E12-E28 Strona Główna E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Filmik z IV Ogólnopolskiego Zlotu e12-e28.pl - MAŁKINIA 2014 - http://vimeo.com/102914979

Poprzedni temat «» Następny temat
[E28 525e] Łukasz_P - Koniec sezonu str. 6
Autor Wiadomość
Kuba-Kalina 

Nadwozie: Exx
Model: 126p
Silnik: v8
Rok produkcji: 1979
Dołączył: 07 Mar 2010
Posty: 263
Skąd: zakopane
Wysłany: 3 Kwiecień 2011, 11:46   
   Imię: kuba


Milo patrzec na taka robote :!:
 
 
     
Bodżangmił 


Nadwozie: E12
Model: M535i
Silnik: m30
Rok produkcji: 80
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 2748
Skąd: Wyszków
Wysłany: 3 Kwiecień 2011, 20:15   
   Imię: Bodży


Wrzuć ofertę takiej usługi na PW. Dzięki z góry
_________________
BMW M535i 1980
 
 
     
peter22 
Oldschool


Nadwozie: E28
Model: 520i Alpinweiss
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 29 Lip 2010
Posty: 389
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 3 Kwiecień 2011, 20:28   
   Imię: Piotrek


na tym zdjeciu wyglada jakby blotnik to bylo lustro :D mega
 
 
     
ziela 
Ziela

Nadwozie: E12
Model: czerwony
Silnik: 2.0
Rok produkcji: 76
Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 145
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 3 Kwiecień 2011, 21:06   
   Imię: Majkel




Uploaded with ImageShack.us


Masakra Panowie masakra.. Lustereczko powiedz przecie... ;-)
 
 
     
_KaMiK_ 
The Empire need`s u!


Nadwozie: E28
Model: 524TD
Silnik: M21D24
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 786
Skąd: Poznań
Wysłany: 3 Kwiecień 2011, 23:00   
   Imię: Marek


czy psikałeś kratki?
_________________
E28 524TD 84` Bronzitbeige-Metallic - Renowacja rozpoczęta w maju 2013 - przewidywanie zakończenie prac 2016 ?
Firebird 5.7tpi 88` Black Birdie
Sold:
Jeep Grand Cherokee 5.2 95` ; Jaguar Xj40 4.0 92` ; Firebird 3.4 93` Red Birdie ; E32 735i 1992 Alpinweiss II ; Mazda 929 HB Coupe 2.0 1986 Czarna Kareta

 
 
     
cubici 
Freude am Fahren


Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 951
Skąd: Oborniki Wlkp
Wysłany: 4 Kwiecień 2011, 08:58   
   Imię: jakub


a czy mozna poznac koszt takiej polerki?
bo jak widze takie efekty to do piaseczna ode mnie nie jest wcale daleko
;-)
_________________
www.reku.com.pl
 
 
     
Dominique 


Nadwozie: E28
Model: E28 533i USA
Silnik: M30B32
Rok produkcji: 02.06.1983
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 809
Skąd: wigry/warszawa
Wysłany: 4 Kwiecień 2011, 21:14   
   Imię: Dominik


Czerw, jakich padów używasz, też 3m? No ale fakt faktem, dobra polerka nigdy nie zaszkodzi, a samochód od razu 30 lat młodszy :-P
Ja z polerkami ruszam po świętach, zestaw już skompletowany, czeka sobie w skrzynkach :D
_________________
Gdyby nie Niemce, nikt z nas nie jeździłby w Beemce.

E30 320i 05/1987 Cirrusblau Metallic
E28 533i 06/1983 USA Alpinweiss
 
 
     
bąku 

Nadwozie: Exx
Model: 325e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 364
Skąd: Warszawa
Wysłany: 5 Kwiecień 2011, 08:38   
   Imię: Bartek


Efekt bajerka :-) , ale tak jak wspomniałem na innym forum ;-) colli dłużej by poleżał bez cleanera :-). A jeśli posiadasz wosk Lusso to trzeba było go położyć zamiast colli efekt na tym lakierze byłby baaaaaaajeczny :mrgreen: . Ja na swojej Alpin-Weiss zapodałem zestaw Lusso i naprawdę jest extra :-)
A ogólnie robota super, ale to już wiesz :-)
 
 
     
