E12-E28 Strona Główna E12-E28
Forum posiadaczy i miłosników BMW E12 i BMW E28

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj
 Ogłoszenie 
Filmik z IV Ogólnopolskiego Zlotu e12-e28.pl - MAŁKINIA 2014 - http://vimeo.com/102914979

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Dixi
22 Listopad 2009, 17:53
[E28] BMW 524td
Autor Wiadomość
Dexter528i 
PAŹDZIERZ 2014 :-)


Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 2003
Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
Wysłany: 23 Marzec 2008, 01:42   [E28] BMW 524td
   Imię: Jakub


Kilka zdjęć mojego nowego nabytku
















BMW 524td w kolorze Arktisblau Metalic 045 z kwietnia 1986 roku z niebieską tapicerką.

Lista wyposażenia dodatkowego baaaaardzo krótka. Praktycznie golas (i prawdopodobnie tak już zostanie) ale już go pokochałem

Stan blacharski zewnętrzny gorszy od mojej ///M528i
Stan blacharski wewnętrzny lepszy do mojej ///M528i
Stan mechaniczny dobry +

Samochód kupiłem od pana ok 60-tki zakochanego od bardzo dawna w rekinach. Kupił go dla siebie ale w międzyczasie trafiła mu się prawie idealna 524td z 87 w kolorze Zinnoberrot (naprawdę prawie igła)

Pozdrawiam
_________________
Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"

Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US
 
 
     
Beatles 
Mr Zielona Otchłań


Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 2836
Skąd: Kielce / Warszawa
Wysłany: 23 Marzec 2008, 10:23   
   Imię: Marcin


piękniutka :idea: niebieskie wnętrze jest b. ładne, a w połączeniu z tym kolorkiem to bajka, pamiętam jak kiedyś zachwycałem się 524td Barta...
zostawiasz sobie 528? rozumiem, że dieselek z przeznaczeniem do jazdy na co dzień?
 
 
     
Dixi 
Ojciec Dyrektor n° 1


Nadwozie: E28
Model: M535i 535i 535i 525e
Silnik: 3xM30 2xM20
Rok produkcji: 87" 86" 86"
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 4806
Skąd: Gdynia
Wysłany: 23 Marzec 2008, 10:41   
   Imię: Damian


nono ładna sztuka :P A Bart miał w nieco ciemniejszy granat.
Czekamy na wiecej zdjec :mrgreen:
_________________
E28 525eA 01/1984 bahamabeige
E28 525e 05/1986 karminrot
E28 535i 09/1986 zinnoberrot
E28 535i 04/1987 lachsilber-metallic GA 9387A
E28 M535i xx/1985 achatgruen-metallic
E30 316iA 05/1990 brillantrot GA 1990A
E32 750i 09/1991 sterlingsilber-metallic
E39 523iA 10/1995 calypsorot-metallic LS50625
 
 
     
Dexter528i 
PAŹDZIERZ 2014 :-)


Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 2003
Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
Wysłany: 23 Marzec 2008, 11:48   
   Imię: Jakub


beatles napisał/a:
piękniutka

Dixi napisał/a:
nono ładna sztuka


Daleko jej do stanu jaki bym chciał.

Cytat:
zostawiasz sobie 528? rozumiem, że dieselek z przeznaczeniem do jazdy na co dzień?


Tak, dieselek na codzień, a 528i chcę za niedługi czas kompletnie rozebrać żeby zweryfikować dokładnie stan budy i będę myślał co z nią dalej zrobić.
Od razu piszę że części, które się w niej znajdują nie będą na sprzedaż 8-)

Pozdrawiam
_________________
Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"

Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US
 
 
     
Grigorij 
7 takie duże 5


Nadwozie: Exx
Model: 728i
Silnik: M30B28
Rok produkcji: 1984
Dołączył: 16 Mar 2007
Posty: 375
Skąd: Kraków
Wysłany: 23 Marzec 2008, 12:09   
   Imię: Grzegorz


Bardzo dobra decyzja :mrgreen:
Dieselek zacny ;-)
A teraz remoncik 528i, wywalenie gazu i poczujesz co to znaczy M30 :mrgreen:
_________________
Części do E12, E23, E28.
------------------
SKUP AUT
Tel - 790 580 495
 
