Przesunięty przez: Dixi 22 Listopad 2009, 19:57 |
[E28] 518i 1986r |
Czy jest sens wożenia koła zapasowego. Kiedy ostatni raz złapałeś kapcia?("chodzi o "przebieg" nas jako kierowców-nie przebieg samochodu) |
Nigdy - ale jestem niedoświadczonym kierowcą - przejechałem mniej niż 1tys km |
|
0% |
[ 0 ] |
Nigdy i przejechałem w życiu ponad 1tys km |
|
31% |
[ 15 ] |
Ponad 200tys km "temu" |
|
12% |
[ 6 ] |
50tys - 200tys km "temu" |
|
10% |
[ 5 ] |
10tys - 50tys km "temu" |
|
18% |
[ 9 ] |
1tys - 10tys km "temu" |
|
20% |
[ 10 ] |
100 - 1000 km "temu" |
|
4% |
[ 2 ] |
mniej niż 100km "temu" |
|
2% |
[ 1 ] |
|
Głosowań: 48 |
Wszystkich Głosów: 48 |
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
gicek_b

Nadwozie: E28
Model: 518i
Silnik: m10b18
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 27 Lip 2007 Posty: 129 Skąd: Wieliczka
|
Wysłany: 5 Sierpień 2007, 16:04 [E28] 518i 1986r
Imię: Bartek |
|
|
Oto moje pierwsze własne w życiu auto BMW E28 1986 518i(M10) LPG
Oceńcie sami jak znajdę więcej czasu to napisze coś o nim więcej
to zdjęcia z ogłoszenia :-|
A to już po nabyciu :roll:
Wiem ze jakość zdjęć jest do niczego ...i auto nie umyte ...ale najpierw muszę odwalić brudną robotę a potem będę sie bawił w polerki ...sukcesywnie będę dodawał nowe zdjęcia |
_________________ http://ww6.tvp.pl/View?Cat=6287&id=816928
Pokaż to komu się tylko da, aby jeździło nam się lepiej. |
|
|
|
|
 |
Bodżangmił

Nadwozie: E12
Model: M535i
Silnik: m30
Rok produkcji: 80
Pomógł: 2 razy Dołączył: 09 Maj 2007 Posty: 2748 Skąd: Wyszków
|
Wysłany: 5 Sierpień 2007, 20:26
Imię: Bodży |
|
|
Podoba mi się ta konfiguracja 518i -to było moje pierwsze bmw tylko że moje to było e12. NIGDY mnie nie zawiodła!! |
|
|
|
 |
chico

Nadwozie: Exx
Model: 635 CSi
Silnik: M30b35
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 06 Mar 2007 Posty: 268 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 6 Sierpień 2007, 08:52
Imię: Paweł |
|
|
ale co ktoś chciał tym ciągać?to fabryczny hak?chyba nie.... :?:
troszkę słabiutko pod maską , ale lepszy rydz niż nic
poruszanie tematu lpg tutaj nie przejdzie i nie wróżę ankiecie długiego żywota
konsola w której zamontowane jest radio powinna być prosto , takie " nakierowanie w stronę kierowcy " 8-) to już radosna twórczość poprzedniego właściciela
z zewnątrz łądna , klasyczna beemka , troszku poobijana i rud wyłazi tu i ówdzie ale generalne wrażenie niezłe , tylko na sprinty się nie szykuj spod świateł :mrgreen:
szkoda tych czarnych blach , na nich wyglądałą super
życzę powodzenia :-)
gdybyś chciał zaślepki na haki holownicze z przodu to dawaj na priv |
_________________
 |
|
|
|
 |
Gierap

Nadwozie: Exx
Model: E39 540iA
Silnik: M62B44
Rok produkcji: 1996
Dołączył: 27 Lut 2007 Posty: 179 Skąd: Radom
|
Wysłany: 6 Sierpień 2007, 09:13
Imię: Krzysztof |
|
|
Na tak ankieta tutaj to kontrowersyjna sprawa,ale zagłosowałem na jedyną słuszną odpowiedz do takiego pytania-kupujesz diesla,choćby 524d bez turba,pali niewielie,jest super żywotny i nie martwisz sie ze śmigasz na LPGos-no ale ja dalej uwarzam że nikt nikomu do garnka zaglądać nie będzie ;-) |
|
|
|
 |
gicek_b

