E12-E28 Strona Główna E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Filmik z IV Ogólnopolskiego Zlotu e12-e28.pl - MAŁKINIA 2014 - http://vimeo.com/102914979

Poprzedni temat «» Następny temat
[E28 535i] Kucharz 525e -->> 535i
Autor Wiadomość
Mulder 


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 1921
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 30 Kwiecień 2014, 16:22   
   Imię: Maciek


ale dymi ;-)
pierdzi to tłumik dziurawy i na pewno olej bierze <lol>

całościowo nie myślałem, że o odpali tak 'łatwo' :D
jest żar w dupie jednym słowem <czapka>
_________________
Черный Bymep
 
 
     
wojtekk86 

Nadwozie: E28
Model: 518i
Silnik: m10b18 ITB
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 02 Lut 2012
Posty: 234
Skąd: Warszawa
Wysłany: 3 Maj 2014, 23:42   
   Imię: Wojtek


Chlopace, duzo wiecej przyjemnosci w strojeniu oraz wiecej mocy uzyskacie na ecu master w wersji Fuel implant. Bez seryjnego kompa, w dodatku bez przeplywki na samym tps - alpha N.
Po co wkladac mu jeszcze przeplywke i go dlawic?;) bez sensu...
Wszystkie m-ki po wywaleniu przeplywki i przejsciu na alpha n jezdza o wiele lepiej... :)
 
 
     
Kucharz 
Pogrzebowy


Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 3244
Skąd: Małkinia
Wysłany: 4 Maj 2014, 00:33   
   Imię: Marcin


przepływki nie będzie
_________________
www.firmaorchidea.pl
www.zajazdpodsosnami.pl
www.chodowiak.pl
 
 
     
wojtekk86 

Nadwozie: E28
Model: 518i
Silnik: m10b18 ITB
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 02 Lut 2012
Posty: 234
Skąd: Warszawa
Wysłany: 4 Maj 2014, 10:49   
   Imię: Wojtek


Bardzo fajny air box, szukam takiego!!:) to z e34 m5? Fajny jest bo jest duzo mniejszy np od e46 m3 i zmiesci sie do e28.
Powodzenia w projekcie. Po filmiku slychac ze wogole auto nie chce jechac, brakuje paliwa albo jest o duzo za duzo. Jak macie sonde afr to szybko ogarniecie temat.
Jakbyscie potrzebowali pomocy z ogarnieciem ecu mastera zeby to hulalo to dzwoncie. Seryjny komp na smieci wywalic:) w ecu masterze w FI mozna cuda poustawiac, wlacznie z regulacja zaplonu i odcinki itp no i auto od zera mozna zestroic. Grzebanie i korekcja map ac schnizera mija sie z celem.
Pozdro
 
 
     
Kucharz 
Pogrzebowy


Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 3244
Skąd: Małkinia
Wysłany: 4 Maj 2014, 12:32   
   Imię: Marcin


Wojtek, a może chcesz podjąć się strojenia tego auta?

PS. paliwa jest duuuużo za dużo :)
_________________
www.firmaorchidea.pl
www.zajazdpodsosnami.pl
www.chodowiak.pl
 
 
     
wojtekk86 

Nadwozie: E28
Model: 518i
Silnik: m10b18 ITB
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 02 Lut 2012
Posty: 234
Skąd: Warszawa
Wysłany: 4 Maj 2014, 14:16   
   Imię: Wojtek


Macie sonde do strojenia?
Jak ogarnelisie tps'a!? Potencjometr?
Ja mam w swoim itb i niema innego wyjscia zeby auto dobrze jezdzilo. Musi byc alpha n.
 
 
     
Kucharz 
Pogrzebowy


Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 3244
Skąd: Małkinia
Wysłany: 4 Maj 2014, 14:58   
   Imię: Marcin


Poslij mi nr kom na pw bo tak to ciezko bedzie sie dogadac
_________________
www.firmaorchidea.pl
www.zajazdpodsosnami.pl
www.chodowiak.pl
 
 
     
Kaktus 

Nadwozie: E28
Model: M535i 325e
Silnik: M30 M20
Rok produkcji: 1986 1987
Dołączył: 26 Sie 2013
Posty: 64
Skąd: BAU-BI-LD
Wysłany: 5 Maj 2014, 13:52   
   Imię: Kamil


Odważny jestes :)
Swapy jak najbardziej na TAK.
Ale Turbo,kompresory,strokery i takie itb omijam szeroko bokiem :D
Bałbym sie takich modow ze względu na wytrzymałość i serwis tego,aby to tylko chodziło jak najdłużej i dawało radość z jazdy.

