E12-E28 Strona Główna E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Filmik z IV Ogólnopolskiego Zlotu e12-e28.pl - MAŁKINIA 2014 - http://vimeo.com/102914979

Poprzedni temat «» Następny temat
[e28 520i] Alpinweiß
Autor Wiadomość
mateuszmm 


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20
Rok produkcji: 07.1983
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Kwi 2018
Posty: 42
Skąd: Tarnow
Wysłany: 7 Kwiecień 2019, 22:31   [e28 520i] Alpinweiß
   Imię: Mateusz


Stałem się posiadacyem drugiego e28.
Jest to również 520i jednak już po lifcie.
Auto stało nieużytkowane od 2008 roku.
Gdy ja kupiłem Auto nie odpało.

Na dzień dzisiejszy udało się odpalić i z grubsza trochę ją wymyć. Co do planów nie wiem co jeszcze z tym samochodem zrobić :D <y>

Więcej o aucie i kilka zdjęć
========================================

Prod. Date 1987-07-07
Type 520 I (EUR)
Series E28 (5 Series)
Body Type LIM
Steering Left Hand Drive
Engine M20
Displacement 2.00
Power 0kw / 0hp
Drive HECK
Transmission Manual
Colour ALPINWEISS (146)
Upholstery (0262)

S410A Window Lifts Electric Front
S611A BMW Night Vision
S680A Radio Antenna Manual
S510A Headlight Aim Control
S210A Dynamic Stability Control
S300A Emergency Spare Wheel
S350A BMW Composite Wheel Star Spoke 108










 
 
     
StarZcarZ 
stare ale jare


Nadwozie: Exx
Model: 528i Sport, E34 525i Mtech
Silnik: b28
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 448
Skąd: Anglia
Wysłany: 9 Kwiecień 2019, 22:20   
   Imię: Adam


Do odratowania jest, wiadomo dużo pracy przy niej trzeba będzie poświecić jak i pieniędzy ale jest kompletna i środek ma w naprawdę niezłym stanie. Deska niepopękana, tapicerka ok. Co to jest night vision?
 
 
     
Mulder 


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 1898
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 10 Kwiecień 2019, 12:11   
   Imię: Maciek


fajna,
ale S611A i S210A niebardzo występowały w E28
podeślij 7 VIN na priv to rozkoduję ci prawidłowo :-)



fele z VIN też nie do końca ;-)
_________________
Черный Bymep
 
 
     
mateuszmm 


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20
Rok produkcji: 07.1983
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Kwi 2018
Posty: 42
Skąd: Tarnow
Wysłany: 10 Kwiecień 2019, 23:03   
   Imię: Mateusz


Mulder napisał/a:
fajna,
ale S611A i S210A niebardzo występowały w E28
podeślij 7 VIN na priv to rozkoduję ci prawidłowo :-)

Obrazek

fele z VIN też nie do końca ;-)


Hehe... tak mi rozkodowalo ;) Dzieki za pomoc.
 
 
     
Mulder 


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 1898
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 11 Kwiecień 2019, 09:42   
   Imię: Maciek


mateuszmm napisał/a:
Dzieki za pomoc.


proszę :-)

_________________
Черный Bymep
 
 
     
mateuszmm 


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20
Rok produkcji: 07.1983
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Kwi 2018
Posty: 42
Skąd: Tarnow
Wysłany: 1 Maj 2019, 15:57   
   Imię: Mateusz


Dzisiaj dopiero znalazlem chwile na dokladne umycie Beemki.
Tak sie prezentuje:



 
 
     
Mulder 


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 1898
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 5 Maj 2019, 21:56   
   Imię: Maciek


czym ją tak wylizałeś?
DIMER'em? <mina>
_________________
Черный Bymep
 
 
     
mateuszmm 


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20
Rok produkcji: 07.1983
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Kwi 2018
Posty: 42
Skąd: Tarnow
Wysłany: 6 Maj 2019, 17:40   
   Imię: Mateusz


Mulder napisał/a:
czym ją tak wylizałeś?
DIMER'em? <mina>


Z wierzchu poszlo na poczatek APC, pozniej dokladnie reczne mycie. Po czym podnioslem auto do umycia od dolu, nadkoli itp. Do nadkoli uzylem tez APC + Hardcore z RRCustoms ( nie za duzo ) rozmieszalem wszytsko i tylko spryskalem, odczekac i myjka wysokocisnieniowa i jak widac ladnie wszytsko zeszlo.
 