Czerw 


Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 401
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 5 Kwiecień 2011, 19:10   
   Imię: Kuba


bąku napisał/a:
Efekt bajerka , ale tak jak wspomniałem na innym forum colli dłużej by poleżał bez cleanera . A jeśli posiadasz wosk Lusso to trzeba było go położyć zamiast colli efekt na tym lakierze byłby baaaaaaajeczny . Ja na swojej Alpin-Weiss zapodałem zestaw Lusso i naprawdę jest extra
A ogólnie robota super, ale to już wiesz

To że uważasz, że colli by poleżał dłuzej po ipa bez cleanera to twoje zdanie, ja zrobiłem tak jak uważałem, że będzie najlepiej. Masz jakieś większe doświadczenie do co do stosowania kosmetyków czy powtarzasz gdzies tam usłyszane teorie?? Od wielu lat stosuje się taką taktyke jak ja zastosowałem i nikt nie narzekał. Nawet dzisiaj ze znajomym który pracuje w SV rozmawialismy na temat poruszony przez Ciebie i on uważa dokładnie tak samo jak ja. ;-)

Druga sprawa jest to, że tak naprawdę trwałośc tego wosku na tym aucie jest i tak bez znaczenia( liczył się efekt, który po cleanerze jest lepszy niz po ipa), bo znam właściciele dosc dobrze i wiem, że nie jest to auto na codzien i w mokre dni więc wosk poleży spokojnie do końca sezonu - z tego powodu można byłoby położyc jakis lepszy wosk, taki który wyciągnie jeszcze wiecej z lakieru lecz taki miałem pod ręka i taki nałozyłem.
Myślę, że temat wyczerpałem i koniec OT :-)
_________________
E28 525i 06/1985 Cosmosblau-Metallic
E30 3xxi 03/1987 Diamantschwarz-Metallic
 
 
     
Szalik1 


Nadwozie: E28
Model: 528i m535i m635csi
Silnik: m30b28 m30b35 s38b36
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 2194
Skąd: Wschowa
Wysłany: 5 Kwiecień 2011, 20:24   
   Imię: Wojtek


hmmm ze tak sie wtrące, jesli nie tajemnica to czy mogłbys przyblizyc cały proces doprowadzenia lakieru do takiego stanu ?? rozumiem jakies pasty woski ?? i rozumiem ze reczna polerka nie mechaniczna ?? moj napewno nie jest super ale takie zabiegi napewno by mu pomogły ;-)
 
 
     
bąku 

Nadwozie: Exx
Model: 325e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 364
Skąd: Warszawa
Wysłany: 6 Kwiecień 2011, 09:21   
   Imię: Bartek


Czerw napisał/a:
bąku napisał/a:
Efekt bajerka , ale tak jak wspomniałem na innym forum colli dłużej by poleżał bez cleanera . A jeśli posiadasz wosk Lusso to trzeba było go położyć zamiast colli efekt na tym lakierze byłby baaaaaaajeczny . Ja na swojej Alpin-Weiss zapodałem zestaw Lusso i naprawdę jest extra
A ogólnie robota super, ale to już wiesz

To że uważasz, że colli by poleżał dłuzej po ipa bez cleanera to twoje zdanie, ja zrobiłem tak jak uważałem, że będzie najlepiej. Masz jakieś większe doświadczenie do co do stosowania kosmetyków czy powtarzasz gdzies tam usłyszane teorie?? Od wielu lat stosuje się taką taktyke jak ja zastosowałem i nikt nie narzekał. Nawet dzisiaj ze znajomym który pracuje w SV rozmawialismy na temat poruszony przez Ciebie i on uważa dokładnie tak samo jak ja. ;-)

Druga sprawa jest to, że tak naprawdę trwałośc tego wosku na tym aucie jest i tak bez znaczenia( liczył się efekt, który po cleanerze jest lepszy niz po ipa), bo znam właściciele dosc dobrze i wiem, że nie jest to auto na codzien i w mokre dni więc wosk poleży spokojnie do końca sezonu - z tego powodu można byłoby położyc jakis lepszy wosk, taki który wyciągnie jeszcze wiecej z lakieru lecz taki miałem pod ręka i taki nałozyłem.
Myślę, że temat wyczerpałem i koniec OT :-)


Mam jakieś większe doświadczenie w stosowaniu kosmetyków :-)
Swoją teorię biorę stąd ze colli jest woskiem hybrydowym i bliżej mu do sealanta niż do naturalnego wosku, jesteś zorientowany w temacie, to wiesz o co chodzi ;-)
A co do drugiej sprawy to to wyjaśnia wszystko, masz racje efekt po cleanerze jest lepszy, a jeżeli taki wosk miałeś pod ręką to ok, rozumiem. A jak następnym razem będziesz miał pod ręką wosk Lusso to bardzo polecam, bo bardzo ładnie się uzupełnia z cleanerem swojej firmy.
 