 
     
Beatles 
Mr Zielona Otchłań


Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 2836
Skąd: Kielce / Warszawa
Wysłany: 23 Marzec 2008, 12:09   
   Imię: Marcin


Cytat:
Od razu piszę że części, które się w niej znajdują nie będą na sprzedaż


szkoooda bo ładne felgi masz ;-)
 
 
     
Miłosz 


Nadwozie: E28
Model: E3 E24 E28
Silnik: M21 M30
Rok produkcji: 1974 - 1985
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 1340
Skąd: Berlin
Wysłany: 23 Marzec 2008, 15:58   
   Imię: Milosz


Gratuluje, auto z pierwszych zdjec zdaje sie byc warte zainteresowania, pochwal sie ile kosztowala??

Sama wszechobecna niebieskosc fajna, aczkolwiek ta krata typowa dla mlodszych rocznikow jakos nie trafia w moj gust, widac, ze przy wnetrzu bylo by pare rzeczy do zrobienia.

Zmien tez ta odkurzaczowa rure od chlodnicy na prawidlowa, chyba nie bylbym w stanie takiej zaufac, nawet pomijajac wzgledy estetyczne.

Koniecznie skombinuj jakies felgi....

Strasznie tajemniczy jestes ostatnio....
_________________
E3 2800 '74 Chamonix - Smoczyca
E23 728i/A '83 Polaris - Siudema
E28 524td '85 Karminrot - Wisienka
E28 535i '85 Polaris - Petarda
REKINIARNIA
czesci do Rekinow
milosz@6.com.pl
 
 
     
Bart 


Nadwozie: E28
Model: E28
Silnik: M30
Rok produkcji: 1980
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 682
Skąd: 3city
Wysłany: 23 Marzec 2008, 19:20   
   Imię: Bart


Tak moja była royalblau ;) ale normalnie wspomnienia wróciły :-)
Fajna sztuka kurcze jak postawie stodołę to dokupie sobie jeszcze klekota....one normalnie mają coś czego się nie da wytłumaczyć...jakiś magnes normalnie :-P

W razie czego takie wnętrze zajmuje jedną półkę w mojej piwnicy ;-)
_________________
Pzdr
Bart
 
 
     
Dexter528i 
PAŹDZIERZ 2014 :-)


Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 2003
Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
Wysłany: 23 Marzec 2008, 22:05   
   Imię: Jakub


Miłosz napisał/a:
auto z pierwszych zdjec zdaje sie byc warte zainteresowania

Zewnętrznie auto wzmaga jednak poprawek.
Miłosz napisał/a:
Sama wszechobecna niebieskosc fajna, aczkolwiek ta krata typowa dla mlodszych rocznikow jakos nie trafia w moj gust

Mi się nawet ta krata podoba :-)
Miłosz napisał/a:
widac, ze przy wnetrzu bylo by pare rzeczy do zrobienia.

Co masz konkretnie na myśli :?:
Miłosz napisał/a:
Zmien tez ta odkurzaczowa rure od chlodnicy na prawidlowa, chyba nie bylbym w stanie takiej zaufac, nawet pomijajac wzgledy estetyczne.

Narazie musi tak zostać
Bart napisał/a:
jak postawie stodołę to dokupie sobie jeszcze klekota....one normalnie mają coś czego się nie da wytłumaczyć...jakiś magnes normalnie

Hmm. Coś w tym jest. Od jakiegoś czasu marzyła mi się 524td taka w wersji US z klimą, tempomatem, el. szybami, el. szyberdachem, z automatem i jasną grzaną skórą z elektryką.
Może kiedyś będę taką miał.

Miłosz napisał/a:
Koniecznie skombinuj jakies felgi....

Felgi będą ale w późniejszym terminie. Na razie muszę ją zarejestrować i ubezpieczyć.

Miłosz napisał/a:
pochwal sie ile kosztowala??

