E12-E28 Strona Główna E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Filmik z IV Ogólnopolskiego Zlotu e12-e28.pl - MAŁKINIA 2014 - http://vimeo.com/102914979

Poprzedni temat «» Następny temat
[E28 528i] BMW e28 White Sensation
Autor Wiadomość
kalbi 


Nadwozie: E28
Model: 528i
Silnik: M30B28
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 04 Wrz 2018
Posty: 6
Skąd: Kozienice
Wysłany: 4 Wrzesień 2018, 14:29   [E28 528i] BMW e28 White Sensation
   Imię: Kamil


Witam,

Z motoryzacją jestem już dosyć długo związany wcześniej obracałem się w środowisku VAG ale od zawsze chciałem mieć w posiadaniu coś klasycznego. Mój teść z kolei jak i kilku znajomych jest fanatykiem marki BMW. Dzięki właśnie teściowi jestem posiadaczem e28 bo to przez niego wszedłem w jego posiadanie. Nabył on ten samochód w 91 roku gdzie praktycznie do 2005 roku auto było ciągle użytkowane, później przez pewien okres stało. Dostałem je z żoną jako prezent ślubny gdzie wcześniej często w rozmowach wspominałem, że mam zamiar nabyć jakieś stare BMW. W taki oto sposób jestem szczęśliwym posiadaczem E28 od niecałego roku. Przez ten okres wykonałem już wiele zmian jak i modyfikacji samochodu, więc może teraz kilka konkretów.

Model : BMW e28 M30B28
Rok : 1984
Skrzynia : manualna

Auto tak wyglądało w dniu kiedy je dostałem :



Modyfikacje

Nadwozie :

- przedni zderzak M-Technik,
- tylni zderzak M-Technik,
- nakładki progowe laminat do wymiany na M-Technik,
- lotka klapy tylnej wzór M-Technik,
- przedni grill pomalowany na czarno,
- tylne lampy zrobione na czaro,
- wszystkie elementy chromowane przemalowane na czarno,
- przednia maska pomalowana w kolor nadwozia,
- tylne oznaczenie modelu black edition,

Zawieszenie :

- gwintowane MTS Gold Edition na sprężynach Eibach,
- zwrotnice pocięte obspawane dane do cynkowania,
- tylne sprężyny zmienione na niższe od EVO 10,
- camber plates przód,
- dystans przedniej i tylnej osi 1,5mm i 20mm,
- oryginalna rozpórka osi tylnej,

Silnik :

- sportowe przewody zapłonowe kevlarowo-stalowe,
- układ wydechowy ze stali nierdzewnej,
- wyspawany dolot 2,75",
- wtryski 320cc
- auto postawione na ECU Master,

Układ hamulcowy :

- seria, nawiercane tarcze do wymiany,

Koła :

- ACT SX custom felgi odwrotnie złożone rotor wytoczony i przełożony do środka,
- parametry felg 4x9j 17",
- opony 205/40/17,

Wnętrze :

- kierownica Petri z logo Alpina,
- gałka zmiany biegów M,
- wnętrze i fotele obszyte w kolorystyce Alpina do wymiany na czarne,
- przednie słupki i kierownica obszyte skórą na nowo,

Audio :

- radio Clarion,
- głośniki pioneer,
- nagłośnienie do przebudowy,

Samochód tak wygląda na dzień dzisiejszy :



Projekt w ciągłej budowie <ok>
 
 
     
mateuszmm 


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20
Rok produkcji: 07.1983
Dołączył: 28 Kwi 2018
Posty: 21
Skąd: Tarnow
Wysłany: 4 Wrzesień 2018, 22:53   
   Imię: Mateusz


W dobra strone idzie, zmienic jeszcze boczne spojlery progow i bedzie ok
 
 
     
kalbi 


Nadwozie: E28
Model: 528i
Silnik: M30B28
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 04 Wrz 2018
Posty: 6
Skąd: Kozienice
Wysłany: 5 Wrzesień 2018, 21:58   
   Imię: Kamil


Kilka zdjęć całości







 
 
     
Draż 


Nadwozie: E28
Model: 535i
Silnik: m60b35
Rok produkcji: 81
Dołączył: 12 Maj 2013
Posty: 1086
Skąd: Poznań
Wysłany: 7 Wrzesień 2018, 17:21   
   Imię: Krzysztof


Bardzo ładna blondyna ! Jedyne co mi nie pasuje to progi i akcesoryjne 528i na klapie, no i mega plus za koło, wreszcie ktoś zrobił z tej smutnej felgi konkret koło. Co do ECU to jak to lata? miałem auta latające na ECU ale wszystkie były dmuchnięte , jak to jest z wolnossakiem? idzie coś sensownego ugrać?
_________________
Moja ex babcia :)
 
 
     
kalbi 


Nadwozie: E28
Model: 528i
Silnik: M30B28
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 04 Wrz 2018
Posty: 6
Skąd: Kozienice
Wysłany: 8 Wrzesień 2018, 15:02   
   Imię: Kamil


Nakładki progowe idą do wywalenia na ich miejsce wleca nakładki m-technik'a. Co do ECU to jest poprawa ale robiłem to ze zmiana wtryskow i dolotu został też wywalony przepływomierz. Po tym zabiegu auto powinno zyskać ok +/- 20KM. Dalszy plan jest taki żeby zawiesić turbo. 😉
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0.027 sekundy. Zapytań do SQL: 11