Powodzenia :)
_________________


www.7dents.co.uk

E28 M535i 02/1986 http://e12-e28.pl/viewtopic.php?t=8536

E30 325e 05/1987 http://e12-e28.pl/viewtopic.php?t=8627
 
 
     
Kucharz 
Pogrzebowy


Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 3244
Skąd: Małkinia
Wysłany: 5 Maj 2014, 15:39   
   Imię: Marcin


Kaktus napisał/a:
Odważny jestes


Niektórzy odwagę z głupotą mylą ;)

Ja też nigdy fanem takiego grzebania nie byłem, ale coś trzeba dłubać żeby auta nie wystawić ;)
_________________
www.firmaorchidea.pl
www.zajazdpodsosnami.pl
www.chodowiak.pl
 
 
     
misza 

Nadwozie: Exx
Model: e30 touring
Silnik: m40b18
Rok produkcji: 90
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Maj 2008
Posty: 152
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Wysłany: 6 Maj 2014, 13:26   
   Imię: Michał


W przypadku twojej e28 jak by mi przyszło robić opis na allegro to już bym zrezygnował ze sprzedaży na starcie.
 
 
     
Kucharz 
Pogrzebowy


Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 3244
Skąd: Małkinia
Wysłany: 6 Maj 2014, 17:06   
   Imię: Marcin


Hehehe, dlatego jak raz ją wystawiałem to dałem tylko link do galeri na forum :)
_________________
www.firmaorchidea.pl
www.zajazdpodsosnami.pl
www.chodowiak.pl
 
 
     
Kucharz 
Pogrzebowy


Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 3244
Skąd: Małkinia
Wysłany: 6 Maj 2014, 23:49   
   Imię: Marcin




póki co pod maską królestwo trytytek i by-pasów :D

czekaliśmy na regulator ciśnienia paliwa i nowy, większy stożek, auto odpala i jeździ, ale ujowo :D

jutro jeszcze profilaktycznie wymieniamy pompę paliwa na nową Boscha i w czwartek auto jedzie na strojenie do firmy www.zibisoft.pl

mam nadzieję w sobotę napisać, że wszystko hula
_________________
www.firmaorchidea.pl
www.zajazdpodsosnami.pl
www.chodowiak.pl
 
 
     
Bodżangmił 


Nadwozie: E12
Model: M535i
Silnik: m30
Rok produkcji: 80
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 2748
Skąd: Wyszków
Wysłany: 6 Maj 2014, 23:54   
   Imię: Bodży


Trzymam kciuki.
_________________
BMW M535i 1980
 
 
     
Kucharz 
Pogrzebowy


Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 3244
Skąd: Małkinia
Wysłany: 11 Maj 2014, 13:57   
   Imię: Marcin


Więc mała relacja.

W czwartek z uradowaniem na twarzy Piekarz pozbywa się e28 z Yelonki Garage


Auto po zmontowaniu silnika zalewa się okrutnie, pracuje chyba na 2 garach, nie dało rady samodzielnie wjechać na lawetę.

Cały piątek i niemal całą sobotę auto było strojone Ecumasterem Fuel Implant w firmie Zibisoft, jeszcze w międzyczasie poddał się jeden wąż wodny.

Wczoraj o 19 Piekarz zwiózł mi Reksia pod dom, więc od razu jazdy próbne.

Efekt: auto niesamowicie spontanicznie reaguje na pedał gazu, jest wyraźnie mocniejsze i wyraźnie głosniejsze, ale dźwięk jest bardziej rasowy niż był.
Na jałowych obrotach pracuje fajnie, choć przypomina nieco sieczkarnię :D ale w pozytywnym znaczeniu.

Muszę chyba pomyśleć nad krótszym dyfrem bo w czasie strojenia odcinka na IV biegu wyszła przy 242 km/h :D

Odcinka na tę chwilę ustawiona jest na 6900 obr/min (wg wskazań obrotomierza jest to 7200)

Wszystko wydaje się być dobrze.