 
     
Dominique 


Nadwozie: E28
Model: E28 533i USA
Silnik: M30B32
Rok produkcji: 02.06.1983
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 809
Skąd: wigry/warszawa
Wysłany: 6 Kwiecień 2011, 17:41   
   Imię: Dominik


szalik1 napisał/a:
czy mogłbys przyblizyc cały proces doprowadzenia lakieru do takiego stanu ?? rozumiem jakies pasty woski ?? i rozumiem ze reczna polerka nie mechaniczna ??


Ogólnie temat rzeka, nie da się tak po prostu tego wyjaśnić. Zarezerwuj sobie kilka dni i posiedź na kosmetykaaut.pl - kopalnia wiedzy co z czym należy robić. Ręcznie takiego efektu nigdy byś nie osiągnął, trzeba do tego kilku(nastu) różnorakich preparatów itd itp. Ogólnie świetna sprawa taki autodetailing 8-)
_________________
Gdyby nie Niemce, nikt z nas nie jeździłby w Beemce.

E30 320i 05/1987 Cirrusblau Metallic
E28 533i 06/1983 USA Alpinweiss
 
 
     
bąku 

Nadwozie: Exx
Model: 325e
Silnik: M20B27
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 364
Skąd: Warszawa
Wysłany: 6 Kwiecień 2011, 17:50   
   Imię: Bartek


A jak zabraknie tematów na kosmetykaaut.pl to polecam detailingworld.co.uk ;-)
 
 
     
peter22 
Oldschool


Nadwozie: E28
Model: 520i Alpinweiss
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 29 Lip 2010
Posty: 389
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 6 Kwiecień 2011, 17:55   
   Imię: Piotrek


a pomijajac OT ;) to widzialem ja dzisiaj pod wydzialem, ladnie, agresywnie sie prezentuje ;) ale zrob cos z tym tlumikiem, bo jakos sie troche sypie :p i na zdjeciach widac jakas czerwona farbe. ale auto bardzo fajne ;) a co bedzie z przetartym fotelem?
 
 
     
Łukasz_P 


Nadwozie: Exx
Model: E90 LCI 318i
Silnik: N43B20A
Rok produkcji: 2008
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 258
Skąd: Warszawa
Wysłany: 6 Kwiecień 2011, 20:09   
   Imię: Łukasz


peter22 napisał/a:
zrob cos z tym tlumikiem


Spokojnie.... Panie !! Ledno się sezon zaczął a tu już ma być wszystko zrobione. Wszystko w swoim czasie. gdyby wszystko było zrobione na raz to by nie było zabawy ;-)
Wydech za jakieś miesiąc może dwa będzie zrobiony. Póki co muszę zebrać fundusze.

peter22 napisał/a:
co bedzie z przetartym fotelem?


Fotel...hmm.... jeśli chodzi o wnętrze to dopiero w przyszłym roku. Mam zamiar wrzucić przednie fotele Sportsitze. Mam już co nie co w tym temacie rozpracowane ale fotele trzeba od nowa obszyć a to niestety pochłonie trochę waluty.... tak więc dopiero następny sezon... ;-)

peter22 napisał/a:
na zdjeciach widac jakas czerwona farbe.


Z tym to nie wiem o co kaman...?? Co masz na myśli ?? :shock:


Poza tym to podjedź swoją pod wydział... popodziwiamy, ponarzekamy itd. :twisted:
 
 
     
peter22 
Oldschool


Nadwozie: E28
Model: 520i Alpinweiss
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 29 Lip 2010
Posty: 389
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 7 Kwiecień 2011, 20:35   
   Imię: Piotrek


to prawda jakby wszystko bylo na raz , to nie byloby tej zabawy :) na zdjeciach ze zbika rekinem widac jakas czerwona plamke na/obok wydechu? tak m sie cos wydawalo, jakby od spodu. A swoja przyjade, przyjade, wszystko w swoim czasie:D:p a wnetrze to jasne fajne, pasuje do czarnego.
 