A na ile ją wyceniacie tak w/g tych zdjęć :?:

Pozdrawiam
_________________
Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"

Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US
 
 
     
Beatles 
Mr Zielona Otchłań


Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 2836
Skąd: Kielce / Warszawa
Wysłany: 23 Marzec 2008, 23:32   
   Imię: Marcin


Cytat:
A na ile ją wyceniacie tak w/g tych zdjęć


hmm w Polsce ciężko ocenić ile zapłaciłeś...mogłeś kupić za grosze, ale jeśli od pasjonata rekinów, który pewnie za półdarmo auta nie oddał...
cięzko strzelic ;-)
 
 
     
Dexter528i 
PAŹDZIERZ 2014 :-)


Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 2003
Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
Wysłany: 24 Marzec 2008, 09:08   
   Imię: Jakub


beatles napisał/a:
ale jeśli od pasjonata rekinów

Inaczej nie da się powiedzieć o człowieku który mógł by sobie kupić np E39 a wybrał jednak E28.
Jego 524td wyniosło go na gotowo z zarejestrowaniem i ubezpieczeniem 8000zł. Normalny polski Kowalski popukał by po głowie jak można dać tyle pieniędzy za 21 letni samochód.

Ale czekam na dalsze propozycje. jak będzie już kilka konkretnych to podam cene kupna ;)

Pozdrawiam
_________________
Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"

Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US
 
 
     
Beatles 
Mr Zielona Otchłań


Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 2836
Skąd: Kielce / Warszawa
Wysłany: 24 Marzec 2008, 10:53   
   Imię: Marcin


5 tys
 
 
     
gicek_b 


Nadwozie: E28
Model: 518i
Silnik: m10b18
Rok produkcji: 1985
Dołączył: 27 Lip 2007
Posty: 129
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 24 Marzec 2008, 13:32   
   Imię: Bartek


5 patyków za dużo - jak ja bym był na kupnie to 3 max 3,5 ale zakładając że podłoga i progi są b.dobrym stanie
_________________
http://ww6.tvp.pl/View?Cat=6287&id=816928
Pokaż to komu się tylko da, aby jeździło nam się lepiej.
 
 
     
Dexter528i 
PAŹDZIERZ 2014 :-)


Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 2003
Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
Wysłany: 24 Marzec 2008, 14:05   
   Imię: Jakub


Teraz trochę historii tego egzemplarza.
A historia jest dość długa.
Jestem jej 10 (dziesiątym) właścicielem. W/g papierów 9 bo poprzedni właściciel nie zdążył jej przerejestrować.
W niemczech miała 6-ciu właścicieli.
1. Autohaus Ambros GmbH z Wiesbaden od 24.04.1986 roku
2. Pan urodzony w 1933 roku kupił ją 18.09.1987 roku
3. Od 15.10.1999 roku miał ją pan urodzony w 1963 roku.
4. 29.05.2001 roku znów zmieniła właściciela (rok urodzenia 1957)
5. Dzień później tj. 30.05.2001 miała następnego właściciela urodzonego w 1974 roku.
6. 29.08.2001 kolejny właściciel, rocznik 1974.
* 28.02.2002 wyrejestrowanie samochodu w niemczech
7. 21.06.2002 pierwsza rejestracja w polsce. Właściciel rocznik 1961
8. 9.09.2002 druga rejestracja w polsce. Właściciel rocznik 1963.
9. 28.02.2008 trzeci właściciel w polsce.
10. 22.03.2008 weszła w moje posiadanie.




Pozdrawiam
_________________
Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"

Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US
 
 
     
Beatles 
Mr Zielona Otchłań


Nadwozie: E28
Model: e28 520iA Lachssilber met.
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Mar 2007
Posty: 2836
Skąd: Kielce / Warszawa
Wysłany: 24 Marzec 2008, 14:12   
   Imię: Marcin


nieźle, 10 właścicieli, teraz chyba znalazła swoje miejsce na dobre?
opisz koniecznie wyposażenie, dobre i słabsze strony, bo na razie prawie nic nie wiadomo co to za autko :-)
 
 
     
Bart 


Nadwozie: E28
Model: E28
Silnik: M30
Rok produkcji: 1980
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 682
Skąd: 3city
Wysłany: 25 Marzec 2008, 11:01   
   Imię: Bart


3-4tyś ;-)
_________________
Pzdr
Bart
 
 
     
szymon503 

Nadwozie: E28
Model: 528i
Silnik: M30
Rok produkcji: 04/1986r.
Dołączył: 12 Lip 2007
Posty: 171
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 25 Marzec 2008, 15:32   
   Imię: Szymon


Wedlug mnie to jak na polskie realia to nawet niezly egzemplarz, kolor mi sie podoba, wnetrze tez ladne (mam taka sama kratke tylko w innym kolorze) nazwa tej tapicerki to NUTRIA. Mysle ze jest jeszcze pare rzeczy do zrobienia, jak to po kupnie, ale to pewnie tylko kosmetyka. Ładna sztuka, wyceniam ja na 4 tys.
 
