[E28 535i] Kucharz 525e -->> 535i |
Autor |
Wiadomość |
Mulder
Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Gru 2011 Posty: 1921 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 30 Kwiecień 2014, 16:22
Imię: Maciek |
|
|
ale dymi ;-)
pierdzi to tłumik dziurawy i na pewno olej bierze
całościowo nie myślałem, że o odpali tak 'łatwo'
jest żar w dupie jednym słowem |
_________________ Черный Bymep
|
|
|
|
|
wojtekk86
Nadwozie: E28
Model: 518i
Silnik: m10b18 ITB
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 02 Lut 2012 Posty: 234 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 3 Maj 2014, 23:42
Imię: Wojtek |
|
|
Chlopace, duzo wiecej przyjemnosci w strojeniu oraz wiecej mocy uzyskacie na ecu master w wersji Fuel implant. Bez seryjnego kompa, w dodatku bez przeplywki na samym tps - alpha N.
Po co wkladac mu jeszcze przeplywke i go dlawic?;) bez sensu...
Wszystkie m-ki po wywaleniu przeplywki i przejsciu na alpha n jezdza o wiele lepiej... |
|
|
|
|
Kucharz
Pogrzebowy
Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Mar 2010 Posty: 3244 Skąd: Małkinia
|
|
|
|
|
wojtekk86
Nadwozie: E28
Model: 518i
Silnik: m10b18 ITB
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 02 Lut 2012 Posty: 234 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 4 Maj 2014, 10:49
Imię: Wojtek |
|
|
Bardzo fajny air box, szukam takiego!!:) to z e34 m5? Fajny jest bo jest duzo mniejszy np od e46 m3 i zmiesci sie do e28.
Powodzenia w projekcie. Po filmiku slychac ze wogole auto nie chce jechac, brakuje paliwa albo jest o duzo za duzo. Jak macie sonde afr to szybko ogarniecie temat.
Jakbyscie potrzebowali pomocy z ogarnieciem ecu mastera zeby to hulalo to dzwoncie. Seryjny komp na smieci wywalic:) w ecu masterze w FI mozna cuda poustawiac, wlacznie z regulacja zaplonu i odcinki itp no i auto od zera mozna zestroic. Grzebanie i korekcja map ac schnizera mija sie z celem.
Pozdro |
|
|
|
|
Kucharz
Pogrzebowy
Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Mar 2010 Posty: 3244 Skąd: Małkinia
|
|
|
|
|
wojtekk86
Nadwozie: E28
Model: 518i
Silnik: m10b18 ITB
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 02 Lut 2012 Posty: 234 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 4 Maj 2014, 14:16
Imię: Wojtek |
|
|
Macie sonde do strojenia?
Jak ogarnelisie tps'a!? Potencjometr?
Ja mam w swoim itb i niema innego wyjscia zeby auto dobrze jezdzilo. Musi byc alpha n. |
|
|
|
|
Kucharz
Pogrzebowy
Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Mar 2010 Posty: 3244 Skąd: Małkinia
|
|
|
|
|
Kaktus
Nadwozie: E28
Model: M535i 325e
Silnik: M30 M20
Rok produkcji: 1986 1987
Dołączył: 26 Sie 2013 Posty: 64 Skąd: BAU-BI-LD
|
|
|
|
|
Kucharz
Pogrzebowy
Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Mar 2010 Posty: 3244 Skąd: Małkinia
|
|
|
|
|
misza
Nadwozie: Exx
Model: e30 touring
Silnik: m40b18
Rok produkcji: 90
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Maj 2008 Posty: 152 Skąd: Mińsk Mazowiecki
|
Wysłany: 6 Maj 2014, 13:26
Imię: Michał |
|
|
W przypadku twojej e28 jak by mi przyszło robić opis na allegro to już bym zrezygnował ze sprzedaży na starcie. |
|
|
|
|
Kucharz
Pogrzebowy
Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Mar 2010 Posty: 3244 Skąd: Małkinia
|
|
|
|
|
Kucharz
Pogrzebowy
Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Mar 2010 Posty: 3244 Skąd: Małkinia
|
Wysłany: 6 Maj 2014, 23:49
Imię: Marcin |
|
|
póki co pod maską królestwo trytytek i by-pasów
czekaliśmy na regulator ciśnienia paliwa i nowy, większy stożek, auto odpala i jeździ, ale ujowo
jutro jeszcze profilaktycznie wymieniamy pompę paliwa na nową Boscha i w czwartek auto jedzie na strojenie do firmy www.zibisoft.pl
mam nadzieję w sobotę napisać, że wszystko hula |
_________________ www.firmaorchidea.pl
www.zajazdpodsosnami.pl
www.chodowiak.pl
|
|
|
|
|
Bodżangmił
Nadwozie: E12
Model: M535i
Silnik: m30
Rok produkcji: 80
Pomógł: 2 razy Dołączył: 09 Maj 2007 Posty: 2748 Skąd: Wyszków
|
Wysłany: 6 Maj 2014, 23:54
Imię: Bodży |
|
|
Trzymam kciuki. |
_________________ BMW M535i 1980
|
|
|
|
|
Kucharz
Pogrzebowy
Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Mar 2010 Posty: 3244 Skąd: Małkinia
|
Wysłany: 11 Maj 2014, 13:57
Imię: Marcin |
|
|
Więc mała relacja.