 
     
ŻbiQ 
Kapitan


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 4627
Skąd: Warszawa
Wysłany: 7 Kwiecień 2011, 20:43   
   Imię: Patryk


peter22 napisał/a:
jakas czerwona plamke na/obok wydechu


To są skutki uboczne kontrastu ;-)

Naprawdę Panowie nie ma co się spinać, że wszystko na już, teraz - na wszystko przyjdzie czas... Najlepiej przytoczyć tutaj przykład Barta i jego M535i - niedawno stuknęły 3 lata jak Kolega dopieszcza rekina ;-) To się nazywa cierpliwość :-)
_________________
 
 
     
peter22 
Oldschool


Nadwozie: E28
Model: 520i Alpinweiss
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 29 Lip 2010
Posty: 389
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 7 Kwiecień 2011, 22:27   
   Imię: Piotrek


faktycznie od tego slonca, moglo sie cos takiego pojawic;) pomylka. Bart odwala naprawde kawal dobrej roboty, rzadko kto sie takich prac podejmuje(pomijam fundusze, bo chyba checi, to kazdy ma:), chociaz cieszy fakt, ze i tak jest w polsce takich dobrych, szczegolowych projektow calkiem sporo i w ogole zainteresowanie klasykami rosnie:) niedlugo w warszawie bedzie wiecej rekinow na drogach niz mozna bylo spotkac w latach ich swietnosci:p bo wtedy bida w polsce:p lukasz a co jeszcze zamierzasz zrobic z autem? Jakie plany na ten sezon i w ogole na przyszlosc?
 
 
     
Łukasz_P 


Nadwozie: Exx
Model: E90 LCI 318i
Silnik: N43B20A
Rok produkcji: 2008
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 258
Skąd: Warszawa
Wysłany: 7 Kwiecień 2011, 22:37   
   Imię: Łukasz


Na ten sezon na pewno wydech no i czyszczenie lamp sposobem Czerwów ;-) Poza tym muszę wymienić tylne lampy bo lewa jest w jednym miejscu pęknięta a z prawej odchodzi farba. Jak przy niej stałeś to pewnie zauważyłeś ;-)

Wszystko rozbija się jak zwykle o kasę. Marzy mi się komplet Bilsteinów no ale wiadomo...tanie nie są... :-/

Później tak jak pisałem - wnętrze czyli Sportsizte w perl beige'owym welurze. Poza tym nowy pas przedni bo mam wgniotkę po prawej stronie no i przedni zderzak jest lekko pokrzywiony więc będę szukał prostego

Dalej chciałem polakierować na nowo maskę. Obecna nie wygląda tak jak powinna i to mimo polerki. Odchodzi z niej klar i ma pełno odprysków po kamieniach.

Jeszcze później chciałem zająć się niewielkimi oznakami rudej. Głównie przy lampkach rejestracji i w miejscach na podnośnik na progach.

Później to już tylko mam nadzieję lanie paliwa i Freude am Fahren. Może podsufitka na beżową/czarną alcantarę....choć nie jestem jeszcze przekonany.
 
 
     
StarZcarZ 
stare ale jare


Nadwozie: Exx
Model: E28 528i Sport, 525i, E34 525i SE
Silnik: b28
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 472
Skąd: Anglia
Wysłany: 7 Kwiecień 2011, 23:56   
   Imię: Adam


Widze mania detailingu dociera do Polski i bardzo dobrze. Efekt kilkugodzinnej pracy jest powalajacy, oczywiscie trzeba miec odpowiednie preparaty, a na nie mozna wydac fortune. Trzeba znalesc takie, ktore Cie zadowola i sie ich trzymac. Jezeli moge cos dodac od siebie. Ja raz w roku stosuje glinke na wode Bilta Humbera. Sciaga caly syf i zostawia lakier sliski niczym pupa niemowlecia. Trzeba stosowac duzo wody i stosowac sie do paru zasad.

Jako, ze nie mam glebokich rys to radze sobie z polerka reczna, by zlikwidowac lub zamaskowac drobne ryski. Dlatego tez zaraz po glince stosuje Super Resin Polish (SRP) firmy Autoglym, a potem zamykam sealantem FK1000. Zawsze jest dobrze!