 
     
Mulder 


Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: m30b35
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 09 Gru 2011
Posty: 1898
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 8 Maj 2019, 13:46   
   Imię: Maciek


mateuszmm napisał/a:
Mulder napisał/a:
czym ją tak wylizałeś?
DIMER'em? <mina>


Z wierzchu poszlo na poczatek APC, pozniej dokladnie reczne mycie. Po czym podnioslem auto do umycia od dolu, nadkoli itp. Do nadkoli uzylem tez APC + Hardcore z RRCustoms ( nie za duzo ) rozmieszalem wszytsko i tylko spryskalem, odczekac i myjka wysokocisnieniowa i jak widac ladnie wszytsko zeszlo.


elegancko

APC robi też robotę :D
_________________
Черный Bymep
 
 
     
mateuszmm 


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20
Rok produkcji: 07.1983
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 28 Kwi 2018
Posty: 42
Skąd: Tarnow
Wysłany: 31 Maj 2019, 17:53   
   Imię: Mateusz


Jak narazie projekt stanal pod znakiem zapytania i na razie nie wiem co z nim zrobic.
Mam juz jedna 520i takze druga taka sama troche nudno.

1. Jeden z pomyslow to:


Graty z epoki sa jeszcze dostepne i nawet w przystepnych cenach.

2. Zachowac w oryginale
3. Sprzedac i kupic cos z silnikiem powyzej 2.0

Jak uwazacie co z nia zrobic ;)
 
 
     
Kargul1005 


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 1450
Skąd: Toruń
Wysłany: 2 Czerwiec 2019, 15:20   
   Imię: Rafał


Zależy ile masz kasy na dokładkę, remont lub obie te rzeczy... Jeżeli nie chcesz miec drugiej 520i mozesz zrobić strokera z jednej na np 2.2 2.3 lub 2.4, ale bedziesz mial problem przy 2.3 i 2.4 z dobraniem krótszych korb. Jezeli na nowych tłokach to polecam rozwiert na 84mm i wał od diesla (ktory musisz wyważyć do nowej masy korb i tłoków) uzyskasz fajną pojemność, sporo niuta i juz będzie zupełnie inna jazda. Osobiście planuję z kumplem zaprojektować i wykonać z kompozytu kolektor dolotowy o zmiennej długości do modyfikowanego m20, pomysł jest taki, że z zewnątrz musi wyglądać jak seria. Uważam, że albo seria, albo usprawniona seria, nie jestem zwolennikiem swapowania plastiku do klasyków. Jeżeli bardzo brakuje Ci osiągów to poszukaj 535i albo M5 ale to już inne pieniądze, jezeli tylko troszkę i masz pojęcie o silnikach to podłubto co masz :)
_________________
E28 520i nerzbraun mettalic >>>Remont<<<
dupowóz:
Kałdi A4 LPG
 
 
     
StarZcarZ 
stare ale jare


Nadwozie: Exx
Model: 528i Sport, E34 525i Mtech
Silnik: b28
Rok produkcji: 1986
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 03 Mar 2010
Posty: 448
Skąd: Anglia
Wysłany: 3 Czerwiec 2019, 22:36   
   Imię: Adam


Nie wiem, czy to juz plastik, czy nie ale swap na m50b25 ewentualnie b25TU zawsze wydawalo mi sie ciekawa opcja.
 
 
     
Kargul1005 


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 1450
Skąd: Toruń
Wysłany: 4 Czerwiec 2019, 15:31   
   Imię: Rafał


StarZcarZ napisał/a:
Nie wiem, czy to juz plastik, czy nie ale swap na m50b25 ewentualnie b25TU zawsze wydawalo mi sie ciekawa opcja.
Dla mnie to już plastik, ale opinii na ten temat jest wiele. Nie ukrywam, że mimo plastiku to jednak prawie 200km to kusząca opcja no i prosty swap. Gdy to zrobisz to pomaluj pokrywę zaworów na srebro i nie zakladaj plastikowych osłon będzie wyglądało ciekawiej w mojej opinii. Oczywiście ten silnik można też dłubnąć <mina> <mina>
_________________
E28 520i nerzbraun mettalic >>>Remont<<<
dupowóz:
Kałdi A4 LPG
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0.044 sekundy. Zapytań do SQL: 11