E12-E28 Strona Główna E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Filmik z IV Ogólnopolskiego Zlotu e12-e28.pl - MAŁKINIA 2014 - http://vimeo.com/102914979

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Dixi
22 Listopad 2009, 20:04
[E28 524td] Biała Dama, czyli moje wozidełko
Autor Wiadomość
Pablo 


Nadwozie: E28
Model: 524TD
Silnik: M21B24
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 243
Skąd: Puszczykowo
Wysłany: 8 Wrzesień 2007, 13:35   [E28 524td] Biała Dama, czyli moje wozidełko
   Imię: Paweł


Część z Was zna już moją piąteczkę, kilkoro widziało na żywo.
Pokazuję tym co nie widzieli, coby obejrzeli ;)

To 524 TD z końca 85 roku (pierwsza rejestracja w styczniu 86). Jestem drugim właścicielem w Polsce, szóstym w ogóle. Auto ma czyściutkie papiery, do Polski przybyło w 2004 roku, ja je kupiłem w lipcu minionego roku.
Nabyte w celu przemieszczania się codziennego, co z powodzeniem czyni. Wcześniej jeździłem na codzień R19, i pomimo że było to auto wierne i niezawodne, czułem się w nim jak w szarym, znoszonym płaszczu ;] E28 miało być nowym, bardziej eleganckim wdzianiem na codzień. Ponieważ jestem fanatykiem youngtimerów, chciałem mieć takiego do jazdy na codzień, jednocześne nie chciałem kalać bawarskiej techniki LPG... A zatem najbardziej optymalnym wyborem okazało się właśnie E28 TD. Bez wstydu odwiedzam nim zloty aut klasycznych, jednocześnie nie boję się jeździć na codzień, a nawet wypuszczać w dalsze trasy.

Auto jest bardzo ekonomiczne. W mieście nigdy nie przekroczyła 10 litrów, najczęściej pali niecałe 9 ( i nie oszczędzam zbytnio gazu ). W trasie 6,5 przy 100km/h. Wychodzi taniej niż w R19 1.4...

Wyposażenie nie powala, ale zawsze coś:
-elektryczne lusterka
-szyberdach
-ABS

W ciągu roku nie za wiele przy nim musiałem robić. Musiałem zainwewstować w remont przedniego zawieszenia (drążki, końcówki, gumy,
amory itp). Musiałem sprawić sobie nowe hamulce (poprzedni właściciel "trochę" zaniedbywał Białą - tylne klocki się skończyły, po czym zrobiły piękne rowy na tarczach).

Poza tym wymiana rozrządu, filtrów, oleju... I to wszystko. :)

Przyznaję że powoli Biała zaczyna się domagać większego nakładu. Troszkę ją zaniedbałem ostatnio. Przede wszystkim niedomaga skrzynia (wyjące łożysko), pojawiają się spore wycieki oleju, nawala ABS, jest kilka problemów z elektryką, no i najbardziej wkurzająca sprawa - cieknąca nagrzewnica.
W najbliższym czasie planuję ją wreszcie postawić i dopieścić. Problem że będę uziemiony bez auta :)

Olbrzymim plusem auta jest blacharka. Oprócz paru małych odprysków i wykwitów jest idealna. Z tego co zauważyłem - drzwi na przykład są cynkowane! Czy w tym roczniku to możliwe?

Auto ma mały wgniot w pasie tylnym i zderzaku - pamiątkę po rozwścieczonym Fiacie Uno. Też planuję to poprawić w najbliższym czasie. Na szczęście potężny hak uchronił przed znacznie większymi spustoszeniami.

Fotki:
-z ogłoszenia

-po zakupie



Pozdrowienia dla Michała, heheheh...



I najbardziej aktualna:


I przy okazji: poszukuję pilnie zamka do drzwi kierowcy (sam wkład - bembenek, nie musi mieć kluczyka), bo mój mi ktoś "dowcipny" rozwiercił...

Szukam także tylnej prawej lampy w bardzo dobrym/idealnym stanie.

I pięknie by było jakby ktoś mi zaoferował ładne halogeny na przód :)

Jak ktoś coś ma, proszę o kontakt.

