E12-E28 Strona Główna E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Filmik z IV Ogólnopolskiego Zlotu e12-e28.pl - MAŁKINIA 2014 - http://vimeo.com/102914979

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Dixi
22 Listopad 2009, 19:47
[E28] BMW e28 525e Shadow Line '87 stylizacja ALPINA B7 TURB
Autor Wiadomość
WIENIA 
ALPINA


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 466
Skąd: Starogard Gdański
  Wysłany: 23 Marzec 2007, 19:17   [E28] BMW e28 525e Shadow Line '87 stylizacja ALPINA B7 TURB
   Imię: Marcin


Witam Wszystkich posiadaczy kultowych 5'tek ;-)
Moje zainteresowanie tymi pieknymi wozami zaczeło sie w wieku 5lat kiedy to wujek stał sie szczesliwym posiadaczem e12, 525. Wgniatało w oparcie nawet na tylniej kanapie. Od tego momentu zakochałem sie w pieknych rekinkach:-D Kiedy poznałem e28 stwierdziłem ze auto nie ma sobie równych:-P Stałem sie posiadaczem e28 520i '83 w wieku 13 lat kiedy to po namowie rodzicow kupilem auto za własne pieniadze (samochod sprowadzony z niemiec za niska kwote, bez mozliwosci rejestracji -takie było prawo , auto powyzej 10lat) Został sprzedany poniewaz nie eksploatowany -niszczał :-( Od 2 lat jestem szczesliwym posiadaczem e28 525e Shadow Line z '87 roku. Sporo czasu zajeło mi szukanie tego auta. Koniecznie miał byc Shadow Line z '87 roku z silnikiem 6 garowym z oryginalnym lakierem w kolorze Diamantschwarz Metallic lub Delphin Metallic w jak najlepszym stanie. Taki tez udało mi sie kupic -Delphin Metallic. Auto co prawda ma wysoki przebieg bo az 390tys. km. jednakze autentyczny:-P (Mozna spotkac prawdziwe gruchoty z przebiegiem 150tys. km. w co niestety trudno mi uwierzyc)
Rekinek jest bardzo zadbany. Wnetrze (szary welur) wyglada jak z fabryki. Brak najmniejszej dziurki czy tez przetarcia -nawet na fotelu kierowcy. Wszystkie elementy pierwsza klasa. Wstawiłem kierownice od e34 z powodow praktycznych. Poprzednia oryginalna skórzana była zniszczona i zostawiała czarne slady na dłoniach. Szukam jakiejs w idealnym stanie -oryginalnej do e28 najlepiej ALPINA :mrgreen:
Blacharka wymaga jednak pewnych poprawek. Niestety sa ogniska rdzy w niektorych miejscach -typu drzwi.

Wyposarzenie:
2x el. szyby, el. szyberdach, el. lusterka, el. antena
Pełen OBC 2 (do podłaczenia)
Wskazniki Alpina (niekompletne)
Felgi Alpina ''16
Bmw sound system tylniej półki.
Halogeny
Gałka zmiany skrzyni biegow Alpina.
Trzecie swiatło stop.
Regulacja reflektorow.
Podgrzewany zamek drzwi kierowcy.
Latarka ładowana w schowku.
Sróby kół -zabezpieczajace + 4 kluczyki Bmw
(i jeszcze troche bajerow)
Ponadto posiadam do tego modelu niekompletny tempomat, webasto, check panel z czujnikiem do pasow, oraz do podłaczenia zegary 260km/h 7tys obr. ,spoiler tylniej klapy i dokładke pod przedni pas (styl Alpina)

W lato zabieram sie za wszelkie prace. Aktualnie zdjołem halogeny poniewaz jeden słabo swiecił (przezarty) szukam tyłu do niego.
Silniczek to znana wszystkim eta. Pomimo swego przebiegu trzyma sie niezle, (głowica od 2.5) no i niestety -zagazowany :-( z racji z tego ze samochod słuzy mi do jazdy codziennej (dziennie srednio 80km)
Ponizej fotki :roll:

[img][/img]

[img][/img]

[img][/img]

[img][/img]

[img][/img] [img][/img]



[img][/img]

[img][/img]

[img][/img]

[img][/img] [img][/img]

[img][/img] [/fade]
_________________
Cel: ALPINA B7 Turbo
_________________
Ostatnio zmieniony przez Bart 28 Styczeń 2008, 11:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
     
MAJSU 


Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 2147
Skąd: Warszawa
Wysłany: 23 Marzec 2007, 19:38   
   Imię: Tomek


Ładny Shadow ! Gdzie ci się udało dostac ten elektroniczny wskaźnik Alpiny w nawiewie ? :shock: Jakie masz opony na tych felgach też kupiłem teraz felgi Alpiny ale 17`stki i jeszcze niewiem co na nie założyc ale chyba będzie 205/45 no i wrzuc jakieś foty samochodu z zewnątrz w wyższej rozdzielczości no i jakieś fotki tego spoilera !
 
