy, plus czyszczenie lub wymiana filtra).

"Melex" nie wybacza braku opieki, tak jak wybacza manual. :/
 
 
     
Gierap 


Nadwozie: Exx
Model: E39 540iA
Silnik: M62B44
Rok produkcji: 1996
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 179
Skąd: Radom
Wysłany: 1 Marzec 2007, 20:15   
   Imię: Krzysztof


No filtr i olej w skrzyni wymieniłem odrazu po kupnie,bo uznałem to za pierwszorzedne sprawy,następnie olej w silniku,filtr powietrza i paliwa ;-) pozostał jeszcze pasek rozrządu :-) no i termostat(najprawdopodobniej :roll: )już leży w domku w sobote będzie wymiana,nowy płyn i odpowietrzenie całego układu ;-)

Co do czarnej nerki-to Mi się właśnie podoba :roll: :roll: (nie kamienujcie :-P )bo pasuje do całej czarnej atrapy,co do zderzaka to pomyślę :roll: ale narazie tak jak pisałem technicznie(czyt.silnikowo,bo reszta jest lux)doprowadzic dopiero bede się zastanawiał nad resztą ;-)
 
 
     
MAJSU 


Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 2147
Skąd: Warszawa
Wysłany: 1 Marzec 2007, 21:48   
   Imię: Tomek


Ładne E28 ! ;-) A co do nerki to rzeczywiscie w Shadow Linie`ie może jeszcze pasowac ale w chromach nie bardzo :-/
 
 
     
Dixi 
Ojciec Dyrektor n° 1


Nadwozie: E28
Model: M535i 535i 535i 525e
Silnik: 3xM30 2xM20
Rok produkcji: 87" 86" 86"
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 4806
Skąd: Gdynia
Wysłany: 1 Marzec 2007, 21:58   
   Imię: Damian


najwazniejsze to mechanika, odpowiednio zakonserwowac detale i wykonczenie na samo koniec zostawic :-P
_________________
E28 525eA 01/1984 bahamabeige
E28 525e 05/1986 karminrot
E28 535i 09/1986 zinnoberrot
E28 535i 04/1987 lachsilber-metallic GA 9387A
E28 M535i xx/1985 achatgruen-metallic
E30 316iA 05/1990 brillantrot GA 1990A
E32 750i 09/1991 sterlingsilber-metallic
E39 523iA 10/1995 calypsorot-metallic LS50625
 
 
     
Gierap 


Nadwozie: Exx
Model: E39 540iA
Silnik: M62B44
Rok produkcji: 1996
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 179
Skąd: Radom
Wysłany: 3 Marzec 2007, 10:58   
   Imię: Krzysztof


Co do mechaniki,to przedwczoraj musiałem holować swoją bawarkę :cry: :cry: :cry: nie odpaliła po całym dniu stania,jak się okazało smok w zbiorniku paliwa jakimś szlamem się zabił i nie szło paliwo,po przeczyszczeniu wszytko dobrze.Ale mam pytanko do użytkowników automata,holowałem ją 10 kilometrów nie przekraczając 30km\h na "N" czy nie uszkodziłem skrzyni :?: Po jeździe próbnej wszystko dobrze,ale znowu jakieś dziwne myśli w głowie.

Właśnie zamontowałem nowy termostat,przy okazji odpowietrzając cały układ(co zajęło prawie 2 godziny),jak narazie wszystko w dobrym kierunku idzie,czyli już nie ma powietrza(nie idą bąble)silnik sie nie grzeje i wkońcu trzyma temperaturę w pionie,co ciekawe płynu spuściłem ok.5L natomiast zalałem świeżym prawie 8L,czyli trochę tego powietrza było ;-) Wieczorem jadę,dalej to sprawdze już na 100% czy już wszystko dobrze.


Na lato natomiast szykuję,wymianę pierścieni,sprawdzenie głowicy i jej splanowanie no i regenerację turbo(lub zakup nowego)-bo uznałem,że trzeba zrobić wszystko od początku do końca i wtedy będe już pewien że mam silnik w b.dobrym stanie,narazie szacuję koszty,bo może jeszcze coś wyjśc w trakcie ;-)
 
 
     
Gierap 


Nadwozie: Exx
Model: E39 540iA
Silnik: M62B44
Rok produkcji: 1996
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 179
Skąd: Radom
Wysłany: 3 Marzec 2007, 19:48   
   Imię: Krzysztof


Już jestem po dłuższej jeździe testowej i mam pytanko-czy w tych modelu występuje elektryczna pompka wspomagania centralnego ogrzewania :?: :?:
Bo temperaturka jest już dobrze,stoi na połowie,termostacik otwiera ładnie,ale gdy włącze dmuchawe to na wolnych obrotach dmucha chłodnym-letnim powietrzem,powietrze robi się coraz cieplejsze po dodaniu gazu,im wyższe obroty tym cieplejszym powietrzem wieje i tak się zastanawiam bo wiem że w E-34 jest taka pompa,natomiast nie wiem jak tutaj.
 