Pozdrawiam!
Ostatnio zmieniony przez Dixi 8 Czerwiec 2008, 12:41, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
     
Bodżangmił 


Nadwozie: E12
Model: M535i
Silnik: m30
Rok produkcji: 80
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 2748
Skąd: Wyszków
Wysłany: 8 Wrzesień 2007, 15:39   
   Imię: Bodży


Podoba mi się ta fotka z holem.

Bardzo dobry wybór do jazdy na codzień bez gazu.

Czemu ja nie byłem taki mądry zakładając kiedyś szambo do e12? :oops:
 
 
     
Bart 


Nadwozie: E28
Model: E28
Silnik: M30
Rok produkcji: 1980
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 682
Skąd: 3city
Wysłany: 10 Wrzesień 2007, 08:41   
   Imię: Bart


Bardzo ładna :-D pamiętam ja jeszcze jak wisiała do sprzedazy za zdaje sie bardzo dobrą kasę ;-)
czasem mi brakuje mojego klekocika :roll:
_________________
Pzdr
Bart
 
 
     
Pablo 


Nadwozie: E28
Model: 524TD
Silnik: M21B24
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 243
Skąd: Puszczykowo
Wysłany: 12 Wrzesień 2007, 17:51   
   Imię: Paweł


bogumił napisał/a:
Podoba mi się ta fotka z holem.


Cha! Najlepszy jest Michał (Michel) i jego potęzna bezradność wymalowana na twarzy :D

bogumił napisał/a:
Czemu ja nie byłem taki mądry zakładając kiedyś szambo do e12? :oops:


Pewnie dlatego, że w E12 nie masz alternatywy... Choć z drugiej strony, słyszałem o patenciarzach wkładających M21 do E21 ;]

Bart napisał/a:
pamiętam ja jeszcze jak wisiała do sprzedazy za zdaje sie bardzo dobrą kasę


A wisiała, wisiała, przez dość krótki czas, zanim ją sprzątnąłem ;) A poszłą za dużo niższą kasę niż w ogłoszeniu :twisted: Ot, talent negocjacyjny :D (tudzież desperacja sprzedającego)
_________________
Poznańskie Klasyki Nocą
facebook.com/poznanskie.klasyki
www.poznanskie-klasyki.pl
 
 
     
Mati 


Nadwozie: Exx
Model: 628CSi
Silnik: M30
Rok produkcji: 1982 1984
Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 346
Skąd: Poznań
Wysłany: 12 Wrzesień 2007, 20:25   
   Imię: Mati


M21 widziano nawet w e24...
 
 
     
Gierap 


Nadwozie: Exx
Model: E39 540iA
Silnik: M62B44
Rok produkcji: 1996
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 179
Skąd: Radom
Wysłany: 12 Wrzesień 2007, 22:46   
   Imię: Krzysztof


No a mówią ze M21 wyprodukowano tak mało,a chyba stanowią największą część tego forum ;-) Przyjemny ten Twój klekocik :-)
 
 
     
marcinbmw83
[Usunięty]

Wysłany: 22 Wrzesień 2007, 20:12   

Bardzo ładna piąteczka :) Życze powodzenia w pracach w dopieszczaniu rekina:)
 
     
Pablo 


Nadwozie: E28
Model: 524TD
Silnik: M21B24
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 243
Skąd: Puszczykowo
Wysłany: 22 Wrzesień 2007, 20:57   
   Imię: Paweł


Niestety, w miniony poniedziałek auto zostało staranowane na światłach przez rozpędzoną Lancię i wepchnięte w stojące z przodu BMW E30...

Dopieszczanie zapewne się nieco przeciągnie :-/
_________________
Poznańskie Klasyki Nocą
facebook.com/poznanskie.klasyki
www.poznanskie-klasyki.pl
 
 
     
gicek_b 


Nadwozie: E28
Model: 518i
Silnik: m10b18
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 27 Lip 2007
Posty: 129
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 23 Wrzesień 2007, 14:00   
   Imię: Bartek


bardzo chętnie bym zobaczył przód tej lancii i tył Twojej e28 ..zwłaszcza ze masz hak :D w ogóle tył w e28 wydaje mi sie pancerny tyle wzmocnień
_________________
http://ww6.tvp.pl/View?Cat=6287&id=816928
Pokaż to komu się tylko da, aby jeździło nam się lepiej.
 