 
     
grege28 
Moderator


Nadwozie: E28
Model: 525 iA
Silnik: M30B25,M30B28
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 267
Skąd: Tuchów
Wysłany: 23 Marzec 2007, 20:17   
   Imię: Grzegorz


Witam Alpinistę :-D

jest nieźle ja zmierzam do B9 a kolega do B7, gratuluję! Wiem, że to ciężka robota =poszukiwanie części Alpiny, potrzebujesz kierownicę hmm mógłbym coś poradzić na to :mrgreen:, ciekawi mnie ten spojler a'la Alpina. Z fotelami masz prościej bo w B7 było Recaro, które łatwiej dostać, a materiał tapicerski jest jeszcze dostępny w Alpinie (20 Euro/mb, trzeba wziąć min 5 mb). Ja miałem trudniej, bo B9 miała fotele Ass lub Scheelmann a tapicerka w pasy, ale udało się :mrgreen:

Scheelman/Alpina



Ciekawi mnie czy planujesz turbo? Tak w ogóle gratuluje auta i pomysłu. Kontakt do mnie masz, jakby co wal śmiało :twisted:
_________________
Pozdrawiam

Greg
-----------------------------------------------------------
„Ich habe einen ganz einfachen Geschmack, ich nehme immer nur das Beste“
Piszę poprawnie po polsku
.
 
 
     
WIENIA 
ALPINA


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 466
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: 23 Marzec 2007, 23:15   
   Imię: Marcin


Cytat:

Ładny Shadow ! Gdzie ci się udało dostac ten elektroniczny wskaźnik Alpiny w nawiewie ? Jakie masz opony na tych felgach też kupiłem teraz felgi Alpiny ale 17`stki i jeszcze niewiem co na nie założyc ale chyba będzie 205/45 no i wrzuc jakieś foty samochodu z zewnątrz w wyższej rozdzielczości no i jakieś fotki tego spoilera !


Dobrze napisane -elektroniczny wskaznik - i tylko sam wskaznik w sensie sam wyswietlacz. Reszty niestety nie mam, chociaz słyszałem ze mozna dorobic a podstawą jest wyswietlacz. Przyprowadziłem ten wskaznik z Niemiec. Koles wymontował go z jakiegos szrotu a potrzebował same flaczki. Udało mi sie kupic go od niego lepiej nie pytaj za jakie pieniadze, bo ci co wiedza to stukaja sie w głowe. Ale zachorowałem na to i musiałem miec - w przyszłosci postaram sie jakos uzupełnic brakujace elementy. Moze ktos z Was pomorze?
Z tego co wiem to Alpina montowała 16'sto calowe felgi w e28 (moze sie myle ale nie spotkalem oryginalnej Alpinki z 17'stkami) Moje opony to Michelin 205/55 Ten profil jak na pomorskie drogi jest i tak zbyt mały.
Fotek narazie innych nie mam, ale jak tylko bede miał okazje to dorzuce. Spoiler na tylnią klape który posiadam to standardowy (chyba nie jasno napisałem) Dokładka pod przedni pas jest coprawda oryginalna ale nie Alpiny tylko Beemowska, podobna do Alpinki. Na oryginale Alpiny była tabliczka potwierdzajaca oryginalnosc.