 
     
Dexter528i 
PAŹDZIERZ 2014 :-)


Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 2003
Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
Wysłany: 28 Marzec 2008, 22:41   
   Imię: Jakub


Po rozkodowaniu VIN-u wyszło mi coś takiego.

VIN long WBADB110609754349

Type code DB11

Type 524 TD (EUR)

Dev. series E28 ()

Line 5

Body type LIM

Steering LL

Door count 4

Engine M21

Cubical capacity 2.40

Power 0

Transmision HECK

Gearbox MECH

Colour ARCTISBLAU METALLIC (045)

Upholstery PACIFIC (0263)

Prod. date 1986-04-04


Order options
No. Description
286 BMW LM RAD/BMW STYLING

300 ZENTRALVERRIEGELUNG ELEKTRISCH

311 ELEKTRISCHER BEIFAHRERSPIEGEL

350 WAERMESCHUTZGLAS GRUEN, RUNDUM

400 SLIDING SUNROOF MANUAL

662 BMW Bav. CR Digital

680 MANUAL AERIAL

I tu moje pytanie.
Cytat:
286 BMW LM RAD/BMW STYLING

Czy ktoś mógł by mi wskazać jak wyglądają felgi z którymi auto wyjechało z fabryki.

Pozdrawiam
_________________
Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"

Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US
 
 
     
Dexter528i 
PAŹDZIERZ 2014 :-)


Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 2003
Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
Wysłany: 12 Kwiecień 2008, 20:57   
   Imię: Jakub


Długo mnie tu nie było :-|

Tak więc w sprawie ceny.
Na kartce za szybą było 3100zł. Jak oglądałem auto spytałem jak jest cena do oddania. Usłyszałem 2500zł i za tyle też kupiłem 6 dni później.

Teraz trochę o eksploatacji.
Prędkość maksymalna: Nieznana. Coś nie halo z licznikiem bo zatrzymuje się w okolicach 150km/h ale auto dalej przyspiesza.
Spalanie: Auto zalane po korek, przejechane 485km, zalane ponownie po korek (41,1 litra) = średnio 8,47l/100km.

Nowy image :D





No po wymianie świec żarowych odezwała się zielona kontrolka :mrgreen:
Wcześniej zamontowane: 3 świece były nie wiem jakiego producenta, 2 beru i 1 bosch-a :roll:



Pozdrawiam
_________________
Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"

Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US
 
 
     
Miłosz 


Nadwozie: E28
Model: E3 E24 E28
Silnik: M21 M30
Rok produkcji: 1974 - 1985
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 1340
Skąd: Berlin
Wysłany: 12 Kwiecień 2008, 21:13   
   Imię: Milosz


Z odpowiednia felga samochod odrazu nabiera innej twarzy, jak dla mnie jak na te felgi zawieszenie jest ciut za wysokie.

Z tym predkosciomierzem zatrzymujacym sie przy jakiejs predkosci lub wdrapujacym sie za wolno od jakiejs predkosci zaczyna robic sie plaga. Od lat zajmuje sie BMW z lat 80tych i problem byl mi calkowicie obcy a przez ostatnie pol roku slysze juz chyba o 5tym przypadku tego typu awarii zegarow.

Jesli to spalanie w trasie, to albo masz "ciezka noge" albo jest ciut wysokie. Jak tryb mieszany to OK.