 
     
Pablo 


Nadwozie: E28
Model: 524TD
Silnik: M21B24
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 243
Skąd: Puszczykowo
Wysłany: 23 Wrzesień 2007, 15:32   
   Imię: Paweł


Fakt, tył przyjął już drugie rozpędzone gówno w ciągu roku :D
Poprzednie było Uno, które odjechało na lawecie, teraz Lancia Y (również potrzebująca lawety). Nie mam niestety fotek Lancii, ale za to mam Uno:


Zmasakrowane wzmocnienie czołowe, uszkodzona chłodnica...

Biała pozostała niewzruszona... :twisted:


Lancia przywaliła mocniej. Poszła chłodnica, atrapy, maska itp.

W Białej zderzak jest wduszony w pas tylny, lampy popękane... No i przód - zniszczony zderzak, nerka itp... Ale nadal jeździ :D

Hak jest pancerny i chroni tył - to nie podlega dyskusji. Już go raczej nie zdejmę, mimo że nieco psuje wygląd i zastanawiałem się w zeszłym miesiącu nad jego demontażem. Jak dobrze że tego nie zrobiłem!

Po słuczce miałem stracha, że mocowania mogły uszkodzić płytę podłogową i przesunąć belkę... Jednak po wejściu pod auto okazało się, że nie widać zupełnie żadnych uszkodzeń :)

Inna sprawa, że niezamortyzowane uderzenie w tył jest bardzo niebezpieczne dla kręgów szyjnych... Chrupnęło mi w plecach konkretnie (i do tego wyrwało się mocowanie fotela). Kilkudniowy rajd po ortopodeach i wstawiaczach nie należy do fajnych zajęć...
_________________
Poznańskie Klasyki Nocą
facebook.com/poznanskie.klasyki
www.poznanskie-klasyki.pl
 
 
     
chmielpiw 
Ja i moja Weronika


Nadwozie: E28
Model: w sercu 528i
Silnik: 2,8
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 357
Skąd: Augustów
Wysłany: 24 Wrzesień 2007, 19:07   
   Imię: Przemek


mnie po kolizji 2 lata kregoslup bolal(szyja)
_________________
Obecny adres zamieszkania- Kraków
 
 
     
macio
[Usunięty]

Wysłany: 25 Wrzesień 2007, 18:34   

oj nie miło to uno wygląda :mrgreen: a beta cała :-D i o to chodzi... Masz bardzo ładną piątkę ukłony :D
 
     
Pablo 


Nadwozie: E28
Model: 524TD
Silnik: M21B24
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 243
Skąd: Puszczykowo
Wysłany: 14 Grudzień 2007, 17:58   
   Imię: Paweł


Powoli, powoli, Biała podnosi się z popiołów... Zaczyna mi jej brakować. Od 2 miesięcy nią nie jeździłem. Brakuje mi zwłaszcza jej niskiego spalania :-P

Jest robiony generalny remont skrzyni biegów (wolę tak, niż loterię na allegro).

Do tego odświeżenie silnika (w tym regeneracja turbiny, już miała wyrobione łożysko i lała olej na cały silnik, wymiana zimeringów i uszczelek wszelakich),

Mały remont wnętrza (odnowienie foteli i ich nowe mocowania, nowa decha, elektryczne szybki czekają na wolną gotówkę ;) , wymiana nieszczęsnej, kapiącej nagrzewnicy, pranie wszystkiego karcherem). No i nowa szyba przednia, bo stara już zmęczona była.