Cytat:
Witam Alpinistę

Witam witam :) Tak to prawda. Znalesc czesci Alpiny do e28 graniczy z cudem. Wiem po sobie ile razy musialem stawac na głowie zeby cos zdobyc, ale jak juz sie uda to cieszy jeszcze bardziej. Kierownice miałem okazje kupic nawet kilka razy jednak szukam specyficznej (wrzuce raz foto) nie wiem tylko czy byla montowana na 100% w e28 czy ktos przekładał z innej. Ale jakbys mial cos dla mnie to mozemy sie dogadac na pw. O spoilerze napisałem koledze wyzej jak wyglada sprawa. Jesli chodzi o fotele to jak narazie szkoda mi wywalac tych standardowych bo sa naprawde w perfekcyjnym stanie. Chociaz opcja z tym materiałem jest interesujaca. Problem jest jeszcze z boczkami drzwiowymi. Nie wiem jak tam w B9, ale w B7 boczki miały ukosne paski w barwach alpinowskich (gdzies mam foto) u Ciebie nie widze tego zabiegu.
Jesli chodzi o turbo to hmm... chciałbym chciał, ale póki co stawiam na ekonomie niestety :-( . Auto słuzy mi do codziennej jazdy. No i z finansami nie jest najlepiej.
A Twojego rekinka bedziemy mieli okazje zobaczyc dokładniej? Widziałem ze masz tweetery, szukałem tez, ale nie znalazłem.

Wielkie dzieki za słowa uznania :mrgreen:
_________________
Cel: ALPINA B7 Turbo
_________________
 
 
     
Gierap 


Nadwozie: Exx
Model: E39 540iA
Silnik: M62B44
Rok produkcji: 1996
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 179
Skąd: Radom
Wysłany: 23 Marzec 2007, 23:34   
   Imię: Krzysztof


Witam i ja nowego forumowicza,ładniutka Twoja Bunia jest,tylko ta końcówka wydechu trochę nie pasuje ;-) ale po za tym wypasik-fajne felasie.

A no i ta kierownica też troszke niebardzo.
 
 
     
WIENIA 
ALPINA


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 466
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: 23 Marzec 2007, 23:39   
   Imię: Marcin


Dzieki dzieki ;-) a o jesli chodzi o tłumik to... mi sie podoba :-P
_________________
Cel: ALPINA B7 Turbo
_________________
 
 
     
WIENIA 
ALPINA


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 466
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: 23 Marzec 2007, 23:47   
   Imię: Marcin


KIEROWNICA -FAKT. Ale to tylko przejsciowo. W oryginale byla trojramienna skorzana, tyle ze jak pisałem wczesniej skóra sie pozdzierała i brudziła dłonie na czarno :-/ Nie pasuje, zreszta jest od e34.
Hehehe -mam trzy nieoryginalne rzeczy(nie liczac radia) w mojej Beemce. Dwie mi wytknoles :-P (tlumik i kierownica) jest jeszcze trzecia rzecz :-P W kazdym razie w koncu bedzie oryginal 100%
p.s Twoja tez ładniutka jest, juz ja ogladalem i podziwialem :-D
_________________
Cel: ALPINA B7 Turbo
_________________
 
 
     
Gierap 


Nadwozie: Exx
Model: E39 540iA
Silnik: M62B44
Rok produkcji: 1996
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 179
Skąd: Radom
Wysłany: 23 Marzec 2007, 23:57   
   Imię: Krzysztof


Nie to że wytykam,sam mam pewnie dużo więcej(albo Mniej patrząc na przód)nieorginalnych rzeczy,tylko tak zwróciłem uwage na to i napisałem,ale kolor masz bardzo ładny no i z tego co piszesz to nie żałujesz jej czasu ani poszukiwań dla Niej więc musi sie podobać ;-) ;-)
 
 
     
Dixi 
Ojciec Dyrektor n° 1


Nadwozie: E28
Model: M535i 535i 535i 525e
Silnik: 3xM30 2xM20
Rok produkcji: 87" 86" 86"
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 4806
Skąd: Gdynia
Wysłany: 24 Marzec 2007, 00:01   
   Imię: Damian


Bardzo ladna :mrgreen:
widze ze masz duzy schowek na narzedzia?
_________________
E28 525eA 01/1984 bahamabeige
E28 525e 05/1986 karminrot
E28 535i 09/1986 zinnoberrot
E28 535i 04/1987 lachsilber-metallic GA 9387A
E28 M535i xx/1985 achatgruen-metallic
E30 316iA 05/1990 brillantrot GA 1990A
E32 750i 09/1991 sterlingsilber-metallic
E39 523iA 10/1995 calypsorot-metallic LS50625
 
 
     
WIENIA 
ALPINA


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 466
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: 24 Marzec 2007, 00:11   
   Imię: Marcin