W czwartek z uradowaniem na twarzy Piekarz pozbywa się e28 z Yelonki Garage
Auto po zmontowaniu silnika zalewa się okrutnie, pracuje chyba na 2 garach, nie dało rady samodzielnie wjechać na lawetę.
Cały piątek i niemal całą sobotę auto było strojone Ecumasterem Fuel Implant w firmie Zibisoft, jeszcze w międzyczasie poddał się jeden wąż wodny.
Wczoraj o 19 Piekarz zwiózł mi Reksia pod dom, więc od razu jazdy próbne.
Efekt: auto niesamowicie spontanicznie reaguje na pedał gazu, jest wyraźnie mocniejsze i wyraźnie głosniejsze, ale dźwięk jest bardziej rasowy niż był.
Na jałowych obrotach pracuje fajnie, choć przypomina nieco sieczkarnię ale w pozytywnym znaczeniu.
Muszę chyba pomyśleć nad krótszym dyfrem bo w czasie strojenia odcinka na IV biegu wyszła przy 242 km/h
Odcinka na tę chwilę ustawiona jest na 6900 obr/min (wg wskazań obrotomierza jest to 7200)
Wszystko wydaje się być dobrze.
Mam pomiar z hamowni, ale czekam na pomiar na hamowni na której hamowałem auto przed pracami, żeby mieć miarodajny pogląd.
ogólnie jest dobrze, ale dupy nie urywa jeśli chodzi o moc.
Trochę z Piekarzem wczoraj ponagrywalismy
https://www.youtube.com/watch?v=ogGG5Llqh-M
https://www.youtube.com/watch?v=nkoXgCN9WrU
w 12 sekundzie widać ogień z wydechu
https://www.youtube.com/watch?v=XUaReA4Oboc
W tym miejscu moje podziękowania:
- dla Yelonki Garage, dla Piekarza i Sławka, który chyba niedługo to o zasiłek rodzinny na mnie wystąpi
- dla Red Block Works za pomysł, poskładanie i nadzór
- dla Zibisoft za wystrojenie
- dla Sebka za pomoc
- dla Jędrka i Grzeska z Pirs Performance za techniczą pomoc i niesamowitą atmosferę
- i szczególne, największe dla Piekarza który kawał życia na to auto poświęcił i jeździł zawsze tam gdzie ja nie mogłem, dziękuję |
_________________ www.firmaorchidea.pl
www.zajazdpodsosnami.pl
www.chodowiak.pl
|
|
|
|
|
Kamil
Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Sty 2010 Posty: 3490 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 11 Maj 2014, 19:31
Imię: Kamil |
|
|
Na strojenie byłem i miałem ten zaszczyt ze Zibi zdecydował ze będę pilotem oblatywaczem podczas gdy on będzie stroil bestię.
powiem tak. W sobotę wyjeździlem się ze wszystkie czasy bardzo mocnym e28
wyskoczylismy na A2 i ogień.
Auto jest niesamowite!!!! Dźwięk urywa dupe!
...o mocy nie wspomnę:-)
dodam też ze auto zaskoczylo mnie tym jak się prowadzi. Lecielismy ponad 240kmh i auto pięknie łamał się w łuki. Nie myszkowalo i sprawiało że człowiek czuł się pewnie za kierownicą zupełnie jak by jechać nowym samochodem.