Nadwozie: E28
Model: 518i
Silnik: m10b18
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 27 Lip 2007 Posty: 129 Skąd: Wieliczka
|
Wysłany: 6 Sierpień 2007, 10:47
Imię: Bartek |
|
|
szczerze mówiąc nie wiem czy hak fabryczny ...ale raczej tak bo gniazdo jest orginal
poprzedni właściciel chwaląc auto powiedział " ja Tym autem dom wybudowałem" więc ciągła i to dużo-widać po sprzęgle i sprężynach tylnych
Silnik to rajdowy nie jest ale ma wiele zalet - pod maską jest tyle miejsca ze każdą usterkę można szybko zlokalizować i samemu naprawić np rozrusznik sam wymontowałem w kilkanaście minut czy tez to ze nikt tym nie szalał
Nie doceniacie LPG. W Polsce uratowało wiele pięknych aut przed złomowaniem ja bym sie w życiu nie zdecydował na to auto gdyby nie to ze jest LPG. Więc lepiej żeby auto poszło na szrot czy żeby jeździło jeszcze jakiś czas na LPG
Konsola jest jaka jest ...mam ten uchwyt pod radio ale nie ruszam na razie bo pierw muszę zmienić to ohydne radio
Do tej pory najdłuższa sprawa jaka mi czas zajmuje .....jest czyszczenie kołpaków z tej czarnej smoły w tych otworach ...jeden otwór to jakieś 20 min roboty , na kołpaku jest ich 16
20min x 16 x 4 =1280 minut......czyli ponad 21 godzin nie przerwanej roboty ale efekt jest na prawdę dobry
czarne blachy wiadomo wzbudzają respekt ...ale na pocieszenie w nowych tablicach mam magiczną liczbę 28 :mrgreen: |
_________________ http://ww6.tvp.pl/View?Cat=6287&id=816928
Pokaż to komu się tylko da, aby jeździło nam się lepiej. |
|
|
|
 |
chico

Nadwozie: Exx
Model: 635 CSi
Silnik: M30b35
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 06 Mar 2007 Posty: 268 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 6 Sierpień 2007, 11:38
Imię: Paweł |
|
|
nie wiem ile u ciebie kosztuje roboczogodzina ale lepiej kołpaki kupić :mrgreen: |
_________________
 |
|
|
|
 |
WIENIA
ALPINA

Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 11 Mar 2007 Posty: 466 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: 6 Sierpień 2007, 13:50
Imię: Marcin |
|
|
Autko całkiem przyzwoite, na pewno wymaga pracy no i wkładu duchowego ;-)
To miło że uratowałeś e28 przed złomowcem, ale o paliwie alternatywnym tutaj nie piszemy. Takie są zasady, w gwoli wyjaśnienia zanim admin albo moderator zablokuje temat :roll: To jest zwykła gałka zmiany biegów czy z zamkiem??
p.s. Widzę że zdążyłeś zaliczyć jakiś słupek (lewa strona tylniego zderzaka)
Dbaj o to piękne auto jakim jest e28, ciężko jest dostać zderzaki w dobrym stanie
:-P Życzę powodzenia w doprowadzaniu Rekinka do stanu IGŁA :-D |
_________________ Cel: ALPINA B7 Turbo
_________________
 |
|
|
|
 |
gicek_b

Nadwozie: E28
Model: 518i
Silnik: m10b18
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 27 Lip 2007 Posty: 129 Skąd: Wieliczka
|
Wysłany: 6 Sierpień 2007, 14:13
Imię: Bartek |
|
|
to zwykła gałka ( co tzn z zamkiem :-/ )jak kupiłem była bez dekielka ....wsadziłem prowizorycznie znaczek z breloczka :mrgreen: pasuje nadspodziewanie dobrze.......ale co najważniejsze już nie straszy jak już wspomniałem wykończenie będę robił na końcu. Po wyglańcowaniu kołpaków zamierzam zająć się blachą małe wgniecenie przodu i tyłu ...To nie ja wjechałem w słupek tylko poprzedni właściciel ...to tak dla wiadomości żeby ktoś nie myślał ze nie umie parkować ....zwłaszcza ze bety mają super promień skrętu normalnie wszyscy są pod wrażeniem
Jedna rzecz mnie jeszcze zaskoczyła....tym razem niepozytywnie....dlaczego w betach jak sie włącza wsteczny bieg ....to cała deska rozdzielcza skrzeczy i sie rusza...i to nie tylko w mojej . Jak to Ci Niemcy wymyślili to ja nie wiem |
_________________ http://ww6.tvp.pl/View?Cat=6287&id=816928
Pokaż to komu się tylko da, aby jeździło nam się lepiej. |
|
|
|
 |
WIENIA
ALPINA

Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 11 Mar 2007 Posty: 466 Skąd: Starogard Gdański
|
Wysłany: 6 Sierpień 2007, 14:52
Imię: Marcin |
|
|
Myslałem że to jest skrzynia z orygnalną blokadą.
Cytat: | To nie ja wjechałem w słupek tylko poprzedni właściciel |
Wywnioskowałem po zdjęciach. Na fotkach z ogłoszenia nie miała uszkodzonego zderzaka.
Cytat: | Jedna rzecz mnie jeszcze zaskoczyła....tym razem niepozytywnie....dlaczego w betach jak sie włącza wsteczny bieg ....to cała deska rozdzielcza skrzeczy i sie rusza...i to nie tylko w mojej . Jak to Ci Niemcy wymyślili to ja nie wiem |
Dobrze wymyślili. Najprawdopodobniej masz uszkodzony jakiś element. |
_________________ Cel: ALPINA B7 Turbo
_________________
 |
|
|
|
 |
gicek_b

Nadwozie: E28
Model: 518i
Silnik: m10b18
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 27 Lip 2007 Posty: 129 Skąd: Wieliczka
|
Wysłany: 6 Sierpień 2007, 15:21
Imię: Bartek |
|
|
sprzedawca dal takie stare zdjęcia.
Możliwe że z tym wstecznym jest tak ze się coś zużyło ...ale miałem okazje sprawdzić to w E21 w E28 kumpla i w dwóch E23 zawsze przy włączaniu drążek dotyka deski przy podstawie mieszka...mniej lub bardziej ...ale zawsze trzeba w to włożyć trochę siły. A jak jest u was?? |
_________________ http://ww6.tvp.pl/View?Cat=6287&id=816928
Pokaż to komu się tylko da, aby jeździło nam się lepiej. |
|
|
|
 |
MAJSU

Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Lut 2007 Posty: 2147 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 6 Sierpień 2007, 15:30
Imię: Tomek |
|
|
gicek_b napisał/a: | zawsze przy włączaniu drążek dotyka deski przy podstawie mieszka...mniej lub bardziej ...ale zawsze trzeba w to włożyć trochę siły. A jak jest u was?? |
U mnie taki zjawisko nie występuje... Najprawdopodobniej masz zużyte tulejki które łączą dźwignię zmiany biegów ze skrzynią... A samochód prawdziwy rarytas w końcu 518stek zrobili chyba najmnije |
|
|
|
 |
Dexter528i
PAŹDZIERZ 2014 :-)

Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Mar 2007 Posty: 2003 Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
|
Wysłany: 6 Sierpień 2007, 16:25
Imię: Jakub |
|
|
gicek_b napisał/a: | Jedna rzecz mnie jeszcze zaskoczyła....tym razem niepozytywnie....dlaczego w betach jak sie włącza wsteczny bieg ....to cała deska rozdzielcza skrzeczy i sie rusza...i to nie tylko w mojej . |
Jak pisał Majsu. Zużyte tulejki. Prawdopodobnie obie. Jedna jest przy drążku dźwigni zmiany biegów, a druga przy skrzyni element nr 16
Miałem tak u siebie.
Pozdrawiam |
_________________ Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"
Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US |
|
|
|
 |
gicek_b

Nadwozie: E28
Model: 518i
Silnik: m10b18
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 27 Lip 2007 Posty: 129 Skąd: Wieliczka
|
Wysłany: 6 Sierpień 2007, 17:38
Imię: Bartek |
|
|
518i: 1,8 l 4-cyl. (Wtrysk/M10), 105 KM (77 kW), 175 km/h (1984-1987, 37.268 szt.)
- 524d: 2,4 l 6-cyl. (Diesel/M21), 86 KM (63 kW), 164 km/h (1986-1987, 4.239 szt.)
- 524td: 2,4 l 6-cyl. (Turbo diesel/M21), 115 KM (85 kW), 190 km/h (1983-1987, 25.568 szt.)
dieslów było mniej |
_________________ http://ww6.tvp.pl/View?Cat=6287&id=816928
Pokaż to komu się tylko da, aby jeździło nam się lepiej. |
|
|
|
 |
Dexter528i
PAŹDZIERZ 2014 :-)

Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Mar 2007 Posty: 2003 Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
|
Wysłany: 6 Sierpień 2007, 19:34
Imię: Jakub |
|
|
MAJSU_WuWuA napisał/a: | w końcu 518stek zrobili chyba najmnije |
Najmniej było M5 E28 (nie pamiętam dokładnie ile. 2241 szt :?: )
W każdym razie M5 E28 nie mogło otrzymać homologacji FIA by mógł to być samochód wyścigowy/rajdowy (minimum 5000 wyprodukowanych sztuk)
Pozdrawiam |
_________________ Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"
Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US |
|
|
|
 |
Miłosz

Nadwozie: E28
Model: E3 E24 E28
Silnik: M21 M30
Rok produkcji: 1974 - 1985
Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 1340 Skąd: Berlin
|
Wysłany: 6 Sierpień 2007, 21:09
Imię: Milosz |
|
|
Ankieta skasowana, przy nastepnej rownie wyrafinowanej bedzie ostrzezenie. |
_________________ E3 2800 '74 Chamonix - Smoczyca
E23 728i/A '83 Polaris - Siudema
E28 524td '85 Karminrot - Wisienka
E28 535i '85 Polaris - Petarda
REKINIARNIA
czesci do Rekinow
milosz@6.com.pl |
|
|
|
 |
Dexter528i
PAŹDZIERZ 2014 :-)

Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Mar 2007 Posty: 2003 Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
|
Wysłany: 6 Sierpień 2007, 22:41
Imię: Jakub |
|
|
Miłosz napisał/a: | Ankieta skasowana, przy nastepnej rownie wyrafinowanej bedzie ostrzezenie. | ;-) :mrgreen:
Zasady są zasadami.
Ale Miłosz czy nie lepiej jest oglądać jeżdżące E28 (tudzież innego rekina) zasilanego LPG niż takie bez LPG stojące, gnijące i marniejące na złomowisku :?: :?: :?:
Gdzieś kiedyś podobnie pisał kalmi na temat Mercedesów tyle że sprawa się tyczyła użytkowania nich na OO lub oleju roślinnym.
Jestem miłośnikiem Youngtimer-ów. Nie tylko BMW, ale i także Mercedesów, Oplów, VW i innych kultowych youngów. Być może dla tego że zanim kupiłem E28 celowałem w MB W123, W115, Opla Kadetta C, Kadetta D, Ascone B, Mante B, Ascone B, Monze, VW Golf-a I, Passata 32 i 32B, Fiata 127, 128, 132 oraz innych nietuzinkowych samochodów z lat 70-tych i 80-tych
Ale jak już pisałem. Nie chcę by podzieliło nas paliwo stosowane w naszych autach.
Tak samo jak to gdy nie tak dawno pojawiło sie w dziale SPRZEDAM AUTO pewne E23, a ktoś stwierdził że to jest forum E12, E28 i nie przystoi się tu ogłaszać z E23, a przecież E12, E21, E23, E24 i E28 to jedna rodzina
Nie chcę również byście twierdzili, że dlatego, że jeżdżę na LPG jestem przeciwnikiem benzyny.
I w tym momencie proszę Cię Miłosz, byś odpowiedział mi na moje pytanie. Jakie E28 lub innego rekina wolał byś ogladać. Jeżdżącego na LPG czy marniejącego na złomie :?:
Bardzo bym prosił o twoja odpowiedź.
i nie obchodzi mnie czy dostanę za ten post ostrzeżenie czy nawet BANA
Pozdrawiam |
_________________ Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"
Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US |
|
|
|
 |
Miłosz

Nadwozie: E28
Model: E3 E24 E28
Silnik: M21 M30
Rok produkcji: 1974 - 1985
Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 1340 Skąd: Berlin
|
Wysłany: 7 Sierpień 2007, 07:54
Imię: Milosz |
|
|
Ankieta zostala skasowana ze wzgledu na nieakceptowalna forme a nie temat ktorego dotyczyla. Wiecej w tej kwestii i odpowiedzi na Twoje pytania odpisalem tutaj
http://e12-e28.pl/viewtopic.php?t=269&start=30
Prosze nie zasmiecac tematu. |
_________________ E3 2800 '74 Chamonix - Smoczyca
E23 728i/A '83 Polaris - Siudema
E28 524td '85 Karminrot - Wisienka
E28 535i '85 Polaris - Petarda
REKINIARNIA
czesci do Rekinow
milosz@6.com.pl |
|
|
|
 |
chico