Dzieki, jesli chodzi o półke na narzedzia to widze ze jestes spostrzegawczy hehe :-D , ciezko było wyłapac na tych zdjeciach, ale jest -owszem, niestety prawie pusta bo poprzedni własciciel narzedzia spakował chyba sobie do torby :-? Podbitka pod klapa jest ale pozadzierana i niestety juz w nienajlepszym stanie. Zastanawiam sie nad jej odrestaurowaniem czy szukac drugiej w lepszym stanie.
_________________
Cel: ALPINA B7 Turbo
_________________
 
 
     
Dixi 
Ojciec Dyrektor n° 1


Nadwozie: E28
Model: M535i 535i 535i 525e
Silnik: 3xM30 2xM20
Rok produkcji: 87" 86" 86"
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 4806
Skąd: Gdynia
Wysłany: 24 Marzec 2007, 00:16   
   Imię: Damian


WIENIA, mozemy sie potargowac ja szukam obudowy na tylna polke od sound system :mrgreen:
glosniczki dales w panele na drzwiach w sumie najgorzej nie wyglada ale kierownice musisz koniecznie wymienic ;-)
_________________
E28 525eA 01/1984 bahamabeige
E28 525e 05/1986 karminrot
E28 535i 09/1986 zinnoberrot
E28 535i 04/1987 lachsilber-metallic GA 9387A
E28 M535i xx/1985 achatgruen-metallic
E30 316iA 05/1990 brillantrot GA 1990A
E32 750i 09/1991 sterlingsilber-metallic
E39 523iA 10/1995 calypsorot-metallic LS50625
 
 
     
WIENIA 
ALPINA


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 466
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: 24 Marzec 2007, 00:17   
   Imię: Marcin


Cytat:
Nie to że wytykam,sam mam pewnie dużo więcej(albo Mniej patrząc na przód)nieorginalnych rzeczy,tylko tak zwróciłem uwage na to i napisałem,ale kolor masz bardzo ładny no i z tego co piszesz to nie żałujesz jej czasu ani poszukiwań dla Niej więc musi sie podobać
Bardzo dobrze Gierap ze tak piszesz. Musze wiedziec co sie podoba a co nie. Tłumik narazie zostanie, a kierownica to kwestia czasu.
_________________
Cel: ALPINA B7 Turbo
_________________
 
 
     
WIENIA 
ALPINA


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 466
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: 24 Marzec 2007, 00:23   
   Imię: Marcin


Cytat:

WIENIA, mozemy sie potargowac ja szukam obudowy na tylna polke od sound system
glosniczki dales w panele na drzwiach w sumie najgorzej nie wyglada ale kierownice musisz koniecznie wymienic
Głosniczki (trzecia nieoryginalna rzecz) w panelach na drzwiach były juz wmontowane jak ja kupiłem. Osobiscie nie robiłbym dziur tylko szukał oryginalnych tweeterow w miejsce adapterow lusterek. Zreszta tak tez robie tyle ze dodatkowo musze znalesc ładne listwy -panele :-P
A co z tym targowaniem blizej? :?: :idea:
_________________
Cel: ALPINA B7 Turbo
_________________
 
 
     
grege28 
Moderator


Nadwozie: E28
Model: 525 iA
Silnik: M30B25,M30B28
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 267
Skąd: Tuchów
Wysłany: 24 Marzec 2007, 10:18   
   Imię: Grzegorz


Gwoli wyjaśnienia, to prawda Alpina nigdy nie montowała felg 17-calowych w E28, zawsze było to 7x16 cali na przodzie w ogumieniu 205/55/16 oraz tył 8x16 z oponami 225/50/16. Powiem tak w porównaniu do moich obecnych 225/45/17 i 245/40/17 plus zawieszenie hmm nazwijmy je lakonicznie twarde :twisted:, wrażenia z jazdy są zgoła odmienne i wtedy 16 cali wydaje się wspaniałym kompromisem. Jak moje 16-tki wrócą z renowacji zmieniam koła, dążąc do oryginału.

Ostatnio na Ebayu pojawił sie ten wskaźnik Alpiny w miejscu nawiewu, był kompletny czyli wyświetlacz, kable, czujniki oraz sterownik. Wystawiony został z ceną 900 Euro jako początek licytacji z opcją kup teraz 1100 Euro :twisted:, nie wierzyłem, że znajdzie sie ktokolwiek komu ta cena wydała by się akceptowalna, niestety myliłem się ZOSTAŁ kupiony za 900 Euro. Bez komentarza. Ten wskaźnik był montowany tylko w B7 -modele E28 i E24.