Pamietajcie, ze polerka mechaniczna zawsze zabiera jakas czesc klaru, wiec jesli postawicie auto u kogos do polerki i zobaczycie ze "fachowiec" zaczyna bez wczesniejszego zbadania grubosci lakieru odpowiednim miernikiem to mozecie zaczac szukac kogos innego.

Najlepsze efekty uzyskuje sie z maszyna polerska z regulowanymi obrotami oczywiscie. Wszelkie dual action (DA) polerki to amatorszczyzna.

Ps. Bardzo ladna robota z tym autem. Teraz aby o to zadbac trzeba auto myc nie gabka tylko owcza welna, nie wspominajac juz o dwoch wiaderkach.
 
 
     
Łukasz_P 


Nadwozie: Exx
Model: E90 LCI 318i
Silnik: N43B20A
Rok produkcji: 2008
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 258
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15 Kwiecień 2011, 18:14   
   Imię: Łukasz


(bardzo) Mały update: ;-)



 
 
     
Łukasz_P 


Nadwozie: Exx
Model: E90 LCI 318i
Silnik: N43B20A
Rok produkcji: 2008
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 258
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17 Kwiecień 2011, 11:59   
   Imię: Łukasz


Był (bardzo) mały update teraz przyszedł czas na nieco większy.

Poniżej sesja 4 x E28 :)































 
 
     
Filip0 
Burgund Lover


Nadwozie: E28
Model: 5..i
Silnik: M..B..
Rok produkcji: '84
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 2223
Skąd: Wrocław / Sława
Wysłany: 17 Kwiecień 2011, 12:15   
   Imię: Filip


Chyba maluję moją na czarno...
_________________

 
 
     
ŻbiQ 
Kapitan


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 4627
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17 Kwiecień 2011, 12:58   
   Imię: Patryk


No i to mi się podoba! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Moim zdaniem fotka Ety Łukasza na różowym tle, obowiązkowo kalendarzowa ;-)
_________________
 
 
     
peter22 
Oldschool


Nadwozie: E28
Model: 520i Alpinweiss
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 29 Lip 2010
Posty: 389
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 17 Kwiecień 2011, 13:01   
   Imię: Piotrek


a gdzie wiecej tych nocnych zdjec :D ?
 
 
     
Łukasz_P 


Nadwozie: Exx
Model: E90 LCI 318i
Silnik: N43B20A
Rok produkcji: 2008
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 258
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17 Kwiecień 2011, 13:07   
   Imię: Łukasz


peter22, jak bym wrzucił wszystko to byście otwierali ten temat przez pół dnia ;-)
 
 
     
Filip0 
Burgund Lover


Nadwozie: E28
Model: 5..i
Silnik: M..B..
Rok produkcji: '84
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Sty 2010
Posty: 2223
Skąd: Wrocław / Sława
Wysłany: 17 Kwiecień 2011, 13:08   
   Imię: Filip


Łukasz_P napisał/a:
jak bym wrzucił wszystko to byście otwierali ten temat przez pół dnia


Ja tam mam czas :-P
_________________

 
 
     
peter22 
Oldschool


Nadwozie: E28
Model: 520i Alpinweiss
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 29 Lip 2010
Posty: 389
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 17 Kwiecień 2011, 13:21   
   Imię: Piotrek


heh, wiem, ale widzisz, ze wszyscy sie domagaja ;p
 
 
     
Czerw 


Nadwozie: E28
Model: 525i
Silnik: M30B25
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 401
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 17 Kwiecień 2011, 13:36   
   Imię: Kuba


Ale i tak wiadomo, która najładniejsza :mrgreen:
_________________
E28 525i 06/1985 Cosmosblau-Metallic
E30 3xxi 03/1987 Diamantschwarz-Metallic
 
 
     
Łukasz_P 


Nadwozie: Exx
Model: E90 LCI 318i
Silnik: N43B20A
Rok produkcji: 2008
Dołączył: 27 Wrz 2010
Posty: 258
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17 Kwiecień 2011, 13:39   
   Imię: Łukasz


Czerw, chodzi Ci o tą....?


 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,048 sekundy. Zapytań do SQL: 12