Nadwozie: Exx
Model: 635 CSi
Silnik: M30b35
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 06 Mar 2007 Posty: 268 Skąd: Koszalin
|
Wysłany: 7 Sierpień 2007, 10:06
Imię: Paweł |
|
|
Miłosz napisał/a: | Ankieta zostala skasowana ze wzgledu na nieakceptowalna forme a nie temat ktorego dotyczyla. Wiecej w tej kwestii i odpowiedzi na Twoje pytania odpisalem tutaj
http://e12-e28.pl/viewtopic.php?t=269&start=30
Prosze nie zasmiecac tematu. |
haha a nie mówiłem :mrgreen:
i tak trzymać panie moderatorze ;-) |
_________________
 |
|
|
|
 |
gicek_b

Nadwozie: E28
Model: 518i
Silnik: m10b18
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 27 Lip 2007 Posty: 129 Skąd: Wieliczka
|
Wysłany: 9 Sierpień 2007, 21:03
Imię: Bartek |
|
|
dziś miałem cały dzień przygód z moim rekinem .......zaczęło się od tego ze jadąc w trase ok 50km zabrałem autostopowicza ....wyobraźcie sobie ze ów autostopowicz uratował mój silnik od zatarcia...a dlaczego ...a no dlatego ze gdybym nie musiał go wysadzić to nie wiem kiedy bym sie zorientował ze wąż od płynu chłodzącego spadł i nie ma wody w układzie chłodzenia. Gdy go wysadzałem ....silnik zgasł i nie chciał zapalić otwieram maske...... a tam góry wąż z chłodnicy odpadał ....wszystko zachalapane .......no ale mysle sobie ..dobrze ze mam ze soba 5l płynu .....zalałem nie wystarczyło ..kupiłem wode destylowana i dolałem ze 2 litry.... zapaliłem silnik ....i chodzi jest ok ...jade cały czas na ogrzewaniu na maxa...zajechałem do celu ...powrót do domu tez cały czas ogrzewanie ....podjezdzam pod blok ..mysle sobie szczescie ze zajechałem .......a tu patrze za autem ciagnie sie kałuża zielnoego płynu ....pod maska to samo .....wąż spadł...po wnikliwych ogledzinach ...dostrzegłęm ze rurka ...plastykowa...z chłodnicy ...a włąsciwie to czesc chłodnicy ...pękła i rurka gumowa nie miała sie na czym trzymac ..i zjeżdzła pod cisnieniem .......ciekawe czy przy tej jezdzie bez płynu ...cos mi sie z silnikem stało ....gdybym miał sprawny wskaźnik tudziesz czujink temperatury pewnie by do tego nie doszło .....ale gdzie jest umijescowiony czujnik to ja nie wiem |
_________________ http://ww6.tvp.pl/View?Cat=6287&id=816928
Pokaż to komu się tylko da, aby jeździło nam się lepiej. |
|
|
|
 |
Bodżangmił

Nadwozie: E12
Model: M535i
Silnik: m30
Rok produkcji: 80
Pomógł: 2 razy Dołączył: 09 Maj 2007 Posty: 2748 Skąd: Wyszków
|
Wysłany: 9 Sierpień 2007, 21:30
Imię: Bodży |
|
|
w m10 czujnik jest wkręcany od strony podszybia |
|
|
|
 |
gicek_b

Nadwozie: E28
Model: 518i
Silnik: m10b18
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 27 Lip 2007 Posty: 129 Skąd: Wieliczka
|
Wysłany: 10 Sierpień 2007, 09:12
Imię: Bartek |
|
|
do bloku silnika?? bardziej z góry czy z dołu .....po wykreceniu wyleci płyn |
_________________ http://ww6.tvp.pl/View?Cat=6287&id=816928
Pokaż to komu się tylko da, aby jeździło nam się lepiej. |
|
|
|
 |
Klimas

Nadwozie: E12
Model: 525
Silnik: M30
Rok produkcji: 1974
Dołączył: 28 Lut 2007 Posty: 47 Skąd: Brzeziny k. Łodzi
|
Wysłany: 10 Sierpień 2007, 11:24
Imię: Klimas |
|
|
A czy przypadkiem, to nie jest któryś z tych |
|
|
|
 |
Bodżangmił