Tapicerka w B9 była seryjna, tylko B7, B6 oraz B10 miały na boczkach ten materiał z paskiem.
Ciekawi mnie jaką kierownicę sobie upatrzyłeś, ja mam org. z B9, niestety też brudzi ręce i dopiero po prawie rocznych poszukiwaniach chyba znalazłem człowieka, który może ją obszyć szwem równoległym.
Gdybyś kiedykolwiek planował turbo, mam kolegę, który zgłębiał ten temat :mrgreen: i ...ma turbo (M102) w E24.
_________________
Pozdrawiam

Greg
-----------------------------------------------------------
„Ich habe einen ganz einfachen Geschmack, ich nehme immer nur das Beste“
Piszę poprawnie po polsku
.
 
 
     
WIENIA 
ALPINA


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 466
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: 26 Marzec 2007, 19:27   
   Imię: Marcin


Cytat:
Ten wskaźnik był montowany tylko w B7 -modele E28 i E24.

Te wskazniki rowniez były montowane w B6 E-30

Cytat:
Ciekawi mnie jaką kierownicę sobie upatrzyłeś, ja mam org. z B9,

Nie moge znalesc tej fotki, jak tylko mi sie uda wrzuce tu albo przesle Ci na pw.

Cytat:
Gdybyś kiedykolwiek planował turbo, mam kolegę, który zgłębiał ten temat i ...ma turbo (M102) w E24

Turbo bedzie napewno :-) Najpierw do konca studia, praca -kasa no i turbo :mrgreen:
Oczywiscie napewno bede potrzebował cennych rad jak i wszelkiej pomocy.

grege28 pokaz mi swoja Beemke i jak mozesz daj jakis opis co ma z Alpiny, byłoby fajnie :roll:
_________________
Cel: ALPINA B7 Turbo
_________________
 
 
     
Bavool 
RWD


Nadwozie: E28
Model: Misiuciwisi Outlander V6 w planach 535i
Silnik: 3.0
Rok produkcji: 2007
Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 213
Skąd: Toronto/Gdańsk
Wysłany: 27 Marzec 2007, 13:27   
   Imię: Adam


Oj na zlot Pomorski musimy Cię zaciągnąć :-)
Bardzo ładna Bumka. Końcówka wydechu może nie jest oryginalna, ale dodaje sportowego szyku.

Fajny shadow. Życzę powodzenia w doprowadzaniu do stanu igła!
_________________
ŚP E28 524td (prawie) Calypso Rot '84
Syrena 105L Żółć PRLu '79
Żak MR2 Bordo PRLu '60
Mitsu Outlander XLS
Chevrolet Express

Ability to speak doesn't make U intelligent yet
 
 
     
WIENIA 
ALPINA


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 466
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: 28 Marzec 2007, 10:31   
   Imię: Marcin


Koniecznie musimy spotkac sie na zlocie :-D
_________________
Cel: ALPINA B7 Turbo
_________________
 
 
     
Bart 


Nadwozie: E28
Model: E28
Silnik: M30
Rok produkcji: 1980
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 682
Skąd: 3city
Wysłany: 3 Kwiecień 2007, 08:23   
   Imię: Bart


Bardzo ładne E28 :-D felgi pierwsza klasa tylko kiera i końcówka wydechu mi nie leżą :roll: ale to kwestia gustu a jak wiadomo ;-)
_________________
Pzdr
Bart
 
 
     
chmielpiw 
Ja i moja Weronika


Nadwozie: E28
Model: w sercu 528i
Silnik: 2,8
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 357
Skąd: Augustów
Wysłany: 3 Kwiecień 2007, 14:17   
   Imię: Przemek


ladne autko. co do koncowki sie zgodze, ale kiera mi pasuje, sam mam taka bo poprzednia byla tragiczna a ze mialem z e32 to wrzucilem ja :)
_________________
Obecny adres zamieszkania- Kraków
 
 
     
Bart 


Nadwozie: E28
Model: E28
Silnik: M30
Rok produkcji: 1980
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 682
Skąd: 3city
Wysłany: 3 Kwiecień 2007, 14:26   
   Imię: Bart


Na szczęście tu zawita kiedys Alpina :-P
_________________
Pzdr
Bart
 
 
     
WIENIA 
ALPINA


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 466
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: 4 Kwiecień 2007, 08:32   
   Imię: Marcin


Tak -kierownica bedzie Alpinowska :-D ,wydech zawsze mozna zmienic, póki co niech słuzy jak najdłużej ;-)
_________________
Cel: ALPINA B7 Turbo
_________________
 
 
     
WIENIA 
ALPINA


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 466
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: 6 Kwiecień 2007, 22:31   
   Imię: Marcin


Wrezcie znalazłem to foto, myslałem ze poszło razem z formatem dysku.



