[E28 520i] Edition by Charles! --> 533i |
Autor |
Wiadomość |
charlesdisney
Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: 2.0
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 08 Paź 2013 Posty: 216 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 24 Październik 2013, 21:13 [E28 520i] Edition by Charles! --> 533i
Imię: Karol |
|
|
Siema siema, ta E28 juz się pojawiła raz. Teraz trafiła w moje ręce, ogolnie sikam ze szczęścia. Marzenia się spełniają .
E28 520i z 87r w wersji Edition w shadwolinie. 2.0l + stożek z dolotem od pieca gazowego.
Ogolnie auto nie jest zniszczone, ktoś troche się pobawił, gleba ciężka do jeżdżenia bo auto skacze jak piłka - chyba ścięte sprężyny. Amory mam, brakuje sprężyn. Yellow hella -folia do zdjęcia. Auto idzie jak burza, na wyższych obrotach dostaje kopa jakgdyby załączało się magiczne turbo. Szaleństwo, a spalanie 10l/100 pb
Blacharka trochę do zrobienia, ale w e30 miałem gorzej więc i tak jestem zadowolony. Problemem jest też niski(?) dach? Mam 188cm fotele są zwykłe - kanapowe. Ale prawie trę włosami o sufit i na dziurach walę głową w dach? Zmiany ustawień fotela nic nie pomagają. Jedyną opcją będą sportsitze?
Więcej zdjęć wkrótce!
Jak można to prosiłbym o rozkodowanie VINU. WBADK510309787977
|
Ostatnio zmieniony przez charlesdisney 17 Maj 2015, 18:57, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
|
charlesdisney
Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: 2.0
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 08 Paź 2013 Posty: 216 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 24 Październik 2013, 21:37
Imię: Karol |
|
|
VIN rozkodowany chyba wszystko się zgadza.
|
Ostatnio zmieniony przez charlesdisney 26 Październik 2013, 22:31, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Dominique
Nadwozie: E28
Model: E28 533i USA
Silnik: M30B32
Rok produkcji: 02.06.1983
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Cze 2007 Posty: 809 Skąd: wigry/warszawa
|
Wysłany: 25 Październik 2013, 14:42
Imię: Dominik |
|
|
Dziwne, bo ja przy 192 cm wzrostu miałem jeszcze z 15 cm nad głową do dachu, a fotele zwykłe comforty.. w e30 też nie mam tego problemu. może masz nienaturalną pozycje za kółkiem jak dziadek w kapeluszu |
_________________ Gdyby nie Niemce, nikt z nas nie jeździłby w Beemce.
E30 320i 05/1987 Cirrusblau Metallic
E28 533i 06/1983 USA Alpinweiss |
|
|
|
|
danielS2
danielS2
Nadwozie: E28
Model: 524
Silnik: diesel
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Cze 2013 Posty: 258 Skąd: małopolska
|
Wysłany: 25 Październik 2013, 21:50
Imię: daniel |
|
|
jedno z moich ulubionych e28 na forum,mimo że nie jest igiełka to ma franca coś w sobie,..powodzenia w modzeniu i daj więcej fot bo 2 to mało |
|
|
|
|
charlesdisney
Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: 2.0
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 08 Paź 2013 Posty: 216 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 26 Październik 2013, 22:25
Imię: Karol |
|
|
Wywalanie żółtych oczek
Bardzo ciekawa modyfikacja pod nerkami, to chyba oryginalne (hahahahaa)
Ciekawe mocowanie ;D
Widziałem troche filtrów stożkowych i ten wcale nie jest jakimś chińskim gównem...Co ciekawe zajrzałem pod auto i ktoś bawił się z wydechem bo jest jakaś inna pucha końcowa, widać ktoś coś kombinował. Fot nie mam. moze kiedyś wstawię.
