[E28 525e] Łukasz_P - Koniec sezonu str. 6 |
Autor |
Wiadomość |
Kuba-Kalina
Dołączył: 07 Mar 2010 Posty: 263 Skąd: zakopane
|
Wysłany: 3 Kwiecień 2011, 11:46
|
|
|
Milo patrzec na taka robote :!: |
|
|
|
|
Bodżangmił
Pomógł: 2 razy Dołączył: 09 Maj 2007 Posty: 2748 Skąd: Wyszków
|
Wysłany: 3 Kwiecień 2011, 20:15
|
|
|
Wrzuć ofertę takiej usługi na PW. Dzięki z góry |
_________________ BMW M535i 1980
|
|
|
|
|
peter22
Oldschool
Dołączył: 29 Lip 2010 Posty: 389 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 3 Kwiecień 2011, 20:28
|
|
|
na tym zdjeciu wyglada jakby blotnik to bylo lustro :D mega
|
|
|
|
|
ziela
Ziela
Dołączył: 11 Cze 2010 Posty: 145 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 3 Kwiecień 2011, 21:06
|
|
|
Uploaded with ImageShack.us
Masakra Panowie masakra.. Lustereczko powiedz przecie... ;-) |
|
|
|
|
_KaMiK_
The Empire need`s u!
Dołączył: 25 Cze 2009 Posty: 786 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 3 Kwiecień 2011, 23:00
|
|
|
czy psikałeś kratki? |
_________________ E28 524TD 84` Bronzitbeige-Metallic - Renowacja rozpoczęta w maju 2013 - przewidywanie zakończenie prac 2016 ?
Firebird 5.7tpi 88` Black Birdie
Sold:
Jeep Grand Cherokee 5.2 95` ; Jaguar Xj40 4.0 92` ; Firebird 3.4 93` Red Birdie ; E32 735i 1992 Alpinweiss II ; Mazda 929 HB Coupe 2.0 1986 Czarna Kareta
|
|
|
|
|
cubici
Freude am Fahren
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lut 2010 Posty: 951 Skąd: Oborniki Wlkp
|
Wysłany: 4 Kwiecień 2011, 08:58
|
|
|
a czy mozna poznac koszt takiej polerki?
bo jak widze takie efekty to do piaseczna ode mnie nie jest wcale daleko
;-) |
_________________ www.reku.com.pl
|
|
|
|
|
Dominique
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Cze 2007 Posty: 809 Skąd: wigry/warszawa
|
Wysłany: 4 Kwiecień 2011, 21:14
|
|
|
Czerw, jakich padów używasz, też 3m? No ale fakt faktem, dobra polerka nigdy nie zaszkodzi, a samochód od razu 30 lat młodszy :-P
Ja z polerkami ruszam po świętach, zestaw już skompletowany, czeka sobie w skrzynkach :D |