Mam pomiar z hamowni, ale czekam na pomiar na hamowni na której hamowałem auto przed pracami, żeby mieć miarodajny pogląd.
ogólnie jest dobrze, ale dupy nie urywa jeśli chodzi o moc.

Trochę z Piekarzem wczoraj ponagrywalismy

https://www.youtube.com/watch?v=ogGG5Llqh-M

https://www.youtube.com/watch?v=nkoXgCN9WrU
w 12 sekundzie widać ogień z wydechu :)

https://www.youtube.com/watch?v=XUaReA4Oboc

W tym miejscu moje podziękowania:

- dla Yelonki Garage, dla Piekarza i Sławka, który chyba niedługo to o zasiłek rodzinny na mnie wystąpi

- dla Red Block Works za pomysł, poskładanie i nadzór

- dla Zibisoft za wystrojenie

- dla Sebka za pomoc

- dla Jędrka i Grzeska z Pirs Performance za techniczą pomoc i niesamowitą atmosferę

- i szczególne, największe dla Piekarza który kawał życia na to auto poświęcił i jeździł zawsze tam gdzie ja nie mogłem, dziękuję
_________________
www.firmaorchidea.pl
www.zajazdpodsosnami.pl
www.chodowiak.pl
 
 
     
Kamil 


Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 3490
Skąd: Warszawa
Wysłany: 11 Maj 2014, 19:31   
   Imię: Kamil


Na strojenie byłem i miałem ten zaszczyt ze Zibi zdecydował ze będę pilotem oblatywaczem podczas gdy on będzie stroil bestię. :D
powiem tak. W sobotę wyjeździlem się ze wszystkie czasy bardzo mocnym e28 <tanczy>
wyskoczylismy na A2 i ogień.
Auto jest niesamowite!!!! Dźwięk urywa dupe! !!
...o mocy nie wspomnę:-) <tanczy>
dodam też ze auto zaskoczylo mnie tym jak się prowadzi. Lecielismy ponad 240kmh i auto pięknie łamał się w łuki. Nie myszkowalo i sprawiało że człowiek czuł się pewnie za kierownicą zupełnie jak by jechać nowym samochodem.
Jeździłem juz wieloma e28 i z ręką na sercu stwierdzam reksio na dzień dzisiejszy to nr

Podziękowania dla Kuchaza za zaufanie <oko>
oraz dla obu panów z Jelonek za wspólne przedsiewziecie :D
_________________

https://www.facebook.com/RedBlockWorks
Moje Allegro
Ostatnio zmieniony przez Kamil 12 Maj 2014, 17:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
Mulder 


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 1921
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 11 Maj 2014, 19:35   
   Imię: Maciek


Kamil,

Piles?
_________________
Черный Bymep
 
 
     
Kucharz 
Pogrzebowy


Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 3244
Skąd: Małkinia
Wysłany: 11 Maj 2014, 22:30   
   Imię: Marcin


dzięki Kamil!

Mulder, raczej :D
_________________
www.firmaorchidea.pl
www.zajazdpodsosnami.pl
www.chodowiak.pl
 
 
     
KinceK 
8er


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 83
Dołączył: 08 Cze 2011
Posty: 170
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12 Maj 2014, 07:30   
   Imię: Michał


Piłeś - nie pisz :D

Good job
_________________
Detailing - www.funkyking.eu
 
 
     
Kamil 


Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 3490
Skąd: Warszawa
Wysłany: 12 Maj 2014, 17:22   
   Imię: Kamil


Nie piłem. Z komory pisane i telefonami przerywane :-)
_________________

https://www.facebook.com/RedBlockWorks
Moje Allegro
 
 
     
Mak 
______________


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 392
Skąd: Rydzyna
Wysłany: 13 Maj 2014, 10:00   
   Imię: Maciej


Piękna sprawa, już wczoraj na fb widziałem filmik :D
_________________
 
 
     
Kucharz 
Pogrzebowy


Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 3244
Skąd: Małkinia
Wysłany: 13 Maj 2014, 14:01   
   Imię: Marcin


Na gorąco po hamowni: 261 KM i 315Nm
_________________
www.firmaorchidea.pl
www.zajazdpodsosnami.pl
www.chodowiak.pl
 