Efekt końcowy przyzwoity.
|
|
|
|
|
Kucharz
Pogrzebowy
Nadwozie: E28
Model: 525e -->> 535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Mar 2010 Posty: 3244 Skąd: Małkinia
|
|
|
|
|
charlesdisney
Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: 2.0
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 08 Paź 2013 Posty: 216 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 26 Październik 2013, 22:40
Imię: Karol |
|
|
Mocowanie było skopane jednaj, luźno latały na dziurach. Co ciekawe mam 3 lewe lampy i jedną prawą...dziś było składania i składania.... Sam nie wiem które lepsze...Żółte czy zwykłe... |
_________________
|
|
|
|
|
Mak
______________
Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: M20B20
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 25 Kwi 2013 Posty: 392 Skąd: Rydzyna
|
Wysłany: 27 Październik 2013, 10:42
Imię: Maciej |
|
|
Dla mnie białe lampy lepsze |
_________________
|
|
|
|
|
Dominique
Nadwozie: E28
Model: E28 533i USA
Silnik: M30B32
Rok produkcji: 02.06.1983
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Cze 2007 Posty: 809 Skąd: wigry/warszawa
|
Wysłany: 27 Październik 2013, 20:25
Imię: Dominik |
|
|
Żółte wyglądały, jakby ktoś do nich nasikał białe zdecydowanie lepsze |
_________________ Gdyby nie Niemce, nikt z nas nie jeździłby w Beemce.
E30 320i 05/1987 Cirrusblau Metallic
E28 533i 06/1983 USA Alpinweiss |
|
|
|
|
charlesdisney
Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: 2.0
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 08 Paź 2013 Posty: 216 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 16 Listopad 2013, 22:30
Imię: Karol |
|
|
Kolejna(Chyba już 5) sobota od ok. 9 do 20 przy kochanej e28. w garażu. (wpadł mi w ręce ciekawy plakat, aż ślinka cieknie ;D)
Kilka rzeczy co zrobiłem, ściągnięcie boczków z drzwi i ich wypranie i odkurzenie. Wymycie plastików, nawiewów tyle co da się dojść ściągając kratki na nawiewach. Wyciągnięcie foteli i kanapy i ich dokładne odkurzenie. Ogarnięcie audio. Gra miło, ale może lepiej. Lepsze głośniki na przód i suba do bagażnika to będzie miło. Wyprostowanie kierownicy bo ktoś źle przykręcił. Uszycie nowego mieszka - mama wspomogła maszyną do szycia. Wypranie wykładzin z bagażnika. Posklejanie ramek od halogenów. Uszczelnienie gumy od przepływomierza do przepustnicy ( muszę kupić lepszą gumę...) Ogarnięcie świateł, podświetlenia tablicy, podświetlenia zegarka. Wymiana węża od wody na trójniku ciekło po rozruszniku, więc rozrusznik kręci jak kręci...czasem kręci czasem nie. I sporo innych pierdół niewymagających nakładu finansowego a krok w przód do ładnego stanu.
Nie mam ze wszystkiego zdjęć. Ale to nie głupi pomysł żeby pstrykać zdjęcia przy okazji.
Przy okazji zaliczyłem pierwsze holowanie e28, nawalił przepływomierz.
|
|
|
|
|
charlesdisney
Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: 2.0
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 08 Paź 2013 Posty: 216 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 25 Listopad 2013, 13:55
Imię: Karol |
|
|
Kolejny dłuższy wypad, tym razem do Poznania. Trasa ogarnięta. Cel impreza. Rano kac standard. Wsiadam do auta rano o 15, wkładam kluczyk w stacyjkę, wciskam pedał sprzęgła w podłogę...iiii i pedał wpada miękko w podłogę jak w masło, i już się nie cofa. Kurw... co teraz? Proszę, oby to była błachostka...hm. sprzęgło hydraulicznye- może płynu mało. Fakt było mało, szybki skok do tesco, dolanie...iii.. Nie. Dupa. Zgooglowanie, najprawdopodobniej wysprzęglik? Zaczęło się ściemniać był piątek. Co dzwoniłem do auto-napraw. To dopiero na poniedziałek, chcieli umawiać. Bez sprzęgła też da się jeździć, ale po mieście i do tego E28? Hardkor, bo skrzynia nie chodzi najlepiej. Więc ten pomysł odpadł na początku. Auto zostawiłem i wróciłem do Bydgoszczy. Na szczęście stoi u kolegi pod blokiem, gdzie kamery, ogrodzenia i inne zabezpieczenia. W przyszłym tygodniu ruszam z misją ratunkową. Pomysł taki, żeby zaholować do jakiejś naprawy, i sprawdzić czy to na pewno wysprzęglik. Może wystarczy odpowietrzyć? Nie znam się aż tak. Gdyby to stało się w Bydgoszczy.... |
_________________
|
|
|
|
|
Dominique
Nadwozie: E28
Model: E28 533i USA
Silnik: M30B32
Rok produkcji: 02.06.1983
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Cze 2007 Posty: 809 Skąd: wigry/warszawa
|
Wysłany: 25 Listopad 2013, 14:32
Imię: Dominik |
|
|
Na 90% wysprzęglik poleciał, albo któryś przewód, który do niego dochodzi. Nie powinno to być drogie w naprawie. Samo z siebie raczej by się nie zapowietrzyło. Bankowo jest gdzieś nieszczelność, przez którą wywala płyn, dlatego też nie ma ciśnienia w układzie. |