_________________ Gdyby nie Niemce, nikt z nas nie jeździłby w Beemce.
E30 320i 05/1987 Cirrusblau Metallic
E28 533i 06/1983 USA Alpinweiss |
|
|
|
|
bąku
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Gru 2009 Posty: 364 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 5 Kwiecień 2011, 08:38
|
|
|
Efekt bajerka :-) , ale tak jak wspomniałem na innym forum ;-) colli dłużej by poleżał bez cleanera :-). A jeśli posiadasz wosk Lusso to trzeba było go położyć zamiast colli efekt na tym lakierze byłby baaaaaaajeczny :mrgreen: . Ja na swojej Alpin-Weiss zapodałem zestaw Lusso i naprawdę jest extra :-)
A ogólnie robota super, ale to już wiesz :-) |
|
|
|
|
Czerw
Dołączył: 11 Lis 2009 Posty: 401 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 5 Kwiecień 2011, 19:10
|
|
|
bąku napisał/a: | Efekt bajerka , ale tak jak wspomniałem na innym forum colli dłużej by poleżał bez cleanera . A jeśli posiadasz wosk Lusso to trzeba było go położyć zamiast colli efekt na tym lakierze byłby baaaaaaajeczny . Ja na swojej Alpin-Weiss zapodałem zestaw Lusso i naprawdę jest extra
A ogólnie robota super, ale to już wiesz |
To że uważasz, że colli by poleżał dłuzej po ipa bez cleanera to twoje zdanie, ja zrobiłem tak jak uważałem, że będzie najlepiej. Masz jakieś większe doświadczenie do co do stosowania kosmetyków czy powtarzasz gdzies tam usłyszane teorie?? Od wielu lat stosuje się taką taktyke jak ja zastosowałem i nikt nie narzekał. Nawet dzisiaj ze znajomym który pracuje w SV rozmawialismy na temat poruszony przez Ciebie i on uważa dokładnie tak samo jak ja. ;-)
Druga sprawa jest to, że tak naprawdę trwałośc tego wosku na tym aucie jest i tak bez znaczenia( liczył się efekt, który po cleanerze jest lepszy niz po ipa), bo znam właściciele dosc dobrze i wiem, że nie jest to auto na codzien i w mokre dni więc wosk poleży spokojnie do końca sezonu - z tego powodu można byłoby położyc jakis lepszy wosk, taki który wyciągnie jeszcze wiecej z lakieru lecz taki miałem pod ręka i taki nałozyłem.
Myślę, że temat wyczerpałem i koniec OT :-) |
_________________ E28 525i 06/1985 Cosmosblau-Metallic
E30 3xxi 03/1987 Diamantschwarz-Metallic |
|
|
|
|
Szalik1
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 2194 Skąd: Wschowa
|
Wysłany: 5 Kwiecień 2011, 20:24
|
|
|
hmmm ze tak sie wtrące, jesli nie tajemnica to czy mogłbys przyblizyc cały proces doprowadzenia lakieru do takiego stanu ?? rozumiem jakies pasty woski ?? i rozumiem ze reczna polerka nie mechaniczna ?? moj napewno nie jest super ale takie zabiegi napewno by mu pomogły ;-) |
|
|
|
|
bąku
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Gru 2009 Posty: 364 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 6 Kwiecień 2011, 09:21
|
|
|
Czerw napisał/a: | bąku napisał/a: | Efekt bajerka , ale tak jak wspomniałem na innym forum colli dłużej by poleżał bez cleanera . A jeśli posiadasz wosk Lusso to trzeba było go położyć zamiast colli efekt na tym lakierze byłby baaaaaaajeczny . Ja na swojej Alpin-Weiss zapodałem zestaw Lusso i naprawdę jest extra
A ogólnie robota super, ale to już wiesz |
To że uważasz, że colli by poleżał dłuzej po ipa bez cleanera to twoje zdanie, ja zrobiłem tak jak uważałem, że będzie najlepiej. Masz jakieś większe doświadczenie do co do stosowania kosmetyków czy powtarzasz gdzies tam usłyszane teorie?? Od wielu lat stosuje się taką taktyke jak ja zastosowałem i nikt nie narzekał. Nawet dzisiaj ze znajomym który pracuje w SV rozmawialismy na temat poruszony przez Ciebie i on uważa dokładnie tak samo jak ja. ;-)
Druga sprawa jest to, że tak naprawdę trwałośc tego wosku na tym aucie jest i tak bez znaczenia( liczył się efekt, który po cleanerze jest lepszy niz po ipa), bo znam właściciele dosc dobrze i wiem, że nie jest to auto na codzien i w mokre dni więc wosk poleży spokojnie do końca sezonu - z tego powodu można byłoby położyc jakis lepszy wosk, taki który wyciągnie jeszcze wiecej z lakieru lecz taki miałem pod ręka i taki nałozyłem.
