E12-E28 Strona Główna E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Filmik z IV Ogólnopolskiego Zlotu e12-e28.pl - MAŁKINIA 2014 - http://vimeo.com/102914979

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Dixi
22 Listopad 2009, 17:44
[E28 528i] CykloP
Autor Wiadomość
CykloP
[Usunięty]

Wysłany: 18 Listopad 2009, 00:27   [E28 528i] CykloP

Posiadam betonka od jakis 2 mies. Blacha calkiem zdrowa, silnik elegancko pali wiec i postanowilem cos z nim zrobic. Pierwszym elementem jaki poszedl w obroty bylo przeniesienie napedu, przy wiekszym dodaniu gazu czulem silne uderzenia w podloge. Tak wiec wszedlem pod autko i okazalo sie ze do wymiany jest tlumik drgan i podpora walu. Kolejnym elementem ktorym uprzykszal mi zycie bylo zawieszenie prawego przedniego kola (tj. amortyzator). Okazalo sie ze byl totalnie wylany, wszystko oparte bylo tylko na sprezynie wiec allegro i nowe amorki. Z racji tego ze o szpere trzeba dbac dostala rowniez nowy olej do mostu. Nie zapomnialem rowniez o silniku ktory tez zostal zalany nowa oliwka ;]

Kolejna sprawa za ktora postanowilem sie zabrac byla blacharka. Wszystkie miejsca w ktorych probowala pojawic sie rdza oczyscilem do zywego i zostaly wyszpachlowane. Cale autko zmatowalem, obkleilem i pojechalem szukac farby. Okazalo sie ze jest meega duzy problem z dostaniem farb renowacyjnych ale spotkalem kolege ujezdzajacego od x lat granady a teraz e36 ktory zapodal mi idee baranka. Wszystkie wyszpachlowane miejsca pokrylem podkladem oraz maske,dach i klape bagarka. Od nowa matowanko..
Przyszla pora na wybor kolorow.. Katalog InterCars i wyszlo na to ze moje e28 bedzie szaro-czarne. Pomalowalem wszystko elegancko powysychalo, bardzo fajnie wyglada ale pojawil sie nastepny problem. Na baranku zostaja wszystkie brudy, odciski lap itd. Tak wiec kupilem literek bezbarwnego i caly zostal pociagniety. musze znalesc chwilke i pozakladac listwy boczne oraz lotke i bedzie gotowa. bialy-podklad, czarny-baranek,
szary-baranek. A oto i efekt













 
     
Dominique 


Nadwozie: E28
Model: E28 533i USA
Silnik: M30B32
Rok produkcji: 02.06.1983
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 26 Cze 2007
Posty: 782
Skąd: wigry/warszawa
Wysłany: 18 Listopad 2009, 00:44   
   Imię: Dominik


A czemu nie chciałeś mieć samochodu w jednym kolorze? Dziwacznie to wygląda.
Pozdro
_________________
Gdyby nie Niemce, nikt z nas nie jeździłby w Beemce.

E30 320i 05/1987 Cirrusblau Metallic
E28 533i 06/1983 USA Alpinweiss
 
 
     
MAJSU 


Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 2147
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18 Listopad 2009, 11:01   
   Imię: Tomek


O fak ale paździerz :roll: Sprężyny skracane diaxem ?
 
 
     
CykloP
[Usunięty]

Wysłany: 18 Listopad 2009, 11:02   

Z zalozenia chcialem dwukolorowa. A sprezyny takie sa..
 
     
MAJSU 


Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 2147
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18 Listopad 2009, 11:04   
   Imię: Tomek


CykloP napisał/a:
Z zalozenia chcialem dwukolorowa. A sprezyny takie sa..


Takie tzn jakie ?
 
 
     
CykloP
[Usunięty]

Wysłany: 18 Listopad 2009, 11:05   

Zuzyte. Czemu uwazasz ze pazdzierz? na zywo jej nie widziales
 
     
MAJSU 


Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 2147
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18 Listopad 2009, 11:07   
   Imię: Tomek


CykloP napisał/a:
Zuzyte. Czemu uwazasz ze pazdzierz? na zywo jej nie widziales


Pomalować samochód barankiem :-x :?: To już mówi wszystko za siebie... Chciałeś być oryginalny to trzeba było zrobić rosta.
 
 
     
CykloP
[Usunięty]

Wysłany: 18 Listopad 2009, 11:14   

szczerze? wazne ze mi sie podoba. Kazdy ma swoje gusta i gusciki..
 