Blacharsko okazała się w rewelacyjnym stanie jak na swoje lata. Oprócz obitego pasa przedniego i tylnego, jedynymi miejscami wymagającymi ingerencji był prawy fartuch w komorze, mała dziurka w lewym progu (nie perforacyjna, tylko od źle użytego podnośnika) i podszybie (profilaktycznie wyjąłem szybę, a nic nie było widać z zewnątrz - dobrze że się uparłem). Reszta, w tym spód jest bez skazy 8-)


Stan na dziś:



Ździebko przykurzona... :-)
 
 
     
Grigorij 
7 takie duże 5


Nadwozie: Exx
Model: 728i
Silnik: M30B28
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 375
Skąd: Kraków
Wysłany: 14 Grudzień 2007, 19:44   
   Imię: Grzegorz


Oj będzie cukiereczek :mrgreen:
Gratuluję podejścia, zapału i konsekwencji w realizacji projektu :-D
_________________
Części do E12, E23, E28.
------------------
SKUP AUT
Tel - 790 580 495
 
 
     
Bartolommeo 

Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: DC71
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 639
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14 Grudzień 2007, 20:33   
   Imię: Bartek


Słowa uznania, takie podejście mi sie podoba, już sam nie mogę się doczekać kiedy wjadę a raczej wepchnę swoja na blacharnie... Tak trzymać

Pozytywnie zakręconym miłośnikom E28 stanowczo mówimy TAK.... ;-)
 
 
     
Pablo 


Nadwozie: E28
Model: 524TD
Silnik: M21B24
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 243
Skąd: Puszczykowo
Wysłany: 21 Kwiecień 2008, 16:46   
   Imię: Paweł


Biała mnie olśniła 8-)



Poszukuję przedniego zderzaka :!: :!: :!:
Pomóżcie!
 
 
     
Miłosz 


Nadwozie: E28
Model: E3 E24 E28
Silnik: M21 M30
Rok produkcji: 1974 - 1985
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 1340
Skąd: Berlin
Wysłany: 21 Kwiecień 2008, 18:53   
   Imię: Milosz


Osz kurde z butow wyskoczylem :shock:
_________________
E3 2800 '74 Chamonix - Smoczyca
E23 728i/A '83 Polaris - Siudema
E28 524td '85 Karminrot - Wisienka
E28 535i '85 Polaris - Petarda
REKINIARNIA
czesci do Rekinow
milosz@6.com.pl
 
 
     
Beatles 
Mr Zielona Otchłań


Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 2836
Skąd: Kielce / Warszawa
Wysłany: 21 Kwiecień 2008, 18:58   
   Imię: Marcin


ładne to zdjęcie :-)
piękne e28 będzie po poskładaniu...
_________________
Szczęśliwi spalania nie liczą!
 
 
     
Dexter528i 
PAŹDZIERZ 2014 :-)


Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 2003
Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
Wysłany: 21 Kwiecień 2008, 21:00   
   Imię: Jakub


Pablo napisał/a:
Biała mnie olśniła

Mam nadzieję, ze za niedługi czas moja zostanie rozebrana, poprawiona i pomalowana od nowa.

Tak z ciekawości. Na czym polegał remont skrzyni i ile kosztował

Pozdrawiam
_________________
Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"

Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US
 
 
     
Pablo 


Nadwozie: E28
Model: 524TD
Silnik: M21B24
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 243
Skąd: Puszczykowo
Wysłany: 7 Czerwiec 2008, 11:00   
   Imię: Paweł


Oj, umknęło mi Twoje zapytanie Dexter. W skrzyni zostały wymienione łożyska kulkowe i podładki. Całość została uszczelniona, wodziki zregenerowane. Skrzynia już jest w aucie, ale jeszcze go nie uruchamialiśmy, więc nie wiem jaki będzie efekt.

Wcześniej rzęziła potwornie, miała spory luz na wałku (teraz jeszcze sztywniutki), wsteczny wchodził w okolicach lewych drzwi... Ponoć ma być ok... :roll:

A tutaj dwie poglądowe fotki, jak się prezentuje Biała obecnie. Generalnie byłaby już dawno jeżdżąca, ale ciągle wychodzą jakieś braki w częsciach (najczęściech pierdoły, ale blokują całą robotę) lub uszkodzenia ukradkiem poczynione w warsztatach... Przyzwyczaiłem się :D

 
 
     
BMW.SauberF1 
Black


Nadwozie: E28
Model: M535i DC71
Silnik: M30B34M
Rok produkcji: 1986
Dołączył: 04 Cze 2008
Posty: 51
Skąd: Vilnius, Lithuania
Wysłany: 14 Czerwiec 2008, 09:35   
   Imię: Pawel


bardzo piekne samochody :!:
_________________
Dream - Alpina B7
 
 
     
Bart 


Nadwozie: E28
Model: E28
Silnik: M30
Rok produkcji: 1980
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 682
Skąd: 3city
Wysłany: 14 Czerwiec 2008, 14:40   
   Imię: Bart


Pablo napisał/a:

Poszukuję przedniego zderzaka :!: :!: :!:
Pomóżcie!