Myślę, że temat wyczerpałem i koniec OT :-) |
Mam jakieś większe doświadczenie w stosowaniu kosmetyków :-)
Swoją teorię biorę stąd ze colli jest woskiem hybrydowym i bliżej mu do sealanta niż do naturalnego wosku, jesteś zorientowany w temacie, to wiesz o co chodzi ;-)
A co do drugiej sprawy to to wyjaśnia wszystko, masz racje efekt po cleanerze jest lepszy, a jeżeli taki wosk miałeś pod ręką to ok, rozumiem. A jak następnym razem będziesz miał pod ręką wosk Lusso to bardzo polecam, bo bardzo ładnie się uzupełnia z cleanerem swojej firmy. |
|
|
|
|
Dominique
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Cze 2007 Posty: 809 Skąd: wigry/warszawa
|
Wysłany: 6 Kwiecień 2011, 17:41
|
|
|
szalik1 napisał/a: | czy mogłbys przyblizyc cały proces doprowadzenia lakieru do takiego stanu ?? rozumiem jakies pasty woski ?? i rozumiem ze reczna polerka nie mechaniczna ?? |
Ogólnie temat rzeka, nie da się tak po prostu tego wyjaśnić. Zarezerwuj sobie kilka dni i posiedź na kosmetykaaut.pl - kopalnia wiedzy co z czym należy robić. Ręcznie takiego efektu nigdy byś nie osiągnął, trzeba do tego kilku(nastu) różnorakich preparatów itd itp. Ogólnie świetna sprawa taki autodetailing 8-) |
_________________ Gdyby nie Niemce, nikt z nas nie jeździłby w Beemce.
E30 320i 05/1987 Cirrusblau Metallic
E28 533i 06/1983 USA Alpinweiss |
|
|
|
|
bąku
Pomógł: 3 razy Dołączył: 22 Gru 2009 Posty: 364 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 6 Kwiecień 2011, 17:50
|
|
|
A jak zabraknie tematów na kosmetykaaut.pl to polecam detailingworld.co.uk ;-) |
|
|
|
|
peter22
Oldschool
Dołączył: 29 Lip 2010 Posty: 389 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 6 Kwiecień 2011, 17:55
|
|
|
a pomijajac OT ;) to widzialem ja dzisiaj pod wydzialem, ladnie, agresywnie sie prezentuje ;) ale zrob cos z tym tlumikiem, bo jakos sie troche sypie :p i na zdjeciach widac jakas czerwona farbe. ale auto bardzo fajne ;) a co bedzie z przetartym fotelem? |
|
|
|
|
Łukasz_P
Dołączył: 27 Wrz 2010 Posty: 258 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 6 Kwiecień 2011, 20:09
|
|
|
peter22 napisał/a: | zrob cos z tym tlumikiem |
Spokojnie.... Panie !! Ledno się sezon zaczął a tu już ma być wszystko zrobione. Wszystko w swoim czasie. gdyby wszystko było zrobione na raz to by nie było zabawy ;-)
Wydech za jakieś miesiąc może dwa będzie zrobiony. Póki co muszę zebrać fundusze.