_________________ Gdyby nie Niemce, nikt z nas nie jeździłby w Beemce.
E30 320i 05/1987 Cirrusblau Metallic
E28 533i 06/1983 USA Alpinweiss |
|
|
|
|
charlesdisney
Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: 2.0
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 08 Paź 2013 Posty: 216 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 25 Listopad 2013, 14:56
Imię: Karol |
|
|
Pytanie czy lepiej holować do mechanika w poznaniu. Czy załatwiać lawetę (koszt tylko paliwa) i kombinować w domu na własną rękę? |
|
|
|
|
danielS2
danielS2
Nadwozie: E28
Model: 524
Silnik: diesel
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Cze 2013 Posty: 258 Skąd: małopolska
|
Wysłany: 25 Listopad 2013, 18:07
Imię: daniel |
|
|
bardzo lubie czytać twoje opowiastki i przygody z E28 mam nadzieje że się nie znięchęcisz mimo że babcia ma obecnie "okres" Ja proponowałbym ogarnąć usterke w Poznaniu może to rzeczywiscie być błachostka...Daj znać co było |
|
|
|
|
charlesdisney
Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: 2.0
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 08 Paź 2013 Posty: 216 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 25 Listopad 2013, 20:54
Imię: Karol |
|
|
Babcia ma okres i to faktycznie ;D Obstawiam, że to bunt przeciwko jeżdżeniu w niskich temperaturach, woli stać spokojnie w garażu i czekać aż słoneczko i ptaszki wyjdą na wiosnę . Na pewno nie będę tyle śmigał co E30, bo tamtą jeździłem więcej niż solniczki po drogach i niestety efekt "rosta" miałem że głowa mała.
Dogadałem się z moim wujkiem, że załatwi lawetę za free i będę musiał mu tylko dać za paliwo (+ ewentualna flacha dla kolegi od lawety). Ale przynajmniej Beatka wróci do domu.
Akcja ratunkowa w niedzielę. Mam nadzieje, że do tego czasu nikt nie zrobi jej ała, ani niemiłych zadrapań, a broń Boże nie pozbawi ją jakiegokolwiek elementu...
Mimo tych dwóch akcji, nie załamuję się. Auto ma swoje lata i doskonale je rozumiem. Oczywiście wszyscy w koło (lubiący plastikowe auta) sprzedaj to auto, po co ci takie?
Prawda porównując z e30, którą przejechałem 60 tyś km w rok, bezawaryjnie -zabrakło mi tylko raz benzyny. Tak to nigdy nie wyskoczyła awaria która by mnie unieruchomiła. Ale Tamta miała 18 lat, a nie 26. I udokumentowany przebieg, bez grzebalnictwa. W przeciwieństwie do Staruszki. |
_________________
|
|
|
|
|
Zbychu
Nadwozie: E28
Model: 524td
Silnik: M21
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 5 razy Dołączył: 21 Gru 2010 Posty: 129 Skąd: Wąbrzeźno
|
Wysłany: 25 Listopad 2013, 21:06
Imię: Łukasz |
|
|
Super podejście, powodzenia! Też miałem taką samą awarię, padł mi wysprzęglik, niedrogo wyszło ps. holowało mnie wtedy tico |
_________________ -BMW E28 524td 1987r.
|
|
|
|
|
charlesdisney
Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: 2.0
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 08 Paź 2013 Posty: 216 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 26 Listopad 2013, 00:07
Imię: Karol |
|
|
I wtedy Ona do mnie powiedziała: "Przystanę sobie tutaj na trochę, mam już swoje lata. Ale wiem że mnie nie zostawisz, wrócisz po mnie. Ja sobie odpocznę."