Wiem że to kontrowersyjne co napisze ale nic tak nie podkreśli stanu tego auta jak nowy zderzak z serwisu ;-)
_________________
Pzdr
Bart
 
 
     
WIENIA 
ALPINA


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 466
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: 14 Czerwiec 2008, 19:08   
   Imię: Marcin


A czy nie taniej byłoby pochromować prosty używany zederzak? Są odpowiednie firmy które się tym zajmują. Myśle że koszt będzie dużo niższy od nowego, a efekt ten sam.
_________________
Cel: ALPINA B7 Turbo
_________________
 
 
     
Miłosz 


Nadwozie: E28
Model: E3 E24 E28
Silnik: M21 M30
Rok produkcji: 1974 - 1985
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 1340
Skąd: Berlin
Wysłany: 15 Czerwiec 2008, 12:44   
   Imię: Milosz


O ile znalezienie prosciutkiego zderzaka przedniego jest ciezkie ale wykonalne, o tyle prosty zderzak tylny zakrawa juz powoli na cud z jasnego nieba, nie jakosc chromu jest problemem a fatalna konstrukcja zderzakow w E28.

Dla porownania niezwykle podobny zderzak w E24 uderzony nawet dosc mocno, wgniata sie razem z mocowaniem w nadwozie pozostajac niemal zupelnie prosty. Uderzony 5km/h tylny zderzak w E28 gniata sie, wykreca i nadaje do wyrzucenia.

O ile wlasciciele Schadow Line sa w tej dobrej sytuacji, ze moga bardzo lekko uszkodzony zderzak naprawic o tyle wlasciciele Chrom-Line sa najczesciej skazani na kupno nowki, lub jezdzenie jak ostatnie sieroty z krzywym zderzakiem (tak ja robie to poki co ja :) ). Prostowany podszpachlowany i pochromowany zderzak wyglada zawsze tragicznie, przynajmniej ja nigdy pozytywnego efektu takiej pracy nigdy nie widzialem.

Szkoda , ze BMW tak bardzo przesadza z cenami zderzakow, mysle, ze gdyby kosztowaly 1/3 obecnej ceny to zbyt stalby sie kolosalny duzy, a nie jest zadna tajemnica , ze u producentow placa za takie czesci grosze.
_________________
E3 2800 '74 Chamonix - Smoczyca
E23 728i/A '83 Polaris - Siudema
E28 524td '85 Karminrot - Wisienka
E28 535i '85 Polaris - Petarda
REKINIARNIA
czesci do Rekinow
milosz@6.com.pl
 
 
     
goofy 


Nadwozie: Exx
Model: e21 335i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1980
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Lut 2008
Posty: 228
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 27 Lipiec 2008, 15:59   
   Imię: Krzysiek


wklej jakieś nowe fotki z postępu prac

pewnie nie tylko ja jestem ciekaw jak tam prace nad Twoją Białą Damą ;-)
_________________
projekt e21 335i w budowie
http://e12-e28.pl/viewtop...95cc28f15#10001
 
 
     
Miłosz 


Nadwozie: E28
Model: E3 E24 E28
Silnik: M21 M30
Rok produkcji: 1974 - 1985
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 1340
Skąd: Berlin
Wysłany: 28 Lipiec 2008, 07:12   
   Imię: Milosz


To prawda, nie tylko Ty
_________________
E3 2800 '74 Chamonix - Smoczyca
E23 728i/A '83 Polaris - Siudema
E28 524td '85 Karminrot - Wisienka
E28 535i '85 Polaris - Petarda
REKINIARNIA
czesci do Rekinow
milosz@6.com.pl
 
 
     
Pablo 


Nadwozie: E28
Model: 524TD
Silnik: M21B24
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 243
Skąd: Puszczykowo
Wysłany: 28 Lipiec 2008, 11:14   
   Imię: Paweł


Dzięki wszystkim za miłe słowa :)

Biała nadal się produkuje... Cierpliwości.