Cena.... no coz , kolejny dowod na to, ze poki co E28 poza zadkimi rasowymi wersjami jest niestety (lub moze i stety) samochdem kompletnie pozbawionym wartosci. Trudno sie dzwic ze zadbane modele stanowia znikomy procent populacji. Nikt nie bedzie inwestowal w parcha skoro zadbane modele kosztuja poniezej 5000zl.
_________________
E3 2800 '74 Chamonix - Smoczyca
E23 728i/A '83 Polaris - Siudema
E28 524td '85 Karminrot - Wisienka
E28 535i '85 Polaris - Petarda
REKINIARNIA
czesci do Rekinow
milosz@6.com.pl
 
 
     
Dexter528i 
PAŹDZIERZ 2014 :-)


Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 2003
Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
Wysłany: 12 Kwiecień 2008, 21:48   
   Imię: Jakub


Miłosz napisał/a:
Z odpowiednia felga samochod odrazu nabiera innej twarzy

To prawda

Miłosz napisał/a:
jak dla mnie jak na te felgi zawieszenie jest ciut za wysokie.

Też prawda.

Miłosz napisał/a:
Z tym predkosciomierzem zatrzymujacym sie przy jakiejs predkosci lub wdrapujacym sie za wolno od jakiejs predkosci zaczyna robic sie plaga

Tyle tylko że ten licznik jest trochę dziwny (konstrukcyjnie) tzn jest zupełnie inny niż ten który był oryginalnie w niej i ten z mojej 528i.

Miłosz napisał/a:
Jesli to spalanie w trasie, to albo masz "ciezka noge" albo jest ciut wysokie. Jak tryb mieszany to OK.

Zasadniczo to tryb mieszany ale w stosunku 80% trasa, 20% miasto.
Miasto to wiadomo. Trasa- bardzo różnie. W zależności od możliwości. Czasem 80-90km/h, czasem 120-130km/h + do tego autostrada łącznie jakieś 80km z prędkością nieznaną non stop ale myslę że w okolicach 170km/h.

Miłosz napisał/a:
Cena.... no coz

Ale powoli będzie się zmieniać na lepsze ;-) Na moje oko już jest lepiej niż jakieś 3 lata temu ale tylko jeśli chodzi o egzemplarze w bardzo dobrym stanie (w/g norm unijnych ;-) )

Pozdrawiam
_________________
Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"

Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US
 
 
     
Bartolommeo 

Nadwozie: E28
Model: M535i
Silnik: DC71
Rok produkcji: 1985
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 639
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13 Kwiecień 2008, 08:11   
   Imię: Bartek


Gratuluję Dexter dieselka, bardzo ładny egzemplarz i widzę że użytkowników 524td przybywa... :-) Oby mi się nie zachciało jeszcze jednego samochodu bo chyba mnie z domu moja pani wyrzuci :-P

Co do spalania, jeżdżąc swoją pierwszą "piątką" 524td z automatyczna skrzynią biegów samochód po mieście palił mi +/- 0,5L 10L/100km...
 
 
     
Dexter528i 
PAŹDZIERZ 2014 :-)


Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 2003
Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
Wysłany: 21 Kwiecień 2008, 22:37   
   Imię: Jakub


Kolejne wyniki średniego spalania po kolejnych tankowaniach to 9,5 i 9,6l/100km.
Sprawdzian w prawdziwej trasie będzie podczas podróży do Berlina.

Plany na najbliższą przyszłość to wycackanie blachy, która w rzeczywistości nie wygląda tak jak na zdjęciach + lakierowanie. Część blach będzie nowa, a niektóre kawałki trzeba będzie przeszczepić z dawcy.
W międzyczasie gdy silnik będzie wyjęty dokładne jego wyczyszczenie i wymiana uszczelek, wymiana tulejek drążka dźwigni zmiany biegów. Prawdopodobnie dojdzie również wymiana rury wydechowej na odcinku turbo - pierwszy tłumik.
No i kosmetyka zawieszenia
Przydało by sie również naprawić boczek fotela kierowcy i zdobyć dywanik przedni od strony pasażera w kolorze niebieskim.
Poza tym detale, detale i jeszcze raz detale.

W ramach ciekawostek (chyba że się mylę) z przodu mam wentylowane tarcze, z tyłu tarcze i tylną belkę se stabilizatorem oraz łącznikami wahaczy ale to akurat może spowodowane jest tym że samochód posiada hak holowniczy.

Samochód poza felgami, radiem i być może obniżeniem zawieszenia (w przyszłości) pozostanie zgodny ze specyfikacją fabryczną.