 
     
chmielpiw 
Ja i moja Weronika


Nadwozie: E28
Model: w sercu 528i
Silnik: 2,8
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 357
Skąd: Augustów
Wysłany: 4 Marzec 2007, 23:45   
   Imię: Przemek


co do holowania nie uszkodziles skrzyni.

A co do dmuchawy zobacz nacaigniecie paska klinowego moze pompa wodna ni e obraca plynu jak nalezy. Tylko czy ten spadek ogrzewania jest znaczacy?
Moja bawarka grzeje jak najeta :)
 
 
     
Gierap 


Nadwozie: Exx
Model: E39 540iA
Silnik: M62B44
Rok produkcji: 1996
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 179
Skąd: Radom
Wysłany: 4 Marzec 2007, 23:52   
   Imię: Krzysztof


Spadek ogrzewania jest mniej więcej taki:na obrotach dmucha gorącym że dłoni nie utrzymam przy nawiewie,natomiast na wolnych dmucha letnim,nadal ciepłe ale już spokojnie utrzymam dłoń przy nawiewie :roll:
 
 
     
Bart 


Nadwozie: E28
Model: E28
Silnik: M30
Rok produkcji: 1980
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 682
Skąd: 3city
Wysłany: 5 Marzec 2007, 07:18   
   Imię: Bart


E28 A jeszcze można cholować.Od E34 automaty nie tolerują cholowania ;)Co do ciepłego powietrza to wymiana płynu powinna być w ilości 12 litrów.Jeżeli robiłes to na raty to układ może być mimo wszystko zapowietrzony i to może byc przyczyną takiej przypadłości.Ciepłe powietrze musi dmuchać bez względu na ilość obrotów ;-)
_________________
Pzdr
Bart
 
 
     
130rapid 
Dawny Mistrz Zakonu


Nadwozie: E28
Model: 525e
Silnik: M20 B27
Rok produkcji: 04/10/1983
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 271
Skąd: Biezdrowo k. Wronek
Wysłany: 6 Marzec 2007, 20:40   
   Imię: Radek


Gierap,
dawaj zdjęcie swojej do galerii kolorów E28. :-D :-D

Potrzebujemy takiego, ładniejszego przykładu bahamabeige metalic, niż jest pokazywany aktualnie. :mrgreen:
 
 
     
Gierap 


Nadwozie: Exx
Model: E39 540iA
Silnik: M62B44
Rok produkcji: 1996
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 179
Skąd: Radom
Wysłany: 7 Marzec 2007, 17:35   
   Imię: Krzysztof


130rapid napisał/a:
Gierap,
dawaj zdjęcie swojej do galerii kolorów E28. :-D :-D

Potrzebujemy takiego, ładniejszego przykładu bahamabeige metalic, niż jest pokazywany aktualnie. :mrgreen:


Chętnie,tylko chwilowo mam brak dostępu do neta :-( pisze z uczelni(mam jakies 10 minut zanim zacznę zajęcia :cry: )

Mam pytanie czy ktoś remontował 2.4 TD :?: :?: Bo u mnie chyba pierścienie leżą,bo mi odmą już coraz bardziej daje,musze sprawdzić sprężanie(wie ktoś ile powinno być??) :cry: :cry: :cry: i zaczynam się niepokoić a chciałbym się rozeznać w kosztach,bo o silniki już pytałem,to w Polsce cięzko w normalnych $$$ kupić silnik,żeby po 30tyś nie sypnął się :-?a z zagranicy ciągnąć całe auto to nie bardzo-bo po co Mi całe nadwozie :-|
 
 
     
Bavool 
RWD


Nadwozie: E28
Model: Misiuciwisi Outlander V6 w planach 535i
Silnik: 3.0
Rok produkcji: 2007
Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 213
Skąd: Toronto/Gdańsk
Wysłany: 7 Marzec 2007, 23:44   
   Imię: Adam


Gierap, jest koleś w okolicach Olsztyna, który ma 2,4 TD na sprzedaż. Silnik kompletny ze skrzynią chciał mi za 2000 sprzedać. Będę jechał do niego po samą skrzynię w sobotę, to dam znać jak wygląda silnik.