peter22 napisał/a: | co bedzie z przetartym fotelem? |
Fotel...hmm.... jeśli chodzi o wnętrze to dopiero w przyszłym roku. Mam zamiar wrzucić przednie fotele Sportsitze. Mam już co nie co w tym temacie rozpracowane ale fotele trzeba od nowa obszyć a to niestety pochłonie trochę waluty.... tak więc dopiero następny sezon... ;-)
peter22 napisał/a: | na zdjeciach widac jakas czerwona farbe. |
Z tym to nie wiem o co kaman...?? Co masz na myśli ?? :shock:
Poza tym to podjedź swoją pod wydział... popodziwiamy, ponarzekamy itd. :twisted: |
|
|
|
|
peter22
Oldschool
Dołączył: 29 Lip 2010 Posty: 389 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 7 Kwiecień 2011, 20:35
|
|
|
to prawda jakby wszystko bylo na raz , to nie byloby tej zabawy :) na zdjeciach ze zbika rekinem widac jakas czerwona plamke na/obok wydechu? tak m sie cos wydawalo, jakby od spodu. A swoja przyjade, przyjade, wszystko w swoim czasie:D:p a wnetrze to jasne fajne, pasuje do czarnego. |
|
|
|
|
ŻbiQ
Kapitan
Pomógł: 11 razy Dołączył: 11 Mar 2010 Posty: 4627 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 7 Kwiecień 2011, 20:43
|
|
|
peter22 napisał/a: | jakas czerwona plamke na/obok wydechu |
To są skutki uboczne kontrastu ;-)
Naprawdę Panowie nie ma co się spinać, że wszystko na już, teraz - na wszystko przyjdzie czas... Najlepiej przytoczyć tutaj przykład Barta i jego M535i - niedawno stuknęły 3 lata jak Kolega dopieszcza rekina ;-) To się nazywa cierpliwość :-) |
_________________
|
|
|
|
|
peter22
Oldschool
Dołączył: 29 Lip 2010 Posty: 389 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 7 Kwiecień 2011, 22:27
|
|
|
faktycznie od tego slonca, moglo sie cos takiego pojawic;) pomylka. Bart odwala naprawde kawal dobrej roboty, rzadko kto sie takich prac podejmuje(pomijam fundusze, bo chyba checi, to kazdy ma:), chociaz cieszy fakt, ze i tak jest w polsce takich dobrych, szczegolowych projektow calkiem sporo i w ogole zainteresowanie klasykami rosnie:) niedlugo w warszawie bedzie wiecej rekinow na drogach niz mozna bylo spotkac w latach ich swietnosci:p bo wtedy bida w polsce:p lukasz a co jeszcze zamierzasz zrobic z autem? Jakie plany na ten sezon i w ogole na przyszlosc? |
|
|
|
|
Łukasz_P
Dołączył: 27 Wrz 2010 Posty: 258 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 7 Kwiecień 2011, 22:37
|
|
|
Na ten sezon na pewno wydech no i czyszczenie lamp sposobem Czerwów ;-) Poza tym muszę wymienić tylne lampy bo lewa jest w jednym miejscu pęknięta a z prawej odchodzi farba. Jak przy niej stałeś to pewnie zauważyłeś ;-)
Wszystko rozbija się jak zwykle o kasę. Marzy mi się komplet Bilsteinów no ale wiadomo...tanie nie są... :-/
Później tak jak pisałem - wnętrze czyli Sportsizte w perl beige'owym welurze. Poza tym nowy pas przedni bo mam wgniotkę po prawej stronie no i przedni zderzak jest lekko pokrzywiony więc będę szukał prostego
Dalej chciałem polakierować na nowo maskę. Obecna nie wygląda tak jak powinna i to mimo polerki. Odchodzi z niej klar i ma pełno odprysków po kamieniach.
Jeszcze później chciałem zająć się niewielkimi oznakami rudej. Głównie przy lampkach rejestracji i w miejscach na podnośnik na progach.
Później to już tylko mam nadzieję lanie paliwa i Freude am Fahren. Może podsufitka na beżową/czarną alcantarę....choć nie jestem jeszcze przekonany. |
|
|
|
|
StarZcarZ
stare ale jare
Pomógł: 12 razy Dołączył: 03 Mar 2010 Posty: 472 Skąd: Anglia
|
Wysłany: 7 Kwiecień 2011, 23:56
|
|
|
Widze mania detailingu dociera do Polski i bardzo dobrze. Efekt kilkugodzinnej pracy jest powalajacy, oczywiscie trzeba miec odpowiednie preparaty, a na nie mozna wydac fortune. Trzeba znalesc takie, ktore Cie zadowola i sie ich trzymac. Jezeli moge cos dodac od siebie. Ja raz w roku stosuje glinke na wode Bilta Humbera. Sciaga caly syf i zostawia lakier sliski niczym pupa niemowlecia. Trzeba stosowac duzo wody i stosowac sie do paru zasad.