|
|
|
|
|
JohnDelorean
Nadwozie: E28
Model: 528i
Silnik: M30B28
Rok produkcji: 1981
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Lis 2012 Posty: 96 Skąd: Pionki
|
Wysłany: 26 Listopad 2013, 07:45
Imię: Paweł |
|
|
Dlatego gleba w bawarce (i w innych samochodach zresztą też) jest słaba i nigdy nie obniżę zawieszenia, w takiej sytuacji przy oryginalnym zawieszeniu wsunąłbym się pod nią i sam wymienił A jak ktoś jest za duży to koło zapasowe pod przednie koło i w górę nie poleci |
|
|
|
|
charlesdisney
Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: 2.0
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 08 Paź 2013 Posty: 216 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 7 Grudzień 2013, 22:37
Imię: Karol |
|
|
Akcja ratunkowa się udała. Tydzień temu. O wieździe na lawete z taką glebą można napisać książkę ;D. Dokładnych zdjęć nie mam. Sprzęgło odpowietrzone, łapie, ale wysprzęglik i tak do wymiany. Auto stoi w ciepłym garażu i nie myśli o marźnięciu na tej piździawicy.
Moczenie w kwasie zawsze spoko.
Blaszki od klaksonu i śrubki wyglądały wcześniej troche gorzej
Lusterka chodziły słabo, więc rozebrałem, ale wina była w przełączniku. Będzie naprawiony.
Lubie bawić się w pierdoły, zwłaszcza jak nie potrzeba nakładu finansowego, a jakiś efekt jest. Kropla w morzu do ideału, ale zawsze coś w przód.
Chciałbym ogarnąć jeszcze dokładnie światła przednie. Brakuje mi tych plastikowych klipsów co wchodzą w nie kulkowate końcówki śrub do regulacji. Ma ktoś jakiś patent na to albo jakieś na zbyciu? |
|
|
|
|
Dominique
Nadwozie: E28
Model: E28 533i USA
Silnik: M30B32
Rok produkcji: 02.06.1983
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Cze 2007 Posty: 809 Skąd: wigry/warszawa
|
Wysłany: 8 Grudzień 2013, 18:38
Imię: Dominik |
|
|
charlesdisney napisał/a: | Brakuje mi tych plastikowych klipsów co wchodzą w nie kulkowate końcówki śrub do regulacji. Ma ktoś jakiś patent na to albo jakieś na zbyciu? |
Nie tak dawno temu przerabiany temat, sprawdzone, że pasują;)
http://e12-e28.pl/viewtopic.php?t=8534 |
_________________ Gdyby nie Niemce, nikt z nas nie jeździłby w Beemce.
E30 320i 05/1987 Cirrusblau Metallic
E28 533i 06/1983 USA Alpinweiss |
|
|
|
|
Kargul1005
Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Lis 2007 Posty: 1468 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 8 Grudzień 2013, 19:13
Imię: Rafał |
|
|
Jakiego kwasu uzywasz do rudej?? |
_________________ E28 520i nerzbraun mettalic >>>Remont<<<
dupowóz:
Kałdi A4 LPG |
|
|
|
|
MutoN
Nadwozie: E28
Model: 520i @ 528i
Silnik: m20b28
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 7 razy Dołączył: 27 Sty 2013 Posty: 427 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 8 Grudzień 2013, 22:33
Imię: Michał |
|
|
W tle widać odrdzewiacz firmy dragon, to jest wodny roztwór kwasy fosforowego. Efekt tego miazga. Sam czegoś takiego szukałem jednak wybór padł na FOSOL jestem ciekaw czy działa tak samo dobrze |
_________________
|
|
|
|
|
charlesdisney
Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: 2.0
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 08 Paź 2013 Posty: 216 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 8 Grudzień 2013, 22:37
Imię: Karol |
|
|
Dokładnie, byłem ciekaw jak zadziała bo kosztuje grosze. Mogłem dać do ocynku bo na co dzień wożę im różne metalowe części z firmy, ale odrdzewiacz sobie poradził. Korci żeby wykręcać wszystkie śrubki i w to wrzucać, albo dać do ocynku. |
|
|
|
|
charlesdisney
Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: 2.0
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 08 Paź 2013 Posty: 216 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 12 Styczeń 2014, 18:55
Imię: Karol |
|
|
Trochę było ciszy. Auto śmiga. Śmiga w parze z drugą E28 i śpi pod jednym dachem. Brat szukał bryki. Zaczął szukać E28 i wtedy wyskoczyła na allegro fura od klasycznego.com Pojechaliśmy, kupiliśmy, wróciliśmy.