Szukam nadal zderzaków! Obu! Pomocy... :roll:

A co do nowych...
Cóż, kompletny tylny w ASO: 1700 zł... Oszaleli chyba.
 
 
     
Pablo 


Nadwozie: E28
Model: 524TD
Silnik: M21B24
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 243
Skąd: Puszczykowo
Wysłany: 12 Wrzesień 2008, 12:37   
   Imię: Paweł


Ożywiając temat, prezentuję rozkodowany VIN. Nieszczepiona jest, to dobrze :-)


Type code DB11

Type 524 TD (ECE)

Dev. series E28 ()

Line 5

Body type LIM

Steering LL

Door count 4

Engine M21

Cubical capacity 2.40

Power 0

Transmision HECK

Gearbox MECH

Colour ALPINWEISS (146)

Upholstery ANTHRAZIT (0129)

Prod. date 1985-11-21


Order options
No. Description
210 ANTI-BLOCKIER-SYSTEM ( ABS )

270 WIDER TYRES (czym się różniły od zwykłych? jaki to rozmiar?)

300 ZENTRALVERRIEGELUNG ELEKTRISCH

311 ELEKTRISCHER BEIFAHRERSPIEGEL (to mnie zastanawia, bo elektrykę mam też z prawej strony)

350 WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM (co znaczy RUNDUM?)

400 SLIDING SUNROOF MANUAL

520 FOGLIGHTS

662 BMW Bav. CR Digital (ma ktoś fotki tego radia?)

680 MANUAL AERIAL
 
 
     
Dixi 
Ojciec Dyrektor n° 1


Nadwozie: E28
Model: M535i 535i 535i 525e
Silnik: 3xM30 2xM20
Rok produkcji: 87" 86" 86"
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 4806
Skąd: Gdynia
Wysłany: 12 Wrzesień 2008, 12:45   
   Imię: Damian


Pablo napisał/a:
311 ELEKTRISCHER BEIFAHRERSPIEGEL

Elektryczne lusterko od strony pasażera, od kierowcy było w standardzie ;-)
Pablo napisał/a:
350 WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM

Zielone szybki bez pasa na szybie przedniej, ale to pewnie wiesz. Natomiast słowo "RUNDUM" pojawia się zawsze i nie mam pojęcia co ono znaczy. Może, że są atermiczne?

Pablo napisał/a:
270 WIDER TYRES


szersze opony.

Pablo napisał/a:
662 BMW Bav. CR Digital (ma ktoś fotki tego radia?)

nie wiem, ale moglibyśmy zebrać fotki wszystkich radioodbiorników montowanych w E28 i E12 z dokładnym opisem. Im więcej wiedzy na forum tym lepiej :mrgreen:


ps. Dawaj foty z remontu, albo choć opisz co i jak :P
_________________
E28 525eA 01/1984 bahamabeige
E28 525e 05/1986 karminrot
E28 535i 09/1986 zinnoberrot
E28 535i 04/1987 lachsilber-metallic GA 9387A
E28 M535i xx/1985 achatgruen-metallic
E30 316iA 05/1990 brillantrot GA 1990A
E32 750i 09/1991 sterlingsilber-metallic
E39 523iA 10/1995 calypsorot-metallic LS50625
 
 
     
Pablo 


Nadwozie: E28
Model: 524TD
Silnik: M21B24
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 243
Skąd: Puszczykowo
Wysłany: 12 Wrzesień 2008, 13:13   
   Imię: Paweł


Fakt, beifahrer to pasażer, pomyliło mi się.

Dixi napisał/a:

szersze opony.


No wiem że szersze, ale ile szersze? :-) Oryginalny rozmiar to 195 czy tak?

Fotki kiedyś tam będą :-)
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,035 sekundy. Zapytań do SQL: 13