|
E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28
|
BMW 316 85' 53 tys km |
Autor |
Wiadomość |
Szalik1
Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 2194 Skąd: Wschowa
|
Wysłany: 13 Czerwiec 2011, 00:13 BMW 316 85' 53 tys km
Imię: Wojtek |
|
|
Pochwale sie nowym nabytkiem ;-) zakupiona calkiem przypadkiem, była na miejscu , cena niska, z fotek wygladała naprawde nie bardzo, brak fotek wnętrza, no ale ciekawy opis " oryginalne 53 km, ksiazka serwisowa", a ze naprawde blisko bo 2 km ode mnie no to mowie sobie ze grzech nie obejrzec. Przyjezdzamy na miejsce, na pierwszy rzut oka nie powala, brudna, przetarty tylny lewy błotnik, no ale otwieramy drzwi no i zamurowało, cały srodek wyglada jak nowy fotele stan idealny, nie wytarte, wykładzina, kierownica, gałka od biegów, wszystko wskazuje na to ze przebieg jest naprawde oryginalny, silnik odpala na dotyk, oznaczenie jest ogólnie 316, ale jest to silnik 1.8 na gazniku, silnik suchy, zadnych wycieków, dokumenty niemieckie, ksiazka serwisowa, wszyystkie wpisy, włascicielka była jakas starsza pani, blacharsko hmm, ujmę to ze to raczej kosmetyka, progi całe, tylko jakis powierzchowny nalot, podłoga bez dziur, jedyne doły przednich blotników, przedni zderzak super, tylny ma prosty srodek, ale zardzewiale narozniki, ale to akurat mam, ogólnie byłem w szoku ze samochód po tylu latach moze uchowac sie z takim przebiegiem, i jak by tego mało trafia jeszcze w moje ręce szybka decyzja, zwłaszcza ze cena moim zdaniem jak za taki stan to chyba mozna uznac ze symboliczna naprawde
trakuję ją jako moją emerture
co do wyposazenia, jest to totalny golas no ale waży jedyne 990 kg :-D nie ma w tym samochodzie poprostu nic , lusterka prawego, radia, regulacji kierownicy, wspomagania, totalny golas, ale mi to nie przeszkadza, w planach mam naprawic nieszczesny błotnik - szczerze to nie wiem co z tym zrobic bo juz ktos to próbowal naprawic ale nie wyszło i chyba najlepiej było poprostu wstawic nowy błotnik, no ale bede myslał co z tym zrobic, chce ją doprowadzic do stanu idealnego i zarejestrowac jako zabytek, nie wiem jeszcze kiedy ale kiedys napewno :-P
vin:Typ 316I (EUR)
Typoszereg E E30 ()
Seria 3
Rodzaj konstrukcji LIM
Układ kierowniczy LL
Drzwi 2
Silnik M10
Pojemność skokowa 1.80
Moc 66
Napęd HECK
Skrzynia biegów MECH
Kolor COSMOSBLAU METALLIC (185)
Tapicerka PACIFIC (0146)
Data prod. 1985-02-07
Wyposażenie
Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK)
S915A nur Boden konserviert Brak konserwacji pokrycia zewn.
no i jakies tam poglądowe fotki :-D
No i drugi niedawno kupiony ananas :-D
Chcialem ją sprzedac ale z braku zainteresowania, prawdopodobnie pojdzie na czesci i co sie da zostanie do niebieskiej, a szkoda bo bardzo ciekawa wersja, oryginalne 325 ix, szkoda ze automat, no ale wszystkiego miec nie mozna, klima, abs, el.szyby, sportsitze w pieknej wiśniowej skórze ..
|
|
|
|
|
Pawlik2011
Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: M20
Rok produkcji: 1986
Dołączył: 13 Lut 2011 Posty: 79 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 21 Czerwiec 2011, 17:02
Imię: Paweł |
|
|
A ile chcesz za tą białą E30? |
|
|
|
|
maciekd24
Nadwozie: E28
Model: 518i & 525e
Silnik: m10b18 & m20b27
Rok produkcji: 1986 & 1983
Dołączył: 23 Paź 2007 Posty: 96 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 21 Czerwiec 2011, 20:13
Imię: Maciek |
|
|
fajny kolor wnetrza w dawcy ;-) |
|
|
|
|
Szalik1
Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 2194 Skąd: Wschowa
|
Wysłany: 22 Sierpień 2011, 21:47
Imię: Wojtek |
|
|
Po długiej przerwie wkoncu jest troche czasu i wzialem sie za robote, przód rozebrany, wszystko odkreca sie pieknie, wszystkie sruby jak nowe, bardzo miło sie pracuje, przedni pas do drobnych poprawek jak widac, podłoga z lewej strony w srodku wyglada super, az jestem w szoku, myslalem ze bedzie dziura a tu mile zaskoczenie, z prawej strony troche gorzej ale wszystko sie zrobi progi badałem srubokretem, nigdzie do srodka nie wpadł wiec chyba skonczy sie na czyszczeniu i konserwacji, doły blotników do zrobienia, co do błotnika i tylnego pasa caly czas nie mam pojecia co robic, rzeżbic nie chce, o uzywane w idealnym stanie raczej bedzie ciezko a ceny nowych to jakies 1700 wiec malo nie jest, no ale to moze poczekac, priorytetem jest pozbycie sie rudego, szko da ze nie ma wiazki od radia bo chcialem jakies zalozyc ale jak mam się grzebac z wiązką to juz mi sie odechciało.... a szkoda, w miedzyczasie mysle nad felgami i nie wiem na co sie zdecydowac, czy na zwykle 15 czy cos lepszego, tylko poza rsami nic mi sie szczególnie nie podoba, a cena zaporowa, kilka fotek:
|
|
|
|
|
Szalik1
Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 2194 Skąd: Wschowa
|
Wysłany: 22 Sierpień 2011, 21:48
Imię: Wojtek |
|
|
Ciag dalszy, podłoga zrobiona, progi oczyszczone do golej blachy, pomalowane, narazie tak zostaje bo jeszcze bede z tyłem grzebał wiec baranka narazie nie bedzie, jutro chce złozyć srodek zeby mi sie nie walał po okolicy, chce jeszcze zrobic doły błotników wyczyscic przedni pas i reszte zebym mogł sobie przód poskładac, z tyłem nie wiem co robic fotek tez nie mam bo jakos zapomniałem, gdyby ktos miał zdrowy lewy tylny błotnik i tylny pas chetnie bym zakupił bo na nowe narazie jakos nie moge sie przełamać
zdjęcia są od tyłu bo jakos głupio sie wrzuciło ale nie chce mi sie tego poprawiac
Na początek ujęcie potężnego m10:
|
|
|
|
|
Filip0
Burgund Lover
Nadwozie: E28
Model: 5..i
Silnik: M..B..
Rok produkcji: '84
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Sty 2010 Posty: 2223 Skąd: Wrocław / Sława
|
Wysłany: 22 Sierpień 2011, 22:05
Imię: Filip |
|
|
Widzę rzeźba w modzie... :-P |
_________________
|
|
|
|
|
|
phpBB by
przemo
Strona wygenerowana w 0,032 sekundy. Zapytań do SQL: 12
|