Nadwozie: E12
Model: M535i
Silnik: m30
Rok produkcji: 80
Pomógł: 2 razy Dołączył: 09 Maj 2007 Posty: 2748 Skąd: Wyszków
|
Wysłany: 10 Sierpień 2007, 11:43
Imię: Bodży |
|
|
faktycznie,ale dostałem zacmienia-pomyliłem z czujnikiem cisnienia oleju.
Na rysunku który podałeś to zdaje się że numer 6
Sorki gicek za wprowadzenie w błąd ;-) |
|
|
|
 |
gicek_b

Nadwozie: E28
Model: 518i
Silnik: m10b18
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 27 Lip 2007 Posty: 129 Skąd: Wieliczka
|
Wysłany: 17 Sierpień 2007, 08:48
Imię: Bartek |
|
|
czujnik już sprawdzony.działa na pewno. prawdopodobnie usterka leży po stronie zegarów a mianowicie tego ze coś w nich nie łączy gdyż gdy auto stoi w słońcu ...czujnik sie podnosi nawet powyżej połowy skali ....a w nocy ani drgnie :shock: ( uprzedzając odpowiedzi: na pewno nie ma na to wpływu temperatura cieczy)
Zapraszam do wypełnienia Ankiety 8-) |
_________________ http://ww6.tvp.pl/View?Cat=6287&id=816928
Pokaż to komu się tylko da, aby jeździło nam się lepiej. |
|
|
|
 |
gicek_b

Nadwozie: E28
Model: 518i
Silnik: m10b18
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 27 Lip 2007 Posty: 129 Skąd: Wieliczka
|
Wysłany: 18 Sierpień 2007, 20:08
Imię: Bartek |
|
|
dzisiejsze spotkanie z Betka Lagody.....( nick w forum Lagooda )
 |
_________________ http://ww6.tvp.pl/View?Cat=6287&id=816928
Pokaż to komu się tylko da, aby jeździło nam się lepiej. |
|
|
|
 |
gicek_b

Nadwozie: E28
Model: 518i
Silnik: m10b18
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 27 Lip 2007 Posty: 129 Skąd: Wieliczka
|
|
|
|
 |
gicek_b

Nadwozie: E28
Model: 518i
Silnik: m10b18
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 27 Lip 2007 Posty: 129 Skąd: Wieliczka
|
Wysłany: 21 Październik 2007, 09:09
Imię: Bartek |
|
|
Naszła mnie myśl aby odciąć sobie hak :mrgreen:
co o tym sadzicie
mała wizualizacja :-D :
przed
po
 |
_________________ http://ww6.tvp.pl/View?Cat=6287&id=816928
Pokaż to komu się tylko da, aby jeździło nam się lepiej. |
|
|
|
 |
Pablo

Nadwozie: E28
Model: 524TD
Silnik: M21B24
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 03 Mar 2007 Posty: 243 Skąd: Puszczykowo
|
Wysłany: 21 Październik 2007, 14:06
Imię: Paweł |
|
|
Hak jest brzydki, ale ratuje dupę gdy Ci ktoś ją postanawia staranować. W ciągu roku miałem dwa takie przypadki i teraz raczej go nie zdejmę. Szkoda reszty samochodu... |
_________________ Poznańskie Klasyki Nocą
facebook.com/poznanskie.klasyki
www.poznanskie-klasyki.pl
 |
|
|
|
 |
gicek_b

Nadwozie: E28
Model: 518i
Silnik: m10b18
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 27 Lip 2007 Posty: 129 Skąd: Wieliczka
|
Wysłany: 21 Październik 2007, 16:25
Imię: Bartek |
|
|
brzydki, ciężki i denerwujący przy cofaniu ...bo trzeba brać poprawkę 15cm
sam już nie wiem :-/ |
_________________ http://ww6.tvp.pl/View?Cat=6287&id=816928
Pokaż to komu się tylko da, aby jeździło nam się lepiej. |
|
|
|
 |
wera

Dołączyła: 08 Lis 2007 Posty: 29 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 19 Listopad 2007, 19:11
|
|
|
co tu duzo pisac ladne bmw... jak kazde e28 szkoda tylko, ze maly silniczek i LPG :roll: ... ale lepsze jeżdżące na LPG niz marniejące sie na złomie :mrgreen: hehe |
|
|
|
 |
|