W planach taka oto kierownica. Nie jestem jeszcze pewien bo nie moge znalesc nigdzie czy to oryginał, ale jak narazie szukam takiej.
_________________
Cel: ALPINA B7 Turbo
_________________
 
 
     
grege28 
Moderator


Nadwozie: E28
Model: 525 iA
Silnik: M30B25,M30B28
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 267
Skąd: Tuchów
Wysłany: 6 Kwiecień 2007, 23:41   
   Imię: Grzegorz


Rozwieje Twoje wątpliwości, to nie jest org. kierownica Alpiny
_________________
Pozdrawiam

Greg
-----------------------------------------------------------
„Ich habe einen ganz einfachen Geschmack, ich nehme immer nur das Beste“
Piszę poprawnie po polsku
.
 
 
     
WIENIA 
ALPINA


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 466
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: 6 Kwiecień 2007, 23:46   
   Imię: Marcin


Hmmm.. tak tez myslałem :-P chociaz troche sie łudziłem :-/

Dla e28 wychodziły tylko 3 rodzaje Alpinowskich kierownic,
w takim razie ta na foto to zwykła momo z logo Alpina.
_________________
Cel: ALPINA B7 Turbo
_________________
 
 
     
Dexter528i 
PAŹDZIERZ 2014 :-)


Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 2003
Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
Wysłany: 7 Kwiecień 2007, 01:15   
   Imię: Jakub


Ale rozmieszczenie ramion ma identycznie jak w Alpinie.
A wie ktoś jaka firma robiła kiery do Alpiny :?:
_________________
Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"

Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US
 
 
     
grege28 
Moderator


Nadwozie: E28
Model: 525 iA
Silnik: M30B25,M30B28
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 267
Skąd: Tuchów
Wysłany: 7 Kwiecień 2007, 09:20   
   Imię: Grzegorz


Momo z Italii, 3 rodzaje były dla B7,B9,B10

Alpina Teile E28
_________________
Pozdrawiam

Greg
-----------------------------------------------------------
„Ich habe einen ganz einfachen Geschmack, ich nehme immer nur das Beste“
Piszę poprawnie po polsku
.
 
 
     
WIENIA 
ALPINA


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 466
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: 7 Kwiecień 2007, 12:47   
   Imię: Marcin


oczywiscie MOMO :-D
_________________
Cel: ALPINA B7 Turbo
_________________
 
 
     
MAJSU 


Nadwozie: E28
Model: 525i Edition
Silnik: M20B25
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 2147
Skąd: Warszawa
Wysłany: 7 Kwiecień 2007, 14:12   
   Imię: Tomek


A ja bym bardzo chętnie taką do swojej zakupił

 
 
     
Dexter528i 
PAŹDZIERZ 2014 :-)


Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 2003
Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
Wysłany: 7 Kwiecień 2007, 14:24   
   Imię: Jakub


grege28 napisał/a:
3 rodzaje były dla B7,B9,B10

To wiem.
Cytat:
Momo z Italii

Więc o co chodzi że niby ta na zdjęciu WIENIA, to nie orginalna
Cytat:
Alpina Teile E28

Mam te wszystkie katalogi
_________________
Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"

Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US
 
 
     
WIENIA 
ALPINA


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 11 Mar 2007
Posty: 466
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: 7 Kwiecień 2007, 22:53   
   Imię: Marcin


Cytat:

Więc o co chodzi że niby ta na zdjęciu WIENIA, to nie orginalna

Ta na zdjęciu jest orginalną kierownicą momo, ale nie alpinowską. Jak wiadomo nie wszystkie momo to alpinki. Ktoś wstawił znaczek Alpiny i to wszystko. Ma zblizony kształt do tych które były montowane w polonezach caro :-P
_________________
Cel: ALPINA B7 Turbo
_________________
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,044 sekundy. Zapytań do SQL: 14