PS. Świetne autko, nie daruje Ci, że mi go 3 dni wcześniej kupiłeś ;-)
_________________
ŚP E28 524td (prawie) Calypso Rot '84
Syrena 105L Żółć PRLu '79
Żak MR2 Bordo PRLu '60
Mitsu Outlander XLS
Chevrolet Express

Ability to speak doesn't make U intelligent yet
 
 
     
Miłosz 


Nadwozie: E28
Model: E3 E24 E28
Silnik: M21 M30
Rok produkcji: 1974 - 1985
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 1340
Skąd: Berlin
Wysłany: 8 Marzec 2007, 09:53   
   Imię: Milosz


Gierap napisał/a:
130rapid napisał/a:
Gierap,
dawaj zdjęcie swojej do galerii kolorów E28. :-D :-D

Potrzebujemy takiego, ładniejszego przykładu bahamabeige metalic, niż jest pokazywany aktualnie. :mrgreen:


Chętnie,tylko chwilowo mam brak dostępu do neta :-( pisze z uczelni(mam jakies 10 minut zanim zacznę zajęcia :cry: )

Mam pytanie czy ktoś remontował 2.4 TD :?: :?: Bo u mnie chyba pierścienie leżą,bo mi odmą już coraz bardziej daje,musze sprawdzić sprężanie(wie ktoś ile powinno być??) :cry: :cry: :cry: i zaczynam się niepokoić a chciałbym się rozeznać w kosztach,bo o silniki już pytałem,to w Polsce cięzko w normalnych $$$ kupić silnik,żeby po 30tyś nie sypnął się :-?a z zagranicy ciągnąć całe auto to nie bardzo-bo po co Mi całe nadwozie :-|


Chyba troche przesadzasz..... :-? Sprezanie 1:22 trzeba przeliczyc ale to chyba cos kolo 30 BAR
_________________
E3 2800 '74 Chamonix - Smoczyca
E23 728i/A '83 Polaris - Siudema
E28 524td '85 Karminrot - Wisienka
E28 535i '85 Polaris - Petarda
REKINIARNIA
czesci do Rekinow
milosz@6.com.pl
 
 
     
Gierap 


Nadwozie: Exx
Model: E39 540iA
Silnik: M62B44
Rok produkcji: 1996
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 179
Skąd: Radom
Wysłany: 8 Marzec 2007, 20:51   
   Imię: Krzysztof


Miłosz napisał/a:



Chyba troche przesadzasz..... :-? Sprezanie 1:22 trzeba przeliczyc ale to chyba cos kolo 30 BAR


Może przesadzam,ale jak kupować silnik to taki,żebym polatał bo nie mam zamiaru sprzedawać buni.bo już mocno się z nią związałem :roll: myślałem nad remoncikiem,ale koszta troche powalające i to w przypadku nie pękniętej głowicy(wydaje Mi sie ze moja jest git,ale nigdy nie wiadomo :roll: ),więc rozglądam sie za drugim silnikiem,ale nie chce kupić kota w worku i wywalić PLNów na darmo :-/
A mam pytanko,czy może cieknące turbo miec wpływ na ten dymek w odmie :?: :?: bo zauważyłem,że jednak coś za mało znika oleju jak na taki dym w odmie :roll: :roll: I jeżeli pierścienie do wymiany to słaba by była a nie odczuwam żeby to auto tak bez mocy było :roll:
 
 
     
Gierap 


Nadwozie: Exx
Model: E39 540iA
Silnik: M62B44
Rok produkcji: 1996
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 179
Skąd: Radom
Wysłany: 12 Marzec 2007, 20:25   
   Imię: Krzysztof


No i szukam głowicy do mojego klekota :-( :-( jak pisałem wcześniej coś z tym płynem nie tak miałem,po odpowietrzeniu(1.5h)nie leciały bąbęlki,niestety po dłuższej jeździe znowu się pojawiają i wywala płyn ze zbiorniczka :-( najprawdopodobniej idzie kompresja w układ,bo i węże robią się twarde,na szczescie silnik sie nie grzeje,temperatura nie mija połowy wskaźnika,ale z tym grzaniem to dalej tak że póki termostat nie otworzy to gorące daje,jak otworzy to na niskich obrotach wieje chłodnym powietrzem,jak się wkręci na obroty to zaczyna znowu gorącym :-|
Zastanawiam się bo mam 3 możliwosci:
1.Robic tutaj,wymienic głowice,wymienić pierścienie i regeneracja turbo.
2.Kupić drugi silnik i włożyć,a tego rozprzedać co się da.
3.Sciągnąc od szwagra ze Szwecji 2.5 TDS i zamontować,tylko czy to możliwe :?: :?:
 
 
     
Dexter528i 
PAŹDZIERZ 2014 :-)


Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 2003
Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
Wysłany: 12 Marzec 2007, 20:46   
   Imię: Jakub


Gierap napisał/a:
1.Robic tutaj,wymienic głowice,wymienić pierścienie i regeneracja turbo.

Kosztowne, ale jak dla mnie najsensowniejsze. Jak zrobisz to będziesz wiedział co masz. I dlatego ja nie bawię się w szukanie silnika tylko robie remont.
Cytat:
2.Kupić drugi silnik i włożyć,a tego rozprzedać co się da.

Kupisz drugi i też nie masz 100% pewności. A w ogłoszeniach wszystkie są suchutkie, nie biorą oleju i wogóle igły
Gierap napisał/a:
3.Sciągnąc od szwagra ze Szwecji 2.5 TDS i zamontować,tylko czy to możliwe

Jak najbardziej możliwe.

Pozdrawiam
_________________
Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"

Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,041 sekundy. Zapytań do SQL: 14