 
     
Bodżangmił 


Nadwozie: E12
Model: M535i
Silnik: m30
Rok produkcji: 80
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 2748
Skąd: Wyszków
Wysłany: 13 Maj 2014, 14:52   
   Imię: Bodży


bravissimo <czapka>
_________________
BMW M535i 1980
 
 
     
Beatles 
Mr Zielona Otchłań


Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 2836
Skąd: Kielce / Warszawa
Wysłany: 13 Maj 2014, 15:38   
   Imię: Marcin


No cóż, ja powtórzę <czapka> <czapka> <czapka>

Urywa dupę 2x - raz że e28 ze smakiem, dwa że tak indywidualne...
_________________
Szczęśliwi spalania nie liczą!
 
 
     
bombeliou 


Nadwozie: E12
Model: 520
Silnik: M20b20
Rok produkcji: 1980
Dołączył: 10 Maj 2013
Posty: 91
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 13 Maj 2014, 17:35   
   Imię: Jakub


Piękna sprawa! Gratuluje przedsięwzięcia :)
_________________
1980 E12 520/6 pastellblau

facebook.com/jakub.slonecki
 
 
     
luther 
buffalo leather fan


Nadwozie: Exx
Model: 635CSiA
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 10/1986
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 29 Lip 2010
Posty: 287
Skąd: Wrocław
Wysłany: 13 Maj 2014, 18:17   
   Imię: Kamil


Kucharz napisał/a:
Na gorąco po hamowni: 261 KM i 315Nm

Gratuluję! To ze 300KM na silniku.
Masz wykres?
_________________
Pozdrawiam,
Kamil

1986 635CSiA
 
 
     
ŻbiQ 
Kapitan


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 11 Mar 2010
Posty: 4627
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14 Maj 2014, 23:23   
   Imię: Patryk


Troche kunia przybyło <ok>
Napisz coś więcej o Twoich odczuciach z jazdy po modyfikacjach - zadowolony w pełni, czy jest mały niedosyt? :)
_________________
 
 
     
Kaktus 

Nadwozie: E28
Model: M535i 325e
Silnik: M30 M20
Rok produkcji: 1986 1987
Dołączył: 26 Sie 2013
Posty: 64
Skąd: BAU-BI-LD
Wysłany: 15 Maj 2014, 09:00   
   Imię: Kamil


Kucharz napisał/a:
Na gorąco po hamowni: 261 KM i 315Nm



Nie bądź skromny,jest dobrze ;)
_________________


www.7dents.co.uk

E28 M535i 02/1986 http://e12-e28.pl/viewtopic.php?t=8536

E30 325e 05/1987 http://e12-e28.pl/viewtopic.php?t=8627
 
 
     
Draż 


Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m60b35
Rok produkcji: 81
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 1096
Skąd: Poznań
Wysłany: 15 Maj 2014, 12:49   
   Imię: Krzysztof


Jest bardzo dobrze!!! sporo koni przybyło i ładnie wyglądają Niuty 315! Ja bym był mega zadowolony. Do tego dochodzi piękny dźwięk i ten widok po otwarciu maski <szok>
_________________
Moja ex babcia :)
 
 
     
włodar_e30 

Nadwozie: E28
Model: E30, E28
Silnik: M52B28, M20B20
Rok produkcji: 1989, 1984
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Sie 2012
Posty: 303
Skąd: Puszczykowo/Swarzędz
Wysłany: 15 Maj 2014, 15:56   
   Imię: Marcin


Całkiem, całkiem :) Choć myślę, że przy tych nakładach finansowych można było się pokusić o S`ke pod maską.
_________________

 
 
     
Kucharz 
Pogrzebowy


Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Mar 2010
Posty: 3244
Skąd: Małkinia
Wysłany: 15 Maj 2014, 16:34   
   Imię: Marcin


spokojnie bym za to upchał S-kę, ale ja poległem na poszukiwaniach zdrowej S38

poza tym, zawsze pozostaje jeszcze opcja jej włożenia, żeby było co dłubać
_________________
www.firmaorchidea.pl
www.zajazdpodsosnami.pl
www.chodowiak.pl
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,089 sekundy. Zapytań do SQL: 8