     
Grigorij 
7 takie duże 5


Nadwozie: Exx
Model: 728i
Silnik: M30B28
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 375
Skąd: Kraków
Wysłany: 18 Listopad 2009, 18:40   
   Imię: Grzegorz


Na całym aucie masz fakturę baranka, tzn całe jest chropowate :?: :shock:
Podoba ci się tak, czy myślisz że przez to nie zardzewieje :?:

Co to jest farba renowacyjna :?: :roll: :D
_________________
Części do E12, E23, E28.
------------------
SKUP AUT
Tel - 790 580 495
 
 
     
CykloP
[Usunięty]

Wysłany: 18 Listopad 2009, 19:42   

Farba renowacyjna jest to emalia ftalowa karbamidowa stosowana jako nawierzchniowa warstwa przy odnawianiu powłok malarskich na metalu.

Na calej buni jest struktura baranka i powaznie podoba mi sie. Ogolem nie mam mega zajawki na e28 tak jak pewnie wiekszosc z was, trafilem na nia przypadkiem. Podoba mi sie to auto, lubie je ale nie bede jej robil na super orginal. Z zalozenia ma byc sprawna technicznie i przyciagac oko.
 
     
ARSEN
[Usunięty]

Wysłany: 18 Listopad 2009, 20:53   e28

i to mi sie podoba!!!!!!!!!!!!!!!
szczery i nie owija w bawelne
jak tak chcial tak ma ja terz czasem ;drutuje; auto bo tak chce
 
     
M-EJ 


Nadwozie: Exx
Model: Robin Reliant
Silnik: duży
Rok produkcji: 1980
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 888
Skąd: Toruń
Wysłany: 18 Listopad 2009, 21:03   
   Imię: Janusz


drutować to można malucha ale nie bmw
_________________
 
 
     
lacos 


Nadwozie: E12
Model: 520
Silnik: m20
Rok produkcji: 1979
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 05 Maj 2009
Posty: 212
Skąd: Sopot
Wysłany: 19 Listopad 2009, 12:41   
   Imię: Michał


Ogólnie niektóre samochody wyglądają fajnie w macie, da się tą koncepcie jeszcze uratować,pryśnij tym czymś czarnym dach i klapę bagażnika bo to wygląda dziwnie :roll:. Biała maska brak zderzaka i ten mat wyglądają fajnie jeszcze jakieś szersze felgi w kolorze maski i będziesz miał naprawie fajną torowo wyglądającą e28 :-D .Później jak już beta będzie fajnie wyglądać może się do niej przekonasz i zaczniesz dłubać ostro mechanikę do sportu :twisted:


Na tym foto wygląda fajnie, te fele z małym et i 9cali tył :twisted: http://moto.allegro.pl/it...z_e32_rant.html

  
 
 
     
Kargul1005 


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 1432
Skąd: Toruń
Wysłany: 19 Listopad 2009, 16:23   
   Imię: Rafał


CykloP napisał/a:
Farba renowacyjna jest to emalia ftalowa karbamidowa stosowana jako nawierzchniowa warstwa przy odnawianiu powłok malarskich na metalu.

Czyli najtańszy badziew jakim można(?) pomalować auto.
10 min wdychania oparów tej "wspaniałej" farby zabija gorzej niż pelenie fajek i malowania akrylem przez 20 lat ;P
Ten, który malował to auto pewnie przez tydzień kaszlał na biało "renolakiem".
Ps ta farba nigdy tak do końca nie twardnieje zawsze jest miękka i słabo odporna na czynniki mechaniczne. Zapomniałem dodać, że ta farba nie zabezpieczy auta przed korozją.
Mimo, że to druciarnia daję Ci wielkiego plusa za odwagę :-p
 
 
     
CykloP
[Usunięty]

Wysłany: 20 Listopad 2009, 00:07   

Jak napisalem wyzej miala byc pomalowana renolakiem ale wkoncy jest prysnieta barankiem :mrgreen: A odawaga bylo kupienie tego samochodu ;-)

Co do wypowiedzi Lacos'a, gdy to sobie wszystko wyobrazalem mialo byc fajniej. Ogolem nie jest zle ale tez juz o tym myslalem co by na wiosne zostawic tylko mache w szarosciach. A felunek bedzie konkret za jakis czas lacznie z dystansami i zawieszeniem (pracuje w wulkanizacji :mrgreen: )
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0.036 sekundy. Zapytań do SQL: 12