Jako, ze nie mam glebokich rys to radze sobie z polerka reczna, by zlikwidowac lub zamaskowac drobne ryski. Dlatego tez zaraz po glince stosuje Super Resin Polish (SRP) firmy Autoglym, a potem zamykam sealantem FK1000. Zawsze jest dobrze!
Pamietajcie, ze polerka mechaniczna zawsze zabiera jakas czesc klaru, wiec jesli postawicie auto u kogos do polerki i zobaczycie ze "fachowiec" zaczyna bez wczesniejszego zbadania grubosci lakieru odpowiednim miernikiem to mozecie zaczac szukac kogos innego.
Najlepsze efekty uzyskuje sie z maszyna polerska z regulowanymi obrotami oczywiscie. Wszelkie dual action (DA) polerki to amatorszczyzna.
Ps. Bardzo ladna robota z tym autem. Teraz aby o to zadbac trzeba auto myc nie gabka tylko owcza welna, nie wspominajac juz o dwoch wiaderkach. |
|
|
|
|
Łukasz_P
Dołączył: 27 Wrz 2010 Posty: 258 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 15 Kwiecień 2011, 18:14
|
|
|
(bardzo) Mały update: ;-)
|
|
|
|
|
Łukasz_P
Dołączył: 27 Wrz 2010 Posty: 258 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17 Kwiecień 2011, 11:59
|
|
|
Był (bardzo) mały update teraz przyszedł czas na nieco większy.
Poniżej sesja 4 x E28 :)
|
|
|
|
|
Filip0
Burgund Lover
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Sty 2010 Posty: 2223 Skąd: Wrocław / Sława
|
Wysłany: 17 Kwiecień 2011, 12:15
|
|
|
Chyba maluję moją na czarno... |
_________________
|
|
|
|
|
ŻbiQ
Kapitan
Pomógł: 11 razy Dołączył: 11 Mar 2010 Posty: 4627 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17 Kwiecień 2011, 12:58
|
|
|
No i to mi się podoba! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Moim zdaniem fotka Ety Łukasza na różowym tle, obowiązkowo kalendarzowa ;-) |
_________________
|
|
|
|
|
peter22
Oldschool
Dołączył: 29 Lip 2010 Posty: 389 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 17 Kwiecień 2011, 13:01
|
|
|
a gdzie wiecej tych nocnych zdjec :D ? |
|
|
|
|
Łukasz_P
Dołączył: 27 Wrz 2010 Posty: 258 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17 Kwiecień 2011, 13:07
|
|
|
peter22, jak bym wrzucił wszystko to byście otwierali ten temat przez pół dnia ;-) |
|
|
|
|
Filip0
Burgund Lover
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Sty 2010 Posty: 2223 Skąd: Wrocław / Sława
|
Wysłany: 17 Kwiecień 2011, 13:08
|
|
|
Łukasz_P napisał/a: | jak bym wrzucił wszystko to byście otwierali ten temat przez pół dnia |
Ja tam mam czas :-P |
_________________
|
|
|
|
|
peter22
Oldschool
Dołączył: 29 Lip 2010 Posty: 389 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 17 Kwiecień 2011, 13:21
|
|
|
heh, wiem, ale widzisz, ze wszyscy sie domagaja ;p |
|
|
|
|
Czerw
Dołączył: 11 Lis 2009 Posty: 401 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 17 Kwiecień 2011, 13:36
|
|
|
Ale i tak wiadomo, która najładniejsza :mrgreen: |
_________________ E28 525i 06/1985 Cosmosblau-Metallic
E30 3xxi 03/1987 Diamantschwarz-Metallic |
|
|
|
|
Łukasz_P
Dołączył: 27 Wrz 2010 Posty: 258 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17 Kwiecień 2011, 13:39
|
|
|
Czerw, chodzi Ci o tą....?
|
|
|
|
|
|