Brat E28
Dość świątecznie ;D
Sylwester też był
A tu pewnego ranka wstaję, patrzę przez okno i jakiś dwóch chłopaczków pstryka fotki naszych Beemek.
Pierdoły, a cieszą.
Śruby od mocowania szyn, przed i po.
Było:
Jest ( chociaż i tak chce to jeszcze poprawić)
Przymiarka na czarne blachy
|
|
|
|
|
Kargul1005
Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 3 razy Dołączył: 03 Lis 2007 Posty: 1468 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 13 Styczeń 2014, 02:23
Imię: Rafał |
|
|
Musimy jakieś małe spotkanko zorganizować bo z Bydgoszczy do Torunia jest blisko, w drugą stronę zresztą też |
_________________ E28 520i nerzbraun mettalic >>>Remont<<<
dupowóz:
Kałdi A4 LPG |
|
|
|
|
charlesdisney
Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: 2.0
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 08 Paź 2013 Posty: 216 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 10 Marzec 2014, 20:08
Imię: Karol |
|
|
Trochę postała, trochę pojeździła, bo tak z 2 tyś km doszło, wypad do Gdańska x2 bezawaryjne. Wleciały nowe sprężyny i nowe amortyzatory, było -80mm z przodu i chyba -60mm z tyłu, wpadło -40mm tu i tu. Może i stoi przód wysoko, ale jedzie się kosmicznie, w zakrętach nadal sztywnie. Całe szczęście. Wpadła też antena, trochę hand made. No i gałka drewniana też hand made! Nowe opony na tył, bo jedna mi spadła z felgi w zimę :C . V max nawet zacny, na gpsie było 185 (fotka tylko ze 180 ) NA EL PI DŻI. No cóż, plany teraz to obszycie kierownicy, polerka rantów i ogarnięcie blachy w lato.
image upload
|
_________________
|
|
|
|
|
danielS2
danielS2
Nadwozie: E28
Model: 524
Silnik: diesel
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Cze 2013 Posty: 258 Skąd: małopolska
|
Wysłany: 10 Marzec 2014, 22:58
Imię: daniel |
|
|
fajnie że działasz i widać że auto w dobrych rękach...Powodzenia w modzeniu....Mi to się rekin chyba nigdy nie znudzi, te auta sa poprostu mega. .. |
|
|
|
|
charlesdisney
Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: 2.0
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 08 Paź 2013 Posty: 216 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2 Kwiecień 2014, 00:00
Imię: Karol |
|
|
Na blachę przyjdzie czas, na pewno. Jak ktoś jeździ e28 na co dzień to ogarnia temat. Ale po kolei. Fuck the system. I love haters.
Jak jest i jak było.
|
_________________
|
|
|
|
|
charlesdisney
Nadwozie: E28
Model: 520
Silnik: 2.0
Rok produkcji: 1987
Dołączył: 08 Paź 2013 Posty: 216 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 13 Kwiecień 2014, 18:01
Imię: Karol |
|
|
Zaświeciło słońce, chwila wolnego więc żeby z nudów wziąć się za wykładzinę, zabawa nie okazała się taka prosta bo trzeba wyciągnąć nagrzewnicę.
Ale poradziłem sobie. Przy okazji przeczyściłem ją w środku i kanały.
Tak więc pranie foteli, dywaników, wykładziny, wykładziny tylnej przy kanapie.
Teraz zajmie troche suszenie, ale efekt zawsze na +.
Szukam jakiejś niebieskiej skóry pod kolor na boczki drzwi bo te co są w kiepskim stanie. ->
-> Wie ktoś gdzie można dostać właśnie skórę - sztuczną w normalnej cenie i różnych kolorach? Jakiś sklep www?
I zastanawiam się nad halogenami w żółty.
Frånk Weet van Niets's photo. |
|
|
|
|
Mulder
Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Gru 2011 Posty: 1921 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 14 Kwiecień 2014, 09:14
Imię: Maciek |
|
|
mam takie RC z oponami jak coś |
_________________ Черный Bymep
|
|
|
|
|
|