Pozdrawiam
_________________
Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"

Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US
 
 
     
Dexter528i 
PAŹDZIERZ 2014 :-)


Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 2003
Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
Wysłany: 10 Sierpień 2008, 20:15   
   Imię: Jakub


Cytat:
Samochód poza felgami, radiem i być może obniżeniem zawieszenia (w przyszłości) pozostanie zgodny ze specyfikacją fabryczną.


No i się pozmieniało. Samochód poza w/w rzeczami nie pozostanie w specyfikacji fabrycznej.

Muszę przyznać że 524td to niezły "koń pociągowy"


Ponad 200km mój traktorek ciągnął kolejnego dawcę organów z którego już zresztą korzystałem. BMW 524td US-version


Szału nie ma...





...ale jest trochę rzeczy które będę potrzebował







Są też ciekawe detale :-)



Pozdrawiam
_________________
Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"

Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US
 
 
     
Mati 


Nadwozie: Exx
Model: 628CSi
Silnik: M30
Rok produkcji: 1982 1984
Dołączył: 28 Lut 2007
Posty: 346
Skąd: Poznań
Wysłany: 10 Sierpień 2008, 20:30   
   Imię: Mati


[quote="Dexter528i"]
Cytat:

Muszę przyznać że 524td to niezły "koń pociągowy"


Jakbym kupił 524TD to tylko w komplecie z kempingiem i lawetą, a w między czasie jeździł po torze :D :twisted:
 
 
     
Dexter528i 
PAŹDZIERZ 2014 :-)


Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 2003
Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
Wysłany: 14 Wrzesień 2008, 12:29   
   Imię: Jakub


No i przykra rzecz mnie spotkała w nocy z 9 na 10 września. Przychodzę rano do samochodu, a tu wybita szyba :evil:

Nie wiem czy ten @#%& chciał tylko moją starą bluzę i pustą reklamówkę czy ktoś go spłoszył i nie zdążył już skroić CB i anteny.

Nie zmienia to faktu że narobił niepotrzebnych problemów kosztem starej bluzy.





Najbardziej mi szkoda jednak naklejek z szyby. Oryginalna niemiecka ADAC z lat 80-tych i naklejka z Die Oldtimershow Berlin 2008 :cry:
_________________
Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"

Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US
 
 
     
M-EJ 

Nadwozie: Exx
Model: qqqq
Silnik: qqqw
Rok produkcji: 6666
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Lut 2008
Posty: 888
Skąd: kwkwkw
Wysłany: 14 Wrzesień 2008, 16:04   
   Imię: qqqq


Auto stawiasz na terenie prywatnym ??
 
 
     
Kargul1005 


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 1468
Skąd: Toruń
Wysłany: 14 Wrzesień 2008, 16:41   
   Imię: Rafał


Mi w poprzednim aucie wybili tą samą szybę. Jak by na złość bo cholernie ciężko ją było wymienić...
Z drugiej strony mogli otworzyć go przy pomocy patyczka od loda...
Na szczęście w e28 mam dobre wkładki
 
 
     
Dexter528i 
PAŹDZIERZ 2014 :-)


Nadwozie: E28
Model: 518
Silnik: M10B18
Rok produkcji: 1982
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Mar 2007
Posty: 2003
Skąd: Rychtal/Byczyna/cała Polska
Wysłany: 14 Wrzesień 2008, 20:59   
   Imię: Jakub


Cytat:
Auto stawiasz na terenie prywatnym ??

Panstwowym

kargul1005 napisał/a:
Jak by na złość bo cholernie ciężko ją było wymienić...

Wszystko zależy od tego ile takich szybek się wcześniej wyjęło i włożyło ;-)
_________________
Oo==||==oO
Jest:
RAT in progress '82 518 bez "i"

Było:
'83 ///M528i
'86 524td
'85 524tdA US
 
 
     
Kargul1005 


Nadwozie: E28
Model: 520i
Silnik: m20b20
Rok produkcji: 1987
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 03 Lis 2007
Posty: 1468
Skąd: Toruń
Wysłany: 15 Wrzesień 2008, 11:10   
   Imię: Rafał


[quote="Dexter528i"]
Cytat:

Wszystko zależy od tego ile takich szybek się wcześniej wyjęło i włożyło ;-)

To był mój pierwszy raz, cholernie ciężko szło :-/
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,046 sekundy. Zapytań do SQL: 12