Jeździłem juz wieloma e28 i z ręką na sercu stwierdzam reksio na dzień dzisiejszy to nr
Podziękowania dla Kuchaza za zaufanie
oraz dla obu panów z Jelonek za wspólne przedsiewziecie |
_________________
https://www.facebook.com/RedBlockWorks
Moje Allegro |
Ostatnio zmieniony przez Kamil 12 Maj 2014, 17:21, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Mulder
Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Gru 2011 Posty: 1921 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 11 Maj 2014, 19:35
Imię: Maciek |
|
|
Kamil,
Piles? |
_________________ Черный Bymep
|
|
|
|
|
Kucharz
Pogrzebowy
Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Mar 2010 Posty: 3244 Skąd: Małkinia
|
|
|
|
|
KinceK
8er
Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 83
Dołączył: 08 Cze 2011 Posty: 170 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 12 Maj 2014, 07:30
Imię: Michał |
|
|
Piłeś - nie pisz
Good job |
_________________ Detailing - www.funkyking.eu
|
|
|
|
|
Kamil
Nadwozie: E28
Model: 524td burgund-rot
Silnik: M21
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 6 razy Dołączył: 20 Sty 2010 Posty: 3490 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
Mak
______________
Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 25 Kwi 2013 Posty: 392 Skąd: Rydzyna
|
Wysłany: 13 Maj 2014, 10:00
Imię: Maciej |
|
|
Piękna sprawa, już wczoraj na fb widziałem filmik |
_________________
|
|
|
|
|
Kucharz
Pogrzebowy
Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Mar 2010 Posty: 3244 Skąd: Małkinia
|
|
|
|
|
Bodżangmił
Nadwozie: E12
Model: M535i
Silnik: m30
Rok produkcji: 80
Pomógł: 2 razy Dołączył: 09 Maj 2007 Posty: 2748 Skąd: Wyszków
|
Wysłany: 13 Maj 2014, 14:52
Imię: Bodży |
|
|
bravissimo |
_________________ BMW M535i 1980
|
|
|
|
|
Beatles
Mr Zielona Otchłań
Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Mar 2007 Posty: 2836 Skąd: Kielce / Warszawa
|
Wysłany: 13 Maj 2014, 15:38
Imię: Marcin |
|
|
No cóż, ja powtórzę
Urywa dupę 2x - raz że e28 ze smakiem, dwa że tak indywidualne... |
_________________ Szczęśliwi spalania nie liczą!
|
|
|
|
|
bombeliou
Nadwozie: E12
Model: 520
Silnik: M20b20
Rok produkcji: 1980
Dołączył: 10 Maj 2013 Posty: 91 Skąd: Żyrardów
|
Wysłany: 13 Maj 2014, 17:35
Imię: Jakub |
|
|
Piękna sprawa! Gratuluje przedsięwzięcia |
_________________ 1980 E12 520/6 pastellblau
facebook.com/jakub.slonecki |
|
|
|
|
luther
buffalo leather fan
Nadwozie: Exx
Model: 635CSiA
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 10/1986
Pomógł: 4 razy Dołączył: 29 Lip 2010 Posty: 287 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 13 Maj 2014, 18:17
Imię: Kamil |
|
|
Kucharz napisał/a: | Na gorąco po hamowni: 261 KM i 315Nm |
Gratuluję! To ze 300KM na silniku.
Masz wykres? |
_________________ Pozdrawiam,
Kamil
1986 635CSiA |
|
|
|
|
ŻbiQ
Kapitan
Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: M30
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 11 razy Dołączył: 11 Mar 2010 Posty: 4627 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 14 Maj 2014, 23:23
Imię: Patryk |
|
|
Troche kunia przybyło
Napisz coś więcej o Twoich odczuciach z jazdy po modyfikacjach - zadowolony w pełni, czy jest mały niedosyt? |
_________________
|
|
|
|
|
Kaktus
Nadwozie: E28
Model: M535i 325e
Silnik: M30 M20
Rok produkcji: 1986 1987
Dołączył: 26 Sie 2013 Posty: 64 Skąd: BAU-BI-LD
|
|
|
|
|
Draż
Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m60b35
Rok produkcji: 81
Dołączył: 12 Maj 2013 Posty: 1096 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 15 Maj 2014, 12:49
Imię: Krzysztof |
|
|
Jest bardzo dobrze!!! sporo koni przybyło i ładnie wyglądają Niuty 315! Ja bym był mega zadowolony. Do tego dochodzi piękny dźwięk i ten widok po otwarciu maski |
_________________ Moja ex babcia
|
|
|
|
|
włodar_e30
Nadwozie: E28
Model: E30, E28
Silnik: M52B28, M20B20
Rok produkcji: 1989, 1984
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sie 2012 Posty: 303 Skąd: Puszczykowo/Swarzędz
|
Wysłany: 15 Maj 2014, 15:56
Imię: Marcin |
|
|
Całkiem, całkiem Choć myślę, że przy tych nakładach finansowych można było się pokusić o S`ke pod maską. |
_________________
|
|
|
|
|
Kucharz
Pogrzebowy
Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Mar 2010 Posty: 3244 Skąd: Małkinia
|
|
|
|
|
|